Hayal
17 فروردین 1402
دبی

فهرست جدیدترین رستوران‌ های دبی از 2023 تا 2024

دبی تعداد زیادی رستوران را در خود جای داده‌‌است. این رستوران‌ها شامل رستوران‌های گیاهی، لبنانی، هندی، ژاپنی، اندونزیایی و برگرفته از تمامی فرهنگ‌های سراسر جهان هستند. از سال 2022 تا 2023، بر تعداد این رستوران‌‌ها افزوده شده‌است. در این مقاله به بهترین رستوران ‌هایی که به‌تازگی، در دبی، افتتاح گردیده‌اند، به تفکیک هر ماه، اشاره می‌کنیم. در ادامه شما را با هریک از این رستوران‌ها آشنا می‌کنیم و اطلاعاتی مانند ساعت فعالیت، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت هریک را در اختیار شما می‌گذاریم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا جدیدترین رستوران‌ های دبی را بشناسید.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را همین حالا رزرو کنید!

رستوران هایی که در ژانویه 2024 افتتاح شده‌اند

رستوران Asia Asia Palm Jumeirah دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

در Andaz The Palm، آسیا آسیا پالم جمیرا یکی از جدیدترین رستوران های دبی در سال 2024 است. این مکان بیش از 10000 فوت مربع وسعت دارد و دارای یک تراس بزرگ با چشم‌انداز آتلانتیس رویال و برج العرب است. البته این چهارمین شعبه ی این برند است که غذاهای معروف آسیایی را سرو می‌کند. در کنار غذا فضای زیبا با رنگ‌های فوشیا، طلا و بافت‌های مخملی حس و حالی صمیم را برای شما به همراه خواهد داشت.

ساعت فعالیت
یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه 6 بعد از ظهر تا 1 صبح، سه شنبه، جمعه، شنبه 6 بعد از ظهر تا 2 بامداد.
آدرس
هتل انداز، پالم جمیرا
سایت
asia-asia.com

بخوانید: بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

رستوران Brass Monkey دبی

 Brass Monkey دومین مکان خود را در دبی در City Walk افتتاح کرده است. از جدیدترین رستوران های دبی که حال و هوایی صمیم و البته سرگرم کننده دارد. مکان بزرگ دارای بازی‌های آرکید، بازی‌های ویدئویی قدیمی، سالن‌های بولینگ، میزهای بیلیارد و موارد دیگر است. شما همچنین می‌توانید با غذاهای لذیذ آمریکایی از جمله برگر، بال و خیلی چیزهای دیگر شام بخورید.

ساعت فعالیت
دوشنبه-چهارشنبه 4 بعد از ظهر تا 2 بامداد، پنجشنبه-جمعه از 4 بعد از ظهر تا 3 صبح، شنبه ظهر-3 صبح، یکشنبه ظهر-2 بامداد.
آدرس
C2، سیتی واک

رستوران‌هایی که در آوریل 2023 افتتاح شده‌اند

رستوران Above Eleven دبی

Tagomago

یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی Tagomago است. این مکان، یک رستوران خانوادگی و کلوپ ساحلی باشکوه است که در Palm Jumeirah گشوده شده‌است. Tagomago، یک باشگاه ساحلی الهام‌گرفته از Balearic-inspired و دارای منوی کاملا اسپانیایی، چندین بار و فضای داخلی خیره‌کننده است. نام این رستوران از جزیره خصوصی ناهموار در سواحل  Ibiza الهام گرفته شده‌است. Tagomago شامل بارهای کنار ساحل، یک فضای استراحت جذاب در فضای باز و رستورانی باشکوه است که غذاهای اصیل اسپانیایی را توسط سرآشپزی که از اسپانیا آورده شده سرو می کند. این منو بر غذاهای ساده و باکیفیت از جمله پیش‌غذای تازه مانند تارتار فیله گوشت گاو اسپانیایی، میگو gamba blanca، croquetas و patatas bravas تمرکز دارد. علاوه بر آن، غذاهایی دیگر مانند اختاپوس و پائولا کبابی در این رستوران سرو می‌شود. توصیه می‌کنیم به Tagomago بروید و طعم یک وعده غذای لذیذ را در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی احساس کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد قیمت تخت‌های آفتاب‌گیر در روزهای هفته: 54 دلار برای هر نفر قیمت تخت‌های آفتاب‌گیر در آخر هفته: 68 دلار برای هر نفر قیمت تخت‌های آفتاب‌گیر  برای کودکان: 27 دلار
آدرس
Azure Residence, The Palm Jumeirah
شماره تماس
04 832 6620

بخوانید: هتل های ارزان دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی که در مارس 2023 افتتاح شده‌اند

رستوران Above Eleven دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Above Eleven است. این رستوران، منویی از غذاهای پرو_ژاپنی دارد. بار پشت‌بام نیز مناظر خیره‌کننده‌ای از خلیج پالم را ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران غذاهای پرو و ژاپنی هستید، رفتن به یکی از بهترین رستوران ‌های دبی که به‌تازگی افتتاح شده‌است، را فراموش نکنید!

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
West Palm Beach, Palm – Jumeirah Marriott Resort Palm Jumeirah
شماره تماس
04 666 1420

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

رستوران bartartine  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی bartartine است. این رستوران که به خاطر تارتین‌ها و صبحانه‌های سالم در سطح جهان مشهور شده، اولین شعبه خود را در دبی افتتاح کرده‌است. bartartine که در مرکز خرید دبی هیلز قرار دارد، فضایی برای نشستن در فضای داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. منوی این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاها، از صبحانه، ناهار، شام، هم‌چنین قهوه‌های مخصوص تهیه شده با ترکیبات ارگانیک، تخم‌مرغ‌های خوش‌طعم هلندی، واسابی، تن ماهی سرخ شده و هم‌چنین طیف وسیعی از تارتین‌ها را سرو می‌کند. bartartine، یکی از بهترین و جدیدترین رستوران‌های دبی بوده که هر شب از ساعت 9، به مدت یک ساعت میزبان افرادی است که می‌خواهند از 50 درصد تخفیف برای نان و شیرینی‌های انتخابی روز برخوردار شوند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا نیمه‌شب 
آدرس
Entrance 4, Ground Floor, Dubai Hills Mall
وب‌سایت
 bar-tartine.com

بخوانید: چرا باید به دبی در تابستان سفر کرد؟

رستوران BohoX دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی BohoX است. این رستوران توسط تیمی که  The Trove را در خیابان مد دبی‌مال راه‌اندازی کرده‌است، یک کافه خانگی جدید و ایده‌آل ساخته‌است. این مکان دو طبقه دارای محیطی با فضای داخلی چوبی، روشن و مطبوع، فضای سبز تزئین شده با گیاهان، رنگ‌های خاکی فراوان و نشیمن‌ها و میزهای غذاخوری بزرگ برای نشستن است. فضای بیرونی این رستوران نیز فوق‌العاده دل‌پذیر است. تراس بیرونی نیز مشرف به Dubai Red Trolley است. در رستوران BohoX طیف وسیعی از سالادهای تازه، ساندویچ‌های خوش‌طعم، غذاهایی مخصوص گیاه‌خواران و آب‌میوه‌های طبیعی یافت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم خوردن یک وعده خوشمزه در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی را از دست ندهید!

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 11:30 شب 
آدرس
بلوار شیخ محمد بن راشد
شماره تماس
058 113 4893

رستوران Fouquet’s Dubai دبی

Fouquet’s Dubai

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Fouquet’s Dubai است. این رستوران چشم‌اندازی از برج خلیفه را ارائه می‌دهد. Fouquet’s Dubai مجموعه‌ای چندمنظوره از کافه، رستوران و بار روی پشت‌بام را ارائه می‌دهد. علاوه بر La Brasserie اصلی، می‌توانید به Le Cafe نیز بروید که با چترهای قرمز رنگ، میزهای کافه‌های فرانسوی سنتی و صندلی‌های اغذیه‌فروشی بافته شده از چوب حصیری تزئین شده‌است. در بالای Brasserie، نیز Le Toit روی پشت‌بام قرار دارد که زیبایی خیره کننده‌ای به صحنه زندگی شبانه دبی افزوده‌است. Fouquet’s Dubai  جانی دوباره به  غذاهای فرانسوی بخشیده و آن‌ها را سرو می‌کند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد
آدرس
بلوار شیخ محمد بن راشد، مرکز شهر دبی
شماره تماس
04 524 5301

بخوانید: برج خلیفه دبی

Gallery 7/40 یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران به Eva، Playa و San در The Club Palm West Beach پیوسته‌است. در این گالری، هنرهای مختلف از مجسمه‌سازی گرفته تا عکاسی و نقاشی با هنرهای آشپزی ترکیب می‌شود. Gallery 7/40 با الهام از معماری مدرن آنتونی گائودی، با عناصر زیبای معماری، پرده‌های سفید، لوسترهای آبی و مبل‌های ساحلی و حصیری دل هر بیننده‌ای را می‌برد. کافی است نام این رستوران را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه زیبایی‌های آن شوید. اگر به‌تازگی ازدواج کرده‌اید، بدون شک، Gallery 7/40 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و یک تاپاس اسپانیایی خوشمزه و غذاهای ساحلی یونانی را در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی بخورید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 3 بامداد
آدرس
ساحل غربی، پالم جمیرا
شماره تماس
058 550 0740

رستوران Haidialo دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Haidilao است. این رستوران به‌خاطر غذاهای چینی اصیل و خلاقانه  شناخته می‌شود. رستوران Haidilao، بزرگترین فضای F&B در منطقه محله چینی دبی‌مال است. این برند پیش از افتتاح آخرین شعبه خود در امارات، دامنه فعالیت خود را به کشورهای مختلف از جمله هنگ‌کنگ، سنگاپور، استرالیا، بریتانیا، کانادا، ایالات متحده، کره جنوبی و ژاپن گسترش داده‌است.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه از 10 صبح تا نیمه‌شب جمعه و یک‌شنبه از 10 صبح تا 1 بامداد
آدرس
The Dubai Mall, Downtown Dubai

بخوانید: رستوران‌‌ های عجیب دبی: سفری به دنیای غذاها و مکان های خارق‌العاده

رستوران Jixiang Dimsum دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Jixiang Dimsum است. این رستوران در ساحل جی‌بی‌آر قرار دارد. رستوران Jixiang Dimsum مکانی جدید برای سرو غذاهای لذیذ چینی است و انواع مختلفی از این غذاها را برای خوردن در ساحل سرو می‌کند. هم‌چنین این رستوران، غذاهای تازه از جمله دیم سام، رشته فرنگی و نان بائو شیرین و خوش‌طعم را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به ساحل جی‌بی‌آر بروید و پس از پیاده‌روی، یکی از غذاهای خوشمزه چینی را در یکی از جدیدترین رستوران‌‌ های دبی میل کنید. فراموش نکنید یک چای حباب‌دار خوش‌رنگ را برای میل کردن همراه با غذای خود سفارش دهید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 11 ظهر تا نیمه‌شب
آدرس
The Beach, JBR, Jumeirah Beach Residence
وب‌سایت
 @jixiang_dimsum

رستوران MESA دبی

MESA

MESA یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران در استراحت‌گاه بیابانی Terra Solis قرار دارد. رستوران MESA انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای را با استفاده از مواد اولیه محلی، که توسط کشاورزان کشت می‌شود، تهیه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و همراه با خوردن یکی از غذاهای مدیترانه‌ای منو، یک نوشیدنی سفارش دهید و سپس غذای‌تان را در کنار استخر یا داخل رستوران میل کنید. نوش جانتان!

آدرس
Dubai Heritage Vision
وب‌سایت
 terrasolisdubai.com
شماره تماس
04 456 1956

رستوران MIYA دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران، حال‌وهوای جزایر یونان را به جزیره Bluewaters می‌دهد. منوی MIYA انواع غذاهای سنتی یونانی را دارد و مجموعه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد. غذاهای اصلی شامل تارتار گوشت گاو، اختاپوس برشته با حمص و سالسا ورده، کباب با ذرت بو داده بادمجان و نخود و میگو با فتا و مارمالاد گوجه‌فرنگی است. دکوراسیون داخلی MIYA نیز با یک پالت رنگ خنثی با رنگ‌های آبی، سفید و مسی و بافت‌های طبیعی تزئین شده‌است. 

رستوران Ria Beach Bar  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Ria Beach Bar  است. پس از بسته شدن درهای Breeze Beach Grill بسیار محبوب، رستوران Ria Beach Bar افتتاح گشت. رویای این رستوران، سرو غذاهای و نوشیدنی‌های مدیترانه‌ای بوده‌است.  Ria Beach Bar که در Club Vista Mare دبی واقع شده‌است، مناظر فوق‌العاده‌ای از پالم جمیرا را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه مدیترانه‌ی آن لذت ببرید.

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا پنج‌شنبه از 11 ظهر تا 2 بامداد جمعه تا شنبه از 11 ظهر تا 3 صبح
آدرس
Club Vista Mare
شماره تماس
054 398 9898

ارزانترین تور دبی را از سه کلیک بخواهید.

رستوران Ugly Burger  دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Ugly Burger است. Ugly Burger قبلا فقط یک نام تجاری بود و در دوران همه‌‌گیری کرونا اولین فروشگاه خود را در دارالوصل دبی راه‌اندازی کرد. این مکان در حال حاضر بسته شده و هم‌اکنون در مکانی جدید، در مرکز خرید نخیل در پالم جمیرا، بازگشایی شده‌است.

آدرس
مرکز خرید نخیل، پالم جمیرا دبی
شماره تماس
050 625 2841

رستوران‌هایی که در فوریه 2023 افتتاح شده‌اند

رستوران Ariana’s Persian Kitchen  دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی، آشپزخانه ایرانی آریانا است. آریانا باندی، موسس این رستوران، سرآشپز تلویزیون و نویسنده کتاب آشپزی، طعم غذاهای ایرانی خود را به دبی می‌آورد. آشپز خانه آریانا که به خاطر برنامه «انار و گل سرخ؛ دستور پخت غذاها برای خانواده ایرانی من» و برنامه سفر تلویزیونی «آشپزخانه ایرانی آریانا» شهرت دارد، تحولاتی مدرن در غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و به دنیایی از غذاهای خوش‌طعم، خوشبو و ایرانی قدم بگذارید؛ جایی که میوه‌ها، آجیل، آبگوشت، قرمه‌سبزی، ته‌چین و فسنجان با دستور آریانا پخته می‌شوند. فرصت چشیدن یک غذای اصیل ایرانی را در یکی از بهترین رستوران‌های دبی از دست ندهید!

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا 2:30 بعد از ظهر و 6:30 بعد از ظهر تا 10:30 شب
آدرس
آتلانتیس رویال، طبقه همکف
شماره تماس
04 426 2626

رستوران Bungalo34 دبی

Bungalo34

Bungalo34 یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران واقع در جزیره مروارید جمیرا، زیر اقامت‌گاه‌های ساحل نیکی، خود را به عنوان یک مکان پیچیده معرفی می‌کند؛ چرا که به زرق‌وبرق دوران قدیم بازگشته‌است. در این رستوران رومبلی‌های رنگارنگ، طرح شلوغ سرامیک، فرم میزهای ناهارخوری و غیره، همه به‌طور زیاد استفاده شده‌است. منوی Bungalo34 شامل غذاهای مدیترانه‌ای، در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، اسکرامبل تخم‌مرغ، فلفل بوداده، پنیر فتا و گوجه‌فرنگی، بندیکت خرچنگ و املت سوفله به همراه پنیر است. در تراس این رستوران نیز پیتزاهای کوچک روی هیزم آتش پخته می‌شوند و روی آن‌ها کنگر فرنگی، شکلات تخته‌ای استراچیاتلا و ترافل ریخته می‌شود.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 9 صبح تا نیمه‌شب 
آدرس
 Pearl Jumeira Nikki Beach Resort & Spa Dubai, Jumeirah 1
شماره تماس
04 238 1780

بخوانید: قیمت مکان های دیدنی دبی

رستوران City Social Dubai  دبی

پانزدهمین سرمایه‌گذاری Jason Atherton، سرآشپز و رستوران‌دار انگلیسی، در مجموعه بین‌المللی خود در Grosvenor House انجام داده‌است. رستوران City Social Dubai رویکرد معاصر و مبتکرانه‌ای دارد. این رستوان، غذاهای اروپایی را به سبک مدرن ارائه می‌کند و از طریق پنجره‌های کف تا سقف، چشم‌اندازی زیبا از افق را ارائه می‌دهد. Jason Atherton یک بار و رستوران غذاخوری عالی را در Jason Atherton دبی افتتاح خواهد کرد، اما در حال حاضر اطلاعاتی از جزئیات مربوط به آن در دسترس نیست. فرصت غذا خوردن در یکی از جدیدترین و بهترین رستوران ‌های دبی، همزمان با چشم دوختن به افق شهر را از دست ندهید!

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه از 6 بعد از ظهر تا 2 بامداد جمعه تا شنبه از 6 بعد از ظهر تا 3 صبح
آدرس
Grosvenor House a Luxury Collection Hotel, Dubai Marina
شماره تماس
04 402 2222

رستوران Cloud 22 دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

Cloud 22 یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران دارای یک استخر بی‌نهایت بزرگ بوده که شگفتی آن از طبقه 22ام قابل مشاهده است. در این مکان، دی‌جی‌ها برنامه اجرا می‌کنند و آواز می‌خوانند. در رستوران Cloud 22، چندین استخر و جکوزی وجود دارد که در طول فضا پراکنده شده‌اند. شما می‌توانید به این رستوران بروید، در یکی از کابین‌های دوبلکس آن استراحت کنید، به منظره خلیج چشم بدوزید و نوشیدنی مورد نظرتان را از منوی مدیترانه‌ای_فرانسوی آن سفارش بدهید. توجه داشته باشید که رفتن به رستوران Cloud 22 فقط در صورتی امکان‌پذیر است که شما در هتل آتلانتیس رویال اقامت گزیده باشید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 11 ظهر تا 8 شب
آدرس
Atlantis The Royal, 22nd floor
شماره تماس
04 426 2626

بخوانید: ترسناک ترین مناطق دبی

رستوران Cucina دبی

Cucina یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران ایتالیایی به سبک محله‌ای در ساحل پالم باز است. فضای داخلی Cucina حسی روستایی دارد و منوی آن با ماکارونی‌های دست‌ساز، پیتزای خانگی، ریزوتو، غذاهای اصلی گوشتی و آنتی پاستی، نوعی چاشنی ایتالیایی که در کنار انواع غذاها سرو می‌شود، آن را ساده نگه می‌دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 7 صبح تا 1 بامداد
آدرس
Marriott Resort Palm Jumeirah, West Palm Beach
شماره تماس
04 666 1408

رستوران estiatorio Milos Dubai دبی

estiatorio Milos Dubai

estiatorio Milos یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های یونانی مدیترانه‌ای در جهان شناخته می‌شود، توسط سرآشپز Costas Spiliadis، در سال ،1979 در مونترال و با شعبه‌هایی در نیویورک، آتن، لاس‌وگاس، میامی و لندن افتتاح شد. سرآشپز Spiliadis با چشم‌اندازی از فواره‌های آب، غذاهای دریایی یونانی سرو می‌کند و یک بار خام نیز دارد. همه‌چیز از صدف وحشی یونانی و سویچه گرفته تا سس ماست تزاتزیکی در منو وجود دارد. غذا خوردن در تراس روباز با صندلی‌های ردیف جلو به سمت فواره Skyblaze، تجربه‌ای لذت‌بخش برای هرکسی که در جدیدترین رستوران دبی غذا می‌خورد فراهم آورده‌است.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا 15:006 بعد از ظهر تا 11 شب
آدرس
Atlantis The Royal, promenade floor
شماره تماس
04 426 2555

بخوانید: خانه شیخ سعید آل مکتوم؛ راهنمای این مکان تاریخی در دبی

رستوران Heston Blumenthal’s Dinner by Hestonدبی

یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی Heston Blumenthal’s Dinner by Heston است. این رستوران اولین بار در سال 2018 افتتاح شد. سرآشپز بریتانیایی اردک چاق، هستون بلومنتال و غذاهای نوآورانه را در اولین رستوران خود در شهر دبی ارائه می‌کند. Heston Blumenthal’s Dinner by Heston نگاهی تاریخی به غذاهای قرون وسطایی بریتانیا از دهه 1300 می‌اندازد. در منوی این رستوران، غذاهای نمادین این سرآشپز مانند جگر مرغ، کیک تیپسی و دسر آناناس، که از سال 1810 شهرت دارند، سرو می‌شود.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6 بعد از ظهر تا 11 شب
آدرس
Atlantis The Royal, ground floor
شماره تماس
04 426 2444

رستوران Jaleo Dubai by Jose Andres  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

Jaleo یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران که توسط سرآشپز Jose Andres طراحی شده‌است، ذائقه سنتی و مدرن اسپانیا را به نمایش می‌گذارد. Jaleo با بالا بردن تنوع غذاهای این رستوران، فرصتی برای گفتگو با دوستان و لذت بردن از غذاها را فراهم می‌کند. در منوی این رستوران، غذاهای مورد علاقه سرآشپز در دوران کودکی، یعنی تاپاس، پائیا به همراه مقداری پنیر اسپانیایی و انگور وجود دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6 بعد از ظهر تا 11 شب
آدرس
 Atlantis The Royal, promenade floor
شماره تماس
04 426 2626

رستوران Josetteدبی

Josette یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. دیوارهای صورتی روشن و لوسترهای بزرگ این رستوران که از سقف آویزان شده‌اند، به چشم می‌آیند.  Sebastien Agius، خواننده فرانسوی، یک اجرای زنده چشم‌نواز با نمایشی ترکیبی از با سبک‌های مختلف رقص را در Josette برگزار می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای فرانسوی است؛ از جمله استیک تارتار، فوی‌گراس، راتاتویی و بشقابی با غذای دریایی. علاوه بر این، یک گاری دستی نیز در آن‌جا وجود دارد که روی آن انواع دسرها سرو می‌شود.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا نیمه‌شب
آدرس
ICD Brookfield Place, DIFC
شماره تماس
04 275 2522

رستوران La Mar by Gaston Acurio دبی

La Mar by Gaston Acurio

La Mar یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران، اثر Gaston Acurio، فرهنگ پرو، با تأثیرات قوی ژاپنی، چینی و اروپایی را ارائه می‌کند. La Mar، از غذاهای مجلل گرفته تا تلفیقی آسیایی-پرو و غذاهای سنتی دریایی را سرو می‌کند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6 بعد از ظهر تا 1 بامداد
آدرس
Atlantis The Royal
شماره تماس
04 426 2626

بخوانید: سیاره سبز دبی؛ راهنمای جاذبه های جنگل های بارانی 2023

رستوران Ling Ling Dubai دبی

Ling Ling یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران که در آتلانتیس رویال قرار دارد، مشرف به Cloud 22، با چشم‌اندازی از خط افق دبی و خلیج‌فارس است. پس از ورود به این رستوران، شما از طریق دو آسانسور خصوصی به طبقات 22 و 23 برده می‌شوید؛ جایی که می‌توانید چندین تجربه منحصربه‌فرد را رقم بزنید. هیچ اطلاعاتی از منوی رستوران Ling Ling در دسترس نیست. 

آدرس
Atlantis, The Royal
وب‌سایت
 atlantis.com/dubai

رستوران Masti دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Masti است. این رستوران هندی بسیار محبوب، در مکانی جدید در هتل The Dubai EDITION بازگشایی شد. منوی این رستوران، غذاهایی مدرن با طعم‌‌وعطر هندی را ارائه می‌‌دهد. پس اگر شما مایل به خوردن غذاهای تند و پرادویه هستید، لذت خوردن یک وعده غذای هندی را در یکی از بهترین رستوران ‌های دبی از دست ندهید!

آدرس
The Dubai EDITION Fountain Street, Downtown Dubai
وب‌سایت
 mastidubai.com

رستوران Nobu by the Beach  دبی

Nobu یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این محیط ترکیبی از استخر، کلوپ ساحلی و رستوران است. این رستوران، معماری مدرن دبی را با تفسیری بصری از سبک سرآشپز Nobu به نمایش می‌گذارد. اگر تجربه خوردن غذاهای ژاپنی را ندارید، به Nobu بروید؛ چرا که بهترین غذاهای ژاپنی را در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی ارائه می‌دهد.

ساعت فعالیت
استخر از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر رستوران از 11:30 تا 7 بعد از ظهر
آدرس
Atlantis The Royal, promenade level
شماره تماس
04 426 2626

بخوانید: دبی هیلز | امکانات، مزایا و معایب و ویژگی‌ها

جدیدترین رستوران‌ های دبی که در ژانویه 2023 افتتاح شده‌اند

رستوران Al Beiruti  دبی

Al Beiruti 

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Al Beiruti است. این رستوران، شعبه‌ای جدید در دبی‌ هیلزمال افتتاح کرده‌است. این رستوران با صندلی‌های حصیری چوبی، آینه‌های قدیمی که با روکش‌های چوبی و برنجی در تضاد است، سقف‌های بلند، لوسترهای کریستالی آویزان و کفپوش طراحی شده تزئین شده‌است. می‌توانید به رستوران Al Beiruti بروید و در قسمت نشیمن سرپوشیده آن غذا میل کنید، یا به تراس‌های مشرف به تپه‌‌های دبی بروید و از هوای دلپذیر لذت ببرید. در منوی این رستوران، انواع غذاهای برتر لبنانی از جمله زعتر، حمص، کیبه لبنانی مخصوص البیروتی و غذاهای کلاسیک شامل فلافل، شاورما مرغ و دسرهای موریش مانند کنافه پنیری وجود دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 8 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
Level one, Dubai Hills Mall, Dubai Hills
شماره تماس
04 421 3999

رستوران Andina دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Andina است. این رستوران پرویی در دبی مارینا افتتاح شده‌است. این مکان دارای مجوز، طعم‌های غذاهای تازه آمریکای لاتین را در محیطی خودمانی سرو می‌کند. 

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا چهارشنبه از 11:30 ظهر تا 11:30 شب سه‌شنبه تا شنبه از 11:30 ظهر تا 1 بامداد
آدرس
Retail Mezzanine Marina Gate Towers
شماره تماس
052 627 2190

بخوانید: ساحل کایت دبی؛ فعالیت ها، دیدنی ها و هر چه باید بدانید!

رستوران Cafe Isan دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

Cafe Isan یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این برند با راه‌اندازی فروشگاهی در روستای جمیرا شعبه دیگری افتتاح کرده‌است. این رستوران بزرگ، با 50 صندلی، امیدوار است که حال‌و‌هوای غرفه های خیابانی تایلندی را به داخل Cafe Isan بیاورد. Cafe Isan با دکوری به سبک کلبه‌های ساحلی، با صندلی‌های نگارنگ، سقف رنگی و طراحی شده پذیرای حضور شما گردشگران عزیز در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی خواهد بود.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 11 ظهر تا 10 شبجمعه تا شنبه 11 ظهر تا نیمه‌شب یک‌شنبه 11 ظهر تا 11 شب
آدرس
Circle Mall, Jumeirah Village Circle
شماره تماس
058 529 1003

رستوران FIYA دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی FIYA است. این رستوران جدید توسط بنیانگزاران  PINZAتاسیس شده‌است. این رستوران به عنوان بخشی از Keturah Reserve، یکی از پرطرفدارترین مناطق مسکونی دبی، برای آسایش ساکنان در Meydan قرار دارد. FIYA با قرار گرفتن در طبیعت، محیطی آرامش‌بخش را برای  بهبود سلامت جسمی، روانی و عاطفی گردشگران در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی فراهم آورده‌است.

ساعت فعالیت
سه‌شنبه تا یک‌شنبه از 5 بعد از ظهر تا 11:30 شب
آدرس
Al Keturah Reserve, Meydan

رستوران La Table دبی

La Table

La Table یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران، هر سه ماه یک‌بار، پذیرای یک آشپز، منو و دکوراسیون جدید برای ایجاد تحول و غافلگیر کردن ساکنان این شهر است. در این رستوران بر شخصیت سرآشپز و خلاقیت‌های او حساب باز می‌‌کنند. رستوران La Table در سطح بین‌المللی شناخته شده‌‌است.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا نیمه‌شب
آدرس
DIFC Gate Village
شماره تماس
052 627 3976

بخوانید: تجربه‌ای بی‌نظیر با پیست اسکی دبی در صحرای آرزوها

رستوران Le Petit Beefbar دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Le Petit Beefbar است. منوی این رستوران شامل غذاهای خوشمزه از جمله ذرت، نان بائو، برگر، مینی‌ساندویچ بیکن، گوشت کوبه، استیک، سیب‌زمینی سرخ شده با سس، شکلات مرمری با بیسکوییت ترد شکلاتی و کارامل ذوب شده است. یکی از تفاوت‌های اصلی Le Petit Beefbar با برند OG نیز آن است که صبحانه سرو می‌کند. منوی صبحانه این رستوران، ترکیبی از غذاهای شور و شیرین را دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 8 صبح تا 1 بامداد
آدرس
 DIFC, Gate Village 2 adjacent to Caviar Kaspia and La Table

رستوران Mott 32 دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

Mott 32 یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران، سه شعبه دیگر در هنگ‌کنگ، لاس‌وگاس و نیویورک دارد. رستوران Mott 32 دارای231 میزوصندلی در داخل و فضای خارجی رستوران، در توچال ساحلی دبی، است. 

آدرس
توچال ساحلی دبی
وب‌سایت
 mott32.com

رستوران Mythos دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Mythos Kouzina & Grill است. این رستوران دکوری شیک و مدرن دارد؛ رنگ دیوارها سفید است، مبلمان نیز در ساده‌ترین طرح هندسی و با کمترین میزان پارچه طراحی شده‌اند. فضای داخلی روشن است و پالتی از رنگ‌های خاکی و طبیعی را در داخل و خارج رستوران ایجاد می‌کند. در حال حاضر، به دلیل استقبال زیاد افراد از این رستوران، یک شعبه دارای مجوز در سیتی‌واک افتتاح شده‌است. اگر از طرفداران غذاهای یونانی هستید، بهترین گزینه Mythos Kouzina & Grill خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم به یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی بروید و سس ماست تزاتزیکی، که این رستوران بدان شهرت یافته‌است، را با گوشت کبابی، نان پیتا یا کوکو نوش جان کنید!

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا پنج‌شنبه 12:30 بعد از ظهر تا نیمه‌شب جمعه تا شنبه 12:30 بعد از ظهر تا 1 بامداد
آدرس
The Square, City Walk
شماره تماس
04 225 3313

بخوانید: ساحل لامر دبی؛ راهنمای ساحل درخشان دبی

رستوران Nobu Dubai دبی

Nobu Dubai

Nobu Dubai یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران، یکی از رستوران‌های ژاپنی دبی بوده که در مکانی خیره‌کننده، در پشت‌بام، بازگشایی شد. Nobu Dubai پس از 14 سال اقامت در خیابان آتلانتیس، 15امین سال خود را در دبی در فضایی نمادین جشن گرفت. طبقه 22 که به‌طور رسمی به سوئیت Royal Bridge  تبدیل شده‌است، با منویی به‌روز، سالن استراحت، بار Nobu Dubai و یک تراس وسیع با مناظر باورنکردنی از خلیج نخل را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک تجربه لذت‌بخش در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی هستید، درنگ نکنید و به این مکان بروید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد جمعه تا یک‌شنبه 12:30 بعد از ظهر تا 3:30 بعد از ظهر و 5 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
Atlantis, The Palm, 22nd floor, The Palm Jumeirah
شماره تماس
04 426 0760

رستوران North Miznonدبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی North Miznon است. این رستوران توسط سرآشپز اسرائیلی، Eyal Shani، اداره می‌شود و منویی مدیترانه‌ای، ساده و درعین‌حال جسورانه را ارائه می‌کند. نام تجاری North Miznon در سرتاسر جهان، به دلیل جشن گرفتن غذاهای محلی مدیترانه‌ای شناخته شده‌است.

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا پنج‌شنبه 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد جمعه تا شنبه 7 بعد از ظهر تا 3 بامداد
آدرس
DoubleTree by Hilton, JBR
شماره تماس
056 169 6902

بخوانید: پارک کروکدیل دبی

رستوران Risen Cafe & Artisanal Bakery  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

Risen Cafe  و  Artisanal Bakery یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران، پنجمین شعبه خود را در اقامت‌گاه بلقیس در ناحیه غربی پالم جمیرا افتتاح کرده‌است. این برند بومی، فضای داخلی زیبا، قهوه‌ خوشمزه، شیرینی‌ها، غذاهای خاص و نان‌های تازه و گرم را ارائه می‌دهد. Risen Cafe  و Artisanal Bakery  با پنجره‌های سرتاسری، کف‌های چوبی، نشیمنی در فضای باز با چشم‌انداز دریا، هم‌چنین منویی شامل دونات‌های کاراملی، کرم شکلات سوپریم، کیک هویج، تارت و نان باگت تازه پخته شده و دست‌ساز، یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی است که دل هرکسی را می‌برد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 7 صبح تا 8 شب
آدرس
اقامت‌گاه بلقیس در سمت غربی پالم جمیرا

رستوران Ruya Dubai  دبی

رستوران‌های دبی شیفته غذاهای ترکیه‌ای هستند. یکی از این رستوران‌ها که غذاهای ترکیه‌ای را سرو می‌کند، Ruya است. این رستوران با ایجاد یک فضای ناهارخوری رویایی با یک آشپزخانه باز، یک ایستگاه دسر، یک بار سرپوشیده و یک بار در فضای باز به پخت غذاهای خوشمزه می‌پردازد. سرآشپز Gokhan Cokelez، که اهل منطقه آناتولی است، غذاهایی مانند isli patlican، پوره بادمجان و گردو، چیپس بادمجان با روکش ترد، باس دریایی خام، خردل، سیب و تربچه، دلمه کدو سبز، راگوی قارچ وحشی، رازیانه و پونه کوهی و کباب آدانا را سرو می‌کند. لذت خوردن یک غذای ترکیه‌ای را در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی از دست ندهید!

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6:30 بعد از ظهر
آدرس
St. Regis Dubai, The Palm
شماره تماس
04 218 0065

بخوانید: پارک آبی لاگونا دبی

رستوران Sumosan دبی

Sumosan

Sumosan یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران درهای خود را در مرکز شهر به روی مردم گشوده‌است. منوی این رستوران شامل غذاهای خوشمزه از جمله سالاد خرچنگ، خرچنگ خامه‌ای تند، پیتزا، برنج سالمون و غذاهای دریایی مانند سوشی، ساشیمی، کباب و مجموعه‌ای از دسرها را در اتاق ناهارخوری با محیطی شیک ارائه می‌دهد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6:30 بعد از ظهر
آدرس
خیابان فواره دبی، مرکز شهر دبی

رستوران Verde Beach دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Verde Beach است. این رستوران رو به چشم‌انداز ساحل Verde و مشرف به برج العرب است. محیط این رستوران با تخت‌ها، چترها و سایبان‌های مکرومه‌بافی، میزهای چوبی و درختان نخل ساحل زیباتر شده‌است. در رستوران Verde Beach سرگرمی‌ها و فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. منوی آن نیز شامل پیش‌غذاهای سرد، از جمله گواکامولی آووکادو، تورتیلا ذرت، هندوانه، فتا، زیتون، آجیل بوداده زیتون و noix torrefi ees است. هم‌چنین دارای غذاهایی داغ و خوشمزه مانند پنیر موزارلای ترد، سس گوجه‌فرنگی و ریحان، بادمجان تفت داده شده، ماست، تمپورای سبزیجات و سس ماست تزاتزیکی است.

ساعت فعالیت
ساحل: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر  سرو ناهار: ظهر تا 5:30 بعد از ظهر سرو شام: از 8 تا 10:30 شب
آدرس
هتل جمیرا بیچ دبی
شماره تماس
04 228 50 53

بخوانید: اسکله ابرا دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی که در دسامبر 2022 افتتاح شده‌اند

رستوران August  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

August یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران فرانسوی_مدیترانه‌ای، از سبک باروک الهام گرفته است. این رستوران که در طبقه دوازدهم The Address Fountain Views، در مرکز شهر دبی، واقع شده‌است، اتاق‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. این فضاها شامل اتاق غذاخوری، کوکتل روم، اتاقی برای استراحت، سرگرمی و صرف نوشیدنی و باغ تراس است که هر کدام حال‌و‌هوای خاص خود را دارند. منوی August شامل کارپاچیو واگیو، اسکارگو، فوی گراس تا غذاهای اصلی، از تالیاتل خرچنگ، باس دریایی و استیک فریت و دسرهایی با طعم شیرین مانند فوندانت کارامل، کرپ سوزت و شکلات مخصوص August است. پیشنهاد می‌کنیم به August، یکی از جدیدترین و بهترین رستوران‌ های دبی، بروید و یک وعده غذایی را، در تراس باغ این رستوران، در یک شب پرجنب‌و‌جوش به میزبانی دی‌جی‌های آن سپری کنید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد جمعه تا یک‌شنبه 4 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
Fountain Views, Downtown Dubai 
شماره تماس
058 641 9294

رستوران Aprons and Hammers Studio City دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Aprons and Hammers Studio City است. این رستوران که در هتل Studio One واقع شده‌است، تغییری منحصربه‌فرد را در منو و فضای داخلی خود انجام داده‌است. تیم Aprons and Hammers منو را تغییر داده و کباب‌های اصلی آمریکایی را به محل Studio City خود آورده‌است. پیشنهاد می‌کنیم به Aprons and Hammers Studio City بروید و طعم خرچنگ‌، صدف‌ و میگوهای آغشته به سس را در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی امتحان کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد
آدرس
Studio One Hotel, Studio City
شماره تماس
056 238 1677

بخوانید: فراری پارک دبی

رستوران Babylon Dubai دبی

Babylon Dubai 

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Babylon Dubai است. این مجموعه با رستوران و باشگاه در قلب DIFC قرار دارد. رستوران Babylon Dubai با الهام از شهر گذشته Babylon، مجموعه‌ای از غذاهای خام، سرد و گرم را سرو می‌کند؛ درحالی‌که غذاهای اصلی مانند ماهی سیباس، استیک، پاستا، بشقاب‌ غذاهای دریایی و سوشی نیز در این رستوران ارائه می‌شود. 

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 7 بعد از ظهر تا 3 بامداد
آدرس
Podium Level, Gate Village 05, DIFC, Dubai
شماره تماس
04 352 7750

رستوران Cafe Beirut by the Sea  دبی

Cafe Beirut یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این کافه لبنانی، دومین مکان ساحلی را در The Palm Dubai افتتاح کرده‌است. Cafe Beirut که در نزدیکی ساحل قرار دارد، با تمرکز بر طبخ غذاهای دریایی، دوران طلایی بیروت، از جمله هنر روی دیوارها و داستان‌های خیابان‌های لبنان را در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی تداعی می‌کند. 

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 10 صبح تا 2 بامداد
آدرس
Fairmont, The Palm Dubai
شماره تماس
056 334 5777

بخوانید: سیتی واک دبی

رستوران CouCou  دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی CouCou است. این رستوران منظره‌ای پانوراما از خط افق دبی را به رخ می‌کشد. CouCou که در بالای Sushisamba دبی و Aura Sky Pool قرار دارد، به‌عنوان یک رستوران شبانه مشرف به نخل جمیرا شناخته می‌شود. منوی این رستوران با الهام از غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای دریایی، غذاهای گریل شده، لابستر یا شاه‌میگو، سالاد و پیتزا سرو می‌کند. یک دی‌جی برای اجرای شبانه به این رستوران می‌آید؛ هم‌چنین CouCou فضاییVIP برای دعوت کردن از مهمانان ویژه دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 9 صبح تا 2 بامداد
آدرس
برج نخل یا پالم تاور 
شماره تماس
052 451 2188
وب‌سایت
 coucou-dubai.com

رستوران En Fuego دبی

En Fuego یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. اگر بگوییم تمامی رنگ‌های جهان در این رستوران یک‌جا، کنار هم، قرار گرفته‌اند دروغ نگفته‌ایم. شما به‌محض ورود به این رستوران با سرامیک‌های آبی، زرد و قرمز کف روبه‌رو می‌شوید، صندلی‌هایی با رنگ‌های متفاوت را می‌بینید، دیوارها با رنگ‌های پررنگ و طرح‌هایی تزئین شده‌اند، هم‌چنین سقف و آویزهای آن نیز شلوغی بی‌حدوحصری دارد. به‌طورکلی رستوران En Fuego محیطی شاد و پر از جزئیات دارد. تمامی جزئیات تزئینی این رستوران مستقیما از آمریکای جنوبی تهیه شده‌‌است. En Fuego دارای اتاق غذاخوری با غرفه‌ها و میزها، صندلی‌ها و پیشخوان بار است. سقف این رستوران با مجموعه‌ای از قطعات تزئینی، از جمله یک ماشین غول‌پیکر قدیمی که از سقف بیرون میزند، تابلوهای نئونی، پینیاتا و لوستری به شکل سر فلامینگو تزئین شده‌است. منوی رستوران En Fuego شامل مرغ شکم‌پر با ذرت و فیله مرغ است. 

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد شنبه ظهر تا 2 بامداد یک‌شنبه ظهر تا 1 بامداد
آدرس
آتلانتیس، پالم دبی
شماره تماس
04 426 0750

رستوران La Nina دبی

La Nina

La Nina یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. تیم فعال Bagatelle این رستوران گران‌قیمت را، که از آمریکای لاتین و پرتغال الهام می‌گیرد، راه‌اندازی کرده‌است. این رستوران در برج ICD Brookfield Place قرار دارد. رستوران La Nina یک تجربه ناهارخوری صمیمی را ارائه می‌دهد که شامل بسیاری از غذاهای درجه یک مانند تارتار ماهی تن، گوشت گاو پخته شده واگیو با خاویار و مقدار زیادی غذاهای دریایی تازه از جمله ماهی قزل‌آلا پخته شده فوق‌العاده است. فضای داخلی رستوران از دریا الهام گرفته و دارای دیوارهای آبی و کف چوبی زیبا است. رستوران La Nina ترکیبی از طعم‌های شبه‌جزیره ایبری و آمریکای لاتین را ارائه می‌دهد. منوی آن نیز مملو از خلاقیت‌هایی است که با ادویه‌های آمریکای لاتین خوشمزه‌تر شده‌اند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا 4 بعد از ظهر و از 7:30 بعد از ظهر تا 11 شب
آدرس
Brookfield Place, first floor
شماره تماس
04 395 1300

بخوانید: پارک واقعیت مجازی

رستوران Lila Wood-fired Taqueria دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Lila Wood-fired Taqueria است. این غذاخوری اصیل مکزیکی با غذاهای خیابانی، در Jumeriah 3، غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند. این رستوران از تکنیک‌های آشپزی سنتی از جمله آسیاب کردن ذرت مکزیکی برای تورتیلا با استفاده از تاکوریای هیزمی، استفاده می‌کند. در منوی Lila Wood-fired Taqueria، تاکو آل پاستور بره تفت داده شده، میگو کبابی با طعم سیر و عسل، غذاهای معمولی کبابی و غذاهای کلاسیک مکزیکی مانند سوخاری و ribeye carne asada سرو می‌شود.

ساعت فعالیت
سه‌شنبه از 9 صبح تا 11 شبجمعه تا یک‌شنبه 9 صبح تا نیمه‌شبدوشنبه‌ها تعطیل است.
آدرس
جاده ساحلی جمیرا
شماره تماس
055 560 1778

رستوران Loren دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Loren است. این رستوران به سبک ریویرا ایتالیایی در ساحل غربی پالم جمیرا قرار دارد. رستوران Loren، غذاهای ساحلی ایتالیایی را در محیطی خیره‌کننده با مضمون دهه 1960 سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید تا زیبایی‌های آن را از نزدیک مشاهده کنید.

ساعت فعالیت
ظهر تا نیمه‌شب
آدرس
ساحل غربی، پالم جمیرا، دبی
شماره تماس
04 557 8293

رستوران OAnjo دبی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های امارات OAnjo است. OAnjo یک رستوران پرتغالی_ژاپنی معاصر است که در طبقه 24 شرایتون، مرکز خرید امارات، واقع شده‌است. این رستوران ترکیبی از تاریخ تجارتی ژاپن و پرتغال است و با پنجره‌هایی از کف تا سقف، مناظری از برج خلیفه و برج العرب دلبری می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به OAnjo بروید و یک وعده شام خوشمزه را در هنگام تماشای برج العرب، که نورپردازی شده‌است، نوش جان کنید. سرآشپز chef Sergio Cruz، غذاهایی مانند sardinhas marinadas، authentic bachalau a bras و چیزهایی دیگر را سرو می‌کند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 7 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
شرایتون، مرکز خرید امارات
شماره تماس
052 587 9530

بخوانید: جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

رستوران ONZE دبی

ONZE

ONZE یکی دیگر از رستوران‌ های برتر دبی است. این رستوران، چشم‌اندازی با زمین گلف، قایق‌های بادبانی، پارک حیات دبی و پرندگان در حال پرواز بر بالای آب دارد. رستوران ONZE توسط زنان اداره می‌شود. فضای داخلی این رستوران سرسبز است و پالت رنگی جسورانه آن، نشان‌دهنده فرهنگ‌های پرجنب‌‌‌وجوش ژاپن و پرو است. ترکیبی از فرهنگ‌ها و غذاهای ژاپنی و پرو شامل تاکیتوی ماهی سالمون، تاتاکی تن ماهی، سویچه و ذرت در این رستوران ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به ONZE بروید و یکی از غذاهای ستاره‌دار آن، یعنی خرچنگ تمپورا که با آب گازدار درست می‌شود تا خمیر سبک‌تری داشته باشد، را میل کنید.

ساعت فعالیت
همه روزه باز است: سه‌شنبه تا جمعه 5 بعد از ظهر تا 3 بامداد شنبه 11:30 صبح تا 3 بامداد یک‌شنبه 11:30 صبح تا 7 بعد از ظهر
آدرس
 Dubai Creek Golf & Yacht Club
شماره تماس
04 250 6567

رستوران Nazcaa دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Nazcaa است. این رستوران در هتل Fountain Views، با چشم‌انداز برج خلیفه، یکی از جدیدترین رستوران ‌های پرو-ژاپنی دبی است. دیوارهای این رستوران با الهام از فرهنگ Nazcaa_پرو، با نقش‌های هندسی و حیوانات تزئین شده‌اند. منوی آن نیز انواع غذاهای کلاسیک مانند سوشی، سویچه و تاکو را ارائه می‌دهد.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا شنبه، ظهر تا 4 بعد از ظهر و 7 بعد از ظهر تا 2 بامداد یک‌شنبه 7 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
Fountain Views, Floor 12, Downtown Dubai
شماره تماس
054 217 2123

رستوران NONSENSE دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Nonsense است. این بار شبانه واقع در Bluewaters The Wharf، یک برنامه موسیقی حین میل نمودن نوشیدنی،‌ را اجرا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و یک شب به‌یادماندنی، در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی، را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

ساعت فعالیت
جمعه تا شنبه از ساعت 11 شب تا 3 بامداد
آدرس
Bluewaters The Wharf

بخوانید: اسکای دایوینگ دبی؛ هیجان معلق بودن در آسمان

رستوران Sayf دبی

Sayf یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران مقصد تفریحات شبانه در فضای باز است. Sayf در فضایی رنگارنگ، با نورهای نئونی، بالون‌های رنگی، مبلمان و صندلی‌های متنوع در نگاه اول شبیه فضای سیرک به نظر می‌رسد. این رستوران، جشن و اجرای زنده تمامی فرهنگ‌های مختلف عربی را به نمایش می‌گذارد. دبی، انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های ترکیبی را در یکی از جدیدترین رستوران ‌های خود به نام Sayf ارائه می‌دهد. 

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 10 شب تا 3 بامداد
آدرس
Festival Bay, Dubai Festival City
شماره تماس
054 744 7007

رستوران Tap House Dubai Souq Al Bahar  دبی

Tap House Dubai Souq Al Bahar 

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌‌های دبی Tap House Dubai Souq Al Bahar است. این رستوران، مشرف بر برج خلیفه و فواره دبی، دومین شعبه خود را در دسامبر امسال در این مکان افتتاح می‌کند. این برند بومی مجموعه‌ای از کوکتل‌های دستی و بزرگترین منوهای بین‌المللی و منویی الهام‌گرفته از اروپا را ارائه می‌دهد. این رستوران با یک تراس بزرگ در فضای باز و یک عرشه شناور خصوصی مشرف بر برج خلیفه، فضای داخلی بسیار جذابی را به عنوان اولین مکان بازسازی شده خود در Club Vista Mare به نمایش می‌گذارد. 

ساعت فعالیت
پنج‌شنبه ظهر تا نیمه‌شب جمعه تا شنبه ظهر تا 1 بامداد
آدرس
Souk Al Bahar, Downtown Dubai 
شماره تماس
04 425 0009

رستوران The Pit دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی The Pit است. این رستوران ترکیبی منحصربه‌فرد از غذاهای تگزاسی، برش‌های سینه مرغ دودی، ساق و گردن بره است. مطمئن باشید که این غذاها به مدت بیش از 4 ساعت می‌پزند؛ بنابراین از خوردن آن‌ها هرگز پشیمان نخواهید شد.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 10 صبح تا 10 شبشنبه تا یک‌شنبه 10 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
City Walk
شماره تماس
04 590 5090

بخوانید: همه آنچه که باید درباره شهر کودکان دبی بدانید!

رستوران YOY دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

YOY یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. YOY در زبان اوکراینی به معنای WOW است. این رستوران منوی وسیعی شامل غذاهای سنتی با ظاهری مدرن دارد و میزبان اجرا‌های زنده توسط خوانندگان و نوازندگان فولک مدرن است که سازهای معتبر اوکراینی به نام‌های bandura و trembita را می‌نوازند. دی‌جی‌های اوکراینی نیز پس از تاریکی هوا با ترکیبی از موسیقی‌های مدرن و کلاسیک، نزدیک ساحل می‌روند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد
آدرس
پوینت، پالم جمیرا دبی
شماره تماس
050 947 2626

جدیدترین رستوران‌ های دبی که در نوامبر 2022 افتتاح شده‌اند

رستوران Amaya  دبی

Amaya یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران در دبی‌مال واقع شده و منویی شامل غذاهای محبوب مانند پیتزا ترافل، سوشی و هم‌چنین طیف گسترده‌ای از برش‌های گوشت مرغوب از جمله واگیو و مجموعه‌ای از hamachi، کارپاچیوی ایتالیایی و سویچه را ارائه می‌دهد. به محض غروب خورشید، این رستوران آرام‌تر و تاریک‌تر می‌شود و دی‌جی‌ها برای برگزاری موسیقی در این مکان حضور می‌یابند تا تجربه میل کردن غذا را در کنار گوش دادن به موسیقی، در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی، دل‌نوازتر کنند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد
آدرس
دبی‌مال
شماره تماس
04 587 1000

رستوران Attikoدبی

Attiko

Attiko یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران در پشت‌بام W Dubai – Mina Seyahi قرار دارد. این فضای خیره‌کننده 600 مترمربعی که تحت‌تأثیر یک باغ آسیایی طراحی شده‌، دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف در سرتاسر فضای داخلی آن است. این فضا با یک تراس بزرگ در فضای باز، منظره 360 درجه‌ای از بندر دبی، پالم جمیرا و جزیره bluewater را در کنار منوی آسیایی خود ارائه می‌دهد. 

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد جمعه تا یک‌شنبه 5 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
 W Dubai – Mina Seyahi, Dubai Marina

بخوانید: لیست 20 تا از بهترین موزه های دبی برای تماشا!

رستوران Bar Baar Freestyle Kitchen & Bar دبی

Bar Baar Freestyle Kitchen & Baris یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران، در منطقه الجداف الغربی منوی بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد که محصولات و سنت‌های آشپزی را از سراسر جهان نشان می‌دهد. 

ساعت فعالیت
همه‌روزه 5:30 بعد از ظهر تا 3 بامداد
آدرس
 منطقه الجداف الغربی
شماره تماس
056 555 4626

رستوران Bar Scala دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Bar Scala است. Roberto’s تصمیم گرفته‌است که اولین رستوران ایتالیایی DIFC را راه‌اندازی کند و نام «Bar Scala» آن را روی آن بگذارد. این مکان مجلل با اجرای شبانه دی‌جی‌ها و الهام از یکی از معروف‌ترین خانه‌های اپرای جهان، ترکیبی عالی از نوآوری و نوستالژی را در یکی از رستوران‌ های برتر دبی پدید آورده‌است.

ساعت فعالیت
همه‌روزه ظهر تا 3 بامداد
آدرس
Robertos Dubai, DIFC Gate Village
شماره تماس
04 386 0066

رستوران Barfly by Buddha-Bar دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Barfly by Buddha-Bar است. اولین Barfly by Buddha-Bar دبی در کنار مجموعه‌ای بزرگ از غذاخوری‌ها در داخل هتل هیلتون پالم جمیرا افتتاح شده‌است. منوی این رستوران مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی با طعم آسیایی را ارائه می‌کند که در بشقاب‌های بزرگ سرو می‌شوند. هم‌چنین مجموعه‌ای از پیش‌غذاها شامل گیوزای خرچنگ، نان بائو و رول‌های سوشی در این‌جا ارائه می‌شود. 

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا پنج‌شنبه 5 بعدازظهر تا 1 بامداد جمعه تا شنبه 5 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
هتل هیلتون پالم جمیرا در دبی
شماره تماس
056 177 7557

بخوانید: قاب دبی تجربه ای خاص از گذشته، حال و آینده دبی

رستوران Black Flamingo  دبی

Black Flamingo 

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Black Flamingo است. این رستوران ترکیبی از غذاهای فرهنگ‌های مختلف همراه با موسیقی میامی و کارائیب را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به Black Flamingo بروید و یکی از بهترین غذاهای آن را بخورید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 5 بعد از ظهر تا 3 بامداد شنبه تا یک‌شنبه 1 بعد از ظهرتا 3 بامداد
آدرس
Radisson Beach Resort, Palm Jumeirah
شماره تماس
052 717 6464

رستوران Blind Tiger دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Blind Tiger است. عرشه بیرونی از آوریل تا سپتامبر، میزبان غذاهای عالی و خوشمزه است. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران و آبجوسازی آن بروید و تجربه خوردن یک غذاخوری منحصربه‌فرد را در کنار آتش و در فضایی گرم احساس کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 5 بعد از ظهر تا 2 بامداد
آدرس
Jumeirah Al Naseem Hote, Turtle Lagoon
شماره تماس
800 323232

بخوانید: پارک AYA Universe دبی

رستوران Couqly Business Bayدبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Couqly Business Bay است. این رستوران، با ارائه غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب، در مرکز شهر قرار دارد. این فضا، مساحتی به وسعت 580 مترمربع دارد. مجسمه خروس طلایی بزرگ که در بالای بار قرار دارد، میزهای غذاخوری زیر درختان زیتون، چراغ‌های آویزان از سقف و تراس بیرونی بر زیبایی Couqly Business Bay افزوده‌اند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از 6 صبح تا 2 بامداد
آدرس
Pullman Dubai Downtown

رستوران Cocotte دبی

Cocotte یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی است. این رستوران توسط Romain Bourrillon، بنیانگزار و سرآشپز آن، ایجاد شده‌است. Cocotte منویی پر از غذاهای خانگی سالم و خوشمزه را، با استفاده از تکنیک‌هایی که در زمان کار در رستوران‌های ستاره‌دار میشلین بلژیک به کار می‌برد، ایجاد کرده‌است. بهترین غذای این منو مرغ است؛ که به مدت 24 ساعت در ترکیبی از گیاهان دارویی و ادویه‌های خوش‌عطر خوابانده شده‌است. پیشنهاد می‌کنیم به Cocotte بروید و این غذای خوشمزه را در یکی از جدیدترین رستوران ‌های دبی میل کنید.

ساعت فعالیت
یک‌شنبه تا پنج‌شنبه از 11 ظهر تا نیمه‌شب جمعه تا شنبه 11 ظهر تا 1 بامداد
آدرس
ساحل جی‌بی‌آر
شماره تماس
04 564 1995

بخوانید: اتاق فرارهای دبی

رستوران Dasha-The Dubia Chapter دبی

Dasha-The Dubia Chapter

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Dasha است. این رستوران در طبقات 50 و 51 برج هتل جمیرا امارات قرار دارد و غذاهای لذیذ و برخی از غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌کند. فرصت خوردن یک وعده غذای خوشمزه، همراه با لذت بردن از چشم‌انداز زیبای دبی، را در یکی از جدیدترین رستوران‌ های دبی از دست ندهید!

آدرس
برج هتل جمیرا امارات
شماره تماس
04 319 8783

رستوران Delizie Gourmet دبی

Delizie Gourmet یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی است. این رستوران که در کلوپ قایق بادبانی هاربر دبی واقع شده‌است، مناظر بسیار خیره‌کننده‌ای از خط افق دبی مارینا و Ain Dubai را به نمایش می‌گذارد. منوی صبحانه این رستوران شامل مجموعه‌ای از نان‌ها، میوه، غلات، شیرینی‌ها و دسرهای مورد علاقه ایتالیا‌یی‌ها است. در زمان ناهار نیز، این رستوران پینساهای تازه، فوکاچیا و ساندویچ‌های کروسان ایتالیایی را سرو می‌کند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه 8 صبح تا 6 بعد از ظهر
آدرس
Dubai Harbour Yacht Club
شماره تماس
058 514 0400

بخوانید: راهنمای هیجان انگیز هاتا وادی هاب دبی؛ ماجراجویی به سبک عربی!

رستوران Esco-Bar دبی

جدیدترین رستوران‌ های دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران‌ های دبی Esco-Bar است. این رستوران لبنانی، چشم‌اندازی زیبا از ساحل غربی را به نمایش می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم به Esco-Bar بروید و از کوکتل‌های ویژه، لقمه‌ها و مناظر زیبای آن لذت ببرید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ظهر تا 3 بامداد
آدرس
Radisson Beach Resort Palm Jumeirah, Palm Jumeirah
شماره تماس
056 444 7575

رستوران Hayal دبی

یکی دیگر از جدیدترین رستوران ‌های دبی Hayal است. این رستوران غذاهای ترکی را به شکیل‌ترین شکل ممکن سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و درحالی‌که بر روی یکی از مبلمان حصیری آن نشسته‌اید و از پنجره‌های کف تا سقف به بیرون نگاه می‌کنید، یک غذای ترکی خوشمزه میل کنید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 6 بعد از ظهر تا 2 بامداد شنبه تا یک‌شنبه 8 صبح تا 2 بامداد
آدرس
St. Regis Downtown Dubai
شماره تماس
04 512 5686

با رزرو هتل ارزان دبی سفری مقرون به صرفه را شروع کنید.

حرف آخر

در این مقاله شما را با جدیدترین رستوران‌ های دبی آشنا کردیم. در ادامه نیز، ساعت فعالیت، آدرس و شماره تماس هریک را در اختیار شما گذاشتیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. 

سوالات متداول

چه نوع غذاهایی در این رستوران‌های جدید ارائه می‌شود؟

جدیدترین رستوران‌ها ممکن است طیف وسیعی از غذاها از سراسر جهان از جمله غذاهای مدیترانه‌ای، آسیایی، اروپایی و محلی ارائه دهند.

آیا جدیدترین رستوران‌های دبی برای مناسبت‌های خاص مناسب هستند؟

بسیاری از رستوران‌های جدید با طراحی‌های مدرن و منوهای خاص، محیط‌های مناسبی برای جشن‌ها و مناسبت‌های خاص ارائه می‌دهند.

آیا رستوران‌های جدید دبی گزینه‌های گیاهی یا وگان دارند؟

بسیاری از رستوران‌های جدید به روند گیاه‌خواری و وگان پاسخ می‌دهند و گزینه‌های متنوعی را در منوهای خود قرار می‌دهند.

نظرات کاربران