Laguna Park
20 مرداد 1402
دبی

پارک آبی لاگونا؛ یک ماجراجویی مهیج و تکرارنشدنی!

به دنیای پارک آبی لاگونا (Laguna Waterpark) خوش آمدید. پارکی جذاب واقع در قلب دبی، جایی که هیجان، سرگرمی و ماجراجویی در انتظار شماست! در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد پارک آبی لاگونا دبی 2023 بدانید، بررسی خواهیم کرد؛ از جمله آخرین جاذبه‌ها، سواری‌ها و ویژگی‌هایی که این پارک آبی را به مقصدی دوست‌داشتنی برای خانواده‌ها و افرادی که به دنبال هیجان هستند، تبدیل می‌کند.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

درباره پارک آبی لاگونا 

Laguna Water Park

پارک آبی لاگونا دبی، واقع در مقصد پرجنب‌وجوش ساحلی لامر، دارای طیف متنوعی از جاذبه‌ها و امکانات رفاهی برای همه گروه‌های سنی است. این پارک آبی که در سال 2018 افتتاح شد، به‌سرعت به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی خانوادگی دبی محبوبیت پیدا کرد. البته این مکان جذاب هر سال دوست‌داشتنی‌تر از سال قبل بوده و امسال نیز با جذابیت‌های بی‌نظیرش علاقه‌مندان به انواع بازی‌های آبی را دعوت می‌کند تا نهایت ماجراجویی و لذت تجربه کنند. 

جاذبه‌ها و سواری‌های پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا مجموعه‌ای از وسایل سواری و جاذبه‌های هیجان‌انگیز را برای هر فردی با هر سنی ارائه می‌دهد. از سرسره‌های آب که آدرنالین پمپاژ می‌کنند تا یک رودخانه تنبل آرامش‌بخش، مطمئن باشید که این پارک برای همه یک فعالیت سرگرم‌کننده و مهیج خواهد داشت. برخی از این وسایل سواری نسبت به دیگر جاذبه‌های آن محبوبیت بیشتری دارند که در ادامه درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن این نکته را عنوان کنیم که یک منطقه اختصاصی برای کودکان و انواع سرسره‌های کوچک و بزرگ را هم دارد که خانواده‌ها در آن با خیال راحت یک روز سرگرم‌کننده را سپری کنند. 

از جاذبه‌های معروف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

منطقه اسپلش

Laguna Water Park

خودتان را برای خیس شدن آماده کنید! در این منطقه بازی همه عنصرهای جذاب از سواری‌های حلقه‌ای گرفته تا استخر و صدها فعالیت هیجان‌انگیز دیگر برای شما مهیا شده است. 

منطقه اسلاید

چه به دنبال یک تجربه هیجان متوسط یا بالا باشید، چه به دنبال سواری انفرادی یا گروهی، Slide Zone حسابی شما را شگفت‎زده خواهد کرد. اگر دل و جرات دارید به سراغ سقوط آزاد آن بروید. 

The Surf Zone

laguna water park dubai

به لطف The Surf Zone در پارک آبی لاگونا، دیگر از از دست دادن امواج دبی پشیمان نیستید. اگر اهل موج‌سواری هستید، این بخش از پارک آبی لاگونا برای شما دوست‌داشتنی خواهد بود. 

چیزهایی که باید در پارک آبی لاگونا انجام دهید

بیایید تا چند مورد از کارهای جذاب این پارک آبی را به شما بگوییم:

از انواع سواری‌ها لذت ببرید

فرقی نمی‌کند به دنبال امواج باشید، در استخر شنا کنید، از سرسره‌های لغزنده پایین بروید یا حتی در رودخانه تنبل استراحت کنید؛ پارک آبی لاگونا طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای سطوح مختلف هیجان به ارمغان می‌آورد که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای همه به همراه خواهد داشت. پس خودتان را برای یک تفریح بی‌نظیر آماده کنید! 

کمپینگ زیر ستاره ها

laguna water park dubai

درست در قلب کانون ساحلی دبی، لامر، کمپ بزنید. غذاهای لذیذ باربیکیو، مارشمالو کباب شده، بازی تخته‌ای کلاسیک یا حتی تماشای یک فیلم پرفروش زیر ستاره‌ها. این کمپ همه چیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید طلوع باورنکردنی خورشید را تماشا کنید یا حتی از پیاده‌روی یا شنا کردن روز بعد لذت ببرید تا تجربه‌ای فراموش نشدنی در پارک داشته باشید!

تاکو سه شنبه

برای سه‌شنبه‌های تاکو در پارک آبی لاگونا آماده شوید. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند با دسترسی نامحدود به غذا و نوشیدنی‌ها در طول روز در پارک به همراه تاکو، انواع نوشیدنی‌ها و دم‌نوش‌های ییلاقی در The Bungalow، از بهترین‌های هر دو دنیا لذت ببرند. در کنار تاکوهای خوشمزه، با موسیقی زنده برقصید و از محیط خنک کنار دریا لذت ببرید.

رستوران و غذاخوری‌های پارک لاگونا

Laguna Park eateries

وقتی صحبت از غذا و نوشیدنی در پارک آبی لاگونا به میان می‌آید، گزینه‌های متنوعی در پیش روی شما خواهد بود. این پارک دارای چندین مکان برای غذاخوری است: از جمله سالن لاگونا، باشگاه سرفس و کافه جزیره. شما می‌توانید بعد از چند ساعت بازی و سرگرمی برای تجدید قوا و برگرداندن انرژیتان، در این رستوران‌ها یک غذای خوشمزه نوش جان کنید. همچنین فروشگاه‌های مواد غذایی هم در این پارک قرار گرفته‌اند تا انواع غذاها، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ را به شما ارائه دهند. 

امکانات و تسهیلات پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا با در نظر گرفتن راحتی و آسایش مهمانانش طراحی شده و به همین دلیل کلیه‌ی امکانات و تسهیلات مورد نیاز را تعبیه کرده است. این پارک دارای اتاق‌های رختکن، کمد، و دوش، وای‌فای رایگان، صندلی‌های آفتاب‌گیر و کابانای سایه‌دار برای اجاره است. علاوه بر این، این پارک همچنین دارای یک فروشگاه مجهز است که بازدیدکنندگان می‌توانند لباس شنا، سوغاتی و سایر لوازم ضروری را خریداری کنند.

قیمت بلیط پارک آبی لاگونا

Laguna Park

پارک آبی لاگونا گزینه‌های مختلفی از جمله بلیط یک روزه، بلیط سالانه و تخفیف‌های گروهی را ارائه می‌دهد که معمولا قیمت‌های مختلفی را در برمی‌گیرد.

آدرس و نحوه رسیدن به پارک آبی لاگونا

آدرس: La Mer – جمیرا 1

پارک آبی لاگونا به راحتی از طریق وسایل حمل و نقل مختلف قابل دسترسی است. این پارک که در ساحل لامر واقع شده است، با ماشین کمی از مرکز شهر دبی فاصله دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با ماشین، تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو دبی و اتوبوس به پارک آبی برسند. امکانات پارکینگ نیز در La Mer در دسترس است.

اتوبوس: در Century Plaza 1 یا Century Plaza2  با اتوبوس 8، 9، 88، C10  یا X28 پیاده شوید و به سمت ساحل کمی پیاده‌روی کنید.

اتوبوس شاتل: اتوبوس‌های شاتل رایگان از هتل‌های اطراف دبی به لامر خدمات رفت‌وآمد خود را ارائه می‌دهند.

نکاتی مهم برای یک تجربه عالی در پارک آبی

Laguna Park

برای یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از بازدید خود از پارک آبی لاگونا، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • برای جلوگیری از صف‌های طولانی و لذت بردن از جاذبه‌ها با جمعیت کمتر، زود به آنجا بروید.
  • کرم ضد آفتاب بزنید و لباس شنا مناسب بپوشید تا تجربه‌ای راحت داشته باشید.
  • اشیای قیمتی خود را در کمدهایی که پارک در اختیار شما قرار داده است، بگذارید تا یک تفریح بدون نگرانی داشته باشید.
  • دستورالعمل‌های ایمنی پارک و محدودیت‌های ارتفاع را دنبال کنید تا تجربه‌ای امن و لذت‌بخش را برای خودتان و دیگران به ارمغان بیاورید. 
  • هیدراته بمانید و برای استراحت و شارژ مجدد در بین جاذبه‌ها استراحت کنید.

قوانین پارک آبی لاگونا

قبل از هر چیز باید یک سری قوانین خاص این مجموعه را بدانید که بعدا دچار مشکل نشوید:

  • برخی از سواری‌ها دارای محدودیت ارتفاع 1.2 متری هستند. الزامات ارتفاع به شدت اهمیت دارد و باید آن‌ها را در نظر بگیرید.
  • از آنجایی که آب استخرها کم عمق است، غواصی به دلایل ایمنی مجاز نیست.
  • از گردشگرانی که سابقه پزشکی ناتوانی جسمی، ناراحتی قلبی یا صدمات دارند درخواست می‌شود از شرکت در سواری‌های مهیج خودداری کنند.
  • رفتارهای سرکش، اسب بازی و پرش در همه سواری‌ها به شدت ممنوع است.
  • پوشیدن لباس شنای مناسب مورد نیاز است و برخی از موارد غیر مجاز عبارتند از: لباس زیر، لباس شنای شفاف، لباس‌های خیابانی، لباس‌های بلند، شلوارک با پرچ‌های بیرون زده، سگک‌ها و گردن‌بندهای بلند، زنجیر، گیره‌های موی فلزی و گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ. 
  • از استفاده از لنز چشم خودداری کنید زیرا آب ممکن است مضر باشد.
  • کودکان زیر 13 سال باید با یک بزرگسال کمتر از 18 سال همراه باشند.

جاذبه ها و اقامتگاه های نزدیک پارک آبی لاگونا

City Walk

موقعیت عالی این پارک آبی در ساحل لامر، کاوش سایر جاذبه‌های این منطقه را برای بازدیدکنندگان آسان می‌کند. جاذبه‌های اطراف عبارت‌اند از سیتی واک، سیاره سبز و ساحل جمیرا. 

در نهایت

پارک آبی لاگونا دبی با سواری‌های هیجان‌انگیز، رویدادهای جذاب و جدیدترین جاذبه‌ها، یکی از بهترین پارک‌های آبی این شهر رویایی است. شما با انتخاب این پارک، یک روز فراموش‌نشدنی فوق‌العاده مهیج با ماجراجویی‌هایی باورنکردنی را برای خودتان می‌سازید. 

نظرات کاربران