هتل هاى دبى براى ایرانیان
27 خرداد 1401
دبی

بهترین هتل هاى دبى براى ایرانیان

وقتی صحبت از سفرهای خارجی می‌شود، شهر دبی یکی از دو انتخاب اول ایرانیان است. شهری که به واسطه پیشرفت‌های چشمگیر سال‌های اخیر خود گردشگران بی‌شماری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. از همین روی تعدادی از بهترین هتل‌های جهان در این شهر زیبای ساحلی ساخته شده‌اند. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چراکه قصد داریم بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

خرید بلیط کنسلی هواپیما دبی فقط با سه کلیک ممکنه!

لوکس‌ترین هتل‌های دبی

اگر دوست دارید لوکس ترین هتل‌ های دبی را رزرو کنید، می‌توانید از فهرست زیر کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که هتل‌های زیر در زمره گران‌ترین هتل های دبی به شمار می‌روند و نرخ اتاق‌های دو تخته آن‌ها برای هر شب اقامت از ۴ میلیون تومان آغاز و بعضا به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

۱. هتل مینا السلام (Mina Al Salam)

هتل مینا السلام

هتل مینا السلام یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. این هتل باشکوه و مجلل از انواع امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هتل مینا السلام دبی منظره خلیج فارس است که از تمام اتاق‌ها دیده می‌شود.

۲. هتل برج العرب (Burj Al Arab)

هتل برج العرب

این هتل در آسمان خراش زیبای برج العرب و در دل دریا ساخته شده است. هر گردشگری دوست دارد حداقل یک شب را در این هتل لوکس بگذراند. امکانات متعدد، معماری منحصربه‌فرد، دکوراسیون لوکس و منظره بی‌نظیر این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل‌های دنیا تبدیل کرده است.

۳. هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach Hotel)

هتل جمیرا بیچ

هتل جمیرا بیچ، از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان و انتخابی عالی برای یک ماه عسل به یاد ماندنی به حساب می‌آید. فارغ از امکانات متعدد، دکوراسیون لاکچری و منظره‌های چشم‌نواز اتاق‌ها، امکان استفاده رایگان و نامحدود از پارک آبی وایلد وادی، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل جمیرا بیچ محسوب می‌شود.

۴. هتل سوفیتل (Sofitel)

هتل سوفیتل

اگر به معماری فرانسوی علاقه‌مند هستید، هتل سوفیتل بهترین انتخاب شما خواهد بود. در گوشه گوشه‌ی این هتل لوکس انواع گیاهان زیبای فرانسوی به چشم می‌خورند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل سوفیتل می‌توان به یک جلسه نیم ساعته رایگان برای عکاسی حرفه‌ای اشاره کرد.

۵. هتل شیراتون جمیرا بیچ (Sheraton Jumeirah Beach)

 هتل شیراتون جمیرا بیچ

هتل شیراتون یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا و در ساحل زیبای دبی مارینا قرار گرفته است. رستوران هتل شیراتون از جمله محبوب‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌رود؛ جایی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید.

۶. هتل آسیانا (Asiana)

هتل آسیانا

از هتل آسیانا می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره دبی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. همین امر هتل آسیانا را به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران آسیایی تبدیل کرده است.

ارزانترین و با کیفیت ترین تورهای دبی فقط سه کلیک با شما فاصله دارند!

۷. هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers)

هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا امارات تاورز یکی دیگر از بهترین هتل‌های جمیرا است. این هتل پنج ستاره‌ی مجلل از انواع امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار است و می‌تواند لذت سفر شما را دوچندان کند. همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی نظیر پارک آبی وایلد وادی، برج خلیفه، جمیرا بیچ، مرکز شهر و بهترین مراکز خرید دبی، یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است.

۸. هتل فایو پالم جمیرا (FIVE Palm Jumeirah Hotel)

هتل فایو پالم جمیرا

از هتل فایو پالم جمیرا می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل مجلل طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرم کننده نظیر ساحل اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، اینترنت رایگان، روم سرویس، کلوپ تفریحی کودکان، برنامه‌های عصرگاهی، کلوپ شبانه و غیره برخوردار است.

۹. هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis Palm Hotel)

هتل آتلانتیس پالم دبی

«آتلانتیس پالم» نام یکی دیگر از هتل‌های جمیرا است. این هتل از یک ساحل شنی اختصاصی برخوردار است که جان می‌دهد برای مدیتیشن و خلوت کردن‌های دونفره. آکواریوم غول‌پیکر هتل آتلانتیس پالم و دلفین‌های زیبای درون آن، می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند.

۱۰. هتل رافلز (Raffles Hotel)

هتل رافلز

هتل رافلز را نیز می‌توان در زمره بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار داد. این هتل ۵ ستاره ۲۵۲ اتاق دارد و از جمله لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. نزدیکی به مرکز شهر و فرودگاه از جمله ویژگی‌های هتل رافلز است.

۱۱. هتل حیاط ریجنسی (Hyatt Regency Dubai Creek Heights)

هتل حیاط ریجنسی

یکی دیگر از مجلل‌ترین هتل‌های دبی، هتل حیاط ریجنسی است. این هتل لوکس و بزرگ، ۴۶۳ اتاق دارد و از امکانات رفاهی تفریحی بی‌شماری برخوردار است.

۱۲. هتل پولمن (Pullman Dubai Creek City Center)

هتل پولمن

از هتل پولمن می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل شیک و زیبا طیف وسیعی از امکانات، مانند استخر روباز، زمین تنیس، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سرویس ترانسفر لیموزین و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

۱۳. هتل کنراد (Conrad Dubai)

هتل کنراد

هتل کنراو با ۵۵۵ اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید. این هتل در فاصله اندکی از بهترین جاهای دیدنی دبی از جمله برج خلیفه، دبی مال، مسجد جمیرا، مراکز خرید دبی و غیره قرار گرفته است.

۱۴. هتل آدرس بولوارد (Address Boulevard Hotel)

هتل آدرس بولوارد

هتل پنج ستاره آدرس بولوارد یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. هتل آدرس بولوارد در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این شهر نظیر باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، فواره دبی، دبی مال و برج خلیفه واقع شده است.

۱۵. هتل جمیرا کریک ساید (Jumeirah Creekside Hotel)

هتل جمیرا کریک ساید

«کریک ساید» نام یکی دیگر از گروه هتل‌های جمیرا است. این هتل مجلل انتخاب اول علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی است. فارغ از زمین تنیس حرفه‌ای، هتل جمیرا کریک ساید در نزدیکی باشگاه گلف دبی قرار دارد. سرویس‌های ویژه ماساژ، از دیگر جذابیت‌های این هتل است.

۱۶. هتل هبتور گرند (Habtoor Grand Hotel)

هتل هبتور گرند

هتل بزرگ هبتور، در میان بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به امتحان کردن غذاهای خارجی مختلف هستید، این هتل می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. هتل هبتور از ده رستوران مختلف برخوردار است و هر نوع غذایی که بخواهید را می‌توانید در این هتل لوکس نوش جان کنید.

۱۷. سوئیسوتل الغریر (Swissotel Al Ghurair)

سوئیسوتل الغریر

از سوئیسوتل الغریر می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های دبی نام برد. این هتل ۵ ستاره به امکانات متنوع خود معروف است. خدمات اسپا، ماساژ و آب درمانی این هتل، از بهترین‌ها در شهر دبی به حساب می‌آیند.

۱۸. هتل وسترن پلاس (Best Western Plus Pearl Creek)

هتل وسترن پلاس

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان ، «وسترن پلاس» نام دارد. استخر روباز و زیبای این هتل در بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد. همچنین امکانات متنوع هتل وسترن پلاس، همه چیز را برای یک اقامت خاطره‌انگیز مهیا می‌کند.

۱۹. هتل آوانی دیره دبی (Avani Deira Dubai Hotel)

هتل آوانی دیره دبی

یک هتل پنج ستاره خوب با امکانات رفاهی متنوع و قیمت متوسط؛ این خلاصه ویژگی‌های هتل آوانی دیره دبی است. البته از سرویس‌های روتختی این هتل که از جنس پنبه مصری هستند نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

۲۰. هتل کرون پلازا دبی (Crowne Plaza Dubai Hotel)

 هتل کرون پلازا دبی

کرون پلازا را نیز می‌توان در لیست بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار داد. این هتل ۵ ستاره مجلل، ۵۶۷ اتاق داشته و از ۷ رستوران مختلف برخوردار است. در رستوران‌های این هتل می‌توانید از بهترین غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان؛ ارزان‌ترین هتل‌های دبی

هتل‌هایی که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم، از امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و در عین حال نسبت به هتل‌های لوکس، قیمت مناسب‌تری دارند.

۱. هتل اونیو دبی (Dubai Avenue Hotel)

هتل اونیو دبی

هتل اونیو یکی از ارزان ترین هتل های دبی است. این هتل چهار ستاره از دکوراسیون مدرن و امکانات مناسبی برخوردار است. قیمت اتاق‌های دو تخته هتل اونیو از یک میلیون تومان شروع می‌شود.

۲. هتل کارلتون دبی (Carlton Hotel)

هتل کارلتون دبی

کارلتون یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. امکانات این هتل چهار ستاره، دست کمی از لاکچری ترین هتل های دبی ندارد. قیمت اتاق‌های هتل کارلتون از شبی ۲ میلیون تومان آغاز می‌شود.

۳. هتل مارینا بیبلوس دبی (Marina Byblos Hotel)

هتل مارینا بیبلوس دبی

هتل مارینا بیبلوس از جمله بهترین هتل های ۴ ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل از امکانات متعددی بهره‌مند است، اما خاص‌ترین مزیت هتل مارینا بیبلوس استخر پشت بامی آن است که در بین توریست‌ها طرفداران زیادی دارد.

۴. هتل سامایا دیره دبی (Samaya Hotel Deira)

هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. این هتل ۴ ستاره، از تمامی امکانات هتل های لوکس دبی برخوردار است و در عین حال قیمت مناسبی دارد. قیمت اتاق‌های دو تخته هتل سامایا از حدود ۲ میلیون تومان آغاز شده و به حدود ۱۴ میلیون تومان نیز می‌رسد.

۵. هتل نوُوُتل دبی (Novotel Dubai Deira)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل نووتل از جمله بهترین هتل های چهار ستاره دبی به حساب می‌آید. استخر روباز، سالن بدنسازی، مرکز خرید، گیم نت، مهد کودک و گالری هنری از جمله امکانات این هتل مجلل به شمار می‌روند.

۶. هتل رادیسون بلو دبی (Radisson Blu Hotel)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل چهار ستاره‌ رادیسون بلو با ۲۴۶ اتاق، چهار رستوران مجزا و امکانات جذابی مانند ماساژ درمانی، استخر روباز، سونا، و غیره، از جمله بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است.

۷. هتل آپارتمان ریمال جی ۵ (J5 Rimal Hotel Apartments)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل آپارتمان ریمال جی ۵، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ۴ ستاره دبی محسوب می‌شود. قیمت اتاق‌های این هتل از یک میلیون و چهارصد هزار تومان آغاز می‌شود. اتاق‌های زیبا و رستوران بین‌المللی، استخر روباز، سونا و جکوزی از جمله امکانات هتل آپارتمان ریمال دبی هستند.

۸. هتل لوا دبی (Leva Hotel)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل لوا یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره دبی است. اتاق‌های لوکس این هتل مناظر زیبایی همچون خلیج فارس و برج خلیفه را پیش چشم مهمانان می‌گذارند. استخر روباز، سالن بدنسازی و مرکز خرید ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل لوا هستند. قیمت اتاق‌های این هتل از دو و نیم میلیون تومان آغاز می‌شود.

۹. هتل هالیدی این دبی (Dubai Holiday Inn Hotel)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

اگر شما هم عاشق اقامت در ساختمان‌های شیشه‌ای هستید، می‌توانید هتل زیبای هالیدی این را انتخاب کنید. پنجره‌های بزرگ اتاق‌های این هتل، امکان تماشای زیباترین جاذبه‌های دبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین قیمت اتاق‌های هتل هالیدی این از یک میلیون و چهارصد هزار تومان آغاز می‌شود که با توجه به امکانات این هتل ۴ ستاره، قیمت کاملا مناسبی به حساب می‌آید.

۱۰. هتل رامادا داون تاون دبی (Ramada Downtown Hotel)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل چهار ستاره رامادا داون تاون یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. این هتل از امکانات متعددی برخوردار است. اما مزیت اصلی آن دسترسی سریع و آسان به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی مانند برج خلیفه، دبی مال و دبی فانتین است.

بهترین هتل های دبی را از سه کلیک بخواهید!

سخن پایانی

در این مقاله 30 مورد از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را معرفی کردیم. از هتل‌های لوکس و مجلل با قیمت‌های نجومی گرفته تا ارزان ترین هتل های دبی مورد بررسی قرار گرفته و به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام از آنها اشاره شد. امیدواریم متن حاضر به شما در انتخاب بهترین هتل برای سفر به دبی کمک کرده باشد. همچنین، برای آشنایی بیشتر با دبی، جاهای دیدنی دبی و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید به سایر مقالات ما درباره دبی مراجعه کنید و به مطالعه آن‌ها مشغول شوید.

سوالات متداول

آیا هتل‌های دبی برای ایرانیان امکانات خاصی دارند؟

بله، بسیاری از هتل‌های دبی با توجه به نیازهای ایرانیان امکاناتی مانند رستوران‌های ارائه دهنده غذاهای ایرانی و پرسنلی که به زبان فارسی تسلط دارند، ارائه می‌دهند​​​​​​​​​​​​.

2. کدام هتل‌ها در دبی برای ایرانیان پیشنهاد می‌شوند؟

هتل‌هایی مانند ایبیس البرشا، مارینا بیبلوس، آتلانتیس د پالم، شیراتون، و جمیرا امارات تاورز به دلیل موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی کامل و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری برای ایرانیان پیشنهاد می‌شوند​​​​​​​​​​​​.

هتل‌های دبی چه امکاناتی برای گردشگران ایرانی ارائه می‌دهند؟

هتل‌های دبی معمولاً امکاناتی مانند اینترنت رایگان، استخر، سونا، اسپا، رستوران‌های با منوهای متنوع از جمله غذاهای ایرانی، ساحل اختصاصی، و خدمات گردشگری مانند تورهای شهری را ارائه می‌دهند​​​​​​​​​​​​.

آیا هتل‌های دبی دارای رستوران‌های ایرانی هستند؟

بله، بسیاری از هتل‌های دبی دارای رستوران‌هایی هستند که غذاهای ایرانی را در منوی خود دارند و می‌توانند نیازهای غذایی ایرانیان را برآورده کنند​​​​​​​​​​​​.

آیا اقامت در هتل‌های دبی برای ایرانیان قیمت مناسبی دارد؟

قیمت اقامت در هتل‌های دبی بسته به ستاره و امکانات هتل متفاوت است. ایرانیان می‌توانند بر اساس بودجه خود، هتل‌هایی با قیمت مناسب تا لوکس و مجلل را پیدا کنند. برخی هتل‌ها مانند هتل آسیانا از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

نظرات کاربران