31 مرداد 1400
جهانگردی

ترسناک ترین مناطق دبی

دبی شهری با ساختمان‌های عظیم و بلند است و این حس را در شما ایجاد می‌کند که انسان هر کاری را می‌تواند انجام دهد. این شهر یکی از پربازدیدترین و دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری در سطح جهانی بوده که سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اما با این وجود، حتی در دبی هم مناطقی وجود دارند که از کنترل انسان‌ها خارج هستند و به ماورا طبیعه تعلق دارند. چنان‌چه شما جرئت کافی را برای بازدید از مکان های ترسناک و دلهره‌آور در دبی دارید و از طریق بازدید از آن‌ها سرگرم می‌شوید، ۵ مکان از مکان‌های ترسناک دبی می‌تواند یک گزینه عالی در زمان سفر شما باشد. این اماکن بی روح و دلهره اور می‌توانند یک تجربه هیجان انگیز را برای شما رقم بزنند. باور کنید که بازدید از این مکان‌ها برای حداقل یک بار ارزش دارد و یک تجربه به یاد ماندنی را برای‌تان رقم خواهد زد. در این مقاله ما پنج مکان از مکان‌های ترسناک دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. تا هنگام سفر با تور دبی به نقاط سر بزنید

رزرو تور اروپا

مکان برتر و خالی از سکنه از مکان‌های ترسناک دبی

مکان برتر و خالی از سکنه از مکان‌های ترسناک دبی

از میان ۱۰ محل خالی از سکنه و ترسناک، ما ۵ مورد از مکان های ترسناک در دبی را به شما معرفی می‌کنیم که بازدید از آن‌ها می‌تواند شما را وحشت زده کند. این پنج محل در ادامه برای شما به طور مختصری شرح داده شده‌اند

الجزیرات الحمرا: شهر ارواح از مکان های ترسناک دبی

لجزیرات الحمرا: شهر ارواح از مکان‌های ترسناک دبی

به گفته مردم محلی، در گذشته سه قبیله مختلف در شهر ارواح سکونت داشتند؛ اما بعدها این محل به طور کامل از سکنه خالی شده و به یکی از مکان های ترسناک در دبی تبدیل شد. این محل متروکه امروزه به فعالیت داشتن اشباح معروف است. چنان چه در زمان بازدید از الجزیرات الحمرا با مردم محلی صحبت کنید، مسلما داستان‌هایی ترسناک خواهید شنید. به احتمال زیاد آن‌ها به شما توصیه می‌کنند که شب‌ها و بعد از غروب کردن آفتاب به هیچ وجه از شهر ارواح بازدید نکنید. شهر ارواح با وجود خانه‌های متروکه و خالی از سکنه خود معروف است و تنها با یک ساعت رانندگی به سمت خارج از شهر دبی می‌توانید از آن بازدید کنید.

کاخ القاسمی: کاخ خالی از سکنه از مکان های ترسناک دبی

کاخ القاسمی: کاخ خالی از سکنه از

کاخ القاسمی یک کاخ خالی از سکنه است که در گذشته به عنوان یکی از بهترین قسمت‌های شهر دبی شناخته می‌شد؛ اما در حال حاضر به طور کامل از سکنه خالی مانده است. به گفته بعضی از مردم محلی، گاه شب هنگام می‌توان صدای کودکان را شنید که از پنجره‌های کاخ القاسمی شنیده می‌شود. بعضی از مردم حتی گزارش‌هایی مبنی بر دیدن این کودکان را ارائه کرده‌اند. به طور کلی کاخ القاسمی را می‌توان یکی از بهترین مکان های ترسناک در دبی دانست که بازدید از آن می‌تواند برای شما هیجان انگیز باشد.

یکی دیگر از مکان‌های ترسناک دبی تونل در پان امارات: تونل تاریکی

یکی دیگر از  مکان‌های ترسناک دبی تونل در پان امارات: تونل تاریکی

تونل‌ها همیشه به عنوان یکی از محل مکان های ترسناک در دبی شناخته می‌شده‌اند که ورود به آن‌ها با ترس و دلهره بسیاری همراه است و شما را با دنیایی از ناشناخته‌ها مواجه می‌کند. حال اگر پای ارواح در میان باشد، این ترس و دلهره مسلما دو چندان خواهد شد. چنان‌چه به دنبال یک محل ترسناک و بسیار دلهره آور در زمان بازدید از دبی هستید، این تونل تاریک و ترسناک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و هیجان زیادی را برای‌تان به ارمغان بیاورد. این تونل وحشت آور به خاطر داستان‌های خاص خود معروف است و بعضی از افراد حتی اظهار کرده‌اند که افرادی را در این تونل مشاهده کرده‌اند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا شما جرئت عبور از این تونل را دارید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است، تونل تاریکی می‌تواند یک تجربه دلهره‌آور را در سفر به دبی برای شما رقم بزند.

پاسپورت دومینیکا

دروازه الخیل: آپارتمان ترسناک

روازه الخیل: آپارتمان ترسناک

این آپارتمان که در شهر دبی واقع شده است، یکی از مکان های ترسناک در دبی بوده که بیشتر با وجود فعالیت‌های ماورا طبیعه که در بعضی از اتاق‌های آن رخ داده‌ است معروف است. بعضی از سکنه این ساختمان و افرادی که در این مکان زندگی کرده‌اند، بیان می‌کنند که لوازم و وسایل آن‌ها به شکل عجیبی در این ساختمان ناپدید شده‌اند و بعدها به طرز شگفت‌انگیزی در قسمت‌های دیگر پیدا شده‌اند. این محل به طرز دلهره‌آوری ترسناک است و مالکین آن، تنها به خاطر زمین ساختمان این محل را نگهداری کرده‌اند. با این وجود، این موضوع که تا به حال سه نفر در این ساختمان خودکشی کرده‌اند یک مسئله غیر قابل انکار است. چنان چه شما به دبی سفر کرده باشید، مسلما مردم محلی شما را با شگفتی‌های این مکان آشنا خواهند کرد.

جمیرا: خانه شیطان یکی از ترسناک ترین مکان های دبی

جمیرا: خانه شیطان یکی از ترسناک ترین مکان های دبی

ممکن است شما داستان‌هایی را در رابطه با افرادی که از خانه‌های خود خارج می‌شوند و به طرز عجیبی دست به کارهایی می‌زنند که در انجام هیچ کدام اختیاری از خود ندارند، شنیده باشید. جمیرا یک خانه خالی از سکنه و یکی از مکان های ترسناک در دبی است که متاسفانه رخ دادن چنین حوادثی در آن گزارش شده است. در سال ۲۰۱۱ افراد فیلیپینی که در این ساختمان حضور داشتند، گزارشاتی را مبنی بر دیدن ارواح ارائه کرده‌اند. همچنین آن‌ها بیان کردند که اتفاقات عجیب و غریبی در این ساختمان به وقوع پیوسته‌اند. در حال حاضر خانه جمیرا خالی از سکنه است؛ اما به اعتقاد مردم محلی، هنوز هم این محل پر از انرژی‌های منفی است که در زمان بازدید از آن، این انرژی را حس خواهید کرد.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

در این مقاله پنج تا از مکان های ترسناک در دبی را به شما معرفی کردیم که بازدید از آن‌ها می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز برای شما باشد. چنان‌چه به بازدید از مکان های ترسناک در دبی و هیجان ناشی از آن علاقه دارید، بازدید از این پنج محل به شما توصیه می‌شود. البته توصیه ما به شما این است که چنان چه از این هیجانات لذت نمی‌برید، از بازدید از مکان‌های ترسناک دبی خودداری کنید. چنان چه تا به حال به دبی سفر کرده‌اید و از اماکن ترسناک این شهر بازدید به عمل آورده‌اید، تجربیات هیجان انگیز خود را با ما در میان بگذارید. اگر مکان‌های ترسناک در دبی می‌شناسید، خوشحال می‌شویم که آن‌ها را به ما معرفی کنید و از هیجان این تجربه جدید با ما صحبت کنید.همچنین میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت بلیط هواپیما دبی از طریق وب سایت سه کلیک اقدام نمایید.

رزرو تور دبی
نظرات کاربران