29 شهریور 1400
جهانگردی

بهترین هتل های ابوظبی

منطقه ابوظبی، بخشی از امارات متحده عربی است که همانند همسایگان خود یعنی امارات و دبی با سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد برای سفر­های لوکس در کلاس جهانی است.نرخ پیشنهادی هتل‌ های ابوظبی پایین است، بنابراین هنگام جست‌وجوی هتل­های ارزان قیمت، ممکن است تعجب کنید که گزینه­ های لوکس 5 ستاره با قیمت­ های زیر 150 دلار در هر شب وجود دارد. هتل ‌های ابوظبی برای به دست آوردن مشتری دلاری به طور دائم با هم رقابت می­کنند.اگر قصد سفر به ابوظبی را دارید،قبل از رزرو بلیط هواپیما و هتل حتما این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین هتل های ابوظبی

1. هتل شانگری لا قاریات آل بری

کسانی که قصد مسافرت به ابوظبی را دارند باید بدانند که برای انتخاب، هتل های ابوظبی محدودیت ندارند و شما گزینه ­های متعددی در اختیار دارید. اگر به دنبال تجملاتی در ساحل در ابوظبی می­گردید، شانگری لا دارای یک هتل تفریحی زیبا مانند کاخ، دقیقاً روبه‌روی یک کانال از مسجد جامع شیخ زاید است. اتاق­ ها و سوئیت­های این هتل لوکس (و ساحل اختصاصی آن) منظره شگفت انگیزی از مسجد، گنبد و مناره­های شهر دارند. همه اتاق‌ها و سوئیت­های هتل بالکن یا تراس دارند.

2. کاخ امارات

کاخ امارات در­واقع هتل لوکس 7 ستاره امارات است. بدون­شک این مکان بیش از یک اقامتگاه مجلل است؛ در میان هتل های ابوظبی، کاخ امارات هسته اصلی سرگرمی است که یک پارک تفریحی­، مراکز خرید، زمین­های گلف، سواحل و حتی بزرگ‌ترین مکان اجرای موسیقی در شهر را دارد. در این مکان 14 گزینه مختلف برای غذا خوردن در هر قیمت و سبک وجود دارد.

3. فیرمونت باب البحر

این اقامتگاه مجلل ساحلی دقیقاً در آن سوی کانال از مسجد جامع شیخ زاید قرار دارد و یکی از شیک‌ترین هتل های ابوظبی است. اتاق­ها و سوئیت­ها نمای مستقیمی از مسجد و افق مرکز شهر دارند. حتی سرویس­های بهداشتی اتاق میهمانان به گونه‌ای طراحی شده­اند که نمایی از آب را در اخیتار مسافران و میهمانان قرار می­دهند. در این اقامتگاه‌ها می­توان “تم ارگانیک” را به وضوح مشاهده کرد؛ منظور از تم ارگانیک، این است که از مواد طبیعی مانند سنگ مرمر، گردو و بامبو به میزان قابل­توجهی استفاده شده است. از این رو فیرمونت باب البحر در میان هتل های ابوظبی محبوبیت خاصی دارد.

4. هتل چهار فصل ابوظبی در جزیره ال ماریا

چهار فصل به عنوان یکی از هتل های ابوظبی، یک ساختمان شامل 34 طبقه است که در یکی از جدیدترین مناطق در حال توسعه ابوظبی یعنی جزیره آل ماریا واقع شده. در این هتل، محل­های اقامت به صورت لوکس بوده که با رنگ­های تیره و تن‌های طبیعی روشن طراحی شده است. گالریا یکی از جدیدترین مراکز خرید لوکس این شهر است که خود بخشی از توسعه جزیره آل ماریا و هتل های ابوظبی است و  هتل چهار فصل را در خود جای داده.

5. ریتز کارلتون ابوظبی ، کانال بزرگ

این اقامتگاه مجلل ساحلی بزرگ با زمینی به اندازه 57 هکتار و 10 ساختمان است که بزرگ­ترین استخر مر بوط به هتل های ابوظبی را احاطه کرده. در میان هتل‌های ابوظبی، ریتز کارلتون ترکیبی از طراحی و سبک الهام گرفته از ایتالیا به همراه فرهنگ سنتی عربی است. موقعیت ایده­آل هتل در کنار کانال باعث شده تا افراد بتوانند آب از هر دو طرف مشاهده کنند. از یک طرف می‌توانید طلوع خورشید را از روی نهر آل مقطع تماشا کنید و سپس از طرف دیگر غروب خورشید را از بالای مسجد جامع شیخ زاید مشاهده نمایید.

6. جمیرا در برج اتحاد

این هتل لاکچر کورنیش با 382 اتاق است که بخش در حال توسعه از 5 برج اتحاد است. اتاق­ها و سوئیت­ها بسته به موقعیت مکانی که در ساختمان دارند، دارای منظره دریا و یا چشم انداز شهر است. اگر از ارتفاع ترس ندارید، برای دیدن مناظر بی نظیر ابوظبی از همه جهات یعنی به صورت 360 درجه، باید به طبقه 74 بروید.

7. هتل یاس ابوظبی

اگر به مسابقات فرمول یک علاقه دارید، یکی از هتل های ابوظبی ویویی رو به پیست مسابقات دارد و  در بعضی از اتاق­های آن منظره‌ای از مسیر مسابقه را می‌توان مشاهده کرد. جزیره یاس یک منطقه تفریحی بزرگ است که شامل پارک تفریحی فراری ورلد و مسیر مسابقه فومول 1 می­شود؛ همچنین در این مکان زمین­های گلف، مراکز خرید و ساحل نیز وجود دارد.

بهترین استراحتگاه ها در ابوظبی

1. اقامتگاه کویر قصر السراب توسط آنانتارا

اقامتگاه لوکس قصر ال سراب مانند در اعماق بیابان وسیع ابوظبی که تحت عنوان “محله خالی” شناخته می­شود قرار دارد. این اقامتگاه کویری یک تجربه تفریحی مجلل را در حاشیه روب الخالی، بزرگترین کویر جهان فراهم می­کند. شایان ذکر است که در میان هتل های ابوظبی، این مکان با فرودگاه ابوظبی حدود 90 دقیقه فاصله دارد.

2. جزیره زایا نورایی

این اقامتگاه ساحلی در­واقع یک هتل 5 ستاره لوکس به همراه 32 ویلای ساحلی است که حس و حال تازگی و نشاط را به مسافران القا می­کند. هر یک از هتل های ابوظبی دارای نمایی رو به اقیانوس، استخر اختصاصی و یک خانه کوچک کاملاً مجهز است. در این مکان انواع ویلا­ها، خانه و حتی مجموعه­های شش خوابه ساحلی وجود دارد.

3. هتل ساحلی الرها

اگر در میان هتل های ابوظبی به دنبال یک اقامتگاه ساحلی با قیمت پایین و تم خانوادگی می­گردید، هتل ساحلی Al Raha یک گزینه عالی به شمار می­رود. این هتل دارای مجموعه­ای از امکانات رفاهی همانند هتل های لوکس است اما قیمت آن بیشتر مانند یکی از هتل­های ابوظبی است که ارزان قیمت‌اند. در این مکان 254 اتاق و سوئیت و همچنین 24 ویلای شبیه به خانه وجود دارد.

4. بین قاره ابوظبی

InterContinental همانند دیگر هتل ­های ابوظبی در شهرهای مختلف، امکانات رفاهی لوکس و پنج ستاره را با قیمت سه تا چهار ستاره به مهمانان عرضه می­کند. این مکان اقامتگاه ساحلی است که از یک طرف دارای ساحل خصوصی و از طرف دیگر دارای یک بندرگاه پر از قایق است. میهمانان می‌توانند از استخر بزرگ هتل و مجموعه­ای از ورزش­های آبی هم در ساحل و هم در بندرگاه لذت ببرند.

بهترین هتل های بوتیک ابوظبی

1. هتل EDITION

هتل­های EDITION حاصل یک همکاری فوق­العاده بین هتلدار ایان شرگر و ماریوت است. شرگر که به عنوان خالق هتل بوتیک لوکس شناخته می‌شود (و به عنوان بنیانگذار استودیو 54)، تمام طراحی‌ها و خلاقیت­ها را بر عهده دارد. این در حالی است که ماریوت مواردی چون دکوراسیون و همه موارد مربوط به مسافران را انجام می­دهد.

2. آلوفت ابوظبی

در میان هتل های ابوظبی، آلوفت یک هتل بوتیکی ارزان قیمت است که به عنوان مرکز نمایشگاهی ابوظبی به شمار می­رود. این مکان در نزدیکی سفارت ایالات متحده و منطقه دیپلماتیک قرار دارد. اتاق‌ها به سبک زیر شیروانی مدرن طراحی شده و دارای امکاناتی چون حمام و دوش، تخت‌خواب اختصاصی و همچنین امکانات آب‌گرم است. برخی از اتاق­ها مشرف به استخر روباز است که منظره زیبایی را برای مسافران و مهمانان ایجاد می­کند.

3. Rosewood در ابوظبی

Rosewood یکی از هتل های ابوظبی بوتیکی و لوکس است که دارای 148 اتاق بزرگ و 41 سوئیت مجلل است. این برج 34 طبقه با طراحی و معماری زیبا در جزیره آل ماریاه، نزدیک استراحتگاه چهار فصل قرار دارد. این برج با توجه به داشتن پوشش رفلکس در طول روز برق می­زند وو شب­هنگام نیز می­درخشد.

4. سوئیت­های The Eclipse

یکی دیگر از هتل های ابوظبی The Eclipse نام دارد که یک هتل لوکس و بوتیک است و در عین ارائه خدمات و امکانات رفاهی بسیار لوکس، از قیمت پایین برخوردار است. در این مکان تنها یک اتاق به شما تعلق نمی­گیرد، بلکه یک آپارتمان کوچک با آشپزخانه کامل، یک اتاق نشیمن، یک بخش ناهار خوری و یک واحد لباسشویی و خشک کن در اخیتار شما قرار داده می­شود.

در این مطلب ۱۵ مورد از هتلها ابوظبی را با شما به اشتراک گذاشتیم. اگر در هتل های ابوظبی اقامت داشته‌اید خوشحال‌ می‌شویم که خاطرات و نظارت خود را درباره اقامت در ابوظبی با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران