وایلد وادی

12 تا از بهترین پارک های آبی دبی؛ به همراه قیمت بلیط و امکانات

برنامه ریزی سفر به کشورهایی که آب و هوای گرم و شرجی دارند، همیشه همراه با یک برنامه جانبی برای تفریح در ساحل یا تفریحاتی است که حس گرما و آفتاب سوزان را کاهش دهد. دبی نیز یکی از مقاصد گرم دنیا برای سفر است که با انواع تفریحات آبی و ساحلی و حتی تاسیس پیست اسکی سعی کرده تا مسافران را برای تحمل گرما، و خوشگذرانی در جزیره مجاب کند. یکی از تفریحاتی که در دبی بسیار محبوب گردشگران و حتی ساکنین این جزیره است، پارک های آبی دبی همراه با انواع سرسره ها و استخرهای بازی است که نه تنها حس خنکی به شما می دهد بلکه سطح ترشح آدرنالین و بالا رفتن ضربان قلب از هیجان را هم تجربه خواهید کرد.

رزرو تور دبی

بهترین قیمت بلیط هواپیما دبی را از سه کلیک بخواهید!

1. پارک آبی Splash N Party دبی

پارک های آبی دبی

Splash n Party سرگرم‌کننده‌ترین پارک آبی دبی است. در واقع ویلا جمیرا را به یک زمین بازی مبتنی بر آب برای کودکان بازسازی کرده‌اند و انواع سرسره‌ها، تونل‌ها، زیپ لاین، یک منطقه مرکزی بزرگ و استخر را در آن قرار داده‌اند تا بهترین محیط را برای بازی و سرگرمی بوجود آورند. کودکان زیر 12 سال و والدین آن‌ها یک روز مملو از سرگرمی را در Splash ‘n’ Party خواهند داشت.

هزینه بلیت پارک آبی Splash N Party

قیمت‌ها از حدود 2250 روپیه برای هر کودک شروع می‌شود.

ساعات کار پارک

9:00 صبح تا 20:00 (روزهای هفته) و 9:00 صبح تا 21:00 (آخر هفته)

دسترسی به پارک

الصفا 2، خیابان 8A، ویلا شماره 1، جمیرا

بخوانید: عمیق ترین استخر جهان در دبی

2. پارک آبی AquaFunدبی

پارک آبی AquaFunدبی

پارک آبی Aqua Fun یکی از متمایزترین و بزرگترین پارک های آبی دبی و جهان است! این پارک آبی 2700 متر مربع مساحت دارد و در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. پارک بادی به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی از بالا دیده می‌شود، عبارت «دبی» را نشان می‌دهد. پارک آبی Aqua Fun دارای 74 فعالیت هیجان انگیز است. این به شما امکان می دهد در حالی که تماشایی ترین و هیجان انگیزترین زمان را سپری کنید، سر خوردن، جهش و صعود داشته باشید.

AquaFun مکان ایده آلی برای کودکان و بزرگسالان است تا یک روز را در زیر نور خورشید در محاصره آب‌های آبی کریستالی بگذرانند.

هزینه پارک آبی AquaFunدبی

قیمت از 3500 روپیه برای هر نفر برای مجرد و روپیه شروع می شود. 2815 برای خرید گروهی (5 یا بیشتر مهمان).

ساعات کار پارک

9 صبح الی 17:30

دسترسی به پارک

ساحل، روبروی JBR دبی

بخوانید: بهترین سواحل دبی

3. پارک آبی خلیج جنگل، دبی (Jungle Bay)

پارک های آبی دبی

این پارک که در نزدیکی استراحتگاه ساحلی لا مریدین مینا سیاحی واقع شده است، یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی است. ظاهر مینیمالیستی، با رنگ‌های سفید و آبی، حال و هوای دوست داشتنی و جذابی را ارائه می‌دهد. منظره دریا و فضای سرسبز اطراف آن را به مکانی عالی برای خانواده‌ها، به ویژه همراه با کودکان تبدیل کرده است. این پارک دارای چندین سواری، سرسره، استخر موج و کابانای خصوصی است. سواری‌های محبوب عبارتند از ویزارد، بادی اسلاید، آکوآپلی و غیره. در رستوران‌ها و کافه‌های سرپوشیده غذا بخورید. وقتی از بازی روز خسته شدید، می‌توانید از غروب آفتاب در ساحل مینا سیاحی لذت ببرید.

دسترسی پارک

این پارک در دبی مارینا قرار دارد.

ساعات کاری پارک

زمان: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

ارزانترین تور دبی سه کلیک، سفری خارق العاده را برای شما به همراه خواهد داشت!

4. پارک آبی دبی هیلز اسپلش دبی

پارک آبی دبی هیلز اسپلش دبی

دبی اسپلش پارک یک “بهشت تفریحی در فضای باز” و طولانی‌ترین پارک مسکونی در دبی هیلز واقع شده است. مجموعه‌ای از جاذبه‌های مبتنی بر آب را برای ساکنان و بازدیدکنندگانی که به دنبال خنک شدن و تفریح هستند، فراهم می‌کند. به عبارتی این یکی از بهترین پارک‌های آبی در دبی است که دارای فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان است. کوچولوها می‌توانند از سر خوردن روی سرسره ها و انجام فعالیت‌هایی مانند میمون بار، تورهای باری و طناب زدن لذت ببرند، در حالی که بزرگسالان می توانند در خطوط ساحلی شنی استراحت کنند یا در استخر خنک شوند.

دسترسی پارک

این پارک در  دبی هیلز استیت  قرار دارد.

ساعات کاری پارک

10 صبح الی 19:30

بخوانید: موشن گیت دبی؛ در دنیای هالیوود قدم بزنید

5. پارک آبی ساحلی الممزار دبی

پارک های آبی دبی

پارک ساحلی الممزار یک پارک ساحلی با سابقه است که فعالیت‌های تفریحی متنوعی از جمله شنا، پیک‌نیک و باربیکیو را ارائه می‌دهد. این پارک دارای یک استخر اختصاصی برای خانواده‌ها و یک منطقه بازی آبی برای کودکان است که آن را به مقصدی معروف برای ساکنان و بازدیدکنندگانی که به دنبال یک روز ساحلی با تفریحات آبی هستند، تبدیل می‌کند. به عبارتی دیگر، پارک ساحلی الممزار یک پارک آبی سنتی نیست و با  وجود استخرهای شنای خانوادگی و مناطق بازی آبی که در پس زمینه سواحل زیبا و فضای سرسبز قرار گرفته اند، جایگاه خود را در بین بهترین پارک های آبی دبی به دست آورده است.

دسترسی پارک

این پارک در خیابان ساحلی الممزار، الممزار قرار دارد.

ساعات کاری پارک

08:00 صبح تا 10:00 شب (یکشنبه تا چهارشنبه) و 08:00 صبح تا 11:00 شب (پنجشنبه تا شنبه)

بخوانید: سیاره سبز دبی؛ راهنمای جاذبه های جنگل های بارانی 2023

6. پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی و هیجان

یکی از بهترین پارک های آبی دبی، پارک وایلد وادی در محوطه هتل ساحلی جمیرا، روبروی برج العرب زیبا و دیدنی است. وایلد وادی تنها پارک آبی دبی با تم عربی است. زمانی بزرگ ترین سرسره آبی خارج از آمریکای شمالی در این پارک قرار داشت که به نفع توسعه بازی های دیگر حذف گردید. این پارک تفریحی و خانوادگی سرسره های هیجان انگیز فوق العاده ای دارد که یکی از آنها Jumeirah Sceirah سرسره آبی 120 متری پشت سرهم است که سرعت آن به 80 کیلومتر در ساعت می رسد. در کنار سرسره ها، Breakers Bay بزرگ ترین استخر موج در دبی است که بخش بزرگی را نیز برای بازی کودکان دارد. این پارک آبی برای همه سنین بچه ها، نوجوانان و حتی بزرگسالانی که قلبی جوان دارند، هیجان انگیز است.

هزینه بلیت پارک آبی وایلد وادی

هزینه بلیت برای افراد با قد بالای 1 متر و 10 سانتیمتر 336 درهم و برای افراد با قد زیر 1 متر و 10 سانتیمتر 284 درهم است. همچنین ورود برای مهمانان هتل های جمیرا و کودکان زیر دو سال رایگان خواهد بود.

ساعت کار پارک

ماه ژانویه تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر، در ماه های نوامبر و دسامبر از 10 صبح تا 5 بعدازظهر

دسترسی به پارک

با مترو، اتوبوس و یا تاکسی به هتل برج العرب بروید و از آنجا با کمی پیاده روی به پارک وایلد وادی یکی از بهترین پارک های آبی دبی خواهید رسید.

بخوانید: لگولند دبی؛ دنیای لگوها را از قبل بشناسید!

7. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک های آبی دبی

تجربه تفریحی خانوادگی و هیجان انگیز در میان سواری های رکوردشکن و تالاب کوسه که شما را در نزدیکترین فاصله با کوسه ها قرار خواهد داد، بخشی از شگفتی های این پارک آبی است که آن را تبدیل به نقطه عطف گردشگری و جزو بهترین پارک های آبی دبی کرده و بسیاری از مردم برای تجربه این پارک، تور دبی را رزرو می کنند. پارک آبی آکواونچر در بخش بیرونی نخل جمیرا قرار دارد. این پارک دارای یک ساحل خصوصی است که پس از ورود به آکواونچر می توان از آن استفاده کرد.

و اما سواری ها و سرسره های پارک آبی آتلانتیس، بی شک اوج تجربه آدرنالین در آکواونجر سرسره پرش ایمان است. ترکیبی از هیجان، ترس و آدرنالین در یک سرسره عمودی 9 متری با طرح معبد قوم مایا، اما تا اینجا بخش هیجان انگیز بود، وقتی از بالای سرسره مثل یک قطره به پایین پرت می شوید، وارد لوله ای شیشه ای داخل استخری پر از کوسه خواهید شد.

اگر همچنان انرژی دارید، بریم سراغ سرسره آکواکوندا که طرحی از مارهای غول پیکر آناکوندا است. یک سواری وحشی و پر سرعت بین تونل های تاریک و پر پیچ و خم که در نهایت به بزرگترین لوله شیشه ای جهان می رسد، آکواکوندا طویل ترین سرسره آبی جهان است. شما در یکی از بهترین پارک های آبی دبی هستید، پس طبیعی است که برای انتخاب سواری ها دچار سردرگمی بشوید، اما فراموش نکنید، در لیست سواری ها سرسره انتقام خدای دریا و سرسره زوم رنگو را از دست ندهید. اینکه آکواونچر یکی از بهترین ها است سبب نمی شود، نقطه ضعفی نداشته باشد،گرچه نقطه ضعف شلوغی و ازدحام زیاد پارک نیز ناشی از بهترین بودن است. اما شما با تهیه AquaXpress می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

بخوانید: پارک واقعیت مجازی

هزینه بلیت پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

هزینه بلیت برای بزرگسالان از 299 درهم شروع می گردد و برای کودکان زیر قد 1 متر و 20 سانتیمتر هزینه 249 درهم است. همچنین هزینه بلیت برای کودکان زیر دو سال و مهمانان هتل آتلانتیس رایگان است.

ساعت کار پارک

همه روزه از 10 صبح تا 6 بعدازظهر

دسترسی به پارک

نزدیکترین ایستگاه مترو به آکواونچر، ایستگاه نخیل است که با 20 دقیقه پیاده روی به پارک خواهید رسید. با ماشین هم از طریق خروج 11 در جاده شیخ زائد می توانید به پارک بروید.

8. پارک آبی لاگونا

لاگونا؛ پارک آبی دبی

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی و البته جدیدترین آنها، پارک آبی لاگونا در هتل لامر است. این پارک، با توجه به موقعیت مکانی که در ساحل جمیرا دارد، دارای ساحل اختصاصی برای استراحت و آفتاب گرفتن است. پارک آبی لاگونا با تقسیم بندی به چهار بخش (سرفیس، ریلکس، اسلاید و اسپلش) امکانات کامل را برای تمامی گروه های سنی فراهم نموده است. حتی یکی از ویژگی های این پارک در بین دیگر پارک های آبی دبی، اختصاص روزهای پنجشنبه به خانم ها است. در این روز از ساعت 7 عصر تا 2 شب تمامی پرسنل پارک خانم هستن و بانوان در بخش هایی از پارک می توانند به بازی و تفریح بپردازند.

بیش از 10 وسیله بازی در لاگونا یکی از بهترین پارک های آبی دبی وجود دارد که خاص ترین آنها، اسکیت آبی the Wave Oz 180 Flo Rider، که می توانید در آن به تمرین موج سواری بپردازید و یا اگر حرفه ای هستید هیجان را در موج های بزرگ آن تجربه کنید. لاگونا یکی از سه پارک آبی بزرگ جهان است که این اسکیت آبی را دارد. پس از یک موج سواری پر انرژی وقت آن رسیده که با سقوط آزاد به سمت استخرهای پر آب پرتاب شوید و در مسیر ضربان قلب خود را بالا ببرید. در میان سواری های دیگر رودخانه تنبل را برای کمی استراحت از دست ندهید. در میان تجربه هیجان و آدرنالین فرزندان شما میتوانند در اسپلش پد سرگرم شوند و همراه با کودکان دیگر آب بازی کنند.

بخوانید: آکواریوم لاست چمبرز دبی

هزینه بلیت پارک آبی لاگونا

هزینه بلیت برای ساکنین دبی 125 درهم و برای مسافران 200 درهم است.

ساعت کار پارک

همه روزه از 10 صبح تا 8 بعدازظهر

دسترسی به پارک

با مترو به ایستگاه مسجد بزرگ جمیرا بروید و بعد از کمی پیاده روی به لاگونا خواهید رسید. همچنین با ماشین از طریق خروجی 47 به سمت خیابان الاسدیقه و خیابان 51 به سمت پارک آبی بروید.

9. پارک آبی لگولند

پارک های آبی دبی

یکی از بهترین پارک های آبی دبی، لگولند تماما بر مبنای لگو و مختص کودکان 2 تا 12 سال ساخته شده است. این پارک آبی، تمام فانتزی های کودکانه از دنیای لگوها را به همراه دارد. بیش از 20 سرسره و سواری مانند سافاری اسپلش، جوکر سوکر، استخر موج لگو و امکان ساخت قایق اختصاصی با لگو برای کودکان در این پارک وجود دhرد. همچنین محوطه ای اختصاصی برای کودکان نوپا نیز طراحی شده تا در امنیت کامل آب بازی کنند. در نهایت پایان روز هیجان انگیز کودکان می تواند با قایق سواری خانوادگی بر روی سرسره پیچ و خم دار بهترین پارک آبی دبی خاتمه یابد و همه خانواده برای استراحت به ساحل و یا رستوران پارک بروند.

هزینه بلیت پارک آبی لگولند

هزینه بلیت برای ساکنین دبی 165 درهم و برای مسافران 235 درهم است.

ساعت کار پارک

همه روزه از 10 صبح تا 7 بعدازظهر

دسترسی به پارک

با مترو به ایستگاه ابن بطوطه بروید و سپس با اتوبوس خط DPR1 به پارک برسید و یا با ماشین از طریق بزرگراه بین المللی ابوظبی- غویفت به سمت لگولند بروید.

بخوانید: جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

10. پارک آبی آیس لند

آیس لند و است یک دنیا تفریح!

همان طور که از نام این پارک پیداست، آیس لند با تم یخی و برای فرار از گرمای شهر دبی ساخته شده است. آیس لند که یکی از بهترین پارک های آبی دبی است، در راس الخیمه و فاصله یک ساعته از شهر دبی واقع گردیده است. پارک آبی آیس لند دارای یک استخر خانوادگی، استخر فوتبال آبی و استخر غواصی، انواع وسایل سواری و سرسره ها، دسترسی اختصاصی به ساحل و یک تیم آموزش دیده برای مراقبت از کودکان است.

در آیس لند می توانید سفر بر تیوب های یک یا دو نفره از بالای سرسره های بلندی که فضای اطراف آن پوشیده از کوه های یخی و مجسمه های خرس قطبی است، به درون آب سر بخورید. البته قابل توجه است که علی رغم نام پارک و تم یخی پارک، نباید انتظار شنا در آب سرد را داشته باشید، بلکه در استخرهای آیس لند آب گرم جریان دارد. در سفر یک روزه به آیس لند سواری آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار دستساز جهان در یکی از بهترین پارک های آبی دبی را از دست ندهید.

هزینه بلیت پارک آبی آیس لند

هزینه بلیت برای بزرگسالان 70 درهم، برای خانواده ها (دو بزرگسال به همراه یک کودک) 100 درهم و به ازای کودک دوم به بعد هرکدام 20 درهم است.

ساعت کار پارک

همه روزه از 10 صبح تا 6 بعدازظهر

دسترسی به پارک

با ماشین از جاده شیخ زائد، یک ساعت به سمت راس الخیمه رانندگی کنید تا به آیس لند برسید.

بخوانید: دلفیناریوم دبی؛ از سرگرمی‌ها و خرید بلیط تا نکات مهم

11. پارک آبی یاس

پارک های آبی دبی

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی، پارک یاس در جزیره یاس است. این پارک در رده بندی 25 پارک برتر دنیا، در سایت تریپ ادوایزر از نگاه مسافران، جایگاه نهم را بدست آورده است. پارک آبی یاس با بیش از 40 مدل سرسره و سواری و استخر شما را به تجربه یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان دعوت می کند. در این پارک 8 بخش شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه، بخش شهر جوانان پیش روی شماست که هر کدام تم خاصی داشته و بنا بر نام و موقعیتشان بازی های خاصی دارند. کودکان نیز می توانند در مناطق مخصوص آبپاش به تفریح بپردازند.

 ترشح آدرنالین را با کشیده شدن در گرداب سرسره داواما،بزرگ ترین سرسره شش نفره جهان شروع کنید. سپس با ترن آبی و معلق بندیت بمبر، در میان زمین و آسمان به اوج هیجان برسید و در حلقه لیوا سقوط آزاد از ارتفاع را تجربه کنید. در نهایت در استخر امواج کمی آرام بگیرید تا ضربان قلبتان به حالت طبیعی بازگردد. اگر احساس کردید که کاملا تخلیه انرژی شده اید، پیشنهاد ما برای ادامه سفر در پارک آبی یاس برای شما، سینما پنج بعدی اسپلش و غواصی مروارید است.

بخوانید: فراری پارک دبی

هزینه بلیت پارک آبی یاس

هزینه بلیت از طریق رزرو آنلاین 210 درهم برای یک روز کامل است. هزینه بلیت برای کودکان زیر 3 سال رایگان است.

ساعت کار پارک

نوامبر تا فوریه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر، از ماه مارس تا می 10 صبح تا 7 بعدازظهر، از ماه ژوئن تا آگوست 10 صبح تا 8 بعدازظهر و در ماه های سپتامبر و اکتبر ساعت کاری 10 صبح تا 7 بعدازظهر است.

دسترسی به پارک

راحت ترین راه دسترسی به جزیره یاس، تاکسی است که ممکن است هزینه آن کمی زیاد باشد.

12. پارک آبی دریم لند

دریم لند از بهترین پارک های آبی دبی

یکی از بهترین پارک های آبی دبی که البته جزو قدیمی ترین پارک ها نیز به حساب می آید و در دهه 1980 به دام افتاده و چندان تغییری نکرده است، پارک آبی دریم لند در فاصله یک ساعتی دبی، منطقه ام القوین است. اگرچه این پارک محدودیت سنی ندارد اما ارتفاع آب در استخرها محیط مناسبی را برای تفریح و آب بازی کودکان دارد. بزرگسالان می توانند از بار کنار استخر و محوطه چمن کاری شده باغ برای استراحت و کمپینگ شبانه استفاده کنند.

هزینه بلیت پارک آبی آیس لند

هزینه بلیت در طول روزهای هفته برای هر کودک 100 درهم به همراه یک بزرگسال رایگان و در روزهای آخر هفته 140 درهم برای کودکان به همراه ورود یک بزرگسال رایگان است. که برای هر بزرگسالی که همراه شود، 50 درهم مبلغ اضافه خواهد شد.

ساعت کار پارک

همه روزه از 9 صبح تا 8 بعدازظهر

دسترسی به پارک

با مترو به ایستگاه نور بانک بروید و از آنجا به سمت دریم لند حرکت کنید. و اگر با ماشین شخصی هستید، از طریق خروجی 11 در جاده شیخ زائد به پارک برسید.نحآنجا به سمت دریو م لند حرکت کنید .

بخوانید: پارک کروکدیل دبی

نکات مهم بازدید از بهترین پارک های آبی دبی

  • پارک های آبی دبی بزرگ هستند و شما برای اینکه از هزینه بلیت و بخش قابل توجهی از وسایل بازی استفاده کنید نیاز به بخش بیشتری از روز دارید، بنابراین سعی کنید سحرخیز باشید.
  • روزهای آخر هفته بهترین پارک های آبی دبی، بسیار شلوغ هستند و این به معنی صف های طولانی برای سواری ها است. حتی ممکن است در روزهای هفته بلیت های پارک ها شامل تخفیف بشوند.
  • در فصل تابستان اگر به پارک آبی رفتید، به میزان ساعاتی که زیر آفتاب هستید توجه کنید تا دچار کم آبی یا آفتاب سوختگی نشوید.
  • در ماه های خنک سال، معمولا بهترین پارک های آبی دبی مدتی برای نگهداری سالانه و بازسازی بسته می شوند، بنابراین قبل از رزرو تور دبی، تاریخ تعطیلی پارک آبی موردنظرتان را بررسی کنید.

وسایل مورد نیاز در بازدید از بهترین پارک های آبی دبی

کفش آبی: تمامی سطوح در پارک های آبی دبی در برابر لغزش و حرارت مقاوم نیستند، بنابراین پیشنهاد میکنیم از جوراب یا کفش های آبی مخصوص استفاده کنید.

ضد آفتاب: تابش آفتاب حتی در زمستان نیز موجب آفتاب سوختگی می شود، چه برسد به آفتاب سوزان دبی در فصل تابستان. در بازدید از بهترین پارک های آبی دبی، حتما ضد آفتاب مخصوص همراه داشته باشید.

حوله: در پارک های آبی به شما حوله اجاره می دهند تا نیازی به پر کردن فضای ساکتان با حوله نداشته باشید. اما اگر تمایلی به استفاده از این حوله ها نداشتید، با همراه داشتن حوله شخصی چند درهمی در هزینه های بازدید از بهترین پارک های آبی دبی صرفه جویی کنید.

لباس شنای مناسب: اگرچه استفاده از بیکینی در پارک های آبی دبی ممنوع نیست، اما شما به بازدید بهترین پارک های آبی دبی رفته اید و این به معنی حضور خانواده ها و انواع فرهنگ ها در این محیط ها است. بنابراین برای گذراندن یک روز بی دغدغه پیشنهاد می کنیم از لباس شنای مناسب استفاده کنید.

بهترین قیمت هتل دبی با سه کلیک!

حرف آخر

در سفر به دبی، شما فرصت بازدید از یک یا چندتا از بهترین پارک های آبی دبی را براساس سلیقه و سن افراد همراهتان خواهید داشت. سعی کنید با رزرو از قبل بلیت ها نگرانی از بابت برنامه ریزی یک روز سفرتان و بازی در پارک را کاهش دهید. صبحانه سنگین میل نکنید تا در پیچ و خم های سرسره ها و سقوط از ارتفاع به درون استخر اذیت نشوید. این فرصت بی نظیر برای تجربه بهترین ها در پارک های آبی دبی را به خوبی استفاده کنید و در اوج هیجان و استرس لبخند بزنید و با ثبت عکس، این لحظات ناب را همیشگی کنید.

سوالات متداول

پارک‌های آبی مشهور دبی کدام‌ها هستند؟

پارک‌های آبی مشهور دبی شامل Aquaventure Waterpark، Wild Wadi Water Park و Legoland Water Park می‌شوند​.

بزرگ‌ترین پارک آبی دبی کدام است؟

بزرگ‌ترین پارک آبی دبی، Aquaventure Waterpark در مجموعه Atlantis The Palm است. این پارک شامل حدود 30 سرسره آبی رکوردشکن، از جمله بلندترین سرسره Odyssey of Terror و طولانی‌ترین کوستر آبی خانوادگی Shockwave می‌باشد​.

ساعات کاری پارک‌های آبی دبی چگونه است؟

اکثر پارک‌های آبی در دبی، از جمله Legoland Water Park و Yas Waterworld در ابوظبی، از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر فعال هستند​
​.

آیا بلیت‌های ترکیبی برای پارک‌های آبی دبی وجود دارد؟

بله، بلیت‌های ترکیبی موجود است. برای مثال، می‌توانید بلیت ترکیبی برای Legoland Theme Park و Legoland Water Park تهیه کنید که تجربه بیشتری را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد​.

نظرات کاربران