جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

دبی شهری شگفت‌انگیز است که اگر صد بار هم به دیدن آن بروید، باز هم شما را سوپرایز می‌کند. هیچ چیز در اینجا نشد ندارد و از هر جاذبه‌ای که فکرش را بکنید، بهترینش را پیدا می‌کنید. آکواریوم‌های غول‌پیکر، پیست اسکی وسط بیابان، بلندترین برج جهان، بزرگترین فواره موزیکال، زیباترین باغ گل طبیعی در دنیا، پارک‌های موضوعی و بسیاری از جاهای فوق‌العاده که دیدن هر کدام شما را مات و مبهوت خود نگه می‌دارند. اما اگر قبلا از این‌ها بازدید کرده‌اید، نظرتان درباره جدیدترین جاهای دیدنی دبی چیست؟

رزرو تور دبی

این شهر هر روز و هر لحظه در حال پیشرفت است و جاذبه‌های جدیدی را خلق می‌کند. ما در این مقاله برخی از جدیدترین‌های سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد.

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

جزایر نخل مارینا دبی (Nakheel Marinas Dubai Islands)

جزایر نخل مارینا دبی (Nakheel Marinas Dubai Islands)

مارینا دبی با امکانات پیشرفته و دسترسی مستقیم به پناهگاه نوظهور ساحلی شهر در جزایر دبی، قرار است به مقصدی لوکس برای علاقه‌مندان به قایق سواری تبدیل شود. این مارینا می‌تواند حداکثر 13 قایق تفریحی را در خود جای دهد و دارای 248 اسکله مرطوب و 40 اسکله خشک است. برای همه کسانی که به اسکله می‌روند، یک روز هیجانی در انتظار شماست، از فعالیت‌های ساحلی و ورزش‌های آبی گرفته تا هتل‌های مجاور که اقامت‌های فوق‌العاده، غذاهای خوشمزه و سرگرمی را ارائه می‌دهند.

آدرس: مارینا جزیره دبی، جزایر دبی

گلیچ دبی (GLITCH)

GLITCH یک مقصد سرگرمی در مرکز الغریر و از جدیدترین جاهای دیدنی دبی است که بیش از 30 بازی داخلی مختلف برای همه سنین را ارائه می‌دهد. می‌توانید در یک مسیر به سبک جنگجوی نینجا شرکت کنید، از یک سرسره به ارتفاع 10 متر به پایین بپرید یا روی دیوارهای کوهنوردی مهارت‌های خود را به چالش بکشید. در کل، چیزی برای همه وجود دارد. گلیچ به عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌های سرگرمی شهر دبی می‌تواند بهترین خاطرات سفر را برای شما و عزیزانتان را به ارمغان بیاورد.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 11 شب

آدرس: سطح 2، مرکز الغریر – دیره

Cloud 22 در آتلانتیس رویال

Cloud 22 در آتلانتیس رویال

Cloud 22 که در نماد آتلانتیس رویال قرار دارد، برخلاف هر چیزی که قبلا تجربه کرده‌اید، نوید هیجان و لذت را می‌دهد. استخری بی‌نهایت بر روی پشت بام با منظره‌ای خارق‌العاده که بهترین خاطره سفر شما را خواهد ساخت. مناظر خلیج فارس، نخل جمیرا و حتی کل دبی در زیر پاهایتان خواهد بود. کافی است تا در یکی از کابانای دوبلکس یا تخت‌های آفتاب آن بنشینید و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

آدرس: آتلانتیس رویال – کرسنت خیابان – نخل جمیرا

بخوانید: گردشگری درمانی دبی؛ فصل جدیدی از بهبود و سلامت

ساحل جزایر دبی

ساحل جزایر دبی که به خاطر محله نوپای خود نامگذاری شده است به عنوان بهترین مکان برای خانواده‌های به حساب می‌آید. هتل‌های متنوعی در این منطقه وجود دارد که تفریحات مختلف و اقامتی راحت را برای شما مهیا می‌کنند. درست است که ساحل‌های زیادی در این شهر وجود دارد اما این یکی به عنوان جدیدترین جاهای دیدنی دبی شناخته می‌شود و سرگرمی‌های جذابی را ارائه می‌دهد. در حالی که علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌توانند از ماجراجویی بر روی امواج لذت ببرند، برخی دیگر از فوتبال یا والیبال ساحلی هیجان‌زده خواهند شد. این را بگوییم که این ساحل اولین مکان ساحلی است که ورود حیوانات را مجاز کرده و به صاحبان حیوانات خانگی اجازه می‌دهد با دوستان پشمالوی خود شنا یا بازی کنند.

آدرس: جزایر دبی

کهکشان نئون (Neon Galaxy)

منطقه زیبای پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، ریورلند دبی، با دنیای بازی ماجراجویی سرپوشیده چند سطحی، انرژی بیشتری دریافت کرده است. گلکسی نئون در 860 متر مربع مساحت دارد و برای لذت بردن کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این پارک دارای دوره‌های هیجان‌انگیز نینجا، سرسره‌ها، منطقه طناب‌نوردی و گودال‌های توپ، و همچنین یک چالش پاک‌سازی و فعالیت‌های آموزشی با مضمون فضا است. برای کوچولوها هم سرگرمی وجود دارد، با یک منطقه اختصاصی برای کودکان نوپا.

آدرس: خیابان شیخ زاید، نخل جبل علی

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه 11 صبح تا 8 بعد از ظهر، جمعه و شنبه از 11 صبح تا 9 شب

هزینه: 60-125 درهم

پارک کروکودیل دبی (Dubai Crocodile Park)

پارک کروکودیل دبی (Dubai Crocodile Park)

پارک کروکودیل دبی در مجاورت پارک مشرف متمرکز بر طبیعت، 20000 متر مربع مساحت دارد و بیش از 250 کروکودیل نیل را در خود جای داده است. این مکان از جدیدترین جاهای دیدنی دبی به شمار می‌آید که تجربه‌ای ترسناک، مهیج و جالبی  در عین امنیت کامل برای شما ایجاد می‌کند.

این مجموعه به مهمانان این امکان را می‌دهد که این موجودات شگفت انگیز را ببینند. جالب است بدانید که این پارک دقیقا مشابه محل زندگی این کروکودیل‌ها ساخته شده و شما را از زمانی که در تخم هستند تا دیگر مراحل زندگیشان آشنا خواهند کرد.

آدرس: منطقه مشرف

ساعات کاری: هر روزه از 10 صبح تا 10 شب

هزینه: برای سنین 3 تا 12 سال 75 درهم و برای 13 سال به بالا 95 درهم

محله چینی دبی مال (Dubai Mall Chinatown)

دبی مال که در حال حاضر بزرگترین مقصد خرید و تفریح در جهان است، با اضافه شدن محله چینی‌های خود، دوباره توجه‌ها را به خود جلب کرده است. از فانوس‌های قرمز کلاسیک و انبوهی از چراغ‌های نئون گرفته تا مجسمه‌های پانداهای غول‌پیکر و سبک‌های سنتی سقف‌های باسن و شیروانی، همه چیز در اینجا حال و هوای کشور چین را دارد. می‌توانید در میان مغزاه‌ها قدم بزنید، در رستوران‌های آن غذای چینی بخورید یا به تماشای زیبایی‌های آن بنشینید.

آدرس: دبی مال – جاده خدمات – مرکز شهر دبی

ساعات کاری: هر روزه 10 صبح تا 12 شب

هزینه: رایگان

بالون دبی (The Dubai Balloon)

بالون دبی (The Dubai Balloon)

از چشم‌اندازهای بی‌نظیر مناظر ساحلی و خط افق پر زرق و برق در بالون دبی لذت ببرید. این بادکنک هلیومی بزرگ شما را تا ارتفاع 300 متری بالا می‌برد. سفری  10 دقیقه‌ای که در آن آسمان را در دست می‌گیرید و بهترین منظره نخل جمیرا را خواهید دید. حتی در یک روز صاف، می‌توانید تا برج خلیفه و مرکز شهر دبی را ببینید. اصلا فکر نکنید ده دقیقه زمان کمی است!

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 11 شب

آدرس: آتلانتیس نخل – جاده کرسنت

هزینه: برای زیر سه سال رایگان و سه سال به بالا 75-275 درهم

کتابخانه محمد بن راشد (Mohammed Bin Rashid Library)

کتابخانه محمد بن راشد که در امتداد نهر تاریخی دبی ساخته شده و به شکل یک سخنرانی سنتی اسلامی طراحی شده است. این مکان به عنوان بزرگترین کتابخانه در منطقه و نماد فرهنگی و دانشگاهی شهر به حساب می‌آید. اگر نگران زبان کتاب‌ها هستید باید بگوییم که این کتابخانه که جدیدترین جاهای دیدنی دبی است، بیش از یک میلیون عنوان به زبان‌های مختلف را در خود جای داده و یک مرکز بی‌نظیر است. حتی ساختمان آن هم دیدنی خواهد بود. از طرفی با داشتن اتاق‌های نمایشگاه، کافه و کتاب‌فروشی، می‌خواهید ساعت‌ها را در این مکان بگذرانید.

آدرس: نهر دبی، الجداف

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه و شنبه 9 صبح تا 9 بعد از ظهر، جمعه 14 تا 21

دبی Sky Views Sky Edge Walk

دبی Sky Views Sky Edge Walk

اگر از طرفداران ارتفاع هستید، با Sky Views Dubai به ارتفاع 219.5 متری از سطح زمین بروید. بازدیدکنندگان با تماشای مناظر بی پایان از خط افق شهر و منظره چشم پرنده از مرکز شهر دبی از پا در می‌آیند. این شگفت‌انگیز معماری که بر فراز هتل Address Sky View قرار دارد، با بستن طناب‌های حمایتی و ایمنی کامل، شما را وادار می‌کند تا در این ارتفاع راه بروید. البته بسته به دل و جرات شما سه گزینه خواهید داشت: رصدخانه، سرسره شیشه‌ای و Edge Walk هیجان‌انگیز.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه

هزینه:80-499 درهم

آدرس: هتل اسکای ویو، منطقه میدان عمار، مرکز شهر دبی

بندر دبی (Dubai Harbour)

یکی دیگر از جدیدترین جاهای دیدنی دبی، بندرگاه آن است. منطقه‌ای کنار دریا در مارینا که دارای پیشرفته‌ترین ترمینال کروز و بزرگترین مارینا در منطقه است. بندر دبی با قابلیت پهلوگیری تا 700 قایق لوکس، دارای 120000 متر مربع امکانات تفریحی با دو پایانه در یک اسکله به طول 910 متر است. اگر طرفدار یک سفر دریایی لاکچری هستید، این مکان بهترین است. نگران هیچ چیز نباشید، در اینجا رستوران، مغازه، کافه و هتل و هر چه که نیاز باشد را در اختیار خواهید داشت.

آدرس: دبی مارینا

مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی پارک مشرف (Mushrif Park biking and hiking trails)

مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی پارک مشرف (Mushrif Park biking and hiking trails)

مسیر دوچرخه‌سواری از جدیدترین جاهای دیدنی دبی است که در پارک ملی قرار گرفته و تجربه‌ای جذاب را برای شما فراهم می‌کند. 20 کیلومتر مسیرهای مختلف دوچرخه سواری کوهستانی که در سراسر پارک پیچ در پیچ هستند، کشف کنید. اولین پیست از این نوع در دبی، این فقط فاز اولیه آن است و 30 کیلومتر دیگر به زودی افتتاح می‌شود. مسیرهای متعددی با سطوح مختلف دشواری، برای مبتدیان تا کارشناسان باتجربه دوچرخه‌سواری کوهستان وجود دارد. آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که روزانه 3000 نفر از علاقه‌مندان به دوچرخه را در خود جای دهند. اگر هم به دوچرخه‌سواری علاقه‌ای ندارید، پیاده‌روی هم در این فضا تفریح آرام و راحتی خواهد بود.  

آدرس: خیابان الخوانیج، مشرف

ساعت کاری: دوچرخه سواری: یکشنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 10 شب، پنجشنبه تا شنبه 8 صبح تا 11 شب. پیاده‌روی: طلوع تا غروب خورشید

هزینه: دوچرخه سواری: 3 درهم برای هر نفر یا 10 درهم. پیاده‌روی: رایگان

خلاصه اینکه…

جدیدترین جاهای دیدنی دبی به اندازه دیگر جاذبه‌های آن جذاب و مهیج هستند. می‌توانید هیجان، آرامش یا تفریح بی‌انتها را تجربه کنید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. از آنجایی که این مکان‌ها جدید‌اند، پس انتظار شلوغی و صف یا پیدا نکردن بلیط ورودی را نداشته باشید.

نظرات کاربران