11 تا از بهترین اتاق فرارهای دبی
27 آبان 1402
دبی

11 تا از بهترین اتاق فرارهای دبی؛ تجربه واژه ترس به معنای واقعی!

این روزها بازی‌ها شکل و رنگ دیگری به خود گرفتند که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها بازی‌های فرار از اتاق هستند. شما به همراه دوستان خود وارد اتاق‌هایی پر از معما و با تم‌های خاص و بعضا ترسناک خواهید شد و برای خروج یا فرار از این اتاق‌ها بایستی تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و معماها را حل کنید. تنوع این بازی‌ها بسیار زیاد است و در ایران هم روز به روز در حال گسترش هستند. با این حال، اتاق فرارهای دبی، بهترین هستند و هیجان و لذت دیگری دارند. اگر به این شهر جادویی سفر می‌کنید به یکی از این مکان‌ها سر بزنید و کمی چاشنی هیجان را به خاطرات سفرتان اضافه کنید.  

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

لیست بهترین اتاق فرارهای دبی

در اینجا حدود 11 مورد برای شما آورده شده است تا براساس سلیقه و آدرس نزدیک به محل اقامتتان یکی را انتخاب کنید:

برین گیم دبی (Brain Game Dubai)

اتاق فرارهای دبی

میزان قدرت حل مسئله خود را در Brain Game Dubai امتحان کنید. اتاق فرار مستقر در جمیرا دارای شش اتاق فرار مختلف است: هفت، استالکر، کارخانه شکلات سازی، دیگران (The Others)، همیشه تنها (Forever Alone) و آخرین خنده (Last Laugh)، هر کدام با سطوح دشواری متفاوت. تنها چیزی که باید به همراه داشته باشید کمی روحیه تیمی است و آماده شدن برای حل تعدادی معما در عرض 60 دقیقه برای شانس فرار شما.

ساعات کاری: دوشنبه-پنجشنبه ظهر-10 شب، جمعه شنبه ظهر تا نیمه شب باز است.

آدرس: ساختمان تراس جمیرا، جمیرا 1

سایت: braingame.ae

تلفن: 04 547 7993

بخوانید: تفریحات رایگان دبی؛ بدون کیف پول خوش بگذرانید!

خانه فرار (Escape House)

خانه فرار یا اسکیپ روم یکی دیگر از اتاق فرارهای دبی است که در داخل یک ویلا در جمیرا واقع شده و دارای تعداد انگشت شماری اتاق ترسناک است که هر کدام با بازیگران زنده به منظور ترساندن بیشتر شما و ایجاد یک فضای واقعی طراحی شده‌اند. خودتان را برای یک هیجان، استرس و ترس باحال آماده کنید!

شما 60 دقیقه فرصت دارید تا معما را حل و فرار کنید. تجربیات مختلف عبارت‌اند از جن گیر، هالووین مایکل مایرز و ام الدویس الهام گرفته از جن.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 1 تا 13 باز است.

آدرس: Al Wasl Road, Jumeirah 3

تلفن: 056 450 0541

بخوانید: راهنمای خرید سوغات دبی: گنجینه‌هایی که نباید در سفرتان از دست بدهید

شکار فرار (Escape Hunt)

شکار فرار (Escape Hunt)

آیا تا به حال خواسته‌اید شرلوک هلمز درونی خود را پیدا کنید؟ اتاق فرار خفن Jack the Ripper در اسکیپ هانت در جمیرا شما را به عنوان کارآگاهان ویکتوریایی در مسیر جک چاک دهنده قرار می‌دهد تا به آرزوی دیرینه خود برسید و معما را حل کنید. برای ترک اتاق باید به جستجوی اشیاء پنهان، رمزگشایی سرنخ‌ها و حل پازل بپردازید. البته، اگر شکست بخورید، باز هم شما را رها می‌کنند. اما این برای همه کمی شرم آور خواهد بود، اینطور نیست؟

گزینه‌های دیگر یا اتاق فراری دیگر در Escape Hunt عبارت‌اند از Prison Break که شما را به اواسط دهه 1970 و اتفاقات آن زمان می‌برد. این اتاق فرار به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که از سلول قفل شده فرار کنند. در همین حال، اتاق The Bank Job بازیکنان را به عنوان بخشی از یک باند دزد جواهرات بدنام می‌سازد که سعی دارند الماس ستاره صورتی را در 60 دقیقه بدزدند. خلاصه که این یکی از اتاق فرارهای دبی بی نظیر است!

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10 شب باز است.

آدرس: مرکز خرید گالریا، جاده الوصل

سایت: escapehunt.com/dubai

تلفن: 04 334 4473

بخوانید: تفریحات لاکچری دبی؛ از سواری با فراری تا شنا در بلندترین استخر بی‌انتها !

فرار از اتاق (Escape The Room)

یک بازی ماجراجویی واقعی که برای گروه‌های کوچک طراحی شده است. خواه گروهی از دوستان، اعضای خانواده یا همکاران باشید، هدف شما ساده است: 60 دقیقه فرصت دارید تا ذهن و چشمان خود را با دقت باز کنید، با هم کار کنید، کدها را بشکنید و رمزهای رمز را حل کرده تا فرار کنید. با اتاق‌هایی مانند The Nightmare، The Prison، Lost in Time، Mafia Kingdom اسکیپ د روم یکی از بهترین‌ها است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:15 تا 22:45 باز است.

آدرس: باکس پارک، جاده وصل

تلفن: 058 885 9090

گیم اور اسکیپ رومز (Game Over Escape Rooms)

اتاق فرارهای دبی

بازی Over Escape Rooms که در داخل مرکز خرید نخیل واقع شده، بازی‌های واقعا جذابی را ارائه می‌دهد. با تعداد زیادی اتاق بسیار جالب از جمله قتل در قطار سریع السیر شرق، هزار و یک شب، آلیس در سرزمین عجایب، سیرک وحشت، آتلانتیس شهر گمشده، دراکولا، ایلومیناتی و موارد دیگر. خودتان را برای تجربه هیجان و ترس آماده کنید، چون هر بخواهید در اینجا به عنوان یکی از بهترین اتاق فرارهای دبی پیدا می‌شود.

ساعات کاری: یکشنبه-چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب، پنجشنبه-شنبه 10 صبح تا نیمه شب باز است.

آدرس: طبقه دوم، نخل مال، پالم جمیرا

تلفن:  04 577 3289

بخوانید: کامل ترین راهنمای فرودگاه های دبی در سال 2024

هانتد اکتیویتی (Haunted Activity)

از همین اول بگوییم که این اتاق فرار برای افراد سبکدل نیست. با معماهای جالب و بازیگران زنده ترسناک، هیچ تجربه ترسناک معمولی و کمی را ارائه نخواهد کرد؛ برعکس قرار است کاملا وحشت‌زده شوید. کاملا به نظر می‌رسد که در یک فیلم ترسناک با بازیگران زنده حضور دارید. هر بازی شما را ملزم به حل پازل در بیش از پنج اتاق در کمتر از 60 دقیقه می‌کند. اتاق‌ها عبارت‌اند از Ouija، Jason’s Home، Cemetery 333 و The School. هر کدام با لحظات ترسناک حسابی شما را به چالش خواهند کشید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 13 تا 1 بامداد باز است.

آدرس: نمایشگاه 2، اقامتگاه ریم، جاده شیخ رشید

تلفن: 050 321 0541

بازی های مجارستان (Hungarian Games)

بازی های مجارستان (Hungarian Games)

این یکی از منحصربفردترین اتاق فرارهای دبی است که به یک رهبر حرفه‌ای (مناسب برای رئیس‌ترین همسرتان – یا شما؟) و تفکر منطقی و سریع نیاز دارد. در مجموع پنج اتاق باحال و تعاملی با شخصیت‌های واقعی وجود دارد و شما باید برای یافتن سرنخ‌ها، رمزگشایی پیام‌ها و حل مشکلات با هم کار کنید تا قفل آزادی را باز کرده و بیرون بروید.

ساعات کاری: دوشنبه-پنجشنبه ظهر-9.30 شب، جمعه-یکشنبه ظهر-11 شب

آدرس: Warehouse 35, Al Quoz 1

سایت: hungariangames.com

تلفن: 04 321 4843

بخوانید: برج خلیفه دبی؛ سفری بر فراز آسمان بی‌انتهای دبی داشته باشید!

اتاق فرار ایگنایت (Ignite)

یک اتاق فرار ترسناک دیگر. در این یکی، شما در یک انبار متروکه محبوس خواهید شد، باید یک سری از معماها را حل کنید تا از “تاریکی نهفته در درون” فرار کنید. اما مراقب باشید، زیرا خطر در هر گوشه‌ای پنهان است. در واقع در این اتاق فرار ترسناک، هولناک و خفن شما با زمان مبارزه می‌کنید تا از چنگال چیز بدی فرار کنید. آماده هیجان و استرس فراوان باشید!

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 13 تا 4 صبح باز است.

آدرس: برج ورسان طبقه 1 ارتفاعات برشا

تلفن: 0585663006

اتاق فرار موذیانه (Insidious Escape Room)

اتاق فرارهای دبی

این یکی از اتاق فرارهای دبی با الهام از فیلم مشهور جهانی، Insidious Escape Room طراحی شده است تا همان ترس و هیجان را در زندگی واقعی ارائه دهد. ترسی که با خون قربانیان پاشیده شده است، در هر گوشه‌ای از بازی نهفته است. با این تفاسیر باید بدانید که این اتاق فرار به هیچ وجه برای افراد ضعیف نیست، زیرا تزیینات و بازیگران باعث می‌شوند که شما از پوست خود بیرون بیایید.

نکته بازی این است که باید هر طور شده در عرض 60 دقیقه بازی را حل کنید. برخلاف بسیاری از اتاق‌های فرار ترسناک دیگر در دبی، اتاق فرار Insidious شما را در دنیایی واقعاً وحشتناک پر از ترس‌هایی شبیه به فیلم‌های ترسناک غرق می‌کند. نگویید ما به شما هشدار ندادیم!

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 4 تا 3 صبح باز است.

آدرس: جاده دیترویت، شهر موتور

تلفن: 058 900 9147

بخوانید: گوشه‌ای از بهشت در دبی: چرا باید منطقه الممزر دبی را ببینید

اتاق فرار NoWayOut

NoWayOut چهار اتاق فرار واقعی را با طرح‌های موضوعی نوآورانه و خیره‌کننده و سطوح مختلف دشواری ارائه می‌دهد. در اتاق داوینچی، باید در خانه لئوناردو داوینچی به عنوان یکی از شاگردانش، راه خود را از طریق اسرار دوران رنسانس بگذرانید و همچنین یک اتاق بسیار خوب بر اساس فیلم ترسناک حلقه ( البته اگر فکر می‌کنید به اندازه کافی شجاع هستید) وجود دارد. در این اتاق شما بخشی از یک بررسی صحنه جنایت هیجان‌انگیز خواهید شد و سعی می‌کنید بفهمید واقعاً در یک پرونده معمایی حل نشده چه اتفاقی افتاده است.

دو اتاق دیگر عبارتند از Maniac، جایی که باید از یک زیرزمین تاریک وحشتناک قبل از بازگشت اسیر خود فرار کنید، و School of Magic، که در آن باید از طلسم‌های جادوگر خود برای نجات مدرسه خود استفاده کنید.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه 11:45 صبح تا 11:45 بعد از ظهر، جمعه تا یکشنبه 10:15 صبح تا نیمه شب

آدرس: Cluster M, JLT and City Walk

سایت: nowayout.ae

تلفن: 055 929 6750

اتاق های فرار فوبیا (Phobia Escape Rooms)

اتاق فرارهای دبی

این یکی از اتاق‌ فرارهای دبی است که خدمات طولانی‌تری دارد و طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را ارائه می‌کند تا شما را بترساند، خیره کند و هر گرم از ماده خاکستری مغز شما را به چالش بکشد. حداکثر پنج نفر از دوست‌های خود را جمع کنید و به جنگ با فوبیا بروید. شش بازی مختلف وجود دارد، از جمله یک بازی با مضمون هری پاتر، یک بازی شرلوک با الهام از کارآگاه ویکتوریایی و یک ماموریت غیرممکن.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

آدرس: Jumeirah Bay X1, Cluster X and Red Diamond Building, JLT

سایت: phobia.ae

تلفن: 052 797 4916

خودتان را در اتاق فرارهای دبی به چالش بکشید

اگر تجربه رفتن به اتاق فرار در ایران را داشته باشید، حتما از اتاق فرارهای دبی با تمام وجود لذت خواهید برد. اینجا همه چیز فراتر از تصور هستند. ما این لیست را آماده کردیم تا شما بیشتر با هر کدام آشنا شوید و براساس علاقه‌تان به سراغ یک هیجان و ترس باحال بروید.

نظرات کاربران