دبی

تفریحات لاکچری دبی؛ از سواری با فراری تا شنا در بلندترین استخر بی‌انتها !

فهرست مطالب

در دل دبی، شهری که با آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و جزایر مصنوعی‌اش نقش بسته است، تفریحاتی لاکچری و ناب به گردشگران عرضه می‌شود که هر تجربه‌ای را به یادماندنی می‌سازد. این شهر، معنای جدیدی به تجمل و شکوه بخشیده و با هر هلیکوپتری که بر فراز آسمان‌ها پرواز می‌کند، با هر شامی که در رستوران‌های معلق سرو می‌شود و با هر یختی که بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس شناور است، دعوت‌نامه‌ای به دنیایی است که در آن، تجمل و هیجان، در هر گوشه‌ای به شما لبخند می‌زنند. تفریحات لاکچری دبی، معادلات سفر را تغییر داده و به هر بازدیدکننده‌ای این فرصت را می‌دهند که ستاره‌ای در آسمان شهری بی‌مرز باشد.

رزرو تور دبی

خرید بلیط کنسلی هواپیما دبی فقط با سه کلیک ممکنه!

1. یک تجربه ماساژ لوکس با قیمت ۲۰۰۰ درهم رزرو کنید

تفریحات لاکچری دبی

اگر دنبال یک تجربه استراحت و آرامش با کلاس هستید، پیشنهاد می‌کنیم سفر طلایی کهربا را در اسپای تایلسه واقع در برج العرب امتحان کنید. این بسته دو ساعته شامل یک ماساژ با روغن کهربای طلایی و یک ماسک صورت از خاک رس قرمز می‌باشد.

قیمت: ۲۰۰۰ درهم. باز هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب. مکان: طبقه ۱۸ برج العرب جمیرا، ام سقیم ۳ .

بخوانید: پیست اسکی دبی؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در صحرای آرزوها!

2. صبحانه‌ای با طعم طلا از تفریحات لاکچری دبی

چیزی بیش از خوردن طلا برای صبحانه نمی‌تواند شما را به فضای دبی ببرد. یکی از تفریحات لاکچری دبی که کافه جو در مرکز خرید این شهر قرار گرفته و علاوه بر چشم‌انداز برج خلیفه، صبحانه‌هایی مزین به طلا ارائه می‌دهد. بله، می‌توانید پنکیک طلا ۲۴ عیار، نان فرانسوی با روکش طلا و حتی گرانولا مزین به برگ طلا سفارش دهید.

قیمت از ۱۲۵ درهم. مکان: فشن اونیو، مرکز خرید دبی، داون تاون دبی، وبسایت: joescafedubai.com .

3. تجربه‌ای نوین از تئاتر غذایی در دبی

در دل دبی، تئاتر غذایی به عنوان جدیدترین هیجان شهر و یکی از تفریحات لاکچری دبی، جای خود را باز کرده است. کراسوتا، واقع در هتل آدرس داون تاون، با ترکیبی خلاق از هنر بصری، آشپزی برتر و فناوری نوین، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از صرف شام را ارائه می‌دهد. این مکان لوکس که تنها ۲۰ نفر را در هر بار پذیرایی می‌کند، یک پذیرایی هشت دوره‌ای را با قیمتی از ۱۸۳۰ درهم برای هر فرد، شامل نمایش آثار هنرمندان قرن نوزدهم و بیستم، عرضه می‌کند و یکی از تفریحات لاکچری دبی به شمار می آید.

قیمت از ۱۸۳۰ درهم. هر روز در ساعت‌های ۳ بعدازظهر، ۶ عصر و ۹ شب. مکان: هتل آدرس داون تاون، داون تاون دبی، وبسایت krasota.art

بخوانید: سافاری دبی؛ یک شب را در صحرا بگذرانید!

4. صرف شام در هوسکی، تجربه‌ای از تفریحات لاکچری دبی

تفریحات لاکچری دبی

ریزورت بولگاری یکی از تفریحات لاکچری دبی، نمادی از انحصاری‌ترین هتل‌های دبی، با قیمت‌هایی بالا، فضایی از رضایت و خودخواهی را برای میهمانانش ایجاد می‌کند. اگر به دنبال مکانی شیک برای خوردن هستید، رستوران ژاپنی مینیمالیستی هوسکی، گزینه‌ای عالی است. غذاها، هرچند کوچک، با دقت و مهارت فراوان آماده می‌شوند. با منوی دگوستاسیونی که قیمت آغازین آن ۱۷۵۰ درهم است، شاید قیمتی سرسام‌آور به نظر برسد، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

باز از پنج‌شنبه تا یکشنبه، ساعت ۱ بعدازظهر برای ناهار و ۶ و ۸:۳۰ شب برای شام. مکان: ریزورت بولگاری دبی، جزیره خلیج جمیرا.

بخوانید: تفریحات رایگان دبی؛ بدون کیف پول خوش بگذرانید!

5. رانندگی با فراری در جاده شیخ زاید از تفریحات لاکچری دبی

با یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی آشنا شوید. در خیابان‌ها قدم بزنید و شاهد لامبورگینی‌ها و خودروهای کلاس G باشید. اگر می‌خواهید از این هیجان لذت ببرید و یکی از تفریحات لاکچری دبی را تجربه کنید، می‌توانید به قیمت ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ درهم و برای یک روز، یک فراری از اجاره خودروهای سوپر لوکس اجاره کنید.

هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است. ساختمان کرو، القوز، وب‌سایت luxurysupercarsdubai.com

6. یک روز رویایی در استخر آسمانی آؤرا

در بلندترین استخر بی‌انتهای جهان که در فید اینستاگرام همه به چشم می‌خورد، یک روز فوق‌العاده را تجربه کنید. با منظره‌ای خیره‌کننده از شهر، لذت بردن از خوراکی‌های آسیایی و فضایی شیک و بی‌دغدغه، اینجا مکانی است که واقعاً حس لوکس بودن به شما می‌دهد. اگرچه، ممکن است نظاره‌گر افرادی باشید که برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی تلاش می‌کنند، اما اگر نمی‌توانید از آن‌ها پیشی بگیرید، بهتر است به آن‌ها بپیوندید.

قیمت از ۲۵۰ درهم. ساعت کاری: یکشنبه و دوشنبه از ۶ صبح تا ۷ شب، سه‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۷ شب، جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، شنبه از ۱۰ صبح تا ۷ شب. مکان: برج نخل، طبقه ۵۰، پالم جمیرا.

بخوانید: کامل ترین راهنمای مترو دبی| امکانات، قوانین، جریمه ها و نقشه

7. اقامت در هتل های لاکچری دبی

تفریحات لاکچری دبی

اولین بخش از تفریحات لاکچری دبی، اقامت در یک هتل لوکس است که خوشبختانه تعداد زیادی از آنها را در شهر خواهید یافت. در بین گزینه های موجود، برای یک اقامت خارق العاده هیچ چیز بهتر از اقامت در برج العرب با آن ساختمان مرتفع و بادبان شکلش که در جزیره خصوصی پالم قرار داارد، نیست. اقامت در برج العرب با با چندین گزینه تفریحی و سرگرمی از جمله پارک آبی Aquaventure، آکواریوم Lost Chamber و Dolphin Bay کامل می گردد. همچنین می توانید هایی مانند هتل آرمانی دبی، بولگاری ریزورت، رافلز پالم و غیره را نیز برای اقامت فوق العاده خود در دبی در نظر بگیرید.

بخوانید: آتلانتیس دبی؛ مجلل ترین هتل جهان

8. سفر هوایی با هلیکوپتر از مهیج ترین تفریحات لاکچری دبی

این یکی دیگر از راه های هیجان انگیز برای ولخرجی در امارت است. به یک تور هلیکوپتری در دبی بروید یا با یک جلسه سواری با هواپیمای دریایی در دبی که در آن فرود و برخاست پرواز از روی آب است، یکی دیگر از تفریحات لاکچری در دبی را امتحان کنید. اگر این پیشنهاد برای شما چندان هیجان آور نیست، می‌توانید ماجراجویی هوایی خود را با XLine Dubai ، طولانی‌ترین تجربه زیپ‌لاین شهری جهان، هیجان‌انگیزتر کنید.

9. تجربه صرف غذا در ارتفاع، بالای ابرها

تفریحات لاکچری دبی

یکی از تفریحات لاکچری دبی، غذا خوردن و رستوران های لوکس شهر است. چیزی که آن را واقعا منحصر به فرد می کند این است که می توانید غذاهای مورد علاقه خود را در محیط رویایی خود بخورید، این به شما بستگی دارد که در یک فضای سلطنتی که با شگفت انگیزترین مناظر احاطه شده است غذا بخورید یا حتی در میان ابرها ! بله، به لطف بسته های Dinner in the Sky Dubai و Flying Cup دبی، می توانید صرف یک وعده غذای باورنکردنی را در هوا رزرو کنید.

10. بازدید از عین دبی

قطعا در سفر به دبی، یکی از تفریحاتی که در لیست بازدیدهای همه گردشگران وجود دارد، عین دبی است. عین دبی بزرگترین و مرتفع ترین چرخ و فلک جهان است. اگر می خواهید که تفریحات لاکچری در دبی را به کامل ترین شکل انجام دهید، کابین های ممتاز و خصوصی را انتخاب کنید که خدمات سفارشی دارند، همچنین می توانید غذا و نوشیدنی را به ماجراجویی خودتان در عین دبی، بیافزایید و حدود 40 دقیقه شیک‌ترین محله‌های دبی از جمله جزیره بلوواترز، پالم جمیرا و جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) را زیر پای خود ببینید.

ارزانترین تور دبی را از سه کلیک بخواهید!

11. تور سافاری صحرا یکی از تفریحات لاکچری دبی

تفریحات لاکچری دبی

رفتن به سافاری در صحرا، بخشی از تفریحات لاکچری دبی است که نمی توان از آن گذشت. این مکان سراسر تفریح و سرگرمی با چاشنی فرهنگ غنی عرب است. در تور سافاری صحرا از سافاری با ماشین های خاص، شتر سواری، خالکوبی حنا، کشیدن قلیان، ناهار خوری BBQ و نمایش های سنتی لذت ببرید (مانند رقص شکم و نمایش تنورا). شما می توانید یک سافاری خصوصی صبحگاهی، عصرانه یا حتی شبانه در صحرا انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید در دل کویر زندگی لوکسی داشته باشید، اقامت در یکی از اقامتگاه‌های بیابانی سطح بالا از جمله باب الشمس یا اقامتگاه بومگردی صحرای المها ارزشمند خواهند بود.

12. گشت و گذار در دبی با کرایه ماشین های لوکس

یکی از ویژه ترین تفریحات لاکچری در دبی، رزرو ماشین های لوکس با راننده و یا بدون راننده است. با کرایه یک ماشین در صورتی که گواهینامه بین المللی دارید، دبی را بگردید و در همه محله ها رانندگی کنید. انواع ماشین های به روز و لوکس از جمله جدیدترین مدل های بنتلی، بی ام و، فراری، لامبورگینی، مازراتی، مرسدس بنز، پورشه و رنج روور را در دبی می توانید اجاره کنید. تصور کنید با یکی از این وسایل نقلیه در نقاط دیدنی دبی مانند برج خلیفه، نخل جمیرا، دبی مارینا و غیره غوغا کنید.

بخوانید: خلیج بیزینس دبی

13. با قایق تفریحی خصوصی به گردش بروید

تفریحات لاکچری در دبی

ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس در دبی، به قدری باشکوه است که ارزش سفری یک روزه با قایق خصوصی را دارد. یکی از تفریحات لاکچری دبی برای مسافران رزرو یک قایق تفریحی خصوصی و شیک است تا مناظر شگفت انگیز شهر را در محیطی شیک تجربه کنند. می توانید قایق بادبانی را به صورت ساعتی رزرو کنید و با اضافه کردن غذا، سرگرمی و فعالیت های آبی مانند ماهیگیری، غواصی، SUP (Stand Up Paddle) و غیره آن را سفارشی کنید.

14. خرید در مراکز تجاری لوکس

دبی با وجود مراکز تجاری بزرگ و متنوع که علاوه بر لوکس بودن، برندهای مطرح دنیا را در خود جای داده اند، بهشت علاقمندان به خرید است. کافی است به دبی مال بزرگترین مرکز خرید امارات، مرکز برجمان یا مرکز خرید ابن بطوطه بروید و یکی از تفریحات لاکچری در دبی را تجربه کنید.

بخوانید: برندهای معروف دبی

15. نوشیدن چای کلاسیک بریتانیایی در محیطی عجیب

تفریحات لاکچری دبی

یکی از تفریحات لاکچری در دبی، تجربه اصیل چای لیمو بریتانیایی با همان رسومات خاص انگلیسی ها است. پیشنهاد ما برای این تجربه، سالن سلطان در جمیرا زبیل سرای است. اگرچه هزینه زیادی خواهد داشت، اما اما ترکیبی از بهترین طعم های چای، فضای مسحورکننده به سبک عثمانی، و غذاهای خوشمزه آن را جبران می کند.

16. تجربه لاکچری از اسپا

دبی نه تنها مکانی برای سرگرمی های همراه با ماجراجویی و آدرنالین است، بلکه مکانی برای تفریحات عمیق تر و آرامش روحی است. مراکز درمانی آبگرم بسیاری در دبی، برای ماساژ درمانی و اسپا پس از گشت های پر انرژی در دبی وجود دارند. اسپاهای برنده جوایز Talise Ottomon (در جمیرا زبیل سرای)، اسپا Anantara، و ShuiQi Spa تنها تعدادی از آنها برای تجربه یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی هستند. همه آنها شما را به محیطی آرام منتقل می کنند که در آن می توانید با درمان های اسپا که به طور خاص برای شما ساخته شده است، آرامش داشته باشید و روح خود را احیا کنید.

17. بالون سواری در بیابان از تفریحات لاکچری دبی

هیچ طلوع دیگری به اندازه طلوع خورشیدی که هنگام سواری با هوای گرم در بالای منطقه حفاظت شده صحرای دبی می‌بینید، نمی‌تواند دیدنی باشد. اول از همه، در محل پرتاب منظره جالب بادکردن بالون را تماشا می‌کنید. پس از آن، به آرامی به آسمان می‌روید. یک تجربه فراموش نشدنی در انتظار شماست. در یک نمایش از قبل تعیین شده هم می‌توانید پرواز شاهین‌های باشکوه را در ارتفاع 4000 فوتی تماشا کنید. منظره طلوع خورشید آن سوی کوه‌های هاجر فراموش نشدنی است! پس از فرود نیز از خودتان با یک صبحانه لذیذ پذیرایی کنید.

بخوانید: جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

18. یک استیک طلایی عثمانی در Nusr-Et

به لطف ویدیوی ویروسی نمک پاش Nusret Gökçe در سال 2017، او تا حدودی به یک نام آشنا در دنیای برش‌های پریمیوم استیک تبدیل شد. استیک‌خانه او در دبی، یک غذاخوری شیک در دهکده رستوران چهارفصل، بسیار محبوب شده و خیلی هم لاکچری است. این قطعا یکی از تفریحات لاکچری دبی به حساب می‌آید. فقط اگر می‌خواهید همه چیز را در این فروشگاه از تکه‌های گوشتی فوق‌العاده بخرید، باید استیک غول‌پیکر عثمانی را سفارش دهید، تخته‌ای از ریبای ضخیم استخوانی با خردل. اگر به اندازه کافی لاکچری نبود، این برش 1750 گرمی در لایه‌ای از ورق طلا ریخته می‌شود و می‌توانید با 5000 درهم از آن لذت ببرید.

بخوانید: شیک ترین رستوران های دبی

19. گلمپینگ یا چادر بادیه نشین از دیگرتفریحات لاکچری دبی

در سرتاسر امارات متحده عربی، لمپرها طعم زندگی در فضای باز را از راحتی و تجمل عالی مجموعه گلمپینگ خود می‌چشند. در حالی که دما و شرایط متفاوت است، معمولاً بهترین فصل برای لذت بردن از چادرنشینی در بیابان، از اواخر اکتبر تا آوریل است.

بله، دوستداران تجمل می‌توانند راهی بیابان شوند تا چادرهای بادیه نشین را کشف کنند که داخل آن با اثاثیه شیک و امکانات رفاهی با کارکنانی که در دسترس هستند، تزئین شده‌اند و با کمال میل آتشی را برای شما روشن می‌کنند تا راحت باشید. در خلال یک خلوت در صحرا، می‌توانید روز خود را به پیک‌نیک در تپه‌ها یا ورزش‌هایی مانند تیراندازی با کمان بگذرانید. اگر اقیانوس شما را صدا می زند، چندین گزینه گلمپینگ در کنار دریا نیز وجود دارد.

20. تور خصوصی دبی بهترین راه برای ماجراجویی

یکی از تفریحات لاچری دبی، استخدام یک راهنمای تور شخصی است. این طوری همه تفریحات شهر را به بهترین شکل ممکن خواهید دید.

مرکز شهر دبی، خانه برج خلیفه، دبی مال، فواره‌های دبی و همچنین منطقه مالی DIFC با یک معماری خاص ساخته ‌شده‌اند. آشنایی کامل با آن‌ها می‌تواند جالب باشد. در جمیرا، می‌توان مسجد آرام جمیرا و همچنین خط ساحلی بکر را که به مدینه جمیرا، برج العرب و سپس نخل جمیرا ختم می‌شود، کشف کرد. دبی قدیم برای بازدیدکنندگانی که علاقه‌مند به درک تاریخ و میراث غنی دبی هستند، ضروری است. از محله‌های تاریخی دیدن کنید و سپس با یک ابرای چوبی سنتی از نهر عبور کنید و سپس به سمت بازارهای شلوغ ادویه و طلا بروید. خلاصه که این تور لیدر بهترین انتخاب برای تفریحات دبی خواهد بود.

21. اسکی از بهترین تفریحات لاکچری دبی

برخلاف تصور برخی‌ها، رفان به پیست اسکی دبی چندان ارزان هم نیست و یکی از تفریحات لاکچری و گران آن هم به شمار می‌آید. بازدیدکنندگان می‌توانند از مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و فعالیت‌ها در این سرزمین عجایب زمستانی لذت ببرند، مانند اسکی و اسنوبورد در دامنه ها، گذراندن کلاس‌های اسکی و تجربه یک گلوله برفی هیجان انگیز. علاوه بر این، اسکی دبی به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که از نزدیک با پنگوئن‌ها آشنا شوند.

به دنبال رزرو هتل ارزان دبی هستید! سه کلیک کارتان را راحت می‌کند!

حرف آخر

دبی، با تجلی شکوه و ترفند، نه تنها مرزهای تفریح را دوباره تعریف کرده بلکه با تفریحات لاکچری خود، هر لحظه را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بدل می‌سازد. از بالا رفتن از بلندترین برج‌ها گرفته تا غواصی در عمیق‌ترین استخرها، دبی رویایی از زندگی در شکوه را به واقعیت تبدیل می‌کند، جایی که هر لحظه، عظمت و زیبایی به طور همزمان در کنار هم جریان دارند.

سوالات متداول

چه تجربه‌ای در دبی به عنوان تفریح لاکچری برای گردشگران شناخته می‌شود؟

پرواز با هلیکوپتر بر فراز شهر دبی، تجربه‌ای لاکچری است که منظره‌ای نفس‌گیر از شهر و ساختمان‌های معروف آن را ارائه می‌دهد.

برای تجربه شام لاکچری در دبی چه رستورانی پیشنهاد می‌شود؟

رستوران برج العرب، با منویی استثنایی و منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج فارس، برای شامی لاکچری و به‌یادماندنی پیشنهاد می‌شود.

کدام تجربه‌ی لاکچری در دبی به تجربه‌ی صحراگردی مرتبط است؟

تورهای صحراگردی لوکس با شام، شو‌های زنده و اقامت در چادرهای فوق لوکس، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از صحرا در دبی را ارائه می‌دهد.

برای خرید لاکچری در دبی به کدام مرکز خرید باید مراجعه کرد؟

دبی مال و مال امارات، با فروشگاه‌های برند و لوکس، مقصدی ایده‌آل برای خرید‌های لاکچری در دبی هستند.

نظرات کاربران