Summer fun in Dubai in indoor spaces
20 مرداد 1402
دبی

تفریحات تابستانی دبی در فضاهای سرپوشیده

فصل تابستان در دبی در راه است، حتما هوای گرم مانع شما برای سفر به این شهر رویایی خواهد بود. اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم تفریحات تابستانی دبی همانند دیگر زمان‌ها می‌توانند بهترین خاطرات را برای شما خلق کنند. درست است هوای بیرون به اندزه‌ای گرم خواهد بود که شاید نتوان خیلی از فعالیت‌های همیشگی را انجام داد، اما یک سری کارها در فضاهای سرپوشیده هستند که می‌توانند سفرتان را به یادماندنی کنند. از اتاق‌های فرار گرفته تا کافه‌های بازی، بولینگ و موارد دیگر!

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

هوای دبی در تابستان: می – سپتامبر

تفریحات تابستانی دبی
  • میانگین دما: 30 – 40 درجه سانتی گراد
  • میانگین بارندگی: 1 میلی متر
  • میانگین سرعت باد روزانه: 8.1 متر در ساعت
  • میانگین دمای دریا: 33 درجه سانتی گراد
  • میانگین روز: 12 تا 14 ساعت

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی

چرا در تابستان به دبی سفر کنید؟

مسلما با هوای گرم دبی در تابستان، شاید دلیلی برای سفر پیدا نکنید. اما ما اینجا هستیم تا با چند مورد شما را قانع کنیم تا تابستان امسال را به دبی بروید.

1. صرفه جویی زیاد در هزینه اقامت

دبی سرزمین باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های روی کره زمین است. اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که توانایی اقامت در این هتل‌های پنج ستاره را ندارید، فصل تابستان بهترین راه حل برای مشکل شماست! از آنجایی که تابستان فصل خارج از فصل گردشگری است، قیمت هتل‌ها به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. به‌علاوه، با توجه به فصل خارج از فصل تابستان، هتل‌ها تمایل دارند برای جذب گردشگران از خدمات آبگرم رایگان، ارتقاء رایگان و سایر موارد رایگان استفاده کنند.

2. تخفیف های خرید خارج از فصل

دبی بهشت خریداران است و همیشه تخفیف‌هایی وجود دارد، مخصوصاً در فصل خارج از گردشگری. این زمان معمولاً در گرم‌ترین ماه‌های دبی بین ژوئن و آگوست است. همیشه پس از یک خرید زیاد، گناهکار برمیگردید؟ اما الان و در تابستان دبی، دیگر خبری از این حس‌ها نیست! به مرکز خرید معروف دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان) بروید تا جدیدترین محصولات را بخرید. بی شک خرید کردن یکی از بهترین تفریحات تابستانی دبی است.

تفریحات تابستانی دبی

3. جمعیت کمتر، سرگرمی بیشتر!

دبی به شهر افراط و شلوغی معروف است. اما اگر به دنبال آرامش هستید، فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به دبی است. با گردشگران کمتری در اطراف، می‌توانید بدون هیچ عجله‌ای از تمام جاذبه‌ها لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که چند تجربه مانند سافاری صحرای دبی در اوج تابستان بسته می‌مانند. با این حال تفریحات تابستانی دبی به همان اندازه مهیج، جذاب و دوست داشتنی خواهند بود. در ادامه این تفریحات را به شما معرفی خواهیم کرد.

بخوانید: چه مکان هایی در تابستان بسته هستند؟

4. با فعالیت های سرگرم کننده بی پایان گرما را شکست دهید

دبی به خاطر گرمای سوزان تابستانش معروف است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید اوقات خوبی را در این فصل سپری کنید. فعالیت‌های زیادی وجود دارد که شما را در طول روز مشغول و خنک نگه می‌دارد. می توانید برای غلبه بر گرما به یکی از پارک‌های آبی دبی مانند پارک آبی آکواونچر، پارک آبی وایلد وادی یا LEGOLAND دبی بروید.

5. مثل یک پادشاه با قیمت ارزان غذا بخورید

دبی خانه برخی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های جهان است. اما اگر بودجه‌ای برای رستوران های ستاره دار میشلن ندارید، فصل تابستان بهترین دوست شماست. اغلب رستوران ها در این زمان از سال تخفیف‌های ویژه‌ای روی منو خود قرار می‌دهند. این فرصت عالی برای امتحان رستورانی است که همیشه می‌خواستید از آن بازدید کنید. از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای سنتی اماراتی، چیزهایی برای هر ذائقه‌ای وجود دارد.

تفریحات تابستانی در دبی 

در این لیست ما برخی از کارهایی که می‌توانید در فضاهای داخلی انجام دهید و در عین حال از گرمای دبی فرار کنید را عنوان کرده‌ایم که امیدواریم در برنامه‌ریزی سفرتان به شما کمک کنند. 

بخوانید: تفریحات لاکچری دبی

1. در پارک موضوعی سرپوشیده جدید دبی لذت ببرید

Dubai's new indoor theme park

جدیدترین پارک بازی فعال سرپوشیده دبی در مرکز الغریر در دیره افتتاح شده است. این مکان با بیش از 30 جاذبه پر اکشن و انرژی، از جمله یک غلتک گلایدر سرپوشیده، مقصدی عالی برای کودکان و بزرگسالان است. ماجراهای VR (واقعیت مجازی) نیز وجود دارد که شما را به تیراندازی 360 درجه، یک دوره جنگجوی نینجا، یک منطقه بازی رایگان پویا با فوتبال استخر، یک سالن بولینگ و یک غلتک گلایدر سرپوشیده می‌برد. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: مرکز الغریر، دیره، 

ساعات کاری: از 10 صبح تا 10 بعد از ظهر یکشنبه تا پنجشنبه و 10 صبح تا 12 صبح جمعه و شنبه

هزینه: 35 درهم برای 2 تجربه، 65 درهم برای 3 تجربه، 100 درهم برای 6 تجربه

ارزانترین تور دبی سفری خاطره انگیز در تابستان برای شما رقم می‌زند!

2. بچه ها را به دنیای Neon Galaxy ببرید

دنیای بازی سرپوشیده جدیدی در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی افتتاح شده است. منطقه بازی با مضمون گلکسی نئون یک پارک ماجراجویی سرپوشیده چند سطحی مناسب کودکان و نوجوانان است. انتظار دوره‌های نینجا، طناب نوردی، گودال توپ و چالش‌های مهیج را داشته باشید. این فضا سرگرم‌کننده و محرک است و برای یک تفریح یک روزه فقط ۸۵ درهم یا ۱۲۵ درهم هزینه دارد. حتی یک کافه سرپوشیده در این مکان قرار گرفته تا خانواده‌ها در آنجا بنشینند و استراحت کنند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی 

ساعات کاری: همه روزه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 صبح تا 8 شب، جمعه و شنبه از 11 صبح تا 9 شب باز هستند.

سایت: dubaiparksandresorts.com/en/neongalaxy

بخوانید: شهر کودکان دبی

3. با دوستان خود فوتبال بازی کنید

تفریحات تابستانی دبی

بازی Precision Football که در ابن بطوطه به تازگی افتتاح شده است، مکانی مملو از مربیان واجد شرایط یوفا، زمین‌های هوشمند داخلی و خارجی، مناطق تمرینی مبتنی بر فناوری، رستوران، زمین‌های پادل و غیره است. 

سانی کابز، بازیکن حرفه‌ای سابق برایتون اند هاو آلبیون و مربی یوفا، هدف از ایجاد این مکان را توسعه مهارت‌های بازیکنان در منطقه و الهام بخشیدن به نسل بعدی عنوان کرده است. از رویدادها و جشن‌های تولد گرفته تا مربیگری یک به یک و اجاره زمین، این فضا مکانی عالی برای تفریح، ورزش و تقویت مهارت‌های فوتبالی شماست. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: مرکز خرید ابن بطوطه، دبی. 

تلفن: (0)588206756

سایت: precisionfootball.com

بخوانید: موزه سکه دبی

4. در این استودیوی هنری سرگرم‌کننده ذوق هنری را به چالش بکشید

Wild Paint House واقع در القوز، یک انبار صنعتی را به خانه‌ای برای خلاقیت تبدیل کرده است، جایی که هنرمندان نوظهور می‌توانند دیوارها را گرافیتی کنند، خلاقیت خود را بر روی یک بوم خالی در حال چرخش به چالش بکشند یا یک شاهکار UV بسازند.

کلا شش فعالیت برای شرکت در آن وجود دارد: اسپلت، تاب خوردن، چرخش، ریخت و پاش، نئون و گرافیتی. قیمت‌ها از 160 درهم شروع می‌شود، البته به همراه فعالیت‌هایی که می‌توانید به صورت جداگانه یا گروهی برای یک بعدازظهر کاوش هنری رزرو کنید. بهترین مکان برای غرق شدن در رنگ‌ها و یکی از تفریحات تابستانی دبی که هیچ‌وقت فراموشتان نمی‌شود. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: منطقه صنعتی القوز 1

ساعات کاری: 2 بعدازظهر تا 8 بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه، 10 صبح تا 10 شب شنبه و یکشنبه 

هزینه: قیمت‌ها از 160 درهم

سایت: wildpainthouse.com

بخوانید:آکواریوم لاست چمبرز دبی

5. شجاعت خود را در یک اتاق فرار وحشتناک بسنجید

Deep Dark Dubai

Deep Dark Dubai یک اتاق فرار برای آن دسته از طرفداران فیلم‌های ترسناک است و اگر می‌خواهید خود را احمقانه بترسانید، بهترین مکان است. همه چیز در یک ویلای تاریک (گولپ) اتفاق می‌افتد و قرار است تا حد مرگ بترسید. می‌توانید از «Paranormal» یا «The Sinner» انتخاب کنید و هیجان و ترس را با تمام وجود احساس کنید. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: دیپ تاریک دبی، خیابان المیدان، مرکز تجاری KML، ویلا 7، دبی

هزینه: قیمت‌ها متفاوت است

تلفن: (0)55 954 9282

بخوانید: سیاره سبز دبی؛ راهنمای جاذبه های جنگل های بارانی

6. بچه‌های کوچک را در فان سیتی سرگرم نگه دارید

فان سیتی دبی مکانی عالی برای تفریحات تابستانی دبی، البته برای بچه‌های کوچک‌تر است. مکان تفریحی سرپوشیده که مملو از مناطق بازی رنگارنگ، گودال توپ، فعالیت‌های هیجان‌انگیز، سواری، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر است. به عبارت دیگر: تقریباً غیرممکن است که کوچولوها خسته شوند. تابستان امسال، بچه‌های شما می‌توانند تمام روز را در تمام ماه در منطقه بازی فقط با 135 درهم بازی کنند. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Mercato Mall, Oasis Mall

سایت: funcity.ae

7. آیا به مینی گلف علاقه دارید؟

تفریحات تابستانی دبی

عاشق یک بازی مینی گلف هستید؟ ما هم همین‌طور. اما مطمئن باشید که قبلا به چنین جایی نرفته‌اید. مینی گلف سه بعدی بلک لایت یک تجربه مینی گلف است که در تاریکی تنظیم و انجام می‌گیرد و با نور سیاه نئون و جلوه‌های سه بعدی روشن می‌شود که دیوارها و کف زمین داخلی را کاملاً می‌پوشاند. منتظر تصاویری حماسی باشید، از صحنه‌های بیابانی به رنگ نارنجی گرفته تا دنیای پر جنب و جوش زیر دریا.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: واحد P24 ، سطح بهار پلازا، JBR

هزینه:110 درهم برای هر بزرگسال، 90 درهم به ازای هر کودک 5 تا 12 ساله. 

تلفن: (0)4 565 7621

سایت: d-blacklight-minigolf.ae

بخوانید: کشف هیجان انگیزترین سواری‌ها در موشن گیت دبی؛ راهنمای کامل 2024

8. نظرتان درباره اسکی روی یخ چیست؟

اگر فضای سرد برایتان مهم نیست، این یکی دیگر از فعالیت‌های سرپوشیده جذاب و تفریحات تابستانی دبی است که باید امتحان کنید. در Ice Rink، برای هر سطحی کلاس وجود دارد. پس حتی اگر تابحال این ورزش را امتحان نکرده‌اید، از زمین خوردن نترسید و با جلسات روزانه به آرزوی دیرینه خودتان برسید. اگر هم مهارت بیشتری دارید، کلاس‌های خصوصی مهارت تان را ارتقا خواهند داد. 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: پیست یخی دبی، دبی مال

هزینه: قیمت‌ها از 90 درهم شروع می‌شود. 

سایت: dubaiicerink.com

9. در دیپ دایو دبی شیرجه بزنید

Deep Dive

به جرات می‌توان گفت که Deep Dive یکی از بهترین تفریحات تابستانی دبی است که در نگاه اول شما را خشک سر جای خود نگه می‌دارد. بله قدم در عمیق‌ترین استخر جهان با 60 متر عمق (معادل 11 زرافه روی هم) گذاشته‌اید. احتمالا تصاویر و فیلم‌های آن را در اینترنت دیده باشید.

خوب، زیر آب چه کار می‌کنید؟ خوب، می‌توانید کل شهر غرق‌شده را با کوچه‌های دیوارنگاری، یک آپارتمان، یک کتابخانه، بازی‌های رومیزی، یک منطقه آرکید و حتی یک ماشین فانتزی که همگی در زیر آب‌ در دسترس هستند را کاوش کنید. این جاذبه بی‌نظیر برای افراد 10 سال به بالا باز است و حداکثر سنی وجود ندارد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: دیپ دایو دبی، ناد الشبا 1

ساعات کاری: سه تا یکشنبه 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

هزینه: شروع قیمت از 400 درهم

تلفن: (0)4 501 9444

سایت: deepdivedubai.com

10. در The Storm Coaster با ترس های خود روبرو شوید

Storm Coaster یک ترن هوایی هیجان‌انگیز و اولین در نوع خود است که یک افت عمودی و یک تجربه غوطه‌ور را با هم ترکیب می‌کند. کوستر با نام مناسب مهمانان را در دنیای هیجان‌انگیز تحت تعقیب طوفان قرار می‌دهد. 

طوفانی به معنایی واقعی، در حالی روی ترن نسته‌ای آهسته به سمت بالا می‌روید و در میان طوفان، گردباد، رعد و برق و کلا فضایی واقعی با سرعت و چرخان به پایین خواهید آمد. ترسناک است، نه! دقیقا چیزی شبیه به جلوه‌های ویژه فیلم‌های اکشن، همانقدر واقعی. فقط سواران باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشند تا سوار شوند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: دبی هیلز مال، دبی هیلز استیت 

سایت: @dubaihillsmall

بخوانید: جاهای دیدنی دبی

11. در موزه سلفی سه بعدی ذوق زده خواهید شد

تفریحات تابستانی دبی

در بزرگ‌ترین موزه هنرهای سه بعدی دبی، ذوق زده خواهید شد. یکی از جالب‌ترین تفریحات تابستانی دبی که هیچ وقت از رفتن به آن پشیمان نمی‌شوید. هزاران کار هنری مختلف به صورت سه بعدی وجود دارد که ذهن شما را قلقلک خواهند داد.  وقتی با آن‌ها عکس می‌گیرید، یک توهم نوری جالب در شما به وجود می‌آید. فقط حواستان باشد که با باتری‌های گوشی کاملاً شارژ شده به این موزه بروید. چون قرار است گالری موبایلتان پر شود! 

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: موزه جهانی سلفی سه بعدی دبی، پشت بانک مشرق، جاده شیخ زاید، القوز 4

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است

تلفن: (0)50 987 6511

سایت: @3dworlddxb

بخوانید: پارک های آبی دبی

در تابستان در دبی چه بپوشیم؟

از آنجایی که دبی تابستان های سختی دارد، باید به سراغ لباس های نخی سبک و مناسب آب و هوا بروید.

پوشیدن تی شرت، شلوار جین و شلوار نخی می تواند بهترین انتخاب باشد.

دامن و لباس مجلسی ماکسی نیز می‌تواند ایده خوبی باشد.

پوشیدن لباس‌های آستین بلند و تمام قد می تواند شما را از برنزه شدن نجات دهد.

شلوارک و لباس شنا را می توان فقط در سواحل پوشید.

رزرو هتل دبی در تابستان را به سه کلیک بسپارید!

حرف آخر

احتمالا از سفر به دبی در تابستان دوری می‌کنید، اما این شهر رویایی همیشه جذابیت خود را داراست. در این فصل قیمت‌ها شکسته می‌شود و تفریحات تابستانی دبی هم متفاوت‌تر خواهد بود. همان‌طور که در این مقاله عنوان کردیم، مکان‌های زیادی برای گردش و تفریح در فضاهای سرپوشیده وجود دارد که سفر شما را به یادماندنی می‌کنند. 

سوالات متداول

آیا تابستان زمان خوبی برای سفر به دبی است؟

هیچ زمان اشتباهی برای بازدید از دبی وجود ندارد، زیرا این شهر در تمام طول سال چیزی برای ارائه به گردشگران دارد. با این حال، تابستان ممکن است ایده آل‌ترین زمان برای رفتن باشد، زیرا دما معمولا گرمتر و گشت و گذار راحت تر از ماه های زمستان است. به علاوه، رویدادها و فعالیت های زیادی در طول فصل تابستان اتفاق می افتد که بازدیدکنندگان نمی خواهند از دست بدهند.

دبی در تابستان چقدر گرم است؟

دمای هوای دبی در طول ماه های تابستان بسیار گرم می شود و میانگین آن به حدود 41 درجه سانتی گراد می رسد. با این حال، اگر به آب و هوای گرم عادت کرده اید یا برای گرما آماده هستید، مطمئناً قابل کنترل است و می توانید از همه چیزهایی که دبی ارائه می دهد لذت ببرید.

آیا می توانید در تابستان در دبی شنا کنید؟

سواحل دبی قطعاً در تابستان برای شنا مناسب هستند، زیرا دمای آب معمولاً حدود 25 درجه سانتیگراد است. با این حال، همیشه بهتر است از قبل با هتل یا استراحتگاه خود چک کنید تا مطمئن شوید که شنا در منطقه ای که در آن اقامت خواهید داشت مجاز است.

میانگین دمای دبی در تابستان چقدر است؟

میانگین دمای دبی در تابستان حدود 40 تا 45 درجه سانتی گراد است

نظرات کاربران