دبی
27 فروردین 1401
دبی

بهترین زمان سفر به دبی؛ تصمیم گیری سخت یا آسان

در جستجوی بهترین لحظات برای طی کردن سفر به دبی؟ خوب است که زمان خود را به انتخاب دقیق تاریخ‌ها اختصاص دهید، زیرا هر لحظه در این شهر بی‌نظیر به شما یک داستان افسانه‌ای خواهد گفت. آیا می‌خواهید با اشعار شاعرانه بیابان آشنا شوید یا در شور و شوق جشنواره‌های معروف شرکت کنید؟ برای شما کلید بهترین زمان سفر به دبی در اینجاست، جایی که زمان به هنر تبدیل می‌شود و خود دبی بهترین توصیف‌گر زمان شما خواهد بود.

بلیط هواپیما تهران دبی را با سه کلیک رزرو کنید!

به طور کلی بهترین زمان برای بازدید از دبی

به طور کلی بهترین زمان برای بازدید از دبی از نوامبر تا مارس (آبان تا فروردین) است. این دوره مجموعه‌ای از رویدادهای جالب و فعالیت‌های در فضای باز را ارائه می‌دهد و از همه مهمتر آب و هوای نسبتاً دلپذیری دارد.

این بهترین زمان برای بازدید و محبوب‌ترین زمان است؛ هوا آنقدر خوب و مطبوع می‌شود که گردشگران از سراسر دنیا به این شهر جادویی سرازیر می‌شوند. هوا قابل مقایسه با تابستان نیست و خیلی از افراد از مکان‌های مختلف دنیا برای فرار از سرمای کشورشان دبی را انتخاب می‌کنند.

بخوانید: معرفی شهر دبی

فستیوال های این ماه ها هم بی دلیل نیستند:

این ماه‌ها برای گشت و گذار در فضای باز یا لذت بردن از جشنواره‌ها یا رویدادها ایده آل هستند.

  • نوامبر با هفته طراحی دبی آغاز می‌شود و افراد خلاق و هنردوست را از همه اقشار جامعه جذب می کند.
  • 2 دسامبر جشن‌هایی مربوط به این شهر برای گرامیداشت استقلال امارات از بریتانیا دارد.
  • علاقه مندان به سینما باید تقویم خود را برای جشنواره بین المللی فیلم دبی (دسامبر) علامت گذاری کنند.
  • دوستداران ورزش باید توجه داشته باشند که ماه دسامبر نیز دارای 16 تیم راگبی بین المللی است که در فصل راگبی دبی شرکت می‌کنند.
  • در ماه ژانویه، دبی میزبان فستیوال خرید محبوب دبی است؛ در این زمان خیلی‌ها برای خرید به این شهر سفر می‌کنند.
  • اگر به دنبال موسیقی جاز خوب هستید، می توانید به جای آن در ماه فوریه بیایید و از جشنواره سالانه جاز دبی لذت ببرید.
  • در ماه مارس جشنواره میراث المرموم برگزار می شود که برای افرادی که به فرهنگ و تاریخ علاقه دارند، بهترین فرصت است.

درنهایت باید بگوییم که اگرچه دوره ژانویه تا مارس یک فصل بارانی کوتاه است، اما معمولاً هر چند وقت یک بار شاهد بارش چندین قطره خواهیم بود و نباید برنامه سفر شما را به هیچ وجه مختل کند.

تور ارزان دبی شما را فقط با سه کلیک رزرو کنید.

بهترین زمان بازدید از دبی؛ تفکیک ماه به ماه

بهترین زمان بازدید از دبی؛ تفکیک ماه به ماه

دبی یک مقصد عالی در تمام طول سال است، اگر هنوز بهترین زمان برای بازدید از دبی را انتخاب نکرده‌اید، ما این راهنمای ماه به ماه را برای کمک به شما آماده کرده ایم. در یک نگاه، می‌توانید ببینید که هر ماه دقیقاً چه چیزی را از نظر آب و هوا، قیمت ها و حجم گردشگران ارائه می دهد.

ژانویه در دبی (11دی- 11بهمن)

بهترین زمان سفر به دبی، ژانویه است که کمترین دمای دبی را به همراه دارد؛ چراکه میانگین دمای آن به 20 درجه می‌رسد. بیشتر هوا گرم و آفتابی است، اما رگبار باران گاه به گاه بی‌سابقه نیست.

برخلاف سایر مقاصد گردشگری که فصل اوج خود را در تابستان دارند، زمستان شلوغ ترین زمان دبی است، بنابراین احتمالاً در میان جمعیت زیادی از سایر گردشگران قرار خواهید گرفت و در این زمان قیمت بالایی برای اقامت، خرید، تفریح و گردش پرداخت می‌کنید.

فوریه در دبی (12بهمن- 9اسفند)

در ماه فوریه دما رو به بالا می‌رود، به طوری که میانگین اوج دما به طور مداوم در اواسط دهه 20 و گاهی نزدیک‌تر به دهه 30 است. با پیشروی ماه، احتمال بارندگی بیشتر می شود.

آسمان آفتابی و دمای گرم برای ماجراجویی در فضای باز و روزهای ساحلی ایده آل است. این راهم اضافه کنیم که آب و هوای خوب به این معنی است که در این زمان رویدادها و جشنواره های بیشتری برگزار می‌شود.

به این دلایل، این ماه نیز هنوز فصل اوج است و می‌توانید انتظار داشته باشید که سواحل بسیار شلوغ باشند. ازدحام زیاد گردشگران در جاذبه های محبوب رایج است و باعث افزایش زمان انتظار و صف می شود. قیمت بلیط هواپیما و اقامت همچنان بالاست.

بخوانید: سفر به دبی در زمستان

مارس در دبی (10 اسفند-11 فروردین)

بهترین زمان سفر به دبی

دریاهای گرم برای شنا و روزهای گرم، مارس را به بهترین زمان سفر به دبی و تعطیلات ساحلی در این شهر تبدیل کرده است. دما به طور پیوسته افزایش می یابد و احتمال بارندگی هم روز به روز کمتر می‌شود. اضافه کنیم که دبی در این ماه، هنوز هم می تواند نسبتاً شلوغ باشد و قیمت هتل ها همچنان متورم است.

آوریل در دبی (12فروردین-10 اردیبهشت)

انتظار روزهای طولانی و گرم را در ماه آوریل با احتمال کم باران داشته باشید. به طور متوسط، دمای روز در 30 درجه پایین است اما می‌تواند بسیار گرمتر شود. با بالا رفتن دما، بودن در خارج از منزل کمتر جذاب می شود.

دمای دریا در این زمان برای شنا دوست‌داشتنی است، اما اگر به سواحل می‌روید، به یاد داشته باشید که همیشه از کرم‌های ضد آفتاب خوب استفاده کنید، زیرا خورشید به احتمال زیاد خیلی بی‌رحمانه خواهد بود. راستی تعطیلات مدارس در این موقع از سال، باعث افزایش جمعیت می‌شود، پس این را هم در نظر بگیرید.

می در دبی (11 اردیبهشت-10خرداد)

در ادامه بهترین زمان سفر به دبی به ماه می می‌رسیم. در این موقع از سال، بیشتر گردشگران این شهر را ترک کرده‌اند و گشت و گذار در شهر بدون شلوغی بیشتر احساس می‌شود. قیمت هتل‌ها برای فصل کم در حال کاهش است و شما احتمالاً قیمت زیادی خواهید داشت.

گرمای تابستان از راه می‌رسد و حداکثر دمای میانگین در 30 ثانیه بالاست. بیرون بودن برای مدت طولانی کم کم غیرقابل تحمل می‌شود، بنابراین سواحل نسبتا خالی هستند. بیشتر مردم در مکان های دارای تهویه مطبوع خواهند بود.

راستی با توجه به گرما، پوشیدن لباس‌های کوتاه‌تر و آشکارتر وسوسه‌کننده است، اما توصیه می‌شود که به دلیل احترام به فرهنگ محلی، زنان لباسی متواضعانه بپوشند.

بخوانید: سفر به دبی در بهار

ژوئن در دبی (11خرداد-9تیر)

ژوئن در دبی (11خرداد-9تیر)

گرمای شدید تابستان روز به روز بیشتر می‌شود و با 12 ساعت روشنایی روز، در شب نیز چندان خنک نخواهد شد.

میانگین حداکثر دما در اواسط ده روز اول ماه، 30 درجه است. اگر در ژوئن به دبی می‌روید؛ به احتمال زیاد دوست دارید تا حد امکان زمان کمتری را در خارج از منزل بگذرانید و در عوض به دنبال تهویه مطبوع مراکز خرید و هتل‌ها باشید.

این شهر هنوز به طرز دلپذیری عاری از انبوه گردشگران زمستانی است و هتل‌ها قیمت‌های مناسب‌تری را ارائه می دهند.

جولای در دبی (10تیر-9مرداد)

گرمترین ماه سال اینجاست (جولای) و میانگین دمای بالای 40 درجه سانتیگراد را به همراه دارد. حتی برای دراز کشیدن در کنار استخر هتل که بیشتر شبیه آب حمام است هم هوا بسیار گرم است. بیشتر فعالیت ها در داخل فضاهی بسته و با تهویه مطبوع شاد انجام می‌شود.

این ارزان‌ترین زمان برای سفر به دبی است و قیمت هتل‌ها و پروازها حتی بیشتر کاهش می یابد. جاذبه‌های گردشگری اکثرا خالی هستند و گردشگران کمی در شهر دیده خواهند شد.

آگوست در دبی (10مرداد-9شهریور)

آب و هوای آگوست بسیار شبیه به ماه جولای است؛ گرم و گرم. حتی برای چند دقیقه بیرون بودن غیرقابل تحمل است. در این حد!

آب و هوای سخت و گرم در این موقع از سال، موجب می‌شود تا دبی گردشگران کمتری را پذیرا باشد و از طرفی هتل‌ها را وادار می‌کند تا برای جذب بازدیدکنندگان، معاملات با ارزش استثنایی ارائه دهند. در حالی که هوای بیرون گرم و ناخوشایند است، شهر به خوبی برای گرما مجهز است و هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در داخل مکان‌های سرپوشیده وجود دارد.

بخوانید: سفر به دبی در تابستان

سپتامبر در دبی (10شهریور-8مهر)

بهترین زمان سفر به دبی

گرمای طاقت‌فرسا در نهایت در سپتامبر، شروع به از بین رفتن می‌کند و میانگین حداکثر به 30 ثانیه بالا می‌رود. ممکن است صبح ها و بعد از ظهرها که هوا گرم نیست بتوانید دوباره به سواحل بروید، به خصوص در اواخر ماه سپتامبر.

هنوز تعداد کمی گردشگر در اطراف وجود دارد، بنابراین گشت و گذار لذت بخش و آرام است و راستی قیمت هتل‌ها همچنان جذاب است.

اکتبر در دبی (9مهر-9آبان)

در اکتبر دما در حال کاهش است و مردم محلی و گردشگران به راحتی از هتل و خانه خود به بیرون می‌روند. میانگین دمای روز در اواسط دهه 30 درجه و احتمال بارش هنوز باران بسیار کم است. در این ماه، تعداد گردشگران دوباره شروع به افزایش می‌کند، اما هنوز به حد مطلوبی نرسیده است. پس انتظار صف و شلوغی را نداشته باشید.

نوامبر در دبی (10آبان-9آذر)

در ادامه بهترین زمان سفر به دبی به ماه نوامبر می‌رسیم. میانگین اوج های روزانه در اواسط ماه 20 درجه خواهد بود. در این موقع از سال، بیرون رفتن دلپذیر و آفتاب دلنشین خواهد بود.

در حالی که بقیه نیمکره شمالی در برابر سرما قرار گرفته است، بازدیدکنندگان دبی هنوز هم می توانند روزهای گرم و مطبوعی را در سواحل بگذرانند. به خاطر همین هوای دوست داشتنی، بسیاری از بازدیدکنندگان برای رهایی از سرما شهرهایشان راهی دبی می‌شوند.

پس حواستان باشد که این ماه فصل اوج است، بنابراین علاوه بر افزایش تعداد گردشگران، قیمت هتل‌ها به طور قابل توجهی بالاتر است.

دسامبر در دبی (10آذر تا 10دی)

دسامبر در دبی (10آذر تا 10دی)

در دسامبر آب و هوای دلپذیر همچنان ادامه دارد و میانگین اوج را در دهه 20 پایین تا اواسط ارائه می‌دهد. احتمال بارندگی در این ماه بیشتر است، اما گفته می‌شود، میزان بارندگی هنوز نسبتاً کم است. صبح ها و عصرها ممکن است سرد شود، بنابراین حتما یک ژاکت سبک بپوشید.

در این موقع، یعنی بهترین زمان سفر به دبی، تعداد گردشگران به طور پیوسته افزایش می‌یابد و باعث می‌شود قیمت هتل‌ها به اوج خود برسد. با این حال، این یکی از بهترین مکان‌ها در سراسر جهان برای گذراندن دسامبر است، بنابراین شاید به همین دلیل است!

بخوانید: سفر به دبی در پاییز

ارزان ترین زمان برای بازدید از دبی

ژوئن (خرداد-تیر) بدون شک کم هزینه‌ترین ماه است. این زمانی است که می‌توانید تخفیف‌هایی را در برخی از جاذبه‌های اصلی و بلیط‌های کاهش فعالیت پیدا کنید.

بحث در مورد ارزان ترین زمان برای بازدید از دبی تا حدودی چالش برانگیز است، زیرا برای شروع دقیقاً مقصدی مقرون به صرفه نیست. با این حال، دوره‌های خاصی از سال وجود دارد که می‌توانید از نرخ‌های پایین‌تر هتل و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر بلیط هواپیما استفاده کنید، مانند ماه ژوئن. البته، اگر گرمای هوا برایتان قابل تحمل است.

بخوانید: دریاچه عشق دبی

خلوت ترین زمان برای بازدید از دبی

بهترین زمان سفر به دبی

کمترین زمان شلوغی برای سفر به دبی در بهار (آوریل و می) یا پاییز (سپتامبر یا اکتبر) است. بهار و پاییز جادوی فصل گردشگری را برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند دبی را با سرعت خود کاوش کنند و از شلوغی فصل اوج دوری کنند، ارائه می‌کند.

به عبارت دیگر، می‌توانید از غروب خورشید در برج خلیفه مشهور بدون جنگیدن برای پیدا کردن مکان خوب بیشتر لذت ببرید یا در قاب دبی عکس بگیرید بدون اینکه عکاسی گردشگران دیگر تصادفاً آن را خراب کنند.

اگر در ماه آوریل سفر کردید، خودتان را برای جشنواره غذای دبی آماده کنید. فقط این نیست و در این زمان از سال، جشنواره‌های زیادی برگزار خواهد شد؛ مانند فصل مسابقه شتر که طرفداران زیادی هم دارد یا جشنواره رقص دبی!

بخوانید: جواهرات مخفی دبی

بدترین زمان برای بازدید از دبی

در ادامه بهترین زمان سفر به دبی، می‌خواهیم شما را با بدترین زمان آشنا کنیم. بدترین زمان در دبی در تابستان (ژوئن تا آگوست) است. واقعاً هیچ راهی برای توصیف درست دمای جوش دبی (که بین 79 درجه فارنهایت تا 106 درجه فارنهایت متغیر است) و رطوبت شدید در تابستان وجود ندارد؛ فقط باید آن را تجربه کرد.

این چیزی نیست که ما توصیه کنیم، به خصوص اگر در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنید، به همین دلیل تابستان های دبی احتمالا بدترین زمان برای بازدید از شهر است. همچنین، طوفان های شن رایج ترین مشکلات آب و هوایی در تابستان هستند، بنابراین اگر در تابستان در آنجا هستید، قبل از برنامه‌ریزی برای هر چیز بلندپروازانه‌ای، حتماً شرایط آب و هوایی را بررسی کنید.

با این حال، دبی برای چالش‌های تابستان آماده خواهد بود. تقریباً در همه جا، از جمله در ایستگاه‌های اتوبوس، سیستم AC وجود دارد تا شرایط را قابل تحمل‌تر کند. این شهر سخت کار می کند تا نیازهای ساکنان و بازدیدکنندگان را برآورده کند و فضای بهتری را به وجود آورد.

به علاوه، هنوز هم کارهای لذت‌بخشی وجود دارد که می‌توانید در تابستان در داخل فضاهای سرپوشیده انجام دهید، مانند خرید یا رفتن به موزه. این در حالی است که تابستان شاهد برنامه‌های محدود جشنواره‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل است، تا از این طریق گردشگری را رونق ببخشد.

در آخر باید عنوان کنیم که جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی به 10 هفته سرگرم کننده تقسیم می‌شود که هر هفته یک موضوع خاص بر آن غالب است. به علاوه، زندگی شبانه در دبی، صرف نظر از شرایط آب و هوایی، همیشه پر جنب و جوش است.

بخوانید: آب و هوای دبی؛ چه مکان هایی در تابستان بسته هستند؟

بهترین زمان برای رفتن به تور کویر

بهترین زمان برای رفتن به تور کویر

تورهای صحرا یا همان سافاری یکی از تفریحات ضروری سفر به دبی هستند. اما شما باید بهترین زمان سفر به دبی و رفتن به دل صحرا را از قبل بدانید. از این رو، بهتر است سفر خود را برای ماه های زمستان (نوامبر تا مارس) که دما بسیار ملایم‌تر از تابستان‌های سوزان است، برنامه‌ریزی کنید.

این بدان معنی است که شما در فصل اوج از دبی بازدید خواهید کرد، بنابراین در میان جمعیت زیادی از گردشگران قرار خواهید گرفت و نرخ پرواز و اقامت در فصل اوج را پرداخت خواهید کرد.

اگر در حال برنامه ریزی برای کمپینگ در صحرا هستید، این زمان از سال می‌تواند در اوایل صبح و عصر کاملاً سرد باشد. همچنین احتمال بارندگی بیشتر است؛ معمولاً فقط رگبارهای مختصر، بنابراین مطمئن شوید که در هر صورت چیزی همانند یک ژاکت نازک و گرم همراه داشته باشید.

در بهار (آوریل و می) و پاییز (سپتامبر و اکتبر) نیز می‌توان به کویر رفت. احتمالاً در این زمان مقرون به صرفه‌تر و شلوغ‌تر و کمی گرم‌تر باشد.

تورهای کویر معمولاً حدود سه ساعت طول می‌کشد و می‌توان از آن در صبح یا اواخر بعد از ظهر لذت برد. هر دو تجربه منحصربه‌فردی را به همراه خواهند داشت، تورهای صبحگاهی آرام‌تر و بعدازظهرها نیز غروب‌های درخشان صحرا را به همراه خواهند داشت.

بخوانید: پارک صحرایی شارجه

بهترین زمان برای گشت و گذار در دبی

بهترین زمان سفر به دبی و گشت و گذار در این شهر زمانی است که هوا خیلی گرم نباشد. ماه‌های زمستان (نوامبر تا فوریه) آب و هوای ایده آلی را برای حضور در فضای باز ارائه می‌دهد. هوا گرم و معتدل است و گهگاه احتمال بارندگی وجود دارد. با این حال، این موقع نیز فصل اوج به حساب می‌آید، بنابراین احتمالاً شامل افزایش قیمت اقامت در این شهر و شرایط شلوغ گشت و گذار خواهد بود.

ماه های تابستان بدترین زمان برای گشت و گذار است، زیرا هوا به طور غیرقابل تحملی گرم و مرطوب است و حتی چند دقیقه بودن در فضای باز ناخوشایند است. فعالیت‌ها در این زمان از سال برای آن جاذبه‌ها و نقاط توریستی با تهویه مطبوع خواهند بود.

در نهایت، بهترین زمان برای بازدید از دبی برای گشت و گذار که تعادل خوبی بین شلوغی، آب و هوا و هزینه‌‌ها برقرار می کند، در فصول بهار و پاییز است. بین آوریل، می، سپتامبر و اکتبر، می‌توانید از هزینه‌ها و شرایط بدون جمعیت فصل کم با مزایای هوای مطبوع یعنی گرم و معتدل لذت ببرید.

در آخر این نکته را در نظر بگیرید که برای گشت و گذار در میان جاذبه‌ها حتما از قبل رزرو کنید تا از شلوغی و صف ماندن در امان باشید.

بخوانید: تفریح در دبی تمام شدنی نیست؛ 19 کاری که نباید از دست بدهید!

بازدید از دبی در ماه رمضان

بهترین زمان سفر به دبی

همانطور که می‌دانید رمضان ماه مبارکی است برای همه مسلمانان که در فاصله طلوع تا غروب آفتاب از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند. این زمان مهمی برای خود اندیشی، تزکیه و تقرب به خداست. بنابراین، به عنوان یک بازدید کننده از دبی در رمضان، مهم است که به قوانین و آداب و رسوم احترام بگذارید و به هر محدودیتی پایبند باشید.

مثلاً خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن در ملاء عام ممنوع است. در حالی که برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها همچنان فعال هستند، قدم زدن در اطراف برای خوردن یا نوشیدن قابل قبول نیست و می‌تواند جریمه داشته باشد. اگر باید آب بنوشید، بهتر است این کار را با احتیاط به احترام روزه داران انجام دهید.

جشنواره ها در بهترین زمان سفر به دبی

دبی یک کلان شهر مدرن است که میزبان برخی از برترین رویدادهای ورزشی جهان و همچنین جشن‌ها و جشنواره‌های سنتی و تجربه‌های برتر خرید است. پس قبل از برنامه‌ریزی حتما این فستیوال‌ها را با زمان سفرتان هماهنگ کنید تا رنگ و شکلی جذاب‌تر به سفرتان ببخشید.

جشنواره خرید دبی

علاقه‌مندان به خرید در ژانویه به دبی می‌روند تا در جشنواره خرید دبی شرکت کنند؛ بزرگترین جشنواره در نوع خود در خاورمیانه. در این فستیوال اتفاقات باورنکردنی زیادی رخ خواهد داد و قیمت‌ها نیز به طرز عجیبی شکسته می‌شوند. از لباس گرفته تا جواهرات و لوازم الکترونیکی، همه چیز با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌شوند.

علاوه بر اینکه بهشتی برای خریداران است، غذاها و نوشیدنی‌های فراوان و همچنین سرگرمی‌های فراوان نیز وجود دارد.

بخوانید: هزینه سفر به دبی در 2023

فستیوال امگا کلاسیک دیزرت دبی

در بهترین زمان سفر به دبی باید بدانید که سالانه، در ماه فوریه، گلف بازان برتر از سراسر جهان برای بازی Omega Dubai Desert Classic می آیند. بزرگ‌ترین نام‌های گلف، برای دریافت جایزه با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بد نیست بدانید که این مسابقات که از سال 1989 در حال اجراست، توسط بزرگان گلف مانند: ارنی الز، فرد کوپلز، تایگر وودز، روری مک ایلروی و سرجیو گارسیا به دست آمده است.

جشنواره میراث المرموم

دهکده میراث المرموم کاوشی روشنگر در فرهنگ و میراث محلی از طریق آشپزی، صنایع دستی و موسیقی ارائه می‌دهد.

بخش جدایی ناپذیر فرهنگ محلی مسابقات شتر دوانی است که در ماه مارس برگزار می شود. هزاران شتر از سراسر خاورمیانه با هم رقابت می کنند و جوایز نقدی و هنگفتی را برای صاحبان خود بدست می‌آورند. هدف این جشنواره و مسابقات شتر مسابقه، جشن گرفتن این سنت ها برای اطمینان از تداوم آنها و به اشتراک گذاشتن آنها با گردشگران است.

بخوانید: ارزان ترین راه سفر به دبی در سال 1402 چیست؟

سورپرایزهای تابستانی دبی

سورپرایزهای تابستانی دبی

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی که بیش از شش هفته در تابستان برگزار می شود، یک جشنواره خرید و سرگرمی سالانه است. این جشنواره با ارائه قیمت‌های باورنکردنی و فعالیت‌های خانوادگی فراوان، زمان هیجان انگیزی برای گشت و گذار در دبی است.

علاوه بر خریدهای فوق‌العاده در سطح شهر، نمایش‌ها و سرگرمی‌های کودکانه و تبلیغات عالی و رقابت‌های خرید و برنده شدن نیز وجود دارد.

بخوانید: بهترین مراکز خرید دبی

نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی

اگر تکنولوژی و خودروها شما را هیجان زده می‌کند، پس نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی برای شما مناسب است. از راه اندازی‌های منحصر به فرد، نمایش‌ها و آخرین پیشرفت‌ها در زمینه اتومبیلرانی لذت ببرید. ماشین‌های قدیمی و کلاسیک را در کنار نسل بعدی در فناوری رانندگی، نمایش‌های دریفت و حتی درایوهای آزمایشی ببینید.

در اینجا چیزی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد، از سوپراسپرت، موتور سیکلت، تیونینگ و سفارشی‌سازی، و همه چیز!

چیزهایی که در سفر به دبی باید در نظر بگیرید

بهترین زمان سفر به دبی

در ادامه بهترین زمان سفر به دبی باید عنوان کنیم که اگرچه دبی یک شهر نسبتاً مدرن است، اما هنوز با آنچه که احتمالاً به آن عادت کرده‌اید بسیار متفاوت است، بنابراین توصیه‌های زیر را قبل از سفر در نظر بگیرید:

  • همیشه از قبل با سفارت محلی خود در مورد آخرین شرایط ویزا چک کنید، زیرا معمولا تغییرات زیادی صورت می‌گیرد.
  • برای آب و هوای گرم بیابانی آماده شوید. لباس‌های سبک و گشاد بپوشید تا به شما کمک کند گرما را بهتر این آب و هوا را تحمل کنید. استفاده از ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه واقعا ضروری است. همچنین، هیدراته ماندن! بسیاری آب و هوای دبی را دست کم می گیرند، بنابراین در معرض خطر بی آبی یا گرمازدگی هستند. برای به حداقل رساندن این خطر، لطفاً بین دو تا سه لیتر آب در روز بنوشید و به وعده‌های غذایی سبک پایبند باشید، به خصوص اگر در ماه‌های گرم‌تر به آن سفر می‌کنید.
  • واحد پول دبی AED درهم امارات متحده عربی است. کارت‌های اعتباری و نقدی به طور کلی پذیرفته می‌شوند، اما مطمئن شوید که برای خریدهای کوچکتر همیشه مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه ها ممکن است دلار آمریکا را بپذیرند.
  • در مکان‌هایی که دقیقاً در کنار جاذبه‌های توریستی اصلی قرار دارند غذا نخورید، زیرا قیمت سر به فلک می‌کشد.
  • بررسی کنید که آیا نیاز به حمل آداپتور دارید؛ دبی دارای برق 220 ولتی است.
  • از مردم محلی عکس نگیرید، مگر اینکه ابتدا از آن‌ها اجازه بگیرید.
  • انعام دادن اجباری نیست، اما تا حدودی یک روش معمول و یک انتخاب شخصی است.

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید!؟

حرف آخر

بازدید از دبی را برای بهترین تجربه در نظر بگیرید: زمانی که آسمان دبی از آبی افتابی به طلایی شبیه می‌شود و این شهر جوان با انرژی خود را به شما نشان می‌دهد. بهار تا پاییز با آب و هوای معتدل بهترین فرصت برای کاوش در این شهر فراهم می‌کند، اما در دی‌ و بهمن ماه نیز جشنواره‌ها و رویدادهای فراوانی برگزار می‌شود. بنابراین، هر زمانی که انتخاب کنید، دبی آماده است شما را به یک سفر فراموش نشدنی ببرد.

سوالات متداول

بهترین زمان برای خرید در دبی چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای سفر به دبی در فستیوال های خرید است. این زمانی است که شهر زنده می شود و واقعاً ارزش آن را دارد – این بین دسامبر تا ژانویه (آذر تا دی) است. همچنین، دبی مال تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد

بهترین زمان برای بازدید از دبی چه ماهی است؟

بهار و پاییز به دلیل آب و هوای معتدل.

آیا می توانیم در ماه رمضان به دبی سفر کنیم؟

بله، دبی هنوز در ماه رمضان باز است و پذیرای بازدیدکنندگان است، اما مهم است که به این رویداد و انتظارات فرهنگی پیرامون آن احترام بگذارید. این بدان معنی است که شما نباید در مکان های عمومی غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید – اما رستوران های هتل معمولاً این قانون را اجرا نمی کنند

جشنواره سورپرایز تابستانه‌ دبی (دی اس اس) چه زمانی بر گذار می شود ؟

این جشنواره از 22 تیر شروع می‌شود و به مدت 45 روز ادامه دارد.

ارزان ترین زمان سفر به دبی کی است؟

برای کاهش هزینه ها، 3 ماه تابستان بهترین زمان سفر است!

نظرات کاربران