Dubai
18 مرداد 1402
دبی

دبی در دی ماه؛ از جشنواره خرید تا تفریحات رایگان!

دبی در دی ماه با شروع سال جدید همراه خواهد بود و این یعنی یک سفر عالی با ماجراجویی‌های بی‌نظیر در انتظار شما خواهد بود. حتما می‌پرسید چه چیزهایی؟

رزرو تور دبی

سفری به دبی در دی شما را به بهترین پارک‌های تفریحی، شگفتی‌های معماری، موزه‌ها، سواحل، مراکز خرید و هتل‌های مجلل می‌برد! خود را برای یک سفر متفاوت، لوکس، باشکوه و پر از فعالیت‌های جذاب آماده کنید، چون این ماه بهترین زمان برای خوشگذرانی در دبی خواهد بود. اگر نمی‌دانید که چه کار باید انجام دهید، کمی تامل کنید و تا انتها با ما باشید! 

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید

15 کاری که باید در سفر به دبی در دی ماه انجام دهید

دبی در دی تجربیات شگفت‌انگیز زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشید. اینکه چه کارهایی قرار است برای رسیدن به این خاطرات فراموش‌نشدنی انجام دهید را در زیر آورده‌ایم:

در جشنواره خرید دبی شرکت کنید

دبی در دی ماه

اگر به این فکر می‌کنید که در سفر به دبی در دی ماه چه کاری انجام دهید، تحت هیچ شرایطی فستیوال خرید در امارات را از دست ندهید. جشنواره خرید دبی یک رویداد شگفت‌انگیز است که همه برندهای سطح بالا مانند MK، Charles & Keith و غیره را با تخفیف سنگین ارائه می‌دهد. جدای از آن، رستوران‌ها نیز غذاهای خوشمزه خود را با تخفیفات و سرویس‌های ویژه در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. خلاصه که راه‌های سرگرمی زیادی برای کشف وجود دارد!

چتربازی در دبی بهترین زمان است

دی ماه در دبی زمان شگفت‌انگیزی برای چتربازی است. چرا؟ چون دبی آسمان صاف و آب و هوای مطبوعی را تجربه می‌کند که شرایطی عالی برای چتربازی خواهد بود. 

اگر به ماجراجویی و البته هیجان علاقه دارید، پس حتماً باید برای این تجربه ترسناک و مهیج ثبت نام کنید. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، معروف‌ترین نقطه برای چتربازی است. البته نقاط مختلف دیگری با ارتفاع کمتر برای چتربازی، در دبی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

در آسمان غذا بخورید

Food in the sky of Dubai

اگر در دی ماه به دبی سفر می‌کنید، بهترین زمان برای لذت بردن از آب و هوای عالی و غذا خوردن در آسمان خواهد بود. 

یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد، جایی که شما 50 متر از سطح زمین بلند می‌شوید. از طعم آدرنالین در کنار خانواده یا دوستان خود به اضافه طعم لذیذ غذاها لذت ببرید. مطمئنا تابحال این چنین غذا نخورده‌اید و تجربه‌ای باحال و متفاوت خواهد بود. 

رستوران‌‌ های عجیب دبی: سفری به دنیای غذاها و مکان های خارق‌العاده

دبی را از روی کشتی کروز ببینید

اگر می‌خواهید از بهترین مناظر دبی لذت ببرید، باید به یک سفر دریایی با کشتی کروز بروید. نه تنها منظره‌ای که از قایق خواهید دید هیجان‌انگیز است، بلکه سوار شدن در کشتی کروز Dhow به خودی خود یک تجربه منحصر به فرد است. Dhow یک قایق سنتی است که از چوب تراشیده شده و حس‌و‌حالی محلی را به شما هدیه می‌دهد. برخی از کشتی‌های دریایی Dhow غذا و سرگرمی‌های زنده را نیز ارائه می‌دهند تا کل تجربه را برای گردشگران هیجان‌انگیزتر ‌کنند. 

در کل زمستان در دبی زمان بسیار خوبی برای سفر دریایی و لذت بردن از مناظر دبی مارینا است. پس می‌تواند در برنامه‌ی سفرتان قرار گیرد.

مگر بدون سافاری صحرا در دبی سفر امکان‌پذیر است

دبی در دی ماه

یکی از بهترین کارها در سفر به دبی در دی ماه، رفتن به سافاری در صحرا است. به تپه‌های شنی بروید و از تماشای رقصنده‌ها که در صحرا به آهنگ‌های عربی می‌چرخند، لذت ببرید. همه چیز بسیار باشکوه به نظر می‌رسد، آب‌وهوا، برنامه‌های تفریحی، به خصوص نور ماه کامل. خلاصه که سافاری صحرا در دبی یکی از شگفت‌انگیزترین و ضروری‌ترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در تعطیلات خود در دی ماه دبی تجربه کنید.

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

تور پیاده‌روی دبی؛ ارزان ترین راه برای گردش

اگر به دبی در دی ماه سفر می‌کنید، بهترین راه برای گشت‌و‌گذار در این شهر، پیاده‌روی است. آب و هوا برای قدم زدن در مرکز شهر دبی و کشف چند واقعیت جالب در مورد تاریخ این مکان واقعا دلپذیر و عالی خواهد بود. تورهای پیاده‌روی زیادی در سطح شهر وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای بازدید از جاذبه‌هایی که گردشگران معمولا کمتر به سراغ آن‌ها می‌روند، انتخاب کنید. 

دبی را به صورت رایگان کاوش کنید

Explore Dubai for free

در صورت داشتن بودجه کم، کارهای رایگان زیادی برای انجام دادن در دبی وجود دارد. کسانی که فکر می‌کنند دبی گران است، تصور اشتباهی دارند. بیایید تا چند کا رایگان را به شما پیشنهاد دهیم:

با بازدید از موزه شتر و آل شینداغا، فرهنگ و میراث دبی را کشف کنید. همچنین می‌توانید مناظر رایگان و در عین حال شگفت‌انگیز فواره‌های دبی را تماشا کنید. حتی لازم نیست یک سکه برای ورود به جمیرا لا کورنیش (ساحلی جذاب و رایگان) بپردازید و کلی کار دیگر!

اقامت در یک هتل رمانتیک

اگر برای ماه عسل دبی در دی ماه را انتخاب کرده‌اید، اقامت رمانتیک بهترین هدیه برای شروع زندگیتان خواهد بود. آن هم در هتل‌های مجلل و شیک شهر رویایی دبی!

هیچ کمبودی برای هتل‌های رمانتیک در دبی وجود ندارد. از طرفی آب‌وهوای عالی و نه چندان گرم دبی این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین خاطرات را در کنار یکدیگر رقم بزنید. 

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

غذاهای خوشمزه دبی را امتحان کنید

دبی در دی ماه

دبی سرزمین تجربیات است و یکی از تجربیاتی که باید در آن غرق شوید، گشت و گذار در غذاهای این شهر است. می‌توانید از فلافل گرفته تا شیش یاوک، انواع غذاهای خوشمزه خیابانی را کشف کنید. حتی غذاهای بسیار زیادی وجود دارد که به احتمال زیاد نام آن‌ها را نشنیده‌اید، ولی همه بسیار خوشمزه هستند. توصیه می‌کنیم که در سفر به دبی در دی ماه چیزهای جدیدی را امتحان کنید و کام خود را کمی قلقلک دهید!

به سراغ تجربه زیبای بالون سواری بروید

دو راه برای لذت بردن از مناظر بیابانی دبی وجود دارد. یکی سافاری صحرا و دیگری بالون سواری. حالا شما می‌توانید در صحرا سوار یک بالون بزرگ شوید و به آسمان بروید و از آن بالا مناظر خارق‌العاده‌ای را تماشا کنید. کل امارت از بالا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد که ما توصیه می‌کنیم در سفر به دبی در دی ماه حتما این کار را انجام دهید. از طرفی خطر کمتری نسبت به چتربازی دارد. بنابراین، هر کسی می‌تواند از این تجربه لذت ببرد.

ماراتن دبی فرصت خوبی برای ورزش کردن است

Dubai Marathon

اهل ورزش و دویدن هستید!؟ اگر جوابتان بله است، باید به دبی در دی ماه سفر کنید. چون یک مارتن فوق‌العاده در حال برگزاری خواهید بود.

حتی اگر شما یک دونده بزرگ نباشید، باز هم دوست دارید پس از گوش دادن به جایزه برنده در ماراتن ثبت نام کنید. برنده 20000 دلار به خانه می‌برد تا این ماراتن را به ثروتمندترین مسابقه جاده‌ای جهان تبدیل کند. این مسیر همچنین مناظر فریبنده‌ای از برج العرب را ارائه می‌دهد و دویدن آنقدرها هم خسته‌کننده نخواهد بود. راستی برای تماشاگران، غذاهای خوشمزه و غذاهای ورزشی از برندهای بزرگ وجود دارد.

از دهکده جهانی دیدن کنید

دهکده جهانی یکی از هیجان‌انگیزترین مکان ها برای بازدید در دبی در دی ماه است. نه فقط این ماه، این مکان همیشه مملو از رویدادهای باحال و دیدنی است. این پروژه که ادعا می‌شود بزرگ‌ترین پروژه گردشگری فرهنگی جهان است، فرهنگ و سنت حدود 90 کشور را به نمایش می‌گذارد. از سرگرمی گرفته تا غذا، خرید و رویدادهای زنده مانند موسیقی و نمایش، همه چیز را برای گذراندن یک روز مفرح در دستان شما خواهد بود.

مکان: جاده شیخ محمد بن زاید، دبی

یک شب موزیکال در اپرای دبی داشته باشید

دبی در دی ماه

کسانی که مشتاقانه منتظر یک شب خاص و پیچیده هستند، قطعا باید در یک شب موزیکال در اپرای دبی شرکت کنند. این موزیکال حیرت‌انگیز اقتباسی از شاهکار نمادین خلیل جبران است؛ بال‌های شکسته که او در سال 1912 نوشت. اگر اهل تئاتر هستید، از شرکت در چنین تجربه‌ای لذت خواهید برد. در واقع، این می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی شما باشد، زیرا هنر همیشه راهی برای ایجاد احساس و نفوذ در قلب مردم دارد.

مکان: بلوار شیخ محمد بن راشد 

باغ معجزه دبی از آن دست خاطرات فراموش نشدنی خواهد بود

باغ معجزه دبی نمونه شگفت‌انگیزی از رشد گل‌ها آن هم در صحرا است. از تماشای گل‌هایی با رنگ‌های متنوع در حال رشد در باغ شگفت‌زده خواهید شد. این یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های دبی است که باید در برنامه سفر خود قرار دهید. 

مکان: البرشا جنوبی 3 

زمان: 9 صبح الی 9 شب

در نهایت

سفر به دبی در دی ماه یکی از بهترین زمان‌هایی است که می‌توانید این شهر جادویی را زیر پا بگذارید و از همه جای ان نهایت لذت را ببرید. هوای عالی و خنک است و جشنواره‌ها و جاذبه‌های زیادی در انتظار شما خواهد بود. البته اگر جمعیت گردشگران را فاکتور بگیریم! 

نظرات کاربران