رستوران‌های عجیب دبی
28 شهریور 1401
دبی

رستوران‌‌ های عجیب دبی: سفری به دنیای غذاها و مکان های خارق‌العاده

رستوران‌‌ های عجیب دبی، شهری که همواره با شگفتی‌هایش جهان را به حیرت واداشته، یکی دیگر از جلوه‌های خلاقیت و تجمل این شهر پرزرق‌وبرق است. از رستوران‌های زیر آب گرفته تا مکان‌هایی با تم‌های فضایی و فانتزی، دبی تجربه‌های غذایی را به سطحی کاملاً جدید برده است. در این مقدمه کوتاه، ما به کاوش در این رستوران‌های بی‌نظیر می‌پردازیم، جایی که هر وعده غذایی نه تنها یک تجربه ذائقه‌ای، بلکه یک ماجراجویی بصری و حسی است. بیایید با هم دریابیم که چگونه دبی توانسته است مرزهای معمول آشپزی و سرگرمی را به چالش بکشد و دنیایی از خلاقیت را در دل بیابان به نمایش بگذارد.

رزرو تور دبی

بلیط ارزن هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

آشنایی بیشتر با رستوران های عجیب دبی

رستوران‌های عجیب دبی

آیا تابه‌حال تجربه سفر به دبی را داشته‌اید؟ حتی اگر در گذشته به این شهر مدرن و جذاب سفر نکرده باشید هم احتمالاً آوازه‌ی زیبایی و مجهز بودن آن به گوشتان رسیده است. این شهر که در جنوب ایران قرار دارد در چند دهه اخیر توانست رشد چشمگیری داشته باشد و در مدت زمانی کوتاه تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری مهم در جهان تبدیل شود. سالانه تعداد زیادی مسافر با اهداف مختلف تجاری، تفریحی، خرید و … به این کلان شهر سفر می‌کنند.

این سرزمین گرم با بیابان‌های بی‌انتها به گونه‌ای ساخته شده که با ورود به آن از شدت عظمت و زیبایی‌های پرزرق و برق نفستان در سینه حبس خواهد شد. این شهر مدرن به دلیل قدمت کمی که دارد جاذبه‌های تاریخی زیادی برای دیدن ندارد. اما در مقابل تمام خواسته‌ها و انتظارات شما را از دنیای مدرن تأمین می‌کند. تعداد زیادی مراکز تفریحی مدرن، مراکز خرید لوکس با بهترین برندهای دنیا، کافه‌های شیک و رستوران‌های جذاب در این شهر وجود دارد که برای بازدید از تمام آن‌ها نیازمند چندین و چند بار سفر به این شهر خواهید بود.

بخوانید: فهرست جدیدترین رستوران‌ های دبی از 2023 تا 2024

آماده دیدن رستوران های عجیب دبی هستید؟

کراسوتا دبی (KRASOTA)

کراسوتو دبی خود را به عنوان یک رستوران‌های عیجب دبی در تئاتر معرفی می‌کند و توسط تیم پشت رستوران معروف خرگوش سفید مسکو ایجاد شده است. هتل KRASOTA واقع در آدرس داون تاون هتل KRASOTA ترکیبی از “هنر بصری، غذاهای عالی و فناوری پیشرفته” را برای ایجاد یک تجربه غذاخوری فوق العاده همه جانبه بوجود آورده است.

رستوران با هنر تجسمی تجربه‌ای خاص و متفاوت از غذاخوردن را خلق کرده است. در اینجا، می‌توانید شامی را در اطراف نقاشی‌های هنرمندان بین‌المللی اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم تجربه کنید. شما در یک اتاق ناهارخوری معمولی نمی‌نشینید، این بیشتر یک سالن نمایش است با یک میز دایره‌ای بزرگ برای 20 غذاخوری، با عملکرد چندرسانه‌ای سه‌بعدی پیکسلی که بر روی دیوارهای منحنی نمایش داده می‌شود و روی میز می‌تابد.

آدرس: هتل داون تاون، مرکز شهر دبی

رستوران The Pods

رستوران  The Pods

رستوران The Pods آسیایی که در جزیره بلوواترز قرار دارد، حباب‌ها یا غلاف‌های ناهارخوری با چشم‌اندازی از ساحل JBR ارائه می‌کند. تعداد این حباب‌ها 22 تا است که به اندازه کافی آماده پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان خود هستند. در داخل حباب خود، می‌توانید با اتصال به بلندگوی بلوتوث، موسیقی خود را پخش کنید و فضای زیادی برای صرف غذا برای شما و خدمه‌تان وجود دارد و هم‌زمان به ساحل JBR نگاه می‌کنید. اگر بیرون گرم است نگران خنک نگه داشتن آن نباشید، زیرا هر حباب دارای تهویه مطبوع است. منو غذاهای پان آسیایی را ارائه می‌دهد که به شیوه‌ای زیبا با تزئیناتی از جمله گل‌های خوراکی که با دکوراسیون گیاه شناسی گره خورده است؛ سرو می‌شود.

آدرس: Bluewaters Island

رستوران زنون (Zenon)

Zenon که در قلب مرکز شهر دبی قرار دارد، به عنوان یک رستوران و سالن مبتنی بر هوش مصنوعی لقب گرفته است و به عنوان یکی از رستوران های عجیب دبی شناخته می‌شود. زنون به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا وارد فضایی شوند که در آن هولوگرام‌ها می‌رقصند و دیوارها با هنر دیجیتال فوق العاده جالب پویا زنده می‌شوند.

در مورد نحوه عملکرد آن باید بگوییم که دوربین‌های کینکت مایکروسافت هر حرکتی را در رستوران ثبت می‌کنند و سرپوشی که دی‌جی رستوران می‌پوشد، این انرژی را در محل به آثار هنری دیجیتالی تبدیل می‌کند که روی دیوارها خواهید دید. فضایی خاص و جالب که حتما باید در آن حضور داشته باشید تا لذتی متفاوت از غذاخوردن را تجربه کنید. منوی Zenon را نیز غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی را پر کرده است.

آدرس: هتل دبی مال، مرکز شهر دبی

رستوران یخی در هوای گرم و شرجی دبی!

رستوران‌های عجیب دبی

عبارت «رستوران یخی دبی» خود به تنهایی می‌تواند یک تناقض بزرگ باشد! تصور کنید در هوای گرم و شرجی دبی وارد رستورانی یخی شوید و غذای خود را در فضایی سرد و کوهستانی میل کنید. این اتفاق هیجان‌انگیز تنها در شهری مثل دبی امکان‌پذیر است. این رستوران که با نام رستوران یخی چیت اوت نیز شناخته می‌شود کاملاً از یخ درست شده است. تمام وسایل داخل آن مثل میز و صندلی‌ها نیز از یخ ساخته شده و فضای کافه کاملاً سرد است. به شکلی که هنگام ورود به افراد کاپشن، کلاه و دستکش مخصوص داده می‌شود.

جایی برای یخ زدن!

منوی این رستوران از تعداد زیادی نوشیدنی سرد و گرم و غذاهای مختلف و متنوع تشکیل شده است. اما با این حال هدف بسیاری از افرادی که به این رستوران می‌روند تنها عکس‌برداری و استفاده از فضای هیجان‌انگیز آن است. لباسی که هنگام ورود به افراد داده می‌شود آن‌ها را در هوای زیر صفر رستوران گرم نگه می‌دارد. همچنین نورپردازی این رستوران به شکلی طراحی شده است که ذوق هنری را در افراد مختلف به حداکثر می‌رساند.

قندیل‌های آویزان از سقف این رستوران در نورپردازی ویژه‌ی آن منظره‌ای زیبا و هیجان‌انگیز را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد. رستوران یخی دبی چیزی حدود 40 نفر ظرفیت دارد. همچنین دارای پارکینگ اختصاصی است. این رستوران به دلیل ایجاد مجموعه‌ای از تناقض‌ها در کنار کیفیت و جذابیت، توانسته به لیست رستوران های عجیب دبی بپیوندد.

منوی این رستوران شامل انواع کیک، نوشیدنی، پنینی، پیتزا و سوپ است.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید- مرکز خرید تایم اسکوئر- طبقه همکف

رستوران های یونانی دبی غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای شما سرو می کنند.

رستوران dinner in the sky

رستوران‌های عجیب دبی

احتمالاً با خواندن نام این مکان، دلیل اینکه چرا یکی از رستوران های عجیب دبی است را متوجه شده‌اید. تصور کنید در حالی که بین زمین و اسمان معلق هستید، غذای لذیذ و خوش عطر و طعم خود را میل می‌کنید. چه تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و خاطره‌سازتر از این خواهد بود؟

این رستوران در ارتفاع 50 متری از سطح زمین و در فضایی معلق طراحی و ساخته شده است. نکته جالبی که وجود دارد این است که برای ورود به این رستوران هیجان‌انگیز با هیچ گونه برج یا سازه‌ای روبه‌رو نیستید. در واقع شما به یک محفظه‌ای ایمن شبیه به تله‌کابین وارد شده و بعد از سرو غذا به وسیله یک جرثقیل وارد ارتفاع می‌شوید. شما می‌توانید بر فراز محله مارینا دبی باشید و از آن ارتفاع شهر زیبای خود را زیر پاهای خود تماشا کرده و غذای خود را میل کنید.

رستوران dinner in the sky برای هر وعده تنها 22 نفر ظرفیت دارد. بنابراین اگر به دنبال فضایی خصوصی و در عین حال عجیب و جذاب برای صرف شام در کنار دوستان و خانواده خود هستید، این رستوران بهترین گزینه است. این رستوران نوعی رستوران زنجیره‌ای بلژیکی است که هر شعبه آن در منطقه‌ای خاص، جذاب و مدرن افتتاح شده است. برای مثال شعبه‌های دیگر این رستوران در مکان‌های زیر قرار دارد:

  • باغ‌های ویلا بورژیز در رم
  • نزدیک برج کوالالامپور
  • ساحل کوپاکابانا
  • نقاط معروف شهر کیپ تاون و آتن

انتخاب شما چه خواهد بود؟

منوی غذای این رستوران از غذاهای باکیفیت، خوش مزه و متنوع زیادی تشکیل شده است و برای سه وعده ناهار، عصرانه و شام گزینه‌های هیجان‌انگیزی برای ارائه دارد. در منوی عصرانه این رستوران شاهد انواع مختلف نوشیدنی سرد و گرم به همراه کیک، شیرینی، ساندویچ‌های سبک و… هستیم. منوی شام و ناهار آن نیز ترکیبی از دسر، غذای اصلی و پیش غذا با تنوعی بی‌نظیر برای سلایق مختلف است. از بهترین آیتم‌های این منو می‎توان به سالاد بورانتا، بیف گاو و پاستا تورتلینی اشاره کرد. اگر قصد تجربه‌ای به یاد ماندنی در سفر خود به دبی را دارید، این مکان به عنوان یکی از رستوران های عجیب دبی را فراموش نکنید.

آدرس: امارات متحده، دبی، خیابن السیاحی، اسکای دایو

در رستوران های تایلندی دبی، غذاهای تند و آتشین را نوش جان کنید.

رستوران های عجیب دبی با BBQ donut

رستوران‌های عجیب دبی

BBQ Donut نیز یکی دیگر از عجیب ترین رستوران های دبی است. این مکان، یک نوع وسیله مخصوص گشت زنی در آب‌های دبی است. رستورانی که در این فضا طراحی شده است به شکلی میزبان شما خواهد بود که در حال شناور بودن روی آب، خودتان غذای مورد علاقه خود را آماده کردن و مشغول خوردن آن شوید. این فضای خصوصی کاملاً در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما سوار آن خواهید شد و سپس غذای خود را انتخاب می‌کنید. یک باربیکیو در وسط فضای اختصاصی شما و دقیقاً روی میزتان قرار دارد تا بتوانید با سلیقه خودتان غذای خود را طبخ دهید.

در این رستوران جذاب و عجیب شما می‌توانید بین استیک، مرغ، برگر و خرچنگ یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این همراهان خود را نیز می‌توانید انتخاب کرده و در کنار آن‌ها لذت غذا خوردن روی آب را تجربه کنید. افرادی که به تفریحات آبی علاقه دارند، نسبت به تجربه غذا خوردن در این رستوران ذوق و اشتیاق زیادی نشان می‌دهند. در واقع شما با انتخاب این رستوران هم یکی از تفریحات آبی دبی را تجربه کرده‌اید و هم غذای خود را در فضایی خاص و متفاوت میل کرده‌اید.

با تور دبی تجربه ای فراموش نشدنی و مهیج به این شهر رویایی داشته باشید.

تجربه حسی کمیاب!

نمونه‌های مشابهی از این رستوران در دبی وجود دارد مثل رستوران‌های کشتی‌های شناور روی آب یا رستوران‌هایی که در قایق‌های خصوصی به صرف غذا می‌پردازند. اما تفاوت رستوران BBQ Donut با این رستوران‌ها این است که مسئول پختن غذا و هدایت چیزی که روی آن سوار هستید خودتان بوده و مکانی کاملاً خصوصی در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر قصد دارید تجربه‌ای مهیج، خاطره‌انگیز و در عین حال جذاب را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید، حتماً این رستوران را در لیست رستوران‌های مورد علاقه‌تان قرار دهید. همچنین اگر با شناخت این رستوران‌ها و آشنایی با تجربه لذت بخشی که پیش رویتان قرار دارد، تصمیمتان از سفر به دبی قطعی شده است در اسرع وقت بلیط هواپیما دبی را تهیه و سفر هیجان‌انگیز خود را آغاز کنید.

آدرس: پورت سعید- 68WJ+8F2

در رستوران های لاتین در دبی غذاهای محبوب و پرطرفدار دنیا را امتحان کنید.

کمپ سونارا

کمپ سونارا یکی از بی نظیرترین تجربه های غذاخوری و بهترین رستوران های دبی است. این کمپ مجلل صحرایی که در منطقه حفاظت شده صحرای دبی در جاده العین واقع شده، غذاهای لذیذ را در مکانی واقعا مسحورکننده سرو می کند. لحظه ای را تصور کنید که در زیر یک خیمه به همراه نورهای تابنده و اجرای موسیقی زنده، شامتان را سرو می کنید! عجیب نیست اما لذت بخش است!

کافه گربه آیلورومانیا

کافه گربه Ailuromania به عنوانی یکی از رستوران های عجیب دبی فقط برای دوستداران گربه بسیار مناسب است. در اینجا بچه گربه هایی را می بینید که آزادانه در کافه پرسه می زنند و شما می توانید هر چقدر که دوست دارید آنها را نوازش کنید. منو شامل پیتزا، پاستا و وافل، به علاوه قهوه، چای و میلک شیک است. اگر در زمانی که آنجا هستید عاشق هر یک از بچه گربه ها شدید، می توانید به صاحبان آنها بگویید که به فرزندخواندگی گربه ها علاقه مند هستید. هزینه ورود به کافه 30 درهم است و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز است.

کافه بومه در ابوظبی

کافه بومه در ابوظبی بسیار جذاب است، زیرا این کافه، خانه جغدهاست. در اینجا می توانید در مورد حیوانات یاد بگیرید و آنها را در حالی که تحت نظارت مربی هستید، نگه دارید. منو کافه شامل موکتل، آب میوه های تازه، چای، میلک شیک و قهوه تخصصی است. قیمت بلیط برای بزرگسالان 70 درهم و برای کودکان 50 درهم است و کافه همه روزه از ساعت 14 تا 1 بامداد باز است.

در بهترین رستوران های آسیایی دبی طعم جدید را امتحان کنید.

شام در تاریکی در Fresh Basil

در ادامه رستوران های عجیب دبی به یکی از با حال‌ترین‌ها می‌رسیم. چشمانتان را ببندید و اجازه دهید حواس دیگرتان کار کنند. شام در تاریکی در Fresh Basil، باب القصر، تجربه ای وسوسه برانگیز است، زیرا در یک اتاق سیاه و سفید غذا می خورید و پیشخدمت ها با عینک دید در شب برای کمک به شما آماده هستند. در طول شب، با همسفران خود گپ می زنید و طعم ها را حدس می زنید. در پایان، چراغ (شمع) روشن می شود و متوجه می شوید که حدستان درست بوده یا خیر!

رستوران خانگی پیکوانت پیک

به رستوران Piquant Pick Home، رستورانی با تم قطار در عجمان، بروید. داخل یکی از کابین های بزرگ بنشینید و به یک سفر آشپزی در سراسر خاورمیانه و آسیا بروید. منوی وسیع شامل سوپ، سالاد و بشقاب غذاهای دریایی است. به علاوه، کباب، کاری و بریانی! دوست دارید تا به رستوران های عجیب دبی سر بزنید؟

طعم اصلی غذاهای عربی را در رستوران های لبنانی دبی بچشید.

حرف آخر

پس از بررسی عجیب‌ترین رستوران‌های دبی، می‌توان نتیجه گرفت که این شهر نه تنها یک مرکز جهانی برای معماری و تجارت است، بلکه در زمینه خلاقیت در آشپزی و تجربه‌های غذایی نیز پیشتاز می‌باشد. رستوران‌هایی با تم‌های منحصربه‌فرد، از آکواریوم‌های عظیم گرفته تا فضاهای فانتزی و فضایی، طیف گسترده‌ای از تجربه‌های خارق‌العاده را برای ساکنان و گردشگران فراهم می‌کنند. این رستوران‌ها نه تنها به خاطر طعم غذاهایشان، بلکه به خاطر فضای منحصربه‌فرد و تجربه‌ای که ارائه می‌دهند، شناخته شده‌اند. در نهایت، عجیب‌ترین رستوران‌های دبی نمایانگر تمایل این شهر برای نوآوری و ارائه تجربه‌های فراموش‌نشدنی است.

از قیمت هتل های دبی خبر دارید!؟

سوالات متداول

آیا رستوران‌های عجیب در دبی گران هستند

بله، بیشتر این رستوران‌های خاص به دلیل تجربه منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های بالایی دارند.

آیا برای رفتن به رستوران‌های عجیب در دبی نیاز به رزرو قبلی است؟

بله، برای اکثر این رستوران‌ها به دلیل محبوبیت و محدودیت فضا، توصیه می‌شود که از قبل رزرو انجام شود.

آیا رستوران‌های عجیب در دبی تجربه‌های غذایی خاصی ارائه می‌دهند؟

بله، این رستوران‌ها علاوه بر محیط خود، اغلب منوهای خاص و خلاقانه‌ای دارند که تجربه‌های غذایی بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

چه نوع رستوران‌های عجیبی در دبی وجود دارد؟

در دبی، رستوران‌هایی با تم‌های منحصربه‌فرد وجود دارند، از جمله رستوران‌های زیر آب، رستوران‌هایی با تم فضایی و فانتزی، و حتی رستوران‌هایی که در ارتفاعات بالا قرار دارند.

نظرات کاربران