بهترین رستوران های دبی
18 خرداد 1401
دبی

بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

در قلب دبی، بهترین رستوران‌ها به یک داستان آشپزی خاص تبدیل می‌شوند. از دستور غذایی خاص گرفته تا ترکیبات خوشمزه طعم‌ها در این مکان‌ها هر نوع غذایی که دلتان بخواهد پیدا می شود. بله، هر یک از بهترین رستوران های دبی، یک تجربه ذائقه‌ای منحصر به فرد را برای گردشگران خلق می‌کنند.

رزرو تور دبی

در این سفر به دنیای مهیج رستوران‌های دبی، اکتشاف کنید و با غذاهایی که هر یک داستان خود را برای شما به نمایش می‌گذارند، آشنا شوید. ما در این مقاله تمامی رستوران های مختلف دبی از لبنانی گرفته تا آسیایی، آمریکایی، دریای کارئیب، ژاپنی، چینی و هر چیزی که دلتان بخواهد را معرفی کرده‌ایم. پس بیایید تا در دنیای طعم‌ها غرق شویم.

فقط با سه کلیک بلیط هواپیما تهران دبی را رزرو کنید!

بهترین رستوران های آسیایی دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Mayabay

تایلندی، ژاپنی، چینی، در یکی از بهترین رستوران های دبی، طعم دلچسب غذاهای آسیایی را بچشید. Mayabay در جمیرا النسیم با طراحی، غذا و خدمات عالی خود غوغا به پا کرده است. سرآشپز شین مک نیل با هر غذا شما را میخکوب می‌کند. در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید یک غذای تایلندی سه وعده‌ای را با یک سوشی نوش جان کنید. طعم غذا در کنار دیزاین فوق‌العاده و خدمات دهی لوکس باعث شده تا این رستوران جزو بهترین‌ها قرار بگیرد و نامزد جوایز متعددی هم شود. حتما از دیدن منو آن که شبیه یک کتاب خاص است، شگفت زده خواهید شد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Jumeirah Al Naseem

وبسایت: mayabayrestaurant.com

تلفن:002557240

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

رستوران Jun’s

یکی از جدیدترین مقاصد غذاخوری در مرکز شهر و البته از بهترین رستوران‌های دبی، Jun’s   یک رستوران عالی با تراسی در فضای باز است. مکانی که با غذاهای تحت تأثیر طعم‌های آمریکایی-آسیایی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با همراهی سرآشپز کلوین چونگ، که منویی را با استفاده از مواد اولیه مزرعه محلی خود و با الهام از میراث چینی خود ساخته است. با ترکیبی از دستور غذاهای آمریکای شمالی و آموزش فرانسوی، محیط ساده رستوران به غذا اجازه می‌دهد همه چیز را به زبان بیاورد. همانطور که انتظار می‌رود، مناظر برج خلیفه، از این رستوران عالی خواهد بود.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

وبسایت: junsdubai.com

تلفن: 04 457 6035

Shanghai Me restaurant

رستوران Shanghai Me

با تراس استوایی آن که می توانید ساعت‌ها در آن بنشینید، خدمات بی عیب و نقص، مخمل قرمز و نور ملایم که شانگهای گذشته را تداعی می‌کند، دلیل خوبی وجود دارد که چرا Shanghai ME خود را به عنوان مکانی شیک و مد روز برای غذاهای آسیایی و البته از بهترین رستوران های دبی تثبیت کرده است. منو هم دیدنی و خوشمزه است؛ از رول‌های سویا مرغ و ترافل و کوفته‌های قارچ وحشی گرفته تا رول‌های رشته فرنگی چئونگ گاو واگیو. فقط سعی کنید فریب نخورید، چراکه قیمت‌ها در اینجا ممکن است خیلی بالاتر از تصور شما باشد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: دهکده دروازه 11، DIFC

وبسایت:  shanghaime-restaurant.com

تلفن: 04 564 0505

بخوانید: غذاهای خیابانی دبی؛ چی رو کجا بخورید؟

رستوران آسیایی BB Social Dining

یکی از خلاقانه‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی، BB Social Dining است که بشقاب‌های زیبایی از غذاهای آسیایی را سرو می‌کند. طعم‌های اصیل و خوشمزه خاورمیانه که به شکلی منحصربفرد تزئین شده‌اند. این رستوران بیشتر برای لقمه‌ها، کباب‌ها، حبیبی (گوشت گاو کنجد) و مرغ بنگ بنگ معروف است. البته پاپ کورن گل کلم همراه با پارمزان و دیپ تاهینی تند را که به عنوان یک لقمه سرگرم کننده ارائه می‌شود را هرگز از دست ندهید.

فضای رستوران BB Social Dining نیز با داشتن سه طبقه و یک راه پله مارپیچ باریک و آهنی بسیار متفاوت و منحصر بفرد است. این فضا حس و حال خانه شهری قدیمی در اروپای باستانی را به شما القا می‌کند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: برج متروپلیس – خیابان الابراج – دبی – امارات متحده عربی

تلفن: 971044074444

بخوانید: در بهترین رستوران های آسیایی در دبی چی سفارش بدهیم؟

بهترین رستوران های چینی در دبی

رستوران هوتونگ (Hutong)

هنگام صرف غذا در این رستوران دبی می‌توانید انتظار چیزهای بزرگی را داشته باشید. با سرو غذاهای شمال چین با منوی طعم «به من اعتماد کنید»، غذاها بی عیب و نقص، خوشمزه و واقعا زیبا هستند. این رستوران به راحتی یکی از بهترین رستوران های چینی برای صرف غذا در دبی است. یکی دیگر از خصوصیات آن تیم خدمات حرفه‌ای این مجموعه است که باعث شده تا هر مهمانی از آن تعریف و تمجید کند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Gate Building 6, DIFC

وبسایت: hutong-dubai.com

تلفن: 04 220 0868

رستوران Long Teng Seafood

شاید به خاطر غذاهای زیبا و طعم‌های خارق‌العاده‌اش یا شاید به خاطر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، درکل یک وعده غذایی در رستوران دریایی لانگ تنگ از بهترین رستوران‌های دبی همیشه لذت‌بخش است. با چرخش حول یک آکواریوم بزرگ و نمایش غذاهای دریایی که در آن می‌توانید صید دلخواه خود را انتخاب کنید (هیچ جای بهتری برای ماهی‌های چینی وجود ندارد)، یک آشپزخانه اختصاصی برای اردک و یک تراس وسیع با چشم‌اندازی از خلیج تجاری و فراتر از آن، پیشنهاد می‌کنیم با پیشنهاد سرآشپزها همراه باشید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: U-bora Towers, Business Bay

وبسایت: longtengseafood.co

تلفن: 04 241 1666

بخوانید: فهرست جدیدترین رستوران‌ های دبی از 2023 تا 2024

Tàn Chá

رستوران Tàn Chá

تان چا که در ماندارین به “کاوش کردن” ترجمه می شود؛ یکی از بهترین رستوران های دبی شناخته می‌شود. ساید مدت زمان زیادی از افتتاح نگذشته باشد، اما خیلی زود توانسته به یک رستوران چینی محبوب تبدیل شود.

این مکان پرجنب‌وجوش و با نور و حال و هوای سرزنده، ضای خارق العاده برای غذا خوردن به وجود آورده است. این در حالی است که منوی آن شامل بسیاری از غذاهای مورد علاقه طرفداران از جمله میگوی واسابی، خرچنگ پوسته‌ای نرم و یک اردک پکنی نسبتاً اضافی است.

با تور ارزان دبی سفری راحت و شگفت انگیز را تجربه کنید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: JW Marriott Marquis Dubai, Business Bay

وبسایت: tanchadubai.com

تلفن: 056 681 8881

بخوانید: بهترین رستوران های چینی در دبی

بهترین رستوران های اروپایی در دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Twiggy by La Cantine

Twiggy by La Cantine یک رستوران اروپایی است که هر ساکن دبی یا مسافری باید برای یکبار هم که شده در آن غذا بخورد. ماسه های طلایی، استخر بی نهایت زیبا و منوی غذاهای تازه مدیترانه ای، از ویژگی‌های خاص این رستوران  هستند تا نه تنها ان را به یکی از بهترین رستوران های بدی تبدیل کنند، بلکه تجربه‌ای لوکس و آرام و البته لذیذ از غذاخوردن را به مهمانان خود هدیه دهند. منو هم بسیار متنوع بوده و هر ذائقه‌ای را راضی خواهد کرد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: پارک حیات دبی، خیابان دبی کریک کلاب

وبسایت: twiggy.ae

تلفن: 04 602 1105

رستوران carine

جذاب، رمانتیک و دلپذیر، تنها چند مورد از کلماتی هستند که ما برای تعریف کارین یکی از بهترین رستوران‌های دبی به کار بردیم. رستوران  فرانسوی محبوب سرآشپز ایزو آنی در باشگاه گلف امارات. دکور این رستوران به نام همسرش گرفته شده است، تماماً دیوارهای سفید و کف‌های کاشی‌کاری شده زیبا است. در حالی که منو هم دست کمی ندارد، ترکیبی از غذاهای مدیترانه ای با زیباترین شکل و خوشمزه ترین طعم!

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: باشگاه گلف امارات، جاده شیخ زاید

وبسایت: dubaigolf.com

تلفن: 04 417 9885

بخوانید: بهترین رستوران های اروپایی در دبی؛ سفری خوشمزه به دور اروپا

رستوران SAL

رستوران SAL

یکی از بهترین رستوران های دبی که احتمالا برای رفتن به آن باید یک سر هم به بانک بزنید. رستوران خاص، لاکچری و زیبا که یک غذای مجلل را برای شما سرو می‌کند. این رستوران جزئیات زیبایی را در طراحی خود به کار گرفته از رنگ‌های سفید و شنی تا رنگ های دریایی، همه چیز بسیار خاص و متفاوت است. در نهایت، این رستوران شیک ساحلی مشرف به خلیج فارس، غذاهای مدیترانه‌ای جنوبی را در محیطی فوق‌العاده لوکس سرو می‌کند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: برج العرب

وبسایت: jumeirah.com/en/dine/dubai/burj-al-arab-sal

تلفن: 800 323232

رستوران Twiggy- 21grams

منو این رستوران، از غذاهای بوسنیایی، صربستان، کرواسی و مونته نگرو الهام گرفته شده است، بنابراین انتظار داشته باشید که مقدار زیادی از غذاهای پخته، سالاد، گوشت و غذاهای دریایی در یک اتاق غذاخوری شیک و جدید و خوشبختانه بسیار بزرگ سرو شود. همچنین اگر دلتان می خواهد تا در سواحل کریک قدم زده و از غذاهای دریایی تازه و سوشی گرفته تا گریل و سالاد را میل کنید؛ رستوران Twiggy را فراموش نکنید.

بخوانید: 25 مکان شگفت‌انگیز برای صرف صبحانه در دبی

بهترین رستوران های فرانسوی در دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Couqley French Brasserie

رستوران Couqley French Brasserie، مکانی جذاب و کلاسیک است که از حلزون‌ها استفاده می‌کند و منویی منحصربفرد با امضای خاص خودش را دارد. فضای داخلی آن نیز با رنگ‌های قرمز غنی، دیوارهای آجری و برگ‌های درخت انگور به همان اندازه غذاهایش دلپذیر است. پیشنهاد ما سفارش استیک فریت های کاملاً پخته آن را با سس خاص Couqley است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Pullman Dubai Downtown

وبسایت: couqley.ae

تلفن: 04 514 9339

رستوران La Cantine du Faubourg

La Cantine du Faubourg از سالن مد روز که دائماً پرهیاهو است گرفته تا اتاق غذاخوری با طراحی متفاوت، این مکان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دبی و یک هنر زیبا شناخته می‌شود. یک رستوران فرانسوی زیبا و شلوغ در دبی برای افرادی که به دنبال غذاهای خوشمزه و زیبا هستند و می‌خواهند نهایت لذت را از یک وعده غذایی ببرند. لباس شیک خود را بپوشید و میز خود را از مدت ها قبل رزرو کنید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: برج‌های جمیرا امارات

وبسایت: lacantine.ae

تلفن: 04 352 7105

رستوران LPM

رستوران LPM

اگر به دنبال یک رستوران فرانسوی در دبی هستید؛ باید با LPM آشنا شوید! یک شب رمانتیک در یک مکان مجلل ابه همراه غذاهای گران و خوشمزه! اینجا یکی از بهترین رستوران‌های دبی برای سال‌هاست و هیچ نشانه‌ای از خروج از این فهرست به این زودی‌ها دیده نمی‌شود.

بخوانید: لوکس ترین رستوران های دبی

بهترین رستوران های یونانی در دبی

رستوران Mythos Kouzina & Grill

وقتی با شکمتان غار و غور کنان به داخل Mythos قدم بگذارید، بوی گوشت‌های تازه پخته شده را در راهروهای هتل آرمادا آونیو به مشام خواهید رسید. این رستوران با الگوبرداری از یک رستوران یونانی صمیمی با دیوارهای سنگی سفید و سقف‌های غار مانند، دارای یک اتاق ناهار خوری باشکوه و یک تراس بیرونی مناسب برای ماه‌های زمستان (مسلما گرمای تابستان این اجازه را به شما نخواهد داد) است. منتظر غذاهای سنتی یونانی مانند جایرو و سالاد با پنیر باشید که مستقیماً از جزایر ناکسوس وارد می شود.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Armada BlueBay Hotel, Cluster P, JLT

وبسایت: mythoskouzina.com

تلفن:  04 399 816

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Kyma Beach

کلوپ ساحلی با الهام از یونان، بخشی از رستوران غذاخوری عالی، بهترین‌های هر دو دنیا را در ساحل Kyma پایین در پالم جمیرا دریافت می‌کنید. در ترجمه به یونانی wave، از تیمی مانند La Cantine du Faubourg، Mimi Kakushi و Twiggy است و غذاهای خوشمزه یونانی از جمله غذاهای دریایی، گوشت‌های کبابی و غذاهایی که در کنار ساحل سرو می‌شوند ارائه می‌دهد. با این منظره و این طعم منحصربفرد، این رستوران قطعا یکی از بهترین رستوران‌های دبی به حساب می آید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

وبسایت: kymabeach.ae

تلفن: 04 666 5999

بخوانید: بهترین رستوران های یونانی در دبی؛ 10 تا از برترین‌های 2023

بهترین رستوران های هندی در دبی

رستوران ترسیند دبی

دیگ های جوشان ادویه، چرخی از ظروف ظریف و در عین حال جسورانه و مه بی پایان از ابرهای یخ خشک که در سراسر رستوران می ریزند تنها می توانند یک معنی داشته باشند: شام در ترسیند.

با یک مکان جدید در One&Only Royal Mirage (در فضایی که قبلاً رستوران هندی نینا در آن قرار داشت)، به راحتی می‌توانید بلافاصله عاشق این مجموعه شوید. به چترهای سفید دوزی شده، کاشی‌های مشکی و سفید کاخ، تکه‌هایی مانند صندلی‌های طاووسی و میله‌ای که کاملاً نمایش را می‌دزدد، فکر کنید. شام همیشه با یک پانی پوری با تزئین ظریف شروع می شود که طعم آن هر روز تغییر می‌کند زیرا سرآشپزها دوست دارند مواد غیرعادی را آزمایش کنند. Trèsind به وضوح جاه‌طلبی‌های بلندی دارد با بوش‌های لطیف سرگرم‌کننده و طعم هایی خوشمزه.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: One&Only Royal Mirage, Al Sufouh

وبسایت: tresind.com

تلفن: 04 374 6661

رستوران Armani/Amal

رستوران Armani/Amal

در Armani/Amal یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های هندی و از بهترین رستوران های دبی است که با غذاهای عالی هندی، Glamour Meets از میمانان خود پذیرایی می‌کند. این بنا که در طبقه سوم برج خلیفه بسیار زیبا قرار دارد، فضایی شیک و پیچیده با ظروف نوآورانه، خدمات درخشان و چشم‌اندازهای عالی از فواره دبی را ارائه می‌دهد. تجربه‌ای شگفت انگیز و خوشمزه که هر گز فراموش نخواهید کرد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: هتل آرمانی دبی، برج خلیفه

وبسایت: armanihoteldubai.com

تلفن: 04 888 3888

رستوران Indya by Vineet

از بهترین رستوران‌های دبی که یک پیله رنگی بازیگوش، با یک تراس وسیع را به نمایش می‌گذارد. مکانی کاملا هندی که با فضای دلنشین و غذاهای خوش طعم خود، شما را به هند می‌برد. منوی Indya by Vineet به راحتی قابل پیمایش است و قیمت ثابتی دارد. در حالی که بیش از 70 گزینه برای مطالعه وجود دارد، همه آنها به طور مرتب گروه بندی شده‌اند؛ از زمین، از خشکی و از دریا.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Le Royal Méridien Dubai Beach Resort & Spa, Dubai Marina

وبسایت: indya-dubai.com

تلفن: 04 316 5550

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های هندی در دبی با همان مزه اصیل و سنتی

بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Chic Nonna

رستوران های ایتالیایی در دبی بی نظیر هستند، اما وقتی Chic Nonna درهای خود را باز کرد، خبر از خوشمزه ترین پاستاها و پیتزاها را در این شهر داد. این رستوران باحال، منوی ساده ای از تمام غذاهای کلاسیک ایتالیایی را در خود جای داده تا شما را به قلب این کشور ببرد و طعم اصیل را در اختیارتان قرار دهد. این رستوران واقعا محبوب و دوست داشتنی است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Gate Avenue, DIFC

وبسایت: chicnonna.com

تلفن: 04 605 2000

رستوران Ristorante Loren

یکی از جدیدترین رستوران‌های ایتالیایی و از بهترین رستوران های دبی، Ristorante Loren است که مدت زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد (2022). این رستوران در ساحل پالم وست قرار گرفته و منظره‌ای خارق العاده از ساحل و دریا را در پیش روی میهمانان خود قرار می دهد. می‌توانید در حین خوردن غذاهایی مانند پیتزا، پاستا به این مناظر شگفت انگیز و رویایی خیره شوید و از غذاخوردن لذت ببرید. داخل آن نیز به همان اندازه شیک است، جایی که فضای داخلی شیک آن بازگشتی به ریویرای ایتالیا در دهه‌های 1960 و 1970 را به نمایش می‌گذارد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: ساحل پالم وست، پالم جمیرا

وبسایت: lorenristorantedubai.com

تلفن: 04 557 8293

رستوران ایتالیایی L’Olivo            

رستوران ایتالیایی L’Olivo            

در برج العرب جمیرا رستورانی قرار دارد که با ترکیب هنر آشپزی ایتالیایی و طعم‌های دریا، غذاهایی شگفت‌انگیز در عین حال زیبا را خلق می‌کند. سرآشپز ایتالیایی این رستوران با الهام از غذاهای سنتی کشور خود، آنها را به شیوه‌ای متفاوت و جدید به سبک خود ارائه کرده است. بنابراین انتظار چشیدن و خوردن طعم‌های خاص در رستوران L’Olivo را داشته باشید. از غذاهای برجسته این رستوران می‌توان خرچنگ آبی با زعفران، تمشک و سبزیجات ترش و شیرین، و ریزوتو خامه‌ای با لیموی تازه، میگوی قرمز، برگ صدف و بیسکویت خامه‌‌ای را معرفی کرد.

اما آنچه که در این رستوران درخشان است، دکوراسیونی است که از تم دریا در دیزاین آن استفاده شده است. وجود آکواریوم پر از ماهی و رنگ‌های ملایم و سفید، طلایی و آبی سرمه‌ای به کار برده شده در رستوران L’Olivo فضایی گرم، صمیمی و شیک را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: خیابان جمیرا – برج العرب جمیرا

تلفن: 97143017600

رستوران Il Borro

ادای احترام به رستوران های ایتالیایی در دبی بدون گنجاندن Il Borro غیرممکن است – و در صدر لیست قرار دارد. ایل بورو یکی از بهترین رستوران های دبی، هیچ وقت صندلی خالی ندارد و همیشه برنده جایزه رستوران Time Out Dubai است. بنابراین برای نوش جان کردن پیتزا؛ باید از قبل برای یک میز روی تراس رزرو کنید، اما ما قول می‌دهیم ارزشش را دارد.

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی با همان عطر و طعم

بهترین رستوران های ژاپنی در دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران میمی کاکوشی (Mimi Kakushi)

سرد. این اولین چیزی است که وقتی وارد میمی کاکوشی می شوید به ذهنتان می رسد. یک غذاخوری شیک که بی شک یکی از بهترین رستوران های دبی را به نمایش می‌گذارد. با بافت‌های غنی، دیوارهای نقاشی شده با دست، پرده‌های مهره‌دار و پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ، از عصر جاز ژاپن، همه چیز با جزدیات تمام طراحی و اجرا شده است. حال و هوایی ژاپنی با طعم های ژاپنی! در مورد غذا، با گیوزا، سوشی، کاد سیاه، گوشت گاو واگیو و هر چیزی که بین آن‌ها قرار می‌گیرد، از انتخابتان سوپرایز خواهید شد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Four Seasons Resort Dubai by Jumeirah, Jumeirah Beach Road

وبسایت: mimikakushi.ae

تلفن: 04 379 4811

رستوران کینویا (Kinoya)

اگر اسم غذای رامن به گوشتان خورده و دوست دارید ان را امتحان کنید، به سمت کینویا بروید. یک ایزاکایا دارای مجوز که به یک بار رامن، یک اتاق غذاخوری اصلی، یک میز آشپز خصوصی و دو اتاق غذاخوری خصوصی تاتامی تقسیم می‌شود. رامن سرآشپز Neha Mishra ستاره نمایش این رستوران است و شما را به دنیایی از غذاهای خوشمزه و لذیذ می‌برد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Tower 2, The Onyx, The Greens

وبسایت: kinoya.ae

تلفن: 04 548 6776

رستوران زوما (Zuma)

رستوران زوما (Zuma)

لیست بهترین رستوران های ژاپنی دبی، بدون زوما ناتمام است. مکانی افسانه ای و زیبا که برای قرارهای عاشقانی و حتی قرارهای کاری عالی است. البته اگر شما فقط می خواهید یک وعده شام ساده را در آنجا بگذرانید هم می توانید نهایت لذت را ببرید. منو غذاها هم لوکس، خوشمزه و باکیفیت خواهد بود. مطمئن باشید که نمی‌توانید از منوی غذایی که شامل خوراکی‌های گوشتی از گریل گسترده روباتا و غذاهای نفیس سوشی و ساشیمی نیز می‌شود، به سادگی عبور کنید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Gate Village 6, DIFC

وبسایت: zumarestaurant.com/locations/dubai

تلفن: 04 425 5660

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی؛ سنتی و خوشمزه

بهترین رستوران های آمریکای لاتین در دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران فیوژن سیویچه (Fusion Ceviche)

آیا به غذاهای کشور پرو علاقه دارید؟ یا دوست داریدبرای یکبار هم که شده آنها را امتحان کنید Fusion Ceviche یک مکان عالی برای شروع است. این غذاخوری که درهای خود را در پایان سال 2022 باز کرد، به لطف غذاهای پرویی اصیل سرآشپز پنه لوپه دیاز، در حال حاضر ثابت کرده است که یکی از محبوب ترین رستوران های آمریکای لاتین و بهترین رستوران های دبی است. دکور رنگارنگ آن با پرچم‌های پرو، کارت پستال‌ها و تابلوهای نئونی این را به خوبی نشان می دهند. فقط این یک رستوران کوچک است، بنابراین حتماً از قبل رزرو کنید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Saba Tower, Cluster Q, JLT

اینستاگرام: instagram.com/fusioncevichedxb

تلفن: 050 421 4509

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های لاتین در دبی

بهترین رستوران های آمریکای شمالی و کارائیب در دبی

رستوران Bull & Bear

زمانی که میل به خوردن یک نوع غذای سنگین گوشتی و شلوار دارید، فقط یک مکان برای رفتن وجود دارد. یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های آمریکای شمالی در دبی، فقط تکه‌های عالی استیک نیست که این غذاخوری به سبک نیویورکی را عالی می‌کند، بلکه ماک و پنیر خامه‌ای، سیب‌زمینی سرخ کرده و هویج بچه‌ای که با عسل برشته شده است نیز می‌باشد. به این موارد برخی از حال و هوای بزرگسالان و در عین حال پر جنب و جوش، خدمات شیک و شب‌های جاز هفتگی را اضافه کنید، و به راحتی می‌توانید متوجه شوید که چرا این مکان از بهترین رستوران های دبی است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Waldorf Astoria DIFC

وبسایت: hilton.com

تلفن: 04 515 9888

رستوران Canary Club

رستوران Canary Club

ورود به باشگاه قناری JLT مانند قدم گذاشتن مستقیم به دهه 70 است. پاتوق این افراد شیک، همه فرش‌های پرزدار، کوسن‌های ماکرامه، مبلمان حصیری و شومینه‌ای سنگی، توسط جوی غزال – مردی به همان اندازه باسن پشت رستوران‌های The MAINE – ارائه می‌شود. تلفیقی از غذاهای کالیفرنیایی، ژاپنی و مکزیکی، غذاهای کوچکی که برای اشتراک‌گذاری طراحی شده‌اند و پس از آن، بشقاب‌های بزرگ‌تری مانند گوشت بره و پیتزا با قارچ صدفی عرضه می‌شود. عجیب به نظر می رسد، طعم خوشمزه ای دارد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Banyan Tree Residences, JLT

وبسایت: canaryclub.com

تلفن: 04 584 5999

رستوران Miss Lily’s

اگر در سفرتان به دبی به این فکر می‌کنید که بهترین غذای کارائیب را در دبی از کجا می‌توانید تهیه کنید، اجازه دهید آن را به شما نشان دهیم؛ آن هم خانم لیلی است. نه تنها سرآشپزها مرغ تند و تیز را پر از ادویه، شیرینی و دودی می پزند، بلکه دیگر غذاهای کلاسیک آن نیز به همان اندازه تند درست می شوند. به چنارهای شیرین، لغزنده های گیاهی، ماهی کاد و نان های کوکو مرغ سرخ شده فکر کنید که در پس زمینه صداهای آرامش بخش Lauryn Hill سرو می شوند، این رستوران با حال و هوای دریای کارائیب، سال ها است که جمعیت را به خود جلب کرده است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: هتل شرایتون گرند دبی، جاده شیخ زاید

وبسایت: misslilys.com/location/miss-lilys-dubai

تلفن: 04 356 2900

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران آمریکای لاتین COYA

یکی از پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌های دبی، COYA  است، هیچ کس بدون رضایت آن را ترک نکرده است. اگر می‌خواهید غذاهای آمریکای لاتین را در فضای سرشار از انرژی و سرگرمی امتحان کنید؛ شک نکنید که دقیقا رستوران COYA از بهترین‌هاست. مناظر بی‌نظیر و آرام این رستوران در کنار تئاتری که سرآشپز در آشپزخانه اوپن ارائه می‌کند؛ برای شما قطعا تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت خواهد بود. منوهای این رستوران به صورت فصلی تغییر می‌کنند اما همیشه شامل سرویچه، بشقاب‌های مشترک ماهی و گوشت کبابی می‌شوند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: ساحل جمیرا – جمیرا 2

تلفن: 97143169600

رستوران Amazónico

Amazónico که در لیست بهترین رستوران‌های دبی قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌های مسافرین برای شام و نوشیدنی است. به منوی متنوعی از بشقاب‌های پر از سوشی، غذاهای دریایی و کباب‌های الهام‌گرفته از آمریکای لاتین، که همگی با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های ترکیبی خلاقانه هستند، فکر کنید. محیط این رستوران مملو از 22 گونه گیاه است و مکانی رویایی در شب را برای شما می سازد.

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

بهترین رستوران های لبنانی در دبی

بهترین رستوران های لبنانی در دبی

رستوران کافه بیروت

کافه بیروت با پرتره های سیاه و سفید قدیمی، آبنمای سنتی سرامیکی، درخت زیتون بزرگ و صداهای آرام در پس زمینه، یکی از بهترین رستوران های دبی است که ما را مستقیماً به لبنان می برد. در واقع، مناظر برج خلیفه آن احتمالا تنها چیزی است که به شما یادآوری می کند که در دبی هستید. غذاهای خوشمزه و لذیذ لبنانی را در این رستوران امتحان کنید و واقعا لذت ببرید. صبحانه های تمام روز آن بهترین راه برای شروع روز است و گریل های دلچسب آن بهترین راه برای پایان دادن به آن است.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: مجتمع المروج در مرکز شهر دبی

وبسایت: cafebeirutdubai.com

تلفن: 04 422 5211

رستوران Karam Beirut

جایی که اگر در میانه گشت و گذار و خرید هوس خوردن ماناکیش پیدا کردید، کرم بیروت لبنانی دبی بهترین انتخاب است. غذا و قیمت در اینجا همیشه خوب است، با سرآشپزهایی که در خلق طعم یک آشپزخانه سنتی خیابانی لبنان متخصص هستند. چه سیخ‌های گوشت آبدار تازه از کباب، چه جوجه‌های نیمه دلچسب یا کباب بره موریش، این بهشت عاشقان گوشت از آن جایی است که بارها و بارها به آن باز می‌گردیم.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: مرکز خرید امارات، البرشا

اینستاگرام: instagram.com/karambeirutuae

تلفن: 04 341 2022

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران لبنانی البیروتی(Al Beiruti)

یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی، البیروتی است که به خوبی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. فضای رستوران را به دو بخش غیر سیگار و منطقه سیگاری با قلیان و همچنین قسمت بیرونی تقسیم کنید. بخش دوم فضایی خنک را برای لذت بردن از آبمیوه‌ها و دسرها در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که غذاخوری اصلی یک فضای غذاخوری کاملا مدرن دارد. منو خوشمزه این رستوران نیز با غذاهای بی‌نظیر لبنانی پر شده است؛ هوموس، رول پنیر، فلافل، جگر مرغ، کباب و… . رستوران البیروتی با غذاهای خوش طعم و عطر خود در کنار فضایی دوست ‌داشتن و صمیم بهترین خاطره از یک وعده غذایی را برای شما بوجود می‌آورد.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: ام الشیف، جاده شیخ زاید

تلفن: 971043200043

بخوانید: بهترین رستوران های لبنانی دبی؛ ضیافت فرهنگ و طعم‌ها

بهترین رستوران های تایلندی دبی

بهترین رستوران های تایلندی دبی

کافه آیسان

کافه آیسان که به‌منظور ایجاد فضایی از غرفه‌های خیابانی تایلندی طراحی شده است، فضایی جذاب از صندلی‌های پلاستیکی، نورپردازی در معرض دید و جعبه‌های روی هم قرار گرفته که فضای داخلی کاملا شبیه به تایلند می کند. مطابق با محیط سرگرم کننده‌اش، غذا فوق العاده است. وقتی گوشت تازه بره را در دهانتان می‌گذارید به راحتی آب می‌شود و نهایت لذت را زا غذاخوردن به شما می‌بخشد. قیمت ها نیز معقول است، اما با توجه به شهرت آن، مکان به سرعت کامل می‌شود، بنابراین اگر رزرو نکرده‌اید، باید خیلی منتظر بمانید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Armada Avenue Hotel, Cluster P, JLT

وبسایت: www.cafeisan.co

تلفن: 058 5291003

رستوران Sticky Rice یا همان برنج شفته

چیزهای زیادی وجود دارد که برنج شفته را در JVC از رقبای خود متمایز می کند. اول از همه، از یک بنیانگذار اماراتی با مادری تایلندی می آید. ثانیا، به گیاهخواران بسیار خوب پاسخ می دهد. ثالثاً فقط شش میز وجود دارد. یک مکان مطمئن برای یک شام خوشمزه با دوستان، قرار ملاقات یا گروهی از همکاران گرسنه و هر چه دلتان بخواهد. البته ناگفته نماند که اینجا مملو از فلفل قرمز است، با غذاهای برجسته از جمله مرغ و برنج به سبک Hainanese، سوپ آبگوشت دلچسب تازه!

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: Sobha Daffodil, JVC

وبسایت: stickyrice.ae

تلفن: 04 580 8350

بخوانید: 10 تا بهترین رستوران های تایلندی دبی؛ تند و خوشمزه

بهترین رستوران های ترکی دبی

بهترین رستوران‌های دبی

رستوران Sirali

سیرالی که مستقیماً از خود ترکیه آمده است – که به این معنی است که واقعاً خوب است – یکی از جدیدترین مکان‌هایی است که می‌توانید به سراغ غذاهای ترکی اصیل در دبی بروید. سرآشپزها که به خاطر نوآوری و ارائه خلاقانه‌اش معروف هستند، وقت خود را صرف می‌کنند و برش‌هایشان را مرینیت می‌کنند – مانند استیک‌های آبدار که در پنیر ذوب داغ ریخته می‌شوند – در حالی که برای حفظ قوام طعم، اسلب‌ها را به قطعات کوچک برش می‌دهند. اگر بخواهید، حتی می‌توانید قصاب‌ها را در حال تماشا کنید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: شهر الحبتور

اینستاگرام: instagram.com/siralikebapdubai

تلفن: 058 582 7092

رستوران گونایدین

اگر به دنبال غذای ترکی عالی در سفرتان به دبی هستید، رستوران  Günaydin را طلا خواهید گرفت. چیزی که به عنوان یک قصابی کوچک در محله بوستانچی استانبول شروع شد، اکنون رستورانی خیره کننده در کنار فواره است که برخی از گوشتی‌ترین غذاهای ترکی را در دبی سرو می‌کند. در انتخاب بین تاماهاوک بزرگ، دنده‌های برشته شده، کوفته قصابی و فیله مرغوب انتخابتان سخت خواهد بود، اما در نهایت راضی بیرون می‌آیید.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: سوق البهار، مرکز شهر دبی

وبسایت: gunyadindubai.com

تلفن: 04 554 0700

رستوران سلطان سرای

رستوران سلطان سرای

یکی دیگر از بهترین رستوران  های دبی با غذاهای ترکی فوق‌العاده، سلطان سرای است که احتمالا در خیابان آل ثانیه بی ادعا به نظر برسد، اما اجازه ندهید ظاهرش شما را فریب دهد. این مرکز اجتماعی هر کسی را غوغا و مجذوب خود می‌کند. هر روز هفته، با استقبال گرم و غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی خواهد کرد. منو به همان اندازه که متنوع و در عین حال گسترده است، به این معنی که حتی از شکموترین غذاخورها هم با همه چیز از پیده و پنیر گرفته تا کیبه، سج و دونر کباب به خوبی پذیرایی می کنند.

اطلاعات مورد نیاز

آدرس: خیابان الثانیه، جاده شیخ زاید

وبسایت: sultansaray.ae

تلفن: 04 229 0600

بخوانید: بهترین رستوران های ترکی دبی؛ لذت خوردن کباب ترکی در کنار دریا

حرف آخر

در دنیای غذا، دبی به عنوان یک مقصد لذت‌بخش و منحصربه‌فرد معرفی می‌شود. با تنوع غذایی از هر گونه و نقطه‌ای از جهان، رستوران‌های دبی نه تنها مکانی برای غذا خوردن، بلکه یک سفر لذت‌بخش به دنیای طعم‌ها و فرهنگ‌های جهانی است. از رستوران‌های لاکچری تا آشپزی محلی، دبی با برترین رستوران‌های خود همواره در قلب عاشقان خوشمزه‌ها خواهد بود.

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید؟

سوالات متداول

چند رستوران برتر در دبی وجود دارد؟

در دبی بسیاری از رستوران‌های برتر وجود دارد، به عنوان مثال: رستوران آتموشفر، رستوران پیرلیتز، رستوران LPM

کدام رستوران در دبی به ارائه غذاهای چینی متمایز می‌پردازد؟

رستوران هوتونگ به ارائه غذاهای چینی متمایز و با کیفیت معروف است

چه رستوران‌هایی برای تجربه غذاهای فرانسوی در دبی پیشنهاد می‌شود؟

رستوران‌های LPM، پیرلیتز و له‌پوشته مناسب برای تجربه غذاهای فرانسوی در دبی هستند.

نظرات کاربران