Rhodes Twenty10
9 فروردین 1402
دبی

بهترین رستوران های اروپایی در دبی؛ سفری خوشمزه به دور اروپا

وقتی می‌گوییم سفر به دبی پر از شگفتی است، شک نکنید! از مراکز خرید گرفته تا دهکده جهانی و حتی رستوران‌ها شما را به کشورهای مختلف دنیا می‌برند. در واقع اگر هوس غذاهای آسیایی، عربی یا حتی اروپایی کردید، اصلا جای نگرانی نیست، دبی گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اصلا بیایید تا از بریتانیا، ایرلند و ایتالیایی، بهترین رستوران های اروپایی در دبی با یکدیگر کشف کنیم.

رزرو تور دبی

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

لیست 10 تا از بهترین رستوران های اروپایی در دبی 

غذاهای اروپایی را دوست دارید؟ در اینجا لیستی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی را قرار داده‌ایم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد. 

رستوران اروپایی Twiggy by La Cantine

بهترین رستوران های اروپایی در دبی

بدون شک، Twiggy by La Cantine یکی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی است. البته این رستوران درون یک باشگاه ساحلی با منظره‌ی شگفت‌انگیز خلیج فارس قرار دارد و دکوراسیون شیک و مجلل آن در همان لحظه اول لبخند رضایت را بر روی لبانتان می‌نشاند. منو نیز پر از ترکیبات ستاره‌ای است و هر بشقابی که جلوی شما قرار داده می‌شود، تماما یک اثر هنری خواهد بود. ماهی تن زرد باله برش‌شده با وینگرت کنجدی، کارپاچیو گوشت گاو (نوعی غذای ایتالیایی که خام سرو می‌شود)، میگوهای آبدار جامبو، اختاپوس لطیف، چشم دنده آنگوس سیاه کره‌ای یا حتی کباب‌ها و سالادهای فوق‌العاده در محیطی زیبا با منظره‌ای خیره‌کننده از دریا طبخ و سرو خواهند شد. 

آدرس: Park Hyatt Dubai, Deira, Dubai Creek Club St – Port Saeed – Dubai

وبسایت: www.twiggy.ae

شماره تلفن: 04 602 1105-971+

ساعات کاری: هر روز 09:00 صبح تا 2:00 بامداد

رستوران کارین (carine)

جذاب، رمانتیک و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر، تنها تعدادی از کلماتی هستند که برای تعریف کارین به کار برده می‌شوند. از بهترین رستوران های اروپایی در دبی که سرآشپز ایزو آنی آن را در باشگاه گلف امارات راه‌اندازی کرده‌است. خودتان برای چشیدن طعم غذاهای اصیل فرانسوی آماده کنید. 

منو پر از بشقاب‌هایی است که باید امتحان کنید. پیش‌غذاها شامل سالادهای سبک هستند: سالاد هندوانه و فتا طعم تازه، تارت ترافل موریش، تارتار ماهی تن، اسکارگوت، کارپاچیو گوشت گاو و… . غذاهای اصلی از ماکارونی گرفته تا غذاهای دریایی و کباب‌ها را شامل می‌شود. برای مثال، خرچنگ لنگوین، پوشیده شده در سس گوجه‌فرنگی تند یا تکه‌های گوشت بره آبدار و مواردی دیگر. فراموش نکنید که ضیافت خود را با تارت تاتن شیرین و لذیذ به پایان برسانید. 

آدرس: باشگاه گلف امارات، جاده شیخ زاید| Emirates Hills 2, Near Nakheel Metro – Dubai

وبسایت: www.dubaigolf.com

شماره تلفن: 4 417 9885-971+

ساعات کاری: هر روز 12:00 تا 15:00، 19:00 تا 22:30

رستوران SAL

SAL

شاید با دانستن اینکه رستوران سال (SAL) در برج العرب قرار دارد، بتوانید حدس بزنید که چه چیزی در انتظار شماست! اما باید بگوییم که برخلاف لابی مجلل برج با رنگ‌های قرمز، طلایی و بنفش فراوان، SAL بسیار ساده‌تر است. این باشگاه شیک ساحلی با رنگ‌های خنثی و دکوراسیونی صمیمانه‌تر، فضایی دنج را به وجود آورده‌ تا از نشستن و غذاخوردن در آن نهایت لذت را ببرید. توصیه ما یک ناهار رمانتیک بر روی میز و صندلی روی شن‌های کنار ساحل است تا برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار شود. 

غذاهای پرتغالی و اسپانیایی با هم ترکیب شدند و منویی جذاب خلق کردند. امپانادا (پیراشکی) پر شده با مرغ لیمو و گیاهان معطر را امتحان کنید. لابستر لینگوین شیرین، تازه و خوش طعم است و میگوهای آبدار با فتا و گوجه فرنگی، مزه‌ای دیگر دارند. در کل، غذاهای این رستوران به شیوه‌ای خاص پخت‌وپز می‌شوند و همین SAL را به یکی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی تبدیل کرده‌است. 

آدرس: برج العرب| Umm Suqeim 3 – Dubai – United Arab Emirates

وبسایت: www.jumeirah.com/en/dine/dubai/burj-al-arab-sal

شماره تلفن: 800 323232-971+

ساعات کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10:30 شب

رستوران بوکا (BOCA)

بوکا از بهترین رستوران های اروپایی در دبی که عظمت و عالی بودن آن همیشه تضمین شده‌است. از آن رستوران‌هایی که اگر یکبار بروید، مشتری پر و پا قرصش خواهید شد. خیلی‌ها بوکا را پاتوقی کوچک و دنج می‌دانند که تراس بزرگش مکانی باحال برای نشستن و غذاخوردن خواهد بود. منوی خوشمزه در درجه اول اسپانیایی است و تاپاس‌های خوشمزه آن حالتان را خوب می‌کند. البته در کنار تاپاس، بشقاب‌های کوچک مبتکرانه اسپانیایی، ایتالیایی و فرانسوی ارزش امتحان کردن را خواهند داشت. 

نکته جالب رستوران بوکا داشتن باغی مجزا است که به گیاهان خوراکی صحرای اماراتی اختصاص داده شده تا غذاها از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شوند. راستی اینجا بهشتی برای گیاه‌خواران است. 

آدرس: Gate Village 6

وبسایت: www.boca.ae

شماره تلفن: 04 323 1833-971+

ساعات کاری: هر روز 12:30 ظهر تا 11:00 شب

رستوران کوکو دبی (CouCou Dubai)

بهترین رستوران های اروپایی در دبی

 بر روی سکوی تماشای The View at the Palm در برج پالم رستورانی افتتاح شده که منظره‌ای پانورما 360 درجه از شهر دبی را برای شما به تصویر می‌کشد. رستوران کوکو از بهترین رستوران های اروپایی در دبی است که برخلاف دیگر رستوران‌ها، فضا و محیطی فوق‌العاده دارد. حتی نشستن در آن شما را سیر می‌کند، چه برسد به اینکه غذا سفارش دهید. اصلا به سراغ منو بی‌نظیر مدیترانه‌ای بروید و باس دریایی کبابی و پاستا از توسکانی را با سس خامه ترافل را امتحان کنید. حتما با دی جی زنده کمی برقصید و عکس یادگاری بگیرید. 

آدرس: برج نخل، سطح 52، پالم جمیرا

وبسایت: www.coucou-dubai.com

شماره تلفن: 052 451 2188-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 19:00 تا 2:00 بامداد

رستوران فولی (folly)

این رستوران اروپایی عالی از زمان راه‌اندازی در سال 2017 تحت رهبری سرآشپزهای معروف نیک آلویس و اسکات پرایس بسیار محبوب بوده و هنوز هم با وجود اینکه توسط تیم جدیدی هدایت می‌شود، این محبوبیت را حفظ کرده‌است. از طرفی موقعیت ویژه رستوران فولی با قرارگیری در Souk Madinat Jumeirah و مشرف به برج خلیفه و آبراه، باعث شده تا غذاخوردن در این رستوران، حال و هوایی دوست داشتنی داشته باشد. 

منو نیز در همین حد عالی است و فولی را به یکی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی تبدیل کرده. توصیه ما گوشت گوساله، خرچنگ، غذاهای دریایی و دسر چیز کیک سیب است. هر چند که همه غذاهای آن با تازه‌ترین مواد و به صورتی ماهرانه طبخ می‌شوند، اما این چند مورد از سایرین پیشی گرفتند. 

آدرس: Souk Madinat Jumeirah

وبسایت: www.folly.ae 

شماره تلفن: 04 430 8535-971+

ساعات کاری: هر روز 12:30 ظهر تا 11:00 شب

رستوران لانا لوسا (Lana Lusa)

Lana Lusa

درست در کنار خیابان، در حیاط دنج که با شاخ و برگ سبز پربرگ و صندلی‌های حصیری معمولی احاطه شده است، بنشینید. اینجا رستوران خفن لانا لوسا است که حال و هوایی دوستانه و غذایی خوشمزه دارد و همه مهمانان خود را به نوعی تنبل می‌کند. لانا لوسا در سال 2021 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی است. در این رستوران مکانی برای نقاشی روی صورت کودکان، بادکنک و کتابخانه قرار داده شده تا فضایی متفاوت از یک رستوران برای شما خلق کنند. 

برای صبحانه، ناهار، چای بعد از ظهر یا شام همیشه باز است. غذا هم همیشه عالی و دلچسب خواهد بود. ما به شما برنج غذاهای دریایی، مرغ کبابی پیری پیری و اختاپوس بریان شده توصیه می‌کنیم.

آدرس: Wasl 51, Al Safa

وبسایت: www.lanalusa.com

شماره تلفن: 04 380 1515 -971+

ساعات کاری: همه روزه از 8:00 صبح تا 23:00 شب

مارینا سوشال (Marina Social)

جیسون آترتون مجموعه رستوران‌های جهانی خود را به دبی کشانده و محیطی دلپذیر و خیره‌کننده با غذاهای خلاقانه را راه‌اندازی کرد. هفت سال بعد هم یعنی در سال 2021 توانست عنوان بهترین رستوران اروپایی دبی را نصیب خود کند. چیزی که این رستوران را خاص کرده، چشم‌انداز زیبای آن به مارینا دبی است که لذت غذاخوردن را برای همه دوچندان می‌کند.

منو نیز به همین اندازه درخشان است. غذاهای خاص مانند گوجه‌فرنگی پر شده مردانا، گوشت گاو آبدار ولینگتون، ماهی قزل آلا سرخ شده و دسرهایی خاص مانند چیزکیک انبه شما را به بهشت می‌برند. 

آدرس: InterContinental Dubai Marina

وبسایت: intercontinentaldubaimarina.com/marinasocialdubai

شماره تلفن: 04 446 6664 -971+

ساعات کاری: هر روز 18:00 بعدازظهر تا 22:45 شب

رستوران Myrra by OPA

بهترین رستوران های اروپایی در دبی

یکی دیگر از بهترین رستوران های اروپایی در دبی، Myrra by OPA رویایی است. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و یک تراس بزرگ هم دارد. در واقع شما می‌توانید هر جایی که دلتان می‌خواهد، بنشینید. اما ساحل و تماشای موج‌های دریا چیز دیگری‌ست. غذاهای یونانی و اسپانیایی نیز بیش از هر چیزی لذیذ و دلچسب هستند. از پائلای سنتی گرفته تا غذاهای دریایی تازه و گریل با عطر و طعمی اصیل و خوشمزه به زیباترین شکل ممکن بر روی میز شما گذاشته خواهند شد. اگر با تور دبی به این شهر مدرن سفر می‌کنید، اینجا را هرگز از دست ندهید. 

آدرس: Club Vista Mare, Palm Jumeirah

وبسایت: www.myrrarestaurant.com

شماره تلفن: 04 770 1433 -971+

ساعات کاری: هر روز از 11:00 صبح تا 1:00 بامداد

رستوران Rhodes Twenty10

لیست 10تایی ما از بهترین رستوران های اروپایی در دبی با معرفی رستوران Rhodes Twenty به پایان می‌رسد. این رستوران خاص در منطقه مارینا توسط سرآشپز مشهور ستاره‌دار میشلین، گری رودز هدایت می‌شود. منو نیز از انواع غذاهای اروپایی از جمله فرانسوی و ایتالیایی پر شده تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد. 

ماهی و چیپس، دنده‌های باربیکیو، سالاد میگو کامیکازی، انواع استیک، گوشت گاو آبدار و کیک جافای غول‌پیکر (کیک اسفنجی انگلیسی) برخی از غذاهای متنوع این منو هستند. 

آدرس: Le Royal Méridien Beach Resort & Spa, Dubai Marina

وبسایت: www.rhodestwenty10.com

شماره تلفن: 04 316 5550-971+

ساعات کاری: هر روز از 12:30 ظهر الی 11:00 شب

رستوران‌های اروپایی دبی را امتحان کنید! 

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کردید و قصد گذراندن تعطیلات در این شهر را دارید، بیایید آن را کمی خاص کنیم و یکی از بهترین رستوران های اروپایی در دبی را انتخاب کنید. خوردن تاپاس اسپانیایی و پاستا ایتالیایی و دیگر غذاهای خوشمزه در دل این شهر مدرن شما را به سفری دور اروپا می‌برد. 

نظرات کاربران