Zheng He’s
9 فروردین 1402
دبی

10 تا از بهترین رستوران های چینی در دبی؛ غذاهای عجیب اصلا!

وقتی اسم غذاهای چینی به گوشتان می‌رسد، چه فکر می‌کنید؟ موجودات عجیب و غریب که درون سیخ‌های چوبی سرخ می‌شوند یا غذاهایی که شبیه به سوپ هستند و نپخته! خوب دیگر وقت آن رسیده که این تصور را دور بریزید یا حداقل در یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی این کار را انجام دهید. چراکه در آن‌ها خبری از این مدل غذاها نیست و شما شاهد یک بشقاب یا بهتر بگوییم یک اثر هنری چشم‌نواز و دلنواز هستید که حسابی خوشمزه و لذیذ هستند. 

رزرو تور دبی

بلیط چارتری دبی فقط سه کلیک با شما فاصله دارد.

1. بهترین رستوران های چینی در دبی؛ رستوران چینی هوتونگ (Hutong)

بهترین رستوران های چینی در دبی

هوتونگ با دکور تیره و قهوه‌ای رنگ، چراغ‌های فانوسی، شمع‌های قرمز آتشین و فضایی پرهیاهو، شهرتی به اندازه غذاهای تندش دارد. Hutong به عنوان یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی برای اولین بار ده سال پیش در هنگ کنگ راه‌اندازی شد و با تلاش و پشتکاری که داشت، کم‌کم به یک برند جهانی تبدیل شد و در بیشتر شهرهای دنیا رستوران خود را گسترش داد. در دبی اما این رستوران بسیار محبوب است. 

خودتان را برای چشیدن غذاهای تند آماده کنید. نان‌های قارچ وحشی و ترافل به طرز ماهرانه‌ای درست شده‌اند تا دقیقاً شبیه قارچ‌ها به نظر برسند، با پیازهای پف کرده، ساقه‌های بائوی کوچک بامزه و رویه‌های ترک خورده. بر روی ترافل خود بزنید تا باز شود و یک بخار دیدنی از وسط غذایتان بیرون بیاید. خلاقانه و در عین حال خوشمزه. 

آدرس: Gate Building 6, Ground Floor DIFC Al Sukook Street – Trade CentreDIFC – Dubai

وبسایت: www.hutong-dubai.com

شماره تلفن: 04220868-971+

ساعات کاری: از دوشنبه تا شنبه 12 ظهر تا 23:30 شب. یکشنبه تعطیل است. 

بخوانید: عجیب و غریب ترین غذاهای دبی

2. رستوران غذاهای دریایی لانگ تنگ (Long Teng Seafood Restaurant)

شاید به خاطر تزئینات دقیق و طعم‌های خارق‌العاده‌اش، یا شاید به خاطر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، اما یک وعده غذایی در رستوران دریایی لانگ تنگ همیشه لذت‌بخش است. با چرخش حول یک آکواریوم بزرگ و نمایش غذاهای دریایی که در آن می‌توانید صید دلخواه خود را انتخاب کنید (هیچ جای بهتری برای ماهی‌های چینی وجود ندارد)، یک آشپزخانه اختصاصی و یک تراس وسیع با چشم‌اندازی از خلیج، فضای رستوران را بسیار دنج و دوست‌داشتنی کردند. نشستن روی تراس و تماشای منظره بیرون و پذیرایی چای سنتی چینی از خاطرات یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی یعنی لانگ تنگ خواهد بود. 

اگر با غذاهای خاصی آشنا نیستید، کارکنان خوش برخورد با خوشحالی به شما کمک می‌کنند. اما توصیه می‌کنیم با دیم سام استثنایی Long Teng شروع کنید. میگوی چونگ، محصور در پوسته‌ای سرخ‌شده که همگی درون رشته‌های کاغذی برنجی صورتی غلت داده می‌شوند و در نهایت به زیباترین شکل ممکن سرو خواهند شد. یکی‌دیگر از کوفته‌های خوشمزه‌ای که باید امتحان کنید، شیرینی شلغم گیاهی سرخ شده شبیه به قو است. از بیرون به طرز شگفت انگیزی ترد، در عین حال از داخل کره‌ای و نرم.

آدرس:   Al Abraj Street, Business Bay – Dubai

وبسایت: www.longtengseafood.com

شماره تلفن: 971-042481993+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 23:30 شب

بخوانید: بهترین رستوران ‌های دریایی دبی؛ از خرچنگ زنده تا اختاپوس!

3. بهترین رستوران های چینی در دبی؛ رستوران چینی تان چا (Tàn Chá)

Tàn Chá

یکی‌دیگر از بهترین رستوران‌ های چینی در دبی، تان چا است. تان چا که در زبان ماندارین به «کاوش کردن» ترجمه می‌شود، در دو طبقه در JW Marriott Marquis ایجاد شده و به پنج بخش مختلف شامل اتاق‌های غذاخوری، سالن، بار و تراس تقسیم شده‌است. در روز تان چا مکانی شیک برای صرف یک ناهار آرام است، در شب به فضایی پرانرژی با یک دی‌جی زنده تبدیل می‌شود. در Tàn Chá منتظر چوب‌های تیره و سبز در کنار هنر باستانی چینی روی دیوارهایی با تابلوهای نئونی روشن باشید.

چیزی که گردشگران در مورد تان چا دوست دارند، منوی جامع آن است (که اساساً یک کتابچه است). مملو از موارد دلخواه از سراسر منطقه، از جمله میگوی واسابی، خرچنگ پوسته نرم، اردک پکنی و همچنین خلاقیت‌های جدید و منحصر به فرد مانند آجیل عسلی، گوشت گاو ترد، دیگ سفالی غذاهای دریایی آب پز و دیم سام ترافل.

آدرس: JW Marriott Marquis Dubai, Business Bay

وبسایت: www.tanchadubai.com

شماره تلفن: 0566818881-971+

ساعات کاری: هر روز از12 ظهر تا 4 بعدازظهر و از 18 تا 2 بامداد

بخوانید: بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی؛ طعم یک استیک خوشمزه را بچشید!

4. رستوران چینی دمون داک (Demon Duck)

این رستوران بیشتر از هر چیز در دنیا معروف است. سرآشپز مشهور آلوین لئونگ اولین رستوران خود را در هنگ کنگ راه‌اندازی کرد و دیری نپایید که به یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا تبدیل شد و ستاره‌های میشلن را دریافت کرد. یکی از این رستوران‌های جذاب در دبی افتتاح شده تا علاقه‌مندان به چشیدن طعم‌های خاص این سرآشپز بتوانند این تجربه بی‌نظیر را داشته باشند. نشستن در فضای سنتی رستوران و تماشای کارکردن آشپزها در آشپزخانه و جلزولز کباب‌ها، قطعا هم همین‌طور خواهد بود. 

غذاها هم در این رستوران رنگ و بویی دیگر دارند. غذاهای شیک و متفاوت لئونگ به شیوه‌ای آسیایی و چینی خلق می‌شوند. به ویژه اردک پکنی که آهسته برشته می‌شود یا ادویه‌های خاصی مانند زیره سفید که عطر آن از هر کجا به مشامتان خواهد رسید. انتظار یک شب به یاد ماندنی در یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی را داشته باشید. 

آدرس: Caesars Palace Dubai, Bluewaters Dubai

وبسایت: www.caesars.com/dubai/demon-duck-by-alvin-leung

شماره تلفن: 045566466-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 18 عصر تا 12 شب 

5. بهترین رستوران های چینی در دبی؛ رستوران چینی دین تای فانگ (Din Tai Fung)

بهترین رستوران های چینی در دبی

چه برای اولین بار و چه برای صدمین بار به دین تای فونگ می‌روید، این رستوران زیبا و خوشمزه همیشه دوست‌داشتنی و پر از مشتری است. دین تای فانگ شعبه‌های زیادی در سراسر دنیا دارد و شعبه دبی آن نیز بخشی از یک امپراتوری جهانی دامپلینگ که شامل بیش از 150 رستوران می‌شود، است. شلوغی این رستوران شاید کمی اذیت کننده باشد، اما غذاهای خوشمزه، قیمت مناسب و فضای زیبای آن قطعا ارزش ماندن در صف را خواهد داشت. جایی است که برج‌های بخارشوی بامبو در سراسر رستوران مسابقه می‌دهند و نان‌های ماهی مرکب به طرز هیجان‌انگیزی فقط التماس می‌کنند که بلعیده شوند. یادتان نرود نودل بخورید و دیم سام معروف‌اش را سفارش دهید. 

آدرس: مرکز خرید امارات، خیابان شیخ زاید

وبسایت: www.malloftheemirates.com/din-tai-fung

شماره تلفن: 043627500-971+

ساعات کاری: هر روز از 12 ظهر تا 12 شب

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

6. رستوران چینی هاکاسان (Hakkasan)

در بین بهترین رستوران های چینی در دبی به جای مناسب آمده‌اید! هاکاسان هزارتوی تاریک از گوشه‌های مشبک در آتلانتیس پالم که غذاهای چینی گران‌قیمتی به سبک هنگ‌کنگ سرو می‌کند. سبدهای بخارپز کم‌رنگ و دنده‌های گوشت گاو واگیو دودی از چای یاس باید در صدر فهرست سفارش‌های شما باشند. بشقاب دیم سام عالی مانند همیشه مجلل است؛ با خرچنگ لایم کافیر هار گائو، آبلون و مرغ شویی مای با خاویار، خرچنگ شاهی، قارچ مورل و کوفته پیازچه توتیای دریایی. همه لقمه‌هایی خوشمزه هستند که می‌توانید بارها و بارها سفارش دهید.

آدرس: آتلانتیس نخل، پالم جمیرا

وبسایت: www.hakkasan.com/locations/hakkasan-dubai

شماره تلفن: 044262626-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 18 عصر تا 23:30 شب

7. رستوران چینی میدن شانگهای (Maiden Shanghai)

Maiden Shanghai

اولین چیزی که وقتی به داخل میدن شانگهای می‌روید متوجه خواهید شد، مناظر خیره‌کننده از تراس وسیع رستوران است. دومین چیزی که متوجه خواهید شد این است که طعم همه چیز به طرز باورنکردنی خوب است. از ماهی مرکب نمک و فلفل رویاها گرفته تا انتخاب بی‌پایان کم‌سوم با حسن نیت سرآشپز بینگ. دکوراسیون نیز الهام‌گرفته از دهه 1920 فضایی شگفت‌انگیز را خلق کرده‌است. 

به سمت غذای اصلی بروید و به جز شاه خرچنگ فلفلی و گوجه فرنگی چیز دیگری سفارش ندهید، شورش لب‌کوب کننده از سخت پوستان شیرین که در سس تند غلیظ شده قرار گرفتند و کاملا سلطنتی هستند. طعم اردک ارگانیک پکن سرآشپز بینگ نیز به همان اندازه که به نظر می‌رسد، خوب است. Maiden Shanghai اکنون به عنوان یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی شناخته می‌شود. اجازه ندهید که گردشگران دیگر آن را امتحان کنند، از دستش ندهید! 

آدرس: FIVE Palm Jumeirah Dubai, Palm Jumeirah

وبسایت: fivehotelsandresorts.com/maiden-shanghai

شماره تلفن: 042475222-971+

ساعات کاری: یکشنبه 12:00 الی 15:00 بعدازظهر. پنج شنبه تا جمعه 12:00 الی 1:00 بامداد

با تور ارزان دبی، سفرتان را با خاطره خوب شروع کنید.

8. بهترین رستوران های چینی در دبی؛ رستوران چینی رویال چاینا (Royal China)

مطمئن شوید که گرسنه برای یک وعده غذایی به رستوران رویال می‌رسید وگرنه تصمیمات بسیار دشواری در دستانتان خواهد بود. یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌ های چینی در دبی، غذاهایش خوشمزه، کلاسیک و همیشه خوب هستند، به خصوص اگر از منوی اختصاصی دیم سام سفارش دهید. 

این رستوران با دکوراسیون سلطنتی چوب‌های تیره، نور ملایم محیط، رنگ‌های طلایی و لوسترهای منگوله‌دار قرمز که یادآور فانوس‌های چینی است، تماما فضای اصیل و سنتی چینی را برای شما ایجاد می‌کند. همان‌ظور که گفتیم غذاها لذیذ هستند و منو شامل طیف فوق‌العاده‌ای از غذاهای چینی و منطقه‌ای است. خلاصه بگوییم رویال از برجسته‌ترین رستوران‌ها است که شاید کمی گران باشد، ولی ارزش امتحان کردن را دارد. 

آدرس: 4L2-011, The Balcony, Precinct Building, Sheikh Zayed Road

وبسایت: www.royalchinadubai.ae

شماره تلفن: 043545543-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 1:00 بامداد

بخوانید: غذاهای خیابانی دبی؛ چی رو کجا بخورید؟

9. رستوران چاینا کلاب (The China Club)

بهترین رستوران های چینی در دبی

از بهترین رستوران های چینی در دبی می‌توان به پاینا کلاب اشاره کرد. رستورانی با آباژورهای پرزرق و برق و دیوارها و اتاق‌های فرش قرمز در کنار غذاهای دلچسب، تجربه‌ای عجیب‌وغریب از غذاخوردن را برای شما بوجود می‌آورد. کارکنان با خوشحالی با شما از منویی صحبت می‌کنند که اگرچه طولانی است، اما به طرز هوشمندانه‌ای با توصیه‌های سرآشپز همراه است و گزینه‌های زیادی از گیاه‌خواری را در جلوی شما قرار می‌دهد. با اردک بریان شده به سبک نانجینگ شروع کنید که لطیف است و با عسل و سس سویا خوابانده شده. غذاهای دیگر نیز مانند فیله ماهی سرخ شده با سبزیجات یا فیله گوشت گاو فلفل سیاه خوشمزه هستند.

آدرس: Baniyas Rd

وبسایت: www.radissonhotels.com/china-club

شماره تلفن: 045509202-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 1:00 بامداد

10. رستوران چینی ژنگ او (Zheng He’s)

اگر از طرفداران غذاهای چینی هستید، با Zheng He’s آشنایی دارید. این رستوران قدیمی چینی برنده بسیاری از جایزه‌های آشپزی شده‌ و با موقعیت قرارگیری ویژه‌اش در کنار آبراه‌های مدینه جمیرا محیطی فوق‌العاده دارد. نور کم رستوران با چوب‌های تیره و رنگ‌های شرقی، چیدمان شیک، فضایی دنج و گرم را به شما ارائه می‌دهد. اما این‌ها تنها دلیلی نیستند که ژانگ او را به یکی از بهترین رستوران های چینی در دبی تبدیل کردند و نمی‌توان از غذاهای خاص آن غافل شد. 

منو با ظرافت تنظیم شده و شامل کوفته‌های گوشت گاو واگیو، پفک‌های گوشتی واگیو ترافل، خرچنگ سرخ‌شده در ووک، شاه میگو، دنده‌های آگنوس سیاه دودی شده با یاس، اردک پکن، ماهی، یک دسر توت فرنگی، شربت و مرنگ است. 

آدرس: Mina A’ Salam, Madinat Jumeirah

وبسایت: www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/madinat-jumeirah/restaurants–bars/zheng-hes

شماره تلفن: 045509202-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12:00 ظهر تا 11:30 شب

بخوانید: بهترین رستوران های دبی

چند نکته برای بازدید از رستوران های چینی در دبی

قبل از رزرو تحقیق کنید: قبل از بازدید از یک رستوران چینی در دبی، در مورد منوی رستوران و شهرت آن تحقیق کنید. مطمئن شوید که مکان، نوع غذاهای مورد نظر شما را ارائه می‌دهد.

رزرو کنید: بسیاری از رستوران های چینی در دبی محبوب هستند و ممکن است شلوغ شوند. بنابراین، بهتر است که از قبل رزرو کنید.

از قبل برنامه ریزی کنید: اگر محدودیت‌های غذایی مانند گیاهخواری یا داشتن آلرژی غذایی دارید، حتما از قبل به رستوران اطلاع دهید. بنابراین، آنها می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

از توصیه کارکنان استفاده کنید: اگر مطمئن نیستید چه چیزی را سفارش دهید، از سرور خود بخواهید تا توصیه‌هایی را ارائه کند. بسیاری از رستوران های چینی در دبی طیف گسترده‌ای از غذاها را دارند و سرور می‌تواند به شما کمک کند چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید.

چیز جدیدی را امتحان کنید: همه ما می‌دانیم که آشپزی چینی بسیار متنوع است و طیف گسترده‌ای از طعم‌ها و مواد تشکیل دهنده را ارائه می‌دهد. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید، مانند غذاهای تند سیچوان یا دیم سام به سبک کانتونی.

از اندازه وعده‌ها آگاه باشید: به این نکته توجه کنید که غذاهای چینی اغلب به سبک خانوادگی سرو می‌شود. بنابراین، اندازه وعده‌ها را مشخص کنید و بر اساس آن سفارش دهید.

محترمانه رفتار کنید: فرهنگ چینی تاکید زیادی بر آداب دارد. به قوانین و آداب و رسوم رستوران احترام بگذارید. برای مثال، برخی از رستوران ها خواستار درآوردن کفش‌های خود قبل از ورود یا عدم صحبت با صدای بلند در طول وعده غذایی هستند.

به دنبال رزرو هتل های دبی هستید؟

حرف آخر

دبی، به عنوان یک مرکز جهانی با تنوع فرهنگی بی‌نظیر، میزبان تعدادی از بهترین رستوران‌های چینی است که هم اصالت و هم خلاقیت را در ارائه غذاهای چینی به نمایش می‌گذارند. این رستوران‌ها با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی و مدرن، تجربه‌ای متمایز و لذت‌بخش را برای دوستداران غذای چینی فراهم می‌آورند، در حالی که استانداردهای بالایی از کیفیت و خدمات را حفظ می‌کنند.ما بهترین رستوران های چینی در دبی را به شما معرفی کردیم تا این بار آن روی دیگر غذاهای چینی را ببینید و بچشید! 

سوالات متداول

کدام رستوران‌ها به عنوان بهترین رستوران‌های چینی در دبی شناخته می‌شوند؟

رستوران‌هایی مانند Hakkasan، Zheng He’s، و Shang Palace برخی از بهترین‌ها به شمار می‌روند

بهترین غذاهای چینی که باید امتحان کنم چیست؟

رستوران های چینی در مورد منوی خود تنوع زیادی ارائه می دهند. برای کسانی که تازه شروع به امتحان این نوع غذاها کرده اند، کوفته ها را توصیه می کنیم.

غذاهای چینی سالم در دبی کدامند؟

کوفته های بخارپز، سوپ قطره تخم مرغ و گوشت گاو و کلم بروکلی همیشه غذاهای چینی سالم و عالی هستند که می توانید در اکثر رستوران های چینی تهیه کنید.

آیا بهترین رستوران‌های چینی در دبی گزینه‌های گیاهی ارائه می‌دهند؟

بله، بسیاری از آن‌ها منوهای متنوعی دارند که شامل گزینه‌های گیاهی هم می‌شود

چه ویژگی‌هایی یک رستوران چینی را در دبی بهترین می‌کند؟

کیفیت برتر غذا، خدمات عالی، محیط جذاب و اصالت در طبخ غذاهای سنتی و مدرن چینی.

نظرات کاربران