‌Alici
17 فروردین 1402
دبی

بهترین رستوران ‌های دریایی دبی؛ از خرچنگ زنده تا اختاپوس!

دبی یکی از مقاصد برتر دنیا در زمینه رستوران های دریایی است. این شهر به دلیل موقعیت ساحلی خود، بهترین سواحل دنیا را در خود جای داده‌است؛ از جمله جمیرا بیچ یا ساحل جمیرا، ساحل مارینا یا مارینا بیچ، ساحل ام سقیم یا سان‌ست، جزیره بلوواتر، ساحل الصفوح، ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا و بسیاری از سواحل دیگر. در اطراف این سواحل زیبا، برخی از بهترین رستوران ‌های دریایی دبی ساخته‌ شده‌اند. این رستوران‌ها از چشم‌انداز ساحل بهره گرفته و با بهترین دکوراسیون و تازه‌ترین غذاها مورد استقبال گردشگران قرار گرفته‌اند. در بهترین رستوران‌ های دریایی دبی همه‌‌چیز امکان‌پذیر است؛ از سفارش غذای دل‌خواه  گرفته تا صید تازه صدف، خرچنگ، ماهی و به‌طورکلی مواد اولیه سفارش شما! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی بهترین و لوکس‌ ترین رستوران ‌های دریایی دبی بپردازیم.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را همین حالا رزرو کنید!

‌Ibn AlBahr

‌Ibn AlBahr

یکی از بهترین رستوران ‌های دریایی دبی Ibn AlBahr است. این رستوران با فضای ساحلی، مناظر عالی و غذاهای دریایی فوق‌العاده تازه صید شده توسط ماهی‌گیران، جواهری در جزیره پالم جمیرا است. در رستوران Ibn AlBahr، قابلیتی برای صید ماهی تازه و بلافاصله پخت و سرو آن برای شما وجود دارد. بقیه منو نیز با غذاهایی مانند میگو، اختاپوس و غذاهای لبنانی پر شده‌است. باتوجه‌به موقعیت مکانی Ibn AlBahr، این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی، در Club Vista Mare، است.

آدرس
Club Vista Mare, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 553 9575
وب‌سایت
ibnalbahr.me

‌Alici

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی ‌Alici است. Alici که زیباترین رستوران در جزیره Bluewaters است، چشم‌اندازهایی دوردست از افق مارینا را ارائه می‌دهد. این رستوران، فرهنگ جنوب ایتالیا را در غذاها، از ماهی گرفته تا پاستاها، تا فضای داخلی آبی و سفید با درختان مرکبات زیبایش برای میهمانان به ارمغان آورده‌است. اگر از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی هستید، توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید و غذای ویژه آنان، یعنی ماهی Anchovy، را میل کنید. 

آدرس
Bluewaters Island
شماره تماس
04 275 2577
وب‌سایت
alici.com

‌The Beach Bar & Grill

‌The Beach Bar & Grill

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی The Beach Bar & Grill است. این رستوران، به لطف غذاهای شاهکار خود، خدمات ویژه و محیط زیبای کنار ساحل، به‌طور مکرر، برنده جایزه بهترین رستوران‌های دریایی دبی در سایت Time Out شده‌است. The Beach Bar & Grill با چشم‌انداز Bluewaters در سمت چپ، the new Dubai Harbour در جلو و Palm Jumeirah در سمت راست و غذاهای دریایی تازه، که بیش‌تر آن‌ها روی یک باربیکیوی هیزمی پخته می‌شوند، و آشپزخانه اوپن، که از داخل رستوران پیدا است، مطمئنا یکی از بهترین رستوران ‌‌های دریایی دبی به شمار می‌رود.

آدرس
One&Only Royal Mirage, Dubai Marina
شماره تماس
04 399 9999
وب‌سایت
 instagram.com/beachbarandgrill 

Azeema Seafood Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های دریایی دبی Azeema Seafood Restaurant است. در این رستوران، غذاهای دریایی و پیش‌غذاهای سردوگرم سرو می‌شود. شما می‌توانید غذای خود را از صید روز انتخاب کنید و پس از کمی صبر کردن، آن را روی میز غذای خود حاضر ببینید. در Azeema Seafood Restaurant، از ماهی قرمز و sea bass گرفته تا خرچنگ دریایی با کمتر از 27 دلار قابل سفارش است. اگر به همراه دوستان و خانواده‌تان به این رستوران می‌روید، توصیه می‌کنیم یک سینی مخلوط دریایی سفارش دهید تا انتخاب به‌صرفه‌تری داشته باشید.

آدرس
Jumeirah Fishing Harbour 2
شماره تماس
055 525 5253

‌L’Amo Bistrò Del Mare

‌L’Amo Bistrò Del Mare

یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌ های دریایی دبی L’Amo Bistrò Del Mare است. این رستوران بهشتی برای عاشقان غذاهای دریایی است؛ مکانی مجلل که جدیدترین طعم‌ها را با تکنیک‌های آشپزی سنتی ایتالیایی تلفیق می‌کند. این رستوران به لطف موقعیت دل‌پذیرش در بندر دبی، لذت‌بخش‌ترین دورنماها را به هنگام زمان انتظار برای سرو غذای‌تان، به شما خواهد داد. خوش‌مزه‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از: wild sea bass، ماهی کبابی و Dover sole.

آدرس
Dubai Harbour Yacht Club, Dubai International Marine Club
شماره تماس
04 278 4800
وب‌سایت
lamorestaurant.com

‌Long Teng Seafood Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی Long Teng Seafood Restaurant است. درست است که این رستوران مانند سایر رستوران‌های دریایی موجود در فهرست ما شیک نیست، اما غذاهایی اصیل با قیمت مناسب، که از غذاهای چینی الهام گرفته شده‌اند، را سرو می‌کند. توجه داشته باشید که نمای بیرونی، که مشرف به برج‌های U-bora است، شما را فریب ندهد که این رستوران فضایی مجلل دارد؛ چرا که Long Teng Seafood Restaurant، دارای فضایی خودمانی بوده و تراسی وسیع با چشم‌اندازی از خلیج Business Bay ارائه می‌دهد. در این رستوران، انواع غذاهای دریایی از جمله خرچنگ و شاه‌میگو سرو می‌شود.

آدرس
U-bora Towers, Business Bay
شماره تماس
04 241 1666
وب‌سایت
longtengseafood.co

‌Lucky Fish

‌Lucky Fish

یک آخر هفته خوب در دبی بدون آفتاب گرفتن، گذاشتن پاها در شن و آشامیدن یک نوشیدنی خنک بی‌فایده ‌است. اما لازم نیست که برای اجرای هریک از این کارها به مکان‌های مختلفی بروید؛ چرا که Lucky Fish این مسئله را حل کرده‌است. Lucky Fish یکی از بهترین رستوران ‌های دریایی دبی است. این رستوران فضایی ساحلی دارد و آلاچیق‌های سفیدی را برای استراحت کردن طراحی کرده‌است. کافی است به این رستوران بروید، از میان شن‌های ساحل گذر کنید، داخل یکی از آلاچیق‌ها بنشینید و یک غذای دریایی، با ماهی‌هایی که به‌تازگی صید شده‌اند، میل کنید. هم‌چنین می‌توانید در میزها و صندلی‌هایی که در اطراف ساحل پراکنده‌اند، و یا زیر چترها بنشینید و از دیدن مناظر ساحلی لذت ببرید و نوشیدنی یا غذای خود را در یکی از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی میل نمایید.

آدرس
Palm West Beach, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 569 3447
وب‌سایت
luckyfishdubai.com

‌Samakjé

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی Samakjé است. این رستوران، از بین تمامی رستوران‌های واقع در Palm Jumeirah’s The Pointe، محبوب‌ترین رستوران‌ها است. رستوران دریایی Samakjé با ردیف میزوصندلی‌های نزدیک به ساحل، مشرف به مناظر زیبای خلیج و رقص آب‌نمای زیبای آن، محیطی آرام و لذت‌بخش را فراهم می‌سازد. در فاصله چند قدمی این میزوصندلی‌ها نیز، بوته‌های کوچکی کاشته شده که به جذابیت این منظره افزوده‌اند. شما در Samakjé می‌توانید غذای خود را مطابق با صید روز سفارش دهید و بعد از پخت، آن را در یکی از بهترین رستوران های دریایی دبی نوش جان کنید.

آدرس
The Pointe, Palm Jumeirah
شماره تماس
058 109 2823
وب‌سایت
www.samakje.com

بخوانید: بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

در آخر

در طول این مقاله به معرفی 8 مورد از بهترین رستوران‌‌ های دبی، که به‌طور تخصصی به سرو غذاهای دریایی مشغولند، پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. فراموش نکنید که پس از سفر به این شهر، از خودتان به صرف یک وعده ناهار یا شام، در یکی از بهترین رستوران‌ های دریایی دبی پذیرایی کنید. لحظات خوشی را برای‌تان آرزومندیم.

اگر تور دبی را هنوز رزرو نکرده اید؛ همین حالا با سه کلیک چمدانتان را ببندید!

نظرات کاربران