Al Beiruti
4 اردیبهشت 1402
دبی

بهترین رستوران های لبنانی دبی؛ ضیافت فرهنگ و طعم‌ها

غذاهای لبنانی با ترکیب طعم‌های تند عربی با رنگ‌ها و بافت‌های غذاهای مدیترانه‌ای، شما را به دنیایی از طعم‌های جذاب می‌برد که با هر لقمه شگفت‌زده می‌شوید. سواحل شرقی دریای مدیترانه، آب و هوا، جغرافیا و تأثیرات اطراف لبنان، همگی به آشپزی مملو از سبزیجات تازه، گوشت آبدار، و ادویه‌ها و آب میوه‌های تازه این کشور کمک کرده‌اند. به طور کلی، واضح است که چرا غذاهای لبنانی مورد علاقه و لذت مردم در سراسر جهان است. به همین خاطر ما بهترین رستوران های لبنانی دبی را ارائه کرده‌ایم تا بتوانید در سفرتان مزه‌ی غذاهای اصیل عروس خاورمیانه را نیز بچشید. آماده گشاد شدن چشم‌هایتان و باز شدن آرواره‌هایتان هستید!؟

رزرو تور دبی

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

فهرست بهترین رستوران های لبنانی دبی

در اینجا بهترین رستوران های لبنانی در دبی آورده شده تا زمانی که به این شهر سفر می‌کنید با یک تیر دو نشان بزنید و با رفتن به این رستوران‌ها علاوه بر طعم با فرهنگ کشور لبنان نیز آشنا شوید. 

رستوران های لبنانی دبی

رستوران و کافه بیروت (Café Beirut)

کافه بیروت با پرتره‌های سیاه و سفید قدیمی، آبنمای سنتی سرامیکی، درخت زیتون بزرگ و صدای خواننده بزرگ لبنانی (فیروز) در پس زمینه، یکی از آن رستوران‌هایی است که شما را مستقیماً به لبنان می‌برد. در واقع، مناظر برج خلیفه از این رستوران احتمالا تنها چیزی است که به شما یادآوری می‌کند که در دبی هستید، در غیر این صورت فضای اینجا کاملا حال و هوای لبنان را دارد. 

در این رستوران غذاهای کلاسیک لبنانی که به طور اصیل و برای ادای احترام به بیروت و مردم آن تهیه شده‌اند، سرو می‌شود. صبحانه‌های 24 ساعته آن بهترین راه برای شروع روز هستند و گریل‌های دلچسب آن نیز بهترین راه برای پایان دادن یک وعده غذایی عالی خواهند بود.  

مکان: Al Murooj Complex Downtown Dubai

وبسایت: www.cafebeirutdubai.com

تلفن: 04 422 5211

رستوران البیروتی (Al Beiruti)

البیروتی با سه شعبه مختلف در سراسر دبی، یکی از بهترین رستوران های لبنانی دبی و بسیار پرطرفدار است. اگر از مناظر بی‌نظیر بزرگ‌ترین فواره‌های رقصنده جهان در کنار حمص زاتار لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم رستوران البیروتی را در The Pointe ببینید. این مکان غذاخوری تمام روز که به خاطر طعم کافه‌ها و غذاهای اصیل لبنانی در دبی معروف است. گزینه‌ای عالی برای صبحانه، ناهار و شام و حتی یک منوی قلیان کامل با تمام طعم‌های کلاسیک دارد. استاد قلیان خانگی حتی می‌تواند قلیان شما را به دلخواه شما بسازد.

مکان: The Pointe, Palm Jumeirah

وبسایت: www.albeiruti.com  

تلفن:  04 589 2999

رستوران کَرَم بیروت (Karam Beirut)

Karam Beirut

اگر در میانه گشت و گذار و خرید هوس خوردن غذاهای لبنانی کردید، کرم بیروت در منطقه آل برشا و امارات مال دبی است. غذا و قیمت در این رستوران همیشه معقول و مناسب است. سرآشپزهای آن تخصص عجیبی در پخت غذاهای اصیل و سنتی لبنانی دارند و طعم واقعی این غذاها را در بشقاب‌هایشان به معرض نمایش می‌گذارند. چه سیخ‌های گوشت آبدار تازه از کباب، چه جوجه‌های نیمه دلچسب یا کباب بره موریش، این رستوران بهشتی برای عاشقان گوشت است، از آن جاهایی که بارها و بارها به آن باز می‌گردید.

مکان: Mall of the Emirates, Al Barsha

اینستاگرام: www.instagram.com/karambeirutuae

تلفن: 04 341 2022

رستوران حلب باب البحر (Al Hallab Bab El Bahr)

اگر در مرکز شهر دبی هستید و هوس یک ماناکیش شیرین و کربو (صبحانه معروف لبنانی با پنیر و…) دارید، الحلب باب البحر باید در فهرست شما باشد. با منوی الهام گرفته از غذاهای ساحلی لبنان، آن‌ها همه چیزهای خوب مانند کونافا سنتی، ماهی کبابی و مزه سرد و گرم، و همچنین سوشی و پای غذاهای دریایی غیرمعمول را سرو می‌کنند. در تراس یکی از بهترین رستوران های لبنانی دبی بنشینید و دنیا را در هاله‌ای از غذاهای خوشمزه تماشا کنید. آیا راه بهتری برای لذت بردن از غذا وجود دارد؟

مکان: Burj Dubai Boulevard, Downtown Dubai

وبسایت: www.alhallabrestaurant.com

تلفن: 04 456 2881

رستوران النفوره (Al Nafoorah)

رستوران های لبنانی دبی

به دنبال یک تجربه غذاخوری لوکس و متفاوت هستید؟ النفوره شیک‌ترین و از بهترین رستوران های لبنانی دبی را انتخاب کنید. النفوره اصلی در برج‌های امارات جمیرا مشهور است که محل مورد علاقه شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و معاون رئیس‌جمهور امارات است. 

مانند تمام رستوران‌های Zabeel Saray، Al Nafoorah فوق‌العاده به نظر می‌رسد. حکاکی‌های پیچیده با چوب تیره روی طاق‌هایی به‌سبک ایوان قرار گرفته‌اند که به سقف بلند رستوران می‌رسند، در حالی که طرح رنگ آبی، فضای سلطنتی این مکان بزرگ را بی‌نظیر می‌کند.

از کباب‌های مختلط گرفته تا مزه، منو از ریویرا بردونی، معروف به شهر شراب و شعر، با سرآشپز علی فواد و تیمش الهام می‌گیرد که مجموعه‌ای دل‌انگیز از غذاهای سنتی را با پیچ و تاب‌های امروزی درست می‌کند. برای شروع ماهی باس مدیترانه‌ای، میگو کبابی و بره از کوره زغال سفارش دهید.

مکان: Jumeirah Al Qasr, Madinat Jumeirah

اینستاگرام: www.instagram.com/alnafoorahdubai

تلفن: 800 323 232

رستوران الصفادی (Al Safadi Restaurant)

علاقه‌مندان به آشپزی اصیل لبنانی می‌توانند در محیطی مناسب برای خانواده با صرف یک وعده غذایی در الصفادی راضی خاطره خوشمزه‌ای داشته باشند. منوی این رستوران با رنگ‌های غنی مدیترانه‌ای، محیطی آرام و البته مناظر ساحلی الهی شما را به لبنان می‌برد. جایی که با گزینه‌های بی‌پایانی مزه، بریانی، گوشت کبابی و شاورما طعم و مزه اصیل غذاهای کشور خود را در اختیارتان می‌گذارد تا بهترین تجربه از غذاخوردن در این مکان را کسب کنید. 

صبحانه فوق‌العاده آن از ساعت 8 صبح سرو و با حلومی کبابی، تخم مرغ با پنیر، زعتر مانکیش و موارد دیگر پر می‌شود.

مکان: The Pointe, Palm Jumeirah

وبسایت: www.alsafadi.ae

تلفن: 600 500 601

رستوران الو بیروت (Allo Beirut)

Allo Beirut

دبی با داشتن جمعیت زیادی از لبنان و تعداد زیادی رستوران لبنانی دارد، اما الو بیروت یکی از بهترین رستوران های لبنانی دبی با بقیه متفاوت است. 

در داخل رستوران، سقف‌های اکستنشن و آشپزخانه‌های باز (اُپن) در کنار دیوارهای تزئین‌شده با تزئینات صنعتی قرار گرفته‌اند. در یک طرف، گروهی از نانواها را تماشا خواهید کرد که نان سجای تازه را روی گنبد برشته می‌کنند و ماناکیش را در تنور آجری می‌کوبند. از سوی دیگر، سرآشپزها با سرعت حلقه‌های فلافل درست می‌کنند و گوشت‌های داغ و برش خورده را از دو سیخ شاورما بلند برش می‌زنند. برخلاف بسیاری از غذاخوری‌های لبنانی به‌سبک پیست‌استاپ، آلو بیروت طیف کاملی از صبحانه و بسته‌بندی‌های داغ گرفته تا گریل‌های کامل را سرو می‌کند که با سیب‌زمینی‌های سرخ کرده سرو می‌شود.

مکان: Hessa Street, Al Barsha

وبسایت: www.allobeirutstreetfood.com

تلفن: 800 8623 4788

رستوران ام شریف (Em Sherif)

ام شریف یکی دیگر از بهترین رستوران های لبنانی دبی است که مجموعه‌ای از آثار کلاسیک لبنانی را ارائه می‌کند.

زاییده افکار سرآشپز و مالک Mireille Hayek، موسیقی محلی زنده بلافاصله به محض ورود فضایی شبیه به مهمانی ایجاد می‎‌کند، در حالی که آینه‌های سبک عثمانی، ضیافت‌های مجلل و دیوارهای آبی درخشان جذابیت این رستوران را دو چندان می‌کنند. جالب است بدانید که در اینجا منویی به شما ارائه نمی‌شود؛ در عوض، 32 غذای کوچک شامل مزه سرد و گرم، گوشت و ماهی آبدار، و ضیافت دسرهای سنتی روی میز سرو می‌شود. 

مکان: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd, Downtown Dubai

وبسایت: www.emsherif.com

تلفن: 056 577 7900

رستوران ابن البحر (Ibn AlBahr)

رستوران های لبنانی دبی

غذاهای دریایی ستاره نمایش در رستوران ابن البحر هستند که همان‌جا با ماهیگیران واقعی گرفته و طبخ می‌شوند. لوازم ماهیگیری از جمله طناب، لنگر و حتی یک قایق در کنار پیشخوان ماهی تازه، جایی که میهمانان می‌توانند شخصاً صید روز خود را انتخاب کنند، در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. اغلبب گردشگران این کار را بسیار دوست دارند و همین باعث شده تا ابن البحر رستوران متفاوت و البته از بهترین رستوران های لبنانی دبی شناخته شود. برای لذت بردن در کنار مزه‌های سرد و گرم از جمله تبوله، موساکا، ساردین سرخ شده و محلی ایجاد شده‌است. 

مکان: Club Vista Mare, Palm Jumeirah

وبسایت: www.ibnalbahr.me

تلفن: 04 553 9575

رستوران ساماکجه (Samakjé)

این رستوران واقع در نخل که مشرف به خلیج عربی، آتلانتیس نخل و فواره نخل است، به‌خاطر قلیان و تخفیف‌های روزانه‌اش محبوب است، اما اگر در مدتی که اینجا هستید، غذاهای لبنانی را امتحان نکنید، باختید. 

ساماکجه به زبان عربی به «متخصص ماهی» ترجمه می‌شود، یکی از جدیدترین مکان‌های The Pointe است که غذاهای الهام گرفته از شام و غذاهای دریایی فوق‌العاده تازه را سرو می‌کند. منوی ساماکجه فرهنگ غذای مدیترانه‌ای را به نمایش می‌گذارد و طیفی از غذاهای کلاسیک به سبک مزه (برگ تاک، بابا غنوش، فتوش، کالاماری و دیگران)، در کنار این غذاها برخی خلاقیت‌های جذاب مانند کیبه خرچنگ، هوموس با باس دریایی تازه کبابی، و هوس وجود دارد. اگر از طرفداران ماهی خام هستید، مجموعه کوچکی از غذاهای خام نیز وجود دارد: صدف خلیج دیبا، ساشیمی به سبک مدیترانه ای با سس انار-سماق، و تارتار.

مکان: The Pointe, Palm Jumeirah

وبسایت: www.samakje.com

تلفن: 058 109 2823

از غذاهای لبنانی لذت ببرید! 

غذاهای لبنانی علاوه بر ارزش غذایی و طعم، نمایشی از فرهنگ اصیل آن‌ها هستند که به بهترین و زیباترین شکل سرو می‌شوند. ما نیز با عنوان کردن بهترین رستوران های لبنانی دبی شما را به ضیافتی فراموش نشدنی دعوت کردیم که در سفرتان با رزرو بلیط هواپیما دبی می‌توانید تجربه کنید. 

نظرات کاربران