Woodfire11
18 فروردین 1402
دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی؛ طعم یک استیک خوشمزه را بچشید!

دبی، شهری که هر گوشه‌اش می‌درخشد و در هر برج و بنایی داستانی نهفته است، خانه‌ی برخی از بهترین استیک‌خانه‌های جهان است. این استیک‌خانه‌ها، با درخششی مشابه نورهای شهر، هنر پخت استیک را به سطوح جدیدی برده‌اند. از نوک برج‌های سر به فلک کشیده گرفته تا کوچه‌پس‌کوچه‌های دنج، هر استیک‌خانه در دبی با طعم‌های بی‌نظیر و فضایی منحصر به فرد، دعوت‌نامه‌ای است به میزبانی شامی فراموش‌نشدنی. اینجا، استیک‌ها تنها یک غذا نیستند؛ آن‌ها سمفونی‌ای از طعم‌ها، تجربه‌ای برای حواس و جشنی از دقت و توجه به جزئیات هستند. بیایید با هم به کشف بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی برویم، جایی که هر برش از استیک داستانی دارد برای گفتن.

tour dubai

بلیط هواپیما دبی را همین حالا رزرو کنید!

1. استیک هاوس BeefBar دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی

بیف بار از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی، درست در قلب جمیرا النسیم، بلیط شما برای رفتن به بهشت گوشتخواران است. این استیک‌خانه دارای گیوزا (گوشت ژاپنی) و گوشت گاو کوبی است که غذاهای خیابانی را به سطح لوکسی ارتقا می‌دهد. در این رستوران لوکس خود را برای ریختن سس بیفبار بر روی کراک ساندو بهشتی آماده کنید. این ساندویچ گوشت گاو خشک شده واقعا طعمی از بهشت است. این استیک‌خانه برنده جایزه FACT با بسیاری از شگفتی‌های گوشتی دیگر در منوی خود، یکی از مواردی است که نباید از دست بدهید.

آدرس
Turtle Lagoon – Jumeirah Al Naseem – Jumeirah – Dubai
سایت
https://beefbar.com/dubai/

بخوانید: بهترین رستوران های چینی در دبی

2. استیک هاوس Carna دبی

کارنا اثر Dario Cecchini، واقع در طبقه 74 هتل و اقامتگاه افسانه‌ای SLS Dubai، مانند گنجینه آشپزی است. در این رستوران همه چیز مربوط به گوشت است، اما در دل خود یک منطقه مخصوص شیرینی را جای داده تا بعد از غذا یک دسر خوشمزه بخورید. به عبارتی دیگر، از قصاب معروف Dario’s Signature Tartare گرفته تا گوشت گاو راویولی و برش‌های استرالیایی و ژاپنی درجه یک که عملاً در دهان شما آب می‌شود، این مکان بهشت گوشتخواران است.

بلیط هواپیما دبی
آدرس
SLS Dubai Hotel & Residences – Level 74 – Marasi Dr – Business Bay – Dubai – United Arab Emirates
سایت
https://book.ennismore.com/restaurants/carna/dubai

3. استیک هاوس Nusr-Et دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی

در Nusr-Et از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی، بهترین نقطه در استراحتگاه چهار فصل دبی در ساحل جمیرا، آماده شوید تا جوانه‌های چشایی خود را غلغلک دهید. بله، درست حدس زدید؛ اینجا محل Salt Bae است. این استیک‌خانه ترکی با پیچ و تاب گوشتی، جایی است که گوشت گاو و بره در هر لقمه‌ای خوشمزه مورد توجه قرار می‌گیرند. به دنده‌های آبدار اسادو، «اسپاگتی» معروف نصرت و استیک طلایی افسانه‌ای آن فکر کنید. البته، ریختن نمک نمادین منظره‌ای است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

آدرس
Restaurant Village, Four Seasons Hotel Dubai, Jumeirah Street, Jumeirah – Dubai
سایت
https://www.fourseasons.com/dubaijb/dining/restaurants/nusr-et/

بخوانید: در بهترین رستوران های آسیایی در دبی چی سفارش بدهیم؟

4. استیک هاوس Porterhouse Steaks and Grills دبی

در Sofitel Dubai The Palm’s Porterhouse به سرزمین عجایب گوشتخواران قدم بگذارید؛ پاتوق نهایی برای دوستداران گوشت در نخل جمیرا. این مکان همه چیز دارد. سرآشپزهایی که در مقابل شما جادوی آشپزی خود را انجام می‌دهند؟ نمایشی از طعم و زیبایی!

ستاره واقعی در اینجا، گریل رومیزی با سس‌های شگفت‌انگیز و کناره‌هایی برای بوت است. لذت‌های دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه در انتظار شماست، راستی بچه‌ها نیز منوی ارزشمند خود را دارند.

hotel dubai
آدرس
The Palm Jumeirah East – Crescent Rd – Dubai – United Arab Emirates
سایت
https://restaurantsandbars.accor.com/en/restaurant/6541_R003

5. استیک هاوس Prime68 دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی

یکی از بهترین استیک‌ خانه‌ های دبی Prime68 است. این رستوران، استیک‌ خانه‌ای مدرن و درعین‌حال کلاسیک است. Prime68 غذاها را شکوه‌مندانه و در محیطی مشرف به چشم‌انداز 360 درجه‌ از دبی سرو می‌کند. در این رستوران، از تکه‌های مرغوب گوشت گاو برای پختن استیک استفاده می‌شود. هم‌چنین شاتوبریان، tomahawk و استیک‌های آب‌دار سرو می‌شود. Prime68، یکی از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی برای خوردن یک ناهار یا شام خوشمزه در دبی خواهد بود. 

آدرس
JW Marriott Marquis, Downtown Dubai
وب‌سایت
 marriott.com/prime68 
شماره تلفن
04 414 3000

بخوانید: بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

6. استیک هاوس Woodfire11 دبی

Woodfire11 یکی دیگر از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی است. سرآشپز این رستوران، یعنی Akmal Anuar، از زمان همکاری با رستوران‌های Goldfish Sushi & Yakitori و 3Fils شهرت یافته‌است. او طعم و ظرافت استیک‌های خود را به این رستوران آورده‌است. همان‌طور که از نام این استیک‌ خانه پیدا است، استیک‌ها روی آتش پخته می‌شوند. Woodfire11 یکی از بهترین استیک ‌خانه‌ های دبی و مکانی عالی برای خوردن بهترین مواد غذایی درجه یک و دیگر غذاهای سردوگرم است. پیشنهاد می‌کنیم به Woodfire11 بروید و خودتان را به صرف بهترین استیک این رستوران، یعنی استیک استریپ‌لوین استرالیایی، دعوت کنید.

آدرس
Jumeirah Beach Road, Jumeirah
وب‌سایت
11woodfire.com
شماره تلفن
04 491 9000

اگر تور دبی را هنوز رزرو نکرده اید؛ همین حالا با سه کلیک چمدانتان را ببندید!

7. استیک هاوس Hunter & Barrel دبی

Hunter & Barrel

یکی دیگر از بهترین استیک ‌خانه‌ های دبی Hunter & Barrel است. اگر تمایل به خوردن یک استیک بزرگ و چرب را دارید، Hunter & Barrel را در صدر فهرست بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی قرار دهید. این رستوران استرالیایی که به‌خاطر شکار حیوانات و اصول آشپزی الهام‌گرفته از آتش مشهور است، گریزی به سنت‌های آشپزی دوران باستان زده‌است. فضای داخلی Hunter & Barrel کم‌نور بوده و برخی از آلات شکارچیان، که برای شکار از دریا و خشکی استفاده می‌کردند، روی دیوارها آویخته شده‌است. میزهای این رستوران همگی از چوب طبیعی ساخته شده و احساسی گرمابخش را به فضای Hunter & Barrel بخشیده‌اند. فراموش نکنید که پیش از رفتن به این محل، باید میزتان را از قبل رزرو کنید!

آدرس
Vida Emirates Hills
وب‌سایت
 hunterandbarrel.ae
شماره تلفن
04 589 0970

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

8. استیک هاوس Bull & Bear دبی

Bull & Bear یکی دیگر از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی است. این رستوران به گوشت گاو و خرس اهمیت زیادی می‌دهد؛ به همین دلیل در بدو ورود، مجسمه یک گاو نر و یک خرس غول‌پیکر را قرار داده‌است. Bull & Bear غذاهای مورد علاقه نیویورکی‌ها را سرو می‌کند. این غذاها عبارتند از:  baby jacket potatoes، sour cream crispy bacon  و سس دل‌خواه. علاوه بر آن، غذاهای گیاهی نیز مانند eggplant parmigiana در این رستوران سرو می‌شود. چه گیاه‌خوار باشید، چه گوشت‌خوار، Bull & Bear، یکی از بهترین استیک‌ خانه‌ های دبی برای شما خواهد بود!

آدرس
Waldorf Astoria DIFC, DIFC
وب‌سایت
 bullandbeardifc.com
شماره تلفن
04 515 9888

9. استیک هاوس Bushman’s دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی

باتوجه‌به این‌که Bushman’s یک رستوران تخصصی با الهام از استرالیایی‌ها است، جای تعجبی نیست که یکی از بهترین استیک ‌هاوس ‌های دبی نیز باشد. این استیک‌خانه که در امتداد ناحیه شرقی جزیره پالم جمیرا، در Anantara The Palm Dubai Resort قرار دارد، خوشمزه‌ترین استیک‌ها را در محیطی معمولی با فضای باز سرو می‌کند. از خوش‌طعم‌ترین غذاهای Bushman’s می‌توان به  the kangaroo sirloin یا فیله کانگورو اشاره کرد. توجه داشته باشید که قیمت‌های این رستوران باتوجه‌به کیفیت غذاها مناسب است.

آدرس
Anantara The Palm Dubai Resort, Palm Jumeirah
وب‌سایت
 anantara.com/en/palm-dubai/restaurants/bushmans-restaurant-bar 
شماره تلفن
04 567 8304

بخوانید: بهترین رستوران های دبی

10. استیک هاوس Rhodes Twenty10 دبی

یکی دیگر از بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی Rhodes Twenty10 است. این رستوران، باکیفیت‌ترین و بی‌عیب‌ونقص‌ترین استیک‌های دنیا را می‌پزد. هم‌چنین غذاهای گیاهی بسیاری نیز در منوی آن یافت می‌شود. برخی غذاهای منوی آن عبارتند از: استیک گوشت گاو، استیک ماهی سالمون با کره و استیک مرغ گریل شده. Rhodes Twenty10، هر ذائقه‌ و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. با رفتن به Rhodes Twenty10، یکی از بهترین استیک خانه های دبی، و سفارش دادن یک استیک، لحظات خوشی را رقم بزنید!

آدرس
 Le Royal Méridien Beach Resort & Spa, Dubai Marina
وب‌سایت
 www.rhodestwenty10.com
شماره تلفن
04 316 5550

11. استیک هاوس Seafire Steakhouse & Bar دبی

Seafire Steakhouse & Bar

یکی دیگر از بهترین ‌خانه ‌های استیک دبی Seafire Steakhouse & Bar است. این رستوران در Atlantis The Palm قرار گرفته، جایی که ماندن در آن کار آسانی نیست؛ چرا که برخی از بزرگ‌ترین و صاحب‌نام‌ترین غذاخوری‌های جهان، با مشهورترین سرآشپزها، در این ناحیه قرار گرفته‌اند. Seafire Steakhouse & Bar با آشپزخانه اوپن و شگفت‌انگیز خود، که امکان مشاهده مراحل برش گوشت تا پخت غذاها را امکان‌پذیر می‌کند، و استیک‌های خوش‌پخت خود شهرت یافته‌است. در این رستوران، به‌قدری از خوردن استیک‌های خوشمزه آن سیر خواهید شد که سفارش دادن پوره سیب‌زمینی و sides of truffle mac غیرضروری خواهد بود؛ صدالبته که از آن‌ها نیز استقبال خواهید کرد. 

آدرس
Atlantis The Palm, Palm Jumeirah
وب‌سایت
 atlantis.com/dubai/restaurants/seafire-steakhouse 
شماره تلفن
04 426 2626

بخوانید: بهترین رستوران های ترکی دبی؛ لذت خوردن کباب ترکی در کنار دریا

12. استیک هاوس STK Dubai دبی

یکی دیگر از بهترین استیک ‌خانه ‌‌های دبی STK Dubai است. در این رستوران زیبا، که سقفی شبیه به برش‌های استیک دارد، با طراحی محیطی زیبا و نورپردازی خاص، فرصت میل نمودن همه‌چیز، از تکه‌های آب‌دار استیک گرفته تا کالاماری ترد، انواع سس، سالاد، ماکتیل، دسر و انواع نوشیدنی‌ها فراهم است. سایت Time Out، رستوران STK Dubai را به‌عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی معرفی کرده‌است.

آدرس
 Rixos Premium Dubai, JBR
وب‌سایت
 stksteakhouse.com/venues/dubai-jbr
شماره تلفن
04 232 0061

13. استیک هاوس The Meat Co دبی

بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی

یکی دیگر از بهترین استیک‌ خانه‌ های دبی The Meat Co است. این استیک ‌خانه قدیمی در اواخر سال گذشته، با ظاهری جدید، دوباره راه‌اندازی شد و دارای یک عرشه شناور جدید با چشم‌انداز Souk Madinat Jumeirah است. منوی The Meat Co متنوع است و انواع پیش‌غذاهای دریایی نوآورانه، آب‌دارترین و خوشمزه‌ترین استیک‌ها، سالادها، سس‌ها، همبرگرهای لذیذ و غذاهای دریایی را سرو می‌کند. نگران نباشید؛ این رستوران هوای جیب شما را هم دارد و خوش‌طعم‌ترین غذاها را با مناسب‌ترین قیمت، در یکی از بهترین استیک خانه های دبی، ارائه می‌دهد.

آدرس
Souk Madinat Jumeirah
وب‌سایت
 themeatco.com
شماره تلفن
04 368 6040

رزرو هتل دبی فقط با سه کلیک!

حرف آخر

در طول این مقاله به معرفی 13 مورد از بهترین رستوران ‌های دبی، که به‌طور تخصصی به پخت استیک مشغولند، پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. فراموش نکنید که پس از سفر به این شهر، به یکی از بهترین استیک ‌خانه‌ های دبی بروید و خودتان را به صرف یک وعده ناهار یا شام دعوت کنید. سفر خوشی را برای‌تان آرزومندیم.

سوالات متداول

کدام استیک‌خانه‌ها در دبی به عنوان بهترین شناخته می‌شوند؟

رستوران‌هایی مانند Nusr-Et, STK, و Prime68 به دلیل کیفیت برتر گوشت‌ها و تجربه‌ی خدمات مطرح هستند.

ویژگی‌های بهترین استیک‌خانه‌های دبی چیست؟

کیفیت بی‌نظیر گوشت، مهارت‌های پخت حرفه‌ای، فضای جذاب و دکوراسیون دلنشین، و خدمات مشتری عالی.

آیا استیک‌خانه‌های دبی گزینه‌هایی برای گیاه‌خواران دارند؟

اگرچه استیک‌خانه‌ها بر گوشت تمرکز دارند، بسیاری منوهای جانبی متنوعی از سبزیجات و سالادها ارائه می‌دهند.

هزینه یک وعده در بهترین استیک‌خانه‌های دبی چقدر است؟

هزینه‌ها می‌تواند بالا باشد، با توجه به کیفیت و محل قرارگیری رستوران، اما تجربه‌ی ارائه شده معمولاً با قیمت‌ها متناسب است.

آیا باید برای رفتن به بهترین استیک‌خانه‌های دبی از قبل رزرو کنیم؟

بله، برای تضمین میز و کاهش انتظار، به ویژه در اوقات پرطرفدار و آخر هفته‌ها، رزرو قبلی توصیه می‌شود.

نظرات کاربران