High Joint
29 فروردین 1402
دبی

10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند! 

این روزا غذاهای فست فودی طرفدارای بیشتری دارند تا غذاهای دیگر، سریع آماده شدن و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به یک طرف، طعم خوشمزه و دلچسب آن‌ها هم به یک طرف. همبرگر یکی از این غذاهای محبوب است که با شکل و شمایل و مزه بی‌نظیرش همیشه در صدر لیست غذاهای فست فودی جای داشته و دارد. حالا اگر این اواخر مسافر شهر رویایی دبی هستید، بهترین برگرهای دبی را از دست ندهید. 

رزرو تور دبی

ارزانترین بلیط هواپیما دبی با سه کلیک پیدا میشه!

1. رستوران پیکِل (‌Pickl)

بهترین برگرهای دبی

آیا هوس یک غذای خوشمزه کرده‌اید و دلتان یک ناهار دلچسب می‌خواهد که دهانتان را غرق آب کند؟ خوب، شما خوش شانس هستید، چون Pickl نه تنها همبرگرهایی را سرو می‌کند که طعم لذیذ در دهان شما به جای می‌گذارند، بلکه مستقیماً روی میز شما نیز تحویل داده می‌شود و سرویس‌دهی فوق‌العاده‌ای هم دارد. 

این برند همبرگر بومی که از زمان افتتاح در سال 2019 شهرت زیادی به دست آورده‌است، خوشمزه‌ترین نان‌های شهر را برای همبرگرهای خود استفاده می‌کند. آن‌ها گوشت، ماهی یا مرغ را به ‌شیوه‌ای حرفه‌ای طبخ و در میان نان‌های تازه، پنیر و سس می‌غلتانند. سیب‌زمینی دو برابر را هم به آن‌ها اضافه کنید. به خودتان لطف کنید و ساندو مرغ سفارش دهید؛ این همبرگر کاملاً فراتر تصورات شما است. 

مکان: One JLT Tower, JLT

وبسایت: eatpickl.com

تلفن: 04 584 6859

بخوانید: راهنمای سفر به دبی

2. رستوران های جوینت (High Joint)

کاری که به عنوان پروژه‌ای پرشور توسط سه اماراتی با یک مغازه در المنارا آغاز شد، اکنون به یک رستوران شگفت‌انگیز تبدیل شده که بهترین برگرهای دبی را طبخ می‌کند. های جوینت یا High Joint از آن رستوران‌های محبوب محلی و گردشگران است که همبرگرهایش همیشه معروف و محبوب بوده‌اند. شاید هم علت آن استفاده از گوشت گاو تازه و به روز است.

همه همبرگرهای این رستوران از استیک چشم دنده‌ای یا از USDA prime Angus-eye درست می‌شوند. این یکی از خوشمزه‌ترین استیک‌های کبابی گوشت گاو با لطافت و طعم فوق‌العاده، که همیشه مورد علاقه مردم است. همبرگرهای اینجا با چیزهایی که تابحال خوردید، فرق دارد! 

مکان: Al Manara

وبسایت: highjoint.com

تلفن: 04 268 1586

بخوانید: هزینه سفر به دبی

3. رستوران اسمش اند سییِر (‌Smash and Sear at Maxzi )

از آن رستوران‌هایی که بهترین برگرهای دبی را سرو می‌کند و طرفداران زیادی هم دارد. شاید به خاطر تزیینات فوق‌العاده و تاپینگ‌های متفاوتش باشد یا طعم خاص همبرگرهایش. در هر صورت این رستوران ثابت کرده که همیشه در بالاترین سطح خود قرار دارد و شایستگی قرارگیری در این لیست را نیز خواهد داشت. 

اگر احساس گرسنگی شدید می‌کنید، چیزبرگر دوبل یک انتخاب هیجان‌انگیز است، با دو عدد نان‌های واگیو با بسته‌بندی آزاد که روی آن پنیر آب‌شده، خیارشور، پیاز و مقدار مناسبی از سس برگر است. یک ظرف سیب‌زمینی سرخ شده را فراموش نکنید. چون همه عاشق سیب‌زمینی سرخ شده آنجا هستند. 

مکان: Al Shafar Investment Building, Al Quoz

وبسایت: www.maxzi.ae

تلفن: 04 395 3988

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

4. رستوران بلَک تاپ کرافت برگر اند شیکس (Black Tap Craft Burgers & Shakes)

بهترین برگرهای دبی

پیداکردن بهترین برگرهای دبی کار آسانی نیست، چون در این شهر تا دلتان بخواهد این غذاهای خوشمزه را در شکل و طعم‌های خاص می‌توانید نوش جان کنید. با این اوصاف، هیچ راهی وجود ندارد که Black Tap را معرفی نکنیم. 

انتخاب‌های متنوع و مواد اولیه تازه، منو قوی از ویژگی‌های این رستوران است. شما انتخابی سخت بین 15 نوع از همبرگرهای این رستوران خواهید داشت که یکی از آن دیگری بهتر و خوشمزه‌تر است. از برگر سنتی تمام آمریکایی گرفته تا شماره خلاقانه‌تر Mulberry Street با پنیر پروولون، فلفل گیلاس تند، گوشت برساولا، سالامی گوشت گاو و پارمزان تازه. ماهی، ساندویچ و سالادهای فصلی نیز در منو پیدا خواهید کرد.

مکان: Rixos Premium Dubai, The Walk, JBR

وبسایت: blacktapme.com

تلفن: 04 399 9076

بخوانید: بهترین رستوران های یونانی در دبی؛ 10 تا از برترین‌های 2023

5. رستوران ‌گوت (GOAT)

از Lit Pizzeria و Toasted Dubai گرفته تا Steak On Me، سلطان جاسم کاید مکان‌هایی متنوع و درجه یک از غذاهای فست فودی را ارائه می‌کند، اما برگر بار GOAT چیز دیگری‌ست و بهترین برگرهای دبی را دارد. یک پارک و رستوران که در ابتدا به لطف سینی‌های غذاخوری داخل ماشین خود به شهرت رسانه‌های اجتماعی رسید، اما درحال‌حاضر این همبرگرهای خیلی عالی رستوران گوت است که آن را مشهور کرده. با چیزهایی مانند برگر ترافل دوبل، بال‌های مرغ برهنه آسیایی و چیزبرگر اصیل آمریکایی، قطعا بهترین غذای عمرتان را نوش جان خواهید کرد. 

مکان: The Block, Dubai Design District

اینستاگرام: instagram.com/g.o.a.t.ae

تلفن: 058 860 0200

6. رستوران گود برگر (‌Good Burger at Maiz Tacos)

زمانی که رستوران گود برگر را در سال 2020 افتتاح شد، به سرعت بهترین همبرگرهای دبی را با شکل و طعمی متفاوت کشف و ارائه کرد. از ساندویچ‌های مرغ و گاومیش که با سس دامپزشکی خانگی تهیه می‌شوند تا قارچ و چیزبرگر آن که به لطف استفاده از فوندوی Gruyère (پنیر سوئیسی) سریعا به مکانی محبوب و درجه یک تبدیل شد. شما دست روی هر کدام از گزینه‌های منو که بگذارید، هرگز پشیمان نخواهید شد. توصیه می‌کنیم به جای سیب‌زمینی‌های سرخ شده معمولی، برای چیزی کمی متفاوت، یک ظرف پارمزان ترافل سفارش دهید.

مکان: JLT Cluster Y

وبسایت: goodburgerdxb.com

تلفن: 04 514 4712

بخوانید: بهترین رستوران های ترکی دبی؛ لذت خوردن کباب ترکی در کنار دریا

7. رستوران لنتو (‌LENTO) 

بهترین برگرهای دبی

یک غذای فست فودی در هر صورت خوشمزه خواهد بود، اما اگر یک همبرگر در دبی وجود داشته باشد که ترکیب ساده گوشت و نان را با لذیذترین حالت ممکن ارائه دهد، آن قطعا لنتو است. به زبان اسپانیایی به آهسته ترجمه می‌شود، اما توسط سرآشپز اماراتی و رستوراندار فیصل ناصر تاسیس شده‌است. همبرگرهایی را که با مواد تازه به شیوه‌ای آهسته پخته می‌شوند و با طعم لذیذ خود شما را شگفت‌زده می‌کنند. نه فقط این، بلکه می‌توانید در یک مجموعه صنعتی بتنی که بیشتر شبیه یک گالری هنری هیپستر است، با وینیل قدیمی، به‌علاوه یک مجسمه الهام گرفته از KAWS و یک غرفه دی‌جی، شام بخورید. خیلی باحاله!

مکان: Al Wasl Rd, Umm Al Sheif

اینستاگرام: instagram.com/lento.ae

تلفن: 04 252 7859

بخوانید: بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی؛ طعم یک استیک خوشمزه را بچشید!

8. رستوران میت می دِر (‌Meat Me There)

اگر به دنبال بهترین برگرهای دبی و یک غذای خوشمزه هستید تا کل روز یا بدون اغراق تا چند روز سیر نگه‌تان دارد، حتما زمانی را برای سفر به The Souq در بندر ماهیگیری اختصاص دهید، جایی که جواهرات درخشان یک رستوران را پیدا خواهید کرد یعنی Meat Me There . 

اگر از عاشق خوردن گوشت هستید، این رستوران با منو 100 درصد گوشت گاو مختص شماست. بنابراین اینجا جایی برای بردن دوستان گیاهخوار شما نیست، و افرادی که گوشت خوار نیستند با هیچ گزینه سبزیجاتی غیر از سیب زمینی سرخ شده شانسی ندارند. 

مکان: The Souq at Fishing Harbour, Umm Suqeim

اینستاگرام: instagram.com/meatmethere

تلفن: 04 437 6010

9. رستوران سالت بی برگر (‌Salt Bae Burger) یا همان نصرت

سرآشپز معروف ترکیه‌ای نصرت کخ به نام سالت بی هم شناخته می‌شود در کنار استیک‌های خوشمزه خود، بهترین همبرگرهای دبی را نیز سرو می‌کند. غذاهای این رستوران همگی در شیک‌ترین و خوشمزه‌ترین حالت خود هستند و برخی حتی با ورق طلا تزئین می‌شوند. نمی‌دانیم که واقعا ارزش قیمت خود را دارند یا نه، با این حال، مواد تازه، کیفیت گوشت و سرویس دهی سریع ثابت شده‌است. خوشبختانه، غذا به سرعت در سینی‌های فولادی سرو می‌شود، در حالی که فضای داخلی آرام، به سبک صنعتی و با سنگ‌های مرمر است.

مکان: Gate Village 3, DIFC

تلفن: 04 235 7900

بخوانید: عجیب و غریب ترین غذاهای دبی

10. کامیون غذای سالت (SALT)

بهترین برگرهای دبی

شن‌های سفید و سرسبز و آب‌های نیلگون ساحل کایت ممکن است عالی باشند، اما لذت این منظره فقط و فقط با همبرگرهای سالت یکی از بهترین برگرهای دبی کامل می‌شود. همبرگر کاملا آمریکایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و استراحت در کنار دریا را کامل می‌کند. 

کامیون یک چیز افسانه‌ای در دبی است، جایی که خانواده‌ها میلک شیک می‌نوشند و سیب زمینی سرخ شده را زیر درختان نخل می‌خورند و در عین حال از همبرگرهای پر از پنیر خود لذت می‌برند. 

وبسایت: findsalt.com/en/home

مکان: Kite Beach, Jumeirah

با رزرو هتل دبی از سه کلیک، اقامتی راحت را تجربه کنید.

حرف آخر

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده‌اید، این بار به سراغ یک غذاهای سریع و خوشمزه در این شهر بروید. هر چند که در همه نقاط شهر به راحتی می‌توانید برگر مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید، اما این لیست جاهایی را به شما معرفی می‌کند که علاوه بر سرو بهترین برگرهای دبی، طعمی جدید و متفاوت از این غذای دوست داشتنی را به شما ارائه می‌دهد. نظرتان چیست!؟

سوالات متداول

کدام رستوران‌ها در دبی برای برگرهایشان شناخته شده‌اند؟

رستوران‌هایی مانند Pickl , Salt, و Meat Me There به خاطر ارائه برگرهای باکیفیت و خوشمزه در دبی معروف هستند.

آیا برگرهای گیاهی یا وگان در دبی موجود است؟

بله، بسیاری از رستوران‌ها در دبی گزینه‌های برگر گیاهی و وگان را نیز در منوی خود دارند.

یا رستوران‌های برگر در دبی گزینه‌های سفارشی برای برگر ارائه می‌کنند؟

بله، برخی رستوران‌ها امکان سفارشی‌سازی برگرها را از جمله انتخاب نوع گوشت، سس‌ها و افزودنی‌ها فراهم می‌کنند.

نظرات کاربران