Taverna Greek Kitchen
8 فروردین 1402
دبی

بهترین رستوران های یونانی در دبی؛ 10 تا از برترین‌های 2023

سفر به یونان را دوست دارید؟ غذاهای لذیذ و خوشمزه‌اش را چطور؟ وقتی سر میز رستوران‌های یونانی می‌نشینید، اصالت و طعم دلچسب غذاهایشان را مزه مزه خواهید کرد. ژیروس، گوشت بره و سالادهای شگفت‌انگیز با تازه‌ترین مواد غذایی از پرطرفدارترین منوهای یونانی هستند. این‌ها را گفتیم، اما قرار نیست به یونان سفر کنید و در همین دبی هم می‌توانید به دنیایی خوش طعم آن‌ها سفر کنید. بهترین رستوران های یونانی در دبی شما را به این کشور می‌برند و با بهترین منوهای خود به خوشمزه‌ترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کنند. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما تهران دبی، سه کلیک با شما فاصله دارد.

1. رستوران یونانی Mythos Kouzina & Grill

Mythos Kouzina & Grill

احتمالاً قبل از اینکه وارد Mythos شوید، بوی گوشت تازه پخته شده را در راهروهای هتل آرمادا آونیو به مشام‌تان خواهید رسید و شکمتان شروع به سر‌وصدا خواهد کرد. این رستوران با دیوارهای سنگی سفید و سقف‌های غار مانند، فضایی فوق‌العاده دنج و صمیمی دارد و به محض نشستن بر روی صندلی احساس راحتی همانند اینکه در خانه خودتان هستید، به شما دست می‌دهد. 

رستوران مایتوس به عنوان یکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی شناخته می‌شود که علاوه‌بر فضای ناهارخوری داخل یک تراس بزرگ و روباز نیز دارد تا در هوای خوب و خنک زمستان دبی از نشستن در آن لذت ببرید. منتظر غذاهای سنتی یونانی مانند جایرو و سالاد با پنیر باشید که مستقیماً از جزیره ناکسوس این کشور وارد می‌شود.

وبسایت: www.mythoskouzina.com

شماره تلفن: 04399816-971+

آدرس: B1 Level, Armada BlueBay Hotel, Cluster P, JLT – Sheikh Zayed Rd

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه: از 12:30 تا 4 بعدازظهر و 6 تا 12:15 شب. شنبه و یکشنبه: از 12:30 تا 5 بعد از ظهر و 6 تا 12:15 شب

بخوانید: بهترین رستوران های چینی در دبی

2. رستوران یونانی GAIA

GAIAیکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی است. این نام از الهه یونانی زمین گرفته شده و فضای رستوران نیز به خوبی نشان‌دهنده آن است. اما چیزی که بیشتر از طراحی و فضای زیبای GAIA را محبوب کرده، منو غذاهای بی‌نظیر آن است. دو سرآشپز معروف با نام‌های ایزو آنی و سرآشپز با استعداد Orestis Kotefas  با هم منویی بسیار خوشمزه از گوشت، ماکارونی و غذاهای دریایی تازه را که مستقیماً از بازار ماهی خریداری می‌شوند را به سبک و شیوه‌ی خاص خودشان و البته دستوراهای قدیمی و سنتی یونانی طبخ می‌کنند. 

بیشترین غذاهایی که در GAIA سرو می‌شود، غذاهای دریایی هستند. از قلیه ماهی دودی گرفته تا میگو و سبزیجات به همراه دسرهای مخصوص یونان. در کل غذاخوردن در فضای سنتی این رستوران و چشیدن عطر و طعم غذاهای اصیل یونانی یکی از بهترین تفریحاتی است که در دبی می‌توانید انجام دهید. 

وبسایت: www.gaia.com

شماره تلفن: 042414242-971+

آدرس: Dubai International Financial Centre, Gate Village Number 4

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 تا 4 بعدازظهر و 7 تا 11:30 شب

اگر تور دبی را هنوز رزرو نکرده اید؛ همین حالا با سه کلیک چمدانتان را ببندید!

3. رستوران یونانی Kyma Beach

بهترین رستوران های یونانی در دبی

در دل پالم جمیرا و کنار سواحل زیبای دریای خلیج فارس یک کلوپ ساحلی کاملا یونانی قرار دارد که حال و هوای آن کاملا شبیه به یونان باستان است. در این رستوران هیجا‌ن‌انگیز انواع غذهای اصیل یونانی با منظره‌ای از دریا سرو می‌شوند و تا کاملا حال و هوای تعطیلات را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر با تور دبی به این شهر شگفت‌انگیز سفر می‌کنید، حتما از این تفریح ساحلی غافل نشوید. در کنار گشت‌وگذار در شن‌های ساحل چشیدن طعم غذاهای یونانی، خاطره‌ای به یادماندنی خواهد بود. یادتان نرود که حتما غذاهای دریایی و گوشت‌های کبابی Kyma Beach ، یکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی را امتحان کنید. 

وبسایت: www.kymabeach.ae

شماره تلفن: 046665999-971+

آدرس: Palm West Beach, Palm Jumeirah

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

4. رستوران یونانی Avli by tashas

غذاهای همیشه عالی، فضای دوستانه و زیبا همانند عکس‌های اینستاگرامی و محیطی دنج و صمیمی از ویژگی‌های رستوران Avli by tashas به عنوان یکی از بهترین رستوران های دبی است. هیچ گردشگر یا مشتری ناراضی از این رستوران بیرون نیامده و همیشه جزو محبوب‌ترین‌هاست. انواع غذاهای سنتی یونانی و خاورمیانه با کیفیتی عالی و مواد  اولیه تازه توسط سرآشپزی ماهر طبخ می‌شوند و شاید به همین دلیل است که از غذاخوری‌های درجه یک دبی است. 

وبسایت: www.avilbytashas.com

شماره تلفن: +971 4 359 0008

آدرس: Unit C01, Gate Village Building 9, DIFC

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از 12 تا 4 بعدازظهر و 7 تا 1 شب. پنج شنبه تا شنبه از 12 تا 2 بامداد

بخوانید: بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

5. رستوران یونانی Fish Beach Taverna

Fish Beach Taverna

چراغ‌های پری چشمک زن؟ یک مکان رمانتیک در کنار ساحل؟ حال و هوای آرام مدیترانه‌ای؟ هر چه را که بخواهید و از یک رستوران یونانی انتظار داشته باشید Fish Beach Taverna در اختیارتان می‌گذارد. از بهترین رستوران های یونانی در دبی که در پخت انواع غذاهای دریایی تخصص دارند و شما را به دنیایی جدید از انواع این غذاها دعوت می‌کنند. خودتان را آماده کنید تا هر ماهی را که دوست دارید با انواع نوشیدنی‌های و سالادهای رنگارنگ و تاره سفارش دهید و دلی از عزا درآورید. 

وبسایت: www.fish-dubai.com

شماره تلفن: 045117373-971+

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 4 بعدازظهر 6 تا 12 شب

بخوانید: بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

6. رستوران یونانی Nammos

اگر هوس خوردن ماهی تازه در کنار مناظر بکر اقیانوس را کرده‌اید و دوست دارید در فضای شاد و زیبا غذا بخورید، پس یک میز در Nammos رزرو کنید. جایی که کارکنان و سرآشپزهای حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کنند. خیلی از مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند تا بر روی تراس زیبای آن بنشینند و منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریای را تماشا کنند. از فضا و کارکنان که بگذریم، بخش خوشمزه رستوران ناموس نیز دست کمی از آن‌ها ندارد و با تازه‌ترین مواد اولیه به شیوه‌ای هنرمندانه خوشمزه‌ترین غذاها را بر روی میز شما می‌گذارنند. 

وبسایت: www.nammos.gr/nammos-dubai

شماره تلفن: 043401022-971+

آدرس: Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach, Jumeirah Beach Road

ساعات کاری: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب

7. رستوران یونانی OPA

بهترین رستوران های یونانی در دبی

یکی‌دیگر از بهترین رستوران های یونانی در دبی OPA است که با فضایی داخلی به سبک باغ‌های یونانی و رنگ‌های سفید، آبی و سبز محیطی فوق‌العاده زیبا و دلنشین ایجاد کرده و در کنار آن غذاهای سنتی یونانی را نیز سرو می‌کند. شاید بیشترین دلیل که OPA را رستورانی محبوب و دوست‌داشتنی کرده، همین سالادهای تازه و تند، غذاهای دریایی و گوشت‌های لطیف‌اش باشد. در این رستوران به معنای واقعی کلمه یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ نوش جان می‌کنید. 

وبسایت: www.opadubai.com

شماره تلفن: +97143570557

آدرس: Fairmont Dubai, Sheikh Zayed Road

ساعات کاری: یکشنبه تا دوشنبه و چهارشنبه: 7 بعد از ظهر تا 2 بامداد. سه شنبه: 20:30 – 23:30. پنجشنبه تا جمعه: 7 بعد از ظهر تا 3 بامداد. شنبه: 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد

بخوانید: بهترین رستوران ‌های دریایی دبی؛ از خرچنگ زنده تا اختاپوس!

8. رستوران یونانی Philotimos

فیلوتیموس از آن رستوران‌های یونانی است که به سبک غذاخوری‌های ساده این کشور طراحی شده‌ و با داشتن دیوارهای سفید، کف‌های سنگی و میزهای بدون سفره این سبک به خوبی نمایان است. اگر در حوالی جاده الوصل هتل دبی را رزرو کرده‌اید، هرگز این رستوران را از دست ندهید. نشستن در چنین محیطی و چشیدن ظعم اصیل آشپزی یونانی قطعا از بهترین کارهایی است که در این شهر رویایی انجام خواهید داد. منو نیز پر از غذاهای کبابی، گوشت، ماهی و سبزیجات خوشمزه یونانی است. 

اینستاگرام: www.instagram.com/iamphilotimos

شماره تلفن: 0555561937-971+

آدرس: Dar Wasl Mall, Al Wasl Road,

ساعات کاری: از شنبه تا چهارشنبه 12 ظهر تا 12:30 شب. پنج شنبه و جمعه  تا 1 بامداد

9. رستوران یونانی Shimmers

Shimmers

موقعیت بی نظیر شیمرز در سایه برج العرب در ساحل الجمیرا، باعث شده تا خیلی در کنار تفریح و خوشگذرانی به خوردن غذاهای لذیذ و دلچسب یونانی نیر روی آورند. از آن تجربه‌هایی که هیچ‌وقت از خاطره‌تان فراموش نمی‌شود. رستوران شیمرز یکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی یک تجربه ناهارخوری آرام با غذاهای یونانی به سبک خانگی است که هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. زیر یک آلاچیق چوبی ساده و سفیدکاری شده کنار ساحل بشینید و خودتان را به یک بشقاب خوشمزه یونانی دعوت کنید. 

وبسایت: www.jumeirah.com/shimmers

شماره تلفن: 044323232-971+

آدرس: Jumeirah Mina A’Salam, Madinat Jumeirah   

ساعات کاری: هر روز از 12 ظهر تا 12 شب

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

10. رستوران یونانی Taverna Greek Kitchen

Taverna Greek Kitchen یک رستوران یونانی دنج و عالی که در میان آبراهه‌های زیبای مدینات جمیرا واقع شده‌است. اینجا به عنوان یکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی که توریست‌های زیادی آن را انتخاب می‌کنند. کیفیت غذا در این رستوران حرف اول را می‌زند، سالاد پای اسفناج، سیخ‌های سوولاکی همراه با نان پیتای هیزمی خانگی و صید تازه سرو می‌شود، تنها یکی از غذاخای جذاب این رستوران هستند.

روی تراس رستوران بنشینید، یکی از غذاهای کبابی که با هیزم طبخ می‌شوند را سفارش دهید و از تماشای جنب‌وجوش مردم لذت ببرید. 

وبسایت: www.tavernagreek.ae

شماره تلفن: 045895665-971+

آدرس: Souk Madinat Jumeirah

ساعات کاری: از شنبه تا چهارشنبه 12 ظهر تا 12:30 شب. پنج شنبه و جمعه  تا 1 بامداد

هزینه غذا خوردن در رستوران های یونانی دبی

بهترین رستوران های یونانی در دبی

هزینه غذا خوردن در یک رستوران یونانی ممکن است بسته به رستوران و غذاهایی که می‌خواهید سفارش دهید، متفاوت باشد. بااین‌حال، ما چند نمونه کوتاه را برای شما عنوان کردیم تا با توجه به آن‌ها و بودجه‌تان از امتحان کردن این غذاها لذت ببرید. 

میانگین مقدار پول خرج شده در رستوران یونانی (2023)

  • Mythos Kouzina and Grill :250 درهم (AED) برای 2 نفر
  • Gaia : 450 درهم (AED) برای 2 نفر
  • Opa : 260 درهم (AED) برای 2 نفر
  • Avli by Tashas:  520 درهم (AED) برای 2 نفر
  • Taverna Greek Kitchen: 350 درهم (AED) برای 2 نفر

به دنبال رزرو بهترین هتل دبی هستید؟

حرف آخر

رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر مدرن و لاکچری فراتر از تصور است. شهری که از هیچ چیز کم نگذاشته و در هر گوشه از شگفتی‌های زیادی خواهید دید. برای مثال می‌توانید با انتخاب یکی از بهترین رستوران های یونانی در دبی به این کشور تاریخی سفر کنید و غذاهای خوشمزه و اصیل آن را مزه مزه کنید. 

سوالات متداول

چه چیزی باعث محبوبیت رستوران های یونانی در دبی می شود؟

علاوه بر تنوع در طعم‌ها، غذاهای یونانی فواید زیادی برای سلامتی با غذاهای خود ارائه می‌دهند.

یک شام یونانی اصیل چگونه است؟

غذاهای اصلی در وعده های غذایی اصیل یونانی عبارتند از دیپ هایی مانند تزاتزیکی (ماست، خیار و سیر)، melitzanosalata (بادمجان) و فاوا (پوره نخود خامه ای).

محبوب ترین غذاهای یونانی کدامند؟

برخی از غذاهای محبوب یونانی که تقریباً در تمام رستوران‌های یونانی یافت می‌شوند عبارتند از Moussakas، Pastitios، Souvlaki یا Gyros و Stifados.

نظرات کاربران