Folia
11 فروردین 1402
دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی؛ 30 انتخاب خوشمزه !

دبی شاهد افزایش بی سابقه‌ای در محبوبیت رستوران‌های گیاهی بوده‌است. به‌طورکلی، رستوران ‌های گیاهخواری به مقاصد غذاخوری فوق‌العاده‌ای در دبی تبدیل شده‌اند که هم محلی‌ها و هم گردشگران را به خود جذب می‌کنند. با افزایش تقاضا برای مواد غذایی گیاهی، این احتمال وجود دارد که بر تعداد این رستوران‌ها افزوده شود. به‌هرحال، چه گیاهخوار باشید، چه گوشتخوار، پیشنهاد می‌کنیم یک وعده غذایی را در یکی از رستوران‌ های وگان دبی سر کنید. در این مقاله شما را با فهرستی 30 تایی از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید!

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را همین حالا رزرو کنید!

1. رستوران گیاهی Avatara دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

آواتارا اولین و تنها تجربه ناهار خوری کاملاً گیاهی در دبی است که بیشتر غذاهای هندی را با الهام از مواد ساده فصلی با تمرکز بر محصولات خالص، تمیز و طبیعی سرو می‌کند. منوی چشایی 16 غذای خوشمزه، زیبا و سالم را ارائه می‌دهد تا یک تجربه باحال از خوردن غذاهای گیاهی با تنوع بسیار برای شما خلق کند.

آدرس: پارک تجاری دبی هیلز 1

ساعات کاری: روزانه، 6 بعد از ظهر تا 11 شب.

وبسایت:  avatara.ae

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی

2. رستوران گیاهی XVA دبی

این کافه رستوران غذاهای گیاهی و وگان را با منوی کامل غذاهای اصلی گیاهی، سالاد، سوپ و دسر سرو می‌کند. فضای داخلی کافه XVA نشان دهنده مکانی است که در آن واقع شده است؛ یعنی هتل هنر.  XVA در سه حیاط سایه‌دار گسترده شده و با فضایی رمانتیک و دوست داشتنی دارد. نشستن در چنین فضایی و خوردن غذاهای سالم بهترین تجربه سفرتان خواهد بود.

آدرس: هتل XVA Art، الفهیدی

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب

وبسایت: xvahotel.com

3. رستوران گیاهی seva دبی

رستوران گیاهی seva دبی

Seva Table اولین کافه 100 درصد گیاهی، بدون گلوتن، بدون قند نیشکر و بدون GMO در خاورمیانه است که از سال 2014 آغاز به کار کرده است. این کافه علاوه بر غذاهای گیاهی، یک فروشگاه با همین مضمون را در خود جای داده تا بتوانید محصولات گیاهی اورجینال را هم با خود به خانه ببرید. راستی در کافه سوا می‌توانید کفش‌های خود را درآورید و روی زمین در باغ جادویی بنشینید، کتابخانه را کاوش کنید، یا در یکی از جلسات سلامتی از شفای صدا تا ریکی شرکت کنید. سوا  یک فرار زیبا از زندگی شهری و یک تجربه کامل برای سلامتی است!

آدرس: خیابان 27B، جمیرا 1، جاده ساحلی جمیرا

ساعات کاری: روزانه، 8 صبح تا 10 شب

وبسایت: sevaexperience.com

بخوانید: بهترین کافه های دبی

4. رستوران گیاهی Comptoir 102 دبی

رستوران گیاهی Comptoir 102 یک مکان عالی برای چشیدن طعم غذاهای ارگانیک و طبیعی است. فضای شیک و کارمندان مودب و حرفه‌ای بودن در این رستوران را بریا شما لذت بخش خواهد کرد. اگر اهل خوردن غذاهای سالم هستید و به دنبال طعم های خوشمزه، پس رستوران کومپتوار از بهترین رستوران های گیاهی دبی برای شما خواهد بود.

آدرس: Comptoir 102, 102 Beach Rd, Jumeirah 1

ساعات کاری: روزانه از ساعت 8 صبح تا 10 شب.

وبسایت: comptoir102.com

5. رستوران گیاهی Mamaesh دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

فلسطین تنها کمی با این رستوران اصیل به سبک غذاهای خیابانی فاصله دارد. بازدیدکنندگان می توانند از بسیاری از گزینه های گیاهی و وگان لذت ببرند و در عین حال از دوباره پر کردن چای رایگان لذت ببرند. Mamaesh صبحانه های تمام روز را برای کسانی که دیر بیدار می شوند فراهم می کند و یک کلاسیک که همه ما می شناسیم و دوستش داریم، مانایی زعتر فلسطینی اصیل آنها. هیچ یک از ساکنان دبی با بیش از شش مکان در سرتاسر امارت از مامایش دور نیست. مطمئن شوید که به زودی برای یک چای کاراک سریع یا یک صبحانه تنبل به آنجا بروید.

آدرس: این رستوران شعبه های مختلفی دارد.

وبسایت: mamaesh.com

بخوانید: بهترین رستوران های اروپایی در دبی

6. رستوران گیاهی Cassette دبی

برای همه افراد معمولی Al Quoz و کسانی که تازه وارد هستند، کاست پناهگاه کوچکی است که همه باید آن را امتحان کنند. این کافه با حیاط جادویی خود، مکانی عالی برای دور شدن از شلوغی و بسیار خلوت است. کاست طیف وسیعی از گزینه‌های صبحانه، ناهار و شام وگان و سبزیجات را ارائه می‌دهد تا هر ذائقه‌ای را راضی نگه دارد. از نان تست فرانسوی وگان گرفته تا کاسه‌های آکای، سالاد هارتی و رول خرچنگ گیاهی، گزینه‌های زیادی برای شما کم نخواهد داشت.

آدرس: Cassette, The Courtyard, Al Quoz

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه 8 صبح تا 6 بعد از ظهر

وبسایت: cassette.ae

با رزرو تور دبی، بهترین سفر به این شهر رویایی را خواهید داشت.

7. رستوران گیاهی Bounty Beets دبی

رستوران گیاهی Bounty Beets دبی

روز خود را با اسکرامبل یا کاسه چیا گیاهی شروع کنید، در یک ناهار گیاهی تاکوی «بره» غرق طعم‌های خوشمزه شوید یا از یک چای عصرگاهی گیاهی با ساندویچ و کیک لذت ببرید. این رستوران برای کسانی که حیوان خانگی دارند، با آغوش باز پذیرایی خواهد کرد.

آدرس: وستین دبی مینا سیاحی، دبی مارینا

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22، رزرو الزامی است.

وبسایت: bountybeetsdubai.com

بخوانید: مک دونالد دبی

8. رستوران گیاهی Love Vibe دبی

Love Vibe، همانند نامش، طعم و مزه عالی دارد. یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی که اغلب افرادب رای قرارهای عاشقانه آن را انتخاب می‌کنند. آنها یک صبحانه نامحدود از منوی انتخاب شده کافه با گزینه های گیاهی و وگان فراوان و شامل یک نوشیدنی و یک دسر ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که شعبه الوصل تعطیل شده است.

آدرس: Love Vibe، Gate Avenue، DIFC

ساعات کاری: 9 صبح تا 10 شب

وبسایت: vibeuae.com

9. رستوران گیاهی Jailbird دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

این برند بومی به دلیل همبرگرهای مرغ خوشمزه و نان هایش در محلی مشهور است، اما اخیراً برخی از گزینه‌های گیاهی مورد نیاز را اضافه کرده است. با همکاری TiNDLE، برندی که مرغ‌های گیاهی فوق‌العاده خوبی را ارائه می‌کند. البته برای کسانی که هوس خوردن گوشت کردند و طبیعتا وگان هستند. خلاصه که اگر به دنبال ناگت، کتلت و غذاهای گیاهی از این دست هستید، این رستوران حسابی شما را سوپرایز می‌کند.

آدرس: Jumeirah، JBR، Al Quoz،

وبسایت: jailbird.ae

بخوانید: بهترین رستوران های لبنانی دبی؛ ضیافت فرهنگ و طعم‌ها

10. رستوران گیاهی Yumiدبی

این رستوران همانند نامش خوشمزه است. تمام غذاهای موجود در منو با محصولات ارگانیک، محلی و حاوی پروتئین های گیاهی تهیه می شوند. از لحاظ غذایی اینجا یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی به حساب می آید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در آن جا بنشینید و از غذای خوب لذت ببرید.

آدرس: Yumi، Cluster R، برج دریاچه های جمیرا

ساعات کاری: یکشنبه تا جمعه، 10 صبح تا 10 شب

 وبسایت: weeyumi.com

11. رستوران گیاهی Ultra Brasserie دبی

بهترین رستوران های گیاهی دبی

در این براسری با فضیلت، با مکان‌های مارینا و مرکز شهر، روز خود را با یک صبحانه وگان خوشمزه شروع کنید، برای ناهار در یک کاسه گیاهی پر جنب و جوش قرار دهید و با یک همبرگر وگان دلچسب به پایان برسانید.

آدرس: دبی مارینا

ساعات کاری: شنبه تا یکشنبه 8 صبح تا 7 بعد از ظهر، جمعه و پنجشنبه 7 صبح تا 8 بعد از ظهر

بخوانید: ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی؛ از غذاهای لبنانی تا استرالیایی

12. رستوران گیاهی Roots Bistro دبی

هنگامی که هوس غذای راحتی دارید، Roots Bistro با غذاهای گیاهی خود رامن، پائلا و لازانیا ارائه می‌دهد. البته منو بیشتر از این‌هاست، با این حال شما می‌توانید یک غذای خوشمزه اما ارگانیک و سالم در این رستوران داشته باشید.

آدرس: Techno Hub 2، Dubai Silicon Oasis

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 6 بعد از ظهر، دوشنبه تا شنبه 11 صبح تا 9 شب.

13. رستوران گیاهی Soul Santé دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

حتی گوشت خواران متعهد نیز تحت تأثیر پیشنهادات گیاهی در اینجا قرار خواهند گرفت. از تاکوهای جک فروت گرفته تا فلافل لوبیا سفید و برنج کولی، لغزنده چغندر و حتی املت بدون تخم مرغ همه چیز سالم و وگان است.

آدرس: دبی مارینا

ساعات فعالیت: همه روزه، 7 صبح تا 10 شب.

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های لاتین در دبی

14. رستوران گیاهی Fuchsia Urban Thai دبی

با منوی 25 نفره از غذاهای گیاهی و وگان، هنگام سفارش از این غذاخوری درجه یک تایلندی، هرگز گرسنه نخواهید ماند. انواع غذاهای تایلندی با بهترین مواد اولیه به شیوه‌ای خوشمزه بر روی میز شما قرار خواهد گرفت.

آدرس: شعبه های مختلف

وبسایت: fuchsiame.com

15. رستوران گیاهی Bloom Vegan Kitchen دبی

بهترین رستوران های گیاهی دبی

رستوران Bloom Vegan Kitchen یکی دیگر از بهترین رستوران های گیاهی دبی است که شما را سوپرایز می کند. حتما کاسه بوریتو بدون گلوتن بلوم یا برگر وگان نگزید با گواک، کاهو، ژالاپنو، ترشی پیاز قرمز و پنیر وگان را سفارش دهید.

وبسایت: talabat.com

16. رستوران گیاهی Brambles دبی

منتظر لقمه‌های خلاقانه وگان و گیاهخواری در این کافه زیبا در ارتفاعات بارشا باشید. منو آن شامل تاکوهای صبحانه شاکشوکا، پیتزا آووکادو با گشنیز و فلفل قرمز، و لازانیا گیاهی با عدس و کینوا است.

آدرس: شعبه های مختلف

وبسایت: bramblesdxb.ae

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی با همان عطر و طعم

17. رستوران گیاهی Lah Lah دبی

گزینه‌های وگان در این غذاخوری خنک آسیایی شامل سالادهای خوشمزه تایلندی، کاری، کوفته‌ها و سرخ‌کرده‌ها است. پس اگر هوس چنین غذاهایی را کرده‌اید و به دنبال یک رستوران گیاهای هستید، دیگر می‌دانید که کجا بروید.

آدرس: خانه زبیل جمیرا

ساعات فعالیت: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 بعد از ظهر تا نیمه شب، جمعه و شنبه از 12 بعد از ظهر تا 2 بامداد.

وبسایت: zabeelhouse.com/thegreens/restaurants

18. رستوران گیاهی Tulum دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

اگر از طرفداران شام و نمایش هستید، باید راهی تولوم شوید. این رستوران به شما این امکان را می‌دهد که طعم مکزیک را دقیقا در اینجا در دبی تجربه کنید. تولوم با ارائه صبحانه، ناهار و شام، برخی از کلاسیک های مکزیکی را برای همه وگان ها بهترین‌ها را سرو می‌کند. تاکو آووکادوی تمپورا با مایو چیپوتل و پیکو د گالو را به هیچ وج از دست ندهید.

آدرس: خیابان مد، دبی مال

ساعات فعالیت: دوشنبه تا یکشنبه 10 صبح تا 12 صبح

وبسایت: tulum.ae

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های هندی در دبی با همان مزه اصیل و سنتی

19. رستوران گیاهی SoulGreen دبی

شام و نمایی از بندر کریک را در سول گرین تجربه کنید. منتظر غذاهای خوشمزه و مغذی وگان و گیاهی مانند سبک هندی آنها، روگان جاش توفو کاسه بودا باشید. میهمانان می توانند از وعده غروب روزانه خود بین ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر، با نوشیدنی‌ها و لقمه‌های انتخابی لذت ببرند. SoulGreen گزینه‌هایی را نیز برای گوشتخواران و ماهی خواران ارائه می‌دهد، البته با توجه به حفظ تنوع زیستی و خرید محصولات از مزارع دوستدار محیط زیست.

آدرس: بندر کریک دبی

ساعات فعالیت: دوشنبه تا یکشنبه 12 بعد از ظهر تا 1 بامداد

وبسایت: soulgreen.ae

20. رستوران گیاهی SEVA Table دبی

SEVA Table

SEVA Table یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی است. این رستوران در محیطی سرسبز قرار دارد و مکانی عالی برای خوردن غذاهای گیاهی در میان طبیعت و بر روی میزهایی ساخته شده از چوب طبیعی است. این رستوران خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین غذاهای گیاهی را با استفاده از ترکیبات فصلی و محلی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، این مرکز چند منظوره مجموعه‌ای از کارگاه‌های سلامتی، درمان و غذای سالم را برگزار می‌کند. اگر به SEVA Table رفتید، از خوردن ناچوهای خوش‌طعمی که با دست خرد و در پنیر گیاهی خانگی غوطه‌ور می‌شوند غافل نشوید!

آدرس: Jumeirah 1

وبسایت: sevaexperience.com

بخوانید: 10 تا بهترین رستوران های تایلندی دبی؛ تند و خوشمزه

21. رستوران گیاهی Moby دبی

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی Moby است. این رستوران در قلب خیابان Alserkal قرار دارد. رستوران Moby رویکرد متفاوتی دارد و به جهت تولید کمتر زباله، بیشتر غذاهای خود را در خانه آماده می‌کند و فقط در این مکان سرو می‌کند. این رستوران، به طور ویژه در پخت سوشی‌های گیاهی تخصص دارد، اما علاوه بر آن انواع غذاهای بسته‌بندی شده با ترکیبات طعم مبتکرانه مانند سیب‌زمینی شیرین با jalapeno و بادمجان میسو confit شکم‌پر را ارائه می‌دهد.

آدرس: Alserkal Avenue, Al Quoz

وبسایت: mobysushi.com

22. رستوران گیاهی Neat Burger دبی

Neat Burger

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در دبی Neat Burger است. این رستوران متعلق به لوئیس همیلتون _راننده بریتانیایی مسابقات فرمول یک تیم مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس_ است. این ورزشکار چندین شعبه از برگرکده خود را در نیویورک و لندن افتتاح کرد. هم‌چنین در پایان سال 2022 اقدام به افتتاح اولین شعبه Neat Burger در دبی کرد. از زمان افتتاح این برگرکده گیاهی در دبی، مردم استقبال زیادی از غذاهای بدون گوشت آن کرده‌اند. میت‌پتی نیز یکی از خاص‌ترین برگرهای این رستوران است که با دستورالعمل فوق‌ محرمانه‌ای، بدون گوشت و با ترشی، پیاز سفید، سس گوجه‌فرنگی و خردل سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به Neat Burger بروید و برگرهای گیاهی لذیذ آن را امتحان کنید. نوش جانتان!

آدرس: The Dubai Mall

وبسایت: neat-burger.com

بخوانید: بهترین رستوران های ترکی دبی؛ لذت خوردن کباب ترکی در کنار دریا

23. رستوران گیاهی Folia دبی

درست است که یافتن خوشمزه‌ترین غذا برای گیاهخواران دشوار است، اما Folia کار را آسان کرده‌است. Folia یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی است که در Four Seasons قرار دارد. این رستوران، منویی کاملا گیاهی دارد و غذاها را در محیط آرام باغ، زیر چترهای آفتاب‌گیر و بر روی میزهای چوبی سرو می‌کند. سرآشپز Matthew Kenney نیز خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین غذاهای گیاهی از پیتزای قارچ وحشی گرفته تا کاسه هندوانه‌ای و قارچ ترد داغ را در این رستوران ارائه می‌دهد.

آدرس: Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

وبسایت: fourseasons.com/dubaijb/dining/restaurants/folia

24. رستوران گیاهی Green Earth Cafe دبی

Green Earth Cafe

Green Earth Cafe یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی است. این رستوران گیاهی در مرکز خرید Wasl 51 قرار دارد. Green Earth Cafe در زمان ناهار شلوغ می‌شود؛ چرا که انواع نودل‌های تابه‌ای آسیایی، سوشی و ناسی گورنگ در آن سرو می‌شود. علاوه بر آن، طیف گسترده‌ای از شیرهای گیاهی مانند شیر بادام هندی، شیر و فندق و شیر و کدو حلوایی و بستنی‌های گیاهی در آن‌جا وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و خودتان را به نوشیدن یک شیر گیاهی گرم مهمان کنید. فراموش نکنید که قیمت‌های این رستوران به طرز چشمگیری مناسب است.

آدرس: Wasl 51 Mall, Al Wasl Rd

وبسایت: greenearthuae.com

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

25. رستوران گیاهی Just Vegan دبی

Just Vegan یکی از شلوغ‌ترین و بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی است. این رستوران برای اولین بار در سال 2017 در دبی مارینا افتتاح شد و هم‌اکنون در امتداد ساحل جمیرا قرار دارد. فضای این رستوران با شاخ‌وبرگ‌های آویزان از سقف و شعارهای «آینده، وگان است» و «سبز رنگی جدید است» پر شده‌است. جالب است بدانید که حتی بشقاب‌های این رستوران نیز به‌صورت گیاهی تولید شده‌اند تا به محیط زیست آسیبی نرسد. در منوی Just Vegan، خوراکی‌هایی مانند شاکشوکا، چیزبرگر، پیتزا، هم‌چنین دسرهایی مانند پای زغال‌اخته و چورو نیز سرو می‌شود که به سلیقه هر آدمی با هر ذائقه‌ای خوش می‌آید.

آدرس: Jumeirah Beach Rd, Umm Suqeim, next to Dubai Islamic Bank

وبسایت: justveganme.com

26. رستوران گیاهی Little Erth by NABZ&G دبی

Little Erth by NABZ&G

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی Little Erth by NABZ&G است. این رستوران فضایی صمیمی و رویایی دارد و به همین علت مورد استقبال قرار گرفته‌است. چراغ‌های سقف روی شاخه‌های طبیعی و درهم‌تنیده قرار گرفته‌اند و به همین دلیل در ابتدای ورود به رستوران توجه شما را جلب می‌کنند. علاوه بر فضای دوست‌داشتنی و نورپردازی خاص این فضا، غذاهای گیاهی خانگی، برگرها و تارتین پنیری آن نیز بر شهرت این رستوران افزوده‌اند.

آدرس: Cluster J, JLT

وبسایت: nabzandg.com

بخوانید: 10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند!

27. رستوران گیاهی Planet Terra دبی

Planet Terra یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی است. این رستوران از محصولات صددرصد ارگانیک استفاده می‌کند؛ به‌طوری‌که به جای شکر و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، شیرین‌کننده‌های طبیعی را به کار می‌برد. این رستوران، منویی کاملا گیاهی با غذاهای جسورانه، با طعم‌های متفاوتی دارد. نکته قابل توجه درباره رستوران Planet Terra این است که یک تراس دارد که در فضای باز قرار گرفته و محلی برای نگهداری حیوانات کوچولو و پشمالوی شما است. بنابراین می‌توانید دوستان کوچولوی خود را همراهتان ببرید.

آدرس: Panorama Building, The Greens

وبسایت: planetterra.life

28. رستوران گیاهی Wabi Sabi دبی

Wabi Sabi

Wabi Sabi یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در دبی است. این رستوران، سالم‌ترین و ممتازترین غذاهای گیاهی را در محیطی معمولی، پوشیده از سنگ مرمر، همراه با موسیقی و نور ملایم سرو می‌کند. در رستوران Wabi Sabi انواع تاکوهای گیاهی، همبرگرهای گیاهی، آرانچینی و غذاهایی دیگر ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید؛ چرا که ارزش چندین بار رفتن به آن‌جا را دارد.

آدرس: Mirdif Avenue Mall

اینستاگرام: instagram.com/wabisabi_uae

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب

29. رستوران گیاهی Wild & the Moon دبی

حتی اگر یک گیاهخوار سرسخت نیستید، به احتمال زیاد از خوردن یک وعده غذایی در  یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی لذت خواهید برد. Wild & The Moon این رستوران است. در این کافه شیک غذاهای گیاهی عالی، عاری از مواد مضر مانند افزودنی‌ها، مواد شیمیایی، سویا و گلوتن وجود دارد. هم‌چنین مجموعه‌ای چشمگیر از سالادها، ساندویچ‌ها، دسرهای گیاهی بهشتی به شکل دونات، بیسکوییت چیپسی شکلاتی، نان موز و صبحانه سرو می‌شود. در سفر به دبی، از رفتن به این رستوران غافل نشوید.

آدرس: Alserkal Avenue, Al Quoz

وبسایت: wildandthemoon.ae

30. رستوران گیاهی The Raw Place دبی

بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

The Raw Place با استفاده از مواد گیاهی تایید شده ارگانیک، بدون GMO، آب‌میوه‌های سم‌زدایی، شیرهای آجیلی دست ساز، کاسه‌های غذای فوق‌العاده و سوپ‌های خوشمزه را در اطراف دبی، ابوظبی و شارجه ارائه می‌کند و بدین ترتین به یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی تبدیل شده است.

وبسایت: therawplace.com

بهترین هتل های دبی را با سه کلیک رزرو کنید.

حرف آخر

در طول این مقاله شما را با بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی آشنا کردیم. سپس به جزئیات هریک پرداختیم وآدرس، وب‌سایت و شماره تلفن هر رستوران را در اختیار شما گذاشتیم. چه گیاهخوار باشید، چه گوشت‌خوار، پیشنهاد می‌کنیم یک وعده غذایی خوشمزه را در یکی از بهترین رستوران ‌‌های وگان دبی بگذرانید؛ مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

سوالات متداول

چه رستوران‌های گیاهی در دبی شهرت دارند؟

رستوران‌هایی مانند Wild & The Moon, Comptoir 102, و Life’n One برای گزینه‌های گیاهی خوشمزه و سالم‌شان معروف هستند.

آیا رستوران‌های گیاهی دبی تنوع غذایی دارند؟

بله، بسیاری از این رستوران‌ها طیف وسیعی از غذاهای گیاهی از سراسر جهان را ارائه می‌دهند، از غذاهای خام گرفته تا انواع پخت‌های خلاقانه.

آیا رستوران‌های گیاهی در دبی گزینه‌های وگان و بدون گلوتن هم دارند؟

بله، بسیاری از رستوران‌های گیاهی در دبی گزینه‌های ویژه‌ای برای وگان‌ها و افرادی که رژیم‌های بدون گلوتن دارند، فراهم می‌کنند.

آیا قیمت‌ها در رستوران‌های گیاهی دبی مقرون به صرفه است؟

قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما در دبی گزینه‌هایی برای هر بودجه‌ای، از مقرون به صرفه تا لوکس وجود دارد.

نظرات کاربران