Allo Beirut
12 اردیبهشت 1402
دبی

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی؛ از غذاهای لبنانی تا استرالیایی

اگر به دنبال لذت بخش‌ترین تجربه گردشگری در دبی هستید و در عین حال می‌خواهید بر بودجه خود نیز کنترل داشته باشید، ارزان ترین رستوران ‌های دبی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این رستوران‌ها به گردشگران فرصت می‌دهند تا علاوه بر معرفی به غنای فرهنگ و آشپزی محلی، با هزینه‌هایی مقرون به صرفه به سفر خود لذت ببرند. در ادامه، با ما همراه شوید تا به دنیایی از طعم‌ها و مهمان‌نوازی در ارزان ترین رستوران‌های دبی سفر کنیم.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما تهران دبی با سه کلیک خوبه!

رستوران Dampa Seafood Grill

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

رستوران دامپا یک مرکز پرجنب‌وجوش در دیره که در آن غذاهای دریایی تازه فراوان سرو می‌شود. لباس قدیمی خود را بپوشید و به این رستوران خوشمزه دریایی بروید تا عطر و طعم واقعی دریا را بچشید. غذاهای دریایی مخلوط با میگو، خرچنگ، صدف و ذرت، با امکان انتخاب از بین سس‌های فراوان، اینجا بهشتی از وعده‌های لذیذ و دلچسب است. حتی وقتی قبض را هم دریافت می‌کنید، بدون هیچ حس ناراحتی آنجا را ترک خواهید کرد؛ چراکه یکی از ارزان ترین رستوران های دبی است.

آدرس: Baniyas Rd, Port Saeed, Deira

اینستاگرام: www.instagram.com/dampaseafoodgrill

ساعات فعالیت: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی: Khori Special Kabab Restaurant

شاید پیدا کردن رستوران Khori Special Kabab پنهان در خیابان الخلیج چندان آسان نباشد، اما رفتن به آن به هیچ وجه پشمانتان نخواهد کرد. انتخاب شما در این رستوران ایرانی بی‌درد ساده است: انواع کباب‌ها با مزه‌های ساده و سالادهای سالم سرو می‌شوند که بارها و بارها شما را به حال و هوای خانه‌تان باز می‌گردانند. اگر نمی‌توانید فقط یکی را انتخاب کنید، یک بشقاب اشتراکی وجود دارد که شامل انبوهی از گوشت‌های مختلف است و همیشه لذت‌بخش است.

آدرس: خیابان الخلیج، الممزار

تلفن: 04 266 6322

اینستاگرام: www.instagram.com/khooryspecialkebab

از غذاهای خیابانی دبی غافل نشوید.

رستوران 3 Fils

3 Fils

یکی از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی  Fils 3 است. این رستوران که از سال 2016 افتتاح شده است، انواع برگرها، کارپاچیوی گوشت گاو، سوشی، ساشیمی گوش‌ماهی با ماندارین و سماق و غذاهایی دیگر را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند. محبوب‌ترین غذاهای این رستوران ارزان نیز عبارتند از: Otoro sushi  و Wagyu Overload.

کارپاچیوی گوشت گاو10 دلار
Otoro sushi 22 دلار
Wagyu Overload21 دلار
ساشیمی گوش‌ماهی با ماندارین و سماق14 دلار

آدرس: Jumeirah Fishing Harbour – Shop 02 – 1 Al Urouba St – Jumeirah 2

شماره تلفن: 4003 333 04

وب‌سایت: https://3fils.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 12 ظهر تا 11:30 شب

رستوران لبنانی Allo Beirut

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Allo Beirut است. غذاهای این رستوران‌ لبنانی به‌قدری خوشمزه‌اند که افراد زیادی از آنان استقبال کرده‌اند؛ از همین رو همیشه تعداد زیادی اتومبیل جلوی رستوران پارک است. به‌گفته مشتریان، Allo Beirut غذاها را تازه، سریع و خوش‌رنگ‌ولعاب سرو می‌کند. از خوش‌مزه‌‌ترین غذاهای این رستوران ارزان در دبی نیز می‌توان به انواع شاورماهای گوشت‌ومرغ و Foul medames اشاره کرد.  

حدود 3 دلارانواع شاورماها 
6 دلارFoul medames

آدرس: Hessa Street, Al Barsha

شماره تلفن: 34788 862 800

وب‌سایت: www.allobeirutstreetfood.com

ساعت فعالیت: چهارشنبه تا دوشنبه: 24ساعته/ سه‌شنبه: 12 تا 2 بعدازظهر و 8 تا 12 شب

رستوران Al Mallah

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Al Mallah است. این کافه-تریای قدیمی لبنانی، بیش از 40 سال است که غذاهای خیابانی خوشمزه‌ای را در امارات متحده سرو می‌کند. رستوران Al Mallah آنقدرها که باید شیک نیست، اما بیش از 150 غذای متنوع، از شاورما گرفته تا کباب، فلافل و موارد دیگر را با قیمتی عالی ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا آب‌میوه‌های این رستوران را امتحان کنید و سپس به‌سراغ منوی اصلی بروید.

انواع شاورماهاشروع از 2 دلار
فلافل 5 قرص فلافل 1 دلار 

شماره تلفن: 600 522521

اینستاگرام: www.instagram.com/almallahuae

وب‌سایت: www.almallahuae.com

ساعت فعالیت: جمعه تا چهارشنبه: 7 صبح تا 2:30 شب/ پنج‌شنبه: 7 صبح تا 3 شب

رستوران ایرانی Al Ustad Special Kabab

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Al Ustad Special Kabab است. این رستوران ایرانی در سال 1978 افتتاح شده و به‌خاطر کباب‌های مرغ‌ و گوشت گوسفندی که با ماست ترش آماده می‌شوند معروف شده است. مشتریان می‌گویند Al Ustad Special Kabab، کباب‌های برگ و فیله‌های کبابی خوش‌مزه، تازه و آب‌داری را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم از خوردن آن‌ها غافل نشوید.

خوراک برگ8 دلار
signature kebab با گوشت بره یا مرغ10 دلار

آدرس:  Metro Station – Al Mussallah Rd – near Al Fahidi – Al Hamriya

شماره تلفن: 2329 454 04

اینستاگرام: www.instagram.com/ostadi_1978

وب‌سایت: https://alustadspecialkabab.has.restaurant/

ساعت فعالیت: شنبه تا پنج‌شنبه: 11 ظهر تا 1 شب/ جمعه: 5:30 بعدازظهر تا 1 شب

رستوران سنتی Betawi Café

Betawi Café

یکی دیگر از ارزان‌ ترین رستوران‌ های دبی کافه-رستوران Betawi Café است. در این رستوران، غذاهای سنتی پخته‌شده و غذاهای خوش‌طعم و تندی مانند nasi goring، satay و gado gado را خواهید یافت. این‌ رستوران کوچک محلی محیطی خانوادگی دارد و غذاهایی ساده را با قیمت‌هایی مناسب سرو می‌کند. پرطرف‌دارترین غذای آن نیز Chilli crab است.

Chilli crab13 دلار

آدرس: Lake Terrace Tower – Cluster D – Jumeirah Lake Towers

شماره تلفن: 2329 454 04

وب‌سایت: https://www.betawi-jlt.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 12 ظهر تا 10:30 شب

رستوران هندی Bombay Bungalow

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Bombay Bungalow است. این رستوران هندی به‌خاطر سبک آشپزی مبتکرانه و غذاهای متنوعش شناخته شده است. فضای داخلی آن نیز شبیه به موزه است؛ به‌طوری که ممکن است شما آن‌قدر سرگرم تماشای قاب‌عکس‌ها و عناصر تزئینی آن‌جا شوید که غذای‌تان سرد شود. خوش مزه‌ترین و پرطرف‌دارترین غذای این رستوران ارزان نیز Pani puri است؛ بدون خوردن آن، این رستوران را ترک نکنید.

Pani puri9 دلار

آدرس: Unit 2301, The Beach Mall, in JBR Walk

شماره تلفن: 6928779 800

وب‌سایت: https://www.bombaybungalowdxb.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 8 صبح تا 12 شب

رستوران Bosnian House

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Bosnian House است. این رستوران سنتی بوسنیایی، یکی از بهترین و ارزان ‌ترین رستوران‌ هایی‌ست که غذاهای اصیل بوسنیایی را در دبی ارائه می‌کند. غذای اصلی این منو، کباب ćevapi است که در آن، تکه‌هایی از گوشت چرخ‌کرده رول و زغالی می‌شوند و همراه با نان بوسنیایی و سس آجوار –ترکیبی از فلفل قرمز برشته و بادمجان- سرو می‌شود. Bosnian House غذاهایی ساده و در عین حال خوش‌مزه را تهیه می‌کند. کارکنان این رستوران نیز با لباس‌هایی سنتی ظاهر می‌شوند و احساس حضور در یک خانه سنتی بوسنیایی را برای شما تداعی می‌کنند.

رستوران های لاتین در دبی، ظعم هایی جدید و خوشمزه را برایتان سرو می کنند.

ćevapi10 دلار

آدرس: Umm Suqeim

شماره تلفن: 04 211 8000

وب‌سایت: https://bosnianhouse.net/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 10 صبح تا 3 بامداد

ارازن ترین رستوران های دبی و رستوران Boston Lane

یکی دیگر از ارزان ‌ترین کافه-رستوران ‌های دبی Boston Lane است. این کافی‌شاپ استرالیایی فضای داخلی فوق‌العاده زیبایی دارد. مشتریان می‌گویند که محیط داخلی آن ساده و روح‌انگیز است. هم‌چنین تراس آن نیز مکانی محبوب برای صرف صبحانه به شمار می‌آید. Boston Lane به‌خاطر lip-smackin’ cheese و نان تست سیر آن مشهور شده است.

Turkish eggs: تخم‌مرغ عسلی با ماست سیر، فلفل قرمز دودی و کره13 دلار

آدرس: The Courtyard, Al Quoz

شماره تلفن: 054 449 2131

وب‌سایت: https://www.bostonlane.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 7:30 صبح تا 7 شب

رستوران JJ Chicken

JJ Chicken

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی JJ Chicken است. این رستوران در ارائه مرغ کنتاکی تمرکز دارد. آن‌ها تکه‌های مرغ و حتی یک مرغ کامل را سوخاری و در صورت سفارش، روی میز شما آماده می‌کنند. JJ Chicken که با لوگوی سیاه و زرد خود شناخته می‌شود، چندین شعبه در سراسر دبی دارد. اگر هم می‌خواهید مرغ‌های کنتاکی خوش‌مزه آن را در هتل یا در جوار یکی از جاهای دیدنی شهر میل کنید، سفارش خود را به‌‌صورت تلفنی سفارش دهید و در مقصد موردنظرتان تحویل بگیرید.

مرغ کبابی با سیب‌زمینی سرخ‌شده21 دلار
حمص4 دلار

شماره تلفن: 600 54 55 54

وب‌سایت: www.jjchicken.com

رستوران زیبای Bu Qtair

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Bu Qtair است. این رستوران که در منطقه ام سقیم واقع شده، در حال حاضر به یک رستوران بزرگ تبدیل شده است. Bu Qtair منویی جمع‌وجور دارد و غذاهایی تازه و ساده را ارائه می‌دهد؛ غذاهایی که با طرز طبخ ویژه‌شان جزو خوش مزه‌ترین غذاهای دنیا به شمار می‌آیند.

ماهی تازه‌صیدشدهاز 19 دلار
میگوهر کیلو از 40 دلار

آدرس: Fishing Harbour, Umm Suqeim

شماره تلفن: 055 705 2130

اینستاگرام: http://instagram.com/buqtair_Jumeira

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 11:30 صبح تا 11:30 شب

تور دبی را با سه کلیک رزرو کنید.

رستوران Calicut Paragon

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Calicut Paragon است. این رستوران، غذاهای اصیل کرالانی را سرو می‌کند. غذاهای این رستوران به‌قدری خوش‌مزه‌اند که ممکن است ازخودبی‌خود شوید و بخواهید با دست غذا بخورید. خوش‌مزه‌ترین غذای Calicut Paragon، خرچنگ با ادویه کاری و سس انبه است. آن‌ها از خرچنگ‌های محلی برای پخت این غذا استفاده می‌کنند.

خرچنگ با ادویه کاری و سس انبهبه نرخ بازار

آدرس: Karama

شماره تلفن: 04 335 8700

وب‌سایت: www.paragonrestaurant.com

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 7 صبح تا 12 شب

رستوران گیاهی High Joint

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی High Joint است. این رستوران در سرو همبرگر تخصص دارد. آن‌ها انواع همبرگرهای گیاهی و گوشتی حجیم را ارائه می‌دهند. پرطرف‌دارترین برگر‌های این رستوران، برگرهای مرغ، King’Shroom و Halloumi Katsu High هستند. این رستوران فقط چند میزوصندلی دارد؛ بنابراین بهتر است برگرتان را سفارش دهید و آن را جایی دیگر میل کنید. از خوردن سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده ترد آن نیز غافل نشوید؛ واقعا خوش‌مزه‌اند!

بهترین برگرهای دبی را بشناسید!

اسموکی‌برگر: بیکن و سس باربیکیو، پنیر، فلفل و پیاز تمپورا 11 دلار

آدرس: Al Safa

شماره تلفن: 04 268 1586

اینستاگرام: https://www.instagram.com/high.joint

ساعت فعالیت: دوشنبه تا پنج‌شنبه: 11 ظهر تا 12 شب/جمعه و شنبه: 11 ظهر تا 2 بامداد/یک‌شنبه: 11 ظهر تا 1 بامداد

رستوران چینی Homey Chinese Restaurant

Homey Chinese Restaurant

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Homey Chinese Restaurant است. این رستوران چینی، غذاهای اصیل را در یک مکان ساده ارائه می‌دهد. اگر مایل به خوردن غذاهای چینی هستید، نیازی نیست به این کشور سفر کنید؛ کافی‌ست به Homey Chinese Restaurant بیایید. braised aubergineهای این رستوران نیز بسیار خوش‌مزه‌اند. آن‌ها بادمجان را در سس بسیار خوش‌طعمی سرو می‌کنند.

braised aubergine9 دلار

آدرس:  Goldcrest View 1, Shop No.4B, Ground Floor 

شماره تلفن: 04 431 7106

ساعت فعالیت: جمعه و شنبه: 12 ظهر تا 11 شب/ یک‌شنبه تا پنج‌شنبه: 11:30 ظهر تا 3 بعدازظهر و 5:30 بعدازظهر تا 10 شب

رستوران Jailbird

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Jailbird است. این رستوران در سرو  مرغ کنتاکی تخصص دارد. آن‌ها کنتاکی‌ها را به طرق مختلف سرو می‌کنند؛ به‌صورت همبرگر، همراه با نان تست و سیب‌زمینی و اشکالی دیگر. سایر غذاهای این رستوران ارزان در دبی نیز عبارتند از: Nashville chicken melt sando، richie-rich burger با black truffle mayo و kale، Korean barbecue با bean sprout slaw، ترشی و سس باربیکیو کُره‌ای. 

Nashville Sando: مرغ کنتاکی با پنیر، ترشی پیاز و سس مخصوص Jailbird 11 دلار

اینستاگرام: www.instagram.com/jailbird.ae

رستوران Little Bali

Little Bali

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Little Bali است. این رستوران، طعم‌ها و غذاهای منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. به شما قول می‌دهیم که با دیدن منو متوجه خواهید شد که اسم این غذاها را جایی نشنیده و تابه‌حال نخورده‌اید. Little Bali همه‌چیز، از غذاهای دریایی گرفته تا گوشت، انواع سبزیجات، رشته‌فرنگی و برنج را در این رستوران ارائه می‌کنند.

مرغ شکم‌پر: برنج، raw chili sauce و ادویه‌های مخصوص9 دلار

آدرس: Cluster U Al Seef 3 Tower Lake level, Shop #01 – Jumeirah Lake Towers

شماره تلفن: 04 554 8575

وب‌سایت: www.littlebali.ae

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 12 ظهر تا 10 شب

رستوران Mama’esh

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Mama’esh است. Mama’esh در ابتدا یک نانوایی محلی بوده و در حال حاضر به رستوران تبدیل شده است. این رستوران فلسطینی، اولین شعبه خود را در سال 2015 در Business Bay افتتاح کرد و هم‌اکنون چندین شعبه در سراسر ایالت متحده عربی دارد. این رستوران‌، تراسی زیبا دارد که بهترین مکان برای خوردن صبحانه به حساب می‌آید. این رستوران ارزان در دبی، foul medammas، mutable و حمص‌هایی عالی را سرو می‌کند. نان، چای و آب نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

Wraps: شاورمای مرغ پخته‌شده در فر، سوجوک لبنانی، حلومی و زعتر5 دلار

آدرس: Business Bay

شماره تلفن: 04 264 6728

وب‌سایت: www.mamesh.com

رستوران جالب Maiz Tacos

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Maiz Tacos است. این رستوران، ابتدا به‌عنوان یک کامیون غذای خیابانی در سراسر شهر ظاهر شد و سپس به‌لطف محبوبیت خود، اولین شعبه خود را در سال 2019 افتتاح کرد. Maiz Tacos محیطی دل‌نشین، با دیوارهای سفید، میزوصندلی‌های اغلب چوبی و پنجره‌هایی سراسری دارد که نور را به داخل دعوت می‌کند. این رستوران ارزان در دبی، مشتریان زیادی را به‌خاطر سرو تاکوهای خوش‌مزه، ناچوی مکزیکی و گواکامولی جذب کرده است.

آدرس: Jumeirah Lake Towers Cluster y Lower Level B10

شماره تلفن: 4712 514 4 971+

وب‌سایت: https://www.maiztacos.com/

ساعت فعالیت: دوشنبه تا پنج‌شنبه: از 12 ظهر تا 2:45 شب/ جمعه تا یک‌شنبه: از 12 ظهر تا 10:45 شب

رستوران مالزیایی Noodle Bowl

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Noodle Bowl است. این رستوران که در سال 2006، توسط Michael Teng افتتاح شد، رشته‌فرنگی، سوپ، دیم سام و دیگر غذاها را سرو می‌کند. این رستوران، از کیفیت بالایی برخوردار است و غذاهای اصیل مالزیایی-چینی را با ادویه‌ها وسس‌های مرغوب درست می‌کند. از خوش‌مزه‌ترین غذاهای این رستوران ارزان در دبی می‌توان به sambal و نودل‌ به‌همراه گوشت گاو سوخاری یا stir fried ho fun beef noodles اشاره کرد.

به غذاهای چینی علاقه دارید!؟

سوپ laksa lemak با میگو10 دلار
stir fried ho fun beef noodles10 دلار

آدرس: 67PG+Q4V – Al Diyafah Street – Al Bada’a

شماره تلفن: +971 4 345 3381

رستوران دریایی Ocean Basket

Ocean Basket

یکی دیگر از ارزان‌ ترین رستوران‌ های دبی Ocean Basket است. این رستوران که در مرکز خرید Mirdif قرار دارد، غذاهای دریایی تازه را سرو می‌کند. این رستوران ارزان در نزدیکی ساحل واقع شده و مکانی بسیار محبوب برای گردشگران و ساکنان دبی به شمار می‌آید.

بشقاب غذای دریایی برای یک نفر: صدف، میگو یا ماهی و کالاماری به‌اضافه برنج و سیب‌زمینی سرخ‌شده با سالاد روستایی7 دلار

آدرس: City Centre Mirdif, Mirdif

شماره تلفن: 04 201 1566

وب‌سایت: www.dubai.oceanbasket.com

ساعت فعالیت: یک‌شنبه تا پنج‌شنبه: از 11 ظهر تا 11 شب/ جمعه و شنبه: از 11 ظهر تا 12 شب

رستوران چینی Quanjude

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Quanjude است. این رستوران چینی سنتی، بین‌المللی بوده و طیف وسیعی از غذاهایی که تابه‌حال نخورده‌اید و غذاهایی که کمتر اسم آن‌ها را در منوی رستوران‌ها دیده‌اید، سرو می‌کند. Quanjude طوری‌ست که با خوردن غذاهای آن احساس می‌کنید به همان منطقه سفر کرده‌اید.

Roast duck32 دلار

آدرس: International City

شماره تلفن: 050 551 1508

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 12 ظهر تا 11 شب

رستوران Raju Omlet

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Raju Omlet است. این رستوران، بر سرو غذاهایی با تخم‌مرغ تمرکز دارد. آن‌ها از تخم‌مرغ آب‌پز گرفته تا نیم‌رو، تخم‌مرغ عسلی و هر نوع املتی را ارائه می‌دهند. املت‌های این رستوران با قارچ، ذرت، پنیر چیلی و حتی نودل سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف صبحانه به این رستوران ارزان بروید و از املت‌ها یا دیگر صبحانه‌های خوش‌مزه آن‌جا بهره‌مند شوید.

Tikka egg wrapsاز 3 دلار

آدرس: Cluster T, JLT

شماره تلفن: 04 344 9933

وب‌سایت: www.rajuomlet.net

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 8:30 صبح تا 11 شب

رستوران ویتنامی Saigon

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Saigon است. این رستوران ویتنامی، به‌خاطر سرو غذاهای سنتی مانند summer rolls، pho و bun, wok-fried dishes به خود می‌بالد. رستوران Saigon غذاهای بسیار سبکی را ارائه می‌دهد و بیش‌تر مشتریان آن‌جا طرف‌دار املت Banh xeo آن هستند. این املت از تخم‌مرغ، کرپ برنج ویتنامی با جوانه لوبیا و میگو تشکیل شده است.

آدرس: Cluster D, JLT

شماره تلفن: 050 738 0669

وب‌سایت: https://www.saigon-restaurant.com/

رستوران Sallet Al Sayed

یکی دیگر از ارزان‌ ترین رستوران ‌های دبی Sallet Al Sayed است. این رستوران، در سرو غذاهای دریایی خاورمیانه‌ای تخصص دارد. در منوی آن‌ها، همه نوع ماهی از sherri گرفته تا koffer، red snapper، باس دریایی، میگو، سالمون، ماهی ساردین و غیره وجود دارد. از آن‌جایی که مسیر این رستوران شب‌هنگام ترافیک می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم برای ناهار به این‌جا بروید. طعم میگوهای کبابی Sallet Al Sayed نیز فوق‌العاده است؛ حتما امتحانشان کنید.

میگو کبابی با سس، سالاد گوجه و حمصبه‌ازای هر کیلو 32 دلار

آدرس:  Al Shafar Bin Abdulah – 46 47C St – Al Karama

شماره تلفن: 5722 335 4 971+

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 12 ظهر تا 12 شب

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید!؟

رستوران Sticky Rice

Sticky Rice

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Sticky Rice است. این رستوران، توسط Mama افتتاح شد؛ زنی که اشتیاق فراوانی به پختن غذا داشت و رویای راه‌اندازی رستوران در قلبش جوانه می‌زد. Sticky Rice به‌خاطر پخت برنج کته، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. غذاهای این‌جا نیز با ادویه‌های مخصوصی پخته می‌شوند. هم‌چنین، افراد به‌خاطر فضای خانوادگی رستوران و لذت بردن از غذاهای سنتی آن به این‌جا می‌آیند.

برنج کته با تکه‌های مرغ و تخم‌مرغ سرخ‌شده15 دلار

آدرس: Sohbha Daffodil, JVC

شماره تلفن: 04 580 8350

وب‌سایت: www.stickyrice.ae

رستوران Streetery Food Hall

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Streetery Food Hall است. Streetery Food Hall در واقع شبیه به یک بازار غذای آسیایی اصیل است. چرا که همه‌چیز، از Thai curries گرفته تا کباب باربیکیو را ارائه می‌دهد. پرطرف‌دارترین غذای این رستوران نیز Prawn curry with paratha است. این رستوران، با غذاهای سنتی و باکیفیت خود، با برخی از بهترین رستوان ‌های دبی رقابت می‌کند.

Prawn curry with paratha10 دلار

آدرس: JLT Cluster D – Shop No. D6B, Lake level

شماره تلفن: 3373 587 4 971+

وب‌سایت: www.streeteryfoodhall.com

رستوران Ravi Restaurant

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

Ravi Restaurant یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی به شمار می‌آید. این رستوران، یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های پاکستانی در دبی بوده که به‌خاطر غذاهای بندانگشتی‌اش مشهور شده است. غذاهای Ravi Restaurant با ادویه‌های معطر پاکستانی درست شده و ساده و خوش‌مزه‌اند. پر‌طرف‌دارترین غذاهای این رستوران ارزان در دبی نیز عبارتند از: Chicken peshawari، naan و roti.

Chicken peshawari6 دلار
naanکم‌تر از 0.5 دلار
rotiکم‌تر از 0.5 دلار

آدرس: 7HQQ67MH+CJ – Al Satwa

شماره تلفن: 5335 331 4 971+

اینستاگرام: www.instagram.com/ravirestaurantsuae

رستوران ژاپنی Reif Japanese Kushiyaki

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی Reif Japanese Kushiyaki است. این رستوران، خوش‌مزه‌ترین و سبک‌ترین غذاهای ژاپنی را در دل دبی سرو می‌کند. از آن‌جایی که غذاهای این رستوران لقمه‌ای و کوچکند، پیشنهاد می‌کنیم که چند بشقاب غذا سفارش دهید. پر‌طرف‌دارترین غذای این رستوران ژاپنی نیز Chicken ramen محسوب می‌شود. Chicken ramen طعم بسیار خوش‌مزه‌ای دارد و مقرون‌به‌صرفه است؛ حتما امتحانش کنید.

Chicken ramen17 دلار

آدرس: Dar Wasl Mall – Al Wasl Rd – Al Wasl

شماره تلفن: 5142 255 4 971+

وب‌سایت: https://reifkushiyaki.com/

ساعت فعالیت: جمعه و شنبه: از 12 ظهر تا 12 شب/ یک‌شنبه تا پنج‌شنبه: از 12 ظهر تا 11 شب

رستوران Rossovivo Artisan Pizza

Rossovivo Artisan Pizza

یکی دیگر از ارزان‌ ترین رستوران‌ های دبی Rossovivo Artisan Pizza است. این رستوران در زمینه سرو پیتزای ایتالیایی تخصص دارد. آن‌ها همه‌چیز، از pizza pistachio گرفته تا pizza UAE را در منوی خود ارائه می‌دهند. طعم پیتزاهای Rossovivo Artisan Pizza با پیتزاهای ایتالیایی مو نمی‌زند؛ به‌طوری‌که با اولین گاز از پیتزا، احساس می‌کنید به ایتالیا سفر کرده‌اید. محبوب‌ترین پیتزای این رستوران نیز Pizza Diavola است که با سالامی گوشت گاو، چیلی، روغن و ریحان تازه پخته می‌شود.

Pizza Diavola15 دلار

آدرس: Dubai Internet City – Al Sufouh – Al Sufouh 2

شماره تلفن: 2477 427 4 971+

وب‌سایت: https://www.rossovivo.com/

ساعت فعالیت: پنج‌شنبه و جمعه: از 11 ظهر تا 11:30 شب/ شنبه تا چهارشنبه: از 11 ظهر تا 11 شب

رستوران آمریکایی Texas Roadhouse

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Texas Roadhouse است. این رستوران، غذاهای کاملا آمریکایی شامل بال مرغ، country-fried chicken، سیب‌زمینی پخته با پوست یا loaded Idaho potato skins و طیف وسیعی از استیک‌ها را ارائه می‌دهد. هم‌چنین آن‌ها نان را تازه می‌پزند و داغ‌داغ سر سفره سرو می‌کنند. پرطرف‌دارترین غذای این رستوران نیز بال‌های دودی با سس کرفس تازه و پنیر آبی یا Smoked Buffalo wings است.

Smoked Buffalo wings12 دلار

آدرس: The Dubai Mall, Downtown Dubai

شماره تلفن: 0266 419 4 971+

وب‌سایت: https://www.texasroadhouse.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت 11 ظهر تا 1 بعدازظهر

رستورانی توکیویی Wokyo

ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های دبی Wokyo است. این رستوران، به سرو کاسه‌های سبک توکیویی شهرت دارد. آن‌ها از رشته‌فرنگی گرفته تا غذاهای پروتئینی و سس‌ها را ارائه می‌دهند. کافی‌ست یک کاسه بردارید، کمی نودل بکشید و بعد روی آن را با هر چیزی که دوست دارید پر کنید. Wokyo غذاهای ساده و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد که معروف‌ترین آن‌ها Sapporo ramen است.

Sapporo ramen: یک کاسه آب‌گوشت بوده که به‌مدت 10 ساعت پخته شده است.13 دلار
چای ماچا 4 دلار
milk tea soft serve ice cream: ترکیبی از چای، شیر، بستنی4 دلار

آدرس: JLT, ClusterJ, J2Tower, Shop 27, Lake level

شماره تلفن: 96596 800 971+

وب‌سایت: https://www.wokyo.com/

ساعت فعالیت: همه‌روزه از 11 ظهر تا 11:45 شب

حرف آخر

دبی، رستوران‌ های زیادی دارد. در واقع رستوان‌های این شهر، بازتاب فرهنگ کشورهای مختلف‌اند. رستوران‌های ایتالیایی، لبنانی، ژاپنی، هندی و بسیاری از جاهای دیگر در این شهر قرار دارند. چه هوس یک پیتزای ایتالیایی کرده باشید و چه یک کاسه نودل ژاپنی بخواهید، همه‌وهمه را در رستوران‌ های باکیفیت و ارزان دبی خواهید یافت.

سوالات متداول

رستوران‌های ارزان در دبی با کیفیت چگونه هستند؟

بسیاری از رستوران‌های ارزان در دبی با پیشنهاد غذاهای لذیذ و کیفیت خوب شناخته می‌شوند.

آیا منوهای رستوران‌های ارزان در دبی متنوع هستند؟

بله، رستوران‌های ارزان در دبی اغذیه‌های متنوعی از اطباق محلی تا غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهند.

آیا خدمات در رستوران‌های ارزان دبی به انتظارات مشتریان پاسخ می‌دهند؟

بله، عموماً این رستوران‌ها با خدمات خوب و مهمان‌نوازی به انتظارات مشتریان پاسخ می‌دهند.

آیا رستوران‌های ارزان در دبی مناسب برای گردشگران هستند؟

بله، این رستوران‌ها به عنوان گزینه‌های مناسبی برای گردشگران با بودجه محدود شناخته می‌شوند.

نظرات کاربران