KFC Dubai restaurant
18 مرداد 1402
دبی

رستوران کی اف سی دبی؛ لذیذترین طعم کنتاکی را بچشید!

رستوران کی افی سی دبی یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین مکان‌های این شهر است. همان‌طور که می‌دانید این روزها فست‌فودها و غذاهای سوخاری محبوبیت بیشتری پیدا کردند. طعم خوشمزه، ترد بودن و سریع حاضر شدن این مدل غذاها باعث شده تا برخی از رستوران‌ها مانند کی اف سی، مک دونالد، برگر کینگ و غیره در سراسر جهان شناخته شده و شعبات فراوانی داشته باشند. برخی از شعبات کی اف سی در دبی قرار دارد که می‌توانید از طعم خاص آن را امتحان کنید.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید و خودتان را به یک بشقاب مرغ کنتاکی و سیب‌زمینی سرخ شده تند با سس مخصوص دعوت کنید. 

درباره برند کی افی سی

KFC Dubai restaurant

رستوران کی اف سی، مخفف «Kentucky Fried Chicken» و به معنای مرغ سرخاری کنتاکی است. غذایی لذیذ، خوشمزه باشکل و ظاهری هیجان‌انگیز که نمی‌توانید از خوردن آن به راحتی عبور کنید. این برند برای اولین بار در سال 1952 توسط فردی به نام هارلند دیوید ساندرز در ایالتی به همین نام یعنی کنتاکی افتتاح شد. 

داستان کنتاکی چیه؟

برخی تصور می‌کنند که کنتاکی نام یک مرغ خاص است یا یک روش پخت متفاوت، در صورتی که این طور نیست و این نام فقط مربوط به ایالتی است که صاحب رستوران در آن زندگی می‌کرد. ساندرز تلاش‌های زیادی برای توسعه برند و کسب و کار خود در سال‌های زندگی‌اش کرد و امروزه می‌بینیم که تا چه حد موفق عمل کرده است تا جایی که همه نام این رستوران را می‌شناسند. بیش از 20 هزار رستوران در 123 کشور دنیا قرار دارد که البته باید بگوییم این آمار خیلی قدیمی بوده و احتمالا تا به امروز چندین برابر شده است. از میان این تعداد، بیش از 15 رستوران در دبی قرار گرفته که در سراسر شهر قرار دارند. 

کی اف سی دبی

همان‌طور که گفتیم کی‌ اف ‌سی دبی دارای شعبات بسیاری است. در این رستوران‌ها شما می‌توانید یک منوی کلاسیک را ببینید که با توجه به ذائقه مردم محلی تنظیم شده است. از آنجایی که مردم این شهر، علاوه بر مرغ، گوشت زیادی هم مصرف می‌کنند، آیتم‌های متنوعی در کنار سیب‌زمینی سرخ‌شده، سالاد و غیره را شاهد خواهید بود. در واقع، این رستوران همه نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. از ما می‌شنوید حتما ساندویچ مرغ که در درست کردن آن از روش لبنانی استفاده شده را امتحان کنید. حتی یک سس عربی خاص به نام عربیاتا و ساندویچ فیله ماهی در منو این رستوران‌ها وجود دارد که طعم بهشتی و لذیذ آن هرگز فراموشتان نمی‌شود. 

محبوب‌ترین غذاهای منو کی اف سی دبی

KFC Dubai restaurant

در کنار انواع مرغ‌های سوخاری که با سس‌ها و سیب‌زمینی سرخ شده سرو می‌شوند. برخی از غذاهای دیگر نیز که مطابق ذائقه مردم عرب باشد، سرو و ارائه می‌شود. یکی محبوب‌ترین انتخاب‌ها Hot Rodsها هستند که در واقع برخی از انواع کباب‌ها را شامل می‎‌شوند. فقط این نیست و منوی جذاب کی اف سی دبی با ارائه منوی اکستریم، ریسو، حجت را بر همه تمام کرده است. در این منو مرغ با طعم اصیل عربی به همراه برنج کاری درست می‌شود و طرفداران خیلی زیادی هم دارد. یکی دیگر از مواردی که در منو KFC دیده می‌شود، Wrapstar Combo است که آن هم نوعی ساندویچ با طعم عربی را در اختیار شما قرار می‌دهد و باید اعتراف کنیم که خیلی دلچسب و لذیذ است. در آخر هم انواع شیرینی‌های آمریکایی را در منو خواهید دید که جذاب‌ترین دسر کی اف سی هستند. 

نکات مهم درباره کی اف سی دبی

در اینجا برخی از جزئیات بیشتر در مورد KFC دبی آمده است که بد نیست با آن‌ها آشنا شوید: 

کی اف سی دبی توسط Americana Group، بزرگ‌ترین دارنده امتیاز KFC در خاورمیانه اداره می‌شود. آن‌ها اولین KFC را در سال 1994 در دبی افتتاح کردند و از آن زمان تاکنون به طور گسترده شعبات خود را افزایش دادند. 

KFC در دبی چیزی فراتر از سرو ساندویچ مرغ است. گروه رستوران کی اف سی سعی کرده تا غذاهای خود را کاملا مطابق با ذائقه محلی پیش ببرد و بنابراین باید انتظار طعم عربی را در غذاهای آن‌ها داشته باشید. آن‌ها آیتم‌های متنوعی در منو مانند جیب زینگر، مرغ تند در نان پیتا و موارد دیگر ایجاد کردند تا به سبک عربی بیشتر نزدیک شوند. 

طراحی جذاب فروشگاهی نیز در رستوران‌های کی اف سی دبی به شیوه‌ای مدرن و مجلل اجرا شده تا مطابق با سلیقه‌ی دنیای امروز عرب‌ها باشد. بسیاری از فروشگاه‌ها دارای مکان‌های بازی مخصوص بچه‌ها، صندلی‌های بلند و مکان‌های تعویض لباس و پوشک بچه و… برای پذیرایی راحت‌تر از خانواده‌ها هستند. 

KFC Dubai restaurant

در ادامه ..

در رستوران‌های کی اف سی در دبی پذیرش در مقیاس بالا انجام می‌شود، به همین منظور آن‌ها از کارمندان زیادی کمک می‌گیرند تا سریع‌تر سفارشات را به دست مشتریانشان برسانند و این یکی از مزیت‌های kfc به شمار می‌آید. 

درست است رستوران‌های kfc در دبی بسیار معروف و محبوب هستند. با این حال آن‌ها رویدادهای تبلغاتی و مسابقات زیادی را انجام می‌دهند تا مخاطب بیشتری جذب کنند و مطرح‌تر بشوند. برای مثال، آن‌ها مناسبت‌های ویژه‌ای مانند “هفته سطل” را با تخفیف و هدایا برگزار می‌کنند که در آن مشتریان می‌توانند غذاهایی با قیمت ارزان‌تر بخورند و حتی شانس برنده شدن در جوایز را هم داشته باشند. 

بزرگ‌ترین رقیب KFC در دبی مک دونالد است، هر چند که رستوران‌های مک دونالد زیادی هم در دبی وجود دارد. اما باید بگوییم که به لحاظ کیفیت و تازگی، غذاهایی که در کی اف سی سرو می‌شوند، یک سر و گردن بالاتر هستند. 

آدرس و اطلاعات برخی از شعبه‌های کی اف سی در دبی

همان‌طور که اشاره کردیم از بین چند هزار رستوران kfc بیش از پانزده رستوران در شهر دبی وجود دارد که آدرس برخی از آن‌ها شامل:

نام شعبه اول: جاده امارات (Emirates Road)

آدرس: ENOC Petrol Station

تلفن: +971 600522252

نام شعبه دوم: الکرامه (Al Karama)

آدرس: Zainal Mohebi Plaza – Sheikh Khalifa Bin Zayed Road – Opposite Centrepoint

تلفن: +971 600522252

نام شعبه سوم: موتور سیتی (Motor City)

آدرس: Opposite Dubai Autodrome – Uptown

تلفن: +971 600522252

نام شعبه چهارم: دبی مال

آدرس: طبقه همکف

تلفن: +971 600522252

نام شعبه پنجم: قصیص – خیابان دمشق (Qusais)

آدرس: EPPCO Station – Damascus Street – Industrial Area 4

تلفن: +971 600522252

در نهایت باید بگوییم که….

رستوران‌های کی اف سی دبی این روزها به یک پاتوق برای گردشگران تبدیل شده است. سریع آماده شدن غذاها، خوشمزگی و ترد بودن آن‌ها و از همه مهمتر اطمینان از کیفیت، موجب شده تا خیلی‌ها ترجیح بدهند طعم دلچسب مرغ‌های کنتاکی را در کی افی سی بچشند. ما در این مقاله درباره kfc دبی صحبت کردیم و چندین شعبه را نیز به شما معرفی کردیم تا در طول سفر دلی از عزا درآورید. 

نظرات کاربران