Amazónico Dubai
7 اردیبهشت 1402
دبی

10 تا از بهترین رستوران های لاتین در دبی

در آمریکای لاتین، آشپزی آهنربایی است که خانواده‌ها را به هم نزدیک می‌کند. غذاهای آمریکای لاتین ترکیبی از پس زمینه‌های فرهنگی که در آن‌ها به خوبی می‌توان مردم بومی و تأثیرات و سنت‌های آشپزی دنیای قدیم را مشاهده کرد. در کنار قدمت و اهمیت این غذاها چیزی که باعث محبوبیت آن شده ادویه‌های خاصی است که فقط در این کشورها پیدا ‌می‌شود. این‌ها طعم غذاها را متمایز و خاص می‌کنند. اگر شما هم کنجکاو شدید یا هوس کردید در سفرتان از این غذاها امتحان کنید، پس لیست بهترین رستوران های لاتین در دبی مختص شماست! 

رزرو تور دبی

بلیت هواپیما بلیط پرواز دبی فقط با سه کلیک خوبه!

رستوران فیوژن سیویچه (Fusion Ceviche)

Fusion Ceviche

آیا در مورد غذاهای کشور پرو چیزی می‌دانید؟ Fusion Ceviche یک مکان عالی برای شروع است. این غذاخوری در منطقه JLT (جمیرا لیک تاورز منطقه‌ای بزرگ در دبی) درهای خود را در پایان سال 2022 باز کرد. این رستوران به لطف غذاهای پروی (کشور پرو) اصیل سرآشپز پنه لوپه دیاز، در حال حاضر ثابت کرده که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ های لاتین در دبی است. دکور رنگارنگ آن با پرچم‌های پرو، کارت پستال‌ها و تابلوهای نئونی، فضایی خیلی باحال و صمیمی بوجود آورده که حتما خوشتان می‌آید.

مکان: Saba Tower, Cluster Q, JLT

اینستاگرام: www.instagram.com/fusioncevichedxb

تلفن: 050 421 4509

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

رستوران آمازونیکو دبی (Amazónico Dubai)

چه بخواهید به این پاتوق DIFC بیایید تا در یک پاسیو زیبا با مناظر پر زرق و برق در اواسط هفته کمی خوشگذرانی کنید و غذا بخورید، چه به دنبال یک مکان عالی برای صبحانه متفاوت و جدید باشید، آمازونیکو چیزی برای همه دارد. این رستوران در سه طبقه گسترده شده و یک فضای عظیم و پر از شاخ و برگ است؛ چه روی پشت بام، در سالن استراحت، در تراس طبقه همکف، در اتاق غذاخوری یا در بار سوشی، تقریباً مکان‌های زیادی برای لذت بردن از وعده غذایی برای شما وجود دارد.

منوی متنوع آن شامل بشقاب‌های کوچک، سوشی، غذاهای دریایی و گریل‌های الهام‌گرفته از آمریکای لاتین، با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های ترکیبی خوشمزه ترکیبی بهشتی خواهد بود. راستی بیش از 22 گونه از گیاهان حفظ شده در اینجا وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بخرید. 

مکان: DIFC Pavilion, DIFC

وبسایت: www.restaurantamazonico.com

تلفن: 04 571 3999

بخوانید: بهترین رستوران های یونانی در دبی؛ 10 تا از برترین‌های 2023

رستوران کویا (COYA)

کویا یکی از بهترین رستوران های لاتین در دبی که بسیار هم معروف و محبوب است، مکانی شیک که غذاهای پرو را با تأثیرات چینی و ژاپنی مخلوط می‌کند. قبل از اینکه به رویداد اصلی بپردازید، غذای خود را با چند نوشیدنی ترکیبی پیسکو و گواکاموله معروف جهانی آن شروع کنید. توصیه ما در انتخاب منو، غذاهای دریایی است چراکه بسیار لذیذ و دلچسب هستند؛ همانطور سیخ‌های گوشت گوساله که روی کوره زغالی پخته می‌شوند، خوشمزه هستند. اینجا موسیقی، برنامه‌های اجرایی، فضای عالی و غذاهای خوشمزه شما را به یک مهمانی عالی دعوت می‌کنند. البته کمی گران است. 

مکان: Restaurant Village, Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

وبسایت: www.coyarestaurant.com/dubai

تلفن: 04 316 9600

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

رستوران و سالن آملیا (Amelia Restaurant & Lounge)

رستوران های لاتین در دبی

رستوران و لانژ آملیا با ترکیب غذاهای عالی با فضایی تند، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های شهر برای خوردن غذاهای آمریکای لاتین در دبی است. Amelia Lounge به سه بخش مجزا تقسیم می‌شود؛ یک منطقه کافه که بلافاصله وارد آن می‌شوید، با فضایی شبیه به قسمت جلوی هواپیما و ملخ‌های چرخان. یک بخش ناهار‌خوری است که دی جی از پشت غرفه‌ای به به اجرای موسیقی می‌پردازد و یک منطقه ناهارخوری صمیمی‌تر دیگر در طبقه بالا.

عصر خود را با گواکامولی که در مقابل شما تهیه و با چیپس چنار تزئین می‌شود، شروع کنید. دوستداران غذاهای دریایی هم می‌توانند به سراغ تیرادیتو یا سویچه بروند، با گزینه‌هایی از جمله ماهی تن زردپره، باس دریایی و ماهی قزل آلا. اگر غذای لوکس را ترجیح می‌دهید، پس صدف یا خاویار را انتخاب کنید.

مکان: Address Sky View Dubai, Downtown Dubai

اینستاگرام: www.instagram.com/amelia.dubai

تلفن: 04 328 2805

رستوران اِن فوگو (En Fuego)

تعداد کمی از رستوران‌ها ترکیبی از رنگ‌های فوق‌العاده روشن، غذاهای مشهور جهان و موقعیت مکانی در یکی از معروف‌ترین هتل‌های جهان دارند، اما En Fuego موفق به انجام این کار شده‌است. از بهترین رستوران های لاتین در دبی که فضای داخلی آن کاملا حواستان را پرت می‌کند؛ تزئینات و جزئیات زیادی در طراحی آن بکار رفته تا ساعت‌ها وقت شما را برای تماشای اطرافتان بگیرد. فقط کافی است سقفی را که شامل هزاران شیء و قطعه است که مستقیماً از آمریکای جنوبی تهیه شده است، تماشا کنید.

از طرفی با منوی اصیل آمریکای جنوبی که توسط سرآشپز بومی کلمبیایی دانیل گارسیا ابداع شده و با جوجه گردان Asador، مرغ تغذیه شده با ذرت و فیله ترکیب شده آشنا خواهید شد. انتخاب واقعا سخت است!

مکان: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

اینستاگرام: www.instagram.com/enfuegodubai

تلفن: 04 426 2626

بخوانید: لوکس ترین رستوران های دبی

رستوران لا نینا (La Niña)

غذاها و طعم‌های پرو در چند سال گذشته در دبی رایج شدند، این یعنی به راحتی می‌توانید یک مکان برای خوردن این غذاها پیدا کنید، اما بهترین رستوران های لاتین در دبی چیز دیگری هستند. برای مثال، رستوران لا نینا که در نگاه اول فوق‌العاده زیباست. کاشی‌ کاری‌های آبی فیروزه‌ای که نمای دریا و کشتی‌ها را به نمایش می‌گذارند در کنار دکوراسیون داخلی و گیاهان غول‌پیکر همگی شما را به یاد آمریکای لاتین می‌اندازند. 

با الهام گرفتن از آمریکای لاتین و اروپا، انتظار یک تجربه ناهارخوری صمیمی را داشته باشید که شامل غذاهای سطح بالایی مانند تارتار ماهی تن، گوشت گاو واگیو پخته شده با خاویار، و غذاهای دریایی فراوان است.

مکان: ICD Brookfield Place, DIFC

وبسایت: www.laninarestaurant.com

تلفن: 04 395 1300

رستوران اونزه (Onze)

Onze

یکی دیگر از تازه واردان آمریکای لاتین به دبی که ترکیبی مسحورکننده از غذاهای پرو و ژاپنی را ارائه می‌دهد،  Onze است. این رستوران منویی دارد که به اندازه فضای زیبا و تراس دوست داشتنی‌اش، هیجان‌انگیز است. غذاهای برجسته‌ای شامل تاکیتو ماهی قزل آلا، تاتاکی تن، سِویچ و ذرت روباتا به همراه دسرها عجیب و شیرین که یک وعده غذایی را برای شما تبدیل به یک ضیافت لوکس می‌کنند. 

توصیه ما اما نشستن در تراس 700 متری رو به دریا برای دوری از ساعت‌ها و تماشای قایق‌های بادبانی است که در فاصله دور در کریک بالا و پایین می‌روند. 

مکان: Dubai Creek Golf & Yacht Club, Port Saeed

وبسایت: www.onzerestaurant.com

تلفن: 04 250 6567

بخوانید: بهترین رستوران های اروپایی در دبی؛ سفری خوشمزه به دور اروپا

رستوران سوکره (Sucre)

اگر یکی از بهترین رستوران های لاتین در دبی برای دیدن و دیده شدن وجود داشته باشد، سوکره همان رستوران خواهد بود. این مکان شیک دارای یک آشپزخانه اوپن بزرگ است و شما می‌بینید که سرآشپز فرناندو تروکا با بارمن مشهور تاتو جیووانونی در حال خلق کردن غذاهای خوشمزه و خاص خود است تا در فضایی مناسب و شیک را با پالت رنگی پر جنب و جوش، دیوارهای آجری قرمز نمایان و کاشی‌های تک رنگ، یک وعده غذایی عالی سر میز شما بگذارد. توستادا خرچنگ شاه، ریبی آرژانتینی استخوانی و پائلا جوهر مرکب از گزینه‌های محبوب منو هستند. 

مکان: Gate Village 5, DIFC

وبسایت: www.sucredubai.com

تلفن: 04 340 0829

بخوانید: بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

رستوران سوشی سامبا (SUSHISAMBA)

یکی از گران‌ترین و بهترین رستوران های لاتین در دبی، سوشی سامبا است که تنها در عرض چند هفته از شروع کارش، رستوران ژاپنی-پرو-برزیلی به طور کامل رزرو شد. رستوران در طبقه 51 برج پالم که مناظر عالی از شهر، دکور خاص و غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. در روز، مناظر در سراسر شهر کشیده می‌شود، در شب، پالم جمیرا یک شهر اسباب‌بازی است که با نئون روشن می‌شود، هلال در دو طرف آن امتداد دارد، در حالی که بقیه منطقه از عین دبی تا برج العرب در زیر شما می‌درخشد.

با تاکیتوهای ترد و سالاد ذرت پرو، چند سرویچ (که با قاشق و کاسه سرویچه خورده می‌شود تا آب میوه‌های آن هدر ندهید) شروع کنید. رول شش تکه خرچنگ مین، انبه، آووکادو، کاغذ سویا و ترافل عسل آجی هم انتخاب خوبی است. اگر گرسنه‌تر هستید، فیله آنگوس استرالیایی که روی آن لایه‌ای از فوی گراس بریده شده است، شما را برای مدتی ساکت نگه می‌دارد. در کل منو عالی است.

مکان: The Palm Tower, Palm Jumeirah

وبسایت: www.sushisamba.com/locations/dubai

تلفن: 04 278 4888

بخوانید: استارباکس دبی

رستوران تاموکا (Tamoka)

رستوران های لاتین در دبی

ما معتقدیم که غذاهای باکیفیت آمریکای لاتین در دبی در کنار نسیم دریا، شن‌های سفید و مناظر خیره‌کننده به بهترین وجه لذت می‌برند، به همین دلیل است که تاموکا بهترین امتیاز را از ما دریافت می‌کند. تاموکا، در ریتز کارلتون، دبی، درست در ساحل مملو از قلعه شنی با مناظر عالی عین دبی و نخل جمیرا قرار دارد. در روز شترهایی را می‌بینید که در حال قدم زدن هستند، در حالی که در شب، خط افق پر زرق و برق، موقعیت مکانی عالی را ایجاد می‌کند.

منو از سرآشپز سزار بارتولینی، نامی شناخته شده در صحنه غذاخوری دبی تهیه شده‌است. او کار خود را در آرژانتین آغاز کرد و تأثیراتی از سراسر آمریکای لاتین و همچنین طعم‌هایی از آنتیل و کارائیب در غذاهای خود بوجود آورد. صدف‌ها را با سالسا کاپوت اسکاچ، چنار سرخ‌شده با گشنیز و کیک کارائیب از آن غذاهایی هستند که حتماً باید امتحان کنید.

مکان: The Ritz-Carlton Dubai, The Walk, JBR

وبسایت: www.tamokadubai.com

تلفن: 04 318 6099

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید؟

حرف آخر

با رزرو بلیط هواپیما دبی عازم شهری لوکس و مدرن هستید که هر چه را بخواهید در اختیارتان می‌گذارد. از خرید گرفته تا اقامت و غذاهای رویایی! ما در این مقاله شما را با بهترین رستوران های لاتین در دبی آشنا کردیم تا این غذاهای خاص و خوشمزه را بچشید و به دنیای آمریکای لاتین سفر کنید. 

سوالات متداول

کدام رستوران‌های لاتین در دبی بیشترین شهرت را دارند؟

رستوران‌هایی مانند Coya, La Tablita و Maya by Richard Sandoval به خاطر ارائه غذاهای لاتین باکیفیت و فضای دلنشین معروف هستند.

چه نوع غذاهایی در رستوران‌های لاتین دبی ارائه می‌شود؟

این رستوران‌ها معمولاً غذاهایی از کشورهای مختلف آمریکای لاتین مانند مکزیک، پرو و برزیل ارائه می‌دهند، از جمله تاکو، سویچی، امپانادا و گریل‌های لاتین.

آیا رستوران‌های لاتین در دبی گزینه‌های گیاهی یا وگان دارند؟

بله، بسیاری از رستوران‌های لاتین در دبی منوهایی با گزینه‌های گیاهی و وگان دارند تا به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهند.

آیا برای رفتن به رستوران‌های لاتین در دبی نیاز به رزرو قبلی است؟

برای تضمین جایگاه به‌ویژه در رستوران‌های محبوب و در زمان‌های پرطرفدار، رزرو قبلی توصیه می‌شود.

آیا رستوران‌های لاتین دبی تجربیات فرهنگی خاصی مانند موسیقی زنده ارائه می‌کنند؟

بله، برخی رستوران‌ها تجربیات فرهنگی مانند موسیقی زنده لاتین، رقص و شوهای فرهنگی را برای مکمل کردن تجربه غذایی ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران