Armani/Amal
7 اردیبهشت 1402
دبی

بهترین رستوران های هندی در دبی با همان مزه اصیل و سنتی

هند سرزمین ادیان، تمدن‌ها و سنت‌های بسیاری است. در کنار این فرهنگ و تمدن زیبا، غذاهای هندی نیز طیف وسیعی از سبک‌های آشپزی را در بر می‌گیرند و بسیار رنگارنگ هستند. این غذاها با طعم تند، لذیذ و معطر روز به روز محبوبیت بیشتری در سراسر جهان پیدا می‌کنند تا جایی که رستوران هندی تقریبا در مقصد گردشگری به چشم می‌خورد. شما چطور طعم غذاهای پرادویه و تند هند را دوست دارید؟ پس با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین رستوران های هندی در دبی شما را به این کشور پر انرژی ببریم. 

رزرو تور دبی

بلیط ارزان دبی فقط با سه کلیک خوبه!

رستوران های گیاهی هندی در دبی

رستوران های هندی در دبی

رستوران مهاراجه بوگ (Maharaja Bhog)

یکی از بهترین رستوران های هندی دبی که غذاهای برای افراد گیاه‌خوار سرو می‌کند، رستوران مهاراجه بوگ است. در اینجا هر بشقاب با برنج کرکی و روتی تازه پخته شده، انواع کاسه‌های گرد و کوچک از دیپ‌های گیاهی، کاری و سرخ‌کرده سرو می‌شود. جالب است بدانید که کارکنان این رستوران به مفهوم هندو Atithi Devo Bhava، که به معنای “بازدید کننده الهی” است، پایبند هستند و با هر مشتری مانند یک پادشاه یا ملکه رفتار می‌کنند.

نکات برجسته منو: راجستانی دال تادکا، دیگر غذاهای راجستانی و غذاهای گجراتی

زمان: 12-3:30 بعد از ظهر (دوشنبه-جمعه) و 7-11:30 بعد از ظهر (دوشنبه تا یکشنبه) و 8:30 صبح تا 11:30 صبح، 12-4 بعد از ظهر (فقط برای شنبه و یکشنبه)

قیمت تقریبی: 90 درهم برای دو نفر

آدرس: سطح همکف، بلوک، مرکز خرید همسه جنب گالری انصار، الکرامه

اطلاعات تماس: +971562674355

بخوانید: رستوران های عجیب دبی

رستوران اسپایس کلاب (SpiceKlub)

یکی دیگر از رستوران های گیاهی هندی که بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را سرو می‌کنند. غذاهایی کاملا گیاهی و بدون تخم مرغ، اما به همان اندازه خوش طعم و عطر!

نکات برجسته منو: چات سیب زمینی شیرین، دال باتی، پاو باجی فوندو

زمان: 12 الی 15:30 و 18:30 الی 23:30

قیمت تقریبی: 180 درهم برای دو نفر

آدرس: خیابان کویت، المنخول

اطلاعات تماس: +97143931233

رستوران رسوی غار (Rasoi Ghar Restaurant)

رستوران های هندی در دبی

اگر در سفر به دبی مشتاق غذاهای خانگی هستید، رستوران راسوی غار جایی است که باید به آن بروید. این رستوران که یکی از قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین رستوران های هندی در دبی از نوع گیاهی است، در بازار مینا دبی واقع شده است. علاوه بر سایر غذاهای هندی، این رستوران هندی ایده‌آل در دبی برای تجربه غذاهای واقعی گجراتی است. تالی منحصر به فرد گجراتی و چات خوش طعم را نباید از دست داد.

نکات برجسته منو: راجستانی و گجراتی تالی

زمان: 12 الی 15:30 و 19 الی 23:30

 قیمت تقریبی: 100 درهم برای دو نفر

آدرس: روبروی برجمان، سنترپوینت، میدان محبی، خیابان شیخ خلیفه بن زاید، بر دبی

اطلاعات تماس: +97143885711

بخوانید: بهترین رستوران ‌های گیاهی در دبی

رستوران های هندی ارزان دبی

رستوران گجراتی (Kathiyawadi Thali)

آیا به دنبال رستورانی هستید که در آن شما و خانواده‌تان از غذاهای لذیذ هندی لذت ببرید؟ رستوران Kathiyawadi Thali دبی جایی است که باید به آن بروید. با این حال، این رستوران برای سرو بهترین تالی گیاهی در دبی مشهور است. علاوه بر این، این رستوران به خاطر غذاهای لذیذ، خدمات عالی، نرخ‌های ارزان و تالی متمایز، غذاهای گجراتی و بسیاری از غذاهای دیگر شناخته می‌شود. در کل هرگز از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهید شد.

نکات برجسته منو: غذاهای گجراتی، نخود فرنگی، aamras Puri و بسیاری از غذاهای دیگر

زمان: 11:45 صبح تا 3:30 بعد از ظهر و 7-11 بعد از ظهر (دوشنبه تا جمعه) و 11:45 صبح تا 4 بعد از ظهر و 7-11 بعد از ظهر (شنبه و یکشنبه)

 قیمت تقریبی: 90 درهم برای دو نفر.

 آدرس: بلوک B ساختمان الکفاف خیابان چهارم، مرکز خرید برجمان، 450 متری خروجی برجمان 2

 اطلاعات تماس: +97143700222

رستوران آریاس گورمت وگ (Aryaas Gourmet Veg)

رستوران های هندی در دبی

آریاس یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی است که غذاهای مختلف جنوب هند و غذاهای هندی و گیاهی را سرو می‌کند. این رستوران به خاطر غذاهای بهداشتی، کارکنان خوش برخورد، خدمات کارآمد و فضای دلپذیرش مشهور است.

 نکات برجسته منو: قهوه فیلتر شده، Vada، Sambar، Mysore Dosa

 زمان: 7 صبح تا 11:30 شب (دوشنبه تا یکشنبه)

قیمت تقریبی: 75 درهم برای دو نفر

آدرس: فروشگاه شماره ۲، طبقه همکف، مرکز تجاری، خیابان خالد بن الولید

اطلاعات تماس: +97143577800

بخوانید: بهترین رستوران های چینی در دبی

رستوران چوپاتی بمبئی (Bombay Chowpatty)

Bombay Chowpatty یک رستوران خوشمزه در دبی است که غذاهای هندی، دسر و فست فود سرو می‌کند. آنها انواع غذاهایی را ارائه می‌دهند که توسط آشپزهای حرفه‌ای با دقت پخته شده و توسط کارکنان بسیار آموزش دیده سرو می‌شود.

نکات برجسته منو: Bombay Vada Pav، Sada Dosa، غذاهای غیر گیاهخواری،

زمان: 8 صبح تا 12 صبح

قیمت تقریبی: 70 درهم برای دو نفر

آدرس: فرودگاه بین المللی دبی، مرکز شهر دیره، جاده شیخ رشید، مرکز شهر الشیندقا

 اطلاعات تماس: +971565208211

رستوران های لوکس هندی در دبی 

بهترین رستوران های هندی در دبی، مدرن، مفرح و کاملاً خوشمزه هستند. برخی از آن‌ها برداشت‌های جسورانه و عجیبی از غذاهای کلاسیک هندی دارند، در حالی که برخی دیگر هر آنچه را که احتمالاً در دنیای پیچیده ادویه بخواهید ارائه می‌دهند. 

رستوران ترسیند (Trèsind)

Trèsind

یک رستوران هندی مدرن و عجیب و غریب که همچنان هر بار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دیگ‌های جوشان ادویه، چرخی از ظروف زیبا و مه بی‌پایان از ابرهای یخ خشک که در سراسر رستوران می‌ریزند، فقط می‌توانند یک معنی داشته باشند: شام در ترسیند. 

برای یک سفر آشپزی در میان بهترین‌های ترسیند، به سراغ یکی از منوهای مزه سرآشپزهای گیاهی یا غیرگیاهخوار بروید که به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از غذاهای خاص رستوران را امتحان کنید.

مکان: One&Only Royal Mirage, Dubai Marina

سایت: www.oneandonlyresorts.com/royal-mirage/dining/tresind

تلفن: 056 420 9754

بخوانید: فهرست جدیدترین رستوران‌ های دبی از 2023 تا 2024

رستوران آرمانی یا امل (Armani/Amal)

رستوران آرمانی در طبقه سوم برج خلیفه قرار دارد، فضایی شیک و پیچیده با ظروف نوآورانه، خدمات درخشان و چشم‌اندازهای عالی از فواره دبی از تراس وسیع آن است. به عنوان یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی، غذاها بسیار با کیفیت، متفاوت و خوشمزه هستند که البته از قیمت بالایی نیز برخوردارند. ماهی امضا را از دست ندهید: کاری به سبک کرالانی که به زیبایی نارگیلی و خامه‌ای شده‌است. بره بریانی: پر شده با گوشت لطیف و خوشمزه نیز بسیار محبوب است.

مکان: Armani Hotel Dubai, Burj Khalifa

سایت: www.armanihoteldubai.com

تلفن: 04 888 3888

رستوران ایندیا بای وینیت (Indya by Vineet)

رستوران ایندیا بای وینیت در نگاه اول با دکورهای پرجنب‌وجوش و به لطف نقاشی‌های دیواری جذاب که دیوارها را تزیین می‌کنند؛ شما را جذب خود می‌کند. پس از اینکه داخل رستوران شدید، متوجه خواهید که دقیقا همان حس سرزندگی هندی‌ها را دارد. به غذا که می‌رسید، باید بگوییم که منوی Indya by Vineet به راحتی قابل پیمایش است و قیمت ثابتی دارد. در حالی که بیش از 70 گزینه برای مطالعه وجود دارد، همه آن‌ها به طور مرتب گروه‌بندی شده‌اند تا انتخاب را برای شما آسان کنند. تاکوهای ماهی را از دست ندهید: ماهی تند و معطر آچاری که در یک تاکو زردچوبه سرو می‌شود. 

مکان: Le Royal Méridien Dubai Beach Resort & Spa, Dubai Marina

سایت: www.indya-dubai.com

تلفن: 04 316 5550

بخوانید: بهترین رستوران های یونانی در دبی؛ 10 تا از برترین‌های 2023

رستوران بمبئی بوروگ (Bombay Borough)

رستوران های هندی در دبی

دبی ممکن است یک شهر عالی با تعداد بی‌شماری رستوران‌های هندی باشد، اما اگر به‌دنبال غذاهای باکیفیت واقعی در محیطی فوق‌العاده شیک هستید، مطمئن شوید که Bombay Borough در فهرستی است که باید امتحان کنید.

 این رستوران خود را «کافه و غذاخوری هندی تمام روز» می‌نامد، زیرا غذاهای اینجا سرشار از ادویه هستند. کاری‌های محبوب این رستوران را امتحان کنید، کاری گوشت گوسفندی عالی است. البته سمبوسه و بال مرغ هم در منو دیده می‌شود، برای کسانی که طعم وحشتناک تند را دوست دارند. همین ویژگی‌ها رستوران بمبئی بوروگ را به یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی تبدیل کرده‌است. 

مکان: Gate Village 3, DIFC

سایت: www.bombayborough.com

تلفن: 04 327 1555

به دنبال ارزانترین تور دبی هستید!؟ سه کلیک با آن فاصله دارید!؟

رستوران براسری بمبئی (Bombay Brasserie)

یک رستوران بزرگ، با رنگ‌های روشن و با تزئینات فوق‌العاده، Bombay Brasserie  است که یکی از محبوب‌ترین رستوران های هندی در دبی نیز به حساب می‌آید. خودتان را برای سفر به قلب هند و دنیای طعم‌های خوشمزه آن‌‌ها آماده کنید. اما همه کاری خرچنگ کوچین، که تکه‌های کاملاً پخته شده از صدف‌ها را در شیر نارگیل خامه‌ای و با ادویه‌دار بسیار ملایم دارد را سفارش می‌دهند. غذایی که باز هم به خاطرش برمی‌گردید! 

مکان: Taj Dubai, Burj Khalifa Street

سایت: www.tajhotels.com/en-in/taj/taj-dubai

تلفن: 04 438 3100

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

رستوران کارنیوال بای ترسیند (Carnival by Trèsind)

از آنجایی که ما اینجا هستیم تا از میل شما به بهترین غذای هندی در دبی حمایت کرده و آن را فعال کنیم، به هیچ وجه نمی‌توانیم Carnival by Trèsind را از لیست خارج کنیم. همه غذاهای موجود در این مکان سطح بالا DIFC مدرن و مبتکرانه است، با انبوهی از غذاها هم برای گیاهخواران و هم برای گوشت خواران. در این رستوران تئاترهای پخت غذا در نزدیکی میز شما، موسیقی زنده و خدمات دوستانه و مهم‌تر از آن، غذاهای خوشمزه هندی همراه است.

 ویژگی‌های فیوژن شامل بائو بره با خیارشور، پیتزای شیرین پیاز و ترافل، تیکا مرغ و نان تست پنیر با سیب زمینی سرخ شده ماسالا و کاری ماسامان گونه گاو است؛ عجیب اما لذیذ! 

مکان: Burj Daman, DIFC

سایت: www.carnivalbytresind.com

تلفن: 052 242 4262

رستوران ایندگو بای وینیت (Indego by Vineet)

Indego by Vineet

خواهر و برادر بزرگ‌تر دو غذاخوری مستقر در مارینا در سرآشپز Vineet Bhatia، Indigo by Vineet ظاهری زیبا و در عین حال بازیگوش به لطف بازسازی کامل در سال 2021 دارد. اگرچه خوردن یک وعده غذایی در اینجا ارزان نخواهد بود، اما برای غذاهای کلاسیک خاص هندی ارزشش را خواهد داشت. ما در مورد غذاهایی صحبت می‌کنیم که عمدتاً روی تابه، اجاق سفالی، گریل و قابلمه خورش، با صنوبر تهیه می‌شوند.

منو رستوران ایندگو به عنوان یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی کامل و به سبک خودشان است. منو شامل غذاهای تنور و سیگدی است که روی آتش کباب می‌شوند، همراه با کاری‌های تند. تکه‌های بره بسیار لذیذ هستند، چون با کوبیدن چاتنی گشنیز تهیه می‌شوند. مرغ کره سیگدی نیز خوب است، این غذا نه با سس غنی سنتی، بلکه با سمبوسه کره سیاه سرو می‌شود.

تمرکز بر اشتراک گذاری بله لطفا.

مکان: Grosvenor House, Dubai Marina

سایت: www.indegobyvineet.com

تلفن: 04 317 6000

بخوانید: 20 مورد از بهترین رستوران های پالم جمیرا

رستوران رانگ محل (Rang Mahal)

ادویه‌های هندی که با سایه‌های خیره کننده کهربا، طلایی و زرشکی ترکیب شده‌اند، حال و هوای جادویی را در Rang Mahal ایجاد می‌کنند. رستورانی عالی واقع در طبقه چهارم هتل زیبای JW Marriott Marquis Dubaiکه به «کاخ رنگ‌ها» ترجمه می‌شود.

این مکان که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های هندی در دبی شناخته می‌شود، غذاهای سنتی این کشور را با همان طعم اصیل خود سرو می‌کند. از مرغ کره‌ای سنتی گرفته تا کاری میگوی کرالا، تیکا مرغ و غیره. 

مکان: JW Marriott Marquis Dubai, Business Bay

اینستاگرام: www.instagram.com/rangmahaldubai

تلفن: 04 414 3000

رستوران تندور تینا (Tandoor Tina)

اگر یک بار در تندور تینا غذا خورده‌اید، به احتمال زیاد صد بار دیگر در تنور تینا غذا خواهید خورد. از آن رستوران‌هایی که با طعم‌های متفاوت خود شما را مجبور می‌کند تا دوباره برگردید. اما نکته اصلی اینجا بدون شک منو است که مملو از غذاهای شمال هند و به سبکی خلاقانه تهیه شده‌است. تندور تینا غذاهای زیادی را ارائه می‌دهد که از گرما و اسیدیته می‌ترکند. در این مورد، رول کباب سکه که روی آن پاپریکا تند و چاتنی نعناع با طراوت روی یک تکه نان غلیظ و مطبوع نان قرار داده شده را باید امتحان کنید تا بدانید در مورد چه صحبت می‌کنیم. امیدواریم به غذاهای تند حساسیت نداشته باشید! 

مکان: 25hours Hotel Dubai One Central, Trade Centre

سایت: www.tandoortina.com

تلفن: 04 210 2500

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های لاتین در دبی

رستوران کراسینگ (The Crossing)

رستوران های هندی در دبی

با آوردن دستور العمل‌های معتبر از طول شبه قاره هند، همه چیز همانند ستاره در The Crossing می‌درخشد. البته برای کشف این موضوع باید همه چیز را امتحان کنید، که ما به شدت توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید. منوی طعم این رستوران چیزی است که شما را شگفت‌زده می‌کند، مانند کوفته‌های مرغ «شوی جیائو»، بره، میگوهای باروتی و پنیر تیکا. 

یکی از بهترین رستوران های هندی در دبی که فضای و دکوراسیون چوبی آن حال و هوایی صمیمی و راحت به همراه دارد. اما وقتی که شروع به خوردن غذا می‌کنید، دیگر آرام نخواهید ماند. چون طعم‌ها در اینجا غوغا می‌کنند! 

مکان: The H Dubai, Sheikh Zayed Rd

سایت: www.crossingtherestaurant.com

تلفن: 04 491 9695

رزرو هتل دبی با سه کلیک، بهترین اقامت در شهر جادویی!

حرف آخر

غذاهای هندی هر روز در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. طعم تند، لذیذ و معطر آن برای بسیاری از افراد جذاب است. دبی نیز یکی دیگر از کشورهایی است که در آن غذاهای هندی مرسوم طرفداران زیادی دارد. ما نیز بهترین رستوران های هندی در دبی را معرفی کردیم تا در سفرتان با تور دبی بهترین و خوشمزه‌ترین خاطرات را بسازید. 

سوالات متداول

رستوران های هندی دبی مال کدامند؟

چند رستوران هندی در دبی مال عبارتند از Indego by Vineet، India Palace Restaurant، زعفران، خیبر و راشوی غار.

رستوران های هندی لوکس و عالی در دبی کدامند؟

برای یک تجربه غذاخوری مجلل در دبی، به رنگ محل، کراسینگ، بازار عتیقه، برگ نعناع لندن و آریااس بروید.

کدام رستوران های هندی در دیره دبی خوب هستند؟

چند گزینه رستوران در دیره دبی عبارتند از: Mint Leaf of London، Bombay Brasserie، Indigo By Vineet، Armani Amal و Carnival.

نظرات کاربران