Al Safadi
3 اردیبهشت 1402
دبی

20 مورد از بهترین رستوران های پالم جمیرا

دبی بیشتر به خاطر آسمان‌خراش‌ها و مراکز خریدش شناخته می‌شود، اما نخل جمیرا به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین نقاط شهر شناخته می‌شود. نخل جمیرا بزرگترین جزیره ساخته دست بشر در جهان است و مملو از خانه های فانتزی مانند، مقاصد لوکس، امکانات تفریحی و سرگرمی بی‌نهایت است. بااین‌حال، اگر از گشت و گذار و تفریح در این منطقه خسته و گرسنه شدید تا دلتان بخواهد مکان برای غذاخوردن پیدا می‌شود. با ما باشید تا رستوران های پالم جمیرا را به شما معرفی کنیم. 

رزرو تور دبی

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

فهرست همه‌ی رستوران های پالم جمیرا 

به بازدید از پالم جمیرا می‌روید و به این فکر می‌کنید که کجا می‌توانید غذا بخورید؟ اینجا همه رستوران‌های Palm Jumeirah’s The Pointe  را گردآوری کردیم تا مطابق با ذائقه و سلیقه‌تان یکی را انتخاب کنید. 

رستوران آلاکا (ALACA)

رستوران های پالم جمیرا

غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در آلاکا گرد هم می‌آیند.این مکان با الهام از منطقه باستانی آناتولی، رستورانی عالی است که توسط سرآشپز محلی دبی عبدالله کورکما اداره می‌شود. منو دارای بخش‌های مختلفی با مزه‌های سرد و گرم، سالاد و سوپ، غذاهای پخته شده در اجاق سنگی و همچنین غذاهای اصلی خوشمزه و متنوع است و انتخاب‌های زیادی برای شما به همراه دارد. ما صدای کوزو کول (شانه بره و سبزی) و راکینین بیبری (فلفل کبابی، سیب زمینی شیرین، سیب زمینی بنفش و سس پنیر) را پیشنهاد می‌کنیم. 

ساعات کاری: یکشنبه-پنجشنبه 10 صبح تا نیمه شب، جمعه-شنبه 9 صبح تا نیمه شب

مکان: The Pointe, Palm Jumeirah

وبسایت: alacarestaurant.com

تلفن: 04 564 2999

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب 

رستوران الصفدی (Al Safadi)

چهار شعبه رستوران صفدی در دبی وجود دارد و مشخص است که چرا این زنجیره تا این حد موفق بوده. در اینجا غذای عالی لبنانی را در محیطی معمولی سرو می‌شود و این شعبه در The Pointe مناظر درجه یک از چشمه نخل در کنار غذاهای خوشمزه ارائه می‌کند. مزه‌ها متنوع، گریل‌های مخلوط و موارد دیگر را می‌توانید انتخاب کنید و از فضای آرام یکی از رستوران های پالم جمیرا لذت ببرید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد باز است. 

تلفن: 04 241 4846

رستوران گریل آرژانتین (Argentina Grill Restaurante)

این رستوران آمریکای لاتین از بهترین رستوران های پالم جمیرا است. این مکان از روش‌های سنتی آشپزی گریل اسادو استفاده می‌کند و آشپزخانه دارای سه غذای آرژانتینی است. همچنین ادعا می‌کند که بزرگ‌ترین اتاق گوشت در دبی را دارد. 

فضای داخلی روشن و رنگارنگ به شکلی هنرمندانه و پر جنب و جوش و همراه موسیقی لاتین است. غذاها نیز ترکیبی اسپانیایی-ایتالیایی هستند و شامل مجموعه‌ای از استیک، غذاهای دریایی، سالاد و برگر می‌شوند.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه 4 بعد از ظهر تا 2 صبح باز است. جمعه و یکشنبه 2 بعد از ظهر تا 2 بامداد. 

تلفن: 054 570 2626

رستوران خلیج بیروت (Beirut Bay)

Beirut Bay

غذاهای لبنانی را می‌توانید در پالم جمیرا در خلیج بیروت پیدا کنید. انتظار همه غذاهای سنتی این کشور و فضای داخلی جسورانه را داشته باشید. نور روشن و زیاد، فضای داخلی پر از میز و نیمکت را روح می‌بخشد و فضای تراس بیرونی نیز چشم‌اندازهای خیره‌کننده و مناظر زیبای آتلانتیس را ارائه می‌دهد. مکانی برای سر زدن وقتی که در حال و هوای پیتا و هوموس و یک فضای دوستانه هستید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11:45 شب باز است.

وبسایت: beirut-bay.com

تلفن: 05 434 3188

رستوران چوان (Chuan)

از دیگر رستوران های پالم جمیرا، چوان است که بیشتر از هر چیز به خاطر منوی متفاوتش معروف شده. تعداد زیادی غذا در این منو وجود دارد (در واقع بیش از 40 صفحه از آن وجود دارد) و شما هر چیزی که هوس کرده باشید را می‌توانید سفارش دهید. اما اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، سوپ قارچ مخلوط یا گوشت گاو Feihong با مربای زغال اخته و فلفل را از دست ندهید. اضافه کنیم که قیمت‌ها در این رستوران کمی گران هستند و از قبل باید میز رزرو کنید. 

ساعات کاری: یکشنبه-چهارشنبه 16:30-22، جمعه-شنبه 12:30 بعد از ظهر تا 22:00.

تلفن: 04564 3888

بخوانید: 35 مورد از بهترین کافه های دبی؛ طعم اصیل قهوه عربی

رستوران اِنیش (Enish)

رستوران لندنی اِنیش در پالم جمیرا انواع مختلف غذاهای کشور نیجریه را ارائه می‌دهد. با مجموعه ای پر جنب و جوش از رویدادهای هفتگی، مکان عالی برای طرفداران Afrobeat (موسیقی خاص آفریقایی) است که دوست دارند بهترین استفاده از بیرون رفتن را داشته باشند. اینجا فضا فوق‌العاده شاد و پرانرژی است و مناسب گرفتن مراسم و مهمانی! منو نیز دارای طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها است (با گزینه‌های گوشتی فراوان).

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه 10 صبح تا 4 بعد از ظهر. 

تلفن: 055 638 1573

رستوران هوک اند کوک (Hook & Cook)

رستوران های پالم جمیرا

یکی از محبوب‌ترین رستوران های پالم جمیرا، هوک اند کوک است که با سرو غذاهای خاص دریایی خود همه را راضی و خشنود می‌کند. یک تراس کوچک و دنج دارد اما برای دیدن فضای داخلی زیبا به داخل بروید. در یک غرفه دنج بنشینید و تم دریایی را تحسین کنید؛ تمام رنگ‌های آبی، سفید، طناب‌ها و صدف‌های دریایی و منویی را جستجو کنید که طرفداران ماهی و غذاهای دریایی آن را دوست دارند. 

همه چیز از ماکارونی غذاهای دریایی گرفته تا تاکوی ماهی، سرخ‌کرده گرفته تا گریل گزینه‌های مختلفی برای شما وجود دارد تا گرسنه بیرون نروید. توصیه ما اما این است که ماهی سالمون ولینگتون را از دست ندهید، با شیرینی ترد، سس غنی از پستوی اسفناج و ماهی کاملاً پخته شده، عالی است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا نیمه شب باز است. 

تلفن: 04 244 3214

رستوران جونام (Joonam)

اگر در پالم جمیرا هستید و دلتان یک غذای ایرانی می‌خواهد، رستوران جونم یا جونام بهترین گزینه برای شماست. منوی غذا تفسیری مدرن از غذاهای اصیل ایرانی است. صندلی‌های داخلی و خارج رستوران هم وجود دارد تا در کنار خانواده‌تان یک وعده غذای خوشمزه و خوش‌عطر ایرانی داشته باشید. 

ساعات کاری: دوشنبه – یکشنبه ظهر – نیمه شب.

تلفن: 055 719 9052

بخوانید: 10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند! 

رستوران کازوزا (Kazoza)

غذاهای خیابانی مصری را می‌توانید در Kazoza میل کنید که منوی بسیار سالمی هم دارد. از بهترین رستوران های پالم جمیرا با داشتن آشپزخانه اُپن به مهمانان اجازه می‌دهد تا پخت همه چیز را مانند کباب، بخارپز، پخت، سرخ کردن، پرتاب کردن و ریختن غذا از نزدیک ببینند. با فضای داخلی مدرن، دیوارهای سفید همراه با مبلمان سفالی و رنگ طلایی رستوران کازوزا مکانی با ظاهری هوشمندانه با غذاهای دلچسب است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا ظهر

وبسایت: kazoza.net

رستوران مونگول گِر (Mongol Ger)

Mongol Ger

غذاهای مغولی در منوی رستوران Mongol Ger در پالم جمیرا وجود دارد. این مکان برای کسانی که اشتهای سالمی دارند، بوفه‌ای از غذاهای شرقی و همچنین هات پات و بوفه باربیکیو سرو می‌کند. اگر به دنبال یک وعده غذایی شکم‌‌پرکن هستید، می‌توانید منوی وسیع آلاکارته را سفارش دهید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 13 تا 24 شب. 

تلفن: 04 577 1239

رستروان مورا (Mura)

رستوران ایتالیایی مورا، از آن جاهای دوست‌داشتنی و همچنین از محبوب‌ترین رستوران های پالم جمیرا است. از صدها لیمو پلاستیکی آویزان شده و شاخ و برگ سبز متراکم (داخلی و بیرونی) گرفته تا روتین های رقص پرانرژی و غیرمنتظره، این رستوران بسیار پر جنب و جوش است. پیشنهاد می‌کنیم با پاستا، خود را با حال و هوای شاد کنید.

ساعات کاری: دوشنبه-شنبه 6 بعد از ظهر تا 1 صبح، یکشنبه 13-16، 18-13.

وبسایت: murarestaurant.com

تلفن: 04 575 5097

رستوران خانه فانتوم (Phantom House)

این سالن و رستوران پرجنب‌وجوش موقعیتی عالی برای چشم‌اندازی از چشمه نخل دارد و منوی آن متنوع است، از سوشی گرفته تا لغزنده، بال‌ها و ناچو گرفته تا بشقاب‌های پنیر. این یک سالن استراحت پرجنب‌وجوش است و در میان مهمان‌های آخر شب پرطرفدار است.

ساعات کاری: یکشنبه-دوشنبه 5 بعد از ظهر تا 11:30 بعد از ظهر، سه شنبه تا شنبه از 5 بعد از ظهر تا 3 صبح باز است. 

تلفن: 04 589 6517

رستوران روو رویال (Rue Royale)

رستوران های پالم جمیرا

Rue Royaleیک رستوران فرانسوی از سرآشپز ستاره‌دار میشلین Mathieu Viannay است و در سمت غربی پالم جمیرا واقع شده‌است. این رستوران یک تجربه غذاخوری خلاقانه فرانسوی همراه با غذاهای خاورمیانه را ارائه می‌دهد. اگر به رویال رفتید مرغ کبابی، استیک و گراتن را از دست ندهید. 

ساعات کاری: شنبه-چهارشنبه 10 صبح تا 10:30 بعد از ظهر، پنجشنبه تا جمعه ظهر تا 11:30 شب باز است. 

تلفن: 04 241 2828

رستروان سووروف (Suvoroff)

به دنبال غذاهای اصیل روسی هستید؟ سووروف در پالم جمیرا کاسه‌های بورش و استروگانف سرو می‌کند. این اکسپورت که در سال 2008 با رستوران JBR خود در دبی فرود آمد، اکنون شعبه‌ای را در پالم جمیرا افتتاح کرده است تا منوی آن را با چشم‌اندازهای خیره‌کننده چشمه ارائه دهد. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 3 صبح باز است. 

تلفن: 052 259 8292

رستوران یوی Yoy

Yoy خود را به عنوان اولین رستوران آتش پز اوکراینی در دبی معرفی می‌کند و منویی از طعم‌های غنی این کشور را دارد. کتلت‌های خرگوش که با فرنی کرفس و ازگیل، مرغ کیو و گل گاوزبان سرو می‌شود، تنها برخی از غذاهای خوشمزه منو هستند. محیط هم فوق العاده شیک است و فضا با رنگ های خنثی تزئین شده تا رستوران یوس را به یکی از زیباترین رستوران های پالم جمیرا تبدیل کند. 

ساعات کاری: یکشنبه-پنجشنبه 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد، جمعه-شنبه 13:00 تا 1 بامداد.

تلفن: 050 947 2626

رستوران زی روم (ZRoom)

ZRoom

ZRoom تمام تلاش خود را می‌کند تا با اجرای موسیقی زنده و اجراکنندگان خیره‌کننده از غذاهای مدیترانه‌ای خود لذت ببرید، البته تماشای منظره چشم نواز روی آب. نمایش ساعت 9 شب خواهد شد و منتظر نورپردازی خیره کننده و آتش‌سوزی درخشان و ویترینی واقعاً فریبنده باشید. این نمایش‌ها با غذاهای خوشمزه همراه می‌شوند و بهترین شب را برای شما خلق می‌کنند. 

ساعات کاری: دوشنبه-پنجشنبه ظهر-2 بامداد، شنبه-یکشنبه ظهر تا 2 بامداد

رستوران زور (Zor)

Zor با آوردن فرهنگ و غذاهای ازبکستانی به دبی، نگاهی اجمالی به روح واقعی ازبکستان به مهمانان ارائه می‌دهد. ترکیب دستور العمل‌های قدیمی ازبکستان و منوی با دقت تنظیم شده شامل سوپ‌های سنتی گوشت گاو و بره ازبکستان، گوشت بره سرخ شده، سیخ گوشت، بره و غیره بی‌نظیر است. 

ساعات کاری: همه روزه از ظهر تا 2 بامداد باز است.

وبسایت: www.zor.ae

تلفن: 04 566 9612

رستوران کاپلا (A Cappella)

منتظر غذاهای تاپاس مبتکرانه از این نقطه شاد در پالم جمیرا باشید. غذاهای فوق‌العاده‌ی اسپانیایی که شامل پاتاتاس براواس (با هاریسا)، تاکو، بال مرغ، پانی پوری، نان فرانسوا، تیکا مرغ و کالزون هستند. منو این رستوران در کنار فضای شیک آن باعث شده تا کاپلا به یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران های پالم جمیرا تبدیل شود. 

ساعات کاری: ساعت 5 بعد از ظهر تا نیمه شب باز است.

تلفن: 058 971 9542

رستوران البیروتی (Al Beiruti)

رستوران های پالم جمیرا

آیا می‌خواهید به لبنان سفر کنید؟ پس حتما به سراغ یکی از خوشمزه‌ترین رستوران های پالم جمیرا یعنی البیروتی بروید. این رستوران در کنار فواره‌های رقصنده قرار گرفته و با فضای داخلی خاص لبنانی فرصتی بی‌نظیر برای خوردن غذاهای خوشمزه عربی است. انواع هوموس، فلافل، جگر و غذاهای گوشتی را می‌توانید با طعمی سنتی و اصیل نوش جان کنید. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 3 صبح.

تلفن: 04 589 2999

رستوران برانچ اند کیک (Brunch & Cake)

کافه محبوب الوصل دومین شعبه خود را در نخل جمیرا دبی افتتاح کرده‌است. برانچ اند کیک کنار دریا، فضای داخلی 1500 فوت مربعی با تراس 1000 فوت مربع را در بر می‌گیرد تا شما را به رستورانی ببرد که تا به امروز نرفته‌اید. در کنار فضای عالی برانچ اند کیک، منو نیز منحصربفرد است و شامل برگر Saucy Bacon، چیپس کوکا و همبرگر تخم مرغ سرخ شده، برگر لازانیا، برگر گوشت گاو کشیده و پنکیک ریکوتا دو فاج جدا از برخی از موارد دیگر است. دسرها نیز عبارت‌اند از کیک رنگین کمانی، کیک لانه زنبوری و ریواس و گرانولای گیلاس با گل رز انبه و توت تازه.

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 10 شب، پنجشنبه تا جمعه 8 صبح تا 10:30 شب باز است. 

وبسایت: www.brunchandcake.ae

رستوران های پالم جمیرا دریچه‌ای رو به جهان!

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کردید و در سفرتان به سراغ منطقه پالم جمیرا رفتید، خودتان را آماده خوردن غذاهای مختلف از سراسر جهان کنید. به این شکل که از هر کشوری یک رستوران در این منطقه وجود دارد، پس اگر هوس غذای خاصی کردید، رستوران های پالم جمیرا بهترین انتخاب هستند.

نظرات کاربران