Kinoya
7 اردیبهشت 1402
دبی

10 تا از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی؛ سنتی و خوشمزه

ژاپن به خاطر چیزهای زیادی شناخته شده‌است: فناوری پیشرفته، مانگا، مناظر زیبا، و تاریخ طولانی که در معابد، زیارتگاه‌ها و قلعه‌ها منعکس شده، اما یک چیزی که به نظر می‌رسد همه به آن علاقه دارند، غذا است. نه تنها بازدیدکنندگان ژاپنی عاشق طعم‌های این کشور می‌شوند، بلکه خود ژاپنی‌ها به قدری وابسته هستند که وقتی به سفرهای خارجی می‌روند، بسیاری از آن‌ها به دنبال یک رستوران ژاپنی می‌گردند. در این میان، دبی هم جزو کشورهایی بوده که غذاخوری‌های متنوعی را افتتاح کرده‌است تا گردشگران به راحتی بتوانند طعم اصیل این غذاها را بچشند. ما نیز با معرفی بهترین رستوران های ژاپنی در دبی شما را به خوردن این غذاها دعوت می‌کنیم.

رزرو تور دبی

 رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

فهرست بهترین رستوران های ژاپنی در دبی

اگر از طرفداران سوشی هستید یا به غذاهای خاص و زیبای ژاپنی علاقه دارید، در اینجا بهترین رستوران های ژاپنی در دبی آورده شده‌است تا طعم این غذاهای خوشمزه را بچشید و سفری متفاوت داشته باشید. 

  1. رستوران میمی کاکوشی (Mimi Kakushi)
رستوران میمی کاکوشی (Mimi Kakushi)

سرد! این اولین چیزی است که وقتی وارد میمی کاکوشی می‌شوید به ذهنتان می‌رسد. یکی از بهترین رستوران‌ های ژاپنی در دبی با فضای کاملا سنتی، دیوارهای نقاشی شده با دست، پرده‌های منجوق‌دار و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی زیبا که مخصوص عکس‌های اینستاگرام است. در مورد غذا نیز، با گیوزا، سوشی، کاد سیاه و گوشت گاو واگیو  شروع کنید تا از انتخابتان کاملا راضی باشید. 

مکان: Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach, Jumeirah Beach Road

وبسایت: www.mimikakushi.ae

تلفن: 04 379 4811

  1. رستوران کینویا (Kinoya)

وقتی کینویا در سال 2021 افتتاح شد، یکی از رستوران‌هایی بود که در اولین ماه‌های پرمخاطره‌اش به سختی می‌توانستید روی آن میز بنشینید. دو سال به جلو برو و این رستوران هنوز هم ستاره‌اش مثل همیشه می‌درخشد. فضای رستوران به یک اتاق غذاخوری اصلی، یک میز سرآشپز خصوصی و دو اتاق غذاخوری خصوصی تاتامی تقسیم می‌شود و بسیار جالب و سنتی است. 

از طرفی، منویی که بوسیله سرآشپز ماسائو کیکوچی طراحی شده‌است، طیفی از غذاهای محبوب ژاپنی، از کارااژ تا گیوزا، از طریق روباتا و نیگیری را ارائه می‌کند.

مکان: P2, Tower 2, The Onyx, The Greens

سایت: www.kinoya.ae

تلفن: 04 548 6776

بخوانید: استارباکس دبی؛ دنیای نوشیدنی های متنوع و خوشمزه

  1. رستوران زوما (Zuma)

اگر قرار باید یک رستوران در دبی بروید، آن قطعا زوما است. اصلا لیست بهترین رستوران های ژاپنی در دبی بدون ذکر این مکان به هیچ وجه کامل نخواهد بود. کمتر رستورانی در هر شهری در هر کشوری در جهان چنین احترام و قدردانی را به خود جلب می‌کند. درست است که یکی از بهترین‌ها معرفی می‌شود، اما گران‌ترین نیست و همین نقطه قوت زوما است. 

در حالی که کاد سیاه اینجا یک چیز افسانه‌ای است، نمی‌توانید از منوی غذایی که شامل خوراکی‌های گوشتی از گریل وسیع روباتا و غذاهای نفیس سوشی و ساشیمی نیز می‌شود، صرف نظر کنید. 

مکان: Gate Village 6, DIFC

سایت: www.zumarestaurant.com/locations/dubai

تلفن: 04 425 5660

  1. سوشی بار و رستوران 99 (99 Sushi Bar & Restaurant)
99 Sushi Bar & Restaurant

همانطور که از نام آن پیداست، در اینجا 99 سوشی بار و رستوران پیدا خواهید کرد. این جواهر در مرکز Address Downtown و در سایه برج خلیفه قرار گرفته است. شایان ذکر است که این رستوران ژاپنی به طور انحصاری سوشی سرو نمی‌کند؛ شما می‌توانید چند چیز دیگر از جمله تارتار ماهی تن تند و ماهی کاد سیاه کره‌ای را در منو پیدا کنید. با این حال برای طرفداران سوشی، اینجا دقیقا خود بهشت است. 

مکان: Address Downtown, Downtown Dubai

سایت: www.99sushibar.com/en/99-sushi-bar-dubai

تلفن: 04 547 2241

  1. رستوران کلاپ (Clap)

کلاپ که اهل بیروت است، نه تنها یکی از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی است، بلکه برخی از خلاقانه‌ترین غذاهای شهر را نیز سرو می‌کند. اما نباید از فضای داخلی بسیار شیک آن غافل شد. چراکه همه چیز متناسب با یکدیگر طراحی شده از سنگ‌پوش کف گرفته تا نمای دیوارها و مبلمان. از طرفی سرویس‌دهی بسیار صمیمانه و روان است و کارکنان به خوبی در منو مسلط هستند.

به منو که می‌رسیم، شاید دچار سردرگمی شوید اما توصیه ما پای شاه خرچنگ برشته شده در فر است. در کلاپ بنشینید و تماشا کنید که سرآشپزهای با استعداد در آشپزخانه اوپن شیک، غذاهای نوآورانه ژاپنی را سرو می‌کنند. 

مکان: Gate Village 11, DIFC

سایت: www.claprestaurant.com

تلفن: 04 569 3820

  1. رستوران گوهان (Gohan)

با رزرو میز در گوهان وارد برنده جایزه La Cantine du Faubourg دبی شوید و از دری مخفی به اتاق غذاخوری صمیمی اسکورت خواهید شد. ورودی محتاطانه از فضایی آرام به رستوران گوهان، حال‌و‌هوای ساده‌ای به شما می‌دهد که کاملاً با منوی سبک غذاهای خیابانی ژاپنی‌اش مطابقت دارد. سوشی، ساشیمی و ماکی، غذاهای سرد مانند هاماچی تکه‌شده با پستو شیشو، سیخ‌های گرم شامل اختاپوس فوق‌العاده نرم با کره زنجبیل تند، و غذاهای داغ مانند دنده‌های کوتاه بره باربیکیو با توگاراشی، و باس دریایی شیلیایی ترد با سس کاری ژاپنی.

از هر بخش یک یا دو غذا انتخاب کنید و یک تجربه  غذاخوری بسیار خوب را در یکی از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی پیش‌رو خواهید داشت.

مکان: Jumeirah Emirates Towers, Sheikh Zayed Rd

سایت: www.lacantine.ae/events/gohan

تلفن: 04 352 7105

  1. رستوران گلدفیش سوشی و یاکیتوری (Goldfish Sushi & Yakitori)
Goldfish Sushi & Yakitori

اگر فکر می‌کنید که در دبی پیدا کردن یک سوشی خوشمزه با هزینه مناسب غیر ممکن است، سخت در اشتباهید. چون رستوران گلدفیش سوشی و یاکیتوری برخی از بهترین غذاهای ژاپنی از جمله سوشی را با کیفیت بالا و قیمت معقول ارائه می‌دهد. رستوران گلدفیش در فضایی در مرکز خرید گالریا دبی با یک پیشخوان باز قرار گرفته که می‌توانید سرآشپزها را در حال کار تماشا کنید. ساشیمی و سوشی از غذاهای جذاب و محبوب این رستوران هستند.  

مکان: Galleria Mall, Al Wasl Rd

سایت: www.goldfishsushiyakitori.com

تلفن: 04 886 4966

  1. رستوران نوبو (Nobu)

Nobu یکی از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی است که نیازی به معرفی ندارد. این رستوران تازه بازسازی شده، اخیراً در یک مکان جدید و خیره‌کننده روی پشت بام در طبقه 22 آتلانتیس پالم بازگشایی شده‌است. با منوی به روز شده، سالن استراحت و خدمات عالی و یک تراس وسیع با منظره‌های باورنکردنی از جزیره نخل و منطقه عربی، نوبو به سرعت توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. همانطور که انتظار می‌رود، عالی‌ترین سوشی‌ها را در این رستوران می‌توانید پیدا کنید، اما ارزان نیست.

مکان: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

سایت: www.noburestaurants.com/dubai

تلفن: 04 426 2626

  1. رستوران ریف ژاپنی کوشیاکی (Reif Japanese Kushiyaki)

اگر در نزدیکی مرکز خرید دار وصل (Dar Wasl) هستید، یا حتی اگر نیستید، ارزش آن را دارد که به ریف ژاپنی کوشیاکی بروید و یک وعده غذایی تند بخورید. اینجا یک رستوران محلی و خودمانی است که توسط سرآشپز ریف عثمان اداره می‌شود و غذاهای ژاپنی به سبک غذاهای خیابانی و مقرون‌به‌صرفه را سرو می‌شوند. در منو ساندو واگیو کاتسو با سس تونکاتسو وجود دارد که در کنار سیخ، رامن و کوشیاکی برای مرگ سرو خواهد شد، چون خیلی تند است. پس اگر به غذای تند علاقه دارید، رستوران ریف مختص شماست! 

مکان: Dar Wasl Mall, Al Wasl Rd

سایت: www.reifkushiyaki.com

تلفن: 050 235 7071

  1. رستوران روکا (ROKA)
ROKA

سرآشپز مشهور راینر بکر از شهرت زوما می‌داند که هوس خوردن روباتا چیزی نیست که بتوان آن را سهل‌انگیز دانست. به همین دلیل است که او ROKA را در The Opus از Business Bay افتتاح کرد. 

لیست بهترین رستوران های ژاپنی در دبی را با روکا به پایان می‌رسانیم. در حالی که فضای داخل تماما از چوب گرم، سنگ خنک و خطوط تمیز مطابق با ساختمان خیره‌کننده طراحی شده (توسط معمار برتر زاها حدید). اگر آب و هوا اجازه می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم به تراس زیبا بروید و از انتخاب گوشت، ماهی و سوشی خود در چشم‌انداز چشمگیر شهر لذت ببرید. ماهی کاد سیاه رباتا از غذاهای محبوب این رستوران است.

مکان: The Opus by Omniyat, Business Bay

سایت: www.rokarestaurant.com/dubai

تلفن: 04 439 7171

از خوردن غذاهای ژاپنی غافل نشوید! 

غذاهای ژاپنی خوشمزه، سالم و در واقع بسیار ساده هستند. چه به تازگی به غذاهای ژاپنی علاقه‌مند شده‌اید یا از طرفداران پر و پا قرص آن هستید، بهترین رستوران های ژاپنی در دبی فرصتی هستند که نباید از دست بدهید. پس بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید و سری به دنیای خوشمزه ژاپنی‌ها بزنید. 

نظرات کاربران