Il Borro Tuscan Bistro
7 اردیبهشت 1402
دبی

10 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی با همان عطر و طعم

فرهنگ ایتالیایی دارای سنت بسیار غنی در غذا، هنر، موسیقی، ادبیات است. اما ما امروز قصد داریم تا به دنیای غذاهای این کشور سفر کنیم. غذاهایی که در همه دنیا پرطرفدار هستند؛ پیتزاها و پاستاهای خوشمزه، شیرینی‌ها و پیش‌غذاهای وسوسه‌کننده که مطمئناً از آن لذت خواهید برد. برای چشیدن این طعم‌ها کافی است در سفرتان، سری به بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی بزنید. جایی که مزه سنتی ایتالیایی را با دکوراسیون اصیل این کشور ترکیب می‌کند تا به شما لذت خوردن پاستا در کوچه‌پس‌کوچه‌های رم را ببخشد. 

رزرو تور دبی

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

فهرست بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی

انتخاب ده تا از بهترین رستوران‌های ایتالیایی شهر کار ساده‌ای نیست، اما وقتی صحبت از ارائه غذاهای عالی همراه با خدمات خوب و آن حال و هوای ایتالیایی می‌شود، این‌ها بهترین‌ها هستند. در اینجا بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی آورده شده است:

  1. رستوران شیک نونا (Chic Nonna)
Chic Nonna

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی، شیک نونا است که درهای خود را در تابستان 22 باز کرد. از آن رستوران‌هایی که به خودتان می‌گویید فقط همین رستوران پاتوق من برای همیشه خواهد بود. شیک نونا مکانی دنج و زیبا با منوی ساده‌ای از تمام غذاهای کلاسیک است. از آن جاهایی که هم برای صبحانه و هم ناهار و شام عالی خواهد بود و قلب شما را با رومیزی‌های سفید، کارکنانی با کت‌های سفید، جلیقه و پاپیون و لوسترهای معمولی تسخیر می‌کند. پاستا و پیتزا عطر و طعمی دیگر دارد در این رستوران! 

مکان: Gate Avenue Mall, DIFC

وبسایت: www.chicnonna.com

تلفن: 04 605 2000

  1. رستوران Il Borro Tuscan Bistro

اگر نمی‌توانید به یک توپ بزرگ مردانا (غذای محبوب ایتالیا) و مقداری لینگوین all’astice (لابستر، زیتون توسکانی و سس گوجه‌فرنگی ارگانیک) نه بگویید، پس باید حتما به رستوران Il Borro Tuscan Bistro بروید. حتی اگر خیلی تخصص در شناخت غذاهای ایتالیایی ندارید، کافی است تا فقط پیتزای خوشمزه آن‌ها را انتخاب کنید که با نان خوشمزه و نازک و سس مخصوص خودشان و با موادی مانند موزارلای بوفالو، قارچ پورسینی و ترافل سیاه آمبریا پر می‌شوند. به قول ایتالیایی‌ها ماما میا ! 

مکان: Jumeirah Al Naseem, Turtle Lagoon

وبسایت: www.ilborrotuscanbistro.ae

تلفن: 04 275 2555

  1. رستوران ریستورانت لورن (Ristorante Loren)

یکی از جدیدترین و بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی، لورن است که درهای خود را در ساحل پالم وست در پایان سال 2022 باز کرد. رستورانی با چشم‌اندازی از افق مارینا دبی و غذاهای خوشمزه که همه چیز را به بهترین شکل ممکن داراست. داخل آن نیز به همان اندازه شیک است، جایی که فضای داخلی شیک آن بازگشتی به ریویرای ایتالیا در دهه‌های 1960 و 1970 است.

اصلا یک غذای عالی و با منظره خوب، دیگر چه می‌خواهید! منو نیز کامل و ایتالیایی و البته کمی مجلل است؛ نگران نباشید پیتزا، پاستا و حتی خاویار هم در آن پیدا می‌شود. 

مکان: Palm West Beach, Palm Jumeirah

وبسایت: www.lorenristorantedubai.com

تلفن: 04 557 8293

  1. رستوران سینکو (Cinque)
Cinque

چه برای یک بشقاب سریع پاپاردل (یک نوع خوراک با مواد متنوع مثل میگو) بیایید و چه برای نشستن طولانی مدت با غذاهای دریایی تازه، کباب‌پز و غیره، کلا هر انتظاری که داشته باشید در رستوران سینکو برآورده می‌شود. 

سرآشپز اجرایی برنده جایزه، مائورو دی لئو با استفاده از مواد غذایی تازه و به روز و با تکنیک‌های جدید و در عین حال احترام به سبک‌های سنتی، غذاهای فصلی خوشمزه‌ای را در منو خود قرار می‌دهد که ارزش امتحان کردن را دارند. اگر به اینجا از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی رفتید، در داخل خانه یا در فضای باز در تراس زیبا غذا بخورید و از فضای رویایی آن لذت ببرید. اضافه کنیم که قیمت‌ها کمی گران هستند. 

مکان: FIVE Palm Jumeirah

وبسایت: www.palmjumeirah.fivehotelsandresorts.com/eat-drink/cinque

تلفن: 04 455 9999

  1. رستوران سیپریانی (Cipriani)

Cipriani یک رستوران فوق‌العاده پر زرق و برق است. یعنی هم فضای رستوران و هم کیفیت غذا و قیمت‌ها در سطح بالایی قرار دارند. این رستوران که از 2016 افتتاح شده فضای مجللی دارد و غذاهای ایتالیایی را به سبکی سنتی-فانتزی ارائه می‌کند. اگر خواستید به این رستوران بروید، باید حتما از قبل میز رزرو کنید. 

مکان: Gate Village 10, DIFC

وبسایت: www.ciprianidubai.com

تلفن: 04 347 0003

  1. رستوران نیکو رومیتو (Il Ristorante – Niko Romito)

رستوران نیکو رومیتو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی است که فضای لوکس و شیک را به فضای ساده و دنج ترجیح داده‌است. از آن مکان‌هایی که با پوشیدن لباس مهمانی یک شب پر زرق و برق و رمانتیک را خواهید گذراند. رستورانی فانتزی با غذاهایی که هم خلاقانه و هم عالی آماده می‌شوند، از جمله لازانیای کلاسیک که شما را شگفت‌زده می‌کند. فراموش نکنید که شب خود مانند ایتالیایی‌ها با یک اسپرسو لذت‌بخش تمام کنید.

مکان: Bulgari Resort Dubai, Jumeirah Bay Island

وبسایت: www.bulgarihotels.com/en_US/dubai/bars-and-restaurants/il-ristorante-niko-romito

تلفن: 04 777 5555

  1. رستوران L’Amo Bistro Del Mare
L’Amo Bistro Del Mare

خوب همه ما می‌دانیم که غذاهای ایتالیایی فقط به پیتزا و پاستا ختم نمی‌شوند و آن‌ها متخصص درست کردن غذاهای دریایی هم هستند. رستوران L’Amo Bistro Del Mare نیز با قرارگیری در بندر دبی و با پس زمینه قایق‌های تفریحی و همچنین سرو غذاهای دریایی، حس و حال متفاوت از ایتالیا را به شما می‌دهد. 

کارپاچیو، تارتار، اسپاگتی و ماهی تازه، منوی الهام‌گرفته از اقیانوس را با اقلامی که مستقیماً از پیشخوان غذاهای دریایی به صورت دستی و روزانه انتخاب می‌شوند، همگی عالی هستند. در کل، فضای صمیمی، خدمات خوب و قیمت‌ها نیز به طرز شگفت‌آوری مناسب است.

مکان: Dubai Harbour Yacht Club, Dubai International Marine Club

وبسایت: www.lamorestaurant.com

تلفن: 04 278 4800

  1. رستوران اسکالینی (Scalini)

به محض ورود به داخل اسکالینی، رستوران ایتالیایی باکلاس هتل فور سیزن ریزورت، متوجه خواهید شد که قدم در یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی گذاشتید. اینجا به معنای واقعی کلمه، بی‌نظیر، زیبا، باورنکردنی و اصلا وصف نشدنی است. از چه بگوییم از درخت بزرگ لیموی وسط تراس، رنگ آبی آسمانی کف و درب‌های ورودی، مبلمان سفید و فضای تمیز. این رستوران شما را به مکانی رویایی خواهد برد و جادو از اینجا شروع می‌شود. پختن همه چیز از راویولی ریکوتا و پیتزا آل تارتوفو گرفته تا بادمجان پارمیگیانا در بالاترین کیفیت و طعم است. غذاها پرحجم و سخاوتمندانه، سرویس دهی عالی و حال و هوای بسیار خوب است. 

مکان: Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach, Jumeirah Beach Road

وبسایت: www.scalini-dubai.com

تلفن: 04 349 0068

  1. رستوران The Artisan

شاید این رستوران را به سختی بتوان در بین بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی قرار دارد. اما اگر به دنبال فضایی آرام، جمعیتی شیک و غذاهای سنتی هستید که طعم آن‌ها مستقیماً از آشپزخانه ایتالیایی آمده باشد، The Artisan هرگز شما را ناامید نمی‌کند. آرامش‌بخش با منو خلاقانه و جذاب که تمام غذاهای کلاسیک‌ها را سرو می‌کند: مردانای آپولیایی، بروشتا آل پومودورو و گنوکی‌های دست‌ساز، با گوشت و ماهی فراوان.

مکان: Waldorf Astoria DIFC

وبسایت: www.theartisan.ae

تلفن: 04 338 8133

  1. رستوران نایس گای (The Nice Guy)
The Nice Guy

شاید در پایان سال گذشته درهای خود را باز کرده باشد، اما تراتوریا (از رستوران‌های محبوب در ایتالیا) پرهیاهو الهام گرفته از مافیا که The Nice Guy نام دارد، با سنگ‌های مرمر، غرفه‌های دنج و پاسیو زیبا در فضای باز، خود را به طور کامل به دبی وارد کرده‌است. یک مکان عالی و پاتوقی برای تفریحات شبانه که با غذاهای خاص ایتالیایی از شما پذیرایی می‌شود. بشقاب‌ها در ظاهر مدرن هستند و در باطن طعم غذاخوری‌های کوچک ایتالیا را می‌دهند. پیتزای اینجا را حتما امتحان کنید. 

مکان: Jumeirah Emirates Towers

اینستاگرام: www.instagram.com/theniceguydubai

تلفن: 04 276 9888

غذاهای ایتالیایی را در دبی امتحان کنید! 

بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی را به شما معرفی کردیم تا اگر در سفرتان با تور دبی هوس یک پیتزای خاص و پاستای پر از پنیر کردید، به راحتی یک مکان را انتخاب کنید و به مراد دلتان برسید. 

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده‌اید، این بار به سراغ غذاهای سریع و خوشمزه در این شهر بروید.

نظرات کاربران