Birch Baker
28 فروردین 1402
دبی

بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب 

بوی عطر شیرینی در قنادی رنگارنگی که شما را به نوشیدن قهوه و کروسان دعوت می‌کند از تجربه‌هایی است که در سفر به دبی باید حتما کسب کنید. بهترین شیرینی فروشی های دبی هر روز شما را با این صحنه مواجه می‌کنند و مطمئن باشید که هر بار هم نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید. از کروسان گرفته تا انواع نان‌ها، کیک‌های خاص و شیرینی‌های مختلف چیزی است که در انتظار شما خواهد بود. 

رزرو تور دبی

بلیط چارتری دبی فقط سه کلیک با شما فاصله دارد.

لیست 10 تایی بهترین قنادی های دبی 

10 نانوایی و شیرینی‌پزی این شهر به دلیل مواد اولیه با کیفیت استثنایی، دستورالعمل‌های خلاقانه و خوراکی‌هایی که هم از نظر بصری خیره‌کننده و هم خوشمزه هستند، شناخته شده‌اند. فرقی نمی‌کند ساکن محلی باشید یا فقط به دبی سفر کرده‌اید، این‌ها بهترین نانوایی‌ها و شیرینی فروشی‌هایی هستند که ارزش دیدن دارند.

شیرینی فروشی فلکی پستری کروسانت (‌Flaky Pastry Croissant Co) 

بهترین شیرینی فروشی های دبی

باور کنید هیچ‌چیز به اندازه قدم زدن به سمت شرکت Flaky Pastry Croissant لذت‌بخش نیست. وقتی وارد این شیرینی فروشی می‌شوید، دقیقا حس می‌کنید به پاریس سفر کرده‌اید؛ چون بوی کروسان تازه، اولین چیزی است که به مشامتان می‌رسد. 

این مکان دلپذیر به عنوان اولین کرواسانتری لذیذ دبی لقب گرفته است. قنادی فوق‌العاده دلپذیر که بیشتر به خاطر آشپزخانه اوپن خود مشهور شده و شما می‌توانید در آن خوراکی‌های خوش‌طعم خود را که سفارش داده‌اید و شیرینی‌هایی که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت را تماشا کنید. نوشیدنی یا قهوه را در کنارش از دست ندهید. 

مکان: City Walk II

اینستاگرام: www.instagram.com/flakypastrydubai 

تلفن: 054 998 4434

بخوانید: بهترین رستوران های دبی

برچ بیکری یا نانوایی بیکری (‌Birch Bakery)

هر کسی سزاوار این است که یک نانوایی به خوبی برچ در همسایگی خود داشته باشد. چیزی که از سال 2019 تا به امروز مورد علاقه محلی‌های منطقه Al Quoz بوده است. برچ بیکری در ابتدا کار خود را به عنوان مکانی برای خرید بهترین خمیر ترش شهر شروع کرد، اما اکنون همه چیز را از نان گندم مالت‌دار و فوکاچیا نمک دریایی گرفته تا نان آجیل و شیرینی‌های متنوع خوشمزه را می‌فروشد. 

اینجا یکی از بهترین شیرینی فروشی های دبی است که تنوع نان‌ها و شیرینی‌ها در آن شما را سردرگم و گیج می‌کند. اگر کروسان‌های تازه و شیرینی‌های خوش عطر و طعم برچ بیکری را یکبار امتحان کنید که تا بازدید بعدی رویای آن را خواهید داشت.

مکان: Al Quoz

وبسایت: www.birchcafe.com

تلفن: 04 397 0996

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

شیرینی فروشی رایز اند دوان بیک‌هوس (‌Rise and Dawn Bakehouse)

Rise and Dawn Bakehouse متخصص کیک‌های زیبا و کوکی‌های سفارشی است. از بهترین شیرینی فروشی های دبی که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا هر روز صبح بهترین‌ها را در ویترین خود می‌گذارد. همه چیز در اینجا بوی بهشت می‌دهد و شما را به دنیایی رنگارنگ می‌برد. حتی جعبه‌های بسته‌بندی هم زیبا و متفاوت هستند و غیرممکن است آن‌ها را دور بیاندازید. 

مکان: Burj al Salam, Trade Centre

وبسایت: www.riseanddawnbakehouse.com

تلفن: 056 445 7526

بخوانید: از دبی چی بخریم که سود کنیم

شیرینی فروشی بیگری فرم (‌Bageri Form)

شیرینی‌های الهام گرفته از اسکاندی مانند Pain Suisse با روکش شکلاتی، نان دارچینی سوئدی و بانوفی دانمارکی پر از کرامبل موز و بادام که روی آن با کرم تافی صاف پوشانده شده، تنها بخشی از شگفتی‌های بیگری فرم از بهترین شیرینی فروشی های دبی هستند. 

اینجا از آن بوتیک‌های شیرینی است که می‌توانید در محیط جادار و آرام‌بخش آن بنشینید و یک قهوه خوش عطر با شیرینی خوشمزه نوش جان کنید. 

مکان: Dubai Design District Building 4

وبسایت: www.bageriform.com

تلفن: 04 570 8777

بخوانید: دبی بریم یا ابوظبی؟ گران ترین شهر جهان و یا پایتخت خرید خاورمیانه؟

شیرینی فروشی کیک بلوم (‌Cake Bloom)

تا زمانی که کیک بلوم را کشف نکنید، نمی‌دانید که شیرینی کره‌ای دقیقا چیزی است که همیشه می‌خواستید. از آن شیرینی‌هایی که هر روز و هر لحظه دلتان می‌خواهد بخورید و بخورید. همه چیز در کیک بلوم بی‌نظیر و زیبا است؛ از دکور و فضای داخل گرفته تا هر کدام از شیرینی‌ها که شبیه عکس‌های اینستاگرام هستند. مخصوصا کیک‌های سفارشی آن که به صورت خاص در رنگ‌های پاستلی زیبا با جزئیات تزئین شده‌اند. دسر، نان و نوشیدنی‌های کره‌ای همه گزینه‌های جذاب این قنادی هستند.

اگر به دنبال یک کیک برای جشن گرفتن تولدتان در دبی هستید، قطعا این اولین مقصد شما خواهد بود.

مکان: Umm Suqeim 1

اینستاگرام: www.instagram.com/cakebloomuae

تلفن: 04 344 6786

بخوانید: لذت‌های بی‌پایان در دبی مال: سفری به دنیایی از شاهکارهای لوکس

لذت‌های بی‌پایان در دبی مال: سفری به دنیایی از شاهکارهای لوکس

کایو بیک‌هاوس (‌KAYU Bakehouse)

“اگر خودتان را در ناد الشبا پیدا کردید و برای خوردن یک شکلات خوشمزه، یک کلوچه توت فرنگی یا یک ماکارون بی‌پروا به این نانوایی لذت‌بخش وارد نشدید، در کتاب‌های ما این کار نابخشودنی است.” این جمله را ما نمی‌گوییم، بلکه زاییده افکار سرآشپز کریم بورگی در قنادی کایو است. 

این مکان دوست داشتنی با فضایی دلپذیر و خدماتی با لبخند است. اگر Le Cannelé آن را نخوردید یا موس تاناریوا شکلات شیری با کارامل نمکی نیمه مایع، کیک شکلاتی نرم و پوسته شکلات تلخ را پس زندگی نکرده‌اید. کایو قطعا یکی از بهترین شیرینی فروشی های دبی است. 

مکان: Manazil – Nad Al Sheba

وبسایت: www.trykayu.com

تلفن: 04 393 0366

بخوانید: تفریحات رایگان دبی

شیرینی فروشی مادلین ات مارسل (‌Madeleine Et Marcel)

Madeleine Et Marcel)

مادلین ات مارسل درست است که در دبی قرار دارد، اما تماما حال و هوای کافه‌های پاریس را برای شما خواهد داشت. دسرفروشی، شیرینی‌پزی و غذاخوری همه زیر یک سقف!

شیرینی‌های آن هر روز صبح تازه تهیه می‌شوند (توصیه می‌کنیم زودتر برسید)، اما اگر احساس تنبلی برای ترک خانه یا هتل دارید، می‌توانید از خدمات ارسال درب منزل آن‌ها استفاده کنید. در هر صورت این طعم‌های بهشتی را از دست ندهید. 

مکان: Jumeirah Emirates Towers  

وبسایت: www.madelineetmarcel.com

تلفن: 050 380 0386

شیرینی فروشی ملانژ (‌Mélange)

اگر در اواسط یک خرید یا گشت و گذار به مقداری سوخت نیاز پیدا کردید، پیشنهاد می‌کنیم به ملانژ بروید. نامی که همه دوستداران کیک و شیرینی آن را می‌شناسند. نانوایی ممتاز دبی در سال 2020 توسط یک شیرینی پز فوق‌العاده یعنی نادیا پریخ تاسیس شد. 

ملانژ به سرعت در میان محافل غذاخوری شهر به دلیل کیک‌های بزرگ و خلاقیت‌های سفارشی زیبا که همه آن‌ها را می‌توان سفارش داد، نامی برای خود دست و پا کرد و تبدیل به یکی از بهترین شیرینی فروشی های دبی شد. کارامل نمکی شکلاتی و توت فرنگی و کیک خامه‌ای از خوشمزه‌های این قنادی هستند. 

مکان: Bloomingdale’s The Dubai Mall

وبسایت: www.melangeme.com

تلفن: 04 215 6617

بخوانید: 7 تفریح عجیب در دبی

کافه و نانوایی رایزن (‌Risen Café & Artisanal Bakery)

ساکنان دبی مارینا به کافه Risen در لابی Millennium Place Marina افتخار می‌کنند. اینجا نه تنها در تمام طول روز برای قهوه، تنقلات و کیک باز است، بلکه محل یک نانوایی هم هست که اگر بخواهید یک قرص خمیر ترش، چاودار، سیاباتا، بریوش یا فوکاچیا را انتخاب کنید، به راحتی در دسترستان باشد. گزینه‌های بدون گلوتن، گیاه‌خواری و با GI پایین نیز به این مکان دوست‌داشتنی کمک می‌کنند تا بین رقبای خود متمایز شود. 

مکان: Millennium Place Marina, Dubai Marina

وبسایت: www.risendubai.com

تلفن: 04 550 8112

بخوانید: محبوب ترین مکان های اینستاگرامی دبی؛ رستوران، کافه، استخر و جاهای دیدنی

شیرینی فروشی روم 1618 (‌Room 1618)

Mirdif Hills وقتی درهای روم 1618 را باز کرد، واقعاً خوش شانس بود. تابحال فکر کنید که تا ساعت 5 بعدازظهر کجا می‌توانید صبحانه بخورید؟ اصلا چنین جایی وجود دارد؟

در روم 1618یک سالن نئوکلاسیک با شیرینی‌پزی ملاقات می‌کند، شما می‌توانید کیک‌ها، کروسانت‌ها و دسرها را علاوه بر بریکی را در چنین فضایی انتخاب و نوش جان کنید. حتماً قبل از رفتن به نوار نان سری بزنید تا مجموعه‌ای چشمگیر از نان‌ها، گوشت‌ها، پنیرها و غذاهایی که از آن لذت خواهید برد را ببینید، البته حتما چیزی هم می‌خرید. 

مکان: Mirdif Hills

اینستاگرام: www.instagram.com/room.1618

تلفن: 04 385 5231

رزرو هتل دبی فقط با سه کلیک!

حرف آخر

بهترین شیرینی فروشی های دبی، با ارائه‌ی تنوعی خیره‌کننده از شیرینی‌های محلی و بین‌المللی، تجربه‌ای بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به شیرینی و دسر هستند. از بقلاوای ترکی گرفته تا کاپ‌کیک‌های آمریکایی، هر فروشگاه با ذائقه‌ای خاص و دکوراسیونی چشم‌نواز، دعوت‌نامه‌ای به دنیایی از طعم و مزه‌های لذیذ است. برای هر کسی که به دنبال یک تجربه شیرین در دبی است، این شیرینی‌فروشی‌ها نه تنها دسرهایی باکیفیت ارائه می‌دهند، بلکه با فضایی دوستانه و خدمات عالی، لحظاتی به یادماندنی را نیز تضمین می‌کنند.

سوالات متداول

کدام شیرینی‌فروشی‌ها در دبی به عنوان بهترین شناخته می‌شوند؟

شیرینی‌فروشی‌هایی مانند Magnolia Bakery, Ladurée و The Lime Tree Café به خاطر کیفیت و تنوع محصولات‌شان معروف هستند.

آیا شیرینی‌فروشی‌های دبی تنوع فرهنگی دارند؟

بله، به دلیل تنوع فرهنگی دبی، شیرینی‌فروشی‌ها محصولات متنوعی از سراسر جهان ارائه می‌دهند، از شیرینی‌های خاورمیانه‌ای گرفته تا دسرهای غربی

آیا شیرینی‌فروشی‌های دبی گزینه‌های بدون گلوتن یا وگان دارند؟

بسیاری از شیرینی‌فروشی‌های مدرن در دبی گزینه‌های بدون گلوتن و وگان را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان ارائه می‌دهند.

بهترین زمان برای بازدید از شیرینی‌فروشی‌های دبی چه موقع است؟

اوقات آرام روز مانند صبح‌ها یا بعدازظهرهای اوایل هفته معمولاً بهترین زمان برای بازدید و لذت بردن از تجربه‌ی خرید بدون شلوغی است.

نظرات کاربران