دبی مال
10 اردیبهشت 1401
دبی

از دبی چی بخریم که سود کنیم؟

وسایل الکترونیکی

اگر برای بهترین مکان های خرید کردن، جایزه ای در نظر گرفته می شد؛ دبی رقیب قدرتمندی برای سایر کشورهای جهان بود. شما می توانید هر چیزی را در دبی بخرید؛ از وسایل الکترونیکی گرفته تا جواهرات و وسایل تزئینی! دبی همه چیز را برای شما دارد. درادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش بپردازیم که، دقیقاً از دبی چی بخریم که سود کنیم؟

از دبی چیا بخریم ؟

Shopping in the shopping center

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان مناطق لارج و فوق لوکس دنیا شناخته می‌شود. به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که فروشنده اجناسی که دست دوم باشد یا کیفیت لازم را نداشته‌باشند، به شما بیندازد و به اصطلاح تجار، تیغ‌بخورید. اکنون برای پرهیز از تیغ خوردن همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم که چه کالایی را در دبی خرید تا بیشتر سود کنید!

جواهرات پنهان در بازار طلا

کشورهای واقع در قاره آمریکا

خرید طلا را در «شهر طلا» فراموش نکنید! ممکن است عجیب به نظر برسد اما از آنجایی که دبی به جواهرات طلا و الماس معروف است، خرید طلای بی کارمزد را نباید از دست بدهید! شما می توانید جواهرات طلایی با طراحی زیبا را در اینجا با قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر نقاط جهان خریداری کنید.

از کجا بخریم: بازار طلا دبی، پارک طلا و الماس، فروشگاه های جویالوکاس، جواهرفروشی ها

نکته مهم : اگر جواهراتتان را خریدید، صندوق جواهر را فراموش نکنید. این صندوقچه ها که عموماً از چوب صندل ساخته می شوند در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف تولید شده و در دبی قیمت خوبی را دارند!

ادویه جات برای خوش طعم کردن غذاها

Dubai Spices Market

در بازار ادویه دبی سرآشپزهای برتر، آشپزهای خانگی و تاجران باهوش را خواهید‌دید که همگی مشغول انتخاب‌های شخصی خود در میان گونی‌های رنگارنگ ادویه، سبزی، برنج و میوه‌ها هستند. در دبی می‌توانید رشته‌های زعفران باکیفیت را با قیمت‌های محلی به دست آورید، خرمای ارگانیک تازه را بچشید و ادویه‌ها، میوه‌های خشک، آجیل‌های قندی و چای‌های مخلوط محلی تهیه‌کنید. مطمئناً طعم عجیب و غریب جدیدی را کشف خواهید‌کرد و علاوه بر این لذت می‌توانید با خرید ادویه‌ها به صورت انبوه و فروش خرده آن‌ها در ایران، سود خوبی به جیب بزنید

یادتان نرود که ادویه نه تنها یکی از کالاهایی است که در جواب این سوالتان ( از دبی چی بخریم که سود کنیم؟) به شما معرفی می کنیم؛ بلکه بهترین راه برای افزودن طعم دبی به خانه خودتان است. این ادویه ها پر از طعم هستند و در تمام بازارهای محلی با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسند. پس با تهیه این ادویه های معطر دبی به خانه، غذاهای کاری و سایر دستور العمل های خود را طعم دار کنید!

رایحه‌های سنتی در بازار عطر

عطر

آیا قصد پزدادن دارید؟ اگر چنین قصدی دارید پس جاده را از بازار طلا و ادویه به سمت بالا دنبال‌کنید و خود را در بازار عطر دیره در خیابان Sikkat Al Khali برسانید. این نقطه تجاری که با هر معطری سروکار دارد، از عطر خالص گرفته تا اسانس، چوب بخور و عودهای سنتی متفاوت، گزینه‌های خوشبویی برای سلیقه‌های متفاوت دارد. همچنین می‌توانید روغن‌های غنی را به‌صورت عمده بخرید یا بطری شیشه‌ای تزیینی قابل حمل‌تری را انتخاب‌کنید که برای کسانی که دوست‌دارند عطر را روی نقاط نبض خود بمالند، طراحی شده‌است. بنابراین مطابق معمول می‌توانید جنس‌های دسته اول و مرغوب را تهیه‌کرده و با سود خوبی در ایران به فروش برسانید.

نکته مهم : اگر می خواهید عطری به کسی هدیه دهید، هیچ چیز بهتر از عود برگرفته از رزین آگاروود نیست ! آگاروود؛ یکی از بوهایی است که حتی از طلا هم گران تر است!

ابریشم های خوب در بازار نساجی

نساجی

علاوه بر موارد قبل در دبی بازار نساجی، در رنگ ها غرق خواهید شد این شهر محل مورد علاقه خیاطان مورد تقاضا و طراحان مد نوظهور در دنیا است که مجموعه وسیعی از مغازه‌های، مملو از رول‌های پارچه، ابریشم‌های ظریف، بافته‌های عجیب و غریب و پارچه‌های ساری خیره‌کننده را خواهید یافت. این خبر خوب را به شما بدهم که از بین موارد فوق می‌توانید پارچه مناسب خود را انتخاب‌کنید و به یکی از خیاط های اطراف بازار نساجی بروید تا لباس، ابایا (لباس سنتی زنانه)، کاندورا (لباس سنتی مردانه) یا کت و شلواری که باب میل شما است، دوخته‌شود. گفتنی است که بخش عمده‌ای از واردات نساجی و پارچه به ایران از طریق دبی انجام می‌شود که همین موضوع، اهمیت و سودآوری پارچه‌های وارداتی از دبی به کشور را نشان می‌دهد.

خرید وسایل الکترونیکی با اطمینان از اصل جنس

دبی کامپیوتر

همان‌گونه که درابتدای مطلب اشاره‌شد، خیال خریداران از تهیه وسایل دسته اول و برندهای مرغوب در دبی راحت است و همین موضوع ط‌بقه‌بندی حیاتی وسایل الکترونیکی اعم از تبلت، گوشی موبایل و لپ تاپ در سایزهای متفاوت را دربرمی‌گیرد. به علاوه بسیاری از برندها مانند سامسونگ و ال جی از نمایندگی معتبر در دبی برخورداربوده و عمدتاً در خیابان الفهیدی مستقرهستند. بنابراین می‌توانید با اطمینان از گارانتی‌دار بودن کالاها به صورت عمده خریدکرده و به خرده فروشی وسایل الکترونیکی در ایران بفروشید.

مطمئناً می دانید که دبی کالای الکترونیکی مورد علاقه شما را با قیمتی با تخفیف ارائه می دهد. بنابراین فراموش نکنید که قبل از بازگشت به خانه، مجموعه‌های شگفت‌انگیز آنها را از وسایل مورد علاقه یا وسایل الکترونیکی خود بررسی کنید. اگر در طول فصل جشنواره برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید، مطمئناً می‌توانید پیشنهادات خوبی را پیدا کنید.

سود خوب با خرید پوشاک از دهکده جهانی

Dubai World Village

مرکز خرید دی تو دی در دبی، دهکده جهانی را در خود دارد که درهر کشوری کالاهای برندهای همان کشور عرضه می‌شود. بنابراین اگر شما جهت تهیه پوشاک به این مرکز خرید در دبی بروید، چه خرید شما شخصی باشد و چه برای راه‌اندازی فروشگاه یا تامین اجناس خود در ایران باشد، در هر دو حالت سود فراوانی عاید شما خواهد‌شد. چراکه هم از برندبودن پوشاک تهیه‌شده مطلع‌هستید و همچنین‌ کالاهایی با کیفیت و در انواع فراوان را جهت خرید، پیش‌رو دارید.

قهوه عربی: برای عاشقان قهوه

Dubai World Village

آیا شما عاشق قهوه هستید و از جمع آوری قهوه کمیاب در خانه خود لذت می برید؟ اگر بله، پس حتما باید به نزدیکترین کافی شاپ در دبی مراجعه کنید و بهترین قهوه خود را در آنجا بنوشید. قهوه عربی به دلیل طعم قوی خود شناخته شده است و بازارهای دبی بهترین مکان برای خرید آن هستند. این اقلام قهوه دوست داشتنی را برای خرید در دبی فراموش نکنید. اگر قهوه عربی را امتحان نکرده باشید، تجربه غذاهای خیابانی دبی ناقص است.

از کجا بخریم: موزه قهوه دبی، بازارهای دبی و سوپر مارکت های بزرگ

نکته مهم : کاوا بخرید! قهوه جوش های کاوا معمولاً با روکش طلا یا نقره ساخته می شوند و گرانبهاترین آن ها دارای سنگ های نیمه قیمتی هستند.

از کجا بخریم: دبی مال، جاده فایننشال سنتر، مرکز شهر دبی، نزدیک برج خلیفه، امارات متحده عربی. مرکز خرید امارات، البرشا 1 – دبی – امارات متحده عربی

شکلات شیر ​​شتر

Dubai World Village

به عنوان آخرین کالا برای پاسخ به این سوال شما که “از دبی چی بخریم که سود کنیم؟”، شکلات را به شما پیشنهاد می دهیم! شکلات‌ شیر شتر، خوراکی لذیذ خانگی که کاملاً عاشق آن خواهید شد! در واقع یکی از خوشمزه‌ترین چیزهایی است که می‌توانید از دبی تهیه کنید. در ابتدا این شکلات ها فقط در دبی یافت می شد اما اکنون به اروپا و سایر کشورهای آسیایی صادر می شود. شکلات شیر ​​شتر النسما دارای انواع مختلفی از جمله شیر کامل، ماکادمیا و شکلات تند (عربستان) است.

از کجا بخریم: کیوسک های النسما در دبی مال، برج العرب، برج خلیفه، و مغازه های معاف از مالیات

سوالات متداول

چه چیزی می توانم در دبی بدون مالیات بخرم؟

سیگار، زیتون، شیرینی های عربی، عطر، شکلات و میوه های خشک و خرما.

چه چیزهایی در دبی ارزان است؟

شکلات شیر ​​شتر، خرما دبی، باخور، ادویه ، طلا، قهوه و … از ارزان ترین اقلام دبی هستند.

آیا طلا در دبی ارزانتر از هند است؟

بله، این درست است. دبی به عنوان مکانی ارزان‌تر از هند برای خرید طلا شناخته شده است.

آیا خرید در دبی معاف از مالیات است؟

بله، می توانید از خرید بدون مالیات در دبی لذت ببرید. به همین دلیل است که خرید از اینجا بسیار معروف است. همچنین، آنها گزینه های بسیار متنوعی برای انتخاب دارند.

نظرات کاربران