Dragon Mart
20 اسفند 1401
دبی

مرکز خرید دراگون مارت؛ سری به کشور چین بزنیم!

اگر در سفر با تور دبی به دنبال وسایل و لوازم ارزان قیمتی مانند لوازم الکترونیکی، سخت‌افزار، کارد و چنگال و کالاهای خانگی و غیره هستید، به سراغ مرکز خرید دراگون مارت بروید. حالا بازار چینی‌ها، مرکز خرید اژدها یا دراگون مارت، هر کدام را شنیدید مقصود یک مرکز خرید است و فقط به چند نام شناخته می‌شود. این مکان بزرگ‌ترین مرکز تجارت محصولات چینی در خارج از چین است.    

رزرو تور دبی

اگر می‌خواهید بدانید که در دراگون مارت گه چیزهایی در انتظار شما است، ساعات کاری آن‌ها به چه صورت و اینکه آیا رستوران و سرگرمی خاصی در آن وجود دارد یا خیر، این راهنمای خرید پاسخ‌های کاملی برای شما به همراه دارد. خودتان را برای یک چانه‌زنی و خریدی به‌‍صرفه و با کیفیت آماده کنید. 

در مرکز خرید دراگون مارت چه خبر است؟ 

Dragon Mart

این مرکز خرید شامل 1Dragon Mart  و 2Dragon Mart  است که بیش از 5000 مغازه، فروشگاه‌های  F&B (فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی) و مناطق تفریحی را در خود جای داده‌است. هر دو Dragon Mart 1 و 2 محصولات متنوعی را با قیمت‌های مقرون‎‌به‌صرفه و در عین حال کیفیت بالا ارائه می‌دهند. پس انتظار یک خرید خوب را داشته باشید. 

تصور کنید در زمینی به مساحت 150000 متر مربع مرکز خرید اژدها را بنا کردند. واقعا بزرگ است و  اگر بخواهید همه جای آن را ببینید و بگردید، احتمالا روزها طول بکشد. در کنار وسعت آن بسیار هم زیباست. قبل از اینکه وارد این بازار شوید، مجسمه اژدها بیرون کاملا مشخص می‌کند که قرار است به دنیای چینی‌ها بروید. در داخل نمادها و سمبل‌های چینی از فانوس‌های قرمز گرفته تا نقاشی‌ها و نمادهای چینی در همه جای آن به کار رفته تا شما را با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا کند و حس‌وحال خرید در چین را ایجاد کند.   

وضعیت خرید و فروشگاه‌های دراگون مارت چطوری است؟

بگذارید اینگونه بگوییم، «چه چیزی می‌خواهید». به دنبال هر چیزی که باشید در مرکز خرید دراگون مارت پیدا می‌کنید. یک پاساژ همه چی تموم که انواع پوشاک، لوازم خانگی، موبایل، ظروف و…. را می‌توانید خریداری کنید. اما قبل از هر چیز باید بدانید که بازارهای دراگون مارت 1 و 2 هر کدام به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال، در1 Dragon Mart، برای مبلمان، منسوجات، اقلام خانگی، تجهیزات نورپردازی، ورزش و پوشاک ایجاد شده‌است.

اما 2 Dragon Mart  بیشتر فضای یک مرکز خرید را ارائه می‌دهد، در آن چهار بخش مختلف برای کالاهای عمومی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، سخت‌افزار و ماشین‌آلات قرار داده شده تا در کنار سینما و فودکورت خریدی راحت و خوب داشته‌باشید. اگر هم کمی مهارت چانه‌زنی بدانید و چند کلمه‌ای به زبان فروشندگان که اغلب عربی، انگلیسی و چینی صحبت می‌کنند، حرف بزنید؛ به احتمال زیاد تخفیف‌های خیلی خوبی نصیبتان خواهد شد. 

یک توصیه دیگر، کمی در مرکز خرید دراگون مارت بگردید و اگر به دنبال محصولی خاص هستید، از چند فروشگاه قیمت بگیرید. اینطوری قیمت‌های بهتری و اغلب ارزان‌تری را پیدا خواهید کرد.

برخی از چیزهایی که در دراگون مارت دبی خواهید دید شامل:

  • اگر اهل گل‌وگیاه هستید، بذر، وسایل باغبانی و گیاهان مختلف و زیبایی را در دراگون مارت پیدا می‌کنید.
  • بهترین و معروف‌ترین مارک‌های تلفن‌های همراه و لوازم جانبی آن‌ها در اینجا دارای نمایندگی هستند و احتمالا بتوانید با قیمت‌های خوب خرید کنید.
  • لوازم تزئینی خانه و آشپزخانه از قوری و گلدان گرفته تا انواع ظروف و لوستر و…. از دیگر فروشگاه‌هایی هستند که در مرکز خرید دراگون مارت دیده می‌شوند.
  • انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف‌وکفش و اکسسوری در تنوع زیاد می‌توانید خریداری کنید.
  • برای سوغاتی یا برای فرزندانتان به بخش اسباب‌بازی فروشی بروید و آن‌ها را سوپرایز کنید. 
  • بخش الکترونیک دراگون مال دبی تعدادی لوازم خانگی و گجت‌های دیجیتال را با قیمت کمتر ارائه می‌دهد.

سری هم به هایپرمارکت کارفور بزنید! 

Dragon Mart

کارفور (Carrefour) یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دنیا است که مقر اصلی آن در کشور فرانسه قرار دارد. درهرصورت این فروشگاه‌ بزرگ در همه مراکز خرید دبی دارای شعبه است و دراگون مارت نیز از این قاعده مستثنی نبوده. خیلی از محلی‌ها و بازدیدکنندگان برای خرید خوراکی‌های متنوع به اینجا می‌آیند. 

اگر گرسنه شدید، غذاهای زیادی در انتظار شما هستند! 

طبیعی است که گشتن و راه‌رفتن در چنین فضای بزرگی، خسته و گرسنه‌تان می‌کند. در مرکز خرید دراگون مارت دبی تا دلتان بخواهد رستوران‌های مختلف با غذاهای بین‌المللی وجود دارد تا بتوانید خستگی به در کنید و غذا بخورید. حدود 52 رستوران، کافه و فست فود وجود دارد تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود. هوس چه چیزی کرده‌اید: 

غذای ترکی می‌خواهید

یکی از رستوران‌های محبوب دراگون مارت دبی، غذاهای ترکی است که به دلیل انواع دستور پخت‌های محلی این کشور، یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها است، از کاری مرغ گرفته تا استیک خوشمزه. حتی اگر گیاهخوار هستید، می‌توانید سالاد، نان‌های مختلف و دسرهای خوشمزه سفارش دهید.

خوردن غذاهای محلی، طعم دیگری دارد!

شاید از آن دسته افرادی هستید که غذاهای عربی و سنتی را بر همه چیز ترجیح می‌دهید. چند رستوران العرب، الفاروج، کبابک و مراحب در اینجا هستند تا شما را به مراد دلتان برسانند. 

طرفدار فست فودی

Dragon Mart

لیست گزینه‌های غذاخوری فست فود شامل کی اف سی، مک دونالد، مترو، هاردی، لندن فیش اند چیپس، برگر ورلد و چارلیز فیلی استیک است. پس خودتان را برای یک غذای خوشمزه فست فودی آماده کنید. 

پیتزا و پاستا بروکلی، زیتون و گوجه‌فرنگی و Old Wood Village نیز از دیگر گزینه‌های غذاخوری خوب در رستوران‌های Dragon Mart 2 هستند.

قهوه و نوشیدنی کافی است! 

قهوه جین گلوریا، فنجان دوم و کافه فراپه نیز از معدود گزینه‌های قهوه و نوشیدنی هستند که می‌توانید ساعاتی در فضای زیبای آن‌ها بنشینید تا خستگی از تنتان بیرون برود. 

در دراگون مارت دبی کمی سرگرم شوید و فیلم ببینید

سینماهای Novo در Dragon Mart 2 دارای 12 سالن سینما هستند که فیلم‌های محلی، پاکستانی، هندی و انگلیسی را به نمایش می‌گذارند. همچنین یک فروشگاه برای تنقلات و نوشیدنی نیز در آنجا وجود دارد تا از تماشای فیلم و خوردن خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید. به غیر از سینمای دراگون مارت دبی، این مرکز خرید در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل، میزبان کنسرت‌هایی با حضور هنرمندان سرشناس است.

سینماهای نوو از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می‌کنند. اما در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت 10:00 صبح تا 12:00 صبح باز هستند. 

بازی و سرگرمی در دراگون مارت دبی

در مرکز خرید دراگون مارت 2 یک محیط بازی و سرگرمی برای بچه‌ها قرار دارد تا همه سنین بتوانند برای ساعاتی به تفریح بپردازند. سواری‌هایی مانند ماشین و بازی‌های متنوع برای هر سنی وجود دارد تا در فرزندان شما هم از خریدکردن لذت ببرند. 

مواردی که هنگام بازدید از دراگون مارت باید در نظر بگیرید

Dragon Mart
  • هنگام بازدید از دراگون مارت باید کفش راحت بپوشید، چون پیاده‌روی در اینجا تمامی ندارد. 
  • یک محصول را در چندین فروشگاه مختلف با قیمت‌های متفاوت پیدا می‌کنید، پس بگردید و از مهارت‌های چانه‌زنی خود استفاده کنید. 
  • شما می‌توانید محصولات چینی قابل اعتماد با کیفیت خوب را در اینجا بیابید، اما انتظار دیدن مارک‌های معمولی را نداشته باشید.
  • اگر به دنبال خرید سوغاتی و هدیه هستید، عطر، شکلات و اکسسوری‌های زیبایی را با قیمت خوب می‌توانید در مرکز خرید دراگون مارت پیدا کنید. 

چطوری خودمان را به مرکز خرید دراگون مارت دبی برسانیم؟ 

دراگون مارت در جاده العویر، نزدیک خیابان شیخ محمد بن زاید، تقاطع 5، در کنار شهر بین‌المللی واقع شده‌است. از فرودگاه دبی پس از 15 دقیقه رانندگی به راحتی قابل دسترسی است. اگر هم در منطقه شارجه هستید، حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اما در صورتی که مترو را انتخاب می‌کنید، نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها عبارتند از رشیدیه و اتصالات هستند که با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید هیجان‌انگیز برسانید. 

ساعات کاری مرکز خرید دراگون مارت دبی

این مرکز خرید در تمام روزهای هفته فعال است. ساعات کاری دراگون مارت از 10:00 صبح تا 10:00 شب، یکشنبه تا چهارشنبه و 10:00 صبح تا 12:00 صبح از پنجشنبه تا شنبه است. فراموش نکنید که دراگون مارت معمولاً روزانه بین ساعت 8:00 شب تا 10:00 شب شلوغ است.

خرید به‌صرفه خود را دوست داشتید! 

تمام چیزی را که باید درباره مرکز خرید دراگون مارت بدانید، ما در این مقاله ذکر کردیم. امیدواریم با رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این مقصد شگفت‌انگیز سوغاتی‌ها و هدایای ارزان و زیبایی را برای خودتان و عزیزانتان خریداری کنید. 

نظرات کاربران