برخلاف آنچه ممکن است شنیده باشید و همان‌طور که متوجه شدید دبی تنها مکانی برای مراکز خرید و هتل‌های پر زرق‌وبرق نیست. این شهر بیابانی، با هدف جذب گردشگران نسل جدید به صورت متمرکز شده در حال فعالیت است تا دبی را بهتر و کامل¬تر به دیگر کشورها معرفی کند. اگر دوست دارید آدرنالین را در تمام رگ‌های خود احساس کنید، لذت پریدن یا راه رفتن روی یک آسمان‌خراش شیشه‌ای یا غواصی کردن در بزرگ‌ترین استخر را تجربه کنید؛ دبی بهترین گزینه است. ما در اینجا تنها ۷ تفریح عجیب در دبی را نام بردیم اما دبی پر از سرگرمی و تفریح جذاب برای شما است.
15 خرداد 1401
دبی

تفریح عجیب در دبی؛ تجربه‌هایی از دبی که تا به حال فکر نکرده‌اید

در قلب کویر، درخشش شهر دبی به عنوان یک جواهر در برابر آسمان آبی بی‌کران، تجربه‌های تفریحی عجیب و ناب را برای هر سفرنامه‌نویس و علاقه‌مند به ماجراجویی فراهم می‌کند. از ساختمان‌ها و برج‌های زیبا گرفته تا رستوران‌های زیرآبی و بازی‌های اکستریم، دبی به عنوان مقصدی منحصر به فرد برای تفریح ارائه می‌شود. جاذبه‌های متنوع و عجیب این شهر، هر سفر را به یک سفر حیرت‌انگیز تبدیل می‌کند. بپرسید و بپرید، زیر آب فرو‌شوید و با دیگران برقصید؛ تفریح عجیب در دبی هر لحظه را به یک خاطره فراموش‌ناپذیر تبدیل می‌کند.

بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید تا این تفریحات عجیب در دبی را تجربه کنید!

اولین تفریح عجیب در دبی؛ غواصی هیجان‌انگیز در استخر دیپ دایو دبی

تفریح عجیب در دبی

دیپ دایو دبی (Deep Dive Dubai) عمیق‌ترین استخر جهان، با ارتفاع ۶۰ متر و گنجایش ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین تصفیه شده در دمای ۳۰ درجه سانتیگراد، یک تجریه غواصی خارق‌العاده‌ای را در دنیای شگفت‌انگیز زیر آب برای شما به ارمغان می‌آورد. این استخر مصنوعی، در واقع مانند یک شهر غرق شده متروکه با تمام جزئیات طراحی شده است. این شهر دارای خیابان‌ها، رستوران‌ها، آپارتمان‌ها، گاراژ و…. است.

شما می­توانید برای اولین بار در اینجا تا این عمق غواصی را در محیطی امن، تجربه کنید. برای حفظ امینت شما 56 دوربین زیر آب برای مانیتورینگ و یک محفظه فشرده‌سازی برای درمان غواصان در صورت بروز حادثه در این استخر وجود دارد. پس با خیال راحت یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

آدرس: Deep Dive Dubai, Nad Al Sheba 1, Dubai, UAE

وبسایت:   deepdivedubai.com

شماره تلفن: 971(0)45019444+

یک وعده غذایی لذت بخش درDubai  Dinner In The Sky

تفریح عجیب در دبی

غذا خوردن در ارتفاع 50 متر از سطح زمین!؟ فکر کردن به این موضوع هم سطح آدرنالین در بدن را بالا می‌برد، اما در آسمان شهر زیبای دبی در رستوران Dinner In The Sky  در  حالی که 50 متر در میان آسمان و زمین معلق هستید می‌توانید این تجربه منحصربه فرد را داشته باشید. رستوران Dinner in the Sky توسط سایت Forbes.com در فهرست ۱۰ رستوران عجیب جهان و البته از رستوران‌های عجیب دبی انتخاب شده است.

در Dinner In The Sky ، در فضایی مجلل که با یک چرثقیل ویژه که برای این کار طراحی شده است در ارتفاع 50 متری، می‌توانید ناهار، شام یا عصرانه خود را با بالاترین کیفیت از منوهای Le Meridien و The Westin Mina Seyahi Marina  که توسط بهترین آشپز‌های دبی تهیه شده‌است، سفارش دهید.

برای تجربه این تفریح عجیب در دبی نیازی نیست نگران چیزی باشید. تمام نکات ایمنی در این رستوران معلق بی­نظیر رعایت شده و شما می­توانید با خیالی آسوده یک خاطره به یادماندنی بسازید.

آدرس:  Al Sufoh – Skydive – Al Seyahi St – Dubai – United Arab Emirates

وبسایت: dinnerinthesky.ae

شماره تلفن:  971 58 819 3296+

ترکیب دنیای خیال‌انگیز با واقعیت در VR Park Dubai

 تفریح عجیب در دبی

دبی مال، بزرگترین VR Park جهان را در خود جای داده است. همچنین این پارک به‌عنوان اولین پارک VR در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. VR Park Dubai  که در دوطبقه بزرگ توسعه یافته است، تجربیات واقعیت مجازی را در مجموعه‌ای از ژانرهای اکشن، ماجراجویی، رمزآلود و… را در دل خود دارد.

بیش از ۲۵ بازی و تفریح بر اساس موضوع “واقعیت مجازی” در آن وجود دارد که شامل تجربه‌های تک‌نفره و چندنفره است. با واقعیت مجازی می‌توانید از دیوارهای برج خلیفه پایین بپرید، با یک فضاپیما سفر کنید و هر فعالیت هیجان­انگیزی که در واقعیت از آن هراس دارید را اینجا تجربه کنید. با دوچرخه‌های جادویی یا صندلی‌های پرنده در آسمان‌ها سفر کنید، با پاراگلایدر بر فراز شهر‌های خاورمیانه پرواز کنید و هجوم آدرنالین به رگ‌های خود احساس کنید. در VR Park Dubi قهرمان داستان خود باشید و در یک رویای واقعی غوطه‌ور شوید و یک روز هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

این تفریح عجیب در دبی، طرفداران بسیاری دارد!

آدرس: The Dubai Mall – Financial Center Rd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates

وبسایت:  https://vrparkdubai.com

شماره تلفن: +971 800 382246255

بخوانید: میراکل گاردن دبی

زیپ‌لاین جبل جیس دبی، هیجانی منحصربه‌فرد

 تفریح عجیب در دبی

طولانی‌ترین زیپ‌لاین جهان بر فراز مرتفع‌ترین کوه امارات (کوه جیس در دامنه رشته‌کوه‌های الحجر) واقع شده که یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی است. زیپ­ لاین دبی با طول ۳.۱ کیلومتر دارای رکورد گینس است. زیپ‌لاین Jebel Jais از قله جبل جیس با ارتفاع ۱۶۸۰ متر حرکت می‌کند و سرعت حرکت آن تا ۱۳۵ کیلومتر در ساعت هم می‌رسد.

هوا در جبل جیس تقریباً ۱۰ درجه خنک‌تر شهر است که این منطقه را به یکی از مکان‌های متفاوت برای ماجراجویی در دل کویر امارات تبدیل کرده است. Jebel Jais zipline ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر را در طول روز دارد. پس اگه به دنبال یک روز پرهیجان و جذاب هستید حتما این تفریح عجیب و جذاب را از دست ندهید.

آماده هستید برای پنجمین تفریح عجیب در دبی؟

آدرس Jebel Jais – Ras al Khaimah – United Arab Emirates :

وبسایت: visitjebeljais.com

شماره تلفن: 971 4 815 7333+

با ارزانترین تور دبی سوپرایز شوید!

یک سفر یک روزه به دنیای برادران وارنر

7 تفریح عجیب در دبی

شخصیت‌ مورد علاقه شما  کدام است؟ بتمن؟ سوپرمن؟ یا باگز بانی، اسکوبی دو و تام و جری؟ برای دیدن این شخصیت‌ها از نزدیک باید به Warner Bros. World دبی سری بزنید در واقع  Warner Bros. World بزرگترین پارک سرپوشیده جهان است، که می‌توانید در آن غرق خاطرات خود شوید. وارد دنیای خانواده Flintstonesها شوید، در کنار بتمن، افراد شرور را کنید و سوار ترن هوایی‌های عجیب و هیجان‌انگیز شوید.

وارد دنیای خانواده Flintstonesها شوید، در کنار بتمن، به مبارزه با افراد شرور را بپردازید تجربه سوارشدن بر عجیب‌ترین و هیجان‌انگیزتری ترن هوایی‌های را از دست ندهید.

این مکان فقط یک پارک  برای  کودکان نیست، بخش‌ها ویژه‌ای برای بزرگسالان هم دروجود دارد تا خاطرات کودکی خود را زنده کنند پس سوار ماشین ماشین اسکوبی دو شوید و به سرزمین شخصیت‌های موردعلاقه خود سفر کنید و ششمین تفریح عجیب در دبی را تجربه نمائید.

آدرس: Yas Island – Abu Dhabi – United Arab Emirates

وبسایت: wbworldabudhabi.com

شماره تلفن: 971 600 511115+

بخوانید: شهربازی های دبی؛ کدوم ترن هوایی کدوم شهربازی

آخرین تفریح عجیب در دبی

 تفریح عجیب در دبی

در دهکده جهانی تخیلی دبی  (Global Village ) می‌توانید به بیش از ۹۰ کشور مختلف سفر کنید. یکی از جامع‌ترین و عجیب‌ترین تفریحات دبی، دهکده جهانی آن است. غرفه‌های زیبایی از سراسر دنیا در این دهکده وجود دارد. گردشگران از غرفه‌ها بازدید کرده و با فرهنگ‌های مختلف دیگر کشورها آشنا می‌شوند. در هر غرفه نمادی از انواع غذاها، مکان‌های دیدنی، زبان‌، لباس‌های فرهنگی و… هر کشور وجود دارد. این تجربه جذاب را از دست ندهید.

آدرس: Sheikh Mohamed Bin Zayed Road and Emirates Road – Exit 37 – E311 – Dubai – United Arab Emirates

وبسایت: www.globalvillage.ae

شماره تلفن: 971 4 362 4114+

برای رزرو هتل های دبی، کافی است به سه کلیک مراجعه کنید.

حرف آخر

برخلاف آنچه ممکن است شنیده باشید و همان‌طور که متوجه شدید دبی تنها مکانی برای مراکز خرید و هتل‌های پر زرق‌وبرق نیست. این شهر بیابانی، با هدف جذب گردشگران نسل جدید به صورت متمرکز شده در حال فعالیت است تا دبی را بهتر و کامل­تر به دیگر کشورها معرفی کند.

اگر دوست دارید آدرنالین را در تمام رگ‌های خود احساس کنید، لذت پریدن یا راه رفتن روی یک آسمان‌خراش شیشه‌ای یا غواصی کردن در بزرگ‌ترین استخر را تجربه کنید؛ دبی بهترین گزینه است. ما در اینجا تنها ۷ تفریح عجیب در دبی را نام بردیم اما دبی پر از سرگرمی و تفریح جذاب برای شما است.

سوالات متداول

تفریحات عجیب در دبی چه انواعی دارد؟

تفریحات عجیب در دبی انواع مختلفی از ماجراجویی‌های دریایی گرفته تا تجربیات فضایی را شامل می‌شود.

چه جاذبه‌های تفریحی منحصر به فردی در دبی وجود دارد؟

جزایر مصنوعی همچون پالم ژومیرا و تجربیات هیجان‌انگیز مانند سواری بالن در صحرا از جمله جاذبه‌های منحصر به فرد هستند.

چه جشنواره‌ها و رویدادهای تفریحی در دبی برگزار می‌شود؟

جشنواره حراج دبی (DSF) و جشنواره ایبن بطین در دبی از معروف‌ترین رویدادهای تفریحی هستند.

بهترین فصل برای تجربه تفریحات در دبی کدام است؟

فصل زمستان به عنوان یکی از بهترین فصل‌ها برای تجربه تفریحات در دبی شناخته می‌شود به دلیل آب و هوای معتدل و خنک.

نظرات کاربران