محبوب ترین مکان های اینستاگرامی دبی؛ رستوران، کافه، استخر و جاهای دیدنی

محبوب ترین مکان های اینستاگرامی دبی؛ رستوران، کافه، استخر و جاهای دیدنی

فرقی نمی‌کند که اهل رسانه‌های اجتماعی باشید یا نه، می‌دانید که دبی یک شهر فوق‌العاده اینستاگرامی است. به این معنی که نقاط شگفت‌انگیز و زیبای زیادی در این شهر وجود دارد که می‌توانید بهترین عکس‌ها را بگیرید و لایک باران شوید. با این حال، خیلی مهم است که بدانید به کجا بروید و از کجا شروع کنید. به همین دلیل ما مکان های اینستاگرامی دبی را در چند دسته‌ی جاهای دیدنی، رستوران‌ها، کافه‌ها و استخرهای شنای گردآوری کردیم تا به راحتی بتوانید موقعیت و مکان دلخواهتان را پیدا کنید. پس حسابی گوشی خود را شارژ و فضای گالری را خالی کنید و آماده باشید تا از دیدنی‌ترین مکان‌های اینستاگرام دبی عکس بگیرید.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

دیدنی ترین مکان های دیدنی دبی در اینستاگرام

خیابان آلسرکال

خیابان آلسرکال در القوز قرار دارد و برای آن دسته از افرادی مناسب خواهد بود که عاشق گرفتن عکس‌های هنری هستند. بخش‌ها و پس زمینه‌های زیادی وجود دارد تا نمای ویژه و متفاوت به عکس‌های شما بدهند. برای مثال، می‌توانید عکس خوبی از تابلویی که روی آن نوشته شده است «چه زمانی برمی‌گردید» بگیرید. پس وقتی وارد این منطقه هنری می‌شوید، فقط عکس بگیرید.

آتلانتیس نخل

یکی از مکان‌ های اینستاگرامی دبی، آتلانتیس نمادین و خارق‌العاده است. نمی‌دانید شات را از کجا بگیرید؟ با یک گروه قایق تفریحی به دریا بروید یا برای خود یک تور قایق زرد رزرو کنید، چون نما از روی آب زیباتر و منحصربفردتر است. اگر هم خیلی قصد هزینه کردن برای یک عکس را ندارید، نگران نباشد در هر گوشه و کنار آتلانتیس که بایستید، عکس‌هایتان جذاب و فوق‌العاده خواهند بود.

برج العرب

مگر می‌شود با این برج زیبا در کنار آب که همانند یک بادبان قرار گرفته، عکس نگرفت. از ما می‌شنوید به پل سوق مدینات بروید تا منظره‌ای عالی از آبراهه‌های مدینه با برج العرب در پس زمینه داشته باشید. در شب حتی تماشایی‌تر است.

بخوانید: رستوران های برج العرب؛ المهارا بریم یا المنتهی؟

برج خلیفه

این یکی یا همان برج خلیفه نیاز به توضیح نداره از 0.5- در آیفون خود استفاده کنید و کل ساختمان را در یک عکس از پایه به بالا نگاه کنید، یا عکس نهایی را از بالکن رستوران Arabeska یا Time Out Market دبی بگیرید. اگر هم می‌توانید به کنار استخر در Address Downtown بروید، مناظری باورنکردنی از کل برج خلیفه درست از استخر خواهید داشت.

نهر دبی

نهر دبی

بندر کریک دبی محیطی زیبا برای ثبت عکس‌های خیره کننده از خط افق شهر را ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که به دنبال طاق‌های نقره‌ای باشکوهی باشید که عکس‌های شما را قاب می‌کنند. این عکس‌ها حسابی جنجال به پا خواهند کرد.

فواره های دبی

فواره‌های دبی علاوه بر اینکه یک نمایش درخشان برای تماشا هستند، از محبوب‌ترین مکان های اینستاگرامی دبی نیز به شمار می‌آیند. توصیه می‌کنیم که برای گرفتن عکس خاص و متفاوت از بالکن در بازار تایم اوت در سوق البهار عکس بگیرید یا ویترین فروشگاه نایک در دبی مال. در اینجا با هر لقمه‌ای که می‌خورید شاهد شکوفایی جادویی این فواره باشید.

بخوانید: 7 تفریح عجیب در دبی

قاب دبی

اگر مناظر دبی قدیمی و جدید از داخل قاب دبی مورد توجه شما نیست، نقطه ایده آل برای گرفتن عکس از کل سازه، پشت بام یا تراس ساختمان‌های کنار پارک زبیل است. در کل حتما به دیدن موزه‌ها در قاب دبی بروید، ارزشش بازدید را دارد و در کنار آن هم چند عکس یادگاری ویژه داشته باشید.

اپرای دبی

یکی از بایدهای سفر به دبی رفتن به اپرای آن است. فضای داخلی و بیرونی این ساختمان به حدی چشم‌گیر است که هر نقطه از آن می‌توانید جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی را بگیرید. برای مثال مستقیماً به سمت در اصلی بروید و گوشی خود را به سمت بالا زاویه دهید، به این ترتیب برج خلیفه را نیز در عکس ثبت خواهید کرد. یا یک نمایش رزرو کنید و با آثار هنری سقف زرق و برق‌دار فضای داخلی عکس خود را بگیرید.

جاده نیمه بیابانی

جاده نیمه بیابانی

این نقطه عکس‌های اینستاگرام شما را حداقل 100 لایک افزایش می‌دهد. جاده نیمه صحرایی شنی، بکر با منظره‌ای خاص و دیدنی نزدیک به شهر که عکس‌هایی را به شما می‌دهد که در هیچ کجای دیگر ندیده‌اید و ثبت نکرده‌اید.

 دریاچه های عشق (Love Lakes)

دو قلب به هم پیوسته، که با آب می‌دوند و از میان شن‌های نارنجی می‌گذرند و تبدیل به بهترین مکان های اینستاگرامی دبی می‌شوند. مطمئناً چیزی تکان دهنده در مورد این نقطه فتوژنیک در القدرا وجود دارد. مکانی عالی برای یک قدم زدن عاشقانه (و یک عکس فوری). برای پیدا کردن آن، به امتداد جاده القدره بروید و از Last Exit Al Qudra  از Meraas عبور کنید. لازم به ذکر است که در اطراف دریاچه عشق المان‌های زیادی برای عکس گرفتن قرار داده شده تا عکس‌های عاشقانه بگیرید.

نخل جمیرا

نخل جمیرا، قدیمی، اما طلایی، نقطه عطفی در دبی است که شما به آن نیاز دارید. بهترین مکان برای گرفتن این عکس از The View at The Palm است که تقریباً به همین دلیل ساخته شده. اما اگر به چتربازی علاقه دارید، می‌توانید مناظر عالی را مشاهده کنید و فوق‌العاده‌ترین عکس‌های اینستاگرامی را از بالا ثبت کنید.

جذاب‌ترین کافه های دبی برای عکس های اینستاگرام

مکان‌ های اینستاگرامی دبی: کافه Bounty Beets

مکان‌ های اینستاگرامی دبی: کافه Bounty Beets

این کافه با هنرهای دیواری زیبا، وسایل فراوان و غذاهایی که برای چشم‌هایتان جشنی است چه برسد به شکمتان، قصری از سرگرمی و زیبایی را خلق کرده است. می‌توانید با بال فرشته که بر روی دیوار نقاشی شده عکس بگیرید یا دیگر نقاشی‌های جذاب آن.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب.

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب

مکان‌ های اینستاگرامی دبی: کافه  EL&N

یکی دیگر از مکان های اینستاگرامی دبی کافه EL&N است که برای اولین بار در لندن محبوبیت پیدا کرد و به طرحی برای بسیاری از سالن‌های غذاخوری شایسته اینستاگرام تبدیل شد. البته نسخه دبی آن نیز شما را ناامید نمی‌کند. مکان بی‌نقص با نقاشی‌های آبرنگ خیره‌کننده که با شکوفه‌های مصنوعی آویزان شده روی دیوارها و نورپردازی درخشان قاب‌بندی شده‌اند. مبلمان نعنایی مکمل کاناپه‌های صورتی است و چوب‌های فلزی غول‌پیکر از سقف آویزان شده‌اند. براق و زیبا !

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه، 8 صبح تا 11 شب. پنج شنبه، 8 صبح تا نیمه شب.

آدرس: دهکده دروازه 02 جاده شیخ زاید، مرکز تجارت

ارزانترین تور دبی با سه کلیک در دستان شماست!

مکان های اینستاگرامی دبی: کافه Forever Rose

مکان های اینستاگرامی دبی: کافه Forever Rose

اگر به دنبال جایی هستید که فالوورهای شما را دو برابر کند، فوراور رز می‌تواند جایی باشد که برای قرار قهوه بعدی خود می‌روید. فضای داخلی تک رنگ (سفید با خطوط سیاه) به گونه‌ای ساخته شده که با کمک ترفندهای هوشمندانه‌ای، مکان را مانند یک نقاشی دو بعدی جلوه دهد. موسس فوراور رز، ابراهیم الصمدی، از تم کتاب داستانی برای کافه منحصر به فرد الهام گرفته است و پس زمینه سیاه و سفید باعث می‌شود غذاهای رنگارنگ در منو حتی بیشتر از حد معمول ظاهر شوند. واقعا فوق‌العاده است، به هیچ وجه از دستش ندهید!

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد

آدرس: Boxpark Dubai

بخوانید: بهترین کافه های دبی

مکان های اینستاگرامی دبی: کافه IYKYK

این ویلای باشکوه جمیرا در داخل یک استودیو گل و فروشگاه مفهومی به نام ویلا اومدان پنهان شده است، IYKYK یک کافه زیبا با فضای داخلی مدرن و یک استخر شنای شفاف است که نفس شما را در سینه حبس نگه می‌دارد، البته از زیبایی! وقتی قهوه صبحتان را تمام کردید، می‌توانید در فروشگاه بگردید و یک دسته گل زیبا برای خود بخرید. البته بعد از آن نوبت عکس گرفتن است!

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 10 شب، جمعه و یکشنبه 10 صبح تا نیمه شب.

آدرس: جمیرا 1، نزدیک مرکز خرید مرکاتو

کافه براسری سایا

مکان‌های اینستاگرامی دبی: کافه Saya Brasserie Café

یکی از بهترین مکان های اینستاگرامی دبی کافه سایا است، چون هر کسی که از درب آن می‌گذرد، در زیبایی صورتی آن غرق خواهد شد. ردیف‌هایی از گل‌های مصنوعی دیوارها را می‌پوشانند و از سقف بیرون می‌آیند، گیاهان گلدانی که از سبز به صورتی تبدیل شده‌اند در همه جا دیده می‌شوند. صندلی‌های مخملی با روکش مخمل صورتی کافه سایا را پر کرده است. قبل یا بعد از لذت بردن از یک دمنوش با چای لاته اسپانیایی زعفرانی یا شیر اولانگ، حتماً در حالی که روی یک کاناپه مخملی در کنار مجسمه‌های فلامینگو زیر طاق گل نشسته‌اید، یک عکس بگیرید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد

آدرس: سیتی واک، الوصل

بخوانید: دبی به چی معروفه؟؛ از اتاق های گمشده تا خرمای مدجول!

محبوب ترین رستوران های دبی برای عکس های اینستاگرامی

رستوران آمازونیکو (Amazonico)

رستوران آمازونیکو (Amazonico)

یک محیط سه طبقه غوطه ور از فضای سبز و کاملا طبیعی! دقیقا همانطور که از نامش پیداست، شبیه آمازون است، غذا خوردن در اینجا و درون یک جنگل تجربه‌ای ویژه خواهد بود. فضایی که آن را به یکی از بهترین مکان های اینستاگرامی دبی تبدیل کرده و شگفت‌انگیز است. منتظر باشید چون درختان بلند و سقف‌های بلند پوشیده از گیاهان و نورهای خیره‌کننده از شما استقبال می‌کنند. در یک صندلی مخملی نرم سبزآبی بنشینید و در این محیط عجیب و غریب از غذاهای آمریکایی لاتین لذت ببرید.

ساعات کاری: همه روزه از ظهر تا 3 بامداد

آدرس:  Amazonico، DIFC Pavilion

بخوانید: شیک ترین رستوران های دبی

رستوران خانه ییلاقی بمبئی (Bombay Bungalow)

فرهنگ غنی هند در این رستوران با عکس‌ها و پرتره‌های دقیق روی دیوارها به خوبی به نمایش گذاشته شده است. رنگ‌های خانه‌های ییلاقی بمبئی، از جمله رنگ‌های آبی عمیق، قهوه‌ای و قرمز، فضایی بی‌نظیر ایجاد کرده که واقعا دیدنی است. البته ظاهر زیبای روستایی تنها چیزی نیست که شما از آن شگفت‌زده خواهید شد، غذا و عکاسی هم بهترین تجربیات شما در این رستوران خواهد بود. راستی اول عکس بگیرید، بعد غذا بخورید، چون هر بشقاب یک اثر هنری است!

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب.

آدرس: مرکز خرید ساحلی، JBR Walk

رستوران CÉ LA VI

در برج خلیفه رستورانی جذاب وجود دارد که بهترین منظره برای عکس گرفتن را به شما ارائه خواهد داد و جز بهترین مکان های اینستاگرامی دبی است. می‌توانید نمایی از شهر را که دیگر در هیچ کجا وجود ندارد، پیدا کنید و عکس‌های خاص بگیرید، از آن‌هایی که لایک باران می‌شوید. بله، افق خیره کننده دبی اینجاست که می‌توان از سکوی استخر، رستوران، بار در فضای باز و سالن استراحت آن عکس‌های جذاب گرفت. با آسمان‌خراش‌های بلند که شب شما را روشن‌تر می‌کنند و فضای داخلی مجلل که جلوه‌ای از زیبایی را به تصاویر شما می‌بخشند. مطمئنا در شب نوری عالی برای عکس‌هایتان خواهید داشت.

ساعت کاری: یکشنبه-جمعه ظهر-3 صبح، شنبه 12.30-3 بامداد.

آدرس: هتل اسکای ویو، بلوار شیخ محمد بن راشد

بخوانید: لوکس ترین رستوران های دبی

رستوران En Fuego

رستوران En Fuego

در رستوران En Fuego منتظر رنگ‌های روشن و سقفی با هزاران شیء و قطعه باشید که مستقیماً از آمریکای جنوبی آورده شده‌اند. این رستوران با سقف چادری با تم سیرک و مجموعه‌ای از قطعات تزئینی که دارای یک ماشین غول‌پیکر قدیمی است و از سقف بیرون آمده، تابلوهای نئونی، پینیاتا، لاماها و لوستری به شکل سر فلامینگو، چیزی فراتر از تصور شماست. منو، غذاها، فضای دلنشین، لوکیشن عالی برای عکس، دیگر چه می‌خواهید!

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه 5 بعدازظهر تا 1 بامداد، شنبه ظهر تا 2 بامداد، یکشنبه ظهر تا 1 بامداد.

آدرس: آتلانتیس، نخل

بخوانید: 25 مکان شگفت‌انگیز برای صرف صبحانه در دبی

رستوران Flamingo Room by Tasha’s

رستوران فلامینگو روم بای تاشا اهل اینستا را ناامید نخواهد کرد. کافه فلامینگو چشم‌اندازی به رنگ صورتی، با چراغ‌های گلبرگ مانند، دکور کرم و صندلی‌هایی با تم گورخر دارد. اگر ترجیح می‌دهید در فضای باز غذا بخورید، در مناظر بی وقفه تالاب لاک پشت‌های آرام جمیرا النسیم شگفت‌زده خواهید شد. یک سلفی بگیرید یا از کسی بخواهید با آن پس زمینه از شما عکس بگیرد وگرنه حسابی از دست می‌دهید. بدون تردید از بهترین مکان های اینستاگرامی دبی به شمار می‌آید.

ساعات کاری: یکشنبه تا دوشنبه 12:00 تا 16:00 و 18:30 تا 1 بامداد.

آدرس: النسیم، جاده مدینه جمیرا

جذاب ترین استخرهای دبی برای عکس های اینستاگرام

مکان های اینستاگرامی دبی: استخر Sky View

مکان های اینستاگرامی دبی: استخر Sky View

این استخر بی‌نهایت دیدنی که در مرکز شهر دبی قرار دارد، توسط یک سکوی آفتاب‌گیر زیبا و بزرگ که مشرف به برج خلیفه نمادین است، قاب شده و بهترین منظره یا همان ویوو را به شما می‌دهد. درون استخر بروید و درحالی که از منظره لذت می‌برید، عکسی فوق‌العاده زیبا بگیرید، فقط حواستان باشد که لنز دوربین را بالای آب نگه دارید.

نکته: فقط برای مهمانان هتل در دسترس است.

 آدرس: Sky View, Downtown Dubai

بخوانید: بهترین سواحل دبی

مکان های اینستاگرامی در دبی: استخر المها

در Al Maha، به سبک بادیه نشین، استراحت کنار استخر را تجربه کنید. این اقامتگاه بیابانی منحصر به فرد دارای حیات وحش طبیعی، وسعت چشم انداز طلایی کویر و چادرهای مجلل است. مطمئناً خوشحال خواهید شد، چون محوطه بزرگ استخر توسط گیاهان و جانوران با انواع پرندگان محصور شده است. حتی می‌توانید یک صبحانه شناور به سبک لاکچری روی آب بخورید، اما مراقب عرب اوریکس (پرنده عربی) باشید. چیدمان این اقامتگاه به قدری آرام است که ممکن است شب را هم بمانید.

آدرس: Dubai Desert Conservation Reserve Dubai

مکان های اینستاگرامی در دبی: استخر آسمان AURA

فرو رفتن 200 متری در هوا چه صدایی دارد؟ نه، شما مجبور نیستید پرواز کنید، فقط برای تجربه شنای 360 درجه به استخر آسمان AURA بروید. این نقطه با فضای سرسبز، عناصر طراحی طبیعی و یک سکوی زیبا از بهترین مکان های اینستاگرامی دبی است. گالری موبایل خود را با عکس‌هایی از مناظر پانورمای بدون مانع از برج العرب، نخل جمیرا و موارد دیگر پر کنید.

ساعات کاری: سه شنبه و جمعه 10 صبح تا 11 شب دوشنبه، چهارشنبه، شنبه 10 صبح تا 7 بعد از ظهر. پنجشنبه و یکشنبه 6 صبح تا 7 بعد از ظهر.

آدرس: برج پالم، پالم جمیرا

بخوانید: اسپا در دبی؛ بهترین ها را در سال 2023 بشناسید!

مکان های اینستاگرامی دبی: استخر باب الشمس

مکان های اینستاگرامی دبی: استخر باب الشمس

باب الشمس که بیشتر یک واحه بیابانی جادویی است، دارای سه استخر پر زرق و برق، یکی بی نهایت، یکی استخر بزرگسالان و سومی استخر مرکزی است که همگی مشرف به شن‌های صحرا هستند. می‌توانید هنگام غروب آفتاب در سالن لوکس پشت بام غروب آفتاب بگیرید و عکس‌هایی بکر و دیدنی را ثبت کنید.

آدرس: Al Qudra

سایت: babalshams.com

مکان های اینستاگرامی در دبی: ساحل دریفت

اگر یکی از اینفلوئنسرهای معروف هستید، باید در این مکان عکس داشته باشید، زیرا واقعاً بسیار زیبا است. با پوشیدن بهترین لباس شنای خود بیایید و در کنار لبه استخر از ایوان‌هایی با ظاهر غیرمتعارف عکس‌های برازنده‌ای بگیرید. استخر ساحل دریفت قطعا بهترین است!

هزینه: 150 درهم

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه، 200 درهم شنبه و یکشنبه. همه روزه 10 صبح الی 7 بعد از ظهر

آدرس: One&Only Royal Mirage, Al Sufouh

بهترین قیمت هتل دبی را از سه کلیک بخواهید.

حرف آخر

اینفلوئنسر هستید یا عکاس یا فقط به دنبال مکان های اینستاگرامی دبی می‌گردید؟ خوب ما چند مورد از بهترین‌ها را برای شما لیست کردیم. فقط کافی است بدانید که چه می‌خواهید، مناظری از جاذبه‌های معروف دبی، کافه و رستوران‌های زیبا و جذاب آن یا مناظر خارق‌العاده از درون استخرها، کدامیک!؟

سوالات متداول

برج خلیفه چه امکاناتی برای عکاسی ارائه می‌دهد؟

برج خلیفه دارای مناظر بی‌نظیر از بالا و نورپردازی‌های شبانه خیره‌کننده است.

دبی مال چرا برای اینستاگرام جذاب است؟

دبی مال با فروشگاه‌های متنوع و معماری داخلی خاص، زمینه‌های عکاسی متنوعی ارائه می‌دهد

پارک میراکل گاردن چه جاذبه‌هایی دارد؟

پارک میراکل گاردن با گل‌های رنگارنگ و طراحی‌های خلاقانه، فضایی منحصربه‌فرد برای عکاسی فراهم می‌کند.

برج العرب چه خصوصیاتی دارد که آن را در اینستاگرام محبوب کرده؟

برج العرب با معماری منحصربه‌فرد و موقعیت استثنایی کنار دریا، تصاویر بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

تجربه صحرای دبی در اینستاگرام چگونه است؟

صحرای دبی با مناظر بیابانی خیره‌کننده و فرصت‌های عکاسی طلوع و غروب خورشید، تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران