Riva Beach Club
9 فروردین 1402
دبی

25 مکان شگفت‌انگیز برای صرف صبحانه در دبی

یک صبح دل‌انگیز از خواب برمی‌خیزید و اولین روز سفر خود را آغاز می‌کنید. خورشید در آسمان می درخشد و هوا فوق‌العاده است. تصمیم می‌گیرید که روزتان را با میل نمودن یک صبحانه خوشمزه در دبی شروع کنید. به دنبال فهرستی از بهترین مکان های صرف صبحانه در دبی در اینترنت می‌گردید تا روزتان را در یکی از تراس‌های مشرف به دیدنی‌های دبی، در یکی از باشگاه‌های ساحلی یا کافه‌ای دنج در قلب شهر شروع کنید، اما چیز چندان به‌دردبخوری دستگیرتان نمی‌شود. مایوس می‌شوید و نهایتا تصمیم می‌گیرید که صبحانه را در طبقه همکف هتل میل نمایید، اما نگران نباشید. ما سه‌کلیکی‌ها به کمک شما می‌آییم و شما را برای انتخاب بهترین کافه های صرف صبحانه در دبی همراهی می‌کنیم. کافی است در طول این مقاله همراه ما باشید!

رزرو تور دبی

از آخرین قیمت بلیط هواپیما دبی، همین حالا با خبر شوید.

صبحانه در فضای باز کنار استخر در دبی

AURA Skypool

صبحانه در دبی

استخر AURA Skypool یکی از بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین استخرهای جهان است. این استخر در بالای برج پالم قرار دارد. اگر بگوییم شنا کردن در این استخر مانند سفر به بهشت است، اغراق نکرده‌ایم. تصور کنید که از منوی آن صبحانه مورد نظرتان را سفارش می‌دهید و پس از صرف صبحانه در دبی یا در حین میل نمودن در آب غوطه‌ور می‌شوید. علاوه بر آن به چشم‌انداز دبی که مملو از آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید و تفریحی است چشم می‌دوزید و برای چند ساعت در آینده غرق می‌شوید. اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید، روز خود را با خوردن صبحانه در این استخر درخشان آغاز کنید و در‌حالی‌که سینی صبحانه‌تان روی آب شناور است و کنار همسرتان هستید، عکس‌هایی خاطره‌انگیز در دبی بگیرید.

ساعت فعالیت
سه‌شنبه و جمعه 10 صبح تا 11 شبدوشنبه، چهارشنبه، شنبه 10 صبح تا 7 بعد از ظهرپنجشنبه و یکشنبه 6 صبح تا 7 بعد از ظهر
آدرس
The Palm Tower, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 566 2121

بخوانید: عمیق ترین استخر جهان در دبی

کافه بیروت

کافه بیروت، واقع در Fairmont The Palm، مکانی است که می‌توانید یک صبحانه اصیل لبنانی را، در کنار دریا و در دبی، صرف کنید. بخش داخلی رستوران تداعی کننده دوران طلایی بیروت با هنرهای قدیمی بر روی دیوارها و فضای داخلی است که داستان‌هایی از خیابان‌های لبنان را به نمایش می‌کشد. در ماه‌های زمستان نیز شما می‌توانید در تراس، زیر چترهای آفتابی و مشرف به استخر بنشینید و بالیلا لبنانی با آجیل کاج، تخم‌مرغ، سوجوک، هوموس چرب و پنیر حلومی کبابی بخورید. 

ساعت فعالیت
همه‌روزه 10 صبح تا 2 بامداد
آدرس
Fairmont, The Palm Dubai
شماره تماس
056 334 5777

بخوانید: بهترین رستوران های لبنانی دبی؛ ضیافت فرهنگ و طعم‌ها

کافه نیکی

Niki Cafe

یکی دیگر از کافه‌ های صبحانه در دبی، کافه نیکی است. منوی صبحانه این کافه شیک و باکلاس بوده و دارای مقدار زیادی از پنکیک‌های خمیری، که روی آن‌ها نوتلا ریخته شده‌است، تخم‌مرغ، هش براون و سوسیس تخم‌مرغ است. پیشنهاد می‌کنیم به کافه نیکی بروید و بهترین صبحانه را در دبی بخورید. نوش جانتان!

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 8 شب
آدرس
Nikki Beach Resort & Spa Dubai, Pearl Jumeira
شماره تماس
04 376 6290

ساحل دریفت دبی؛ یکی از مکان‌های صرف صبحانه در دبی

ساحل دریفت دبی با چشم‌اندازهای وسیع دریا و استخر مجلل دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. شما می‌توانید در استخر زلال آن شنا کنید، روی تخت‌های کنار استخر، زیر چترهای آفتابی دراز بکشید و نوشیدنی میل کنید و در استراحتگاه‌هایی که با طرح‌های مشبک طراحی شده‌اند استراحت کنید و رد نور و سایه را روی بدن و صورت خود حس کنید. در این مکان جادویی امکان خوردن یک ظرف پر از میوه تازه، نان تست آووکادو، تخم‌مرغ ترافل و اسپرسوی عالی وجود دارد. روزهای چهارشنبه امکان دسترسی رایگان به استخر وجود دارد و نیاز نیست برای استفاده از استخر هزینه‌ای بپردازید. کافی است صبح زود بیدار شوید، به ساحل دریفت بروید، صبحانه‌‌ای سفارش دهید و پس از پوشیدن مایو آب‌تنی کنید. 

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 8 بعد از ظهر جمعه و یکشنبه 9 صبح تا 9 بعد از ظهر
آدرس
One&Only Royal Mirage, Dubai Marina
شماره تماس
04 315 2200
آدرس سایت
driftbeachdubai.com 

بخوانید: بهترین سواحل دبی

Peaches & Cream؛ باشگاهی ساحلی برای صرف صبحانه در دبی

صبحانه در دبی

باشگاه ساحلی Peaches & Cream، شکل ساحل میامی دهه 80 را به ماسه‌های پالم جمیرا می‌دهد. این باشگاه توسط افرادی که سالن غذای شهری منطقه اجتماعی را به The Pointe آورده بودند، رویاپردازی شد. Peaches & Cream، استخری بزرگ به وسعت 3 هزار متر مربع دارد و منوی مدیترانه‌ای آن شامل مجموعه‌ای از گزینه‌های صبحانه است. پیشنهاد می‌کنیم به این باشگاه ساحلی بروید و یک نان تست له شده با قارچ و تخم‌مرغ آب‌پز بخورید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 10 صبح تا نیمه‌شب شنبه و یکشنبه 8 صبح تا نیمه‌شب
شماره تماس
052 947 4552

بخوانید: جواهرات مخفی دبی

صبحانه در فضای باز کنار ساحل 

بوردواک

بوردواک یکی دیگر از کافه‌ های صبحانه در دبی است. این کافه درست در ساحل نهر دبی واقع شده‌است. منوی بوردواک شامل هوموس آووکادو با انار، کروسانت پنیر به سبک سیمیت، تخم‌مرغ آب‌پز به سبک شاکشوکا، کدو سبز، فلفل دلمه‌ای، گوجه‌فرنگی آلو، کرفس و آناناس تاتن تارت با کرم شانتیلی سیاه، وانیل و رزماری است. ورودی بوردواک به ازای هر نفر، در صورت استفاده از منو،  حدود 27 دلار و در صورت استفاده از کوکتل‌های آزاد، 27 دلار دیگر اضافه می‌شود.

ساعت فعالیت
شنبه و یکشنبه 11:30 صبح تا 1 بعد از ظهر
آدرس
Dubai Creek Resort, Deira
شماره تماس
04 205 4647

اگر تور دبی را هنوز رزرو نکرده اید؛ همین حالا با سه کلیک چمدانتان را ببندید!

خانه ساحلی اوا

Eva's beach house

یکی دیگر از کافه های صبحانه در دبی، خانه ساحلی اوا است. این خانه با لوسترها، مبلمان و به‌طورکلی سبک بوهویی طراحی شده‌است. علاوه بر آن، تخت‌هایی در کنار ساحل طراحی شده که شما می‌توانید روی آن‌ها دراز بکشید، پوستتان را برنزه کنید و کروسان ترافل، پنکیک پنیری، که با مربای زغال‌اخته پر شده‌است، و غذای خامه‌ای، که با نان و گوجه‌فرنگی رنده شده سرو می‌شود، را نوش جان کنید.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 10 صبح تا 1 صبحشنبه و یکشنبه 10 صبح تا 2 بامداد
آدرس
Palm West Beach, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 510 4800

بخوانید: 10 تا بهترین رستوران های تایلندی دبی؛ تند و خوشمزه

ریویرا فرانسه؛ رستورانی ساحلی برای صرف صبحانه در دبی

ریویرا فرانسه شگفت‌انگیزترین و زیباترین منطقه در دبی است. در این منطقه زیبایی رنگارنگی در جریان است. اگر به بالای ساختمان‌ها بروید، تلاقی آبی دریا با درختان نخل سبز رنگ، آبی آسمان، ابرهای پنبه‌ای، گل‌های کاغذی بنفش و سرخابی هوش از سرتان می‌رباید. اما زیبایی‌های ریویرا فرانسه به همین‌جا ختم نمی‌شود. باید کوچه‌های عاشقانه آن را ببینید؛ کوچه‌های نسبتا باریک با پنجره‌هایی مشرف به کوچه و دیوارهای رنگی آن زیبایی ریورا فرانسه را دوچندان کرده‌است. این نقطه برای تعطیلات تابستانی و خوردن صبحانه در دبی جان می‌دهد. رستوران ساحلی ریویرا فرانسه منویی از غذاهای کلاسیک صبحانه از جمله املت، تخم‌مرغ آب‌پز، آوو و نان تست و موارد دیگر را سرو می‌کند.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 7 الی 11 صبح
آدرس
Jumeirah Al Qasr, Madinat 
شماره تماس
800 432 3232

Jones the Grocer  در ساحل غربی

صبحانه در دبی

یکی از محبوب‌ترین مقاصد صبحانه در ساحل غربی دبی، Jones the Grocer است. در این رستوران ساحلی، صبحانه انگلیسی جونز، تخم‌مرغ‌های روی خمیر ترش که با سوسیس‌های گوشتی سرخ می‌شوند، بیکن گوشت گاو، قارچ‌های سرخ شده، اسفناج، گوجه‌فرنگی و هاش براون خانگی سرو می‌شود. بیشتر از این درباره زیبایی‌های این رستوران صحبت نمی‌کنیم؛ باید خودتان آن‌ها را از نزدیک لمس کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 7:30 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
West Beach, Palm Jumeirah
شماره تماس
054 998 6162

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی با همان عطر و طعم

خلیج کوکو؛ محلی برای صرف صبحانه در دبی

یکی دیگر از بهترین مکان‌ های صرف صبحانه در دبی، خلیج کوکو است. رستورانی مشرف به این خلیج قرار گرفته که با میزها و صندلی‌هایی آفتابگیر روی ساحل چیده شده‌اند. در منوی صبحانه خلیج کوکو در دبی، غذاهای صبحگاهی شامل املت آسیایی با کای پد کراوپو همراه با کاستارد بائو، یک صبحانه کامل انگلیسی، نان تست فرانسوی، پنکیک کوکو آجیل مخلوط با شربت افرا با علف لیمو و کاسه آکای آمازونیکا سرو می‌شود.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج‌شنبه 10 صبح تا نیمه‌شبجمعه 10 صبح تا 1 بامدادشنبه 8 صبح تا 1 بامدادیکشنبه 8 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
West Beach, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 572 3444

Maison Mathis

Maison Mathis

این رستوران ساحلی کاملا زیبا است. منوی صبحانه روزانه از ساعت 6:30 صبح تا 2 بعدازظهر در دسترس است و طیف گسترده‌ای از benedicts خوشمزه را در دبی ارائه می‌دهد. غذاهای خوشمزه این منو عبارتند از: بندیکت رویال با ماهی قزل‌آلای دودی که در سس هلندی خوابیده شده‌است، بندیکت گوشت گاو پخته شده با گوشت گاو کباب‌پز که به مدت 6 ساعت آهسته پخته شده با هولاندی تند سرو می‌شود. در میان مجموعه بزرگ غذاها، گیاه‌خواران می‌توانند آووکادوی خمیر ترش، که یک تکه خمیر ترش است و روی آن آووکادوی تازه و جوانه پیاز است، سفارش دهند.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا جمعه 6:30 صبح تا 2 بعد از ظهرشنبه و یکشنبه 7 صبح تا 2 بعد از ظهر
آدرس
voco Dubai The Palm
شماره تماس
04 249 5502

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی؛ سنتی و خوشمزه

ساحل سان

در صبح‌های روز تعطیل، بیرون آمدن از رختخواب کار دشواری است، اما خوردن یک وعده صبحانه در ساحل سان دبی کار را آسان می‌کند. در این ساحل لوکس، موسیقی پخش می‌شود و کروسان‌های خوشمزه و تازه، کلوچه، نان تست فرانسوی، کاسه‌های آچای، تخم‌مرغ، کوکتل و کیک نوتلا سرو می‌شود. 

ساعت فعالیت
یکشنبه و-پنجشنبه 9 صبح تا نیمه‌شبجمعه و-شنبه 9 صبح تا 1 بامداد
آدرس
Palm West Beach, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 458 0499

Ula

صبحانه در دبی

Ula مجموعه ای از صبحانه‌های خوشمزه، از جمله ماست یونانی تازه، شیرینی‌های گرم، بندیکت خرچنگ، ماهی آزاد دودی یا شاکشوکا را در کنار ساحل و با چشم‌انداز نخل و مناظر اقیانوس در سراسر خلیج عربی ارائه می‌دهد. این مناظر دیدنی، Ula را به یکی از مکان ‌های صرف صبحانه در دبی تبدیل کرده‌است.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 1 بعد از ظهرجمعه و یکشنبه 9 صبح تا 1 بامداد
آدرس
Dukes The Palm, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 565 2231

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب

صرف صبحانه مشرف به منظره باغ 

Bounty Beets

Bounty Beets که در Le Meridien Mina Seyahi واقع شده است، دارای یک قسمت نشیمن زیبا در فضای باز با درختان نخل بلند برای ایجاد سایه است. این‌جا نه‌تنها محیطی خوشایند و نشاط‌آور برای شما و خانواده‌تان است، بلکه صرف صبحانه در آن نیز بسیار شیرین است. در Bounty Beets همه‌چیز از از پودینگ چیا با میوه و نارگیل گرفته تا وافل بادام با ماست و کمپوت توت وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم به این محیط بروید و یک وعده صبحانه را در دبی صرف کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 8 تا 1 بعد از ظهر
آدرس
 Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai
شماره تماس
04 511 7373

کارین؛ یکی از مکان‌های صرف صبحانه در دبی

یکی دیگر از مکان های صرف صبحانه در دبی، کارین است. اما تنها مشکل آن این است که فقط آخر هفته‌ها باز است.  در این کافه انواع تخم‌مرغ‌های خامه‌ای Benedict، آووکادو تارتین و وافل‌های خوشمزه سرو می‌شود. اگر آخر هفته  خود را در دبی سپری می‌کنید، از خوردن یک وعده صبحانه خوشمزه در این کافه در دبی غافل نشوید.

ساعت فعالیت
شنبه و یکشنبه 9 صبح تا 3 بعد از ظهرجمعه‌ها 3 تا 7 بعد از ظهر
آدرس
Emirates Golf Club, Sheikh Zayed Road
شماره تماس
04 417 9885

بخوانید: بهترین رستوران های دبی

Hillhouse Brasserie

Hillhouse Brasserie

تراس وسیع Hillhouse Brasserie یک محیط عالی برای صرف صبحانه در دبی است. این تراس با چشم‌اندازی از فضای سبز زمین گلف و مناظر مناظر شهری دبی، محیطی دلپذیر را برای لذت بردن از یک غذای بیرون از خانه در ماه‌های سرد زمستان ایجاد می‌کند. در منوی Hillhouse Brasserie انواع شیرینی، نان، املت، پنکیک، وافل، غذاهایی با تخم‌مرغ، میوه و طیف گسترده‌ای از اقلام صبحانه که روی نان تست سرو می‌شود، مانند بیکن و تخم‌مرغ، سوسیس، گوشت گوساله یا ماهی سالمون و پنیر خامه‌ای ارائه می‌شود.

ساعت فعالیت
همه‌روزه 7 صبح تا 11:30 شب
آدرس
Dubai Golf Club
شماره تماس
800 323 232

Maison Mathis در Arabian Ranches

تراس Maison Mathis یکی دیگر از مکان های صرف صبحانه در دبی است. این تراس با چشم‌انداز زمین گلف و منوی پروتئینی خود مانند سینه پخته شده با پیاز شیرین و سیب‌زمینی نرم به همراه یک تخم‌مرغ و خوراکی‌هایی دیگر، اشتهای شما را برای خوردن یک وعده صبحانه در دبی تحریک می‌کند.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا یکشنبه 8 صبح تا 1 بامداد
آدرس
Arabian Ranches
شماره تماس
04 450 1313

بخوانید: تفریحات لاکچری دبی

The Farm

صبحانه در دبی

رستوران The Farm یکی دیگر از رستوران‌های سرو صبحانه در دبی است. این رستوران برای لذت بردن از سرسبزی مزارع البراری و تنفس در هوای آزاد مناسب است.  این رستوران که به‌عنوان یک مرکز آشپزی، تفریحی و اجتماعی شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از صبحانه‌های کاملی را در دبی ارائه می‌کند که با مواد اولیه مرغوب تهیه شده‌است. یکی از بهترین انتخاب‌ها، صبحانه عربی اصیل کامل با پنیر حلومی کبابی، سبزیجات، مکدوس و غیره است. صبحانه انگلیسی نیز با بشقاب عجیب‌وغریب میوه‌ای که در کنار آن سرو می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوردن صبحانه، در این رستوران، در دبی است.

ساعت فعالیت
همه‌روزه 7:30 صبح تا 10:30 شب
آدرس
 Al Barari, opposite Global Village, Dubai 
شماره تماس
04 886 6223

صبحانه در فضای باز مشرف به مناظر نمادین دبی

Brunch & Cake at The Pointe

این تراس هزار فوتی مربعی، یکی دیگر از بهترین مکان ‌ها برای صرف صبحانه در دبی است. Brunch & Cake at The Pointe چشم‌اندازی از فواره پوینت را ارائه می‌دهد و بر زیبایی این تراس می‌افزاید. اگر عاشق شکلات هستید، خودتان را به خوردن یک نان تست فرانسوی با نوتلا دعوت کنید؛ فراموش نکنید که چند برش توت‌فرنگی و موز نیز روی آن بگذارید. نکته قابل توجه دیگر، پیتزای برکی است که شما را تا اواخر بعد از ظهر سیر نگه می‌دارد.

ساعت فعالیت
همه‌روزه 9 صبح تا 11 شب
آدرس
The Pointe, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 580 0437

بخوانید: هزینه سفر به دبی در 2023

کافه بیروت؛ مکانی برای صرف صبحانه در دبی

Cafe Beirut

کافه بیروت یکی دیگر از مکان ‌های صرف صبحانه در دبی است. این کافه که عموما با عنوان Kahwet Beirut شناخته می‌شود، مناظر فوق‌العاده ای از برج خلیفه را به لطف موقعیت مکانی مجتمع Al Murooj در مرکز شهر ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم ساعت 10 صبح به کافه بیرون بروید و یک سینی صبحانه شامل پنیر، گوشت، شنکلیش، حلوا و سبزیجات را سفارش دهید. اگر چیز سبک‌تری می‌خواهید، سراغ تخم‌مرغ و سوجوک یا حلومی کبابی بروید.

ساعت فعالیت
یکشنبه تا چهارشنبه 8:30 صبح تا 3 بامدادپنجشنبه تا شنبه 10 صبح تا 4 بامداد
آدرس
Al Murooj Complex Downtown, Downtown Dubai 
شماره تماس
056 575 0777

Eggspectation JBR

Eggspectation JBR یکی دیگر از مکان ‌های صرف صبحانه در دبی است. هنگام لذت بردن از صبحانه در این کافه برای چشم اندازهای خیره‌کننده از ساحل جی‌بی‌آر دبی آماده شوید. یک خبر خوش برای آن دسته از افرادی که طرفدار تخم‌مرغ هستند: در این کافه، تخم‌مرغ به یازده روش مختلف سرو می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید میل نمایید. در Eggspectation JBR، علاوه بر تخم‌مرغ، وافل، پنکیک و خوراکی‌های دیگری نیز سرو می‌شود.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
JBR
شماره تماس
04 430 7252

بخوانید: دبی به چی معروفه؟؛ از اتاق های گمشده تا خرمای مدجول!

GIA؛ محلی برای خوردن صبحانه در دبی

صبحانه در دبی

تراس فضای باز GIA منظره‌ای خیره‌کننده از برج خلیفه و فواره دبی دارد. این رستوران، غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند و منوی صبحانه‌ای هیجان‌انگیز دارد. تخم‌مرغ آب‌پز فوکاسیا به شما انرژی می‌دهد و uovo strapazzato al tartufo که ترکیبی از ترافل، قارچ و تخم‌مرغ های همزده روی نان خمیر ترش است، یک صبحانه فانتزی را، در دبی، اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 11:30 بعد از ظهر جمعه تا شنبه 10 صبح تا 12:30 صبحیکشنبه 8 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
The Dubai Mall, Downtown Dubai
شماره تماس
04 234 9986

La Maison Ani

اگر یک قرار کاری دارید و به مکان مناسبی برای صرف صبحانه در دبی با همکارتان نیاز دارید تا تاثیر خوبی بر او بگذارید، یک میز در La Maison Ani رزرو کنید. این رستوران، مکان مناسبی برای شروع روزتان با نان تازه، شیرینی‌های برشته شده و فنجان‌های قهوه ارگانیک است. هم‌چنین غذاهای دلچسبی از جمله تخم‌مرغ، به هر شکلی که دوست دارید، تارتین و نان تست فرانسوی با مربای خانگی، به علاوه یک پودینگ چیا انبه وگان خوشمزه سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و یک وعده صبحانه را در دبی صرف کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 9:30 تا نیمه‌شب
آدرس
The Dubai Mall
شماره تماس
04 456 1989

بخوانید: هتل های ارزان دبی

باشگاه ساحلی ریوا

Riva Beach Club

با صرف صبحانه در دبی در باشگاه ساحلی ریوا، برج العرب را درست در آن سوی دریا ببینید. منوی رستوران این باشگاه انواع مختلف غذاها از جمله تخم‌مرغ آب‌پز، نان تست آوو و گرانولا را دارد. اگر دوست دارید پیش از میل نمودن صبحانه در دبی ورزش کنید، استخر آن را رزرو و پس از شنا کردن صبحانه را نوش جان کنید.

ساعت فعالیت
همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 11 شب
آدرس
Riva Beach Club, Shoreline Building 8, Palm Jumeirah
شماره تماس
04 430 9466

فروشگاه تایم اوت دبی؛ محلی برای صرف صبحانه در دبی

بدون شک، اگر به دنبال مناظر عالی برج خلیفه هستید، فروشگاه تایم اوت دبی را در اولویت فهرست خود قرار دهید. این فروشگاه، چشم‌اندازی مستقیم از بلندترین برج جهان را ارائه می‌دهد. در تعطیلات آخر هفته در فروشگاه تایم اوت دبی، صبحانه از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر و انواع غذاها و طعم‌های گوناگون با 25 کالای مختلف از 18 فروشنده متفاوت سرو می‌شود. 

ساعت فعالیت
دوشنبه تا پنجشنبه ظهر تا نیمه‌شبپنجشنبه تا جمعه ظهر تا 1 بامدادشنبه 10 صبح تا 1 بامدادیکشنبه 10 صبح تا نیمه‌شب
آدرس
Time Out Market Dubai, Souk Al Bahar, Downtown Dubai
وب‌سایت
 timeoutmarket.com/dubai

هتل ارزان دبی را با سه کلیک رزرو کنید!

حرف آخر

در این مقاله شما را با رستوران‌های مختلف دبی که صبحانه سرو می‌کنند آشنا کردیم. سپس آدرس، شماره تماس و ساعت فعالیت هریک را در اختیار شما گذاشتیم. پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید و در اولین فرصت در یکی از این کافه‌ها و رستوران‌ها یک وعده صبحانه در دبی میل کنید.

سوالات متداول

چه نوع صبحانه‌هایی در دبی محبوب است؟

صبحانه‌های متنوعی از جمله صبحانه‌های عربی با خوراک تخم‌مرغ و حمص، صبحانه انگلیسی کامل، و انواع پنکیک و وافل در دبی محبوب هستند.

کدام رستوران‌ها برای صبحانه در دبی معروف هستند؟

رستوران‌هایی مانند Tom & Serg، The Sum Of Us، و Comptoir 102 برای ارائه صبحانه‌های خوشمزه و باکیفیت شناخته شده‌اند.

آیا صبحانه‌های سنتی اماراتی در دبی یافت می‌شود؟

بله، رستوران‌هایی مانند Al Fanar و Arabian Tea House صبحانه‌های سنتی اماراتی مانند بلالیط و چباب را ارائه می‌دهند

هزینه صبحانه در دبی چگونه است؟

هزینه‌ها متغیر است؛ از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه در کافه‌های محلی تا گزینه‌های لوکس‌تر در هتل‌های ۵ ستاره.

نظرات کاربران