Air Speciality Coffee
10 فروردین 1402
دبی

35 مورد از بهترین کافه های دبی؛ طعم اصیل قهوه عربی

فهرست مطالب

قهوه عربی با ریشه‌ای به قدمت چندین دهه بین اعراب یکی از نوشیدنی‌های اصلی در پذیرایی از مهمانان است. برای چشیدن طعم این قهوه بی‌نظیر، کافه‌های زیادی در دبی وجود دارند که از شما استقبال می‌کنند ساعاتی را برای استراحت و فرار از گرمای شهر در گوشه‌ای دنج از کافه مهمان‌شان باشید. بهترین کافه های دبی در گوشه‌به‌گوشه شهر از دبی قدیم تا شهر جدید با منوهای متنوعی از انواع قهوه‌ها، میان‌وعده‌ها و دسر و شیرینی‌های خوش‌طعم گسترده شده‌اند. سفر به دبی فرصتی است برای رقم ‌زدن تعطیلاتی رویایی در شهری لوکس و مدرن و آشنایی با فرهنگ و غذاهای عربی.

رزرو تور دبی

قیمت بلیط هواپیما دبی را از سه کلیک بخواهید!

1. کافه آپریکات (Apricot)

بهترین کافه های دبی

جواهر پنهان دنج  در دبی، کافه آپریکات است که از رفتن به آن هرگز پشیمان نخواهید شد. در این کافه و اطراف آن فضای سبز و محیط آرامی حاکم است که حس آرامش و راحتی برای شما به همراه دارد. منوی این کافه هم غذاهای اصیل مدیترانه‌ای را در خود جای داده است. همچنین در کنار طعم اصیل قهوه عربی انواع کیک‌ها و تنقلات سرو می‌شود تا خستگی گشت و گذار در دبی از تنتان بیرون برود.

آدرس: سوق منزل، بلوار شیخ محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب

2. کافه آرووز و اسپاروز (Arrows and Sparrows)

این کافه‌ی دوست‌دار حیوانات خانگی در گرینز به‌سرعت در آخر هفته‌ها با ساکنان محلی و گردشگران پر می‌شود. تمرکز این کافه، بیشتر بر غذاهای سالم است که با آیتم‌های منو مانند تخم‌مرغ با قارچ‌های وحشی و کاسه صبحانه سبز است، شما را راضی نگه می‌دارد. البته گزینه‌های لذت‌بخش‌تری نیز وجود دارد، از جمله پنکیک oreo یا یک نان تست رنگارنگ فرانسوی. صندلی بیشتر در داخل است، اگرچه تعداد انگشت شماری از میزها در ورودی به شما اجازه می‌دهند تا زمانی که آب و هوا در این شهر قابل تحمل است، قهوه خود را در فضای باز بنوشید.

آدرس:Emaar Business Park, The Greens

ساعات کاری: صبح تا 10 شب همه روزه

سایت: arrowsparrows.com

بهترین کافه های دبی

3. کافه بونتی بیتز (Bounty Beets)

بهشت اینستاگرامی‌ها، تعداد کمی می‌توانند وارد Bounty Beets شوند بدون اینکه در کنار دیوار «Hello Beautiful» در این کافه دخترانه نگاهی بیندازند. بال‌های فرشته روی دیوارها، یک درخت شکوفه در وسط و یک تراس سرسبز در باغ وجود دارد که می‌توانید زیباترین عکس‌ها را بگیرید. منو هم آنقدر متنوع است که هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند.

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina

وبسایت: bountybeets.com

ساعات کاری: هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب.

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

4. کافه عربیکا (Arabica)

Arabica

کافه عربیکا علی‌رغم نامش از ژاپن سرچشمه گرفته است و به دلیل اینکه مزرعه قهوه خود را دارد منحصربه‌فرد است. لیست قهوه‌های این کافه از اسپرسوها، آمریکانو تا لاته‌های اسپانیایی و عسلی طعمی خاص دارد که در هیچ کافه‌ی دیگری تجربه نخواهید کرد. کافه عربیکا از بهترین کافه های دبی است که شعبه‌های زیادی در شهر از جمله در دبی مال و پوینت در پالم جمیرا دارد. 

آدرس شعب: The Dubai Mall, Downtown Dubai; City Walk; Mirdif City Centre

Mall of the Emirates, Dubai Mall, City Walk, Sheikh Zayed Road;

 The Pointe, Palm Jumeirah

وب‌سایت :  www.arabicacoffee.ae

5. کافه آلکمی (Alchemy Coffee)

در لیست بهترین کافه های دبی، Alchemy Coffee با شعار ارائه قهوه باکیفیت بسیار محبوبیت دارد. منوی این کافه علاوه‌بر قهوه، دمنوش‌های ویژه و خوراکی‌هایی مثل تاهینی، کلوچه و نان دارد.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 10 بعد از ظهر، پنجشنبه تا جمعه 8 صبح تا 11 بعد از ظهر 

آدرس: Al Wasl Road, Jumeirah 2

بخوانید: جدیدترین جاهای دیدنی دبی در سال 2023

6. کافه امانگست فیو (Amongst Few)

Amongst Few

یکی از معروف ترین کافه های دبی در مرکز خرید پالم استریت جمیرا، Amongst Few است که بهترین گزینه‌های گیاه‌خواری و غذاهای سالم را در منوی خود دارد. فراموش نکنید پنکیک موزی را به همراه قهوه سفارش دهید.

ساعت کار: همه روزه 10 صبح تا 7 بعدازظهر

آدرس: Al Wasl Road

7. کافه عربین تی هاوس (Arabian Tea House Café)

کافه چای‌خانه عرب از زیباترین کافه های دبی در منطفه تاریخی الفهیدی در بر دبی است. اگر برای بازدید از جاذبه های فرهنگی دبی قدیم به این منطقه رفتید، سری هم به کافه Arabian Tea House Café بزنید. این کافه حیاطی بزرگ برای استراحت و گپ‌و‌گفت مسافران و مردم محلی دارد. منوی کافه پر از انواع چای، قهوه و صبحانه اماراتی از غذاهای سنتی امارات است.  

آدرس: Al Fahidi Historical Neighbourhood, Bur Dubai 

بخوانید: اسکله ابرا دبی

8. بون کافی (Boon Coffee)

دانه‌های قهوه بون کافه از اتیوپی می‌آید و هر نوع قهوه‌ای که انتظار داشته باشید، برایتان سرو خواهند کرد. از اسپرسو و قرانسه تا قهوه‌های گرم و سرد با با مقداری عسل اتیوپیایی یا آفریقایی. بون کافه یکی از معروف ترین کافه های دبی با چندین شعبه در سراسر شهر است. 

ساعت کار: شنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 7 بعدازظهر 

وب‌سایت: www.booncoffee.com

9. کافه بوستون لنه (Boston Lane)

بهترین کافه های دبی

کافه بوستون یکی دیگر از بهترین کافه های دبی است که در مرکز شهر و در حیاط زیبای Al Quoz قرار دارد. این کافه با الهام از فرهنگ قهوه استرالیا، انواع قهوه، صبحانه، ناهار و نان تست را سرو می کند. در منوس کافه باری صبحانه گرانولا، سالاد، ساندویچ و غذاهای گیاهی وجود دارد. یک پیشنهاد ویژه ر این کافه سفارش ننان تست پنی ر و سیر است.

ساعت کار: همه روزه از 8 صبح تا 7 بعدازظهر

آدرس: Courtyard, Al Quoz

10. بروو کافه (Brew Café)

یکی از زیباترین کافه های دبی که در امتداد خیابان جمیرا قرار دارد. از میان انبوه قهوه‌ها، یک فنجان سفارش دهید و از استراحت در فضای زیبا و لوکس کافه لذت ببرید. علاوه بر قهوه می‌توانید برای صبحانه شیرینی‌های خانگی، خوراکی‌‌های شیرین و یا پودینگ چیا سفارش دهید. 

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه 7 صبح تا 11 بعد از ظهر، یکشنبه 7:30 صبح تا 10:30 شب 

آدرس: Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim 2

بخوانید: خلیج بیزینس دبی

11. کافه برانچ اند کیک (Brunch and Cake)

یکی از بهترین کافه های دبی، متولد بارسلون است که چهار شعبه در دبی دارد. هر آنچه در منوی کافه برانچ و کیک دبی سفارش دهید زیبا و خوش‌طعم است. از چیزکیک باقلوای آغشته به شربت گل رز گرفته تا نان دارچینی با سس کارامل، کیک شیر غلات و کروسان همه طعمی لذت‌بخش دارند.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه 8.30 صبح تا 10.30 شب

آدرس: Al Wasl Rd, Jumeirah و The Pointe, Palm Jumeirah

12. کافه کامن گروندز (Common Grounds)

Common Grounds

یکی از معروف ترین کافه های دبی که به صورت خانوادگی اداره می‌شود و در مرکز خرید امارات قرار دارد، همیشه شلوغ است به خصوص در آخر هفته‌ها برای صبحانه که ممکن است در صف بمانید. شعار این کافه “کافی شاپ ویژه با قلب بزرگ” است که باید انتظار برخوردی دوستانه از کارکنان و مدیران داشته باشید. برای صبحانه به سراغ نان تست آووکادو بروید که از محبوب‌ترین‌ها در بین مشتریان کافه است. چه برای خرید به مرکز خرید امارات بیایید یا برنامه صبحانه داشته باشید، این کافه بهترین انتخاب در سفر به دبی است.

ساعت کار: همه روزه 9 صبح تا 10 شب

آدرس: Mall of the Emirates, Al Barsha

بخوانید: کانال آبی دبی

13. کافه دلیزی گورمت (Delizie Gourmet)

کافه Delizie Gourmet که در کلوپ قایق بادبانی هاربر دبی واقع شده است، یک کافه ایتالیایی معروف با مناظر بسیار خیره‌کننده از خط افق دبی مارینا و چشم دبی به عنوان پس‌زمینه است. طعم قهوه‌های ایتالیایی این کافه با همراهی شیرینی و دسرهای ایتالیایی تکمیل می‌شود. منوی کافه که بر روی یک صفحه نمایش نشان داده می شود، زمان ناهار به غذاهای کلاسیک ایتالیایی مانند پنیسا، فوکاچیا و ساندویچ‌های کروسان با ژامبون تغییر می‌کند. Delizie از معروف ترین کافه های دبی است که در سفر به دبی باید سری به آن بزنید. 

ساعت کار: همه روزه 8 صبح تا 6 بعدازظهر

آدرس: Dubai Harbour Yacht Club

14. کافه دپرسو (Depresso Café)

نام این کافه ترکیب جالبی از واژه دپرس (افسردگی) و اسپرسو است. صاحبان کافه دپرسو معتقدند زمانی که قهوه کم بخورید دپرس می‌شوید و این کافه جایی است که می‌توانید به انرژی قبل برگردید. دپرسو از بهترین کافه های دبی است که علاوه بر قهوه، یک شکلات داغ صورتی و نوشیدنی سرد به نام “سریالات” دارد که بین مشتری‌های قدیمی بسیار محبوب هستند. اینجا همچنین کوکی‌ها و ودونات‌های خوشمزه و مقرون‌به‌صرفه‌ای پیدا خواهید کرد. 

ساعت کار: یکشنبه تا پنجشنبه 6 صبح تا 12 شب، جمعه تا شنبه 6 صبح تا 2 صبح 

آدرس: Jumeirah Beach Road, next to Umm Suqeim Park, Umm Suqeim

ارزانترین تور دبی را همین حالا رزرو کنید.

15. کافه دراپ دبی (Drop Dubai)

بهترین کافه های دبی

یکی از زیباترین کافه های دبی که نه تنها به خاطر قهوه‌های باکیفیتش شناخته شده، بلکه به دلیل زیبایی اینستاگرام پسندش نیز محبوب است. دراپ از آن کافه‌های جذابی است که در سفر به دبی باید به سراغش رفت. آنجا هرچه فکرش را بکنید از لاته‌های خامه‌ای تا معجون‌های خلاقانه و عجیب را پیدا می‌کنید. 

ساعت کار: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Dar Wasl Mall, Jumeirah

16. کافه ایست وست (East West)

ایست وست، یکی از بهترین کافه های دبی در قلب منطقه فرهنگی مدرن دبی، حیاط القوز است. از درهای چوبی قدیمی کافه به طبقه بالا بروید، منو این کافه مختصر است اما قهوه طعمی بی‌نظیر دارد. 

ساعت کار: همه روزه 9 صبح تا 8 شب 

آدرس: The Courtyard, Al Quoz

بخوانید: صحرای دبی

17. کافه آشپزخانه ال دی سی (LDC Kitchen + Cafe)

از زیباترین کافه های دبی با 32 صندلی و فضایی صمیمی که مشرف به پارک ام‌سوقیم و درست در پشت ساحل سان‌ست قرار گرفته و برای یک وعده غذا کنار خانواده یا استراحت بعد از گشت‌ها در سفر به دبی انتخاب خوبی است. در منو ترکیبی از غذاهای سالم و آشنا برای هر ذائقه‌ای مانند پاستا آلفردو و پیتزا بوفالو دیده می‌شوند. 

آدرس: Park Regis Boutique Road, Jumeirah Beach Road

18. کافه موخا 1450 (Mokha 1450 Coffee Boutique)

Mokha 1450 Coffee Boutique

بندر موخا در یمن جایی است که تجارت قهوه به سایر نقاط جهان در اواسط قرن پانزدهم آغاز شد که الهام‌بخش نام این کافه است. موخا از بهترین کافه های دبی در منطقه جمیرا است که قهوه‌هایی از اتیوپی و یمن را برای‌تان دم خواهند کرد.

ساعت کار: همه روزه از 9 صبح تا 7 بعدازظهر

آدرس: Al Badaa Community Center, Al Wasl Road, Jumeirah

بخوانید: اسکای دایوینگ دبی؛ هیجان معلق بودن در آسمان

19. کافه نوماد دی بار (Nomad Day Bar)

اگر به دنبال یک میان وعده سبک در کنار قهوه ای پرکافئین و استراحت در بعدازظهر هستید، مستقیم به Nomad Day Bar بروید. این کافه توسط Nightjar Coffee Roasters برنده جایزه فوق العاده محبوب اداره می شود و همچنین چندین اتاق جلسه با طراحی خلاقانه و بسته های ویژه برای کار مشترک فراهم می کند. فراموش نکنید که یک بسته قهوه تازه بو داده شده توسط Nightjar را به خانه ببرید.

ساعت کار: همه روزه از 6 صبح تا 9 شب

آدرس: Parking available. 25hours Hotel One Central, Trade Centre Street

20. کافه نایت جار (Nightjar Coffee)

از زیباترین کافه های دبی در منطقه هنری Al Quoz که شبیه به کافه‌های Shoreditch لندن است. قهوه در محل برشته و دم می‌شود و وقتی وارد می‌شوید بوی فوق‌العاده‌ای مشام‌تان را پر خواهد کرد. چیدمان فضا با نیمکت‌های بلند کمی با فضای هنری القوز تناقض دارد و برای طولانی مدت نشستن کمی خسته‌کننده است. اما دکور کافه با منو و غذایی که تحویل می‌گیرید، کاملا تناسب دارد.

آدرس: Alserkal Avenue, Al Quoz

21. کافه نویکو (Novikov Café)

بهترین کافه های دبی

کافه نویکوف از کافه‌های لوکس در خیابان دبی مال است که غذاهای سنتی مدیترانه‌ای را با تکنیک‌های آشپزی فرانسوی سرو می‌کند. نویکوف یکی از بهترین کافه های دبی برای یک صبحانه شیک، ناهار یا یک شام دنج در یک فضای مجلل فرانسوی است. فضای کافه با مبلمان هنری و نورپردازی گرم، طراحی مینیمالیستی و چشم‌اندازی از برج خلیفه میزبان مشتریان است. 

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه 10 صبح تا 12شب، شنبه و یکشنبه 10 صبح تا 1 بامداد

آدرس: Fashion Avenue, The Dubai Mall

بخوانید: بهترین رستوران های اروپایی در دبی

22. کافه وان لایف (One Life)

یکی از بهترین کافه های دبی که در کنار غذاهای لذیذ، به شکل تخصصی بی‌نظیرترین قهوه‌ها از اتیوپی، گواتمالا، نیکاراگوئه، برزیل، بوروندی و کلمبیا را در محل کافه برشته و دم می‌کند. در این کافه قهوه‌های دستی و دم‌نوش‌های سرد با انرژی مثبت به مشتریان ارائه می‌شود. حتی برای کسانی که به لاکتوز حساس هستند، شیر بادام خانگی در منو وجود دارد. 

ساعت کار: همه روزه از 8 صبح تا 11 شب

آدرس: Dubai Design District

23. کافه پاز (Paus)

همانطور که از نامش پیداست، این کافه عجیب در ام‌سقیم مکانی برای استراحت است. بنابراین می‌توانید از یک تکه کیک هویج سالم همراه با کافئین مورد علاقه خود در یکی از بهترین کافه های دبی لذت ببرید. آن‌چه این مکان را متمایز می‌کند، حال و هوای اجتماعی آن است، با کلاس‌های ورزشی و درمانی که در طبقه بالا برگزار می‌شود، همراه با یک فضایی مشترک برای کار کردن. موضوع اصلی منو این کافه “تغذیه لذت بخش” است که برای رسیدن به آن تلاش می‌شود. 

ساعت کار: یکشنبه تا پنج شنبه 7 صبح تا 1 باماد، جمعه تا شنبه 8 صبح تا 10 شب

آدرس: Villa 1202, Al Reef Villas, Al Wasl Road, Umm Suqeim 2

بخوانید: بهترین رستوران های دبی

24. کافه روگو (Rogue Coffee)

Rogue Coffee

نظرتان در مورد یک فنجان قهوه در حین قدم‌زدن در ساحل جمیرا چیست؟ نگران نباشید، زیرا Rogue Coffee دارای انواع قهوه سرد و دمنوش‌ها برای خنک‌کردن خود زیر آفتاب در ساحل است. البته فضای داخلی کافه نیز برای نشستن و استراحت بسیار دلنشین است. Rogue Coffee از بهترین کافه های دبی است که مجموعه‌ای کیک‌های شکلاتی و موارد دیگر برای پذیرایی از مهمانان دارد.

ساعت کار: همه روزه از 7:30 صبح تا 10 شب 

آدرس: The Beach, JBR

25. کافه آر ایکس (Rx Coffee Apothecary)

از معروف ترین کافه های دبی در قهوه های دمی و دمنوش های تخصصی است که دسرهای موجود در بخش «روح» منو را نباید نادیده گرفت، مخصوصاً چیزکیک سبک و پف‌دار، گزینه Ultimate Cookie Therapy با تکه‌هایی از کره بادام‌زمینی و شکلات و کیک اسلب.

ساعت کار: یکشنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 11 شب، جمعه تا شنبه 9 صبح تا 12 شب

آدرس: Al Athar St, Jumeirah 3

26. کافه اسپیل د بین (Spill The Bean)

یک فنجان قهوه به همراه یک لقمه سالم و مقوی برای صبحانه، قبل از شروع گشت‌ها در سفر به دبی بهترین گزینه برای شروع روز با تمام انرژی است. Spill The Bean از بهترین کافه های دبی با منویی متنوع است. در حالی که از لیست طولانی قهوه‌های آن، از اسپرسو گرفته تا قهوه دم‌کرده مستر کلور و قهوه محبوب ترکی را انتخاب می‌کنید، نگاهی نیز به غذاهای آن داشته باشید. پیشنهاد ما شیرینی‌ها، تخم‌مرغ و بشقاب‌های حلومی است.

ساعت کار: همه روزه از 7 صبح تا 8 شب

آدرس: The Sustainable City plaza

بخوانید: تاریخچه شهر دبی+ معرفی جاهای دیدنی

27. کافه استامپینگ گروندز (Stomping Grounds)

بهترین کافه های دبی

Stomping Grounds یکی از بهترین کافه های دبی است. آن‌قدر خوب که حتی جایزه بهترین صبحانه تایم اوت دبی را در سال 2020 به خانه برد و همه می‌دانند که صبحانه بدون یک قهوه عالی کامل نمی‌شود. این کافه دنج و خانگی استرالیایی در قلب جمیرا با سرو “قهوه دسته‌ای” مخصوص دبی، همیشه شلوغ است.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح تا 11 شب، جمعه و شنبه 7:30 صبح تا نیمه شب

آدرس: Jumeirah 1

28. کافه سرج روسترز (Surge Coffee Roasters)

به دنبال هر قهوه‌ای باشید در Surge Coffee Roasters پیدا خواهید کرد. اینجا یکی از بهترین کافه های دبی است که نوشیدنی‌های عالی دارد. از دانه‌های قهوه‌ سفید و سیاه و قهوه سرد گرفته تا قهوه‌های خاص اماراتی که می‌توانید در کنار آنها ترافل، کروسان و کوکی‌های شکلاتی سفارش دهید.

ساعت کار: شنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 10 شب 

آدرس: 26th street, Al Quoz Industrial Area 4

بخوانید: کامل‌ترین لیست داروهای ممنوعه در دبی؛ نبایدهایی که نمیدانید!

29. کافه سوسانز بیکینگ کمپانی (Susan’s Baking Company)

از کیک‌های سیب گرفته تا پودینگ‌های موز خامه‌ای، Susan’s Baking Company طعم یک کافه خانوادگی آمریکایی را به یکی از معروف ترین کافه های دبی داده است. اگر به دنبال یک صبحانه با صندلی در فضای باز هستید، سوزان مجموعه‌ای از غذاهای منحصربه‌فرد را برای امتحان کردن دارد، از جمله صبحانه آمریکایی تمام روز، صبحانه آمریکایی مرد گرسنه، یا خورشید مکزیکی. ما همچنین می‌توانیم تارو لاته سوزان و پنکیک ریواس با چیزکیک رویایی توت فرنگی را به شما پیشنهاد دهیم.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه 7 صبح تا 10 شب، شنبه و یکشنبه 7 صبح تا نیمه شب

آدرس: Downtown, Dubai

30. کافه اسپرسو لب (The Espresso Lab)

The Espresso Lab

رفتن به این کافی‌شاپ بومی دبی هرگز به نوشیدن یک اسپرسو ساده ختم نمی‌شود. اینجا یکی از بهترین کافه های دبی است که منوی آن مانند اسم کافه شما را به حس‌و‌حال آزمایشگاه شیمی می‌برد. ، از جمله اسپرسوی یخی با شیر کف‌دار، کاتالیزور اسپرسوی مخصوص مرکبات نارنجی یا آفوگاتو و یک قهوه مخصوص با ژلاتو.

ساعت کار: همه روزه از 7:30 صبح تا 10 شب 

آدرس: Building 7, Dubai Design District

بخوانید: جشنواره های تابستانی دبی

31. کافه گری (The Grey)

از زیباترین کافه های دبی با یک حیاط دنج که عصرها و آخر هفته‌ها قابل استفاده است (به منظور ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها) و یک نشیمن زیبا جلوی در ورودی که شما را در آرامش به یک فنجان قهوه دعوت می‌کند. در کافه خاکستری قهوه در فنجانی بدون دسته و روی یک تخته خاکستری برای‌تان سرو خواهد شد. 

آدرس: Al Wasl Road, Al Safa

32. کافه تام اند سرج (Tom&Serg)

کافه‌ای قیمی در القوز که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است. علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه به ویژه صبحانه‌های محبوبش، قهوه‌ها نیز عالی هستند. از بهترین کافه های دبی که اگر در منطقه القوز بودید، ارزش دیدن دارد.

ساعت کار: یکشنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 4 بعدازظهر؛ جمعه تا شنبه 8 صبح تا 6 بعدازظهر

آدرس: Al Quoz

33. کافه بوتیک ایکس او (XO Coffee Boutique)

بهترین کافه های دبی

یکی از معروف ترین کافه های دبی که باریستاها در فضای زیبا و دنج آن می‌توانند یک فنجان قهوه داغ با محوریت هنر خلق کنند. دانه‌های قهوه در اینجا از ایتالیا، اسپانیا و هنگ‌کنگ تهیه می‌شود. در واقع، مالکان اماراتی اولین کسانی بودند که قهرمان بو دادن قهوه در جهان Gardeli’s را به امارات آوردند. در حالی که قهوه‌های سرد و گرم زیادی برای نوشیدن وجود دارد، کوکی‌های تازه پخته شده، براونی، کروسان و نان قرص XO نیز وجود دارد که نباید از دست داد.

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه 6 صبح تا 10 شب؛ پنج شنبه 6 صبح تا نیمه شب؛ جمعه تا شنبه 9 صبح تا نیمه شب.

آدرس: Carmel Building, Al Khawaneej

بخوانید: دبی بریم یا آنتالیا؛ مقایسه همه جانبه برای عاشقان ساحل و دریا!

34. کافه ایکس وی ای (XVA Café)

اگر در اطراف دبی قدیم و محله تاریخی الفهیدی در حال پرسه زدن نیاز به قهوه داشتید، به سراغ کافه XVA که داخل هتل قدیمی XVA Art قرار دارد، بروید. دیوارها با هنرهای خیره‌کننده تزئین شده‌اند و درختی در حیاط وجود دارد که آن را به مکانی برای استراحت و خنک شدن تبدیل می‌کند. این هتل همچنین دارای یک گالری است که میزبان نمایشگاه‌های منظمی است از هنرمندان کلیدی خاورمیانه است. در منوی این کافه کوچک علاوه بر قهوه‌های خوش‌طعم غذاهای گیاهی نیز وجود دارد. 

ساعت کار: همه روزه 7 صبح تا 9 شب

آدرس: XVA Art Hotel, Bur Dubai

35. کافه کاست (Casette)

بهترین کافه های دبی

کاست را می‌توان در محوطه زیبای Al Quoz’s پیدا کرد، که مکانی عالی برای گرفتن عکس های مخصوص اینستاگرام است. همانطور که از نام آن پیداست، این مکان مخصوص موسیقی است و حتی گوشه‌ای خاص با وینیل های قدیمی تزئین شده است. منوی صبحانه سالم، مغذی و خلاقانه هستند. خودتان را برای چند ساعتی آرامش، موسیقی و قهوه خوشمزه آماده کنید.

آدرس: القوز، دبی

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر.

رزرو هتل دبی فقط سه کلیک با شما فاصله دارد.

حرف آخر

قهوه و خصوصاً قهوه عربی در امارات جزئی جدانشدنی از نوشیدنی‌های روزمره اعراب است. در سفر به دبی بهترین فرصت را خواهید داشت که علاوه بر گشت‌وگذار در شهر و تفریحات مختلف، برای استراحت در عصر یا صرف صبحانه به سراغ معروف ترین کافه های دبی بروید و از منوی متنوع قهوه یک فنجان سفارش دهید و خستگی را از تن به در کنید یا صبح را با انرژی برای کاوش در شهر شروع نمایید.

سوالات متداول

کدام کافه‌ها در دبی بیشترین شهرت را دارند؟

کافه‌هایی مانند Tom & Serg, The Sum Of Us, و Friends’ Avenue بین ساکنان و گردشگران محبوبیت زیادی دارند

آیا کافه‌های دبی گزینه‌های گیاهی یا وگان ارائه می‌دهند؟

بله، بسیاری از کافه‌های مدرن در دبی منوهایی با گزینه‌های گیاهی و وگان دارند.

بهترین زمان برای بازدید از کافه‌های دبی چه موقع است؟

اوایل صبح برای تجربه آرامش بیشتر یا عصرها برای لذت بردن از فضای پر جنب‌وجوش‌تر توصیه می‌شود.

آیا کافه‌های دبی فضاهایی برای کار یا مطالعه دارند؟

بله، بسیاری از کافه‌ها با فضاهای آرام و امکاناتی مانند Wi-Fi رایگان، محیط‌هایی ایده‌آل برای کار و مطالعه فراهم می‌کنند.

نظرات کاربران