رستوران برج العرب

رستوران های برج العرب؛ المهارا بریم یا المنتهی؟

وقتی صحبت از رستوران های برج العرب می‌شود، مطمئناً یک موضوع مشترک وجود دارد: تجمل. این هتل 28 طبقه و پنج ستاره یکی از بهترین هتل های جهان محسوب می شود، به حدی است که اغلب از آن به عنوان “تنها هتل هفت ستاره جهان” یاد می شود، اگرچه در واقعیت این تعداد ستاره به رستوران ها داده نمی شود.

رزرو تور اروپا

این هتل که ساخت آن در سال 1999 به اتمام رسید، دارای 202 سوئیت مجلل، رولزرویس برای رفت و آمد میهمانان، یک هلیکوپتر و سکوی هلیکوپتر، یک ساحل خصوصی و شش رستوران است. سکوی هلیکوپتر این برج به عنوان محل برگزاری بسیاری از رویدادهای رسانه‌ای، از جمله آندره آغاسی و راجر فدرر در حال بازی تنیس و دیوید گوتا در حال نواختن موزیک بوده است.

با توجه لوکس بودن هتل، انتخاب شگفت انگیزی برای صرف غذا در برج العرب وجود دارد. رستوران المهارا، عمدتاً به لطف آکواریوم بزرگ و سرآشپزهای حرفه ای، به عنوان مشهورترین رستوران های برج العرب شناخته شده است.

با این حال، علاوه بر المهارا، رستوران هایی که محیط آرام تری دارند نیز در برج العرب فعالیت می کنند، زیرا اینجا یک هتل مناسب برای خانواده است. در برج العرب می‌توانید غذاهای مورد علاقه کودکان مانند پیتزا، پاستا و همبرگر را در کنار غذاهای بزرگسالان سفارش دهید. برخی از رستوران‌های برج العرب از نظر آشپزی سبک خاورمیانه‌ای دارند، در حالی که برخی دیگر به طعم مدرن‌تر اروپایی تمایل دارند. خرچنگ، خاویار و ترافل خوراکی هایی هستند که در منوی تمامی رستوران ها خواهید دید، زیرا این مواد مورد علاقه مشتریان هستند.برج العرب دیدنی های زیادی برای گردشگران دارد و این مقاله راهنمایی عالی برای آشنایی با آن است. بنابراین یادتان نرود در تور دبی به اینجا بیایید!

المهارا

رستوران برج العرب

المهارا یکی از معروف ترین رستوران های جهان در طبقه همکف برج العرب جمیرا است. این رستوران دارای یک آکواریوم بسیار بزرگ است که در کنار نورپردازی آرامش‌بخش، احساس واقعی زیر آب بودن را به افراد می‌دهد. حضور سرآشپزهای فوق‌العاده، از جمله Nathan Outlaw و Kim Joinie-Maurin، آشپزخانه‌های این رستوران را به مکانی معروف تبدیل نموده است. آندره آ میلیاچیو یکی از سرآشپزهایی است که غذاهای دریایی را با طعم و روش پخت فوق العاده ایتالیایی ارائه می دهد. شاهکار المهارا در طبخ غذاهای فوق العاده احتمالاً شاه خرچنگ است که با کوسکوس هویج، سیب سبز و مایو پاپریکا سرو می شود. المهارا یکی از رستوران های برج العرب است که نه تنها ساکنین دبی بلکه گردشگران نیز برای صرف یک وعده غذای فوق العاده آن را انتخاب خواهند کرد.

پاسپورت دومینیکا

محل: طبقه همکف

باب آل یام

باب آل یام رو به ساحل و در طبقه همکف هتل قرار دارد که منظره ای ویژه و محبوب برای مردم محلی و گردشگران است. آشپزخانه اوپن رستوران به مهمانان اجازه می دهد تا شاهد اتفاقات جادویی داخل آشپزخانه باشند. تراس باب آل یام مکانی دوست‌داشتنی برای استراحت در آفتاب و لذت بردن از هوای مطبوع است، در حالی که سالن فضایی زیباتر و صمیمی‌تر برای شام ارائه می‌دهد. بوفه رستوران طیف وسیعی از غذاها از جمله ساندویچ، سالاد، سوپ، مزه، پاستا، غذاهای برنجی، برگر، استیک، ماهی و غیره را ارائه می دهد. در نهایت دسر باب آل یام از رستوران های برج العرب، منوی کاملی از باقلوا، سالاد میوه و سایر خوراکی های شیرین بومی این نقطه از جهان است.

محل: طبقه همکف

ایوان

رستوران برج العرب

ایوان یکی از رستوران های برج العرب است که مزه های خوشمزه و بشقاب های کبابی را در محیطی زیبا اما غیررسمی تر ارائه می دهد. در اینجا میهمانان می توانند سفارش خود را با هوموس شروع کنند یا حتی هوموس به سبک بیروتی را انتخاب کنند که دارای خیار شور، جعفری، گردو، گوجه فرنگی و زیره است. منوی ایوان سراسر غذاهای عربی مانند تبوله، بابا غنوش، برگ انگور شکم پر و فتوش، حلومی کبابی، بال مرغ و شیرینی اسفناج است. بین غذاهای گریل نیز می توانید از گزینه های دلچسب مانند شاورما مرغ سنتی، بره کبابی یا کوفته بادمجان لذت ببرید. این رستوران حتی یک منوی مخصوص کودکان دارد که شامل ماهی انگشتی، ناگت یا اسپاگتی بولونیزی است تا مهمانان کوچک نیز راضی رستوران را ترک کنند.

رزرو تور دبی

با سه کلیک بلیط هواپیما دبی آنلاین را رزرو کنید و سفر به دنیای خوشمزه این رستوران ها داشته باشید!

محل: طبقه اول

صحن اددار

در طبقه اول برج العرب، Sahn Eddar را نیز خواهید دید، یک سالن ناهار خوری معمولی و مناسب برای خانواده. در عربی به چنین مکان هایی “پذیرایی از خانه” می گویند، یعنی این رستوران یک مکان عالی برای یک وعده ناهار در آرامش با بچه ها یا حتی مکانی برای تجربه بهترین چای عصرانه در دبی است. در صحن اددار می توانید برای پیش غذا خاویار سفارش دهید، سایر خوراکی ها نیز عبارتند از ویتلو توناتو، کارپاچیو میگوی قرمز با توت فرنگی یا ترین فوی گراس با شکلات سفید. سالاد، ماکارونی و غذاهای برنجی، پیتزا و همبرگر، و همچنین غذاهای لوکس مانند ترافل و واگیو غذاهایی هستند که منوی رستوران های برج العرب را تکمیل می کنند.

محل: طبقه اول

المنتهی

رستوران برج العرب

در بین رستوران های برج العرب، لوکس تر از المهارا، المنتهی است که در طبقه 27 برج قرار دارد. اگرچه آکواریوم غول پیکری مانند المهارا ندارد، اما مناظر خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهد. این رستوران به سرپرستی سرآشپز معروف ساوریو اسباراگلی که زیر نظر آلن دوکاسه آموزش دیده است، غذا‌های مجلل ایتالیایی و فرانسوی را به مهمانان ارائه می‌دهد. به این ترتیب، وقتی نوبت به منو می رسد، می توانید انتظار غذاهای مجللی را داشته باشید. ممکن است مورل های شکم پر شده با کنسومه، مینیون فیله گوساله با خاکستر رزماری و کنگر بنفش یا خاویار امپراتوری Sevruga با ولوت کدو تنبل را در منو ببینید.

مکان: طبقه بیست و هفتم

شما در زمانی که بلیط هوایپما تهران دبی را در دست داشته باشید؛ کدام رستوران را انتخاب خواهید کرد؟

نظرات کاربران