Away Spa
13 خرداد 1402
دبی

اسپا در دبی؛ بهترین ها را در سال 2023 بشناسید!

دبی، این شهر خارق‌العاده، مدرن و زیبا همه چیز را برای گذراندن یک تعطیلات فراموش‌نشدنی دارد. فرقی نمی‌کند که شما دقیقا به دنبال چه نوع تفریح و جاذبه‌ای باشید، این شهر هیچ وقت شما را دلسرد و ناامید نخواهد کرد. چه تفریحی مهیج و مملو از آدرنالین و چه تفریحات آرامش‌بخش، در این شهر همه چیز برای شما مهیاست. امروز نیز ما قصد داریم تا یکی از راه‌های استراحت یعنی اسپا در دبی را به شما معرفی کنیم. تجربه آبگرم عالی در محیطی‌های فوق‌العاده لوکس و زیبا. بهترین ماساژ درمانی‌ها که می‌توانند خستگی یک‌ سال را از تنتان بیرون کنند. 

رزرو تور دبی

تور دبی شما را با خود به این شهر مجلل و زیبا خواهد برد تا جذاب‌ترین تفریحات دنیا را در دبی تجربه کنید.

بهترین اسپاهای دبی در سال 2023، آرامشی که باید تجربه کنید!

از اسپا در هتل‌ها گرفته تا بوتیک‌های مستقل، دبی مملو از مکان‌هایی است که می‌توانید در آن‌ها ماساژ درمانی کنید و به بدنتان کمی استراحت دهید. اما اسپاها در اینجا برای چیزی بیش از ماساژ و درمان صورت شناخته می‌شوند. به جای فقط در اتاق درمان، اکثر آن‌ها دارای امکانات پنج ستاره هستند که می‌توانند به شما کمک کنند، ساعت‌ها استراحت کنید.

برای اطلاع از قیمت‌ها و رزرو هتل در دبی هم می‌توانید از همینجا اقدام کتید.

در ادامه بعضی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک روز برای دریافت بهترین اسپا در دبی آورده شده است:

آبگرم آمارا، پارک حیات دبی (Amara Spa, Park Hyatt Dubai)

Amara Spa, Park Hyatt Dubai

بهترین چیز در مورد این مکان، استخر بزرگ آن است که می‌توانید برای درمان اسپا در دبی از آن استفاده کنید. در کنار استخر ساعت‌ها بنشینید، نوشیدنی بنوشید و کتاب بخوانید! 

اینجا بزرگ است، اما با درختان نخل احاطه شده تا حسی خصوصی و جزیره مانند به آن بدهد. جدا از شنا، اتاق‌های درمان آمارا آرام و به طرز شگفت انگیزی بزرگ هستند. کرایوتراپی ضد پیری صورت را امتحان کنید، که قول می‌دهد صورت شما را با ماساژی که لنف را تخلیه می‌کند، فرم دهد. این مکان به عنوان بهترین مکان برای بهترین اسپا در این شهر به شدت توصیه می‌شود.

آبگرم تالیس عثمانی، هتل زعبیل سرا (Talise Ottoman Spa, Zabeel Saray Hotel)

اسپا تالیس عثمانی در هتل جمیرا زعبیل سرای دبی که برنده جایزه شده است، یکی از مجلل‌ترین مکان‌های شهر است. دارای یک استخر سرپوشیده با تزئینات عربی در سراسر آن و 42 اتاق درمانی چشمگیر است. می‌توانید با گروهی از دوستان خود به این مکان آرامش‌بخش بروید تا نیازی به درمان نوبتی نداشته باشید. آبگرم تالیس عثمانی، همچنین دارای اتاق‌های بخار، سونا، استخرهای تالاسوتراپی و یک اتاق برفی جادویی است. هر درمانی ارزش امتحان کردن را دارد، اما حمام لایه بردار قهوه مخصوصاً اگر می‌خواهید خودتان را درمان کنید، عالی خواهد بود. 

آبگرم فایو در Five Palm Jumeirah

Five Palm Jumeirah

این اسپا در دبی، که در پالم جمیرا است، ماساژها و درمان‌هایی را ارائه می‌دهد که نظیر آن را در دیگر مکان‌های مشابه پیدا نمی‌کنید. به عنوان مثال، می‌توانید کرایوتراپی را امتحان یا روی تخت کوارتز ماساژ درمانی را انتخاب کنید. اگر به اسپا فایو رفتید، حتما به استخر روی پشت بام بروید و با تماشای مناظر خارق‌العاده از شهر، زیباترین عکس‌های اینستاگرامی را بگیرید. می‌توانید پس از یک جلسه با یک درمانگر زیبایی در آن استراحت کنید.

نیکی اسپا، برای تجربه عالی با بهترین اسپا در دبی (Nikki Spa)

برای داشتن بهترین تجربه از اسپا در دبی، تابستان امسال، می‌توانید یک روز عالی را در نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی داشته باشید که با 60 دقیقه ماساژ بدن یا صورت شروع می‌شود و با یک ناهار دو وعده سالم در کافه نیکی به پایان می‌رسد. مهمانان همچنین می‌توانند از استخر و ساحل استفاده کنند و یک صندلی آفتابگیر، یک حوله و یک بطری آب دریافت کنند.

اسپای Guerlain Spa در هتل One Only The Palm

Guerlain Spa

در اسپای مجلل One&Only The Palm، مهمانان می‌توانند یک «ماساژ آرامش‌بخش امپراتوری مانند» 60 دقیقه‌ای با رایحه «امپریال» و همچنین استفاده از استخر و ساحل، ناهار سه وعده‌ای در Zest یا چای بعد از ظهر دریافت کنند. هزینه 995 درهم برای هر نفر یا 470 درهم برای کسانی که نمی‌خواهند به اسپا برود، هزینه دارد. در واقع، هزینه یک نفر در اسپا Guerlain در One&Only The Palm در پالم جمیرا 995 درهم است.

وستین مینا سیاحی، جزو بهترین اسپاهای دبی (The Westin Mina Seyahi)

پکیج « buttered up» وستین مینا سیاحی شامل یک ماساژ یک ساعته، ناهار با غذاهای دریایی و دسترسی تمام روز به استخر و ساحل است. همچنین هنگام رزرو تجربه، 25 درصد تخفیف برای غذا و نوشیدنی در بار استخر دریافت خواهید کرد.

وستین مینا سیاحی از بهترین درمان‌های اسپا در دبی، واقع در دبی مارینا، از دوشنبه تا جمعه 520 درهم و شنبه و یکشنبه 585 درهم هزینه دارد. تلفن: 0 4 511 7901. 

اسپای تایم ‌لِس، استراحتگاه و اسپا کویر آل ماها (Timeless Spa)

Timeless Spa

اگر نمی‌توانید یک اتاق در یک هتل دورافتاده در وسط بیابان بگیرید، حداقل اسپا در تایم لِس را امتحان کنید. این مکان دارای درمان‌های متنوعی است که می‌توان از قبل رزرو کرد. در کنار ماساژ درمانی، استخر بی نهایت زیبا با منظره تپه‌های شنی در روبروی شما خواهد بود. حتی اگر نمی‌خواهید به سراغ ماساژ بروید، استراحت در کنار این استخر کافی است تا نهایت آرامش را بدست آورید. همچنین، یک حمام آب درمانی، سونا، اتاق بخار، استخر سرد و جکوزی در داخل وجود دارد.

اسپای Blended Wellness در پالم جمیرا

از بهترین درمان‌های اسپا در دبی باید به اسپای Blended Wellness اشاره کنیم، جایی که با محیط زیبا و آرام خود، تجربه‌ای فوق‌العاده از آرامش را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از انواع ماساژ درمانی به منوی غذاهای دریایی رستوران لوکس این مجموعه بروید و روز خود را با استراحت در کنار استخر آن به پایان برسانید. 

برای هر نفر 500 درهم، یک ماساژ 60 دقیقه‌ای در Blended دریافت می‌کنید. Blended Wellness در پالم جمیرا قرار دارد و روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. 

اسپای آنانتارا در استراحتگاه آنانتارا پالم دبی (Anantara Spa)

Anantara Spa

استراحت خود را برای یک روز آبگرم دلپذیر در اسپای Anantara در بهشت الهام گرفته از تایلند، کنار بگذارید. هر چهارشنبه، یک پیشنهاد ویژه برای شب بانوان وجود دارد، که در آن خانم‌ها می‌توانند از یک ماساژ شاد لذت ببرند. از ساعت 5 بعدازظهر تا 10 شب، می‌توانید با پرداخت 499 درهم از یک حمام سنتی ترکی یا مراکشی به مدت 60 دقیقه و همچنین دسترسی کامل به امکانات اسپا لذت ببرید. این اسپا شامل استخر، اتاق بخار معطر و حمام گیاهی، به علاوه اتاق استنشاق نمک و دوش بی نظیر است. 

اگر هم به دنبال یک درمان سریع هستید؛ می‌توانید ماساژ پشت، گردن و شانه یا ماساژ سریع صورت را انتخاب کنید. قیمت این پکیج ۶۴۹ درهم است.

اسپای Away Spa در پالم جمیرا

در مقاله معرفی اسپا در دبی به اسپای Away Spa می‌رسیم. مکانی زیبا، لوکس و خارق‌العاده که فقط برای درمان و آرامش ساخته شده‌است. شما می‌توانید از یک ماساژ 60 دقیقه‌ای با انتخاب بین سم زدایی، تنش زدایی، رفتن به عمق و تنظیم مجدد بدن لذت ببرید. سپس از یک غذای اصلی و یک نوشیدنی در کافه زیبایی Away Spa، به علاوه دسترسی رایگان به استخر و ساحل، باشگاه بدنسازی استفاده کنید و البته زمین‌های سرپوشیده اسکواش، همه به قیمت 599 درهم.

سوفیتل اسپا در Sofitel Dubai The Palm

 Sofitel Dubai The Palm

این اسپا بهترین مکان برای استراحت و خاطره‌سازی زوج‌های جوان است. اگر ماه عسل خود را در دبی می‌گذرانید، یک برنامه یک روزه یا چند ساعته را در سوفیتل اسپا داشته باشید. زوج‌ها با پرداخت 1120 درهم می‌توانند پکیج ماساژ ویژه 60 دقیقه‌ای را تجربه کنند. پس از ماساژ، قبل از خروج از گذراندن وقت در استخرهای سرپوشیده و روباز، 30 دقیقه در جکوزی لذت ببرید.

Ciel Spa در SLS دبی

اسپا در دبی را با Ciel Spa در SLS امتحان کنید. تا 30 سپتامبر، برای استراحت با دوست‌دارتان چک-این کنید و یک شب اقامت در یک اتاق استاندارد، صبحانه برای دو نفر، به‌علاوه 60 دقیقه ماساژ آرامش‌بخش یا ماسک ال‌ای‌دی صورت برای دو نفر خواهید داشت. همچنین دسترسی کامل به استخر، سالن بدنسازی و امکانات اسپا وجود دارد؛ شروع نرخ ها هم از 1399 درهم.

از ماساژ درمانی اسپا در دبی لذت ببرید

اگر هوای گرم و ضرب‌الاجل‌های تنگ در دبی شما را خسته و کلافه کرده‌است، اسپا در دبی و استراحت در آن‌ها بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به خودتان بدهید. با خرید بلیط هواپیما دبی برای رفتن به یکی از اسپاهای شگفت انگیز این شهر برنامه بگذارید تا دوباره احساس کنید که خودتان هستید. 

سوالات متداول

نام معروف ترین آبگرم در کل جهان چیست؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که Chiva-Som بهترین آبگرم مقصد در جهان است و از سال 1995 که افتتاح شد، ده ها جایزه برنده شده است.

گران ترین آبگرم دبی کدام است؟

اسپا Talise، کوا اسپا، آبگرم آنانتارا، جیوا اسپا

نظرات کاربران