Atlantis Dubai
27 اردیبهشت 1402
دبی

هتل آتلانتیس دبی: تعطیلاتی رویایی در بزرگترین جزیره مصنوعی جهان

دبی خانه بهترین هتل‌های جهان است و اخیرا هتلی را احداث کرده که جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. آتلانتیس دبی را به جرات می‌توان گفت که زیباترین، چشم‌گیرترین و بهترین هتل جهان است که در خط ساحلی کنار دریا با معماری پر زرق و برق خود همچون مرواریدی می‌درخشد. اقامت حتی یک شب در این هتل، همانند زندگی در یک کاخ مجلل رویایی خواهد بود. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی شما را به تجربه رویایی‌ترین اقامت در شهری مدرن و مجلل می‌برد. 

آتلانتیس پالم دبی: ورودی به بهشتی در قلب جمیرا

در سال ۲۰۰۸، هتل آتلانتیس دبی، چشم‌اندازی لوکس بر فراز ماسه‌های طلایی و آب‌های فیروزه‌ای جمیرا به وجود آمد، تبدیل به یکی از نمادهای بی‌بدیل لوکس و پیشرفته‌ی شهر ساحلی دبی شده است. معماری خیره‌کننده و منحصربه‌فرد این هتل، الهام گرفته از هتل آتلانتیس در فلوریدا، با قوسی متمایز در وسط بنا، جلوه‌ای استثنایی به این اقامتگاه مجلل بخشیده است.

آتلانتیس پالم، درخشان بر جزیره‌ای مصنوعی واقع در پالم جمیرا، نه تنها با موقعیت مکانی استراتژیک خود دسترسی آسان به ساحل و جاذبه‌های گردشگری را فراهم می‌کند، بلکه فرصتی رویایی برای تجربه تفریح و استراحت در کنار ماسه‌های سفید و آب‌های کریستالی ارائه می‌دهد.

بخوانید: راهنمای سفر به دبی؛ شهر برج‌ها و زیبایی‌های بی‌پایان

امکانات بی‌نظیر: از پارک‌های آبی تا تجربه‌های گاسترونومی

با دارا بودن بیش از ۱۵ رستوران و کافه، آتلانتیس پالم دبی، طیف وسیعی از تجربه‌های غذایی لذیذ را از سرتاسر جهان به سفره میهمانان خود می‌آورد. بیش از ۱۰۰۰ اتاق و سوئیت با چشم‌اندازهای دل‌ربا، فضایی ایده‌آل برای استراحت و آرامش ارائه می‌دهند. پارک آبی مهیج، ساحل اختصاصی زیبا، زمین‌های ورزشی، سالن‌های ماساژ و اسپا و خدمات ترانسفر فرودگاهی، تنها بخشی از امکاناتی است که آتلانتیس دبی را به مقصدی جهانی بدل کرده و مسافران را برای تجربه‌ای ناب به دبی می‌کشاند.

آتلانتیس پالم: نه فقط یک هتل، بلکه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی

آتلانتیس پالم دبی، فراتر از یک هتل پنج ستاره، مجموعه‌ای است از تجربه‌های فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش که هر مسافری را به سوی خود می‌کشاند. این اقامتگاه، با ترکیبی منحصربه‌فرد از زیبایی، راحتی و سرگرمی، دعوت‌نامه‌ای است به دنیایی از شگفتی و هیجان. تجربه‌ای که آتلانتیس پالم دبی ارائه می‌دهد، نه تنها تعطیلاتی در دبی، بلکه سفری به بهشتی است که در قلب جمیرا جای گرفته است.

بخوانید: معرفی شهر دبی؛ آن روی دیگر دبی را بشناسید!

آتلانتیس دبی به چی معروفه؟ 

Atlantis Dubai

این هتل در حال حاضر داغ‌ترین استراحتگاه جهان است و اولین مهمانان در بهار 2023 به آن وارد می‌شوند. اما دقیقاً چه چیزی این هتل را تا این حد نمادین کرده است؟

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

معماری و طراحی خاص و مجلل هتل

هتل آتلانتیس، همانند یک کاخ سلطنتی که در هلال نخل جمریا است که به دریای خلیج‌فارس نگاه می‌کند. هتلی زیبا که در طراحی آن از معماری چینی و عربی با درهای بزرگ چوبی، سنگ مرمر، پنجره‌های خیره‌کننده و بسیاری موارد دیگر استفاده شده‌است. در کل نمایی باعظمت و رویایی دارد که نظیر آن در هیچ کجای جهان پیدا نخواهد شد. 

این هتل با 43 طبقه حیرت‌انگیز که هنرمندانه به سمت آسمان روی هم انباشته شده‌اند و مساحتی بالغ بر 406000 متر مربع را در برمی‌گیرد، بسیار لوکس و مجلل است. برج‌های درخشان آن توسط یک استخر بی‌نهایت ۹۰ فوتی کنار هم قرار گرفته‌اند. 

مجسمه باشکوه قطرات، الهام گرفته از اولین قطره باران در صحرا، در لابی می‌درخشد. در خارج، فواره اسکای بلیز 28 متری، نیروهای آتش و آب را برای یک نمایش بصری خیره‌کننده با هم ترکیب می‌کند. اینجا همه چیز خاص است.

Kohn Peterson Fox Associates معمار از نیویورک، مسئول طراحی نوآورانه هتل است. آتلانتیس دبی به‌عنوان قدرت ذهنی پشت دیگر شاهکارهای معماری این طراح، مانند محله کاونت گاردن لندن و شش تا از بلندترین برج‌های جهان، عظمت آتلانتیس، جای تعجب ندارد.

این سبک پیچیده به 795 اتاق، سوئیت و پنت هاوس اختصاصی گسترش پیدا می‌کند. اتاق‌های رویال کلاب خدمات پیشخدمت 24 ساعته و دسترسی انحصاری به رویال کلاب لانژ را ارائه می‌دهند که صبحانه روزانه، چای بعد از ظهر و نوشیدنی عصر را سرو می‌کنند. در همین حال، ویلا اسکای استخر شامل یک استخر بی‌نهایت خصوصی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از سراسر اقیانوس است. برندهای لوکس مانند هرمس، فرت و گراف، امکانات رفاهی سفارشی را در هر اتاق ارائه می‌دهند. 

به عبارتی، آتلانتیس با برج‌های سر‌به‌فلک کشیده و صورتی رنگ خود هوای کاخ‌های سلطنتی را دارد و تبدیل به نماد مدرن جدید شده‌است. اقامتگاهی فوق‌العاده شیک که هر چه در وصف آن بگوییم کم است. 

بخوانید: 15 مورد از بهترین مراکز خرید دبی به همراه اطلاعات کامل

رستوران های عالی و درجه یک 

17 رستوران پراکنده در سراسر آتلانتیس دبی، ذائقه شما را به سطح جدیدی تغییر می‌دهد. 

آشپزخانه‌هایی با سرآشپزهای معروف، فهرست مکان‌های غذاخوری این هتل را به خود اختصاص داده‌اند، از جمله رستوران نوبوی نوبو ماتسوهیسا که یک رستوران ژاپنی است و توسط راهنمای میشلن یکی از بهترین‌های دبی هدایت می‌شود.

رستورانی با نام مختصر هستون بلومنتال وجود دارد که آثار کلاسیک تاریخی بریتانیایی را سرو می‌کند و قدمت آن‌ها به دهه ۱۳۰۰ بازمی‌گردد. 

همچنین آشپزخانه و بار گوردون رمزی، نان استریت، کپی اصلی در لندن است. این مکان که غذاهای بریتانیایی را از ابتدای پیدایش به شیوه‌ای خاص سرو می‌کند، با سرگرمی‌های زنده هر شنبه و یکشنبه بعدازظهر برای خانواده‌ها، تجربه یک شام متفاوت و خوشمزه را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. 

خوزه آندرس، کوستاس اسپیلیادیس، آریانا باندی، میخ ترنر و گاستون آکوریو نیز استعدادهای خود را به آشپزخانه‌های آتلانتیس دبی آورده‌اند و رستورا‌ن‌های لذیذ سطح بالایی را برای هر وعده غذایی در طول اقامت شما ایجاد کرده‌اند.

بخوانید: استارباکس دبی؛ دنیای نوشیدنی های متنوع و خوشمزه

تجربیات و اقامتی فراموش نشدنی

آتلانتیس دبی

مجلل واژه توصیفی آتلانتیس دبی است. رفتن از لابی تا اتاق‌های شما به تنهایی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. مجسمه‌های دست‌ساز در راهروها قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد دریای خلیج فارس از پشت پنجره‌های بزرگ، هر حرکت شما را دنبال می‌کند، امواجی که به آرامی در هم می‌پیچند از همه زوایا قابل مشاهده هستند. در داخل این گذرگاه‌های تمیز، بوتیک‌های شیک و فروشگاه‌های دکور خانه مانند Tangara و Valentino Boutique را نیز خواهید دید.

همچنین چندین استخر در سراسر استراحتگاه وجود دارد، از جمله کابانا با استخرهای خصوصی و دو استخر مخصوص بزرگسالان در Nobu by the Beach . خانواده‌ها می‌توانند به استخر سلطنتی که یک استخر برای کودکان متصل است، بروند. همه این‌ها به کنار، استخر شگفت‌انگیز روی پشت بام هتل، مکانی عالی برای تماشای مناظر پانوراما از ساحل زیر است. عصرها، برای یک روز و شب خنک در کنار استخر به ساحل سفید بروید. 

16500 فوت مربع از این هتل توسط آبگرم مجلل، AWAKEN Wellness  احاطه شده‌است. این مکان قصد دارد، هر نوع درمان آبگرم معمولی را به سطح بعدی و لوکس برساند و با طیف وسیعی از درمان‌های آرامش‌بخش، حواس را زنده و آرام کند. در تجربه سونا در Hamman Sensorium غرق شوید، از یک ماساژ عمیق لذت ببرید. همچنین یک مرکز تناسب اندام، یک کلینیک سلول درمانی و یک استودیوی طراحی شخصی در این بخش قرار دارد تا هر چه می‌خواهید در دسترسان باشد. 

در بیرون، یک و نیم مایل ساحل خصوصی در کنار هتل قرار دارد و سطح نرم و مخملی آن شما را برای یک روز در کنار دریا دعوت می‌کند.

بخوانید: گردشگری درمانی دبی؛ فصل جدیدی از بهبود و سلامت

ارائه وقت گرانبها و فعالیت های عالی برای خانواده

هتل آتلانتیس دبی طیف وسیعی از فعالیت‌های زیر آب را ارائه می‌دهد. این فعالیت‌ها برای خانواده‌هایی که به دنبال لذت‌بردن از یک تجربه مشترک با یکدیگر هستند، عالی است.

مهمانان کوچک آکواریوم Lost Chambers را دوست خواهند داشت. با 65000 حیوان دریایی، از جمله کوسه‌ها، پرتوها و گونه‌های مختلف ماهی، می‌توانید در اعماق شهر گمشده آتلانتیس شیرجه بزنید. اگر دل و جرات بیشتر دارید به سمت غواصی یا پیاده روی در ته مخزن بروید. 

آتلانتیس که بار دیگر از استانداردهای قبلی پیشی گرفته است، همچنین دارای بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، Aquaventure است. اینجا مختص افراد ماجراجو، پرانرژی و نترس است که تسلیم اوج‌ها، پستی‌ها، پیچ‌ها و پیچ‌های سخت سرسره‌های پرشور شوند. همچنین فضاهایی برای استراحت در اطراف مرزهای پارک، تماشای آب پاش از دور و لذت بردن از تنقلات خوشمزه کنار استخر وجود دارد.

برای سرگرمی عصرانه، به Wavehouse شیک سری بزنید. با یک سالن بولینگ، بازی، رستوران، بار، تراس و موارد دیگر، این مرکز سرگرمی‌های خانوادگی را همراه با احساسی آرام، آسان و موسیقی زنده به مهمانان خود عرضه می‌کند.

بخوانید: پیست اسکی دبی؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در صحرای آرزوها!

Atlantis Dubai

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی، این افسانه معماری و زیبایی، با بیش از ۲۰ نوع اتاق و سوئیت، پالتی از امکانات و خدمات چشمگیر را در دل خود جای داده تا پذیرایی از مهمانانش در دبی را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کند. هر اتاق، مجهز به امکاناتی نظیر حمام‌های اختصاصی با دوش یا وان، تلویزیون هوشمند، و امکاناتی برای تهیه چای و قهوه، تداعی‌گر لحظاتی از آسایش و رفاه است.

طراحی داخلی این واحدهای اقامتی، با ترکیبی از رنگ‌های زنده، مبلمان چوبی اصیل و نقوش عربی، فضایی را ایجاد می‌کند که آرامش و گرمای خانه را به همراه دارد. در این میان، امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات روم سرویس، تجربه اقامت را به مراتب دلپذیرتر می‌سازد.

بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌ها، به تراس یا بالکن اختصاصی مجهزند، ارائه‌دهنده منظره‌های نفس‌گیر شهر یا دریا، که هر لحظه اقامت را به یادماندنی‌تر می‌سازند. آتلانتیس پالم دبی، با ارائه ترکیبی بی‌مانند از زیبایی، آسایش و لوکس، دعوت‌نامه‌ای است به دنیایی از آرامش و شکوه، جایی که هر اتاق و سوئیت داستانی از رفاه و لذت بخشی را روایت می‌کند.

بخوانید: منطقه خور دبی؛ امکانات، جاذبه ها، رستوران و زندگی شبانه

سوئیت اسکای لاین آتلانتیس دبی

آتلانتیس دبی

این سوئیت ۱۰۰ مترمربعی با چشم‌اندازی خیره‌کننده به منظره‌ی شهری دبی، مکانی ایده‌آل در آتلانتیس دبی برای تجربه‌ی اقامتی رویایی است. با تخت دبل کینگ، حمام لوکس و تراس اختصاصی، آسایشی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد.

سوئیت تراس

مخصوص کسانی که به دنبال فضایی خصوصی برای آفتاب‌گرفتن و نمای شهری هستند. این واحد ۹۴ مترمربعی، با امکاناتی نظیر تخت دبل کینگ و طراحی دنج، فضایی دعوت‌کننده ارائه می‌دهد.

کلوپ سوئیت رگال

بزرگترین واحدهای اقامتی آتلانتیس دبی با مساحتی ۱۶۴ مترمربعی، این سوئیت‌ها با آشپزخانه، تراس دیدنی به دریا و باغ، اقامتی مجلل و به‌یادماندنی را فراهم می‌آورند.

سوئیت خانوادگی تراس آتلانتیس دبی

ایده‌آل برای سفرهای دسته‌جمعی، با ۱۴۰ مترمربع فضا، دو خوابه با تخت دبل کینگ و تخت‌های تک نفره، و نشیمن اختصاصی. تراس ویژه برای تماشای منظره، اوقاتی خاطره‌انگیز را رقم می‌زند.

بخوانید: سافاری دبی؛ یک شب را در صحرا بگذرانید!

سوئیت خانوادگی اسکای لاین

آتلانتیس دبی

با چشم‌اندازی مسحورکننده به شهر و دریا، این سوئیت‌های ۱۴۸ مترمربعی آتلانتیس دبی، فضای ایده‌آلی برای دو خانواده با ظرفیت پذیرایی تا ۶ نفر ارائه می‌دهند. تخت‌های دبل کینگ و دوگانه، تراس اختصاصی و نشیمن مبله، هر لحظه‌ای را خاص می‌سازند.

سوئیت خانوادگی رگال آتلانتیس دبی

طراحی شده برای سفرهای گروهی، این واحدهای ۱۹۶ مترمربعی با تخت دبل کینگ و دوگانه، فضای نشیمن و آشپزخانه، اقامتی راحت و شیک را برای میهمانان فراهم می‌آورند.

سوئیت پرزیدنت

این سوئیت‌های ۲۰۰ مترمربعی با تراس دیدنی، تخت دبل کینگ و کاناپه تختخواب‌شو، فضایی لوکس برای تماشای منظره دبی و دریا ارائه می‌دهند. مجهز به مبلمان راحت و میز غذاخوری، فضایی شبیه به خانه برای سه میهمان بزرگسال را تضمین می‌کنند.

سوئیت زیر آب پوزیدون آتلانتیس دبی

با طراحی خیره‌کننده تریپلکس در زیر آب، این واحدهای ۱۶۵ مترمربعی یک شب رویایی را در زیر آب‌های خلیج فارس به ارمغان می‌آورند. تخت دبل کینگ و آسانسور خصوصی، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را فراهم می‌کنند.

بخوانید: مساجد دبی؛ تلفیق معماری، زیبایی، معنویت

سوئیت گرند آتلانتیس

آتلانتیس دبی

تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در بلندترین طبقات هتل آتلانتیس دبی با منظره‌ای چشم‌نواز به شهر و دریا در این سوئیت‌های ۳۰۰ مترمربعی، مهیا است. با تراس جکوزی‌دار و ظرفیت سه نفره، لحظاتی خاص را برای میهمانان رقم می‌زند.

اتاق کینگ اقیانوس

برای زوج‌های دنبال کننده رومانس، این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی با تخت دو نفره کینگ و منظره‌ای زیبا به محوطه هتل، فرصتی برای صبح‌های جذاب فراهم می‌آورد.

اتاق کویین اقیانوس آتلانتیس دبی

مخصوص سفرهای دو نفره کاری یا تفریحی با منظره خلیج فارس، این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی بدون بالکن، فضایی راحت و دلنشین را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد.

اتاق پالم کینگ

با دیدی خیره‌کننده به دریا در آتلانتیس دبی، این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی مجهز به تخت دبل کینگ، مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت‌بردن از منظره‌ی دلنشین صبح‌گاهی است.

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

اتاق کویین پالم آتلانتیس دبی

آتلانتیس دبی

طراحی شده برای سفرهای دو نفره، این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی با دو تخت تک نفره کینگ، اقامتی راحت و آرامش‌بخش را در فضایی شیک و مدرن تضمین می‌کند.

اتاق کینگ امپریال کلاب

این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی، با تخت دو نفره کینگ و تراس اختصاصی مجهز به میز و صندلی، فرصتی بی‌نظیر برای سفرهای دو نفره رمانتیک را فراهم می‌آورند. چشم‌انداز این واحدها به پارک آبی هتل، مکانی ایده‌آل برای لذت بردن از منظره‌های زیبا و دلنشین است.

اتاق کویین امپریال کلاب

مشابه اتاق کینگ امپریال در آتلانتیس دبی، اما با دو تخت تک‌نفره کینگ، این اتاق‌های ۴۵ مترمربعی، منظره‌ای خیره‌کننده به دریا را ارائه می‌دهند. با فضای بالکن اختصاصی مجهز به میز و صندلی، مهمانان می‌توانند ساعاتی آرام و ناب را در محیطی لوکس و آرامش‌بخش تجربه کنند.

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی؛ تصمیم گیری سخت یا آسان

امکانات برجسته هتل آتلانتیس دبی (Atlantis, The Palm)

آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی، مقصدی فراتر از انتظار برای اقامتی راحت و لوکس، امکانات متنوعی را برای رفاه حال مهمانان خود ارائه می‌دهد:

  • پذیرش ۲۴ ساعته: با استقبال گرم و صمیمی پرسنل خدماتی
  • تسلط کادر به چندین زبان: انگلیسی، عربی، روسی، فیلیپینی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی و اسپانیایی
  • پارکینگ رایگان: برای امکان پارک آسان خودروی مهمانان
  • تورهای گردشگری و صرافی: برای برنامه‌ریزی تفریحات و معاوضه پول
  • خدمات لاندری و اتوشویی: برای رسیدگی به نظافت و مراقبت از لباس‌ها
  • آرایشگاه اختصاصی: با بهترین امکانات برای زیبایی و آراستگی مهمانان
  • امکانات رسپشن: شامل چک‌این و چک‌اوت خصوصی، نگهداری از چمدان‌ها و موارد دیگر

هتل آتلانتیس دبی با تکیه بر امکانات فراوان و خدمات استثنایی خود، تعریفی نو از اقامت لوکس در قلب دبی ارائه می‌دهد، تضمینی برای اقامتی بی‌دغدغه و به یادماندنی.

بخوانید: بهترین رستوران های دبی با طعم‌هایی از سراسر جهان

کارهایی که باید در آتلانتیس دبی انجام دهید

در اینجا لیستی از کارهایی ارائه شده تا هنگام بازدید از آتلانتیس دبی باید انجام دهید. به هیچ قیمتی آن‌ها را از دست ندهید.

در دل خود هتل خرید کنید

Atlantis stores

آتلانتیس دبی بهترین مارک‌ها و فروشگاه‌های جهان را زیر یک سقف در اختیار شما قرار می‌دهد، لازم نیست نگران رفتن به جای دیگری باشید. کلکسیون‌های فوق العاده‌ای در اینجا وجود دارد، انواع بوتیک‌های مجلل، شکلات و شیرینی‌ها از برندهای معتبر جهان و بسیاری موارد دیگر برای شما در دسترس است. از کوچک‌ترین سوغاتی گرفته تا شگفت‌انگیزترین برندهای جهان، می‌توانید همه آن‌ها را دریافت کنید. 

با طیف گسترده‌ای از لباس شنا، کفش، لباس، اسباب بازی و اکسسوری‌ها، می‌توانید بوتیک‌های این هتل را کاوش کنید و خریری راحت را داشته باشید. باید یک چیز را به خاطر بسپارید، قیمت تمام مصنوعات مانند قیمت اتاق‌های آتلانتیس دبی زیبا یا همان گران خواهد بود.

بهترین وعده غذایی زندگی خود را میل کنید

بهترین تجربه غذاخوری را در این رستوران‌ها خواهید داشت. محیطی که فقط می‌توانستید در مورد آن رویا داشته باشید، آکواریومی از سقف تا کف به جای دیوارهای بزرگ. جدا از غذاهای مجلل و غذاهای لذیذ، شما همچنین می‌توانید یک پیام شخصی برای عزیزان خود ارسال کنید که توسط یک غواص آموزش دیده در درون آکواریوم به نمایش درمی‌آید. کجا دیگری چنین ماجراجویی را پیدا می‌کنید؟ برای داشتن یک تجربه یک بار در زندگی، باید رستوران های اتلانتیس دبی را امتحان کنید و تا احساس کنید که یک فرد مشهور هستید.

بخوانید: ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی؛ از غذاهای لبنانی تا استرالیایی

سوئیت زیر آب؛ یک خواب خوب داشته باشید

Atlantis underwater suite

یک سوئیت زیر آب به همان اندازه که به نظر می‌رسد، جالب و رویایی است. محاصره شدن توسط زندگی زیبای دریایی در هنگام خواب چیزی است که در همه جا وجود ندارد. تماشای منظره تالاب سفیر با آبزیان عجیب و غریب و کاوش در زندگی دریایی زیر یک سقف را به هیچ قیمتی نباید از دست بدهید.

اتاق‌ها نه تنها حس زیر آب بودن را به شما می‌دهند، بلکه یک حمام آبگرم شخصی و یک پیشخدمت به مدت 24 ساعت در خدمت شما هستند.

پارک آبی Aquaventure را کاوش کنید

برای صحبت در مورد پارک آبی آتلانتیس دبی، باید بگوییم که چیزی جز پارک آبی آکواونچر وجود ندارد که حس ماجراجویی به سفر شما ببخشد. گفته می‌شود که این پارک در دبی بهترین است. داشتن انواع مختلف بازی‌های آبی و همه آن سرسره‌های آبی بلند که شما را با سرعت از داخل مخزن کوسه عبور می‌دهند و سطح هیجان شما را بسیار بالا می‌برند؛ دلیلی برای اثبات این موضوع خواهد بود. این پارک آبی نه تنها برای بچه‌ها بلکه برای بزرگسالان نیز است تا سطح تفریح و هیجان سفر شما هرگز پایین نیاید. 

بخوانید: هتل‌های ارزان دبی در سال 2024 به همراه آدرس و قیمت

ساحل آکواونچر و کلوپ ساحلی نسیمی

آتلانتیس دبی

اتاق‌های آتلانتیس دبی برای آرامش و استراحت شما کافی نیستند. می توانید به ساحل Aquaventure بروید و زیر نور خورشید دراز بکشید. اینجا یکی از بکرترین سواحل آتلانتیس است. یکی دیگر از سواحل که می‌تواند شما را مجذوب خود کند، کلوپ ساحلی نسیمی با غروب خورشید زیبایش است.

این مکان در ماه‌های سرد سال میزبان کنسرت‌های موسیقی بین‌المللی است. بهترین مکان برای رقصیدن و تفریح و تجربه شگفت انگیزترین شب زندگی خود، اینجا دقیقا مقصد درستی است. 

حقایق جالب درباره هتل آتلانتیس دبی

  • گسترش ساحلی: بخشی از سه جزیره مصنوعی، که در مجموع ۵۲۰ کیلومتر به ساحل دبی افزوده‌اند.
  • مجموعه‌ای عظیم: با ۱۵۴۴ اتاق، معادل ۶۴ زمین فوتبال، مناسب برای خانواده‌ها و گروه‌ها.
  • سوئیت‌های امضایی: شامل سوئیت گرند آتلانتیس، زیرآبی و ریاستی با امکانات و خدمات لوکس اضافی.
  • طراحی معماری: تلفیقی از معماری کلاسیک عربی و تم دریایی با استفاده از سنگ‌های نیمه قیمتی و صدف‌های فسیلی.
  • سوئیت‌های زیرآبی: دو سوئیت زیرآبی با نام‌های اسطوره‌ای پوزیدون و نپتون، با نمای پانوراما به لاگون سفیر.
  • آکواریوم عظیم: لاگون سفیر، بزرگ‌ترین آکواریوم روباز در آفریقا و خاورمیانه و یکی از ۱۰ آکواریوم بزرگ جهان.
  • پنجره‌ی مشاهده: ۱۰ متر طول و ۷۰ سانتی‌متر ضخامت برای تماشای نزدیک از انواع ماهی‌ها.
  • تغذیه ماهی‌ها: روزانه ۴۷۲ کیلوگرم غذای دریایی باکیفیت رستوران توسط تیم آشپزهای دریایی آماده می‌شود.
  • اعتبارنامه‌ی طلایی AZA: اولین هتل در خاورمیانه با استانداردهای بالای مراقبت از حیوانات.
  • تیم مراقبت: بیش از ۱۰۰ عضو برای مراقبت از حیات وحش دریایی با تخصص‌های متنوع.

بخوانید: بهترین هاستل های دبی در سال 2023؛ خوب، ارزان و زیبا

هتل آتلانتیس دبی
  • مراکز آموزش و حفاظت دریایی: دلفین بی و نقطه‌ی سی‌لایون، ارائه‌دهنده‌ی تجربیات نزدیک با حیوانات هوشمند در سه لاگون تعاملی.
  • آکواریوم اتاق‌های گمشده: میزبان بیش از ۶۵,۰۰۰ حیوان دریایی، شامل ۶۵ کوسه از بیش از ۱۱ گونه مختلف.
  • حفاظت و پرورش: دارای نرسری خود برای پرورش گونه‌های خاصی مانند اسب‌های دریایی و عروس دریایی، با هدف افزایش حیات دریایی در خلیج عرب.
  • پارک آبی آکواونچر: یک پارک آبی ۱۷ هکتاری با انواع سرسره‌ها، استخرها، و طولانی‌ترین زیپ‌لاین خاورمیانه.
  • جذب ۱.۵ میلیون بازدیدکننده سالانه: شامل بیش از ۶۰۰,۰۰۰ نفر که سرسره‌ی معروف ‘پرش ایمان’ را تجربه می‌کنند.
  • ماجراجویی رودخانه‌ای طولانی‌مدت: طولانی‌ترین سفر رودخانه‌ای در خاورمیانه، با ۴۵ دقیقه زمان گذران.
  • رستوران زیر آب اوسیانو: محلی برای پیشنهادهای ازدواج بیشتر نسبت به هر مکان دیگری در مجموعه، به لطف تلاش‌های غواصان آتلانتیس.

دستورالعمل‌ها و سیاست‌های اقامت در هتل آتلانتیس دبی

  • پذیرش گسترده: کودکان از هر سنی پذیرش می‌شوند.
  • تعریف بزرگ‌سال: افراد از سن ۱۴ سالگی به بالا به عنوان بزرگ‌سال شناخته می‌شوند.
  • درخواست‌های ویژه: هتل آماده‌ی پذیرایی از تمامی درخواست‌های خاص مهمانان است.
  • زمان‌بندی اقامت: ثبت‌نام از ساعت ۱۵:۰۰ و تسویه حساب تا ساعت ۱۲:۰۰ انجام می‌پذیرد.
  • سیاست‌های لغو و پیش‌پرداخت: وابسته به نوع رزرو، شرایط مختلفی اعمال می‌شود.
  • تسهیلات برای کودکان: تخت رایگان برای کودکان ۰ تا ۴ سال؛ تخت اضافی با هزینه برای کودکان بالای ۴ سال.
  • هزینه‌های اضافی: مستلزم پرداخت جداگانه در طول اقامت.
  • محدودیت تخت اضافی: بر اساس نوع اتاق انتخابی.
  • حداقل سن برای ثبت‌نام: ثبت‌نام مستلزم داشتن حداقل ۱۸ سال سن.
  • ورود حیوانات خانگی: امکان‌پذیر نیست.
  • رزرو گروهی: برای رزرو بیش از ۹ اتاق، شرایط خاصی اعمال می‌گردد.

هتل آتلانتیس دبی، با رعایت این دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها، اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود تضمین می‌کند.

بخوانید: دبی به چی معروفه؟؛ از اتاق های گمشده تا خرمای مدجول!

موقعیت مکانی هتل آتلانتیس دبی

آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی، باشکوه و مجلل، بر روی نخل جزیره‌ای مصنوعی پالم جمیرا، فقط چند قدم فاصله از سواحل خیره‌کننده‌ی جمیرا قرار گرفته است. این هتل منحصربه‌فرد نه تنها دسترسی آسان به زیبایی‌های ساحلی را فراهم می‌کند، بلکه مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی دبی نیز در نزدیکی آن واقع شده‌اند، که با یک سفر کوتاه با تاکسی به راحتی قابل دسترسی هستند.

برای مهمانان علاقه‌مند به کاوش بیشتر شهر، امکان کرایه خودرو از هتل، چه با راننده و چه بدون راننده، وجود دارد، ارائه‌ی یک فرصت طلایی برای کشف جذابیت‌های دبی با آزادی کامل. این هتل پنج ستاره تنها ۱۵ کیلومتر از نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی فاصله دارد و مهمانان می‌توانند با استفاده از شاتل اختصاصی هتل، در مدت زمانی کوتاهتر از نیم ساعت، به فرودگاه برسند.

آتلانتیس دبی، نه تنها به خاطر موقعیت استثنایی خود بلکه به دلیل دسترسی آسان و راحت به تمامی نقاط دیدنی و لذت‌بخش شهر، به یک مقصد رویایی برای مسافران تبدیل شده است.

بخوانید: تجربه ای فوق‌العاده و راحت با راهنمای حمل و نقل دبی

دسترسی به حمل و نقل عمومی از هتل آتلانتیس دبی

ایستگاه‌های نزدیک قطار و تراموا:

  • ایستگاه قطار پالم آتلانتیس: فقط ۰.۲ مایل فاصله
  • ایستگاه قطار پارک الاتحاد: به فاصله‌ی ۲.۳ مایل
  • ایستگاه قطار دروازه پالم: در ۳.۲ مایلی
  • ایستگاه تراموا پالم جمیرا و Train Media City دبی: هر دو ۳.۳ مایل فاصله
  • ایستگاه تراموا روستا: ۳.۳ مایل دورتر

فرودگاه‌های در دسترس:

  • فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و دبی: هر دو در حدود ۱۷ مایلی هتل
  • فرودگاه بین‌المللی شارجه: ۲۸.۴ مایل فاصله دارد

بخوانید: کامل ترین راهنمای مترو دبی| امکانات، قوانین، جریمه ها و نقشه

آتلانتیس دبی، با موقعیت استراتژیک خود نسبت به شبکه‌ی حمل و نقل عمومی، دسترسی آسان و سریع به نقاط مختلف شهر را برای مهمانان فراهم می‌کند، چه بخواهید به فرودگاه برسید یا جاذبه‌های گردشگری دبی را کشف کنید.

رزرو هتل های 5 ستاره دبی فقط با سه کلیک خوبه!

کلام آخر

در میان هفت امارتی که به هم پیوسته‌اند و امارات متحده عربی را می‌سازند، دبی شهری مستقل است که از قدیم الایام در کانون توجه بوده است. این شهر که پرجمعیت‌ترین شهر است، میراثی غنی دارد و صاحب برخی از بزرگ‌ترین خلاقیت‌های جهان است. در میان سازه‌ها و جزایر مختلف چشم‌نواز، آتلانتیس دبی، یکی از بهترین هتل‌ها در سواحل دبی است. 

سوالات متداول

هتل آتلانتیس دبی کجا واقع شده است؟

هتل آتلانتیس دبی در جزیره‌ی مصنوعی پالم جمیرا قرار گرفته است

آیا هتل آتلانتیس دبی برای خانواده‌ها مناسب است؟

بله، با امکانات فراوان برای کودکان و خانواده‌ها، هتل آتلانتیس دبی گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها است.

آیا در هتل آتلانتیس دبی اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا وجود دارد؟

بله، بسیاری از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیس چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای به دریا دارند

هتل آتلانتیس دبی چه امکانات تفریحی ارائه می‌دهد؟

هتل دارای پارک آبی آکواونچر، آکواریوم اتاق‌های گمشده و دلفین بی است.

آیا هتل آتلانتیس دبی دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی دارد؟

بله، هتل به ایستگاه‌های قطار و تراموای نزدیکی دسترسی دارد و با فرودگاه‌های بین‌المللی نیز فاصله‌ی کمی دارد.

آیا ورود حیوانات خانگی به هتل آتلانتیس دبی مجاز است؟

خیر، ورود حیوانات خانگی به هتل آتلانتیس دبی مجاز نیست.

نظرات کاربران