The best hostels in Dubai
10 خرداد 1402
دبی

بهترین هاستل های دبی در سال 2023؛ خوب، ارزان و زیبا

دبی بدون شک بهترین مقصد سفرهای لوکس است که برخی از زیباترین و باشکوه‌ترین هتل‌های جهان از جمله برج العرب جمیرا را در خود جای داده‌است. اما برای افرادی که با بودجه محدود قصد سفر به این شهر رویایی را دارند، بهترین هاستل های دبی گزینه بسیار مناسب‌تری خواهد بود. این مکان‌ها با ارائه خدمات کامل و امکانات مناسب تجربه‌ای عالی از اقامت را برای شما به همراه خواهند داشت. 

رزرو تور دبی

برای گردشگرانی که اولین بار است به دبی می‌آیند، انتخاب هتل پنج ستاره شیک یا یک آپارتمان از Airbnb می‌تواند اقامتی متفاوت و شیکی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. اما اگر شما جزو این دسته افراد نیستید و قصد ندارید هزینه زیادی بابت اقامت بپردازید، هاستل‌ها بهترین انتخاب هستند. آن‌ها شاید به اندازه استراحتگاه‌ها و هت‌ل های مجلل در شهر عالی و درجه یک نباشند، اما مهمان نوازی، فضای عالی و قیمت‌ها بی‌نظیر هستند.

اگر به دنبال بهترین هاستل‌های دبی برای مسافران مختلف هستید، این راهنما برای شما مناسب است. ما همچنین اطلاعات قیمت و آنچه که آن‌ها را متمایز می‌کند را پوشش داده‌ایم تا به شما کمک کند تا محل اقامت برای نیازهای خود را پیدا کنید.

بلیط هواپیما دبی شما را با خود به شهر مجلل و زیبای دبی خواهد برد تا جذاب‌ترین تفریحات دنیا را در این شهر تجربه کنید.

دبی یات هاستل (Dubai Youth Hostel)

Dubai Youth Hostel

مسافرانی که عاشق خرید یا سفرهای خانوادگی هستند، از اقامت در هاستل Youth لذت خواهند برد. این هتل در القصیص، یکی از قدیمی‌ترین مناطق دبی و پرطرفدارترین مناطق مسکونی، در نزدیکی مرکز خرید البوستان و هایپرمارکت لولو واقع شده‌است. همچنین فاصله کمی تا ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو دارد.

این هاستل محبوب دارای اتاق‌های مشترک و خصوصی است. میهمانان می‌توانند اتاق های یک، دو و سه تخته را انتخاب کنند، حتی خوابگاه‌های جداگانه برای مردان و زنان وجود دارد. همه اتاق‌های خصوصی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، میز آرایش و کابینت هستند.

همین حالا برای رزرو هاستل و هتل‌های ارزان دبی و سفر به این شهر زیبا و دیدنی کلیک کنید.

چیزی که هاستل یات دبی را منحصر به فرد می‌کند

این جا یکی از بهترین هاستل های دبی برای تابستان است؛ چون دارای محوطه‌های باغ و یک استخر روباز برای فرار از گرما است. وای‌فای رایگان در تمام قسمت‌های هاستل ارائه می‌شود و دارای رستورانی با صبحانه رایگان و کافی‌شاپ در محل است.

قیمت هاستل یات دبی

هاستل Youth دبی یکی از بهترین هاستل های کوله گردی با یک تخت یک نفره در خوابگاه مردانه و زنانه است که تنها حدود 70.00 درهم برای هر شب هزینه دارد. اگر می‌خواهید یک اتاق کامل را برای گروه یا خانواده خود اجاره کنید، یک اتاق یک نفره برای سه نفر شبی 120.00 درهم هزینه دارد.

کالیفرنیا هاستل دبی بیچ (California Hostel Dubai Beach)

California Hostel Dubai Beach

یکی از بهترین هاستل های دبی مشرف به دریا، هاستل کالیفرنیا دبی است. ساحل مارینا دبی، یکی از زیباترین سواحل این کشور، تنها حدود چهار دقیقه پیاده با هاستل فاصله دارد. حتی می‌توانید آن را در طول اقامت خود در یکی از اتاق‌های هاستل مشاهده کنید، یا همیشه به گردش در ساحل بروید، چون راه زیادی دوری نیست. 

کالیفرنیا هاستل دبی بیچ دارای 45 اتاق است و شما می‌توانید از بین اتاق‌های خصوصی دوقلو، سه تخته یا چهار تخته انتخاب کنید. اگر مشکلی ندارید که فضای زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید یک خوابگاه با تخت 6 نفره  نیز رزرو کنید، که فقط مردانه یا زنانه هستند. 

چه چیزی کالیفرنیا هاستل دبی را منحصر به فرد می‌کند

بدون شک نقطه قوت کالیفرنیا هاستل دبی مناظر خیره کننده ساحل آن است. همچنین یک استخر آب گرم و یک استخر فصلی در فضای باز نیز وجود دارد که می‌توانید با منظره ساحل از آن لذت ببرید. اگر نمی‌خواهید شنا کنید، جاذبه‌های دیگری مانند مرکز اسکای دایو دبی، سالن استراحت و ناهارخوری Pure Sky و کانال آبی دبی در نزدیکی شما هستند. همه چیز در دسترس شماست، از جمله رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، ساحل، تفریحات شبانه و غیره.

قیمت هاستل کالیفرنیا دبی در ساحل

به دلیل موقعیت مکانی ایده آل، این هاستل به سرعت پر می‌شود، بنابراین برای رزرو جا زودتر رزرو کنید. اقامت در یک خوابگاه اصلی هشت تخته می‌تواند شبی 55.00 درهم هزینه داشته باشد.

حالا که خیالتان کمی از هزینه‌ها راحت شد، وقت رزرو تور دبی است!

دبی بیچ هاستل (Dubai Beach Host)

Dubai Beach Host

یکی دیگر از بهترین هاستل های دبی که منظر‌ ای زیبا از دریا ارائه می دهد، هاست ساحل دبی است. این مکان در نزدیکی ساحل جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) قرار دارد، بنابراین می‌توانید به دریا بروید و در کنار بسیاری از مغازه‌ها و رستوران‌های JBR قدم بزنید.

در دبی بیچ هاست، می‌توانید اتاق مشترکی را رزرو کنید که می‌تواند مختلط، فقط برای مردان یا زنان باشد. مهمانان می‌توانند برای بازی پینگ پنگ، شطرنج، و کارت به آشپزخانه عمومی، سالن بدنسازی، زمین بسکتبال، استخر آب گرم، و اتاق مشترک دسترسی داشته باشند. همچنین یک تراس در فضای باز وجود دارد که بهترین منظره از ساحل مجاور را ارائه می‌دهد؛ اینجا برای تماشای طلوع و غروب خورشید عالی است.

چیزی که بیچ هاست را منحصر به فرد می‌کند

دبی سواحل بسیار زیبایی دارد و ساحل JBR یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. به دلیل وجود جاذبه‌های فراوان در این نزدیکی، بیچ هاست گزینه‌های زیادی برای غذاخوری، خرید لوکس و گزینه‌های سرگرمی را در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد. البته، خود ساحل نیز به دلیل مناظر و لمس منحصر به فرد دبی مدرن، یک نقطه محبوب است.

قیمت بیچ هاست

هاستل بیچ هاست گران‌تر از هاستل کالیفرنیا دبی است. بنابراین حتی اگر در یک اتاق با دیگران در یک خوابگاه مختلط 12 تختخوابی یا یک اتاق مختلط استاندارد با هفت نفر دیگر مشترک هستید، باید حدود 100.00 درهم برای هر شب بپردازید.

هارتلند هاستل دبی (Heartland Hostel Dubai)

Heartland Hostel Dubai

یکی از مشهورترین نقاط توریستی شهر برج خلیفه است و هارتلند هاستل دبی تنها یک کیلومتر با بلندترین ساختمان جهان فاصله دارد. این هاستل مدرن در دبی در فاصله کوتاهی از برخی از مشهورترین جاذبه‌ها قرار گرفته و چشم اندازی پانوراما از کل شهر را ارائه می‌دهد.

هارتلند هاستل دبی دارای اتاق‌ها و خوابگاه‌های خصوصی برای مسافران انفرادی، زوج‌ها، دانشجویان و گروه‌ها است. امکانات دیگر عبارت‌اند از تراس در فضای باز و پارکینگ دوچرخه و بسیاری دیگر. شما همچنین از Wi-Fi رایگان، حوله، ملحفه و دسترسی به وسایلی مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال، مایکروویو و غیره برخوردار هستید. این هاستل یک خواب خوب و اقامت راحت در قلب دبی را تضمین می‌کند و از بهترین هاستل های دبی به شمار می‌آید. 

چیزی که هارتلند هاستل دبی را منحصر به فرد می‌کند

بسیاری از گردشگران از دبی به خاطر جاذبه‌های مشهور جهانی آن بازدید می‌کنند. اگر به همین دلیل به شهر سفر می‌کنید، برای صرفه جویی در وقت و هزینه، بهتر است در هاستل نزدیک بسیاری از مقاصدی که در نظر دارید، بمانید. هارتلند هاستل دبی این امکان را به شما می‌دهد، زیرا در یک منطقه ایده آل برای اکتشاف دبی واقع شده‌است. به طور خاص، یکی دیگر از جاذبه‌های معروف نزدیک به غیر از برج خلیفه، دبی مال است. هاستل همچنین در کنار ایستگاه مترو است، به این معنی که به خوبی به نقاط شهر دسترسی خواهید داشت.

قیمت هارتلند هاستل دبی

اگر به دنبال هاستل‌های ارزان در قلب شهر هستید، یک اتاق در هارتلند هاستل در دبی رزرو کنید. حتی در هنگام اقامت در اتاق‌های چندین نفره، حریم خصوصی نهایی را برای هر فرد فراهم می‌کند. نرخ یک خوابگاه استاندارد هشت تخته از 70.00 درهم شروع می‌شود، که برای مسافران انفرادی مناسب است.

هاستل برند نیو بویز (Brand New Boys Hostel)

Brand New Boys Hostel

هاستل Brand New Boys از بهترین هاستل های دبی که در مرکز منطقه تاریخی Bur Dubai واقع شده است، به شما امکان دسترسی به برخی از نقاط توریستی مهم شهر، موزه‌ها، خطوط مترو و زندگی شبانه پر جنب‌وجوش را می‌دهد. این به معنی، نزدیکی به ایستگاه متروی برجمان، حدود 2.7 مایلی تا مرکز تجارت جهانی دبی و 5 مایلی تا مرکز خرید سیتی واک است. مسجد جامع نیز 14 دقیقه پیاده تا هاستل فاصله دارد، در حالی که فرودگاه بین‌المللی دبی تنها تقریباً 4 مایل با هاستل فاصله دارد که آن را به مکانی مطلوب برای کوله گردها و مسافران تبدیل می‌کند.

مهمانان از تمیزی این هاستل لذت می‌برند؛ چراکه محیطی دلپذیر را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. همه اتاق‌های Brand New Boys دارای کمد دیواری و حمام اختصاصی با دوش هستند، در حالی که واحدهای خاص دارای آشپزخانه کوچک، کتری الکترونیکی، مایکروویو، و ماشین لباسشویی هستند.

چیزی که هاستل برند نیو بویز را منحصر به فرد می‌کند

اگرچه ممکن است این هاستل مجلل‌ترین هاستلی نباشد که در دبی پیدا می کنید، اما تحت تاثیر خدمات بی عیب و نقص آن قرار خواهید گرفت. با کارکنان چند زبانه که می‌توانند انگلیسی، پنجابی و هندو صحبت کنند، از شما استقبال می‌شود.

قیمت خوابگاه برند نیو بویز 

این هاستل دبی به ارائه نرخ پایین فضای تخت در پایتخت افتخار می‌کند. شما می‌توانید با هزینه کمتر از 50.00 درهم در یک خوابگاه با همسفران اقامت کنید.

هاستل سولو تراولز (The Solo Traveler)

The Solo Traveler

حتی اگر با همسر یا به صورت گروهی سفر می‌کنید، فضای مناسبی را در هاستل The Solo Traveler در دبی پیدا خواهید کرد. این مکان در مرکز شهر دبی، در کنار سوق البهار، مرکزی برای غذاخوری، خرید و سرگرمی واقع شده‌است. پیست یخی دبی تنها 0.6 مایل با هاستل فاصله دارد و با سایر جاذبه‌های برجسته شهر از جمله فواره دبی فاصله کمی دارد. همیشه می‌توانید در منطقه قدم بزنید و مکان‌های دیدنی اطراف را کشف کنید.

همه اتاق‌های هاستل دارای وای فای رایگان، وسایل اتو و تلویزیون صفحه تخت هستند. برای دانش آموزان، کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند و زوج ها این مکان به عنوان یکی از بهترین هاستل‌ های دبی عالی و ایده آل خواهد بود. 

چیزی که The Solo Traveler را منحصر به فرد می‌کند

جاذبه اصلی هاستل، منظره پانوراما از شهر، به ویژه برج خلیفه باشکوه، از تراس یک اتاق خصوصی است. همچنین دارای جکوزی است که می‌توانید پس از یک روز پرمشغله در کاوش در دبی، طراوت و استرس را از بین ببرید.

قیمت هاستل The Solo Traveler

از آنجایی که اتاق‌های متعددی برای پذیرایی از تعداد زیادی مهمان ندارد، The Solo Traveler می‌تواند به سرعت رزرو شود. پس اگر نمی‌خواهید ناامیدتان کنند، باید زودتر اتاق خود را رزرو کنید. نرخ هر شب در هاستل از حدود 100.00 درهم شروع می‌شود.

هاستل بوهمیان بک پکرز (Bohemian Backpackers)

Bohemian Backpackers Hostel

ایده آل برای مسافران زنی که به صورت انفرادی سفر می‌کنند. Bohemian Backpackers یک پناهگاه واقعی برای کوله گردهایی است که می‌خواهند به بهترین جاهای دیدنی دبی نزدیک باشند. این هتل در طبقه 23 در جمیرا بیچ رزیدنس قرار دارد و از بالکن منظره‌ای دیدنی از مارینا را ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای بالکن است، بنابراین مهم نیست که کدام فضای را انتخاب کنید، با یک منظره دوست داشتنی پاداش خواهید گرفت.

به محض ورود، از فضای داخلی زیبا و شیک، مجهز به همه چیز برای راحتی هر چه بیشتر اقامت شما شگفت‌زده خواهید شد. Bohemian Backpackers دارای اتاق‌های بزرگ با تهویه مطبوع با حمام اختصاصی و قسمت نشیمن است. اینجا همچنین دارای یک آشپزخانه مشترک است که مهمانان می‌توانند غذای خود را طبخ و آماده کنند. وای فای رایگان در دسترس است و می‌توانید با هزینه اندکی پارکینگ خصوصی داشته باشید. 

چه چیزی Bohemian Backpackers را منحصر به فرد می‌کند

گرما را در استخر روباز شکست دهید و در مرکز تناسب اندام که برای مهمانان در دسترس است، کمی ورزش کنید. Bohemian Backpackers همچنین دارای کافه است که در آن می‌توانید ساعاتی را در آن بنشینید و با سایر مسافران دوست شوید. اگر ترجیح می‌دهید بیرون بمانید، هاستل به چندین نقطه دیدنی از جمله The Walk at JBR، Hidden Beach و ساحل پرهیاهوی Barasti نزدیک است. همچنین کمتر از پنج دقیقه با تراموا فاصله دارد که به ایستگاه مترو متصل می‌شود و به هر کجای شهر که دلتان بخواهد شما را می‌رساند.

قیمت هاستل Bohemian Backpackers

فضاهای تخت در Bohemian Backpackers به سرعت پر می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید یک مکان داشته باشید، زودتر رزرو کنید. قیمت یک خوابگاه مختلط از حدود 85.00 درهم شروع می‌شود، در حالی که یک خوابگاه استاندارد چهار تخته منحصراً برای زنان تقریباً 150.00 درهم هزینه دارد.

بهترین هاستل های دبی و تعطیلاتی مقرون به صرفه

دبی اغلب با تجمل، ظرافت و کلاس همراه است. اگرچه مکان ارزانی برای بازدید نیست، اما دارای یک هاستل مناسب است که سفر به شهر را برای کوله‌پشتی‌ها، مسافران جوان و گردشگران با بودجه مقرون به صرفه‌تر می‌کند. آن‌ها همچنین دارای امکانات عالی هستند، از جمله تراس‌های روی پشت بام، مراکز تناسب اندام، استخرهای شنا و کافه‌ها. خواه به دنبال ملاقات با افراد جدید و معاشرت باشید، خواهان حفظ حریم خصوصی باشید یا از مهمانی با مسافران دیگر لذت ببرید، بهترین هاستل های دبی متناسب با سبک و نیاز شما همیشه پیدا می‌شوند. 

خرید بلیط هواپیما دبی از تهران و سایر شهرها، تنها با سه کلیک!

نظرات کاربران