Canary Club
2 اردیبهشت 1402
دبی

10 تا از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

غذاهای کارائیب با تأثیرات از کارائیب‌های بومی و همچنین آفریقا، هند و اروپا، مملو از گیاهان و ادویه‌ها است. زنجبیل، آویشن، فلفل دلمه‌ای، دارچین، جوز هندی و پاپریکا جزو ثابت این غذاها هستند البته با ترکیبی لذیذ و پر جنب و جوش از طعم‌ها و تکنیک‌های قرن پانزدهمی! در واقع، غذاهای کارائیب نه تنها به خاطر طعم لذیذش معروف است، بلکه به خاطر سهمی که در سنت‌ها و هویت کشورش دارد نیز محبوب است. پس بیایید تا در یکی از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی قدم بگذاریم و غذاهای متفاوت و خوشمزه این کشور را امتحان کنیم. 

رزرو تور دبی

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

فهرست بهترین رستوران های کارائیبی در دبی

در اینجا بهترین رستوران های کارائیبی در دبی آورده شده تا بتوانید از همبرگرهای کلاسیک و سیب‌زمینی سرخ کرده گرفته تا استیک‌های لذیذ و کوکتل‌های میگو کارائیب را لذت ببرید. 

رستوران بول اند بیر (Bull & Bear)

رستوران های کارائیبی در دبی

اگر به غذاهای گوشتی و استیک‌های غول‌پیکر علاقه دارید، فقط یک جا برای سر زدن وجود دارد. یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های کارائیبی در دبی، بول اند بیر است که همه چیز را به سبک خود درست می‌کند. البته فقط استیک نیست و ماک و پنیر خامه‌ای، سیب‌زمینی سرخ کرده و هویج‌های کوچکی که با عسل برشته شده‌اند هم عالی هستند. به این موارد حس و حال پرانرژی کارکنان، خدمات شیک و شب‌های جاز هفتگی را هم اضافه کنید. آن زمان است که می‌فهمید چرا اینجا نقطه محبوب گردشگران است. 

مکان: Waldorf Astoria DIFC, DIFC

وبسایت: www.hilton.com

تلفن: 04 515 9888

رستوران کاناری کلاب (Canary Club)

ورود به کاناری کلاب مانند قدم گذاشتن مستقیم به دهه 70 است. فرش‌های پرزدار، کوسن‌های ماکرامه، مبلمان حصیری و شومینه‌ای سنگی، فضای صمیمی به وجود آورده که بیشتر پاتوق افراد شیک و این مدلی است. غذا نیز تلفیقی از غذاهای کالیفرنیایی و مکزیکی هستند که به شیوه‌ای سنتی طبخ می‌شوند. گوشت بره و پیتزا با قارچ صدفی از غذاهای محبوب هستند. بله این پیتزا عجیب به نظر می رسد، اما طعم خوشمزه‌ای دارد.

مکان: Banyan Tree Residences, JLT

وبسایت: www.canaryclub.com

تلفن: 04 584 5999

رستوران میس لیلی (Miss Lily’s)

Miss Lily’s

به این فکر می‌کنید که بهترین رستوران های کارائیبی در دبی را از کجا می‌توانید پیدا کنید، اجازه دهید رستوران میس لیلی را به شما معرفی کنیم. اگر رستوران و سالن استراحتی در شهر وجود داشته باشد که به ما بفهماند که صحنه زندگی شبانه در جامائیکا چیست، آن قطعا رستوران پر جنب و جوش لیلی است. در آشپزخانه سرآشپزها مرغ تند و تیز را پر از ادویه، شیرین و دودی می‌پزند، در فضای سالن موسیقی هیپ هاپ پخش می‌شود و کارکنان با لبخند از شما پذیرایی می‌کنند. 

مکان: Sheraton Grand Hotel Dubai, Sheikh Zayed Road

وبسایت: www.misslilys.com/dubai

تلفن: 04 356 2900

رستوران امریکانو (Americano)

یکی دیگر از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی، امریکانو است که با فضای قدیمی و میز و صندلی‌های چوبی خود، بسیار محبوب شده‌است. اما بیشتر افراد فضای تراس و بیرونی آن را دوست دارند. از نظر غذا، منو کمی متنوع است؛ انواع غذاهای به سبک آمریکایی، از تاکو گرفته تا برگر و استیک، و همچنین غذاهای خاورمیانه از جمله مرغ هریسا و هوموس چغندر، و همچنین غذاهای اصلی بریتانیایی مانند ماهی و چیپس را می‌توانید سفارش دهید. قیمت‌ها نیز معقول است، به ویژه با توجه به موقعیت مکانی آن. 

مکان: Souk Madinat Jumeirah, Souk Boardwalk

وبسایت: www.americano.ae

تلفن: 04 584 6475

رستوران بلک تاپ (Black Tap Craft Burgers & Shakes)

رستوران های کارائیبی در دبی

از اسم این رستوران مشخص است، اما بیشتر فضای داخلی و صندلی‌ها به رنگ سیاه انتخاب شده و فضا نیز به نوعی جوان‌پسند و باحال است. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید انواع مختلف همبرگر را امتحان کنید، این رستوران مختص شماست. طعم همبرگرها با جاهای دیگر کاملا متفاوت است و شما را سوپرایز می‌کند. یادتان نرود میلک شیک سفارش دهید.  

مکان: Rixos Premium Dubai, The Walk, JBR

وبسایت: www.blacktapme.com

تلفن: 04 399 9076

رستوران نولا (Nola Eatery & Social House)

افرادی که به رستوران قدیمی JLT Nola رفته‌اند، مطمئناً می‌دانند که یک شب خوب چیست. این مکان با ترکیبی لذت‌بخش از موسیقی جاز آرام، سروصدای کم و خدمات مطمئن و در کل مکانی است که همیشه باید در فهرست شما به عنوان بهترین رستوران های کارائیبی در دبی قرار گیرد. برای گذراندن یک ساعت خوش بیایید و با مجموعه‌ای عالی از غذاهای آن: از جمله دنده کوتاه سرخ شده، ماهی قزل آلا سیاه شده و برگر افسانه‌ای نولا، از خودتان پذیرایی کنید. 

مکان: Armada Avenue, Cluster P, JLT

وبسایت: www.nola-social.com 

تلفن: 04 399 8155

رستوران بلک اسمیت (The Blacksmith Bar & Eatery)

The Blacksmith Bar & Eatery

بلک اسمیت با سرو طعم‌های تند دودی و غذاهای سنتی کلاسیک جنوبی، چیزی فراتر از یک رستوران است. مثل اینکه به خانه یک مادربزرگ کارائیبی دعوت شوید. یک وعده غذایی در اینجا می‌تواند شامل همه چیز باشد، از سینه مرغ دودی و همبرگرهای پرشده تا بهترین گوشت‌های کبابی که در قصابی سفارشی رستوران تهیه می‌شوند. موسیقی زنده معمولی نیز وجود دارد، بنابراین صفحه اینستاگرام آن را برای آخرین اطلاعیه‌ها زیر نظر داشته باشید.

مکان: The First Collection Business Bay

وبسایت: www.theblacksmithdubai.com

تلفن: 04 873 4440

رستوران مین اویستر (The MAINE Oyster Bar & Grill)

با توجه به نام آن، ممکن است فکر کنید که MAINE فقط درباره صدف است. اما به ما اعتماد کنید، خیلی بیشتر از این است. یک غذای دریایی پرهیاهو که از زمان افتتاحش در سال 2015 تا کنون پابرجا بوده‌است. می‌توانید در آن هر چیزی از ماهی تازه و استیک گرفته تا گزنه، تاکو و یک بار خام که در بخش غذاهای دریایی تازه سرو می‌شود، لذت ببرید. دسرها نیز از محبوب‌های پرطرفدار هستند؛ همگی با پیچ و تاب کارائیبی درست می‌شوند مانند پای کی لیم به سبک خانگی. خودتان را به یکی از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی دعوت کنید تا سفری به این کشور داشته باشید. 

مکان: DoubleTree by Hilton Hotel Dubai – JBR, The Walk

وبسایت: www.themaine.ae/jbr

تلفن: 04 457 6719

رستوران تینگ آیری (Ting Irie)

رستوران های کارائیبی در دبی

اگر در مرکز شهر دبی هستید، بی‌ادبی است که از تینگ آیری دیدن نکنید. با جوجه تند و تیز، فضایی تپنده و حس اجتماعی پر جنب و جوش، بهترین مکان برای گذراندن یک اوقات خوب و غذاخوردن کنار عزیزانتان است. منو نیز کامل و راضی‌کننده است؛ از پاستا مرغ تند و تیز و آکی و ماهی نمک گرفته تا خورش غذاهای دریایی کریول، این خوراکی‌ها برای همه نوع ذائقه‌ای کارساز است.

مکان: Sheikh Mohammed Bin Rashid Boulevard, Souk Al Manzil, Downtown Dubai

وبسایت: www.tingirie.com

تلفن: 04 557 5601

رستوران وسلوگ سالون (Weslodge Saloon)

یک غذای خنک و درجه در یکی از بهترین رستوران های کارائیبی در دبی را در Weslodge Saloon امتحان کنید. همه چیز در اینجا عالی است، از شام، نوشیدنی و رقص گرفته تا منظره زیبای شهر از طبقه 68 JW Marriott Marquis. فضای رستوران عجیب و غریب طراحی شده تا شبیه به هیچ جایی که تابحال رفته‌اید، نباشد. 

مکان: JW Marriott Marquis Dubai, Business Bay

وبسایت: www.weslodge.ae

تلفن: 04 560 1700

غذاهای کارائیبی در دبی ارزش امتحان کردن را دارند! 

غذاهای کارائیبی ترکیبی از میوه‌های استوایی، ادویه‌ها و غذاهای دریایی است که طعم و رنگی را در هر غذا ایجاد می‌کند.. چه بخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید یا یک به دنبال غذای مورد علاقه‌تان باشید، بهترین رستوران های کارائیبی در دبی درب خود را به روی شما باز گذاشتند تا لذت چشیدن این طعم را از دست ندهید. هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی، حواستان باشد که یکی از این مکان‌ها را در برنامه خود بگنجانید. 

نظرات کاربران