Günaydin
2 اردیبهشت 1402
دبی

بهترین رستوران های ترکی دبی؛ لذت خوردن کباب ترکی در کنار دریا

طی چند سال اخیر، غذاهای ترکی در دبی به طور فزاینده‌ای محبوب شده تا جایی که رستوران‌های زیادی در این شهر افتتاح شده‌اند. اگر این روزها عازم این شهر رویایی و لوکس هستید و در کنارش دوست دارید غذاهای ترکی هم نوش جان کنید. لیست این بهترین رستوران های ترکی دبی را داشته باشید تا هر کدام که به محل اقامت‌تان نزدیک است را امتحان کنید. 

رزرو تور دبی

آماده لذت خوردن کباب ترکی هستید!؟ 

فهرست بهترین رستوران های ترکی دبی

این روزها غذاهای ترکی علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده‌است. از اسکندر کباب‌های گوشتی گرفته تا کونافه‌های کشدار، خوراک‌‌ها و دسرهای شیرین، ترکیه تنوع غذایی فراوان و البته خوشمزه‌ای دارد.  این 10 رستوران ترکی غذاهای فوق‌العاده و همچنین فضایی گرم و دلپذیر را به شما ارائه می‌دهند.

رستوران سیرالی (Sirali)

Sirali

رستوران سیرالی یکی از بهترین رستوران های ترکی دبی است که مستقیما از ترکیه آمده، یعنی سرآشپزها و مسئولین ترک هستند.  

سیرالی یکی از جدیدترین مکان‌هایی است که می‌توانید به سراغ غذاهای ترکی اصیل در دبی بروید. سرآشپزها که به خاطر نوآوری و ارائه خلاقانه‌اش معروف هستند، با حوصله زیاد و البته مهارتی که دارند مواد اولیه غذا را تهیه و برش می‌زنند. پس از آن با صرف وقت زیاد به آهستگی غذاها را مرینیت می‌کنند و می‌پزند. مانند استیک‌های آبدار که در پنیر ذوب داغ ریخته می‌شوند؛ درحالی‌که برای حفظ قوام طعم، اسلب‌ها را به قطعات کوچک برش می‌دهند. اگر بخواهید، حتی می‌توانید قصاب‌ها را در حال کار و برش گوشت تماشا کنید. این را اضافه کنیم که قرار نیست فقط استیک بخورید، انواع غذاهای ترکی از جمله کباب‌های لذیذ آن‌ها را می‌توانید نوش جان کنید. 

مکان: Al Habtoor City

اینستاگرام: www.instagram.com/siralikebapdubai

تلفن: 058 582 7092

رستوران گونایدین (Günaydin)

با انتخاب یک مکان خوب برای صرف غذا در سوک البهار خودتان را سوپرایز کنید، اما اگر به دنبال غذای ترکی عالی هستید، با Günaydin بهترین رستوران است. 

رستورانی که به عنوان یک قصابی کوچک در محله بوستانچی استانبول شروع شد، اکنون مکانی خیره‌کننده و محبوب در کنار فواره است و برخی از گوشتی‌ترین غذاهای ترکی را در دبی سرو می‌کند. مطمئنا در انتخاب بین تاماهاوک بزرگ، دنده‌های برشته شده، کوفته قصابی و فیله مرغوب به مشکل بر خواهید خورد. چون انتخاب در اینجا واقعا کار دشواری است! 

مکان: Souk Al Bahar, Downtown Dubai

وبسایت: www.gunyadindubai.com

تلفن: 04 554 0700

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب 

رستوران سلطان سرای (Sultan Saray)

یکی دیگر از رستوران‌های ترکی فوق‌العاده با غذاها و سرویس‌دهی عالی، سلطان سرای است. سلطان سرای ممکن است در خیابان آل ثانیه بی‌ادعا به نظر برسد، اما اجازه ندهید ظاهرش شما را فریب دهد؛ این رستوران همه را شگفت‌زده می‌کند. در اینجا هر روز هفته و هر ساعتی با استقبال گرم روبرو می‌شوید و به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند. در کنار فضای صمیمی و دنج سلطان سرای، منو خیلی دیدنی خواهد بود، متنوع و طولانی. به اندازه‌ای که انتخاب برایتان دشوار شود. 

خلاصه بگوییم در این رستوران‌ها حتی در شلوغ‌ترین حالت خود با همه چیز از پیده و پنیر گرفته تا کیبه، سج و دونر کباب به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند.

مکان: Al Thanya St, Sheikh Zayed Road

وبسایت: www.sultansaray.ae

تلفن: 04 229 0600

رستوران اصیل (Asil)

رستوران های ترکی دبی

فضای رستوران اصیل مخلوطی از فرهنگ مدیترانه‌ای است. ترکیبی از ترکیه، مراکش و لبنان، غذاها نیز به همین صورت است و مختص کشور ترکیه نیست. 

تصور کنید در رستورانی با میز و صندلی مدرن، پنجره‌های گنبدی شکل بزرگ و سقف مشبکی و فانوس‌های طلایی آویزان نشسته‌اید و در ظروفی لوکس غذاهایی به سبک مشترک ترکی و عربی را نوش جان می‌کنید. غذاهایی مانند هوموس خامه‌ای، کوپ اوغلو (مکعب‌های سرخ شده بادمجان در ماست گاومیش با مربای گوجه‌فرنگی شیرین)، ساق بره عثمانی و کباب‌های خوشمزه ترکی.

اصیل که به زبان ترکی نجیب معنی می‌شود، خیلی خوب توانسته خود را به یکی از بهترین رستوران های ترکی دبی تبدیل کند. توصیه می‌کنیم در تراس رستوران بنشینید و از تماشای دریای زیبای خلیج فارس لذت ببرید. 

مکان: Rixos Premium Dubai JBR

وبسایت: www.asilrestaurant.com

تلفن: 04 520 0055

بخوانید: 10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند! 

رستوران هایال (Hayal)

این رستوران ترکی خارق‌العاده را در طبقه‌ی همکف مرکز شهر دبی، خواهید یافت. هایال، که به معنای «رویا‌پردازی» است، وعده غذاخوری پنج ستاره، سرگرمی‌های زنده و غذاهای ترکی را می‌دهد که آن را به مکانی جذاب برای خوردن غذاهایی مانند تارتار گاو واگیو، کباب آدانا و دنده‌های کوتاه پخته ۵۰ ساعته تبدیل کرده‌است. 

از طرفی روبرتو سگورا سرآشپز این رستوران، برای سحرخیزان یک سس صبحانه خوشمزه ارائه می‌دهد که فوق‌العاده خوشمزه است. در کنار غذاها، نشستن در فضایی دنج و تماشای آشپزها تجربه‌ای دیگر خواهد بود. 

مکان: The St. Regis Downtown Dubai

وبسایت: www.hayaldubai.com

تلفن: 04 512 5686

رستوران استانبول فلوور (Istanbul Flower)

استانبول فلوور از آن رستوران‌هایی است که در شاید در کوچه‌پس‌کوچه‌های استانبول رفته باشید. غذاخوردن در اینجا یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است. این رستوران را می‌توان اولین رستوران ترکی در دبی عنوان کرد. جایی که طعم کباب‌هایش هیچ تفاوتی با میدان تقسیم ترکیه ندارد و با قیمت‌های مناسبش هم لبخند رضایت را برای مشتریان خود به همراه می‌آورد. یک کلام استانبول فلوور دنج و خوشمزه است؛ درست همانگونه که باید باشد.

مکان: Safestway Shopping Centre, Sheikh Zayed Road

اینستاگرام: www.instagram.com/istanbulflowerdubai

تلفن: 04 343 4585

رستوران ترکی لذت (Lezzet Turkish Restaurant)

Lezzet Turkish Restaurant

ساکنان مرکز خرید دبی هیلز واقعا خوش‌شانس بودند که رستوران ترکی لذت درب خود را به روی آن‌ها باز کرد. قیمت‌های منصفانه، فضایی آرام و انبوهی از غذاهای ترکی با طعم اصیل و سنتی از خصوصیات خاص این رستوران هستند و بی‌شک آن را به یکی از بهترین رستوران های ترکی دبی تبدیل کرده‌اند. 

از نان بالشی آن به عنوان قاشقی برای مزه استفاده کنید، پیده با نان نازک و در عین حال نرم و خوشمزه را امتحان کرده و هرگز گریل‌ها و استیک‌های خوشمزه رستوران لذت فراموش نکنید. به هیچ وجه نگران کیفیت این غذاها نباشید از مواد اولیه تازه با نهایت ظرافت طبخ می‌شوند. 

مکان: Dubai Hills Mall

اینستاگرام: www.instagram.com/lezzet.ae

تلفن: 04 339 9532

بخوانید: 35 مورد از بهترین کافه های دبی؛ طعم اصیل قهوه عربی

رستوران روبی (Ruby)

اشتیاق به گوشت، این همان چیزی است که روبی، یک استیک‌خانه بومی ترکی جدید ادعا می‌کند که در آن تخصص دارد. این رستوران سال گذشته درهای خود را در خیابان الوصل باز کرد و به سرعت طرفداران زیادی را به سمت خودش کشاند. 

فضای داخلی چوبی به زیبایی ساخته شده، آثار هنری آوانگارد و تراس زیبای دیواری، فضایی دوست داشتنی را برای لذت بردن از منو متنوع آن یعنی از استیک، کباب، قفسه بره و سایر برش‌ها ایجاد کرده‌است. گوشت را روی زغال می‌پزند و با نمایشی بر روی میز شما می‌آورند. تجربه بدی نخواهد بود! 

مکان: Villa 426, Al Wasl Rd

وبسایت: www.ruby.ae

تلفن: 054 437 7771

رستوران ترکیش ویلیج (Turkish Village)

منطقه دبی فستیوال سیتی را به عنوان شهری در شهر دیگر می‌شناسند. در اینجا مراکز خرید و سرگرمی‌های زیادی پیدا می‌شود که یکی از آن‌ها قطعا غذاخوردن است. پیشنهاد ما رستوران ترکیش ویلیج خواهد بود. می‌توانید برای صبحانه، ناهار و شام به همراه غذاهای خوش عطر و طعم ترکی، سفرتان را خاطره‌انگیز کنید. اگر هم آب‌وهوا اجازه داد در کنار آب یا در تراس رستوران بنشینید و از غذاهای برجسته از جمله سالاد و مزه، پید و گوشت قابلمه سفالی لذت ببرید. شعبه دوم و به همان اندازه خوب در جمیرا 1 نیز قرار دارد.

مکان: Dubai Festival City

وبسایت: www.turkishvillage.com

تلفن: 04 344 9955

بخوانید: استارباکس دبی؛ دنیای نوشیدنی های متنوع و خوشمزه

رستوران زو زو دبی (Zou Zou Dubai)

رستوران های ترکی دبی

اگر طرفدار غذاهای ترکی و لبنانی هستید ( اجازه دهید با هم صادق باشیم، چه کسی نیست؟)، احتمالاً با Zou Zou آشنا خواهید بود. درحالی‌که دو شعبه دیگر آن در مرکز خرید دبی مال و دبی هیلز مال هر دو فوق‌العاده هستند، اما شعبه اصلی در JBR عالی است. چون مهمان‌نوازی و خوش‌آمدگویی گرم، منوی متنوع دل‌انگیز و البته مناظر اقیانوس را به شما ارائه می‌دهد. 

زو زو در حال حاضر یکی از بهترین رستوران های ترکی دبی شناخته می‌شود که محبوبیت خوبی هم در بین رقبای خود دارد. توصیه می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید ترکیبی از دو غذا ترکی و لبنانی را امتحان کنید یا به سراغ بشقاب‌های گوشت دودی که مستقیماً روی گریل سرو می‌شود، پیتزاهای پنیری و پیتزاهای غول‌پیکر بروید. 

مکان: JBR

وبسایت: www.zouzoudubai.com

تلفن: 04 343 0093

دوست دارید بهترین رستوران های ترکی دبی را امتحان کنید!

همه ما می‌دانیم که دبی در چند سال گذشته به یکی از شهرهای شگفت‌انگیز تبدیل شده که از هیچ چیز کم نمی‌آورد، حتی از رستوران‌ها و غذاهای مختلف دنیا. ما نیز در این مقاله سعی کردیم رستوران های ترکی این شهر را به شما معرفی کنیم تا در با رزرو بلیط هواپیما دبی سری هم به استانبول بزنید. 

نظرات کاربران