Wawa Dining
9 فروردین 1402
دبی

در بهترین رستوران های آسیایی در دبی چی سفارش بدهیم؟

آسیا یکی از شگفت‌انگیزترین قاره‌های جهان است. وجود تنوع آب‌وهوایی و خاک غنی باعث شده تا در هر گوشه از آن شاهد طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه و لذیذ باشیم. در هند، سرزمین ادویه‌ها غذاها با روح و روانتان بازی می‌کنند. سوشی ژاپن نیز اعتبار جهانی دارد. از ایران خودمان هم که هر چه بگوییم کم است. این‌ها گفتیم که بدانید اگر زمانی بلیط هواپیما دبی را رزرو کردید و به این شهر سفر کردید، بهترین فرصت است تا انواع این غذاهای را بچشید. بله! بیایید تا بهترین رستوران های آسیایی در دبی را به شما معرفی کنیم و سفرتان را رنگ و بویی دیگر ببخشیم. آماده‌اید! 

رزرو تور دبی

لیست 10 تا از بهترین رستوران های آسیایی در دبی

در اینجا بهترین رستوران های آسیایی در دبی آورده شده است:

رستوران مایابای (Mayabay)

بهترین رستوران های آسیایی در دبی

رستورانی تایلندی، ژاپنی، چینی که انواع غذاهای اصیل و خوشمزه آسیایی این سه کشور را به شیوه‌ای متنوع و لذیذ سرو می‌کند. نکته دوست داشتنی این رستوران، آشپزخانه اُپن آن است. وقتی که سرآشپز و دستیارانش با سر و صداهای ظروف در حال کار هستند و غذاهای خوشمزه خود را طبخ می‌کنند، می‌توانید از تماشای آن‌ها و جنب و جوشی که دارند، انرژی بگیرید. در مورد بخش خوشمزه نیز باید بگوییم که غذاها تحت تاثیر غذاهای تایلندی و ژاپنی به سبک و شیوه‌ی خودشان طبخ می‌شوند. 

دیم سام مخصوص (غذایی که با گوشت چرخ شده درون خمیر سرخ می‌شود)، اردک ترد مایا، نیگیری سرخ‌شده، یک رول دستی تماکی، ساشیمی، گوشت گوساله پخته شده، سوشی و انواع دسرها مانند کیک شیری یا موچی برخی از غذاهای مایابای به عنوان یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی هستند.

آدرس: Jumeirah al Naseem, Al Sufouh

وبسایت: www.mayabayrestaurant.com

شماره تلفن: 042752500-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 16 بعدازظهر تا 3 بامداد

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب 

رستوران جونز (Jun’s)

رستوران جونز (Jun’s) یکی دیگر از بهترین رستوران های آسیایی در دبی است که علاوه بر فضای داخلی دنج و زیبای به سبک چینی، یک تراس بزرگ دارد که اغلب مهمانان آن را برای غذاخوردن انتخاب می‌کنند. از فضای داخلی و سرویس دهی دوستانه و صمیمی آن که بگذریم، این رستوران غذاهایی را سرو می‌کند که تحت تأثیر طعم‌های آمریکایی-آسیایی به عنوان غذاهای پیشرفته شناخته می‌شود. سرآشپز کلوین چونگ، منویی را با استفاده از مواد اولیه مزرعه محلی خود و با الهام از میراث چینی خود درست کرده تا طعم جدید و متفاوت از غذاهای چینی را ارائه کند و انصافا هم تا حد زیادی موفق بوده. چراکه محیط ساده رستوران و غذاهای لذیذ آن، طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. 

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

وبسایت: www.junsdubai.com

شماره تلفن: 044576035-971+

ساعات کاری: هر روز از 12 ظهر تا 12 شب

رستوران شانگهای می (Shanghai Me)

Shanghai Me

با تراس استوایی این رستوران که می‌توانید ساعت‌ها در آن بنشینید، خدمات بی‌عیب و نقص، مخمل قرمز دکوراسیون و نور ملایمی که شانگهای گذشته را تداعی می‌کند، دلیل خوبی وجود دارد که چرا باید Shanghai ME خود را به عنوان مکانی شیک و مد روز برای غذاهای آسیایی در دبی انتخاب کنید. از بهترین رستوران های آسیایی در دبی که منو بی‌نظیر را در جلوی شما قرار می‌دهد. 

از رول‌های سویا مرغ و ترافل و کوفته‌های قارچ وحشی گرفته تا رول‌های رشته فرنگی چئونگ گاو واگیو، انواع غذاهای اصیل چینی از نوع خوشمزه‌شان در این رستوران طبخ و به شیوه‌ای هنرمندانه سرو می‌شوند. 

آدرس: Podium Level, Gate Village 11 

وبسایت: www.shanghaime-restaurant.com

شماره تلفن: 04 564 0505-971+

ساعات کاری: همه روزه 12:00 تا 4:30 بعدازظهر، 06:00 عصر تا 12:00 بامداد

بخوانید: 35 مورد از بهترین کافه های دبی؛ طعم اصیل قهوه عربی

رستوران آسیا آسیا (Asia Asia)

از لحظه‌ای که از آسانسور خارج می‌شوید، تماشای آسیا آسیا شروع می‌شود. مجسمه‌های شرقی با نور شمع، دیوارهای ورودی تزئین شده، آب‌نما و صدای زنگ باد، همگی محیطی آرام را ایجاد می‌کنند تا غذاخوردن را برای شما به یادماندنی کنند. اینجا یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی است که این احتمال وجود دارد که افراد مشهور زیادی را در آن ببینید. 

در کنار فضا، غذاها نیز حرف زیاد برای گفتن دارند و منو به غذاهای دریایی، سوشی، بشقاب‌های کوچک، سیخ و غذای اصلی تقسیم می‌شود و انتخاب چندان دشوار نخواهد بود. اما غذای برجسته آن ماهی‌های گاو واگیو و ماهی قزل آلا ترشی شده با سویا هستند. 

آدرس: 6th Floor, Pier 7, Dubai Marina Mall

وبسایت: www.dubai.asia-asia.com

شماره تلفن: 04 4276 5900-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 18:00 تا 1:00 بامداد

رستوران BB Social Dining

بهترین رستوران های آسیایی در دبی

این رستوران در سه طبقه ایجاد شده و با یک راه پله مارپیچ باریک و فرفورژه که به سرتاسر آن راه دارد، حس‌وحال خانه‌های قدیمی را در شما به وجود می‌آورد. اینجا زاییده فکر یکی از بنیانگذاران و سرآشپز اجرایی آن، الکس استامپف است تا بتواند فضایی متفاوت‌تر از رستوران‌های دیگر را خلق کند و تا حدودی نیز موفق بوده، چراکه آن را به یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی تبدیل کرده‌است. 

منو نیز همین‌قدر خلاقانه است. از میان انتخاب‌های زیاد در منو: بائو، حبیبی (گوشت گاو کنجد دار) و مرغ بنگ بنگ برنده هستند، درحالی‌که خرچنگ پوسته نرم نیز طرفداران زیادی دارد. یکی از خصوصیات این رستوران ارائه غذاهای متنوع مخصوص گیاه‌خواران است که با غذاهای دلچسب خود  لبخند رضایت را بر روی لبان آن‌ها می‌نشاند. 

آدرس: The Metropolis Tower – Al Abraj St – Dubai

وبسایت: www.thisisbb.com

شماره تلفن: 04 407 4444-971+

ساعات کاری: هر روز از 12:00 تا 12:00 شب

بخوانید: 10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند! 

رستوران ایندوچین یا هندوچین (Indochine)

هندوچین متخصص غذاهای فرانسوی-ویتنامی است. از جایگاه این رستوران همینقدر بدانید که در سال 2021 به عنوان بهترین رستوران آسیایی انتخاب شد و چندین جایزه آشپزی دیگر هم از آن خود کرده‌است. درست است که سرآشپز از نیویورک آمده، اما غذاهای عطر و بویی آسیایی دارند. 

منو رول‌ها را هرگز از دست ندهید و با راویولی ویتنامی، پر از مرغ، میگو و قارچ شیتاکه شروع کنید. رول‌های تابستانی انرژی‌تان را برمی‌گردانند و دسرها نیز آن را به بهترین شکل تثبیت می‌کنند. بله! ایندوچین یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی است که با فضای ساده، کارکنانی صمیمی و عالی و از همه مهمتر غذاهای لذیذ از شما به زیباترین شکل ممکن پذیرایی می‌کنند. 

آدرس: DIFC Gate Precinct Building 3, Level 2

وبسایت: www.indochinedxb.com

شماره تلفن: 04 208 9333-971+

ساعات کاری: هر روز از 12:00 ظهر تا 1:00 بامداد

رستوران سایگون (Saigon)

Saigon

به غذاهای ویتنامی علاقه دارید، پس در سفرتان با تور دبی، حتما به سراغ رستوران سایگون بروید. در ابتدا ممکن است فضای آرام این مکان معمولی ویتنامی، چندان نظر شما را به خود جلب نکند، اما وقتی غذا به روی میز می‌آید، قطعا نظرتان عوض خواهد شد. چون سرآشپزها در اینجا به اصالت اهمیت می‌دهند و غذاهایی مانند اسپرینگ رول ترد، سالادهای سالم و کاسه‌های بخارپز pho و نودل را به خوشمزه‌ترین حالت ممکن طبخ و سرو می‌کنند. در سایگون کیفیت بر کمیت اولویت داده می‌شود و همین آن را به یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی تبدیل کرده‌است. 

آدرس: Balcony Level – Lake Terrace Tower, JLT Cluster D

وبسایت: www.saigon-restaurant.com

شماره تلفن: 04 576 4466-971+

ساعات کاری: هر روز از 11:30 صبح تا 23:30 شب

رستوران تایکو (Taiko)

تایکو که از روی نوعی طبل ژاپنی نامگذاری شده، یکی از بهترین رستوران های آسیایی در دبی است. آشپز Schilo van Coevorden بیش از 20 سال پیش در دبی کار می‌کرد. اما در سال 2020 راه بازگشت به شهر را پیدا کرد و اینگونه بود که تایکو افتتاح شد. 

اگر طرفدار غذاهای ژاپنی هستید یا دوست دارید آ‌ن‌ها را امتحان کنید، انتخاب شما باید تایکو باشد. منو سوشی آن تمامی ندارد و انواع مزه‌ها را شامل می‌شود. ماهی کاد سیا، گیوزای اردک پکنی، بادمجان روباتا و مارچوبه کباب شده و میگوهای آبدار تمپورا که در کنار فلفل قرمز سرخ شده و طعم‌دار شده‌اند، تنها برخی از غذاهای جذاب تایکو هستند. 

آدرس: Sofitel Dubai The Obelisk WAFI- خیابان شیخ راشد

وبسایت: www.sofitel-dubai-theobelisk.com

شماره تلفن: 04 281 4010-971+

ساعات کاری: هر روز از ساعت 18:00 تا 1:00 بامداد

بخوانید: غذاهای خیابانی دبی؛ چی رو کجا بخورید؟

رستوران غذاهای ویتنامی یا Vietnamese Foodies

بهترین رستوران های آسیایی در دبی

غذاهای ویتنامی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کردند. شاید چون به شدت سالم و البته قیمت مناسبی دارند. در هر صورت رستوران غذاهای ویتنامی در دبی آماده است تا شما را به دنیای غذاهای خوشمزه و متفاوت این کشور ببرد. 

غذاهای اینجا با تمرکز زیادی بر مواد تازه، تکنیک‌های سبک و سالم پخت و پز می‌شوند. برای شروع، رولت‌های تابستانی سفارش دهید، پر از سبزیجات ترد و البته میگو است، در حالی که گوی گا باپ کای (سالاد کلم مرغ و گشنیز)، یک جگر کام واقعی است. در کل، از مرغ گرفته تا غذاهای دریایی یا گوشت گاو همه به صورت 12 ساعته طبخ می‌شوند و پر از ادویه و سبزیجات هستند. 

آدرس: Cluster D – Dubai – United Arab Emirates

وبسایت: www.vietnamesefoodies.com

شماره تلفن: 04 565 6088-971+

ساعات کاری: هر روز از 11:30 صبح تا 23:30 شب

رستوران وا وا داینینگ یا Wawa Dining

از بهترین رستوران ‌های آسیایی در دبی، واوا تمامی انتظارات شما را از یک غذای خوشمزه در محیطی زیبا برآورده می‌کند. مکانی طراحی شده براساس فرهنگ و هنر اصیل ژاپنی که تمامی جزئیات به کار رفته در آن شما را مستقیم به توکیو می‌برد. 

اینجا شبیه ویترین فروشگاه سنتی با فانوس‌ها، تابلوهای دست نوشته و رنگ‌های گرم طراحی شده‌است، غذا نیز به همان اندازه اصیل است، با سوشی، ساشیمی و رامن که مطمئناً ذائقه‌ها را غلغلک می‌دهد.

آدرس: هتل گلدن لاله، البرشا 1

وبسایت: www.wawa-dining.co

شماره تلفن: 0501142580-971+

ساعات کاری: هر روز از 11:30 صبح تا 23:30 شب

سفر خوشمزه خود را در رستوران های آسیایی به پایان می‌رسانیم! 

در مقاله بهترین رستوران های آسیایی در دبی ما سعی کردیم تا بهترین‌ها را از دیدگاه بازدیدکنندگان به شما معرفی کنیم. هر کدام از این رستوران‌ها غذاهای اصیل کشور خود را با نهایت زیبایی و البته طعمی خوشمزه سرو می‌کنند تا شما خاطره‌ای دلچسب از سفرتان به شهر دبی داشته باشید. 

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

نظرات کاربران