Dubai weather in August
18 مرداد 1402
دبی

دبی در مرداد ماه؛ رویارویی گرم با آفتاب و ساحل !

برای توصیف دبی در مرداد ماه، استفاده از صفت دیگری به جز داغ سخت است! فصل تابستان، گرمای شدید و آب‌وهوای خشک، زندگی در این منطقه را به طور کلی تغییر خواهد داد. همه ما می‌دانیم که دبی همیشه گرمای خود را دارد، اما در برخی مواقع از سال قابل تحمل و در برخی مواقع دیگر غیرقابل تحمل خواهد بود، که مرداد ماه گزینه‌ی دوم است. خوب با این تفاسیر، اگر قصد دارید که این ماه از سال را به این شهر رویایی سفر کنید، پس باید از قبل یک سری موارد را در نظر بگیرید و ببینید چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید

آب و هوای دبی در مرداد ماه

Dubai

در گرم‌ترین ماه سال، می‌توانید انتظار حداکثر دمای روزانه در دبی را تا 48.8 درجه سانتی‌گراد (120 درجه فارنهایت) داشته باشید، اگرچه میانگین آن حدود 41.5 درجه سانتی‌گراد (106.7 درجه فارنهایت) است. البته در شب هم تفاوت دمایی زیادی را حس نخواهید کرد، هر چند که دما به حداقل 30.6 درجه سانتی‌گراد (87 درجه فارنهایت) کاهش می‌یابد.  

رطوبت در این ماه افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا گرما بیش‌تر و قوی‌تر از ماه‌های دیگر سال حس شود. از طرفی برای طرفداران تفریحات آبی، باید بگوییم که دمای دریا به بیش از 34 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و بنابراین شنا و آبتنی، سخت‌ و غیرممکن می‌شود.

آشنایی کلی با آب و هوای دبی !

رویدادهای ویژه دبی در مرداد ماه

برای جذب گردشگر در مرداد ماه، شهر دبی برخی از فستیوال‌های مختلف در زمینه ورزش، تفریح و سرگرمی و حتی خرید را در نظر گرفته است تا جذابیت این شهر را برای گردشگران در مرداد ماه بیشتر کند. این طور بگوییم که به هر کجا، چه مراکز خرید و چه مکان‌های تفریحی بروید، شاهد برگزاری، جشنواره‌های سرگرمی و تخفیف‌های ویژه خواهید بود. 

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

جاهای دیدنی دبی در مرداد ماه

Dubai Burj Khalifa

در گرمای مرداد ماه دبی، مسلما نمی‌توانید به سراغ برخی از فعالیت‌های فضای باز بروید، اما هستند و جاذبه‌هایی که برای شما در محیط داخل، تفریح و سرگرمی مناسب را به همراه خواهند داشت. بیایید تا برخی از این مکان‌های شگفت‌انگیز و محبوب را به شما معرفی کنیم: 

برج خلیفه دبی

برای دیدن دبی از بالا به برج خلیفه با ارتفاع 828 متری و رصدخانه «در بالا» بروید. دبی در مرداد ماه، زمان بسیار خوبی برای دوری از شلوغی و وقت گذاشتن برای لذت بردن از مناظر زیبای این شهر است. فقط حواستان باشد که در صورت خرید بلیط ترکیبی برای آکواریوم دبی، سافاری صحرا و سایر جاذبه‌ها می‌توانید تا 47 درصد در هزینه‌های بلیط ورودی صرفه‌جویی کنید.

فراری ورلد دبی

با یک رانندگی کوتاه به ابوظبی بروید و از فراری ورلد دیدن کنید تا لذت هیجان و آدرنالین را بچشید. در فرار ورلد یک شهربازی سرپوشیده وجود دارد که به راحتی می‌توانید از زیر نور خورشید فرار کنید و با خانواده خود سرگرم شوید. توصیه ما به شما تهیه همزمان بلیط یاس واترورلد و برادران وارنر است، چون راهی عالی برای دیدن هر دو مکان خواهد بود.

برج العرب، دبی

Burj Al Arab, Dubai

در سال 2023، برج العرب مهمترین چیزی است که در دبی باید دید. چون چهارمین هتل بلند جهان است. این هتل همچنین یکی از گران‌ترین هتل‌های هفت ستاره دنیا شناخته می‌شود. 

برج العرب در شب با چراغ‌هایی روشن می‌شود که با هم کار می‌کنند و نمایشی فوق‌العاده دیدنی و جادویی را به معرض دید قرار می‌دهند. فقط ماندن در این هتل، پول زیادی می‌خواهد که قبل از هر چیز باید به آن توجه داشته باشید. 

ساحل جمیرا، دبی 

یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که در دبی انجام می‌شود، رفتن به ساحل زیبای جمیرا است. فقط اگر برای فرار از گرما در مرداد ماه دبی، غروب خورشید به بعد را برای استراحت و گردش در این ساحل انتخاب کنید. خیالتان هم راحت باشد، در اینجا استراحتگاه‌های مناسب با تهویه هوا و امکانات رفاهی در سطح جهانی در اختیارتان خواهد بود. 

مرکز خرید امارات دبی

Emirates Mall, Dubai

یکی دیگر از بهترین کارها برای سفر به دبی در مرداد ماه، رفتن به مرکز خرید امارات است که همه چیز را زیر یک سقف برای لذت بردن شما دارد. از مراکز تفریحی گرفته تا فروشگاه‌های برند، رستوران‌هایی با غذاهای جهانی و کافه‌های دنج در این مرکز خرید آماده هستند تا خاطرات به یادماندنی از گرمای دبی را برای شما ایجاد کنند. 

اسکی دبی 

با دمای تنها 4- درجه سانتی‌گراد، اسکی دبی مکانی منحصر به فرد برای بازدید در گرمای داغ مرداد ماه است. مجموعه‌ای از فعالیت‌های مهیج مانند اسکی و تماشای پنگوئن‌ها که خاطره خنکی از مرداد ماه دبی را برای شما به همراه خواهند داشت. 

موزه شیخ سعید آل دبی

Sheikh Saeed Al Dubai Museum

گذشته شیخ سعید آل دبی را می توان در موزه تصاویر و اسناد تاریخی دبی مشاهده کرد که در عمارتی قرار گرفته که قبل از خود شیخ در آن زندگی می‌کرده است. در معماری عربی چیزی شبیه به این عمارت که دارای طراحی زیبا و انبوه چیزهای فانتزی درون آن است، کمتر دیده می‌شود. پس اگر به موزه‌گردی علاقه دارید، بازدید از این خانه‌ی قدیمی بهترین فرصت خواهد بود. 

خور دبی یا نهر دبی

یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های شهر برای تازه ازدواج کرده‌ها، نهر دبی است. همان‌طور که می‌دانید این نهر از مناطق مختلفی از دبی می‌گذرد و در اطرافش مملو از رستوران و جاذبه‌های دیدنی قرار دارد. اما چیزی که بیشتر به چشم می‌آید منظره متفاوت شهر و قایق‌سواری روی این شهر است. 

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

Dubai Aquarium

سفر به دبی در مرداد ماه بدون بازدید از محبوب‌ترین جاذبه‌ی آن یعنی آکواریوم دبی کامل نخواهد بود. به دیدن انواع ماهی‌ها و کوسه‌ها بروید، حتی می‌توانید قایق سواری با کف شیشه‌ای، غواصی در قفس و غواصی کوسه را انتخاب کنید. این یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای بازدید گردشگران در دبی است زیرا کارهای بسیار متفاوتی برای انجام دادن دارد.

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی مکانی است که کشورهای زیادی با اجراها، دکورها، موسیقی، سوغاتی و غذا به معرفی فرهنگ و تاریخ کشورشان می‌پردازند. این بهترین فرصت است که با سفر به دبی به بیشترین کشورهای دنیا هم همزمان سفر کنید. 

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دارای بیش از 270 فروشگاه، 50 رستوران و 4500 فوت مربع فضای پارکینگ است. این مکان بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان است که زیبایی و عظمت آن نفس شما را بند می‌آورد. حتما در سفر به دبی در مرداد ماه از این مرکز خرید معروف دیدن کرده تا حس زیبایی و تجمل شهر را از نزدیک لمس کنید.

دبی در مرداد ماه با بچه ها

Motiongate Dubai

فضاهای سرپوشیده و محوطه‌های بازی زیادی در دبی وجود دارد که بتوانید بچه‌ها را در آنجا سرگرم نگه دارید و خاطراتی خوبی از سفر برایشان به وجود آورید. 

موشن گیت دبی: یکی از زیباترین پارک‌های موضوعی دبی است که براساس هالیوود بنا شده، اما جذابیت‌های زیادی برای بچه‌ها دارد. 

موزه بازی اولی اولی دبی: Oli Oli موزه سرپوشیده کودکان است که با وسایل و بازی‌های خلاقانه، قدرت تخیل و خلاقیت کودک شما را به چالش می‌کشد. یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای کودکان!

دبی مال: این مرکز خرید دارای بسیاری از جاذبه های خانوادگی در داخل خانه است، از KidZania گرفته تا پارک VR، حتی اسکیت روی یخ! یا حتی می‌توانید مرکز خرید جدید دبی هیلز را امتحان کنید، جایی که یک پارک ماجراجویی کاملاً جدید و یک ترن هوایی سرپوشیده، The Storm Coaster منتظر شما است!

بخوانید درباره دبی مال و یک خرید حسابی!

سیاره سبز دبی: در یک جنگل بارانی استوایی در مرکز دبی قدم بزنید! آشنایی با گیاهان و حتی برخی از گونه‌های مختلف گیاهان آن هم در گرمای شدید دبی در مرداد ماه از بهترین تجربیات کودکان و حتی خود شما خواهد بود. 

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

خلاصه اینکه…

می‌دانیم که سفر به دبی در مرداد ماه خیلی گرم است، اما این را در نظر بگیرید که هتل‌ها، بلیت‌های پرواز و هزینه‌های ورودی جاذبه‌ها با تخفیف‌های خیلی خوبی همراه خواهند بود. از طرفی این شهر مملو از مکان‌های سرپوشیده است که می‌توانید سفر خود را به یاد ماندنی کنید. 

نظرات کاربران