آکواریوم دبی
31 مرداد 1400
جهانگردی

همه چیز درباره آکواریوم دبی | امکانات، قیمت بلیط، تفریحات و نکات ضروری

دبی شهر شگفت‌انگیز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است که به معنای واقعی کلمه از شن‌های طلایی صحرا برخاسته است. اگر به دنبال یک تعطیلات به یاد ماندنی و هیجان‌انگیز هستید، قطعا دبی بهترین مقصد برای شماست. از رفتن به یک سافاری در صحرا گرفته تا تماشای مناظر فوق‌العاده برج خلیفه، گردش در مجلل‌ترین مراکز خرید و چشیدن طعم تجملات در سطح جهانی، این شهر هرگز شما را ناامید نمی‌کند. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یکی از این جاذبه‌های جذاب است که شما را با لذت‌های فراوان خود مجذوب خود می‌کند. بیایید در این دنیای زیر آب با یکدیگر قدم بزنیم و از تماشای زیبایی‌ها نهایت لذت را ببریم. فقط این مقاله را بخوانید تا با آگاهی کامل به این باغ وحش زیر آب بروید.

رزرو تور دبی

رزرو بلیط بلیط لحظه آخری چارتر دبی، فقط با سه کلیک ممکنه!

در آکواریوم دبی چه خبر است؟

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید شهر قرار گرفته و یکی از بهترین مکان‌هایی است که گردشگران بعد از خرید به دیدن آن می‌روند. حتی به قصد دیدن این جاذبه‌ی شگفت‌انگیز به این مرکز خرید سر می‌زنند. در هر صورت دلیل محکمی برای بازدید از این آکواریوم وجود دارد. بیایید تا قبل از هر چیز با بخش‌های مختلف آن آشنا شویم و اکتشاف دریایی منحصربفردی را تجربه کنیم.

وبسایت: www.thedubaiaquarium.com

بخش مخزن آکواریوم

این مخزن خارق‌العاده که خانه 140 گونه از هزاران حیوان جالب آبزی است، یکی از بزرگترین مخازن آکواریوم معلق در جهان است. در این دنیای شگفت انگیز کوسه‌ها، انواع ماهی‌ها و هزاران موجود دریایی پر جنب و جوش دیگر زندگی می‌کنند که باعث می‌شود بچه‌ها از خوشحالی جیغ بکشند. این تانک همچنین دارای بزرگترین مجموعه کوسه ببر شنی در جهان است.

با ارزانترین تور دبی یک گردش عالی در این شهر داشته باشید.

بخش تونل آکواریوم

تونل پیاده‌روی 48 متری در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب در مرکز خرید دبی راهی جالب برای حضور در دنیای هیجان انگیز حیات دریایی و گرفتن آن‌ها از طریق لنز دوربین است. این تونل به جرات بهترین بخش آکواریوم دبی است که با رد شدن از زیر آن، احساس می‌کنید در زیر دریا قدم می‌زنید. واقعا دیدنی و شگفت‌انگیز است.

بخش باغ وحش زیر آب

این باغ وحش زیر آب که در سطح دو بالای مخزن آکواریوم قرار دارد، به شما امکان می‌دهد تا طیف شگفت‌انگیزی از حیوانات آبزی را از طریق 40 مخزن نمایشی مختلف کشف کنید. متشکل از سه اکوسیستم مختلف: جنگل بارانی، ساحل صخره ای و اقیانوس زنده. در اینجا شانس شما برای دیدن موجودات جذابی مانند پنگوئن هومبولت، پیرانا، کروکودیل کوتوله آفریقایی، خرچنگ عنکبوتی غول‌پیکر، سمور، شیرماهی و بسیاری دیگر است.

بخوانید: باغ گل دبی

در آکواریوم دبی چکار کنید؟

آکواریوم دبی

آکواریوم جادویی و نفس‌گیر دبی، به شما این امکان را می‌دهد تا با هزاران حیوان آبزی شگفت انگیز از طریق تجربیات مختلف بسته به روحیه و سطح ماجراجویی خود آشنا شوید. در اینجا برخی از بهترین تجربیات آبی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد این دنیای زیبا را کشف کنید:

غذاخوردن ترسناک کوسه ها را ببینید

از نزدیک با این شکارچیان جذاب آشنا شوید، ترس و هیجان تماشای کوسه‌ها و برخورد با آن‌ها واقعا مهیج و جذاب است. این بخش از آکواریوم دبی، دیدار بی‌نظیری با غذا دادن به کوسه‌ها را ارائه می‌کنند که در آن می‌توانید جنون غذا خوردن را تماشا کنید؛ زیرا غواصان با سطل‌های ماهی، به کوسه‌ها را غذا می‌دهند. نگران خطر این مقابله با کوسه‌ها هم نباشید، چراکه در قفس قرار دارید و با فاصله مناسب از کوسه‌ها خواهید بود. این ماجراجویی هیجان‌انگیز 30 دقیقه‌ای زیر آب با نگاهی اجمالی به برنامه تغذیه کوسه در آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب در دبی خواهد بود.

بخوانید: موشن گیت دبی؛ در دنیای هالیوود قدم بزنید

با کوسه ها غواصی کنید

اگر دل و جرات بیشتری دارید و می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا برود، می‌توانید تجربه غواصی کوسه را با فرو رفتن در اعماق مخزن 10 میلیون لیتری برای قرار ملاقات با کوسه‌های ببر شنی در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب انتخاب کنید.

غواصی در قفس را امتحان کنید

فقط لباس غواصی خود را بپوشید و برای یک شیرجه دیوانه کننده به دنیای دریایی پر جنب و جوش آکواریوم دبی و مخزن عظیم باغ وحش زیر آب با گونه‌های رنگارنگ بی‌شمار و صدها کوسه و پرتو آماده شوید. شما می‌توانید با تعجب به دنیای زیبای زیر آب خیره شوید. نگران هم نباشید، امنیت قفس بسیار بالا است تا شما نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

غواصی یاد بگیرید

آکواریوم دبی

این مکان عالی برای تحقق رویای غواصی شما با یک دوره 2 روزه گواهینامه حرفه‌ای PADI است. دوره غواصی مناسب برای مبتدیان، زیر نظر غواصان متخصص یک فرصت عالی برای تحقق رویای شما تا رسیدن به غواصی حرفه‌ای است.

بخوانید: گاردن گلو دبی؛ یک مقصد سرگرمی خانوادگی مسحورکننده

شگفتی های باغ وحش زیر آب را ببینید

ملاقات با کینگ کروک، بهترین اتفاق زندگی شما خواهد بود. بدون شک تجربه یک عمر است که با قدرتمندترین خزنده جهان با وزن عظیم 750 کیلوگرم ملاقات می‌کنید! هیبت، ترس و هیجان احساسات بسیاری هستند که در شما جاری می‌شوند و به تماشای این موجود باشکوه در زیستگاه کنترل شده‌اش می‌پردازید.

تجربه VRZOOشما را به دنیای واقعی حیوانات می‌برد

از طریق دنیای وی آر و مجازی به دنیای وحشی و هیجان‌انگیز برخی از شگفت انگیزترین حیوانات جهان خواهید رفت.VRZOO از ورود به زیستگاه گوریل‌ها در اوگاندا گرفته تا تلاش با کوسه‌های نهنگ در مالدیو و فیل‌ها در ساوانای آفریقای جنوبی، شما را به سفری تماشایی بدون نیاز به حرکت دادن ماهیچه‌ها می‌برد!

بخوانید: پارک بالیوود دبی؛ سفر به هند در دل دبی

آکواریوم دبی؛ فقط برای کودکان

آکواریوم دبی

یکی از جذاب‌ترین تجربه‌ها برای بچه‌ها در آکواریوم دبی، فرصتی برای نگاه کردن به دنیای جذاب آکواریوم‌ها از طریق دو بسته جالب برای کودکان خردسال و نوجوانان است.

آکواریوم جونیور (5 تا 15 سال): این برنامه به کودکان اجازه می‌دهد تا زندگی یک آکواریومیست حرفه‌ای را از نزدیک تجربه کنند. آن‌ها می‌توانند تغذیه کوسه را ببینند، در تغذیه سایر آبزیان کمک کنند و همچنین سوار قایق کف شیشه‌ای شوند. .قیمت: 157.50 درهم برای هر فرزند.

آکواریست‌های ارشد (8 تا 15 سال): این برنامه برای کودکان کمی بزرگتر علاوه بر فعالیت‌های هیجان‌انگیز فوق برای آکواریوم‌های خردسال شامل غواصی در قفس نیز می‌شود. هر دوی این برنامه‌ها برای افزایش درک کودک شما از این دنیای اسرارآمیز و شگفت انگیز فوق‌العاده هستند. قیمت: 262.50 درهم برای هر کودک.

بخوانید: هزینه سفر به دبی

مکان آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

این باغ وحش و آکواریوم زیر آب در مرکز خرید دبی واقع شده است که به راحتی از طریق حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. در اینجا چند گزینه مختلف برای شما عنوان کرده‌ایم:

با اتوبوس

اگر می‌خواهید با اتوبوس به آکواریوم دبی بروید، از مسیر 29 از ترمینال اتوبوس غبیبه یا مسیر 27 از ایستگاه بازار طلای دیره استفاده کنید. علاوه بر این، این اتوبوس‌ها هر 30 دقیقه شما را در ورودی دبی مال پیاده می‌کنند.

آکواریوم دبی

با مترو

ایستگاه دبی مال یا برج خلیفه نزدیکترین آنهاست و از هر کدام یک تونل شیشه‌ای به مرکز خرید متصل می‌شود. ورود به این تونل لذت بخش است و یک تهویه مطبوع دارد. یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای رسیدن به دبی مال استفاده از مترو است.

با ماشین

همچنین می‌توانید تقریباً از هر مکان در دبی به سمت دبی مال رانندگی کنید. تابلوهای راهنما و سیگنال‌های زیادی وجود دارد که حرکت به این مرکز خرید را بسیار آسان می‌کند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از خدمات تاکسی استفاده کنید که شما را به مرکز خرید دبی می‌رساند.

بخوانید: راهنمای جامع حمل و نقل در دبی

ساعات کاری آکواریوم دبی

این آکواریوم هر روز، 10 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است. فقط توجه داشته باشید که پیشخوان ساعت 1 بعد از ظهر بسته می‌شود. همچنین زمان‌بندی برنامه‌های ماجراجویی آکواریوم‌های کودکان و بزرگسال به ترتیب از ساعت 14 تا 17 و 1 تا 17 بعد از ظهر، بین یکشنبه و پنجشنبه است.

بخوانید: تفریحات رایگان دبی

آکواریوم دبی

قیمت بلیط آکواریوم دبی 2024

  • بلیط اصلی (120 درهم برای هر نفر) شامل تجربه تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آب است.
  • اگر می‌خواهید تجربه کاوشگر در آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب دبی را انتخاب کنید، قیمت آن 175 درهم خواهد بود.
  • دیگر گزینه‌های ممتاز که به شما امکان می‌دهند تمام لذت‌ها را کشف کنید شامل بلیط‌های VIP Experience و Encounter VIP Experience هستند.

نحوه تهیه بلیط برای آکواریوم دبی

از آنجایی که این یک مقصد گردشگری بسیار پرتقاضا است، برای ورود به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی باید در صف بلیط منتظر بمانید. برای جلوگیری از این امر، می‌توانید قبل از مراجعه به آنجا بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین بهترین بخش این است که بلیط‌های اینترنتی ارزان‌تر از بلیط‌های آفلاین فروخته می‌شوند. در اینجا سه نوع بلیط موجود است:

بخوانید: 55 مورد از تفریحات دبی؛ ماجراجویی تمام نشدنی

بلیط تجربه پایه

این بلیط اصلی است که ورود به آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را ارائه می‌دهد.

بلیط آکواریوم + پنگوئن کوو

به غیر از تونل و باغ وحش، این بلیط به شما امکان می‌دهد در خلیج پنگوئن‌ها نیز بگردید.

پاس اکسپلورر

اجازه ورود به باغ وحش، تور قایق پایین شیشه‌ای و تونل آکواریوم را می‌دهد. ورود نوزادان زیر دو سال آزاد است اما اجازه ورود به قایق کف شیشه‌ای را ندارند. کودکان بین 3 تا 15 سال باید نرخ کودک را بپردازند.

آکواریوم دبی

اطلاعات ضروری درباره آکواریوم دبی

برای اینکه بهترین لذت را از سفر خود ببرید، این اطلاعات و نکات اضافی را بدانید:

  • اگر مجوز غواصی دارید و غواصی بلدید، می‌توانید در مخزن 10 میلیون لیتری شیرجه بزنید و با کوسه‌ها شنا کنید! بعید است به زودی این تجربه باورنکردنی را فراموش کنید.
  • از دیگر جاذبه‌های دبی مال مانند پیست یخ و نمایش فواره دبی نیز دیدن کنید.
  • یک کار هیجان انگیز دیگر هم وجود دارد: قایق کف شیشه‌ای! با یک قایق کف شیشه‌ای با ساخت فوق العاده که برای حداکثر 10 مسافر کافی است، یک تور 15 تا 20 دقیقه‌ای از مخزن آب ده میلیون لیتری را تجربه خواهید کرد.
  • با شرکت در یک تور راهنما، درباره ابتکارات حفاظتی آکواریوم و حیات دریایی بیشتر بدانید.

بخوانید: جواهرات مخفی دبی

سایر کارهایی که باید در نزدیکی آکواریوم دبی انجام دهید

از آنجایی که آکواریوم دبی در داخل دبی مال قرار دارد، کارهای زیادی در اطراف آن دارید که می‌توانید انجام دهید:

  • آبشار دبی مال را در داخل دبی مال ببینید.
  • دبی مال را کاوش کنید – چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد!
  • برای تماشای مناظر باورنکردنی از شهر، برج خلیفه را بالا بروید.
  • از مجسمه Wings of Mexico که در نزدیکی مرکز خرید دبی قرار دارد، عکس بگیرید.
  • از نمایش فواره دبی که هر شب درست بیرون مرکز خرید برگزار می‌شود، لذت ببرید.
  • از دیگر جاذبه‌های دبی مال مانند پیست یخ و نمایش فواره دبی نیز دیدن کنید.

بهترین هتل های دبی، فقط سه کلیک با شما فاصله دارند.

حرف آخر

آکواریوم دبی یک مقصد پرجذابی برای علاقه‌مندان به زیبایی‌های زیرآبی و جهان دریایی است. با مشاهده تنوع بی‌نظیر موجودات دریایی و تشکیل شگفت‌آور تانک‌های زنده، شما به یک سفر فراموش‌نشدنی در دنیای آبی خواهید رفت. بنابراین، اگر به دبی سفر می‌کنید، حتماً آکواریوم را به فهرست مکان‌های دیدنی‌تان اضافه کنید.

سوالات متداول

هزینه ورود به آکواریوم دبی چقدر است؟

بلیط اصلی (120 درهم برای هر نفر) شامل تجربه تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آب است. اگر می‌خواهید تجربه کاوشگر در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را انتخاب کنید، قیمت آن 175 درهم خواهد بود.

داخل آکواریوم دبی چیست؟

آکواریوم دبی دارای هزاران حیوان آبزی است که شامل بیش از 140 گونه است. بیش از 400 کوسه و پرتو در مخزن 10 میلیون لیتری با گونه های مختلف دریایی دیگر زندگی می کنند.

بازدید از آکواریوم دبی چقدر طول می کشد؟

میانگین زمان بازدید از تونل آکواریوم 15 تا 30 دقیقه است، باغ وحش زیر آب که در سطح 2 قرار دارد حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان می برد.

نظرات کاربران