جواهرات مخفی دبی

جواهرات مخفی دبی؛ مکان ها و محله های عجیب و غریب دبی

وقتی صحبت از تعطیلات در دبی به میان می آید؛ برج خلیفه، دبی مال، ساحل جمیرا، نهر دبی، دبی مارینا و … در برنامه سفر شما برای خود جایی پیدا می کنند. در حالی که دیدن این مکان های نمادین در دبی ضروری است، اما دبی فقط به این موارد ختم نمی شود! بسیاری از نقاط دست کم گرفته شده وجود دارد که به ندرت در مورد آنها صحبت می شود، اما به اندازه معروف ترین آنها، ارزشمند و شگفت انگیز هستند. اگر عاشق جواهرات مخفی دبی هستید، در اینجا چندتا از جواهرات پنهان این شهر را آورده ایم؛ که نباید از دست بدهید. گرچه ممکن است در مورد تعدادی شنیده باشید، اما به سختی آنها را در تور دبی پیدا خواهید کرد.

رزرو تور اروپا

استراحتگاه مخفی دبی؛ چادر گنبدی در قلب هاتا

جواهرات مخفی دبی

شبی فراموش‌نشدنی زیر ستاره‌ها را در پارک Hatta Dome بگذرانید، تجربه‌ای جذاب که از مناظر کوهستانی هاتا و حال و هوای بازگشت به طبیعت بهره می‌برد. در اینجا 15 چادر وجود دارد که هر کدام به صورت مینیمالیسم و شیک طراحی شده اند؛ با پنجره های پانوراما، تراس خصوصی در فضای باز و بسیاری از امکاناتی که از یک هتل انتظار دارید !

بیشتر بخوانید : بلیط هواپیما تهران دبی

دریاچه مخفی دبی؛ آوازقوها !

جواهرات مخفی دبی

حالا که در راه پر از زیبایی هاتا قدم گذاشته اید؛ بهتر است سری به دریاچه سوان یا همان دریاچه قو از جواهرات مخفی دبی بزنید. دلیل اصلی نام این دریاچه بخاطر قوهایی است که در آنجا زندگی می کنند. این جا واقعاً یکی از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید در تابستان است؛ زیرا که می توانید در آبشار آن خیس شوید. در ضمن در حین گشت و گذار با پلی روبرو می شوید که باید از روی آن عبور کنید. عبور از این پل برای اولین بار بسیار هیجان انگیز خواهد بود

استخر مخفی دبی؛ جایی زیرسقف آسمان

جواهرات مخفی دبی

اولین و مرتفع ترین استخر جهان در AURA Skypool ؛ این بار در زیر آسمان شنا کنید. این  استخر به لطف دکوراسیون الهام گرفته از طبیعت، حس پرواز را در شما ایجاد می کند.

پاسپورت دومینیکا

غروب دیدنی در دریاچه لاو دبی

جواهرات مخفی دبی

هنگام سفر به جاده القدرا یکی از جواهرات مخفی دبی برای تماشای مناظر و غرق شدن در طبیعت آماده شوید. این نقطه محبوب دارای دو دریاچه بزرگ به شکل قلب است که به یکدیگر متصل هستند. اگر با محبوبتان به اینجا رفتید پیک نیک یا باربیکیو در مناطق مشخص شده این دریاچه، فراموش نشود!

ساحل مخفی دبی؛ ساحل حرا، موز و قصر سیاه

جواهرات مخفی دبی

ما می دانیم که دبی سواحل معروف زیادی مانند ساحل جمیرا، ساحل ممزار و غیره دارد. اما ساحل حرا نیز یک مکان توریستی تازه افتتاح شده است و همانطور که از نامش پیداست، این ساحل کمیاب به دلیل وجود درختان حرا در اینجا مشهور است. بهترین زمان برای بازدید از اینجا در فصل زمستان است زیرا یک مکان شگفت انگیز برای پیک نیک است. همچنین شما می توانید بسیاری از پرندگان مهاجر و محلی را در اینجا مشاهده کنید. در آخر باید گفت آب ساحل حرا کم عمق و بسیار شفاف است؛ بنابراین می توانید از سوار شدن بر قایق و یا کایت سواری هیجان انگیز، لذت ببرید.

ساحل موز دبی

جواهرات مخفی دبی

ساحل موز از جواهرات مخفی دبی حال و هوای هیپی دهه 70 را دارد و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را برای سرگرم کردن شما ارائه می‌کند. از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و بازی‌های سرگرم‌کننده گرفته تا یوگای آرامش‌بخش و دور آتیش جمع شدن در شب. همچنین این ساحل در دبی به دلیل امکانات کمپینگ معروف است. این مکان 47 چادر با رنگ های شاد را برای اجاره با هزینه معقول ارائه می دهد. یک چادر به اندازه ای بزرگ است که دو نفر را در یک زمان در خود جای دهد و می توانید این چادرها را یک شبه اجاره کنید.

ساحل قصر سیاه

جواهرات مخفی دبی

اگر علاقه ای به ورزش های آبی و شلوغی سواحل محبوب ندارید، ساحل بلک پالاس از جواهرات مخفی دبی چیزی است که دوست دارید. این ساحل در بین قلعه های سلطنتی در الصفوح واقع شده و بسیاری از آن اطلاعی ندارند. اگرچه ممکن است هیچ امکاناتی در اینجا پیدا نکنید، اما مطمئناً ساحلی بکر و همچنین آرامش را خواهید یافت. به غیر از تماشای دریای عمیق آبی، می‌توانید از منظره عالی برج العرب و نخل جمیرا نیز لذت ببرید.

رزرو تور دبی

جزیره مخفی دبی؛ اسنوپی

جواهرات مخفی دبی

اگر در دبی هستید و در مورد مکان بعدی که باید از آن بازدید کنید ،سردرگم هستید؛ قطعاً جزیره اسنوپی را باید ببنید. شنا در کنار انواع ماهی ها در رنگ های مختلف و حتی لاک پشت ها، تنها چیزی نیست که در این جزیره خواهید دید. درواقع صخره وسط این جزیره، بسیار خیره کننده است و  اگر جزر و مد کم باشد، می توانید تا صخره راه بروید.

  • همچنین غواصی، کایاک سواری و تخته پارویی در این جزیره بسیار می چسبد.

محله مخفی دبی؛ محله بستکیه

جواهرات مخفی دبی

 این محله یکی دیگر از جواهرات مخفی دبی که در قرن هجدهم ساخته شد، محل زندگی تاجران ثروتمند ایرانی بود که برای تجارت از دبی بازدید می کردند. محله بستکیه با معماری زیبا، ساختمان های شنی رنگ، درهای چوبی، مشبک ها و برج های بادگیر جذابیت منحصر به فردی دارد که در هیچ کجای دبی مدرن نمی توانید آن را پیدا کنید. در حالی که این مکان در روز جذاب است؛ در شب، هنگامی که توسط نورهای متعدد روشن می شود، جذاب تر هم خواهد بود. گشت و گذار در محله بستکیه که خانه برخی از قدیمی ترین ساختمان های شهر است، شما را به دوران باستان می برد، زمانی که دبی به شهری پر زرق و برق امروزی تبدیل نشده بود.

جنگل های مخفی دبی درست در وسط صحرا

جواهرات مخفی دبی

سیاره سبز یک جای سرسبز در مرکز صحرا، مکانی ایده آل برای گذراندن وقت با عزیزانتان فراهم می کند. این اولین جنگل بارانی استوایی در امارات متحده عربی است که در آن می توانید مجموعه ای جذاب از گیاهان و جانوران را پیدا کنید. این مکان با بیش از 3000 گونه پرنده، حیوان و گیاه، استراحت خوبی رادر گرمای سوزان دبی ارائه می دهد. شما همچنین میتوانید در مورد اهمیت جنگل های استوایی، طبیعت و اکوسیستم آموزش ببینید و یادگیری را در کنار سرگرمی انجام بدین!

سوالات متداول

رستوران ها و کافه های مخفی در دبی کجاست ؟


رستوران تام و سرگ – رستوران مزرعه – کافه باربیکیو دونات

جاهای مخفی دبی برای خرید ارزان کدام اند؟

بازار شتر لیسایلی- دراگون مارت – بازار رسیده ( ripe market)

نظرات کاربران