Mall of the Emirates
14 اسفند 1401
دبی

درباره مرکز خرید امارات مال چه می‌دانید؟

در دنیای پر شگفتی، امارات مال، شما را در طلوع یک دنیای لوکس و بی‌نظیر جذب می‌کند. همان‌طور که می‌دانید این سرزمین با برج‌های مجلل، مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های فراوان، محل تجربه احساسات نوین و لحظاتی بی‌فراز و نشیب است. اما ما در این مقاله، به سفری فراتر از مرزهای زمان و فضا خواهیم رفت، به دنیایی که به امارات مال مشهور است.

رزرو تور دبی

همراه با ما باشید تا این سفر فراموش‌نشدنی را باز کنیم و در دل این زمین جادویی، داستانی از لحظات بی‌نظیر و تجربیات غنی را بنویسیم.

ارزانترین بلیط هواپیما دبی فقط با سه کلیک!

همه چیز درباره مرکز خرید امارات مال

امارات مال

شکی نیست که مرکز خرید امارات از بهترین مقاصد خرید در سطح جهانی و خانه بزرگ‌ترین و پیشروترین برندهای جهان است. امارات مال دارای بیش از 630 فروشگاه لوکس در مساحت 233467 متر مربع است که شامل پوشاک، کفش، عطر و لوازم جانبی، مبلمان، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی و غیره می‌شود. علاوه‌براین‌ها، در این مجموعه Carrefour، کامل‌ترین فروشگاه خورد‌وخوراک وجود دارد که هر چیزی از موادغذایی بخواهید با هر مارکی را در اختیارتان می‌گذارد. 

از سوی دیگر، این مرکز خرید شامل بیش از 100 رستوران و کافه است که به شما این امکان را می‌دهد تا غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید، چون هر نوع غذایی را که بخواهید در اینجا به راحتی پیدا می‌شود. از غذاهای سنتی و محلی عربی گرفته تا ایتالیایی، هندی، ژاپنی و… .  

تجربه خرید با مهمان‌نوازی هتل‌های مجتمع تجاری امارات مال در دبی تکمیل می‌شود که اقامتی ایده‌آل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند، زیرا مرکز خرید مستقیماً به چند هتل 5 ستاره متصل است. آن‌ها عبارت‌اند از:

  • هتل شرایتون مال آو امارات (Sheraton Dubai Mall of the Emirates) 
  • هتل کمپینسکی مال آو امارات دبی (Kempinski Hotel Mall of the Emirates)
  • هتل نووتل سوئیت دبی مال امارات (Novotel Suites Hotel Mall of the Emirates)
  • هتل ایبیس دبی مال آو امارات (Ibis Hotel Mall of the Emirates)
  • و هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Dubai) تنها چند قدم از مرکز خرید فاصله دارند.

بخوانید: در دبی کجا اقامت کنیم؟

اما فضای داخلی چطور است؟

طراحی و معماری امارات مال به عهده شرکت آمریکایی بوده و انصافا فضای خیلی لوکس و دل بازی هم طراحی کرده‌است. به محض ورود به این مرکز خرید، سقف شیشه‌ای گنبدی شکل و بسیار بزرگ آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. مرکز خرید امارات در چندین طبقه ایجاد شده و طبقه همکف آن پر از کافه است که می‌توانید بنشینید و درحالی‌که به فواره زیبای مرکز آن نگاه می‌کنید، یک فنجان قهوه تازه نوش جان کنید. محیط دایره‌ای شکل این مجموعه باعث شده تا گشت‌وگذار در آن لذتی دیگر داشته باشد و هیچ‌گاه خسته‌کننده نشود. 

لیست فروشگاه های مرکز خرید امارات مال 

امارات مال

این مرکز خرید شامل بیش از 630 فروشگاه است که تمام نیازهای شما را از بهترین و معروف‌ترین برندها تامین می‌کند. به احتمال زیاد تنوع این فروشگاه‌ها کمی شما را سردرگم کنند، اما اگر به دنبال برند خاصی هستید، مطمئن باشید در جای درستی قرار دارید. 

در معرفی مرکز خرید امارات مال باید عنوان کنیم که فروشگاه‌های آن شامل پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک کودکان، لباس ورزشی، کیف‌وکفش، اکسسوری، عطر و جواهرات، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی‌وبهداشتی و بسیاری موارد دیگر است. در زیر لیستی از فروشگاه‌های برند این مجموعه آورده شده تا انتخابی راحت داشته باشید: 

  • برند لباس و اکسسوری امپوریو آرمانی (Emporio Armani)
  • برند لباس مکس مارا ایتالیایی (Max Mara)
  • بوتیک Etoile
  • برند ساعت Audemars Piguet
  • برند شانل (Chanel)
  • آیزون (izone)
  • دیور (Dior)
  • برند لباس  Max
  • زارا (Zara)
  • برند شلوار روما (Roma Pant)
  • برند پوشاک مانگو (mango)
  • برند بربری (barbaric)
  • محصولات چرمی برند ایتالیایی بوتگا ونتا (Bottega Veneta)
  • صفورا (Sephora)
  • برند جواهرات فرانسوی بوشرون (Boucheron)
  • برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)
  • برند ایتالیایی کفش جیمی چو (Jimmy Choo)
  • برند لوازم آرایشی اینگلوت (Englot)
  • و….. 

با ارزانترین تور دبی، سفری متفاوت و بی نظیر داشته باشید.

کافه ها و رستوران های مرکز خرید امارات

امارات مال

پس از یک دور طولانی خرید در زیر سقف این مرکز خرید بزرگ، نمی‌توان احساس گرسنگی و خستگی نکرد، اما نگران نباشید چون طیف گسترده‌ای از کافه‌ها و رستوران‌های فوق‌العاده که غذاهای بین‌المللی لذیذ سرو می‌کنند، در اینجا وجود دارند. چه بخواهید صبحانه بخورید و چه از ناهار و شام لذت ببرید، قطعاً بهترین انتخاب‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این‌طور بگوییم هر آنچه را که بخواهید در هر نوع رستورانی کلاسیک یا مدرن.  

چندین رستوران در این مرکز خرید وجود دارد که در تهیه غذاهای هندی تخصص دارند، در‌حالی‌که سایر رستوران‌ها در طبخ غذاهای فرانسوی و ایتالیایی مهارت بسیار زیادی دارند. پاستا ایتالیایی یا بورانی هندی، کدامیک را ترجیح می‌دهید؟

اگر هم هوس شیرینی کردید، کافه‌های مرکز خرید امارات مال، به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کنند. در اینجا شیرینی‌هایی وجود دارند که حتی در لوکس‌ترین رستوران‌ها هم پیدا نمی‌شود. البته ناگفته نماند، فضای داخلی کافه بسیار دنج و صمیمی هستند و شما می‌توانید برای ساعتی هم که شده خستگی به در کنید. 

بخوانید: لوکس ترین رستوران های دبی

سرگرمی‌های مرکز خرید امارات مال را از دست ندهید!

این روزها دیگر به مراکز خرید به چشم مکانی برای خرید کردن نگاه نمی‌شود و برای بعضی‌ها جایی برای خوشگذرانی است. مجتمع تجاری امارات مال هم بهترین مرکز خرید برای تفریح و سرگرمی خواهد بود. باور نمی‌کنید!؟ 

اسکی روی یخ را امتحان کنید

 در امارات مال ice skating

حتی اگر قصد دارید با هدف خرید یا صرف غذا از مرکز خرید دیدن کنید، فعالیت‌های سرگرمی در مرکز خرید امارات باید در برنامه شما گنجانده شود، زیرا این مقصد گردشگری شگفت‌انگیز مملو از گزینه‌های سرگرمی مختلف است که باحال‌ترین آن‌ها، اسکی روی یخ است. 

در پارک برفی این مجموعه که مساحتی در حدود 4500 متر دارد می‌توانید اسکی کنید، به دیدن پنگوئن‌ها بروید، اسنوبرد را امتحان کرده و از زیپ‌لایین پایین بیایید. در اینجا مربی‌های حرفه‌ای با لوازم و وسایل کامل وجود دارند تا شما را در این تجربه مهیج همراهی کنند. 

ساعات کاری

دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 صبح تا 11:00 شب

جمعه: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

شنبه تا یکشنبه: 09:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

بخوانید: 7 تفریح عجیب در دبی

تئاترهای کمدی امارات مال

در فضای موسیقی، هنر و رقص زندگی کنید و در کارگاه‌های سرگرم‌کننده در تئاتر مال امارات شرکت کنید، جایی که می‌توانید از شب‌های موسیقی ویژه لذت ببرید و تمام شب را در حین تماشای نمایش‌های کمدی سرگرم‌کننده بخندید. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب (هر روز)

سینماهای فاکس امارات مال

امارات مال و سینما

آماده تماشای جدیدترین فیلم‌های اکشن و سرگرمی باشید. مرکز خرید امارات مال شامل یک سینمای فوق‌العاده است که بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش‌ها و جدیدترین جلوه‌های صوتی را در بر می‌گیرد تا بتوانید فیلم مورد علاقه‌تان را با خوردن خوشمزه‌ترین گزینه‌های غذایی موجود تماشا کنید. کودک خود را با آوردن او برای تماشای فیلم مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید، زیرا این سینما یکی از سینماهای مناسب برای کودکان در دبی است.

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب (هر روز)

بخوانید: 15 تا از بهترین سینماهای دبی؛ اهل تماشای فیلم هستید؟

منظره رویایی یا همان دریم اسکیپ

وقت آن رسیده است که دنیای سرگرمی‌های مجازی را در جدیدترین سالن بازی واقعیت مجازی دبی یعنی Dreamscape  تجربه کنید. اینجا دنیای مجازی متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به دور از هر چیزی که معمولی و خسته‌کننده است، کمی هیجان و سرگرمی را با هم بچشید. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب (هر روز)

بیا بریم بولینگ! 

اگر به دنبال سالن‌های بولینگ در دبی هستید، باید به  سالن شگفت‌انگیز بولینگ یالا در امارات مال که مجهز به جدیدترین تجهیزات است، بروید. جایی که می‌توانید مهارت‌های خودتان را محک بزنید. اگر برای بار اول است که می‌خواهید بولینگ را بازی کنید، اصلا نگران نباشید با کمی آموزش رایگان، حرفه‌ای خواهید شد. پس تیم خود را آماده و به سالن بروید تا انرژی خود را منفجر کنید.

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب (روزانه)

سیاره جادویی یا همان مجیک پلنت 

 امارات مال و magic planet

از فضایی پر جنب‌و‌جوش و سرگرم‌کننده در Magic Planet لذت ببرید، که بزرگ‌ترین مرکز بازی‌های سرپوشیده در خاورمیانه است. اینجا طیف وسیعی از بازی‌های هیجان‌انگیز و بازی‌های شبیه‌سازی الکترونیکی را زیر یک سقف ارائه می‌دهد. نگران نباشید، می‌توانید در حین خرید، فرزندان خود را در دستان امن بگذارید. آن‌ها هیچ‌وقت به بازی‌های کامپیوتری نه نمی‌گویند. 

ساعات کاری

روزهای هفته: 10:00 صبح تا 11:00 شب

آخر هفته‌ها: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

با رزرو هتل های دبی، اقامتی لاکچری را تجربه کنید.

دسترسی به مرکز خرید امارات مال دبی

هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از هتل‌های اطراف مرکز خرید امارات مال اقامت داشته باشید تا دسترسی را به این پاساژ شگفت‌انگیز برایتان راحت‌تر باشد و دیگر نگران رفت‌وآمد خود نباشید. هر چند که سیستم حمل‌ونقل خوب دبی یعنی اتوبوس، مترو و تاکسی امکان دسترسی آسان به کل شهر را به شما می‌دهد و در هر جایی که باشید می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. 

آدرس: خیابان شیخ زاید – البرشا – البرشا 1

ساعات کاری مرکز خرید امارات:

 دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 صبح تا 11:00 شب

جمعه تا یکشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

حرف آخر

در این مقاله شما را با یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی، یعنی امارات مال آشنا کردیم و هر چند مختصر درباره امکانات و فروشگاه‌های آن گفتیم. امیدواریم در سفرتان با تور دبی از گشتن و خرید کردن در این مرکز خرید لذت ببرید. 

سوالات متداول

مرکز خرید امارات مال دبی کجا واقع شده است؟

مرکز خرید امارات مال دبی در منطقه داونتاون دبی، نزدیک برج خلیفه قرار دارد.

مرکز خرید امارات مال چه مساحتی دارد؟

این مرکز خرید با مساحتی بیش از ۱۲۰۰ هزار متر مربع از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست.

چندین فروشگاه و برند معروف در مرکز خرید امارات مال وجود دارد؟

بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و برند معروف جهانی در این مرکز خرید حضور دارند.

آیا در امارات مال دبی امکانات تفریحی و سرگرمی نیز وجود دارد؟

بله، مرکز خرید امارات مال دبی شامل تجربه‌های تفریحی مانند اسکله‌سواری درون ساختمانی و شهر بازی برجسته است.

نظرات کاربران