Dubai in October 2023
18 مرداد 1402
دبی

دبی در مهر ماه و تماشای غروب زرد نارنجی پاییز!

دبی در مهر ماه با آب و هوای معتدل این فرصت را به شما می‌دهد تا بهترین تفریحات را چه در فضای باز و چه در مکان‌های داخلی تجربه کنید. 

رزرو تور دبی

همه ما می‌دانیم که ساختمان‌های آسمانی، مراکز خرید درخشان و سواحل ماسه سفید در خلیج فارس، دبی را به عنوان یکی از سریع‌ترین و در عین حال زیباترین شهرهای جهان معرفی می‌کنند. شهری که هر چه بخواهید و دوست دارید را می‌توانید در آن تجربه کنید. از کلوب‌های ساحلی مجلل گرفته تا کنسرت‌های زیر ستاره‌ها، رستوران‌های خوشمزه و مجموعه‌ای کامل از تفریحات متنوع! 

البته این شهر رویایی خیلی بیشتر از حرف‌ها است و هر لحظه از آن را می‌توان به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل کرد. ولی امروز ما فقط می‌خواهیم دبی را در ماه مهر بررسی کنیم، اینکه کجا بریم، چکار کنیم یا حتی کجا بمانیم؟

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید

آب و هوا در دبی در مهر ماه

Weather in Dubai in October

در دبی عمدتاً دو فصل وجود دارد: تابستان و زمستان. مهر ماه اما دوره انتقالی است که شروع فصل زمستان و پایان فصل تابستان را نشان می‌دهد. دما بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد در حال تغییر است و هوای نه چندان گرم و خشک، گشت و گذار در این شهر را عالی می‌کند. اگر بخواهیم صادقانه در این مورد نظر بدهیم، در برخی از روزها شاهد هوای گرم خواهید بود، اما نیازی نیست که نگران باشید، چون به اندازه کافی مکان سرپوشیده برای لذت بردن از سفر وجود دارد. 

آشنایی کلی با آب و هوای دبی !

3 مکان برتر برای بازدید در دبی در مهر ماه

می‌دانیم که تا دلتان بخواهد جاذبه‌های دیدنی، مهیج، تاریخی و هنری در دبی وجود دارد. با توجه به آب و هوای مطبوع این شهر در مهرماه گشت و گذار در سطح شهر و این مکان‌ها دلپذیر و به یاد ماندنی خواهد بود. با این حال ما سه مکان برتر را به شما معرفی می‌کنیم تا در طول سفرتان از آن‌ها بازدید کنید. 

به دیدن برج خلیفه بروید

burj khalifa dubai

سفر به دبی در مهر ماه بدون بازدید از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، ناقص است. این بنای نمادین دبی که شگفتی در طراحی و مهندسی است، 828 متر ارتفاع دارد و از سال 2010 درب خود را به روی گردشگران باز کرده است. حتما به طبقات 125 و 148 برج خلیفه بروید تا از بالا به منظره مسحورکننده دبی بنگرید. نه فقط این، بلکه می‌توانید در اتمسفر، سالن استراحت و رستوران در طبقه 122 و در The Lounge که در سه طبقه  152، 153 و 154 قرار دارد، با یک منظره نفس‌گیر ناهار بخورید.

مکان: بلوار شیخ محمد بن راشد 

زمان: 24 ساعت باز است

در دبی مال خرید و تفریح کنید

دبی دارای سازه‌ها و ساختمان‌های بزرگی است که نباید از دست داد. برخی از روزهای آب و هوای دبی در مهر ماه آفتابی است و در این روزها می‌توانید برای خرید به دبی مال بروید. این مرکز خرید در مساحتی به وسعت 3.77 میلیون فوت مربع و حدود 1300 فروشگاه را در خود جای داده است. از مد گرفته تا غذاهای نقاط مختلف دنیا، اقلام خانگی و کفش، این مرکز خرید چیزهایی دارد که شاید فکرش را هم نمی‌کردید. 

مکان: Financial Center Rd 

زمان: 10 صبح الی 12 صبح

به دیدنی آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب بروید

Dubai Aquarium

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب مکانی است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این آکواریوم در مرکز خرید دبی واقع شده است که در آن می‌توانید در یک تونل قدم بزنید و زیبایی زندگی دریایی را از نزدیک ببینید، واقعا مسحور کننده است. 

علاوه بر این، آکواریوم دبی اکنون به VRZoo مجهز شده است که فرصتی برای تجربه حیات وحش از طریق واقعیت مجازی را به گردشگران می‌دهد. جدای از این، می‌توان به غواصی در قفس نیز پرداخت و به کوسه‌ها غذا داد.

مکان:Financial Center Rd 

زمان: 10 صبح الی 12 صبح

3 تا از بهترین کارها برای انجام در دبی در مهر ماه

در اینجا لیستی از کارهای شگفت انگیزی که می‌توانید در دبی انجام دهید آورده شده است. اگرچه گزینه‌های بی‌شماری وجود داشت، اما ما بهترین‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که هیچ کس دوست ندارد از دست بدهد. نگاهی بیاندازید!

بازارهای طلا دبی؛ جیب های خود را خالی کنید

Dubai gold markets

بازارهای دبی برای ادویه‌های عجیب و غریب، مغازه‌های طلافروشی و شال‌های پشمینه محبوب و شناخته شده است. در منطقه‌ای که این بازار وجود دارد، به خوبی می‌توانید دبی سنتی و اصلی را حس کنید. اینجا فاقد ساختمان و برج‌های بلند است و نمایشگر فرهنگ اصیل عربی. اگر هم بودجه بالایی برای خرید ندارید، تماشای ویترین‌ها و قدم زدن در این بازار هم می‌تواند جذاب و دوست‌داشتنی باشد. 

مکان: دیره، محله الداغایا

زمان: 9:30 صبح تا 21:30 (شنبه-پنجشنبه)، 4 بعد از ظهر تا 21:30 (جمعه)

به تماشای نمایش خارق‌العاده فواره دبی بنشینید

دبی در شب به بهشت تبدیل می‌شود، به خصوص اگر خوش شانس باشید به فواره دبی در نزدیکی دبی مال بروید. سازه‌ای خارق‌العاده که با نور، موسیقی و رقص آب یک نمایش دیدنی را خلق می‌کند و واقعا می‌درخشد. هر شب صدها نفر در اطراف دریاچه برج جمع شده‌اند تا با ریتم موسیقی به رقص آب نگاه کنند.

باید بگوییم که فواره دبی با ارتفاع 900 فوت بلندترین و خوش نقشه‌ترین آبنما در سراسر جهان است. 

مکان: پارکینگ مد، دبی مال، بلوار شیخ محمد بن راشد 

زمان برگزاری: 19 الی 11 شب

کروز Dhow؛ یک شام رمانتیک داشته باشید

Dubai Dhow Cruise

اگر سفر به دبی در مهر ماه را با شریک زندگی‌تان برنامه‌ریزی کرده‌اید، باید حتما کروز Dhow یا Dinner Cruise را در برنامه سفر خود قرار دهید. چه چیزی بهتر از گشت و گذار در دبی در شب در یک قایق جذاب در حالی که یک شام مجلل در کنار هم می‌خورید؟ بنابراین، دبی را جور دیگری ببینید و یک خاطره فراموش‌نشدنی در کنار آب و هوایی مطبوع و مناظر دیدنی شهر برای خودتان بسازید. 

مکان: دبی مارینا، دبی، امارات

زمان: 8:45 الی 22:45

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

3 مکان برتر برای اقامت در دبی در مهر ماه

دبی نه تنها دارای جاذبه های عالی است، بلکه انواع مختلفی از اقامتگاه‌های خارق‌العاده را نیز در خود جای داده است. در کل، چه برای یک سفر مقرون به صرفه و چه برای تعطیلات مجلل بروید، همیشه یک گزینه مناسب برای شما پیدا می‌شود. به خصوص دبی در مهر ماه که آغاز سفرهای گردشگران به این شهر است. 

برای اینکه تعطیلات دبی خود را در اکتبر 2023 خاطره انگیزتر و همچنین بدون دردسر به پایان برسانید، یکی از مکان‌های ذکر شده در زیر را برای اقامت انتخاب کنید!

هتل آتلانتیس نخل 

Atlantis Palm Hotel

آیا می‌خواهید در دبی تجربه‌ای آرام داشته باشید؟ یکی از اتاق‌های هتل 5 ستاره آتلانتیس را رزرو کنید تا منظره خیره‌کننده غروب خورشید دبی در مهر ماه را از داخل اتاقتان تماشاش کرده و لذت ببرید. این هتل امکاناتی در سطح جهانی از جمله آکواریوم زیر آب، دسترسی به پارک آبی Aquaventure و فرصتی برای شنا با دلفین‌ها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آن‌ها گزینه‌های مختلف غذاخوری از جمله کانتونی، ژاپنی و لبنانی را دارند که می‌توانید خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را امتحان کنید. 

مکان: جاده کرسنت 

هتل آپارتمان‌های Ivory Grand Hotel 

Ivory Grand Hotel یک هتل آپارتمان بی‌نظیر دیگر است که برخی از امکانات ضروری از جمله اسپا، مرکز تناسب اندام، استخر روباز و دسترسی رایگان به WiFi را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک رستوران داخلی به نام Elements Restaurant در آن وجود دارد که سرآشپزهای آن متخصص غذا هستند و مطمئنا طعم‌های جدید و لذیذ در انتظار شما خواهد بود. بهترین ویژگی این هتل این است که جیب شما را خالی نمی‌کند!

مکان: Al Barsha 1, Behind Mall Of The Emirates

هتل سی ویو (Sea View Hotel)

Sea View Hotel

اکنون، اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید یک مکان شگفت‌انگیز اما با بودجه مناسب خود داشته باشید، این هتل جایی است که باید بروید. هتل سی ویو مشرف به بندر دبی و مجهز به مرکز تناسب اندام و رستوران در طبقه هفتم می‌باشد. دیگه چی میخوای؟ رستوران هندی؟ آرزوی شما برآورده شده است: زیرا این مکان همچنین دارای یک رستوران هندی فوق‌العاده است که می‌توانید دست خود را روی مرغ نان و کره بگذارید و طعم هند را بچشید.

مکان: گمرک دبی 

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

نکاتی که باید در هنگام سفر به دبی در مهر ماه بدانید

در اینجا نکاتی وجود دارد که می‌توانید هنگام بازدید از دبی در مهر ماه در ذهن خود داشته باشید.

  • دبی شهری آینده‌نگر است، اما فرهنگ آن‌ها عمیقا ریشه دارد، بنابراین توصیه می‌شود رفتار خود را کنترل کنید.
  • قبل از بستن چمدان‌هایتان، ابتدا پیش‌بینی آب و هوا را بررسی کرده و بر اساس آن لباس بسته‌بندی کنید.
  • قبل از رفتن به حاذبه‌ها، حتما زمان‌بندی تمام مکان‌های توریستی را بررسی کنید. 

در نهایت… 

دبی جایی است که می‌توانید مانند یک شیخ با سبک زندگی مجلل زندگی کنید یا حتی می‌توانید مکان‌هایی را با بودجه اندک کاوش کنید. در هر صورت چه مسافر کوله‌پشتی (با بودجه محدود) باشید و چه مسافری ثروتمند، می‌توانید در مهر ماه هر طور که دوست دارید به گشت و گذار در دبی بپردازید. فقط از قبل همه ان چیزی که باید در این ماه انجام دهید و ببینید را برنامه‌ریزی کنید تا یک سفر به یاد ماندنی به دبی در مهر ماه داشته باشید! 

نظرات کاربران