Dubai in April
18 مرداد 1402
دبی

دبی در فروردین ماه؛ تعطیلاتی شگفت انگیز در انتظار شماست!

دبی در فروردین ماه با آب و هوای نه چندان گرم و جاذبه‌های زیبا و خاص خود، می‌تواند بهترین تعطیلات را برای شما رقم بزند. همه ما می‌دانیم که این شهر جادویی این روزها غوغا به پا کرده است. از هر جنبه‌ای که دبی را بررسی کنید، چیزی جز شکوه، زیبایی و کیفیت پیدا نخواهید کرد. هیچ گردشگری از بودن و گشت و گذار در دبی خسته نخواهد شد، حتی اگر برای چندمین بار باشد که به آن سفر می‌کند. خلاصه که اگر عزم خود را جزم کرده‌اید تا فروردین ماه را به دبی سفر کنید، راهنمای زیر متعلق به شماست! 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

آب و هوا دبی در فروردین ماه

Dubai weather in April

آب و هوای دبی در فروردین ماه رو به گرما می‌رود. البته اوایل ماه هنوز می‌توان هوای خنک بهاری را حس کرد، اما به تدریج به دما افزوده خواهد شد. پس خیالتان راحت باشد، هنوز هم می‌توانید در شهر راحت قدم بزنید بدون اینکه از گرمای سوزان آن اذیت شوید. بنابراین، فروردین ماه یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی خواهد بود. بیایید تا به شما بگوییم قرار است چکار کنید.

بهترین مکان های دیدنی دبی در فروردین ماه

از آنجایی که آب و هوای دبی در فروردین ماه بسیار خوب و مطبوع است، پس به راحتی می‌توانید زیبایی‌های این شهر شگفت‌انگیز را کشف کنید و از سفرتان با خانواده و دوستانتان لذت ببرید!

در موزه توهمات کمی گیج خواهید شد

Dubai Museum of Illusions

یکی از سریع‌ترین، بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین موزه‌های دبی، همین موزه توهمات است. حدود 80 نمایشگاه مختلف در آن قرار داده شده تا به شکل‌های متفاوت شما را دچار سردرگرمی و توهم کنند. اگر به این موزه رفتید، حتما از «اتاق سر روی پلتر» یا «اتاق وارونه» عکس بگیرید و برای سیل لایک‌ها و قلب‌ها در رسانه‌های اجتماعی آماده شوید. قدم زدن در گرداب را امتحان کنید، البته شاید کمی حالتان را بد کند، چون توهم نوری به شما این حس را می‌دهد که کف در حال حرکت است. 

در درخشش باغ دبی، شبی نورانی داشته باشید

درخشش باغ دبی نه تنها رمانتیک است، بلکه یک تجربه واقعا منحصربفرد است، چون در هیچ کجای جهان چنین چیزی نخواهید دید. این باغ با 10 میلیون لامپی که جاذبه‌های معروف شهر را به نمایش گذاشته، بزرگ‌ترین باغ در جهان با عنوان درخشش در تاریکی است. برخی از این لامپ‌ها (البته با در نظر گرفتن صرفه‌جویی در مصرف انرژی) الگوهای جالبی از صخره‌های مرجانی با پرندگان عجیب و غریب و ماهی‌های ژله‌ای را تشکیل می‌دهند. فقط این نیست و در اینجا مکان‌های دیدنی دبی، حیوانات، دایناسورها و… با استفاده از لامپ به شکلی درخشان به نمایش گذاشته شده‌اند. وقتی در این باغ قدم می‌زنید، تماما حس می‌کنید که به یک جهان دیگر پا گذاشته‌اید. پس در سفر خود به دبی در فروردین ماه، حتما بازدید از آن را در برنامه‌تان قرار دهید. 

برج خلیفه را در صدر لیست خود بگذارید

Burj Khalifa

بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه، منظره‌ای است که باید را برای یکبار هم که شده آن را دید. وقتی وارد ساختمان شدید، قبل از هر چیز، تاریخچه آن را مطالعه کنید. سپس سریعترین آسانسور جهان را سوار شوید. فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا به اوج آسمان برسید. در بالای سکوی برج خلیفه، منظره‌ای نفس‌گیر و فوق‌العاده در انتظار شما خواهد بود. اگر عاشق عکاسی هستید، هنگام غروب آفتاب به دیدن دبی از بالا بروید.  

باغ معجزه دبی همانند یک معجزه است

رکورددار گینس برای بزرگ‌ترین گل‌آرایی تا به حال، باغ معجزه دبی، دنیایی از گل است. در این باغ همه‌ جاذبه‌های دبی را در ابعاد کوچک با گل ساخته شده‌اند و واقعا رویایی و بی‌نظیر است. وقتی در آن قدم می‌زنید، دقیقا حس و حال بودن در فیلم‌ها و رویا به شما دست خواهد داد. 

اگر به دیدن این باغ رفتید، زیر مشبک‌های قلبی شکل پر شده از گل اطلسی در خیابان عشق که متمایزترین جاذبه این مکان است قدم بزنید. آسیاب‌های بادی، خانه‌ها و یک مرسدس بنز را ببینید که همگی با گل‌های رز، گل همیشه بهار و لاله‌ها تزئین شده‌اند. از باغ پروانه‌ها دیدن کنید که همیشه با بال‌های لرزان پروانه‌های زیبایی که در آن قرار گرفته‌اند، بالا می‌رود.

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

پارک ها و استراحتگاه های دبی، فقط برای هیجان ساخته شده‌اند

Dubai resorts

از این شهربازی که مادر همه شهربازی‌هاست دیدن کنید. در اینجا سه پارک موضوعی به نام‌های موشن گیت با موضوع هالیوود، پارک به سبک بالیوود، لگولند و یک پارک آبی قرار گرفته است. بیش از 100 سرسره هیجان‌انگیز در داخل و خارج از خانه دیده می‌شود که به کودکان و بزرگسالان بهترین تفریح را ارائه می‌دهد. 

اگر از این همه گردش و آدرنالین خسته و گرسنه شدید، به خیابان غذاخوری که در مرکز آن قرار دارد، بروید و خود را با غذاهای کلاس جهانی سیر کنید. بهترین تفریح در سفر به دبی در فروردین ماه! 

دبی مارینا لوکس و دیدنی است

دبی مارینا یک مکان مسکونی است که در آن افراد ثروتمند و مشهور زندگی می‌کنند. این قسمت از دبی به خاطر ساحل واقع در JBR، مجتمعی شیک با غذاخوری در فضای باز و سواحل شنی برای گذراندن یک روز عالی، مشهور است. کافه‌های کوچک و بازارهای صنایع دستی پاپ‌آپ در بلوار کنار آبریال دبی مارینا واک نیز برای تکمیل خوشگذرانی شما در اطراف پراکنده‌اند. 

دبی مارینا مال همچنین پر از فروشگاه‌های مد لوکس است. قایق‌های بادبانی گران‌قیمت در امتداد مارینا بزرگ حرکت می‌کنند، جایی که می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند چتربازی و جت اسکی لذت ببرید. بنابراین، اگر به دنبال تفریحات لوکس و مجلل هستید، اینجا فقط جای شماست!

قدم زدن درکنار نهر دبی لذتی دیگر دارد

Walking along the Dubai Creek

در کنار نهر دبی قدم بزنید و بگذارید جذابیت دنیای قدیم این جواهر بیابانی شما را مجذوب خود کند. سعی کنید از ایستگاه بور دبی ابرا با یک قایق مسقف تزئین شده به تماشای دبی از نگاهی دیگر بروید. فقط باید یک درهم بپردازید و اجازه دهید که اذان مغرب در حالی که به سمت غروب می‌روید، بر دل شما بنشیند. این به شما احساس سفر در گذشته‌ی دبی را می‌دهد.  

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب بی نهایت زیباست

با رفتن به آکواریوم دبی دنیایی از آب و زندگی دریایی در اطراف شماست که به شما این حس را می‌دهد که گویی در یک حباب آب شفاف غول‌پیکر راه می‌روید. 

تونل خیره‌کننده 48 متری آکواریوم دبی منظره‌ای کاملاً دور از جهان است. برای افراد ماجراجو، غواصی در قفس در کنار کوسه‌ها ضروری خواهد بود، پس نترسید. این‌ها تنها بخشی از بسیاری از فعالیت‌های موجود در باغ وحش و آکواریوم است که برای دیدنی این شگفتی در سفر به دبی در فروردین ماه باید حتما از نزدیک آن را تماشا و لمس کنید.

در بازار طلا دیره، از حجم طلاها حیرت‌زده خواهید شد

Deira gold market

وقتی در دبی هستید، مانند اعراب عمل کنید و به بازار طلا بروید. شما نمی‌توانید از بازارهای طلا در دبی دیدن نکنید؛ هر چه باشد، این شهر به طلا معروف است. خودتان را برای تماشای حجم فراوانی از طلا به شکل‌های مختلف آماده کنید، حتی اگر بودجه خریدن ندارید، دیدن آن‌ها نیز تجربه‌ی بدی نخواهد بود. 

در قلعه الفهیدی به دبی قدیم سفر کنید

قلعه الفهیدی یا قلعه دبی که در انتهای جنوبی نهر دبی قرار دارد، در سال 1787 میلادی ساخته شد. این قلعه در گذشته به عنوان یک ارگ دفاعی خدمت می‌کرد، زیرا در بالای مرکز شهری کنونی دبی قرار داشت. بعدها در زمان شیخ راشد بن سعید آل مکتوم بازسازی و در سال 1971 بازگشایی شد.

امروزه این قلعه یک موزه تاریخی است که تاریخی این شهر را از طریق نقشه‌ها و مصنوعات تعاملی به نمایش می‌گذارد. شکی نیست که این یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار در تعطیلات دبی در فروردین ماه با عزیزانتان است.

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

در نهایت باید بدانید که…

سفر به دبی در فروردین ماه به اندازه‌ی زمستان جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. از میزان گردشگران در این ماه کاسته شده و هوا نیز هنوز هم به گرمای داغ و سوزان خود نرسیده است. پس بار و بندیل خود را ببنید و سفرتان را به این شهر جادویی شروع کنید. 

نظرات کاربران