Dubai in September 2023
18 مرداد 1402
دبی

دبی در شهریور ماه؛ لذت سواحل طلایی دبی !

سرزمینی با یک پا در گذشته‌ی پر زرق‌و‌برق و یک پا در آینده‌ای جذاب، دبی یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر با نمایش کیمیاگری باشکوه از شگفتی‌های معماری، ساخت‌وسازهای فوق مدرن، مقاصد خرید مجلل، بیابان‌های وسیع و ماجراجویی‌های دیوانه‌کننده، مقصدی است که همیشه و هر زمان در آن بهترین خاطرات رقم می‌خورد. این شهر برای هر نوع مسافری، از طرفداران معماری گرفته تا جویندگان هیجان، برای هر کسی و برای همه افراد عالی است. با این حال، دبی در شهریور ماه با آب و هوای مناسب، کنسرت‌های هیجان انگیز و مکان‌های دیدنی بهترین زمان برای سفر خواهد بود. 

رزرو تور دبی

در این مقاله پاسخ سوال‌های خود را «چه»، «کجا»، «چگونه» و «وقتی» بیابید!

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید

آب و هوا در دبی در شهریور ماه

Weather in Dubai in September

اگرچه دبی مقصدی برای تمام سال است، اما آب و هوای دبی در شهریور بسیار بهتر از ماه‌های قبل و تابستان خواهد بود. آب و هوا خنک‌تر از مرداد شده، بنابراین سفر در اطراف این شهر باشکوه را بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌شود. خیلی از افرادی که گرمای نه چندان طاقت‌فرسا را ترجیح می‌دهند و در کنارش دوست دارند تا از جشنوراه‌ها و رویدادهای تابستانی دبی لذت ببرید، سفر در این ماه را انتخاب می‌کنند. 

آب و هوای دبی در اواسط شهریور دلپذیر و مطلوب‌تر است. میانگین دمای 38 درجه سانتیگراد خواهد بود که شرایط را برای دیدن نقاط دیدنی جذاب شهر راضی‌کننده می‌کند. اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم، انتظار گرمای شدید را هنوز داشته باشید ولی نه به اندازه‌ی مرداد ماه دبی! 

5 تا از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی در شهریور ماه

سفر به دبی در شهریور ماه بسیار دوست‌داشتنی و مطلوب به نظر می‌رسد. درست است که این شهر دیدنی‌های زیادی دارد، اما 5 تا از مکان‌هایی که در این ماه بهتر است ببینید را به شما معرفی می‌کنیم تا براساس علاقه‌تان برنامه‌ریزی کنید. 

بستکیا (دبی قدیم)

Bastkia

بستکیا که در قرن نوزدهم ساخته شده، مکانی عالی برای بازدید برای مسافرانی است که مایلند در روزهای خوب طلایی شهر دبی سوار شوند. جالب است بدانید که این محله‌ها در قدیم، محل سکونت تاجران ایرانی مروارید و منسوجات بود. بستکیه که طبقات ضلع شرقی بر دبی را می‌پوشاند، دارای ساختمان‌هایی است که با نهر، مرجان‌ها و سنگ‌های آهکی ساخته شده‌اند که از زمان شهر باستانی به خوبی باقی مانده‌اند. اینجا مکانی برای کشف دبی قدیم است! 

موزه یا خانه شیخ سعید آل مکتوم

یکی از نفیس‌ترین موزه‌های دبی، خانه شیخ سعید آل مکتوم تجسمی از معماری اصیل عربی است. این موزه در گذشته به عنوان یک منطقه مسکونی توسط پدر شیخ سعید مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر این ساختمان، خانه عکس‌ها و اسناد تاریخی دبی است که در واقع عکس‌های باستانی جذابی از شهر قدیمی دبی را به نمایش می‌گذارد.

مسجد جمیرا

یکی از خیره‌کننده‌ترین مکان‌های عبادت در دبی، مسجد جمیرا است که نمونه‌ای عالی از معماری اصیل و واقعی اسلامی را به نشان می‌دهد. این بنا با استفاده از سنگ‌ها و جزئیات سنگی ساخته شده و دو مناره باشکوه را در خود جای داده است که شیفتگان معماری عاشق آن هستند. 

JBR؛ فعالیت‌ها، هزینه‌ها، جاهای دیدنی و نکات مهم

برج العرب

Arab's tower

دبی مقصدی است که مملو از شگفتی‌های معماری رکوردشکنی است. برج العرب، بزرگ‌ترین هتل جهان یکی از آن‌هاست. برج العرب که در جزیره دست ساز در خط ساحلی دبی واقع شده، یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل‌هاست که چشم‌اندازی باشکوه از دریا را همراه با خدمات و امکانات عالی ارائه می‌دهد.

ساحل کایت

ساحل کایت در جنوب ساحل جمیرا با شن‌های سفید و دانه‌ای از بهترین مکان‌های برای بازدید دبی در شهریور ماه است. می‌توانید غروب زیبای آفتاب را ببینید و در عصر کمی شنا کنید. اما اگر کمی به کارهای مهیج علاقه‌مندید به سراغ ورزش‌های آبی مختلف مانند کایت سواری، پاراسلینگ و خیلی چیزهای دیگر بروید. 

5 کاری که باید شهریور در دبی انجام دهید

دبی در شهریور ماه تجربیات بی شماری را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند: 

برج خلیفه: از دید پرنده به شهر نگاه کنید

Burj Khalifa

برج خلیفه بزرگ‌ترین آسمان خراش در سراسر جهان، یک شگفتی معماری است که شهر دبی به آن افتخار می‌کند. برج خلیفه با ارتفاع 828 متر، دستاوردی است که تحولات آینده شهر را به نمایش می‌گذارد. برج خلیفه دارای دو سکوی دیدبانی، رستوران، سالن‌های استراحت و مناظر فوق‌العاده از شهر مجلل دبی است. این آسمان‌خراش بخش مهمی از افق جذاب دبی در ماه شهریور را تشکیل می‌دهد که به هیچ‌وجه نباید آن را از دست بدهید. 

دبی مال: مقداری درهم بدون احساس گناه خرج کنید

سفر به دبی در شهریور ماه بدون رفتن به بزرگ‌ترین مراکز خرید آن واقع بی‌فایده و ناتمام خواهد بود. 

دبی مال که بیش از 200 برند مد لوکس و لباس‌های اوت کوتور (لباس‌های خاص و سفارشی) را در خود جای داده است، بهشت روی زمین برای همه خریداران است. این مرکز خرید همچنین یک آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دارد که زندگی دریایی باشکوه را در جلوی چشمان شما قرار می‌دهد؛ واقعا حیرت‌انگیز است. از طرفی غذاهایی که در رستوران‌های این مرکز خرید سرو می‌شوند، فوق العاده لذیذ هستند و شما را بیشتر و بیشتر وسوسه خرید و خوردن می‌کنند. 

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

اسکی دبی: فرار از آفتاب تابستان

Ski Dubai

اسکی دبی، فرصتی عالی برای فرار از گرمای شدید دبی در شهریور ماه است. این مکان‌ شگفت‌انگیز به شما این فرصت را می‌دهد تا با گونه‌های عجیب و غریب پنگوئن‌ها ملاقات کنید، آدم برفی و فرشته‌های برفی بسازید، با سرعت تمام اسکی کنید و خیلی کارهای دیگر. 

اسکی دبی مقصدی برای همه و همه، صرف نظر از سن‌شان است!

سافاری عصرگاهی: یک نمای 360 درجه از صحرا ببینید

دبی، شهری که به خاطر صحراهای مسحور کننده و تپه‌های شنی خشن خود شناخته شده است، به مسافران این امکان را می‌دهد که در یک سافاری عصرانه در بیابان‌های بی‌پایان شرکت کنند. باید بدانید که سافاری فقط شامل یک رانندگی طولانی در میان ماسه‌های دبی نیست. 

سافاری عصرانه صحرا در دبی در شهریور ماه به مسافران این فرصت را می‌دهد که در شتر سواری، اسب سواری، سندبورد سواری، دوچرخه سواری ATV و بسیاری موارد دیگر شرکت کنند و یک ماجراجویی دوست‌داشتنی و مهیج داشته باشند. همچنین بیابان‌ها به مسافران امکان کمپ زدن و اقامت شبانه در میان زمین‌های شنی را می‌دهند. راستی حتما یک ژاکت سبک یا شال به همراه داشته باشید، زیرا دمای دبی در شب ممکن است کمی سرد شود.

اپرای دبی: کنسرت های مهم را از نزدیک ببینید و تجربه کنید

A musical night at the Dubai Opera

یکی از مکان‌های جذاب شهر، اپرای دبی یک مرکز هنری چند نمایشی است که صحنه‌ای باشکوه را به هنرمندان مختلف ارائه می‌کند تا استعدادهای پنهان خود را به نمایش بگذارند. حواستان باشد که کنسرت‌های دبی در شهریور ماه قرار است در اپرای دبی برگزار شود. 

کنسرت‌های زنده گلادیاتور، جاش ویدیکامب، هری پاتر و بسیاری دیگر همگی در این ماه منتظر شما خواهند بود. به غیر از کنسرت، اپرای دبی میزبان نمایش‌های متنوعی از جمله تئاتر، اپرا، باله، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و موارد دیگر است که در صورت علاقه می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. 

محل اقامت در دبی در شهریور ماه

برای کسانی که ترجیح می‌دهند با بودجه کم به مقاصد مختلف دنیا سفر کنند، بازدید از دبی در شهریور ما قطعا بهترین فرصت خواهد بود. درست قبل از شروع فصل اوج گردشگری دبی، شهریور نرخ‌های مناسبی برای اقامت ارائه می‌دهد. با ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، از هتل‌های باشکوه و استراحتگاه‌های مجلل گرفته تا هاستل‌های مخصوص کوله‌گردها و اقامت‌های ارزان قیمت. به طور خلاصه هیچ کمبودی برای اقامت در دبی وجود ندارد.

برخی از توریست‌پسندترین مناطقی که می‌توان در آن‌ها اقامتگاه پیدا کرد عبارتند از: البرشا، مرکز شهر، دیره، پالم، بور، و اقامتگاه ساحلی مارینا و جمیرا. 

برخی از هتل‌هایی که مسافران می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند عبارتند از: هتل کوپتورن دبی، هتل سنت جورج دبی، هتل ماریانا، هتل ایبیس البرشا، فور پوینت بای شرایتون، هتل سیتی مکس بر دبی و بسیاری دیگر.

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

خلاصه اینکه… 

دبی در شهریور ماه همه چیزهایی که مسافران از آن انتظار دارند را دارد و حتی بیشتر. با سافاری‌های عصرانه، خرید، اسکی و بسیاری موارد دیگر، تجربه‌هایی هستند که می‌توانید سفرتان را به یاد ماندنی و حتی مقرون‌به صرفه کنید. 

نظرات کاربران